MAYWEATHER: OFEROWAŁEM PACQUIAO 40 MILIONÓW DOLARÓW

Floyd Mayweather (43-0, 26 KO) w najbliższą sobotę zadebiutuje w ramach nowej umowy na stacji Showtime, kiedy stanie naprzeciw Roberta Guerrero (31-1-1, 18 KO). Przez wiele miesięcy spekulowano na temat pojedynku "Pięknisia" z Mannym Pacquiao (54-5-2, 38 KO), lecz od kiedy ten nadział się na potworną kontrę Juana Manuela Marqueza i padł nieprzytomny na matę ringu, temat "umarł śmiercią naturalną". Dziś Mayweather przyznał, że jeszcze przed porażką genialnego Filipińczyka proponował mu aż 40 milionów dolarów by ten stanął z nim oko w oko pomiędzy linami.

- Wyzwałem Pacquiao na pojedynek i zaoferowałem mu 40 milionów. To było tuż przed walką z Marquezem. On mi wtedy odrzekł, iż chce podziału 50/50 i odłożył słuchawkę. Ja nie boję się nikogo, tylko gdzie był ten koleś, kiedy ja zdominowałem ten sport już na przełomie 1998 i 99 roku? Nic mu nie odbieram, lecz kiedy jestem w ringu, mogę złamać każdy kod Da Vinci - powiedział Mayweather.

Transmisja z gali w Las Vegas w nocy z soboty na niedzielę od godz. 04.00 w Orange Sport.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: maniott
Data: 30-04-2013 21:53:17 
Zostaw już Paca w spokoju każdy wie że dostał by od Ciebie :) Zlej Ducha potem Alvareza na końcu Bradleya i zawalczysz na koniec kariery o wielką kasę z Bonerem :)
 Autor komentarza: TDI
Data: 30-04-2013 21:55:35 
Sratata wina tak samo jak twoja i jego. Teraz ten pojedynek już tak nie ma sensu , nie elektryzował by tak samo jak wtedy.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 30-04-2013 22:00:55 
Alvareza?
Dobrze, że nie od razu Gołowkina w średniej.
Nie będzie walki Alvarez vs Floyd.
Różnica wagowa w ringu byłaby przytłaczająca jeśli limit byłby 154 ( Alvarez w niższym nie zawalczy ) i będzie normalna waga na dobę przed.
To jest chory temat.
Wystawianie Floyda na Alvareza czy Martineza to głupota, syf dziennikarski, powtarzany przez wielu ludzi, dla promocji i nic więcej.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 30-04-2013 22:02:21 
teraz nie mam wątpliwości żebyś go pokonał, ale 4 lata temu tej pewności juz nie mam....
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 30-04-2013 22:04:44 
Money w swoim stylu ;)

ale badz co badz.. walka w dalszym ciagu bedzie miala sens. Fajnie byloby gdyby Pacquiao zmasakrowal swoich przyszlych rywali.. a w przyszlym roku stanal w ringu z Mayweatherem, ludzie i tak to kupia, mimo ze temat sie juz przejadl. Gdyby mialo do tego dojsc to zainteresowanie wciaz byloby wielkie..
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 30-04-2013 22:12:49 
Jak Pacquiao wygra na jesieni z Alvarado w wielkim stylu to walka Floyd vs Pac nadal jest realna, oczywiście obaj zaprzepaścili najlepszy moment na tą walkę gdzie mogli ugrać ogromną kasę z największego PPV w historii teraz ta walka aż tak nie grzeje, nie mniej gdyby do tego doszło to i tak pewnie wynik PPV był by podobny do tego z walki Floyd vs ODLH a przy tym jakie emocje towarzyszyły by temu starciu
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 30-04-2013 22:15:08 
pics or it didn't happen
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 30-04-2013 22:18:41 
Ta walka musi się odbyć nie ważne kiedy dla mnie może byc nawet za 3 lata.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 30-04-2013 22:21:28 
Pacquiao jeszcze się nie wypalił, jest już past prime, ale co dziwne - rozbijał Marqueza w swojej ostatniej walce i doskonale to widać na powtórkach :). Szkoda tylko, że jego bardzo słaba obrona dała się we znaki.

Floyd jak Floyd, według mnie on nie jest past prime. Ogólnie sądzę, że to starcie jest nadal możliwe, ale jeśli ma do niego dojść to jak najszybciej, póki obaj zawodnicy są jeszcze w świetnej formie, bo nikt mi nie powie, że Pacquiao w ostatniej walce był w słabej formie ... zobaczymy jeszcze jak Floyd się spisze z Robertem. Pacman ma natomiast 33 lata więc to nie jest jeszcze aż tak wiele i powinien moim zdaniem ze 3 lata boksować.
 Autor komentarza: lewysierpowy
Data: 30-04-2013 22:39:12 
ZA TYLE PIENIEDZY, TO JA MOGE WYJSC Z NIM !! ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 30-04-2013 22:52:54 
40 mln a sam wziąłby ze 100 za ppv
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 30-04-2013 23:01:31 
Za taka forsę to dał bym się im obu wyruchać na wizji i jeszcze mogli by to nagrać i puścić na SHO PPV i na otwartym polsacie, a ja i tak bym się cieszył z 40 mln dolców
 Autor komentarza: JAx00
Data: 30-04-2013 23:09:26 
Manny 3 lata temu niszczy mayweathera bez problemu , teraz mogloby byc roznie, ale nie skreslal bym Mannego bo mayweather ostatnio nic ciekawego nie pokazal.. nokaut na ortizie? smiech na sali i slaby wystep z cotto .
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 30-04-2013 23:10:11 
Bronuar teraz to pojechałeś po bandzie ty stary perwersie :)
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 30-04-2013 23:12:20 
Ja bym z Floydem walczył za darmo, kiedy chce i gdzie chce. Fajnie byłoby dostać lekcję od takiego gościa czy od Pacquiao lub Warda. Tylko musieliby fory mi dawać, bo padłbym pewnie jak Gołota z Brewsterem.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 30-04-2013 23:15:14 
Mayweather 3 lata temu, 5 lat temu, teraz, i za 3 lata i za 5 lat niszczy Pacquiao.. ot co.
A skoro uwazasz ze Mayweather nic ciekawego nie pokazal, to moze odswiez sobie ostatnie walki, bo to pokaz boksu na najwyzszym poziomie.
 Autor komentarza: Karule
Data: 30-04-2013 23:25:39 
Już chyba nikt nie wierzy, że Pacquiao może i mógł kiedykolwiek pokonać Floyda...
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 30-04-2013 23:32:17 
kochamboks296
A co nie zrobił byś niczego perwersyjnego na oczach widzów za taką kasę:)
 Autor komentarza: qler
Data: 30-04-2013 23:35:30 
"Zaoferowałem mu 40 milionów" a sam by zgarnął minimum 2x tyle.
Zresztą tu na pewno nie chodzi o samą kwotę, dla Pacmana na pewno bez większego znaczenia czy by zgarnął 40 czy 60 milionów, bardziej chodzi o szacunek i świadomość wartości sportowej. Godząc się na takie warunki uznałby wyższość rywala (nieuzasadnioną wg mnie w tamtym czasie), ustąpił miejsca pyszałkowi i cwaniakowi. Lepiej stracić niż dać takiemu pajacowi to co chce. Niech sobie zachowa swoje 0 w rekordzie, ale ZAWSZE będą mu wytykali (i słusznie) że nie spotkał się w ringu z drugim największym zawodnikiem swoich czasów. Teraz tylko $ sie liczy, najlepiej opłacany sportowiec, multimilioner, wystarczy na dostatnie życie jego i życie swoich pra pra pra wnuków, ale zawsze takiemu pajacowi będzie mało.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 30-04-2013 23:35:54 
mayweather niszczy mannego ? tylko debil moze w to uwierzyc .
 Autor komentarza: JAx00
Data: 30-04-2013 23:43:32 
zreszta nie ma co sie spinac :D do tej walki nigdy nie doszlo i nie dojdzie i nie poznamy wyniku walki ;D
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 30-04-2013 23:49:47 
parafrazujac... Pacquiao niszczy Mayweathera ? tylko debil moze w to uwierzyc.. lol

wielu nie wierzylo ze Marquez moze wygrac 4 walke z Pacquiao, a co dopiero go znokautowac.. i co ?
Manny dostal za swoje, ponadto jawnie kpil sobie z sily ciosu Juana... Bozia pokarala.
Czasem odnosze wrazenie ze ponad polowa ludzi, dla ktorych Pacquiao w konfrontacji z Mayeatherem, jest 'faworytem' kieruje sie jakas bzdurna nienawiscia do Floyda ^^
 Autor komentarza: tapir
Data: 01-05-2013 00:00:25 
Trzeba jednak powiedzieć, że Floyd unikał tej walki. Manny opowiedział się za ustempstwami w kwestii finansowej. Manny mógłby go znokautować, ale na punkty nie byłby faworytem.
 Autor komentarza: Karule
Data: 01-05-2013 00:03:31 
JAx00

Tyle, że Floyd uwielbia walczyć z pięściarzami walczącymi agresywnie jak Pacquiao. Mayweather wygrałby tą walkę wysoko na punkty i każdy ogarnięty człowiek z branży to powie.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 01-05-2013 00:07:08 
Karule

lubi nie lubi zostałby znokautowany przez Mannego i każdy ogarnięty człowiek z branży to powie.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 01-05-2013 00:20:07 
"On mi wtedy odrzekł, iż chce podziału 50/50 i odłożył słuchawkę."

Byl tu kiedyś jakiś news o Pac-Manie, który w jednym z programów telewizyjnych publicznie wszem i wobec oznajmil, że zgadza się na podzial 55-45 na korzyść Mayweathera! Co więcej poruszono inne kwestie: "Testy olimpijskie? Nie ma z tym problemu!"

A ten narcyz ma czelność wciskać ciemnemu ludowi kit, że Manny zarządal podzialu 50-50 itd. Im bliżej bylo tej walki, tym 'Piękniś' wymyślal kolejne punkty w kontrakcie!


Zgadzam się z każdym kto pisze, że historia zapamięta Floyda nie tylko ze względu na nieskazitelny rekord i calą masę mistrzowskich tytulów, lecz zapamięta go jako tego, który nie wyszedl do ringu z najgroźniejszym przeciwnikiem, który walczyl w jego czasach!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-05-2013 00:33:30 
lukaszz

mysle podobnie, wedlug mnie to floyd bardziej omijal pacmana niz odwrotnie
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 00:40:44 
Lukaszz

Pacman mógł sobie gadać co chce to jest nie istotne i tak tańczy jak mu Arum zagra.

Manny jest za dziurawy w obronie i za chaotyczny w ataku żeby mógł wygrać z Moneyem. To byłoby easy work dla Floyda.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 01-05-2013 00:41:39 
Lukaszz

Dobrze to pamiętam Pac-man zgodził się na wszystkie warunki a wtedy menadżer Floyda powiedział ,że On nie będzie im rozkazywał i zrobią co chcą. Lecz w moim odczuciu stawiałbym 60-40 na Floyda jest mistrzem defensywy a Pac-Mana złapał go Marquez Money też by to zrobił.
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 01-05-2013 01:19:22 
un4given
Data: 01-05-2013 00:40:44
Lukaszz
Pacman mógł sobie gadać co
chce to jest nie istotne i tak
tańczy jak mu Arum zagra.
Manny jest za dziurawy w
obronie i za chaotyczny w
ataku żeby mógł wygrać z
Moneyem. To byłoby easy
work dla Floyda.
Jakie easy work o czym tu mowa skoro to by było takie łatwe dla Floyda to czemu niedoszlo do walki jak wyzej pisał Lukaszz Pacman przystawał na warunki moneya a prawda jest taka ze Floyd chce dowieźć swoje 0 do końca kariery a w walce z Mannym to było bardzo zagrożone
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-05-2013 01:22:39 
un4given

to nie chodzi o to czy floyd czy pacman byli by faworytami tylko o to kto kogo bardziej unikal

co do szans to zgadzam sie z toba....dla mnie floyd rowniez faworytem 70/30 ale nie wiem czy easy work
 Autor komentarza: qler
Data: 01-05-2013 01:42:01 
Faworytem mniejszym lub większym raczej Floyd, ale Pacman to i tak byłby bez wątpienia jego najgroźniejszy rywal ze wszystkich, z jakimi się do tej pory spotykał.
Więc to nie byłoby takie hop siup dla Floyda i on o tym dobrze wie. Jeśli chodzi o samo unikanie walki to wiadomo przez kogo się nie odbędzie, jak wszystko było dopięte to oczywiście chciwy małpiszon wyciąga swój koronny argument - kasa :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 02:00:21 
LegiaPany

Ani Pacman ani Money siebie nie unikali. To są fighterzy i nikt nikogo się nie boi. To gadanie o obawe o utraty zera w rekordzie to są bzdury. Chodziło o kase zwyczajnie. Pacman w mediach mógł sobie mówić co chce on i tak o niczym nie decyduje sam tylko Arum. Gdyby Pacmana promowało GBP to ta walka odbyłaby się na 100%.
 Autor komentarza: Teken
Data: 01-05-2013 02:23:29 
Dla mnie ludzie przez których nie doszło do tej walki 2-4 lata powinni smalić się w piekle!!! Wtedy to była jedna z najbardziej wyczekiwanych walk w historii boksu, wszystko było by niebotycznie rekordowe, kasa, oglądalność itd. Teraz to wszystko jest już gówno warte!! Many jest po prime i po takim nokaucie już nigdy nie osiągnie pozycji jak przed KO z Marquezem. Wkur.. jak myśle o tym wszystkim, zostało zniszczone jedne z największych bokserskich widowisk !!!!!
 Autor komentarza: bambam
Data: 01-05-2013 09:15:06 
pierd. jak male dzieci, lewis tez dostal od przecietniaka i sie polozyl i co z tego, marquez byl nafaszerowany jak amerykanska krowa a marquezowi wyszedl lucky punch, dlatego teraz tak sie sra przed pacmanem, bo wie ze nigdy tego niepowtorzy. Dostawal takie baty ze az szkoda bylo patrzec. May tak samo sie sral przed dnim, bo wiedzial ze dostanie wpierd i to jak nigdy przedtem. Przeceniacie maya, jest dobry nawet bardzo dobry, ale z ofenzywa pacmana nie dalby sobie rady. Tylko slepiec tego nie widzi.
 Autor komentarza: bambam
Data: 01-05-2013 09:21:06 
jedyna sprawa jest taka ze pacman jest czlowiekiem, ktöry przez wyzwani nie ma motwacji, wiec juz tyle osiagnal ze nie ma z boksu zadnej podniety, widac to bylo z bradleyem tak samo z marquezem, chcial szybko to zalatwic, tak sie nie da, zwlaszcza ze juz nie jest najmlodszej daty, pacman jest lepszy zawodnikiem od marqueza,o tym pajacu braldeyu nawet nie ma co wspominac, a mayweather to cwaniak, ale pacman by go zniszczyl tak poprostu. Mozesz bic sie defenzywnie ale pacman bije ze wszystkich plaszczyzn i to z niewiarygodna jak na jego wage sila, zadnych szans dla maya, stawialbym, i teraz tak samo na pacmana, takie to proste, pacman jest slaby w defenzywie, ale may jest cienki w ofenzywie, pozatym nie ma az takiej sily, przegrana jak nic, i to dlatego nie doszlo do walki, caly gag may polega na tym ze ma 0 w rekordzie konczy sie 0 koncza sie milliony.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 01-05-2013 09:30:50 
Autor komentarza: JAx00 Data: 30-04-2013 23:09:26


mANNY 3 LATA TEMU NISZCZY Floyda bez problemu ? Co Ty brałeś w każdej walce z JMM miał olbrzymie problemy a Floyd to jeszcze lepszy defensor. Zastanów się
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 01-05-2013 10:00:27 
Manny 3-4 lata temu zmiótł by Floyda z ringu, nie bez powodu ten pajac unikał go całą karierę
 Autor komentarza: jaro124
Data: 01-05-2013 10:07:07 
bambam

Na poważnie twierdzisz, że na obecną chwilę Pacquiao pokonałby Mayweathera? Patrząc na ostatnie walki to Floyd nie ma aż takiego regresu jak Pacman i to Floyd byłby faworytem.
 Autor komentarza: Bimbo
Data: 01-05-2013 10:12:30 
Floyd to kozak... nikt tego nie zmieni swoim słowem...Wystarczy go pokonać...Załatwiłby Paca ... Teraz na SHO wszystkich sobie poustawia: ) Kiedys Walka Pac vs Floyd nurtowała mnie nie ustannie...A teraz?Znam wynik...; ] Olać nudną HW ...tu mam techniczny prawdziwy boks...
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 01-05-2013 10:27:12 
Pacman w kazdej walce z Marquezem miał problemy i nie dlatego ze manny jest slabszy czy coraz slabszy tylko dlatego ze JMM wybitnie mu nie lezy a mimo to z nim walczy i to jest prawdziwy wojownik ktory nie boi sie wyzwań a nie taki biznesmen jak Floyd przyczym nie umniejszam Maywetherowi lecz uważam ze od kasy mu sie pojeb@lo.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 01-05-2013 10:32:22 
bambam

wlasnie ty pierdolisz jak dziecko...
nafaszerowany Marquez ? buahaha
lucky punch ? buahaha x2

juz sam Pacquiao przyjal te porazke na klate mowiac, ze taki jest boks, a nokauty sa jego czescia, ale taki ktos jak ty, psychofan filipinczyka bedzie na czarne mowil biale , a na biale czarne..
 Autor komentarza: gemba
Data: 01-05-2013 10:37:32 
zgadzam sie z floydem w 100% ale mimo wszystko i tak bym chcial walke floyd vs many
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 11:01:19 
Pacman nie jest na tyle ogarnięty żeby odejść od Aruma i sam być dla siebie promotorem. A mógłby to zrobić bo jest mega gwiazdą. Tak zrobił Cotto i od razu udało się zorganizowac walkę z Moneyem , wcześniej jak był w Top Rank jakoś się nie udawało. Ciekawe dlaczego ? :) Zrozumcie ludzie że to ten stary dziad wszystkim steruje. Kroi na kasie swoich pięsciarzy aż miło. Co z tego że Manny dostałby podział 50/50 jak i tak z jego częsci 3/4 wziąłby ten stary pierdziel ? I o to właśnie chodzi. Money ani GBP nie chce dać zarobić pazernemu dziadkowi.

Do tej walki wciąż może dojść. Floyd ma kontrakt na 6 walk. Jak tylko Pacman odejdzie z Top Rank ta walka się odbędzie. Jestem o tym przekonany.
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 11:17:47 
bambam

Tak, tak uhmmm a teraz grzecznie się wyloguj i wracaj na onet z tą swoją "ofenzywą" i "defenzywa" hahaha
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 01-05-2013 11:24:10 
Dać się obić za dobre pieniądze, to mogę zrozumieć, bo to zawsze stanięcie do walki.
Ale jak już ktoś nawet chciałby dać się "przelecieć" na wizji i to w akcie homoseksualnych dewiacji, by dorwać kasę, to świadczy dość marnie o jego charakterze i mentalności sprzedajnej dz..ki.

A walka Alvarez vs Mayweather czemu nie, skoro są w tej samej dywizji, a wzrost mają podobny.
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 11:34:54 
narodowiec

Nie są w tej samej dywizji. Floyd to mały półśredni. Alvarez to duży juniorśredni. Wzrost nie ma nic do rzeczy. Canelo jest naturalnie większy. Ale muszę przyznać że tej walce bałbym się o Floyda. Rudy umie wywierać presję i umie boksować. Jest większy, silniejszy, młodszy. Jak Money weźmie go na następnego rywala to naprawdę będę zaskoczony.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 01-05-2013 11:38:46 
mayweather od zawsze unikal mannego a teraz po tym co zobaczyl bedzie unikal alvareza ..
 Autor komentarza: milan1899
Data: 01-05-2013 12:03:23 
mi to się już średnio chce pisać kto kogo bardziej unikał
na dzisiaj jedno jest pewne ze na tą walka , o ile się odbędzie ,w co osobiście nie wierze , jest już zdecydowanie za poźno

dla mnie brak walki z Paciem , wywala Floyda z czołówki z p4p ever

na koniec kwestia kasy, bardzo często spotykam stwierdzenie że Pac z Moneyem przegrali życiowe wypłaty z czym nie do końca moge sie zgodzic , tak walka Paca z Moneyem wygenrowała by na 100 % jeden z kilku największych zysków w historii boksu być może nawet największy , ale z racji wyrównanego procentowego podziału do kieszeni bokserów wcale nie musiała tarfić większa kwota niz za walki z gorszymi marketingowo rywalami ktorzy mieli przez to duzo mniejszy udział w zysku

a dzisiaj jest tyle pojedynków które są dla mnie dużo bardziej ciekawe sportowo od walki Paca z Floydem że myśle o tej walce coraz mniej
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 12:22:45 
Pytanie do osób które nie mają orange sport tak jak ja a chcą obejrzeć tę walkę na żywo. Gdzie planujecie to zobaczyć ? Marnej jakości stream czy może jakiś lepszy pomysł ?
 Autor komentarza: BLAKEGRYFFIN
Data: 01-05-2013 12:35:04 
@JAx00 - unikał Alvareza? ale to chyba normalne,bo on jest dużo większy niż Mayweather i nie rozumiem czemu wszyscy tak się nakręcili na ten pojedynek z Moneyem.Alvarez niech tam sie bije z Larą,Martinezem,Chavezem czy kim tam chce,ale akurat Money nie musi nic udowadniac. To tak jakby Mayweather startowal do takiego Romana Gonzalesa...
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 01-05-2013 12:42:58 
Jak jest transmisja na orange to streamy są bardzo dobre jak masz w miarę neta, z tego co widzę i jest ich sporo. Najwyżej sms pójdzie za 3 zł i będzie bez zacięć i dobra jakość.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-05-2013 13:12:45 
un4given

stream hd
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-05-2013 13:20:37 
A jakieś konkretne linki ? Moge wyslac jakiegos sms ale bez przesady ;) Na oficjalnej stronie orange zeby to ogladac trzeba wykupic pakiet extra za 3 dychy to ja podziękował za takie cos.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-05-2013 14:16:49 
w dniu walki
 Autor komentarza: bambam
Data: 01-05-2013 18:38:53 
Autor komentarza: ThaRealest
Data: 01-05-2013 10:32:22
bambam

wlasnie ty pierdolisz jak dziecko...
nafaszerowany Marquez ? buahaha
lucky punch ? buahaha x2

juz sam Pacquiao przyjal te porazke na klate mowiac, ze taki jest boks, a nokauty sa jego czescia, ale taki ktos jak ty, psychofan filipinczyka bedzie na czarne mowil biale , a na biale czarne..

okej, ja sie zgodze z tym ze marquez nic nie bral, jesli mi ktos wytlucmaczy, jak bokser majacy 39 lat, jest lzejszy, mimo tego ma wieksza mase miesni, jest silniejszy i szybszy niz we wczesniejszych walkach, i przez caly oböz sie tlumaczy, ze to od tego nowego treningu, to co on robil dotychczas? ludzie trenuje chyba od 12 roku zycia, i zebym sie zesral i zejszczal to nigdy nie osiagne juz tego co mi z latwoscia przychodzile np w wieku 25 lat, to dwoje röznych ludzi, nie ma takiego treningu na swiecie. Pozatym o jakich problemach mowicie z marquezem, o ile pamietam, to marquez lezal prawie z kazdej z walk, i gdyby pacman nie byl taki narwany, to marquez by sie tylko osmieszyl. Punkt drugi kazdy chyba pamieta ostatnia walke wiec marquez byl rozjechany jakby walec po nim przejechal, wyszedl mu strzal zycia i tak bywa. Floyd to nie rigo a pacman to nie donaire, rozwala floyda i tak by sie skonczylo, floyd juz od lat lapie punkciki i wygrywa i to tyle. Fajnie to wszystko wyglada ale z pacmanem by sie przejechal, za rok pewnie dojdzie do tej walki to sie przekonamy.
 Autor komentarza: bambam
Data: 01-05-2013 18:45:46 
pozatym ja nie jestem jak chorogiewka, tak jak wiekszosc "ekspertow" tutaj, ktorzy zobacza pare sztuczek floyda na tarczy z wojkiem i juz sikaja po majtach. Wy tutaj to jak kuzwa typowa czarna masa, jak jakis bosker przegra, to juz jest kuzwa do dupy, jak wygra to juz jest zajebisty, bywa röznie, ale talent jest ten sam, tylko wiekszosc tego nie kuma, najwiekszym problemem jest wiek i motywacja, pacman ma wszystko wiec nie chce mu sie, a floyd to prözny lekko przygupi czarnuch ktöry jak nie powacha dziennie raz dolara to dostaja depresji i to jest jego motywacja, nigdy ale to nigdy nie bedzie ryzykowal 0 w rekordzie bo sie mu miliony skoncza.
 Autor komentarza: bambam
Data: 01-05-2013 18:53:15 
dodatkowo mysle tez ze pacman nie zawsze byl czysty, byl taki okres ze robil przedziwny progres, zbyt podjerzany, oskarzenia ktöre padly pod jego adresem ze strony floyda nie sa wyssane z palca, wszyscy na szczycie jakos sobie pomagaja, ale marquez poprostu przegial, jak kuzwa hulk, bez urazy wierzcie w co chceie, ale tez powinno sie czytac miedzy wierszami.
 Autor komentarza: metiu
Data: 01-05-2013 20:57:42 
Kłamczuszek !!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.