SCHAEFER CHCE FURY'EGO BĄDŹ PRICE'A NA NASTĘPNEGO RYWALA WILDERA

Richard Schaefer - dyrektor generalny grupy Golden Boy Promotions jest przekonany, że Deontay Wilder (28-0, 28 KO) jest już gotowy na rywalizację z najlepszymi zawodnikami wagi ciężkiej i powinien zrobić kolejny krok naprzód.

Po udanym debiucie na terenie Anglii i błyskawicznym nokaucie na Audleyu Harrisonie, Wilder wyraził chęć powrotu w te strony. Teraz wszystko podchwycił Schaefer i zapowiedział, że spróbuje doprowadzić do konfrontacji swojego podopiecznego z Tysonem Fury (21-0, 15 KO) bądź Davidem Price'em (15-1, 13 KO).

- Jeśli tylko oni chcą tej walki tak samo jak my, to wystarczy nam dać znać. Na pewno się dogadamy. Deontay w każdym razie jest na taką potyczkę gotowy - zapewnia Schaefer.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Whisper
Data: 28-04-2013 21:18:23 
Wilder mimo iż wali cepy zza dupy to ma kowadło. Jak trafi Furyego albo Price'a to po zawodach. Pytanie co jeśli któryś z nich trafi go pierwszy?
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 28-04-2013 21:27:05 
Myślałem, że Fury z Pulevem będzie w eliminatorze walczyć. Jeśli jednak jest możliwość walki z Wilderem, to chętnie ją zobaczę. Moim zdaniem Deonaty wygra. W ogóle gdyby doszło do walki Wilder-Kliczko, to postawiłbym na Amerykanina- kurs byłby pewnie dobry, a szanse, że Kliczko zostanie przycepiony całkiem spore. Za Wilderem przemawia również to, że "promuje" go cop, a ponieważ ten myli się wyjątkowo często (prawie zawsze), więc siłą prawdopodobieństwa w końcu musi się zdarzyć, że będzie miał rację ;)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 21:28:22 
Price na pewno ma lepszy cios petardę ale jak nie trafi pierwszy na pewno sam wyląduje na deskach.Fury swoimi klinczami bardzo zamęczyłby Widlera który jest dla mnie anorektykiem przy takich warunkach aczkolwiek Irlandczyk pogubiłby sie takich szybkich cepach Widlera i to mógłby byc sposób.na dłuższym dystansie stawiałbym jednak na Furego
 Autor komentarza: rocky86
Data: 28-04-2013 21:32:22 
Fury nie wezmie takiej walki, bo niby po co mu to? ma znacznie ciekawsze i bardziej dochodowe opcje. Wilder dla niego bedzie krokiem w tyl, bo niby kim obecnie jest Wilder? Na chwile obecna jedynie ciekawie zapowiadajacym sie bumobujca. jesli chodzi o Price'a, to musi sie najpierw zrewanzowac tygrysowi, a czy wygra? Wszystko moze sie stac. Na chwile obecna zawodowo obaj anglicy sa na wyzszym poziomie niz Wilder.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 28-04-2013 21:35:31 
Deontay Wilder zniszczy ICH WSZYSTKICH i uważam że jest realnym zagrożeniem dla Kliczków - szczególnie dla Władka którego jak się dociśnie ostro to wióry z dupy się sypią bo Witalij jest silniejszy i twardszy
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 28-04-2013 21:37:19 
Obydwoje są bez szans w walce z Wilderem. KO jak nic.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 21:42:00 
Norbert
Pierwszy raz Cie widze.Na jakiej podstawie tak sądzisz?Chyba nie sugerujesz się machanymi cepami w tył głowy które ubiły Harriosona?A możne masz w pamięci walkę Widlera z średnim który przytył 20 kg i dostał licencje mimo kulawej nogi?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 21:44:39 
nanaehl - kurs może być niezbyt korzystny bo Wilder to mocno promowany amerykanin więc będą na niego stawiać (podobnie jak było kiedyś z Grantem który w wielu walkach był niezasadnie bardzo mocnym faworytem), kurs byłby dobry jakby Wilder był np Kazachem:)

co do naszego nadwornego błazna mitomana - to jego ciągłe pomyłki należy traktować jako żelazną regułę bez żadnych wyjątków! jest w tym naprawdę niesamowity!
 Autor komentarza: Szef99
Data: 28-04-2013 21:49:43 
Z INNEJ BECZKI:

Haye - Charr 29 czerwca w Manchesterze, ponadto Anglik jest teraz w stajni promotorskiej Eddiego Hearnsa. Szczegóły w środę na konferencji
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 21:49:52 
StonkaKartoflana
Dokładnie jak czytam o Widlerze myślę o grancie tez kiedyś kierowany na wielka gwiazdę dzięki świetnym warunkom.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 28-04-2013 21:51:11 
rocky86

Ty chyba z konia spadłeś.Wilder jest bumobijcą?Jeżeli Harrison,który jest mistrzem olimpijskim i zwycięzcą ostatniej mocno obsadzonej edycji Prizefighter jest bumem,to ty jesteś matołem. Pozdro 600
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 28-04-2013 21:51:24 
Wilder krokiem w tył dla Furego? Nie powiedziałbym.Tyson na ta walke nie pójdzie bo skoro Cunn go powalił to po ciosie Wildera juz by nie wstał. Raczej nie zaryzykuje. Co do potencjalnej walki Deontaya z którymś z braci to raczej stawiał bym na Ukraincow. Są szybsi lepiej balansuja tułowiem lepiej poruszaja sie na ringu po zatym zaszachowali by go lewym prostym przez co amerykanin nie mógł by sie za bardzo zbliżyć żeby strzelac sierpowymi. Z drugiej strony jak by trafił (szczególnie Władimira) to moze byc po walce.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 21:54:03 
WARIATKRK - kompletnie nie rozumiem czepiania się budowy Wildera - Felix Savon wyglądał wręcz identycznie, miał 198 pół kariery mieścił się do 90 kg biceps miał większy od uda - fizycznie był potworem a cios miał według wielu fachowców najlepszy ze wszystkich zawodowców i amatorów w historii. A bokserem zbudowanym jak ciężarowiec (Tua) pozamiatał ring w pół rundy.
 Autor komentarza: simon
Data: 28-04-2013 21:55:33 
oni nie zechca bo to nie ta liga...Wilder ich zje i oni to wiedza
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 21:58:48 
StonkaKartoflana
Savon walczył 3 rundy i był Bogiem techniki a Widler raczej blado będzie wyglądał po 7-8 rundach wieszania sie na nim np;Furego
 Autor komentarza: pyra90
Data: 28-04-2013 21:59:57 
Wilder pozamiata ich wszystkich ,
Fury,Price i Mago są zbyt mułowaci żeby z nim wygrać.
Myślę że może za 2 lata ustrzelić Kliczkę,o ile nie uprzedzi go Haye który nadal może pokonać cyborga..
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 28-04-2013 22:01:25 
Grant wraca w maju. Może on powalczył by z Wilderem?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 28-04-2013 22:01:56 
WARIATKRK
Wątpię żeby Fury wytrzymał tyle rund z Wilderem.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 28-04-2013 22:05:36 
WARIATKRK

"Widler raczeja blado będzie wyglądał po 7-8 rundach wieszania sie na nim np;Furego"

Ja myślę,że Fury nie zdarzyłby się na nim powiesic,bo by dostał na kniapę dwa cepy i by wyciągnął swoje długie kopyta.Jeżeli mały Cunn dał radę go posadzic na dupie,to by Wilder nie dał ? ;-)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 22:06:13 
WARIATKRK - no właśnie Savon jak na kubańczyka bogiem techniki nie był:)))

Holyfield na nóżkach jak patyki bez trudu wygrywał przepychanki z tysonem, Hopkins w średniej fizycznie był potworem a nogi miał jak ołówki, Hearns wyglądał jakby go wiatr miał złamać a do średniej był silniejszy od każdego przeciwnika, Akiwande miał 202 110 kg i ogi jak Wilder w klinczach dominował nad lenoxem..
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 28-04-2013 22:10:34 
Strasznie chaotyczny facet,łatwy do skontrowania.
Myślę, że taki Pulew swoim opanowaniem wciągnąłby go na głęboką wodę i zatopił.
Zauważcie jak on ładuje ciosy w tył głowy- to zakończenie było żenujące. Po jednym dobrym prawym, Wilder zachował się jak zwykły, otwarty bijok a sędzia patrzył się jak wali Harrisona w nieprzepisowy sposób.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 22:11:40 
djpioter
Owszem odporność Furego nie imponuje ale trzeba pamiętać ze cios od USS przyjął kompletnie odsłonięty a z Widlerem na pewno by tak nie pajacował.Mi cepy bite z wył głowy Widlera nie imponują i nie popadam w huraoptymizm jak nie którzy.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 28-04-2013 22:14:24 
Ja nie rozumiem ludzi którzy teraz spuszczają się nd Wilderem po zwycięstwie nad Omdleyem, to tak jakby ktoś spuszczał się nad Saletą po zwycięstwie z Golgotą,
Ten pokaz ceperiady jaki wilder wczoraj nam zaserwował do mnie osobiści nie przemówił, przecież Harisona w podobnym stylu jest w stanie złożyć choćby wodogłowy Artek, i co czy stał by się po takim czymś dla was Artek od razu bogiem jak niektórzy próbują zrobić Wildera, dla mnie Deontay nadal jest niesprawdzony, niech zawalczy z Aureolą to wtedy będzie można powiedzieć coś więcej o ostatniej nadziei czarnych :)
 Autor komentarza: djpioter
Data: 28-04-2013 22:16:00 
kochamboks296

Ok,ok wielu dobrych pięściarzy wali w tył głowy,nie mówiąc już o opromienionym chwałą jako najlepszy zawodnik kategorii cruiser Marcko Huck.Wilder jest przyszłym mistrzem świata,co potwierdził na sparingach niekwestionowany czempion heavyweiht Władimir Klitschko.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 28-04-2013 22:21:14 
WARIATKRK

Szanuje Twoją opinię,ale Fury nie ma szans z Wilderem,jestem przekonany.Do tego Deontay jest wyważony w swoich komentarzach,natomiast Fury drze jape jakby już był wielokrotnym mistrzem świata,a jeszcze niewiele w tym sporcie osiągnął,wiesz o czy mówię...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 28-04-2013 22:22:54 
Fury przewraca sie, wstaje i walczy.To naturalny fighter chociaz popelnia mase bledow. Czy Wilder wstanie i bedzie walczyl dopiero czas pokaze.A padal bedzie na pewno,bo dziury w obronie ma przepastne i jeszcze nie spotkal nikogo kto potrafi przyjac i oddac. Audley do takich nie nalezy. Wciaz zdecydowanie najlepszy technicznie jest Price, najbardziej waleczny Fury, a Bomber chyba bije najmocniej. Z nich trzech dobrego rywala dla Wladka moze by sie ulepilo, a moze i nie bo Wladek swoja szczeke potrafi chronic, a zaden z tych trzech na razie nie potrafi. W trojkacie Fury,Price, Wilder wszystkie rozwiazania mozliwe. Raz jeden padnie, raz drugi, raz trzeci, ladowanie na deskach Wildera to kwestia odpowiedniego przeciwnika,ktory spokojnie go wyczeka i skontruje.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 22:23:00 
djpioter
Tez mnie irytuje co Fury mówi ale to nic nie ma do rzeczy odnośnie ich potencjalnej walki.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 28-04-2013 22:23:03 
ja niezachwycam sie również Wilderem jest gość w miare Szybki ale jest haotyczny jak dla mnie dużo pracy przed nim

jak dla mnie Nie mówiać o KLiczkach czy hey z Pulwem miałby cieżko.
dla mnie wielka niewiadoma!!

Harrison żaden wyznacznik

gość po takich nokutach powinien zakończyć kariere!!!!!!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-04-2013 22:24:19 
ja bardzo chętnie zobaczyłbym Wildera w walce z Magomedem. obaj mają kowadła w rękach i na pewno walka skończyłaby się przed czasem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-04-2013 22:26:20 
Wilder jako materiał prezentuje się świetnie, wielki szybki, dynamiczny z potężnym ciosem, skoordynowany.

Ale jego prowadzenie to tragedia, technika to radosna twórczość kompletnie nie zmieniona od 1 do 28 buma, gdyby Steward żył mógłby zrobić z niego takiego niszczyciela jak niegdyś z Hearnsa a może kogoś w rodzaju Lennoxa. tu pomysłu brak, a jego 28 walk jest mniej warte niż parę sparingów z dobrymi przeciwnikam.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 28-04-2013 22:33:15 
clyde22

Tak,ciężko Furiemu odmówic ambicji,ale technicznie jest kiepski,Władimir poskładałby go w dwie rundy,nie oszukujmy się.Zmierzam do spania,pozdrowienia dla fanów boksu(prócz copa).
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-04-2013 22:33:25 
Wilder zmobardowal bezradnego i przestraszonego Harissona.Tam nie bylo walki i tylko egzekucja.Dlatego nie rozumiem pretensji o to,do Wildera.Co z tego ze poszly cepy,jak przyniosly zamierzony efekt.I tyle
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 28-04-2013 22:36:33 
Mógłby dostać chociaż starego McCline'a.
Szpilka jest zdecydowanie odważniej prowadzony niż Amerykanin.
Harrison niestety przy mocno bijących zawodnikach panikuje.
W walce Wilder- Tony Thompson stawiałbym zdecydowanie na starego, mańkuta.
To co Deontay odjebał po pierwszym prawym daje do myślenia, chłopakowi przez tyle walk nie wszczepiono wyrachowania to się na nim zemści, bo on nie miał z kim się w walkach uczyć.
Sparingi to nie to samo, w walce są inne emocje.
Jestem sceptyczny jeśli chodzi o jego możliwości, jak dla mnie za bardzo wznosi się go pod niebiosa.
 Autor komentarza: Mateusz89
Data: 28-04-2013 22:38:46 
"Tak,ciężko Furiemu odmówic ambicji,ale technicznie jest kiepski,Władimir poskładałby go w dwie rundy,nie oszukujmy się..."

Nie no tak szybko to nie. Musi być czas na reklamy. Przetrzymał by go do 6:)
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 28-04-2013 22:54:43 
"Szpilka jest zdecydowanie odważniej prowadzony niż Amerykanin."

"Jestem sceptyczny jeśli chodzi o jego możliwości, jak dla mnie za bardzo wznosi się go pod niebiosa."

Mojim zdaniem Wilder jest w stanie duzo wiecej osiagnac od Szpilki, mowisz ze Artur mial lepszych piesciarzy na rozkladzie, a kogo pokroju Harrisona on mial i tak zdemolowal, lezal z wolnym jak fura z weglem nieprzygotowanym Mollo, McCline polamal mu szczeka(gosc ktory ma problemy finansowe i jezdzi dostawac po gebie za kase daaaaawno past prime) czy pisanka Basila niewiem czy go piesciazrem m ozna okreslac.
Klasa przeciwnikow podobna z tym ze Artur z bumami ma problemy a Wilder ich nokautuje w pierwszych rundach.
POwiedz szczeze, widzisz takiego Mollo z Wilderem?Przeciez to by sie w pierwszej rundzie zakonczylo.
 Autor komentarza: un4given
Data: 28-04-2013 23:04:38 
Jedrusjestem

Dokładnie. To odważne prowadzenie Szpilki jak do tej pory polega na kontraktowaniu mu pięściarzy którzy obecnie prezentują poziom może ciut wyższy niż kelner ale "na papierze" wyglądają dobrze bo kiedyś coś tam walczyli. Śmiech mnie ogarnia jak czytam o tym odważnym prowadzeniu. McCline'a to by Wilder rozbił w poczatkowych rundach podobnie jak Arreola czy Mago. O Basile, Mollo nawet nie wspominam bo tych to by Wilder chyba zabił na tym ringu. A sam Szpilka byłby kolejnym szybkim KO w rekordzie gdyby teraz doszło do ich walki. Tyle.

A i również nie rozumiem tych pretensji o te bicie cepami. Harrison dostał prawy i już praktycznie do liczenie. Wilder to widział i go zdemolował. Nie było już żadnego zagrożenia ze strony A-force'a bo on był pół przytomny już po tym prawym. Wilder to zauważył i skończył robote w taki a nie inne sposób. Tak jak już pisałem była to podobna sytuacja do tej z walki Haye z Macca.
 Autor komentarza: un4given
Data: 28-04-2013 23:05:24 
*był do liczenia...
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 28-04-2013 23:17:48 
Szpilka jest młodszy, ma dużo mniej walk zawodowych, ma bardzo krótki staż w H.W i trzeba być downem żeby nie rozumieć jakie to ma znaczenie.Wilder obijał Becka po Polaku. Amerykanin jest starszy i jak Szpilka w jego wieku i z ponad 25 walkami na koncie, będzie obijał takich leszczy jak Amerykanin to będzie powód do marudzenia.
Ciosy w tył głowy nie powinny padać i dla mnie tu nawet nie ma miejsca na dyskusję w tym temacie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 28-04-2013 23:37:08 
O bicie cepami to można mieć pretensje do sędziego że nie upomniał Wildera. Mi się podoba to że chłopak ma instynkt zabójcy. Jak poczuje to idzie na całego. Podobnie jak Haye. Rozumiem jeszcze jakby zaczął bić cepami od początku walki ale w tym przypadku to było tylko dokończenie roboty.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 28-04-2013 23:44:12 
Ciąg na Harrisona miał ale zobaczymy co będzie dalej. To, że jestem sceptyczny nie znaczy, że go skreślam. Po prostu mam dosyć czekania na jego lepszego rywala. Szkoda, że Harrison jest taki miękki psychicznie, wyraźnie się boi mocnych ciosów jak z Haye czy Pricem no i teraz. Gdyby nie to mógłby być jakimś wyznacznikiem. W Prizefighterze dawał radę ale no właśnie nie miał tam takich punczerów.
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 28-04-2013 23:46:16 
kochamboks

Niewiem kto tu jest "downem" ale widze ze niewtpliwie Wasilewskiego kasa wlozona w Szpilke robi robote na kibicach i co dziwne juz nie tylko u takich co nawet niewiedza ze sa wagi inne niz HW ale nawet na takich ktorzy siedzá na forach bokserskich a tu juz bym sie przyczepil do inteligencji.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 29-04-2013 00:09:18 
skubany ma świetną motorykę jak na te gabaryty, śmiem twierdzić, że lepszą niż bracia
 Autor komentarza: TiC
Data: 29-04-2013 00:26:10 
Bumobicie - Price, Fury a kolejny Pulev...
 Autor komentarza: simon
Data: 29-04-2013 01:09:31 
Autor komentarza: kochamboks296 Szpilka-Wilder?nie porownuj bo szpile pompuja a co on potrafi to tego nie wie tak naprawde nikt
 Autor komentarza: Blancos
Data: 29-04-2013 01:49:45 
Fury - Wilder ... hmm ciekawa walka. Nikt tak naprawdę jeszcze Wildera nie przetestował. Nie wiem na kogo postawić w ewentualnej walce obu Panów. Nie sądzę także że do tej walki dojdzie z wiadomych względów: Porażka jednego bądź drugiego może na długo pogrzebać szanse walki o pas. Obaj mogą iść różnymi drogami, niekoniecznie muszą się spotkać :)

Jeśli Fury weźmie teraz Pulewa to jest gość. Wilderowi polecam Chisorę.
 Autor komentarza: canuck
Data: 29-04-2013 04:57:57 
Ja bym chcial zobaczyc Wilder z kims, kto moglby go naprawde sprawdzic. Doswiadczonego boksera z dobra obrona oraz silnym ciosem w walce, ktora by trwala sporo rund.

Najlepsze testy dla niego to Pulev, Thompson, Mago oraz Stiverne. Ale nie sadze, aby oboz Wilder chcial z nimi walczyc na tym etapie jego kariery.

Wilder mysli, ze Fury oraz Price to lepsze opcje, zarowno z punktu widzenia ryzyka, jak i zarobkow. Mysle ze w tych walkach kazdy wynik jest mozliwy, bo wszyscy trzej maja potezny cios oraz podejrzane szczeki.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 29-04-2013 07:45:41 
Autor komentarza: djpioter Data: 28-04-2013 21:51:11
rocky86

Ty chyba z konia spadłeś.Wilder jest bumobijcą?Jeżeli Harrison,który jest mistrzem olimpijskim i zwycięzcą ostatniej mocno obsadzonej edycji Prizefighter jest bumem,to ty jesteś matołem. Pozdro 600

No rzeczywiście 27 ogórków, w tym kulawy półciężki z 30 kilogramową nadwagą, to solidni przeciwnicy.

Jedynym rozpoznawalnym, co nie znaczy, ze porządnym przeciwnikiem był Harrison. Chyba najbardziej skompromitowany mistrz olimpijski w historii. Nie ma co się nim podniecać, tylko dlatego, że wygrał Prizefighter'a. Omdlej jak zwykle przed ważną walką obsrał się w szatni, tak samo jako z Price'm i po raz kolejny się skompromitował.
I tak uważam, ze Omdlej na chwilę obecną jest zwykłym bumem.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 29-04-2013 07:54:46 
Autor komentarza: Mateusz89 Data: 28-04-2013 21:51:24
Wilder krokiem w tył dla Furego? Nie powiedziałbym.Tyson na ta walke nie pójdzie bo skoro Cunn go powalił to po ciosie Wildera juz by nie wstał. Raczej nie zaryzykuje. Co do potencjalnej walki Deontaya z którymś z braci to raczej stawiał bym na Ukraincow. Są szybsi lepiej balansuja tułowiem lepiej poruszaja sie na ringu po zatym zaszachowali by go lewym prostym przez co amerykanin nie mógł by sie za bardzo zbliżyć żeby strzelac sierpowymi. Z drugiej strony jak by trafił (szczególnie Władimira) to moze byc po walce.

Mateusz, przeczytaj dokładnie. Napisałem, że zawodowo będzie krokiem w tył. Popatrz na rokład Fury'ego: Cunn, Kingpin, Chisora.

Wilder na chwilę obecną jest tylko prospektem, jeszcze nic nie osiągnął, nikogo sensownego nie pokonał, nie ma żadnych sukcesów w boksie zawodowym. Fury ma już na rozkładazie kilka naprawdę solidnych nazwisk. Mimo, że za nim nie przepadam, to muszę przyznać, że jest świetnie prowadzony.

Wilder ma świetni PR. Co do umiejętności, to ciężko się wypowiadać, bo jeszcze nigdny nie walczył z solidnym zawodnikiem. Na tle takich parówek z którymi miał się okazję zmierzyć większość solidnych bokserów wyglądałaby dobrze.

Potencjał ma bardzo duży, myślę że największy z tej trójki. Gabaryty, siła ciosy, szybkość, ale jeszcze żadnego testu nie przeszedł.
Porównując jego karierę do ścieżki edukacji, to jak narazie Wilder zdał test szóstoklasisty, a taki Fury jest już po maturze :-)
Co nie oznacza, ze stawiałbym w potencjalnej potyczce na Fury'ego.
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 29-04-2013 14:56:44 
A ile on waży?
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 29-04-2013 15:01:00 
Nie przesadzajcie jest wielki ale widać że to szklanka. Mam go na strzała.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.