WACH vs TUA W SIERPNIU W NOWEJ ZELANDII?

Jak poinformował promotor Mariusza Wacha (27-1, 15 KO) Mariusz Kołodziej, kolejnym rywalem ''Wikinga'' może być 40-letni David Tua, jeden z najmocniej bijących pięściarzy wagi ciężkiej ostatniego ćwierćwiecza. Samoańczyk miałby wejść z Wachem do ringu w sierpniu w Nowej Zelandii.

Tua jest zainteresowany walką, która byłaby jego powrotem po dwóch latach przerwy. W sierpniu 2011 roku ''Tuamanator'' przegrał na punkty z Monte Barrettem i był cieniem samego siebie sprzed lat. Jego bilans na zawodowym ringu to 52 zwycięstwa (43 przez nokaut), 4 porażki i 2 remisy. Ma na koncie zwycięstwa przed czasem m.in. nad Johnem Ruizem, Hasimem Rahmanem, Fresem Oquendo, Olegiem Maskajewem i Michaelem Moorerem, a także niesamowitą, choć przegraną walkę z Ikem Ibeabuchim (1730 ciosów wyprowadzonych przez zawodników, rekord wagi ciężkiej). W swojej jedynej walce o tytuł mistrza świata przegrał w 2000 roku na punkty z Lennoxem Lewisem. Jest również brązowym medalistą Olimpiady (1992, Barcelona) i mistrzostw świata (1991, Sydney).

Mariusz Wach przeżywał ciężkie chwile po porażce w wymarzonym pojedynku o mistrzostwo świata z Władmirem Kliczko w listopadzie zeszłego roku. Został ukarany za stosowanie niedozwolonych środków, okres jego zawieszenia skończy się w lipcu. Podróż do nowej Zelandii i zwycięstwo nad Tuą mogłoby pomóc w reaktywacji kariery wciąż mogącego wiele osiągnąć pięściarza.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-04-2013 11:57:24 
5-10 lat temu to nawet twarda szczena Wacha, nic by nie dała. Gdyby Tua dobrze trafił to Mariusz padłby z wielkim hukiem.
Teraz Tua jest mocno wypalony, do tego nieaktywny, ale wciąż ma nazwisko, dobry rekord i bombe w łapach, choć dynamika wyraznie spadła. Jak pokazał średnio-mocno bijący Barret można go tez wywrócić. Jak Wach nie dałby sie czysto trafic, to wypunktuje Tuę. A walkę chętnie bym obejrzał, mimo tego że Tua u schyłku kariery, może być w ringu ciekawie.
 Autor komentarza: mario218
Data: 19-04-2013 12:01:32 
A myślałem że się z Kołodziejem rozeszli
 Autor komentarza: Jose17
Data: 19-04-2013 12:06:19 
Dokładnie. Tua to wciąż wielkie nazwisko w wadze ciężkiej i myśle że ta walka może się nieźle sprzedać,ale zdaje mi się że o pas HW Wach już raczej nie zawalczy
 Autor komentarza: boksjor
Data: 19-04-2013 12:17:04 
Kołodziej chyba nie ma już sentymentu do Wacha, czemu nie można się tak na prawdę dziwić. Tua, mimo ze wypalony, ale jako rywal na powrót po długiej przerwie jest mocny.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 19-04-2013 12:18:14 
Tua zrobił na mnie wrażenie jak potrafił z wyskoku trafić Lennoxa.

Wcale łatwo nie będzie, David nigdy nie został znokautowany.

Wach musi boksować, bo jak będzie się tak ślimaczył to lipa, głupio by było dostać od mniejszego o głowę.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 19-04-2013 12:32:33 
Jedwabista walka. Niesamowite tempo jak na wagę ciężką. Tua charakterny mały ciężki, niczym Tyson. Szkoda że nie spotkali się razem w ringu.
To jest niesamowity pokaz tego jak należy uderzać. Podobnie jak Mike wyrzucał całe ciało przy mocnych uderzeniach.
David Tua - John Ruiz
https://www.youtube.com/watch?v=jj5e7NPWnrY
David Tua - Ike Ibeabuchi
https://www.youtube.com/watch?v=lGZuoGyqz8g
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 19-04-2013 12:36:35 
bardzo dobry zawdonik po trakiej przerwie.. oby nie za dobry...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 12:42:22 
Tua 178 cm Wach 202 cm gigantyczna różnica.Tua jest już cieniem samego siebie okrutna nadwaga nie zdoła przedostać się to półdystansu Mariusz będzie kontrolował walkę lewym prostym.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 12:48:54 
Wach to był najsłabszy przeciwnik Kliczków od Bardzo dawna . To już taki Mormeck więcej pokazał . Nie zdzwiłbym się jakby Tua go wypunktował chociaż czasówki też nie wykluczam . Wach może być już rozbity po 12 rd blokowania ciosów twarzą od mocno bijącego Włada
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 12:52:22 
"Wach to był najsłabszy przeciwnik Kliczków od Bardzo dawna"

Nie od tak dawna. Patrząc nie po tym czego ludzie się spodziewali a po tym co było w ringu Adamek wypadł gorzej...///////////////////////////
Mormeck też pokazał mniej...
Nie żebym bronił Wacha ale doskonale zdaje sobie sprawę po co piszesz takie posty...
heh
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 12:53:24 
Shogun90
To już taki Mormeck więcej pokazał -- co pokazał 4 ciosy jesteś chory psychicznie ze tak piszesz?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 12:55:50 
WARIATKRK
Po prostu Shogun jako psychofan Adamka próbuje sprawić że ludzie będą uważali że Adamek jest lepszy od Wacha czego walki z braćmi raczej nie pokazały, a w dodatku nie byłbym taki pewny kto obecnie byłby faworytem tego starcia.
Jakoś nie wspomniał że Adamek wypadł gorzej (biorąc pod uwagę że Vitali mógł go skończyć w każdej chwili od drugiej rundy...)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 19-04-2013 12:56:13 
To już taki Mormeck więcej pokazał

hehe dobre
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 19-04-2013 12:57:23 
@Shogun90 Wach jest rozbity mentalnie. On nie pokazał nic w tej walce, po za odpornością i chęcią przetrwania nawet nie próbował zagrozić Władkowi. To wyglądało gorzej niż sparing zadaniowy.

Ciesze się że Kołodziej nie stawia na ogórków i ciśnie na temat. Czas odzyskać pieniądze i zarobić troszkę na Wachu żeby młodsi mieli warunki do pracy.

Kibicuje Mariuszowi, bo to polak, ale mocno podpadł robią z siebie ofiarę i wypinając tyłek na promotora.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 13:01:43 
Mormeck nie zadawał ciosów i nieudolnie ale próbował przedrzeć się do pół dystansu . Ogromna rożnica warunków zrobiła swoje , tymczasem Wach chłop jak dąb , z rzekomo potężnym ciosem poza niesamowitą odpornością na ciosu nie zaimponował dosłownie niczym , kompletne zero . Tylko nie przypominajcie tego jednego fragmentu , bodaj z 6 rd w którym Wład był ponoć zamroczony , bo was wyśmieje . Wach to zawodnik gorszy od Wawrzyka jeśli chodzi o umiejętności . Vałujew pomimo jeszcze większych gabarytów , również technicznie był dużo lepszy od waszki. Ten gośc nigdy nie powinien walczyć o mś .
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 13:02:44 
BlackDog
Jak che być trollem to nie robi to umiejętnie a nie wypisuje takie farmazony...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 13:04:51 
Shogun90
I tak Mariusz twojego adamka farmarzoniarzu ciężko by znokautował jak widziałem górala z USS to cieszyłem się ze w końcu skoczy z propaganda że będzie mistrzem świata ale dostał prezent na gwiazdkę i propaganda bezczelne kłamanie twa nadal...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 13:08:14 
Cóż/
Każdy ma swój rozum i powinien umieć go wykorzystywać.
Mormeck wypadł gorzej choć mógł wypaść lepiej. Adamek wypadł tragicznie jak Francuz.
Wach wypadł lepiej bo można powiedzieć że zmęczył Włada, wytrzymywał jego napór (choć inny sędzia mógłby to przerwać w 8 rundzie bo co się tam działo to poezja) i Włada trochę porozcinał w walce. Wiem że brzmi to wręcz śmiesznie ale jak porównując walki np tych dwóch panów wyżej Wach wypadł dużo lepiej. I należy pamiętać że Adamek walczył z litościwym Vitalijem a z Władem nie wytrzymałby dwóch rund...
Wiem że Wach wypadł blado, nie bronie go ale pisanie takich bzdur jak Shogun woła o pomstę do Nieba...
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 13:10:20 
BlackDog - Faktycznie , ten Vitali to pradziwy terminator . Szkoda , że od czasu swojego powrotu nie potrafi nikogo znokautować ... Ale oczywiście wierzymy ci , że gdyby chciał Adamek w 2 rd skończyłby już na noszach , tak samo jak i Chisora , gdyby nie kontuzja. Poza tym i tak wszycy wiedzą , że Adamek jest lepszy od Wacha . Chyba ,że jestes się jakimś zaślepionym hejterem , w takim razie przepraszam. Ty z kolei gloryfikujesz Wacha , bo przetrwał 12 rd bombardowania od lepszego z Kliczków . Kliczko mając przed sobą żywy , wielki worek trenignowy i tak nie potrfił nic mu zrbić i doskonale zdaje sobie sprawę po co piszesz takie posty...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 13:14:54 
BlackDog
Dokładnie Witali bał się szybko posłać na deski adamka dlatego bawił się z nim przedkładał z reki do reki i nic nie robił jak ten poleciał na liny.Z Władimirem adamek zostałby skończony max do 3 rundy.Mariusz przyjmował bombę za bomba ale nie poddawał się próbował
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-04-2013 13:15:51 
Shogun90
Farmarzoniarzu to skąd na twarzy Władimira rozcięcia po walce z Mariuszem?Sam sobie rozbił łuki brwiowe?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 13:15:56 
"Ale oczywiście wierzymy ci"

To dobrze że wierzysz.
Ale pisz za siebie.
Dodatkowo jakbyś zapomniał jak wyglądała walka z Adamkiem to dla przypomnienia (co ten Vitali tak macha rękami do góry??)

http://www.youtube.com/watch?v=G1Pn45nFbpg

I tak wierzę że mógł go skończyć bo widziałem jak walczył...
A i jest nieprawdą że nie może nikogo znokautować. Adamek jakoś nie wytrzymał...

Adamek obecny jest tak wolny na nogach i tak dziurawy że nie wiadomo czy Wach by go nie ustrzelił, szczególnie że mógłby atakować jak wariat póki kondycji starczy bo cios Adamka spływałby po nim jak po kaczce...
A Adamka zachwiało kilka ciosów Cunna ostatnio.

Gościu obudź się. Nic nie da tu wyśmiewanie mojego szacunku dla Braci...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 13:18:51 
WARIATKRK

Przecież Vitali opuszczał Adamkowi i nie bił mocno (no bo chyba nikt mi nie powie że nie był w stanie bić z siłą jak w rundzie 2 a przecież Adamek podobnie jak Wach przyjmował wszystko). Vitali ubił by Adamka bo gdzieś od 9 czy dziesiątej rundy zaczął bić mocniej i atakował, tyle że Adamek był już takim wrakiem (ciosy Vita choć lekkie i tak siały spustoszenie) że sędzia się wcześniej zlitował.
Już widzę jak Adamek by jeszcze 2 rundy tak stał i przyjmował :D :O
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 13:19:18 
Muszę lecieć.
Pozdrawiam i miłej dyskusji (o ile jest o czym :D)
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 19-04-2013 13:21:35 
@BlackDog

Kto wie, może gdyby Mariusz ruszył w 9-10 rundzie na Władka po tym jak się wystrzelał to byłby sposób na zagrożenie.

Największym błędem było to że on nie zrobił tego o czym mówił.
Przy takiej odporności na ciosy, gdzie jego garda była dziurawa jak ser, powinien próbować uderzać, ale nie robił nic.
Jednym słowem zesrał się przed tą walką i tyle. Nie podjął ryzyka i na dodatek koksował, co sprawiło że dziś jest ZEREM!

Nie można mówić że Wach wypadł lepiej od Adamka, bo Wach jechał na koksie. Nie ważne jakim, został złapany i koniec kropka.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-04-2013 13:27:04 
Na tym zdjęciu Mariusz jest po koksie czy przed? Tua to emeryt, powinien Wach wygrać jak chce coś jeszcze ugrać.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 19-04-2013 13:27:08 
A tak przy okazji walka Władka:
Od pierwszych sekund zastanawiałem się tylko kiedy się koleś podłoży.

haha

http://www.youtube.com/watch?v=2Tis-6AEI8Q&feature=endscreen&NR=1
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-04-2013 13:29:59 
BlackDog
Bo Witalij wszystkim odpuszcza, żeby np. nie zerwać mięśnia. Jest stary i najważniejsze jest dla niego to żeby wygrać jak najmniejszym kosztem. Pojawiasz się tylko tam gdzie ktoś pisze coś złego na pana polityka.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 13:35:02 
WARIATKRK - nie napinaj się tak , bo ci żyłka na dupie pęknie . Ty już dawno powinieneś dostać bana za swoje bluzgi i pierdolenie o dupie Maryny . Co nas obchodzi twoje życie prywatne i że siedziałeś w pierdlu? to nie powód żeby się tym chwalić . Nic do ciebie nie miałem ale już powoli przesadzasz . Można wymieniać poglądy ale trzeba przy tym zachować jakąś kulturę , prawda? Wach próbował? ja tam widziałem 12 rd stania jak kołek w miejscu i przyjmowania ciosów na twarz . Mariusz posiadając taką odporność na ciosy powinien zaryzykować ale cóż . Rozciąc Włada to nie jest taki wielki problem , on po prostu ma delikatną skórę jak pupcia niemowlaka . Ray Mercer kilkoma lewymi prostymi podbił mu oko a Calvin Brock rozciągł go gorzej niż Wach .Twoje uwielbienie do Wacha wynika pewnie z tego , że obja jesteście z Krakowa ?. Dla mnie Wach to taka troche bokserska kaleka , drewno , jednak ze względu na swoje gabaryty , odporność i niezły cios może być groźny
.Poza tym to człowiek o strasznie małym rozumku , oszust i krętacz . Jego tłumaczenia na temat koksu są znacznie bardziej żałosne od hipokryzjii Adamka.

BlackDog - Dajmy Hayowi Wacha a on po każe po raz kolejny twoim idolom jak się nokautuje przeciwników
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-04-2013 13:38:23 
Dajcie temu Wachowi już spokój niech się facet teraz ogarnie i zacznie coś robić żeby było lepiej.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 19-04-2013 14:00:53 
Wach bez problemu powinien Tuę wypunktować - te 24 cm różnicy wzrostu to przecież kolosalna różnica. Wystarczy, że będzie trzymać go na dystans, Tua ma najlepsze lata za sobą.
Dlaczego on tylko raz walczył o tytuł? Przecież w tamtych czasach było łatwiej przystąpić do walki o mistrzostwo.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-04-2013 14:20:08 
A tak z drugiej strony, ciekaw jestem czy Gołota przetrwałby z Tuą. Oczywiście chodzi mi mniej więcej o okres ich wspólnych walk z Lewisem. Sądzę że dostałby czasówkę, albo zwiał z ringu jak z Tysonem..

Nie chodzi mi o umniejszanie osiągnięć Andrzeja, ale nie widzę tego, jak wypunktowuje Tuę, ciekaw jestem waszych opinii :)
A swoją drogą, taki "maluszek" w cieżkiej - Chris Byrd potrafił okiełznać tego wariata i wypunktować.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 14:43:37 
Tua ciężko znokautowałby Gołotę , prawdopodobnie w pierwszej rundzie . David osiągnął w wadze ciężkiej dużo więcej od Gołoty , pokonał 3 mistrzów świata przed czasem (Ruiz , Rahman, Moorer). Szkoda , że dostał tylko jedną walke o tytuł a taki cykor jak Andrew aż cztery..
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-04-2013 15:14:24 
Mariusz
dobra rada kolegi z Polski :
ZACZNIJ ODBLOK
bo sie chłopaku wolno czyścisz ...lol
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-04-2013 15:17:45 
MLJ
uwaząm że Gołota przy cąłym szacunku zostałby znoakutowany przez Tue , nie byłby w stanie utrzymac tego na dystans
 Autor komentarza: bak
Data: 19-04-2013 15:20:04 
To wy sugerujecie że mały Tua bił mocniej niż obecny wysoki i silny Wladimir? o.O

A co do walki- Tua nie ma szans wypunktować Wacha, jak go kilka razy trafi to będzie sukces. Nie dosięgnie jego szczęki. Nie ta szybkość, nie ten refleks. Wach wygra wysoko na punkty jeśli nie przed czasem...
 Autor komentarza: bak
Data: 19-04-2013 15:46:05 
Tua to najlepszy zawodnik w historii, który nigdy nie został mistrzem świata.
 Autor komentarza: mariusz1965
Data: 19-04-2013 16:03:15 
Nie pokazujcie tu tego debila co niewie jak sie znalazły sterydy u niego
 Autor komentarza: Calaf
Data: 19-04-2013 16:29:56 
Bak a co ma piernik do wiatraka?ogarnie się chlopie bo majaczysz
 Autor komentarza: bak
Data: 19-04-2013 17:05:56 
@mariusz

Trochę szacunku... każdy chce jak najłatwiejszym kosztem wygrać, a przegrana z Kliczko i sprawa z dopingiem nie przekreśla jego szans na atrakcyjne walki (np. z Tuą).
 Autor komentarza: DrewnoDiabloPablo
Data: 19-04-2013 17:06:59 
Drewniany Mariuszek,blokujacy gongi wlasna twarza,do tego biedaczek nieswiadomy koksiarz-nastepny bohater narodowy sporej czesci kibicow.kuzwa jak nie bandziory po wyrokach lub wlasnie pierdzacy w pierdlu to koksiarze herosi polskiego boksu zawodowego.Looomatko...
 Autor komentarza: bak
Data: 19-04-2013 17:29:02 
Walka z Tuą zagwarantuje mu kolejne przyzwoite pieniądze, znane nazwisko na rozkładzie, większą rozpoznawalność. Byłaby to dobra opcja na przetarcie.
 Autor komentarza: roninuwodzenie
Data: 19-04-2013 18:21:59 
Większość kibiców bokserskich na całym świecie chciałoby obejrzeć jak ten zwalisty kloc pada po ciosach małego knura. Nigdy nie lubiłem Wacha za jego drewniany styl boksownictwa, ale za koks i ściółkę w rękawicach, zasłużył na wstyd i hańbę.
 Autor komentarza: DrewnoDiabloPablo
Data: 19-04-2013 18:46:16 
za koks mam wy...ane na Wacha.Kazdy ma prawo do bledu ale to facet juz 30 letni nie jakis szmondak lat nascie czy 22. I te rozkminki ze nie wiedzial.a z reszta nawet po koksie nic szalowego w swym stylu boksowania nie prezentowal sekaty boks ino wiopry lecialy.ale bohatet bo wyczymal inawet w ktores rudzie cos tam zadal jakis cios,loj rzeczywiscie bracia kibice mamy deficytyt bohaterow ringowycha jak sie nie ma co sie lubi to suie lubi co sie ma...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 20:37:14 
"BlackDog - Dajmy Hayowi Wacha a on po każe po raz kolejny twoim idolom jak się nokautuje przeciwników"

Hehe. No tak dajmy dajmy tylko najpierw Haye musiałby kupić sobie większe jaja, bo co jak co ale by ktoś taki jak Haye wziął takiego rywala jak Wach to już potrzeba jaj jak arbuzy.
Już widzę jak słynący z "tytanowej" szczęki Haye bierze walkę z gościem z nokautującym ciosem, przewagą wzrostu 10 cm i taką odpornością.
Pokazał by Władowi, pokazał. Heh.
I nie odbierzcie tego jako to że myślę że Haye by przegrał. Wygrałby wysoko na punkty zapewne po walce jak z Wałujewem i tyle by było pokazywania.
Ale wiem że napisałeś to tylko dlatego że zaatakowałem Adamka.
Taki mały rewanż, tyle tylko że Wład bije mocniej od Davida, a ja pisałem samą prawdę.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 19-04-2013 21:14:19 
Wach nie ma talentu i wogle po za wzrostem to żaden z niego bokser wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 21:20:29 
Wach to zwykły kmiot i żaden przeciwnik dla Davida . Mariusz nawet by go nie drasnął , już taki Charr jest o wiele groźniejszy , bo ma jaja w przeciwieństwie do koksiarza. Być może Władimir ma mocniejszy cios niż Haye , jednak jego ciosy są wolniejsze i bardziej widoczne . Wach mógłby paść po jakiejś bombie , której by nie zauważył i następnie przegrać przez tko po nawałnicy Davida . Jeśli Haye ma słabą szczęke , to wychodzi na to , że Władimir to waciak, bo pomimo kapitalnego balansu , który ośmieszał młodszego Kliczkę to coś tam jednak przyjął i ani razu nie był zagrożony.Quitali też jakoś nie pali się do walki ze szklanym Davidkiem . Pewnie się obsra i odjedzie na emeryture , pozstawiając ogromny smród i niesmak. Tak wgl to ciekawe masz teorie - Adamek odczuwający ciosy Cunna i przegrywający przez TKO z wacianym Pulevem , nokautujący cios Wacha i nie tylko .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 21:57:33 
"Tak wgl to ciekawe masz teorie - Adamek odczuwający ciosy Cunna i przegrywający przez TKO z wacianym Pulevem , nokautujący cios Wacha i nie tylko ."

Akurat tu wszystko się zgadza. Masz racje. Ciekawe i do tego słuszne.

Jak pisałem wyżej najpierw to Haye musiałby mieć jaja żeby wyjść do tak "niebezpiecznego" rywala. Zresztą Wałujew też wybitny nie był a jednak go nie ustrzelił boski Haye...

Nie wiem co masz do Wacha (ja również nie uważam go za wyjątkowo dobrego pięściarza) ale fakt faktem wypadł lepiej niż Adamek w walce z "trudniejszym" z braci Klitschko.

Co do balansu który "ośmieszał" Klitschkę to masz racje. Tak długo go ośmieszał że zapomniał że przegrywa walkę. No i przegrał i tyle z tego ośmieszania wyszło.
Co do torii to ty dopiero zabłysnąłeś stwierdzając że Wład nie ma mocnego ciosu. Zresztą czytanie ze zrozumieniem leży u Ciebie gdyż nie napisałem nic o słabej szczęce a raczej braku tytanowej odporności...
Nazywaj braci jak chcesz. Ten Quitali razem z bratem już i tak w Historii swoje miejsce mają...
A co do Puleva popytaj ludzi co myślą o starciu. Nie jestem jedynym z "ciekawymi" teoriami tego typu...
A co do odczuwania ciosów obejrzyj sobie walkę jeszcze raz to może je wychwycisz (choć reprezentujesz styl totalnie zakochanego fana więc może będziesz widział inną walkę??)
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 22:27:00 
Haye przegrał walkę , co nie zmienia faktu ,że wiele razy ośmieszył swoim balasnem i unikami Władimira , który wyglądał przy nim jak drewno . różnica warunków + zbyt pasywna postawa Davida dała wygraną Kliczce . Szkoda , bo David ma atuty aby zrobić Władkowi kuku .Do Wacha nic nie mam , po prostu uważam że jest przeciętny zawodnik o znakomitych warunkach , granitowej szczęce i solidnym ciosem . Widziałem sporo walk Wacha na canal + , jak jeszcze boksował u Gmitruka i jego cios nie jest oszałamiający , ba , często nawet na kelnerach nie robił większego wrażenia . Niepotrzebnie sugerujesz się tymi nokautami na tym rumunie i Mc Bridzie . Więcej bylo walk w których cios Mariusza nie robił wrażenia a niżeli robił . Jak wytłumaczysz np walkę z Gavernem , który śmiał się z ciosu Wacha , albo z Fieldsem? Tego szklanego Fieldsa Barret ubił w 1 rd a Grant jednym prawym krzyżowym wyrwał z butów. Nie wiem jak takiego drewnu jak wach dawać jakiekolwiek szanse z Davidem Haye . Taki tchórzliwy Harrison był już groźniejszym rywalem . Nie ma może odporności na ciosy ale niezłe wyszkolenie , kapitalne warunki fizyczne i cios mocniejszy od Wacha , Vałujew to również lepszy zawodnik od Mariusza , być może nawet odporniejszy na ciosy a Haye w ostatniej rd poważnie nim zachwiał.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 19-04-2013 22:30:35 
Odczuwający ciosy Cunna i przegrywającego z Pulvem przed czasem Adamka widzą tylko jego hejterzy , których tutaj nie brakuje . W Adamku zakochany nie jestem , ale to wciąż najlepszy polski bokser , który dał wiele emocjii i zawsze walczył do końca . Zaważalem jego wady wiele razy , możesz sobie poszukać moje posty , jeśli nie wierzysz . Nigdy nie uważałem go za jakiegoś wirtuoza czy geniusza
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2013 23:11:40 
Wystarczy mi Twoja opinia z dzisiaj i stwierdzenie jakoby Wach dał gorszą walkę od niego.

Nie chce mi się odpisywać gdyż widzę że źle to odebrałeś. Również nie uważam Wacha za kogoś wyjątkowego aczkolwiek zabierać mu to co sobą reprezentuje jest głupotą.
Przykro również czytać tak stronnicze opinie jakoby Władimir wyglądał przy Hayeu jak drewno. Jest to bzdura a jak na swoje wymiary Władimir właśnie aż tak bardzo nie odstawał od Davida, szczególnie w późniejszych rundach.

Zarzucasz mi że czymś się sugeruję o czym nawet nie pisałem, porównujesz Harrisona który nie był w stanie wyprowadzić ciosu do Wacha itd.
Dyskusja na takim poziomie nie ma sensu/

Co do tego że widzisz wady Adamka nic to nie zmienia, póki nie przejrzysz jaki poziom reprezentuje na tle obecnej wagi ciężkiej.

A i nie tylko hejterzy a raczej większość myślących użytkowników wierzy w te dwie rzeczy których tak się uczepiłeś.
Czy najlepszy obecnie? Można by się kłócić ale udowodniłeś że nie ma to sensu.
Pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.