MISTRZOSTWA POLSKI SENIORÓW W ZAWIERCIU: LISTA ZAWODNIKÓW I PROGRAM ZAWODÓW

W dniach 20-23 marca w hali sportowej OSiR II przy ul. Blanowskiej w Zawierciu czekają nas 84. Indywidualne Mistrzostwa Polski Seniorów w Boksie. W rozwinięciu przedstawiamy listę zawodników dopuszczonych do turnieju przez Wydział Wyszkolenia PZB oraz trenera kadry.

Lista jest ostateczna. Już teraz należy więc szykować celowniki na Ligę Typerów na Bokser.org. Wkrótce więcej informacji na temat Mistrzostw Polski i szczegółowa zapowiedź.

LISTA ZAWODNIKÓW MP W ZAWIERCIU (KOLEJNOŚĆ WEDŁUG PUNKTACJI PO SERII GP)

Kategoria 49kg
1. Arkadiusz Lubomski (UKS Kontra Elbląg) 21 pkt
2. Dawid Jagodziński (BSB Astoria Bydgoszcz) 18 pkt
3. Daniel Tarka (KSW Tygrys Elbląg) 10 pkt
4. Wojciech Peryt (Broń Radom) 7 pkt
5. Bartłomiej Łyżwa (Broń Radom) 5 pkt
6. Adam Walas (Bukowina Wałcz) 5 pkt
 
Kategoria 52kg
1. Grzegorz Kozłowski (Hetman Białystok 27 pkt
2. Maciej Jóźwik (Gwardia Szczytno) 14 pkt
3. Sebastian Bartnik (SKB Czarni Słupsk) 8 pkt
4. Kamil Kalisz (Sztorm Szczecin) 7 pkt
5. Grzegorz Brynda (UKS Kontra Elbląg) 5 pkt
6. Artur Brasel (BKS Skorpion Szczecin) 5 pkt
7. Paweł Nowak (Olimp Szczecin) 5 pkt
8. Adrian Frąckiewicz (Beniaminek Star. Gdański) 5 pkt
9. Damian Suraż (Sztorm Szczecin) 5 pkt
 
Kategoria 56kg
1. Michał Smerdel (MGKS Gwarek Łęczna) 17 pkt
2. Tomasz Resól (BKS Skorpion Szczecin) 15 pkt
3. Daniel Żaboklicki (Legia Warszawa) 13 pkt
4. Marek Pietruczuk (Victoria Ostrołęka) 10 pkt
5. Tomasz Smerdel (MGKS Gwarek Łęczna) 10 pkt
6. Dawid Michelus (Sokół Piła) 9 pkt
7. Sylwester Kozłowski (Hetman Białystok) 8 pkt
8. Marcin Kłosowski (Pomorzanin Toruń) 8 pkt
9. Mateusz Mazik (RUSHH Kielce) 5 pkt
 
Kategoria 60kg
1. Damian Wrzesiński (PKB Poznań) 18 pkt
2. Radomir Obruśniak (Róża Karlino) 15 pkt
3. Dawid Mętel (BSB Astoria Bydgoszcz) 13 pkt
4. Dariusz Rabenda (Tiger Tarnów) 11 pkt
5. Andrzej Wasilewski (UKS Kontra Elbląg) 11 pkt
6. Mateusz Polski (Róża Karlino) 11 pkt
7. Paweł Kujawiński (Copacabana Konin) 7 pkt
8. Tomasz Gryckiewicz (Pirs Olsztyn) 7 pkt
9. Łukasz Duszyński (Róża Karlino) 7 pkt
 
Kategoria 64kg
1. Kazimierz Łęgowski (Ósemka Chojnice) 16 pkt
2. Damian Falecki (KSZO Ostrowiec Św.) 15 pkt
3. Marcin Latocha (Róża Karlino) 15 pkt
4. Mateusz Kostecki (PKB Poznań) 14 pkt
5. Tobiasz Pawlikowski (Zagłębie Konin) 13 pkt
6. Szymon Domoń (TS Wisła Kraków) 11 pkt
7. Szymon Białas (MOSM Tychy) 10 pkt
8. Piotr Kołodziejczyk (OZB Warm-Mazurski) 8 pkt
9. Michał Marszał (Boks Fordon Bydgoszcz) 8 pkt
 
Kategoria 69kg
1. Piotr Sielawa (Hetman Białystok) 27 pkt
2. Damian Kiwior (Tiger Tarnów) 19 pkt
3. Patryk Godlewski (Boxing Team Chojnice) 17 pkt
4. Tomasz Kot (RUSHH Kielce) 15 pkt
5. Paweł Romiński (OZB Warsz.-Mazowiecki) 15 pkt
6. Tomasz Mazur (PKB Poznań) 13 pkt
7. Paweł Kozielski (Legia Warszawa) 13 pkt
8. Karol Pawlina (Olimp Lublin) 13 pkt
9. Rafał Perczyński (Hetman Białystok) 12 pkt
10. Roman Szymański (PKB Poznań) 12 pkt
 
Kategoria 75kg
1. Adrian Plichta (Bukowina Wałcz) 19 pkt
2. Arkadiusz Szwedowicz (BKS Skorpion Szczecin) 19 pkt
3. Kamil Gardzielik (PKB Poznań) 15 pkt
4. Tomasz Gromadzki (06 Kleofas Katowice) 15 pkt
5. Paweł Michalik (Legia Warszawa) 13 pkt
6. Michał Kowalczyk (Champion Wołomin) 13 pkt
7. Marcin Piejek (Sparta Złotów) 13 pkt
8. Ireneusz Zakrzewski (Boksing Jelenia Góra) 12 pkt
9. Mateusz Rzadkosz (TS Wisła Kraków) 12 pkt
 
Kategoria 81kg
1. Piotr Gredke (Hetman Białystok) 21 pkt
2. Kasjusz Życiński (SAKO Gdańsk) 16 pkt
3. Michał Gerlecki (PKB Poznań) 14 pkt
4. Mateusz Gątnicki (PACO Lublin) 14 pkt
5. Patryk Rostkowski (Hetman Białystok) 13 pkt
6. Marek Matyja (Orzeł Oleśnica) 12 pkt
7. Mateusz Tryc (Fenix Warszawa) 12 pkt
8. Dawid Cofała (06 Kleofas Katowice) 11 pkt
9. Przemysław Pikulik (Sparta Złotów) 11 pkt
 
Kategoria 91kg
1. Michał Cieślak (Broń Radom) 18 pkt
2. Włodzimierz Letr (PKB Poznań) 15 pkt
3. Bartłomiej Krasuski (Olimp Lublin) 15 pkt
4. Krystian Kawalerski (Olimp Szczecin) 14 pkt
5. Przemysław Bartkowiak PKB Poznań) 11 pkt
6. Hubert Iwanow (Fenix Warszawa) 8 pkt
7. Sebastian Rachut (Zagłębie Konin) 8 pkt
8. Adrian Sikora (Gwardia Łódź) 7 pkt
9. Paweł Wierzbicki (Boxing Sokółka) 3 pkt
 
Kategoria +91kg
1. Krzysztof Kosela (PACO Lublin) 21 pkt
2. Roger Hryniuk (Cristal Białystok) 15 pkt
3. Piotr Filuś (TS Wisła Kraków) 15 pkt
4. Marcin Śnitko (KSW Tygrys Elbląg) 13 pkt
5. Łukasz Galiński (Zawisza Bydgoszcz) 10 pkt
6. Artur Wichrowski (Spartan Toruń) 9 pkt
7. Mateusz Figiel (Hetman Białystok) 9 pkt
8. Patryk Brzeski (Champion Nowy Dwór) 9 pkt

PROGRAM ZAWODÓW

20.03.2013 (środa)
Godz. 19:00 - walki eliminacyjne
 
21.03.2013 (czwartek)
Godz. 10:45 - uroczyste otwarcie Mistrzostw
Godz. 11:00 - walki ćwierćfinałowe I seria
Godz. 16:00 - walki ćwierćfinałowe II seria
 
22.03.2013 (piątek)
Godz. 11:00 - walki półfinałowe I seria
Godz. 16:00 - walki półfinałowe II seria
 
23.03.2013 (sobota)
Godz. 11:00 - walki finałowe
Godz. 14:00 - uroczyste zakończenie Mistrzostw

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: punch
Data: 06-03-2013 17:29:19 
49kg Dawid Jagodziński
52kg Grzegorz Kozłowski
56kg Dawid Michelus
60kg Damian Wrzesiński
69kg Piotr Sielawa
75kg Arkadiusz Szwedowicz
81kg Patryk Rostkowski
91kg Paweł Wierzbicki
+91kg Artur Wichrowski
 Autor komentarza: szczota1212
Data: 06-03-2013 18:16:30 
49kg Dawid Jagodziński
52kg Grzegorz Kozłowski
56kg Dawid Michelus
60kg Damian Wrzesiński
64kg Kazimierz Łęgowski
69kg Piotr Sielawa
75kg Kamil Gardzielik
81kg Michał Gerlecki
91kg Michał Cieślak
+91kg Patryk Brzeski
 Autor komentarza: Fabio
Data: 06-03-2013 18:45:46 
49kg Dawid Jagodziński
52kg Grzegorz Kozłowski
56kg Mateusz Mazik
60kg Damian Wrzesiński
64kg Damian Falecki
69kg Piotr Sielawa
75kg Kamil Gardzielik
81kg Krzysztof Kosela
91kg Michał Cieślak
+91kg Krzysztof Kosela
 Autor komentarza: lustrator
Data: 06-03-2013 18:48:43 
Witam.
Może ktoś mi powie co tu jest grane miało być po 8 zawodników ,były GP i eliminacje a tu nagle pojawia się np. Wierzbicki czy Szymański z Perczyńskim. Czyżby byli równi i równiejsi. WIerzbicki wyjechał z GP na galę czyli olał eliminację do MP. W ten sposób to mu całkiem sodówka do głowy uderzy.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 06-03-2013 19:35:20 
Jakbyś zdobył taki medal jak on ;)
 Autor komentarza: lustrator
Data: 06-03-2013 20:29:41 
Medal jak medal teraz trzeba by udowodnić że daje radę. Z tej samej kadry bez medali są Pietruczuk, Łęgowski, Szwedowicz i dają radę a Wierzba już jak zawodowiec
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 06-03-2013 20:44:41 
ale dlaczego po 9 zawodnikow ?
 Autor komentarza: punch
Data: 06-03-2013 21:02:47 
No pięknie zapomniałem o 64 kg stawiam na Kazia Łęgowskiego!!!
 Autor komentarza: klasyk2012
Data: 06-03-2013 21:11:25 
brawo jakim prawem startuja zawodnicy
waga 56kg 9. Mateusz Mazik (RUSHH Kielce) 5 pkt
waga 69kg 9. Rafał Perczyński (Hetman Białystok) 12 pkt
10. Roman Szymański (PKB Poznań) 12 pkt
waga 91kg 9. Paweł Wierzbicki (Boxing Sokółka) 3 pkt
wielcy uzdrowiciele polskiego boksu co to ma znaczyc ?
widac sami nie wiecie co robicie nie mozna nazwac tego nawet burdelem bo tam jest porzadek.
Albo sa jakies zasady albo ich nie ma czyli regulamin mozna sobie w du.. wsadzic
 Autor komentarza: Gwardia17
Data: 06-03-2013 21:52:08 
Nie jestem do końca pewien, ale wydaje mi sie, że są to dzikie karty w przypadku Wierzbickiego na pewno, gdzieś o tym czytałem :)
 Autor komentarza: Wojak1
Data: 06-03-2013 22:26:24 
No z tego co mi wiadomo to przepisy WSB wymagaja tego zeby zawodnicy byli dopuszczeni a wierzbicki dzika karta szymański to niewiem moze znajomosci pkb
 Autor komentarza: punch
Data: 06-03-2013 22:28:08 
klasyk2012
Nie mnie sądzić czy to jest uczciwe czy nie faktem jest, że zawodnicy których wymieniłeś z racji poziomu sportowego jaki reprezentują powinni wziaść udział w tych mistrzostwach. Wyobraź sobie jak wyglądała by rywalizacja w wadze ciężkiej bez Wierzbickiego?! Nie od dziś wiadomo, że panuje w niej istna bieda z nędzą! A tak będzie Cieślak, Letr no i Wierzbicki......a reszta jest milczeniem i w zasadzie się nie liczy. Mówiąc wprost pozostali walczą o brązowy medal. W 69 kg jest duża konkurencja ale Roman Szymański pokazał, że dobija do czołówki wygrywając GP tak więc dlaczego miałoby go zabraknąć na MP??? Wyobraź sobie jak by miała wyglądać rywalizacja w 56 bez Mazika? W zasadzie mogli by MP losować pomiędzy Michelusem, a Kozłowskim. Możesz się ze mną zgadzać lub nie ale nie mamy w kraju zbyt wielu klasowych bokserów aby darować sobie uczestnictwo wymienionych przez Ciebie zawodników.Bądź co bądź liczy się poziom sportowy! Pozdrawiam.
 Autor komentarza: strataczasu
Data: 06-03-2013 22:55:07 
Do lustrator i klasyk2012
Jakim prawem wycieracie sobie mordę zawodnikami, którzy są reprezentantami Polski? Mistrzostwa Polski SŁUŻĄ DO WYŁONIENIA NAJLEPSZEGO ZAWODNIKA PO TO, ABY NA MISTRZOSTWACH EUROPY ZWIĘKSZYĆ SZANSE NA ZDOBYCIE MEDALU. Wierzbicki jest medalistą mistrzostw świata, Szymański i Perczyński- zawodnicy kadry,a Mazik- zawodnik który wygrał 3 walki w lidze WSB(czyli nie są to osoby, które z przypadku trafiły na listę). Jeżeli któryś z tych zawodników nie zdobył wymaganych punktów, to nie dlatego, że nie chciało im się startować na GP, tylko dlatego, że mieli inne walki lub leczyli kontuzję. Dzikie karty zawsze były są i będą, zawsze utytułowani zawodnicy dostawali je jako przepustkę do Olimpiady. A apropos Perczyńskiego, któremu a priori brakuje jednego punku, to podobno tego zawodnika "nieco" skrzywdzili w Ostródzie i jakoś żaden z uczciwych i skrupulatnych fornali wymienionych wyżej tego nie wypomniało.
A klasyk2012 i lustrator niech lepiej napiszą list do aiby, żeby ta postępowała uczciwie, a nie dzieliła zawodników na "równych i równiejszych" (tylko nie wiem kim Wy jesteście, żeby decydować kto ma jechać na zawody, a kto nie:) i nie jestem w stanie sobie wyobrazić w jakim języku porozumiejcie się z władzami aiby, bo o ile mi wiadomo łacina podwórkowa nie jest językiem urzędowym ;)).
PS. Czepiacie się nie wiadomo czego, a mam wrażenie, że co by nie zrobił PZB to zawsze będzie to traktowane jako "burdel", "kolesiostwo" itp.
 Autor komentarza: lustrator
Data: 06-03-2013 22:56:29 
Witam.
punch
Nikt ich poziomu sportowego nie deprecjonuje ale jak mamy się trzymać zasad to nie może być żadnych odstępstw. Każda taka sytuacja tylko wprowadza zamieszanie. Po co w takim razie GP i eliminacje. Od razu trzeba ustalić ,że czołówka nie boksuje i ma w d ... całą resztę bo im się należy z urzędu. Nazwiska nie boksują co pokazały GP a ilość zawodników na poszczególnych turniejach pokazała że to ma sens. Wierzbicki nie powinien być dopuszczony dla zasady bo będzie się nabijał z tych co jeździli na GP, wydawali kasę i toczyli po kilka walk. On przyjechał na jedno GP wygrał walkę i pojechał boksować za kasę mając całą rywalizację za nic. Szymański pkt. nie wyrobił i tyle a jeżeli on to tak samo powinien na GP zawalczyć Kuliński ,który wygrał z Gerleckim itd. itd.
 Autor komentarza: lustrator
Data: 06-03-2013 23:06:53 
WItam.
Do stratyczasu.
Nie wiem gdzie w mojej wypowiedzi dostrzegłeś łacinę. Nie ja układałem regulamin GP jako eliminacji do MP a tam nie ma nic o dzikich kartach. Nazwiska nie walczą jak napisałem wcześniej i co do Mazika to nie mam pretensji ,że zawalczy bo trzy walki w WSB coś mówią a jednak przegrał w Ząbkowicach z Resólem. Czy to upoważnia do tego żeby Resól był w MP rozstawiony na pewno nie. Jakiej kadry są członkami Szymański i Perczyński bo chyba mi coś umknęło. Jeżeli mówisz o szerokiej kadrze tzn , że nie masz pojęcia o co w tym wszystkim chodzi. Co do samych finałów GP to nie uważasz ,że jak będzie więcej niż 8 w wadze to ktoś do złota będzie musiał stoczyć 3 walki a ktoś 4. I gdzie tu sprawiedliwość.
 Autor komentarza: berny12345
Data: 07-03-2013 00:43:44 
49kg Dawid Jagodziński
52kg Grzegorz Kozłowski
56kg Dawid Michelus
60kg Mateusz Polski
64kg Mateusz Kostecki
69kg Piotr Sielawa
75kg Kamil Gardzielik
81kg Michał Gerlecki
91kg Michał Cieślak
+91kg Krzysztof Kosela
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 07-03-2013 01:24:25 
strataczasu...calkowicie zgadzam sie z tym co napisałeś!Zaluje że nie ma na liście Wyleżoła bo ten pięściarz zasłużył również ,mimo przegranych walk za bardzo ambitną postawę w meczach WSB!Dziką karte powinien dostać równiez Kuliński.A pisanie że niby za co dopuszczony do MP został Wierzbicki jest ...NIEPOWAŻNE!To są MISTRZOSTWA POLSKI i powinni w nich startowac NAJLEPSI i wszystkie w/w nazwiska należą do czołówki.Na przyszlośc regulamin regulaminem ale Trener kadry i tylko ON powinien miec prawo dawac "dzikie karty"...
 Autor komentarza: klasyk2012
Data: 07-03-2013 07:35:22 
strataczasu,punch a takim prawem ze sa przepisy a WSB ma daleko w powazaniu mistrzostwa polski , a wy panowie przepisy. To po kiego h.. robicie te GP skoro ustalacie sobie "czolowke" moze rozdajcie medale bez walk bo sie im naleza. Po co ten caly regulamin ? skoro macie go w du.. . A potem wychodzi wszystko w praniu cieszycie sie z jednej wygranej walki na turnieju to jak wygracie walke na Mistrzostwach Europy to chyba trzeba oglosic Swieto Narodowe. Panie PREZESIE zrob PAN porzadek taka impreza "swieto" boksu powinny byc otwarte przy stanie dzisiejszego Polskiego boksu
A ty PUNCH rozlosuj sobie medale we wszystkich wagach i porozdawaj to jest sport i najwieksi faworyci moga przegrac a po tym co piszesz twierdze ze jestes nieukiem sportowym
STRATACZASU jezeli leczyli kontuzje to moze trzeba bylo pomyslec wczesniej i kalendarz inaczej ustawic no ale myslenie boli
 Autor komentarza: strataczasu
Data: 07-03-2013 07:35:30 
Lustrator, oczywiście masz racje, regulamin jest bardzo ważny, ale gdybyśmy się trzymali sztywno regulaminów, to na MP zabrakłoby Jabłońskiego, z ktorym wiązano duże nadzieje( a nie będzie go tu ze wiadomych względów, nie z braku punktow) .
Lutonadam, do MP jeszcze trochę czasu, więc Lista pewnie sie jeszcze zmieni, na komentarze będzie czas po zawodach
 Autor komentarza: lustrator
Data: 07-03-2013 09:02:03 
Witaj.
Lutonadam. Masz rację ,że na MP powinni jechać najlepsi ale tych najlepszych miał wyłonić cykl GP. W tym roku było szalone tempo startów mam nadzieję ,że w przyszłym roku będzie inaczej. Nikt nikomu nie zabraniał startów GP nawet zawodnikom WSB. Startował Michelus ,Pac ,Tryc, Gerlecki , Jabłoński ,Mazik ,Kozłoscy. Wyszło im to tylko na dobre i pokazali , że mają szacunek do tego co się zaczęło w polskim boksie amatorskim dziać. Mógł też wystartować i Wyleżoł a jednak go nie było i nikt nie mówił dlaczego. Na GP swoje walki przegrywali Gerlecki,Tryc, Pac i Mazik to oznacza tylko że poziom się wyrównał a kadra WSB to nie są najlepsi zawodnicy w kraju. Co do dzikich kart to się mocno nie zgadzam żeby je przyznawać za nazwiska. Takie działanie nie motywuje najlepszych do pracy bo z góry wiedzą ,że nie wiele muszą robić być na MP. Weźmy Wierzbickiego nie dość ,że wolał boksować na gali za kasę niż na GP to jeszcze nie musiał tak jak cała reszta przez miesiąc stoczyć 10 -12 walk i miesiąc trzymać wagę. I co teraz wjedzie na MP i będzie udowadniał ,że jest najlepszy. Takie działania zniszczyło już wiele karier w naszym kraju i to nie tylko w boksie. Poza tym nie wiem czy wiesz ale są też zasady przyznawania dzikich kart i na pewno nie należą się komuś kto dla własnego widzi mi się nie brał udziału w eliminacjach. Jeżeli wejdziemy na drogę bo coś się komuś należy za nazwisko to będziemy mieli pasztet jak za czasów hegemonii PKB. Wtedy też zbyli równi i równiejsi. Na przyszły rok musi się zmienić regulamin i na pewno prezes o tym mocno myśli.
 Autor komentarza: punch
Data: 07-03-2013 11:55:44 
klasyk2012

Nie rozumiem po co cały ten jad! To jest tylko dyskusja.Ty napisałeś co myślisz i ja zrobiłem to samo. Ty uważasz, że przepisy są najważniejsze, a ja z koleji myślę że na najważniejszych zawodach w kraju powinni stawić się najlepsi zawodnicy jakich mamy, a nie tylko cierpliwi zbieracze punktów. Podobno do wytrwałych świat należy, ale to najlepsi będą nim rządzić!!! Pozdrawiam
 Autor komentarza: klasyk2012
Data: 07-03-2013 13:29:23 
punch dzialajcie tak dalej a bedziecie zdobywali(rozdawali) grad medali na Mistrzostwach Europy (Polski) :) nie jestem za tak chorymi przepisami jestem za otwarciem mistrzostw polski dla wszystkich a turnieje GP latwo zmotywowac do przyjazdu zawodnikow za zwyciestwo 1000 zloty za drugie miejsce 500 i tyle nie mieli byscie tyle walkowerow jak teraz
 Autor komentarza: punch
Data: 07-03-2013 14:19:53 
klasyk2012

Napisałeś tak jak bym miał jakikolwiek wpływ na to kto pojedzie na MP albo inne zawody. Jestem zwykłym kibicem boksu i śledzę tę dyscyplinę z trybun albo transmisji telewizyjnych , internetowych itd. Podejście władz polskiego boksu nie jest do końca fair ale jak wcześniej pisałem nie widze MP bez najlepszych zawodników. Tak więc jak zawsze ktoś na tym zyskał, a ktoś stracił. Ja z całego serca chciałbym aby zyskał na tym cały boks amotorski w Polsce. Tak na marginesie to PZB na łamach portalu Bokser.org lub na swojej stronie powinien wyjaśnić dlaczego wydał taką , a nie inną decyzję. Myśle, że należy się to tym zawodnikom, którzy nie będą mogli wystąpić na MP no i oczywiście niezadowolonych kibiców. Na koniec dodam tylko, że cała ta sprawa z punktami na GP była prawdopodobnie po to aby stawiło się jak najwięcej zawodników. Inaczej tego nie widze. Zresztą jak wcześniej pisałem PZB powinien się poczuć i wyjaśnić wszystkie niejasności!
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 07-03-2013 14:30:41 
punch...zgadzam się z Toba że PZB nie ma żadnej komunikacji z kibicami boksu!Na stronie PZB sa "suche" komunikaty.Jesli cos wiemy to tylko z wypowiedzi Trenerów i przy okazji"afer" .Ja uważam że można niedopuścic zawodnika do udziału w MP tylko w przypadku naprawdę "mocnego' naruszenia dyscypliny sportowej lub prawnej."Wziąłbym" sie "ostro" za tych co .."drukują" walkowery przy każdej okazji i na pewno na MP też takie przypadki będą!
 Autor komentarza: berny12345
Data: 07-03-2013 16:46:17 
Mowicie ze cała sprawa z pkt na GP ma na celu stawienie sie na nie jak najwiekszej ilosci zawodnikow hmm powiem wam szczerze ze jest wiele utalentowanych chlopakow ktorzy chetnie zaboksowaliby i sie pokazali lecz nie stac ich kluby na to zeby wysłac ich na zawody. MP powinny byc otwarte, powinni startowac wszyscy zawodnicy ktorzy chca, turniej moglby trwac dłuzej, ale kto wie czy nie wyłowiono by kogos ciekawego.
 Autor komentarza: klasyk2012
Data: 07-03-2013 17:42:12 
i doszlismy do tego samego wniosku MP dla wszystkich. za walkowery pociagnac dyscyplinarnie chcialem popatrzyc na 60 kg na talent Polskiego ale to co zobaczylem to tragedia oddaje walkowery potem nastepny tez walkower oddaje. Brawo dla madrych glowek za wymyslony system punktacji .To co obserwoje to Polski boks jest juz trupem .Panowie wlodarze jestescie obuzeni ze trafiliscie do trzeciego koszyka finandowego , po ogladnieciu takich cyrkow to wywalil bym Was z dofinandowania wogole. Znajac zycie dalej jezdzicie po tych zawodach i glupoty sprzedajecie treneromi tym mlodym zawodnikom .DNO a dzialacze pewnie maja sie dobrze
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 07-03-2013 20:33:16 
"Mowicie ze cała sprawa z pkt na GP ma na celu stawienie sie na nie jak najwiekszej ilosci zawodnikow hmm powiem wam szczerze ze jest wiele utalentowanych chlopakow ktorzy chetnie zaboksowaliby i sie pokazali lecz nie stac ich kluby na to zeby wysłac ich na zawody. MP powinny byc otwarte, powinni startowac wszyscy zawodnicy ktorzy chca, turniej moglby trwac dłuzej, ale kto wie czy nie wyłowiono by kogos ciekawego."

Równie dobrze moga przyjechac na GP i takze pokazać swoje umiejetnosci, skoro mieliby pieniądze aby przyjechać na MP to i na 3 dniowe GP.
 Autor komentarza: Kiler
Data: 10-03-2013 01:39:39 
49kg Dawid Jagodziński
52kg Grzegorz Kozłowski
56kg Dawid Michelus
60kg Damian Wrzesiński
64kg Kazimierz Łęgowski
69kg Piotr Sielawa
75kg Adrian Plichta
81kg Mateusz Tryc
91kg Paweł Wierzbicki
+91kg Krzysztof Kosela
 Autor komentarza: king71
Data: 10-03-2013 16:11:34 
Mowa trawa i tak to nic nie zmieni.GP są organizowane po to aby wyłonić najlepszych 8 w tażdej kategori wagowej i tyle. Każdy komu zależało mógł jechać na GP i próbować swoich sił i umiejętności.Tłumaczenie że komuś przytrafiła się kontuzja no cóż pech.Szanse były dla wszystkich takie same.A Wierzbicki mimo tego że jest świetnym pięściarzem i osiągnął to co osiągnął w tym roku nie uzyskując wystarczającej ilości pkt. na MP nie zasłużył a wraz z nim jeszce kilku innych pięściarzy z innych wag.Są ustalone przepisy i nalęzy je przestrzegać. To dlaczego np. jeśli dopuszczamy Wierzbickiego i innych nie dać szansy Stępniowi w kategorii 81 kg który w pierwszym GP był w finale a w kolejnych 2GP nie wystąpił z powodu kontuzji i znalazloby się jeszcze kilku wspaniałych pięściarzy którzy z powodu różnego rodzaju złosliwości losu na MP w tym roku nie jadą.
 Autor komentarza: BtsBron
Data: 10-03-2013 21:49:41 
na MP w wadze 56 kg i tak nie pojada wszyscy bo maja walke w WSB Z WŁOCHAMI ,Mazik , Michelus albo Kozłowski nie wyjdzie do ringu bedzie 8 bez obaw
 Autor komentarza: BtsBron
Data: 20-03-2013 22:17:46 
49 Peryt Wojciech
52 Kozłowski Grzegorz
56 Michelus Dawid
60 Wrzesinski Dawid
64 Łęgowski Kaziemierz
69 Sielawa Piotr
75 Szwedowicz Arkadiusz
81 Gerlecki Michał
91 Cieślak Michał
91+ Kosela Krzysztof
 Autor komentarza: TerraPoloniae
Data: 21-03-2013 09:31:51 
49 Jagodziński Dawid
52 Kozłowski Grzegorz
56 Michelus Dawid
60 Polski Mateusz
64 Łęgowski Kaziemierz
69 Sielawa Piotr
75 Gardzielik Kamil
81 Matyja Marek
91 Cieślak Michał
91+ Brzeski Patryk
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.