ANDRZEJ GOŁOTA Z NAJLEPSZYCH CZASÓW

Wiemy już, jak zakończył się kolejny powrót 45-letniego Andrzeja Gołoty (41-9-1, 33 KO), ale przypomnijmy sobie, jak najlepszy polski bokser w historii wagi ciężkiej radził sobie, kiedy znajdował się jeszcze u szczytu formy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MarlboroTHC
Data: 27-02-2013 19:32:51 
Niestety, ten material muzyczny wytworni SME jest niedostepny w Niemczech...

Jak ja to kurwa lubie :/
 Autor komentarza: irex
Data: 27-02-2013 19:35:49 
Bravo !! Mega montaż.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 27-02-2013 19:47:41 
@MarlboroTHC
Jest mi bardzo przykro z tego powodu. Nie jesteś pierwszą osobą, która nie może obejrzeć mojego filmu. Niestety Niemcy blokują prawie każdy mój film. Taki jest u nich rygor na YouTube.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 27-02-2013 19:47:45 
Filmik już widziałem, jest naprawdę super. Gołota miał świetny lewy prosty i nie tylko, ogólnie był bardzo solidny technicznie, silny i szybki, szkoda, że mu psychika szwankowała, gdyby nie to, to może mielibyśmy mistrza świata, a tak to możemy mówić tylko "niekoronowany".
 Autor komentarza: milan1899
Data: 27-02-2013 20:03:44 
AFPL
chłopaku dziękuje za wszystkie filmiki , ten mnie ucieszył szczególnie , walki z Bowe to klasyka HW jej najlepszego okresu , mina Andrew po werdykcie z Ruizem bezcenna
możecie po mnie jechać ale dla mnie największę emocje związane z poslkim boksem zawodowym to Gołota
k.urwa znowu sie wzruszyłem , ostatnio coraz częsciej mi sie to zdarza , chyba się starzeje :)
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 20:04:23 
AdamekFightPL

mozesz podac tytul piosenki ?
 Autor komentarza: ksieciu9
Data: 27-02-2013 20:05:04 
Napisze na wstępie że bardzo wzruszający materiał.Andrzej jest jaki jest ale jedno jest pewne.Żaden polski bokser ani wtedy ani teraz ani w przyszłości nie dostarczy nam tyle wzruszeń,emocji i tak świetnych walk jakich przez lata dawał nam ANDRZEJ GOŁOTA.Niech inni piszą co chcą ale Endriu jest wielki i nikt mu tego nie zabierze poza tym wydaje mi się że nigdy nie mieliśmy tak szybkiego ciężkiego.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 27-02-2013 20:14:01 
Dziekuje Panie Andrzeju.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 27-02-2013 20:14:01 
@milan1899
Nigdy po nikim nie pojechałem i nie mam zamiaru tego zrobić i w tym przypadku zwłaszcza, że zgadzam się z Tobą w 100%. Żałuje, że byłem malutkim berbeciem w czasach gdy Gołota toczył swoje najlepsze walki, ale widziałem je wszystkie. Gołota był wielkim bokserem i jest wielkim człowiekiem.

@bezols
Muzyka:
- Sammy Hagar - Winner Takes It All
- Audiomachine - Unfinished Life
- Stefano Mocini - Once We Were Angels
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 20:16:58 
Autor komentarza: AdamekFightPL

dzieki
 Autor komentarza: lordam92
Data: 27-02-2013 20:21:44 
Nie wiem czy mam ochotę dokopać Ci Adamekfightpl czy sędziom ale jak widzę minę Andrzeją jak Buffer czyta werdykt że już tak blisko niedowierzanie , moe wygram, zaraz a chwile będę mistrzem świata i nagle remis, czyli tak naprawdę dalej jestem nikim , nie jestem mistrzem świata, naprawdę mnie rusza ten moment+muzyka. Piękne czasy, chyba nikt nigdy nie przysporzy mi tyle emocji co Andrzej, no może jeszcze Małysz jak Szaranowicz krzyczał w Val di Fiemme " Dla nas dla wszystkich po złoto" i korzeniowski jak się dowiedział że jednak jest złotym medalistą na 20km w Sydney i jego łzy w oczach. Dla takich chwil warto być kibicem sportowym
 Autor komentarza: rambuni
Data: 27-02-2013 20:25:08 
Milan 1899,

Też się wzruszyłem. Dobry film i piękna muzyka. Odżyły emocje i wspomnienia.

AG jest częścią historii. Wspaniały bokser, wspaniały. Nie ma co pisać, czego zabrakło, co szwankowało - to wiemy wszyscy.

Boksersko, ruchowo, ułożeniem ciała i ciosami - wspaniały bokser. Taki, jakiego długo jeszcze nie będzie.Taki np. Wach to 30% Andrzeja w prime i więcej nigdy nie będzie.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 27-02-2013 20:26:03 
ksieciu9
"Żaden polski bokser ani wtedy ani teraz ani w przyszłości nie dostarczy nam tyle wzruszeń,emocji i tak świetnych walk jakich przez lata dawał nam ANDRZEJ GOŁOTA"

Odpukać w niemalowane ;)
Ja mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się bokser, który będzie ponad to wszystko. Bo Andrew to nam dawał płonne nadzieje i zawody. Prekursor, jak najbardziej, szacunek się należy i wspomnienia nadal są żywe. Ale teraz czekajmy na boksera HW, który będzie faworytem w swoich walkach. Żebyśmy z dumą czekali na piękny boks a nie zaciskali kciuki "a może się uda.." jak to było z Andrzejem. Bo to były takiego typu emocje - czekanie na fuks.
 Autor komentarza: lordam92
Data: 27-02-2013 20:27:03 
Abstrahując od filmiku wiecie co na mnie zrobiło największe wrażenie? Zmiana pozycji i lewy prosty Andrzeja w walce z Mcbride, pokażcie mi teraz boksera HV który by potrafił wykonać taką akcję, to jest dla nich za trudne, a ten lewy prosty? Długi jak pika i strasznie kąśliwy, ahh wspomnienia.
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 20:28:54 
kiedys czytalem jakis wywiad z bowem powiedzial w nim ze w zyciu popelnil 2 wielkie bledy pierwszym byla walka z goloto drugim rewanz
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 20:31:35 
Cooperek

moze i masz racje ale podaj boksera obecnej hw ktory prowadzi takie wojny
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 27-02-2013 20:37:27 
AdamekFightPL

dobra robota :)
 Autor komentarza: osi
Data: 27-02-2013 20:43:34 
Ehhh
Fajnie sie ogladalo, zawsze jak widze walke Gołota-Bowe , to zadaje sobie takie pytanie..
Dlaczego Bowe jeszcze stoi?
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 27-02-2013 20:44:26 
Wiele można Andrzejowi zarzucić. Miał te swoje ograniczenia, które nigdy nie pozwoliły mu zostać mistrzem.

W swoim prime Gołota był jednak technicznym gigantem. Nikt nie bił tak bajecznych kombinacji ciosów w wadze ciężkiej. Andrew to fenomen, który tylko sobie znanym sposobem przegrał walki z Riddickiem. Późnijsze wydarzenia byłu już pochodną tych niezwykłych wydarzeń.
 Autor komentarza: Daw
Data: 27-02-2013 20:47:41 
Andrzej to fenomen nie zostal mistrzem swiata formalnie, choc dla mnie i wiekszosci kibicow nim jest ale niekoronowanym, a budzi az do teraz takie skrajne emocje i ma tylu wiernych fanow,fanatykow ze nie jeden moze mu tylko pozazdroscic, jedyny i niepowtarzalny!
 Autor komentarza: bak
Data: 27-02-2013 20:53:21 
Nie sądziłem, że to napiszę, ale porażka z Saletą dała mu chyba więcej niż jakby miał wygrać. Andrzej teraz zyskuje na fali współczucia, ludzie ubolewają nad jego porażką z celebrytą z programów dla kobiet (który już 7 lat temu nie boksował). Chcieli zobaczyć jak idol z lat 90-tych i wielka nadzieja polskiego boksu wygrywa ostatnią walkę. Jakby wygrał to by pewnie padały pomysły walki z Adamkiem i by był krytykowany obrażany, a teraz? Teraz ludzie go pocieszają, piszą motywjące komentatze, doceniają to jak walczył pięknie do 6 rundy. Zauważyliście, że mimo wygranej Salety mówi i pisze się o nim 100 razy rzadziej niż o przegranym Gołocie? Gołota był zwycięzcą tej walki gdy już ją zaplanowano niezależne od tego czy wygra, czy przegra i czy zostanie znokautowany. To Andrzej jest bohaterem wydarzenia i nadal idolem polskich kibiców a Saleta tylko zwycięzcą walki wieczoru.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 27-02-2013 20:56:41 
@bak
Saleta był na koksie. Na czysto z pewnością by nie wygrał z Gołotą. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 27-02-2013 20:56:57 
bak
walka z Saletą nie ma wiekszego znaczenia , jest to starcie 2 starszych panów w ktorym pokazali charakter i serce ale do całokształtu kariery obydwu bokserów niewiele wnosi

a Gołocie nie potrzeba wspólczucia , walki z Bowe to światowa historia HW, czy zawodnikowi który przeszedł do histori nalezy współczuć ? nie sądze ...
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 27-02-2013 20:58:41 
dobra robota (jak zawsze)
 Autor komentarza: bak
Data: 27-02-2013 21:00:01 
@Adamek

No i właśnie nie lubię typa. Najłatwiej jest się wspomóc a potem się chwalić że się pokonało wielkiego Gołotę, który był nadzieją polskiej wagi ciężkiej
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-02-2013 21:00:18 
Daw

dokładnie.
 Autor komentarza: Luke
Data: 27-02-2013 21:03:21 
Piękny mix. Dzięki

Moment odczytania werdyktu: Byrd prawie płacze, Andrzej uśmiechnięty a potem kur** niedowierzanie.

Gdyby nie ten wypadek to ze zdrową lewą ręką zmiażdżyłby Byrda i Ruiza

Pewna część fanów - (wiadomo o kogo chodzi)że Gołota nic nie wygrał, tylko uciekał albo przynosił wstyd to bez znaczenia. Faktem pozostanie że Gołota to był fenomen techniczny, jego lewy jeden z najlepszych w historii HW. Nawet jak przegrywał z Bowem to w tych walkach jest więcej emocji w 50 powtórce niż w dzisiejszych na żywo. Te wymiany, kombinacje piękne kunsztowo walki na zawsze pozostaną w pamięci.
@osi ja też za każdym razem jak oglądam. Szkoda że Andrzej nie miał instynktu kilera
 Autor komentarza: PolskiFanBoksu
Data: 27-02-2013 21:04:21 
łezka się w oku kręci, Andrew miał nie fart..
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-02-2013 21:08:58 
Powiedzmy sobie szczerze, przy dzisiejszych ringowych w 9 na 10 przypadkach Bowe nie zostałby dopuszczony do dalszej walki.

Wspaniały miał ten lewy prosty przed '99, na tych treningach wziętych z legendary nights dla HBO widać też jak pięknie chodził, jak długi miał ten lewy dyszel. Przecież to się w pale nie mieściło, żeby białas mógł czarnego wyboksować lewym, gdzie Bowe miał świetny lewy prosty i powinien mieć przewagę w zasięgu. Później niestety to już była tylko karykatura lewej ręki...
 Autor komentarza: bak
Data: 27-02-2013 21:10:49 
A co do opini Michalczewskiego na temat Gołoty to zgadzam się że "Ja wszystko wygrałem co było do wygrania (oczywiście poza walką z RJJ, do której nie doszło), a Andrzej wszystko przegrał co było do przegrania", ale jego opinie i tak są mało warte bo zamiast chociaż raz skrytykować KONSTRUKTYWNIE Andrzeja to ten tylko się z niego nabija, obraża go i wyzywa. Fakt, prawda jest taka, że Darek nie wypowiada się o Andrzeju póki wścibscy dziennikarze nie poszerzają konfliktu i nie zadają mu setek pytań o nim, ale prawda jest taka, że Darek to prosty człowiek i łatwo ulega emocjom, a Andrzej w tym konflikcie chciał wyjść jako ten kulturalny i nie słyszałem zbyt dużo wypowiedzi Gołoty o Tigerze poza tą legendarną "Ka..ka..ka..mczatką" :)
 Autor komentarza: IsaacSpiderman
Data: 27-02-2013 21:16:17 
Nigdy nie lubiłem leszcza.
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 27-02-2013 21:17:07 
Pierwszą walkę Andrzeja, którą pamiętam to walka z Tysonem. Miałem wtedy 9 lat, czekałem na nią całą noc i pamiętam swoją złość gdy Gołota uciekł z ringu. Ale jak teraz się ogląda te wszystkie walki, treningi z przełomu wieków to aż przeciera się oczy ze zdziwienia. Przy tych gabarytach, taka szybkość to coś niespotykanego. I ten wspaniały lewy prosty. Dynamiczny, długi i mający w sobie moc. Niestety długo przyjdzie nam czekać na kolejnego takiego boksera, który przysporzy nam tylu emocji co Andrzej. Go po prostu nie da się nie lubić. Szacun Mistrzu!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-02-2013 21:19:03 
fantastyczny filmik!
 Autor komentarza: kojot83
Data: 27-02-2013 21:22:22 
Heh Andrzej-za małolata nocki zarywałem dla ciebie,a potem tydzień chodziłem jak zbity pies bo zawsze czegoś brakowało-czasami to mi się wydawało że człowiek przeżywał to bardziej niż on sam.Gołoty nie dało się nie lubić mimo tego że człowiek psioczył po tych durnych porażkach i zastanawiał się co on ma tam w tej bani że zawsze coś odp...Z Gołotą to był jeszcze taki myk-że patrzyło się na te wielkie chłopisko-na wyraz jego oczu i twarzy i zamiast jakiegoś obrazu groźnego zakapiora człowiek widział wielkie dziecko które zaraz coś zbroi-do tej pory tak mam jak na niego patrzę.Tak jak np.u Adama jak był w top formie szło odczytać po mimice i tych bystrych oczach mega formę i to że zaraz pierdzielnie super skok tak po Andrzeju że zaraz coś odwinie.Dla mnie Andrzej to po Małyszu sportowiec który wywoływał u mnie niesamowite stany emocjonalne a człowiek żył tymi wydarzeniami jakby sam stał na tym ringu i walczył za niego.Adaśko,Gołota,Kołecki nikomu tak nie kibicowałem i już kibicować nie będę-to mineło bezpowrotnie.A z ciekawostek to mogę wam powiedzieć że chodziłem do technikum z kuzynem Andrzeja również Gołotą-bardzo do niego podobny tylko dużo niższy i na wakacje często jeździli do Stanów w odwiedziny i powiedział nam kiedyś że Andrzej przyznał się że druga walka z Riddickiem Bowe to był wał za $$$ na który podobno nie miał większego wpływu -kumaci zajarzą o co biega. Ile w tym prawdy było ,a ile chęci zaimponowania nam przez jego kuzyna ciężko powiedzieć-chociaż na dłuższą metę to wszystko ma tam jakiś sens.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 27-02-2013 21:22:37 
Każdy w życiu ma takie chwile którymi żyje,które wspomina i które nigdy nie powrócą a chce się tego przecież bardzo.Andrzej własnie te wspaniałe, piękne chwile już przeżył i teraz musi sobie uświadomić ze to historia i przeszłość a życie toczy się dalej nie zawsze takie jakbyśmy tego chcieli...
 Autor komentarza: nik
Data: 27-02-2013 21:23:52 
Golota byl rewelacyjny tylko wyniki za nim nie szly;

Dla mnie i wielu ludzi interesujacych sie boksem to niekoronowany mistrz swiata.
 Autor komentarza: bak
Data: 27-02-2013 21:25:13 
A filmik świetny.. że też pomyśleć, że czytałem komentarze ludzi, którzy porównywali walkę Szpilka vs. Beck do Gołota vs. Bowe... o.O
 Autor komentarza: boksjor
Data: 27-02-2013 21:35:11 
Gołota to raczej diament ze skazą, jeżeli się taki szlifuje to często pęka...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 27-02-2013 21:46:56 
Film super!
GRATULACJE.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 27-02-2013 21:50:07 
FILM naprawdę znakomity. Świetnie dobrana muzyka i efekty.
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 21:56:12 
wiele osob pisze o tym ze bowe byl w tej walce wrakiem
warzyl 115 kilo przy wzroscie 198 = zero formy
arreola z adamkiem 113,7 kg przy wzroscie 187= zyciowa forma
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 21:56:22 
wiele osob pisze o tym ze bowe byl w tej walce wrakiem
warzyl 115 kilo przy wzroscie 198 = zero formy
arreola z adamkiem 113,7 kg przy wzroscie 187= zyciowa forma
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 27-02-2013 22:04:26 
ANDRZEJ BYŁ DOBRYM BOKSEREM. JAK ZWYKLE U NIEGO PROBLEM Z PSYCHIKĄ.
GDYBY NIE PSYCHIKA BYŁBY MISTRZEM.

A CO DO FILMU BARDZO DOBRY, BARDZO MI SIĘ PODOBAŁ.
 Autor komentarza: speed
Data: 27-02-2013 22:07:41 
Drugiego polskiego boksera jak Golota w HW nasz narod pewnie w najblizszym stuleciu nie zobaczy...
 Autor komentarza: Casini
Data: 27-02-2013 22:10:27 
Tomek Adamek byl i jest lepszy od Andrzeja co najmniej 10 krotnie. Ich bezposrednie starcie tylko to potwierdzilo.
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 22:10:40 
Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 27-02-2013 22:04:26
ANDRZEJ BYŁ DOBRYM BOKSEREM. JAK ZWYKLE U NIEGO PROBLEM Z PSYCHIKĄ.
GDYBY NIE PSYCHIKA BYŁBY MISTRZEM.

GDYBY NIE PSYCHIKA moglby byc swietnym bokseram natomiast mistrzem byl by gdyby sedziowie byli normalni
 Autor komentarza: bezols
Data: 27-02-2013 22:14:17 
Casini

rajcuje cie robienie z siebie pajaca teraz piszesz pochwaly na temat adamka wczesniej pisales na temat szpilki kto nastepny najman ?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 27-02-2013 22:17:22 
bezols
Słuszna uwaga!
Nie zwracaj uwagi na te coś bo to jest zużyte powietrze z traktora!
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 27-02-2013 22:30:17 
Moim zdaniem to nie psychika była główną przyczyną, że Gołota nie mistrzem świata. On po prostu nie potrafił dobić naruszonego rywala. Miał na deskach Bowe i to nie raz, Ruiza też prawie miał na widelcu, Sandersa prał i prał aż krew sikała. Ale gdy trzeba było dobić to Andrzej nie umiał. On nie umiał zadawać ciosów z pełnym skrętem całym ciałem, takich cepów. W sytuacjach w których miał rywala na widelcu on nadal bił te ładne kombinacje a potrzebna była brutalna siła.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 27-02-2013 22:32:10 
NO RACZEJ JAK KTOŚ MA POUKŁADANE W GŁOWIE TO NIE BIJE PO JAJACH. ;)
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 27-02-2013 22:35:52 
I to po kilku ostrzezeniach
 Autor komentarza: Matys90
Data: 27-02-2013 22:37:21 
I to kombinacje 3-4 ciosów :)
 Autor komentarza: plomba
Data: 27-02-2013 22:44:35 
Andrzej Gołota ur. 1968
(w kolejości: rok, wiek Gołoty, ilosc stoczonych walk w danym roku, bilans walk na koniec kazdego roku, najbardziej znani rywale Gołoty)
Kariera amatorska:
1987 (19) ME 1/8 Maik Heydeck 1/4 Ramzan Sebiyev
1988 (20) IO 1/8 Svilen Rusinov, 1/4 Harold Obunga, 1/2 Hyun Man-Baik (brązowy medal)
1989 (21) ME 1/8 ?, 1/4 Hamayak Shabazian 1/2 Arnold Vanderlyde (brązowy medal)
1989 (21) MŚ 1/8 Georgi Tankov, 1/4 Yevgenyi Sudakov
Kariera zawodowa:
1992 (24) 8 walk 8-0-0
1993 (25) 7 walk 15-0-0
1994 (26) 6 walk 21-0-0 (Jeff Lampkin)
1995 (27) 5 walk 26-0-0 (Samson Pouha)
1996 (28) 4 walki 28-2-0 (Danell Nicholson, Riddick Bowe, Riddick Bowe)
1997 (29) 1 walka 28-3-0 (Lennox Lewis)
1998 (30) 4 walki 32-3-0 (Corey Sanders, Tim Witherspoon)
1999 (31) 3 walki 34-4-0 (Jesse Ferguson, Quinn Navarre, Michael Grant)
2000 (32) 3 walki 36-4-0 1NC(Marcus Rhode, Orlin Norris, Mike Tyson)
2001 -------------------
2002 -------------------
2003 (35) 2 walki 38-4-0 1NC
2004 (36) 2 walki 38-5-1 1NC (Chris Byrd, John Ruiz)
2005 (37) 1 walka 38-6-1 1NC (Lamon Brewster)
2006 -------------------
2007 (39) 2 walki 40-6-1 1NC (Jeremy Bates, Kevin McBride)
2008 (40) 2 walki 41-7-1 1NC (Mike Mollo, Ray Austin)
2009 (41) 1 walka 41-8-1 1NC (Tomasz Adamek)
2010 -------------------
2011 -------------------
2012 -------------------
2013 (45) 1 walka 41-9-1 1NC(Przemysław Saleta)

1NC - jedna walka uznana za nie odbytą (ta z Mike Tyson'em)
 Autor komentarza: osi
Data: 27-02-2013 23:02:44 
Tak poza tematem

W wieku 43 lat odszedł dzisiaj ośmiokrotny mistrz świata Muay Thai i legenda tego sportu, Ramon Dekkers.
 Autor komentarza: Casini
Data: 27-02-2013 23:14:08 
@osi

dokad i kiedy powroci?
 Autor komentarza: sznicki1
Data: 27-02-2013 23:25:26 
Własnie osi co z Ramonem?
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 28-02-2013 00:07:27 
Saleta wygrał bo jest Mocny , Przystojny!!
Tyle na ten temat.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-02-2013 00:14:39 
Gołota , ograniczenia :
Psychika
Przeciętny cios
Brak umiejętności skończenia zawodnika
Sztywność
Brak przeglądu sytuacji
Nieumiejętność klinczu

Zalety:
Lewy prosty
Prawy sierp
dobra praca nóg
Timing
Dobra wydolność .

Gołota to średniak , który wybił się na walkach z past prime Bowe'em którego każdą walka była wojną , nikt na świecie nie robi z niego legendy , a na zagranicznych forach przy zestawianiu bokserów w fantasy matchups każdy obstawia ko na gołocie w 1 rundzie .
Nie jest nikim wybitnym , przegrał wszystkie swoje najważniejsze walki , nawet tą pożegnalną . Jedyne co mu trzeba oddać to to , iż spopularyzował boks zawodowy w Polsce , dzięki czemu teraz u nas tak się dobrze się to trzyma
 Autor komentarza: Challenger
Data: 28-02-2013 01:18:27 
Saleta był na koksie tak? A skąd wiecie,że Gołota nie,bo się z tym nie afiszował?...Hipokryci.
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-02-2013 02:10:44 
Andrzej nigdy w swojej karierze nie radzil sobie z dwoma kluczowymi atutami potrzebnymi w boksie:

(1) Kontrola swoich emocji, tak aby podporzadkowac te przejsciowe emocje w czasie walki, ostatecznemu celowi, jakim jest zwyciestwo (spiety, usztywniony, nierozgrzany, wyalienowany (nie niesiony dopingiem fanow), faulujacy);

(2) Egzekwowaniem planu walki pod silna presja przeciwnika (brak dostosowania swojej taktyki do sytacji ringowej, brak kalkulacji w ringu, przytrzymywania oraz zmiany tempa walki, jak tez brak tzw. "inteligencji ringowej.")

U Andzeja nastepowala pod silna presja "regresja emocjonalno-psychiczna do walki ulicznej oraz faulowania."

Ta ostatnia walka tylko jeszce raz potwierdzila, ze te dwa elementy znowu u niego zawiodly, tak jak zwykle.

Wydaje mi sie, ze Andrzej bardzo zle reaguje psychicznie oraz emocjonalnie na silne presje, ktora wynika albo z wysokich oczekiwan innych ludzi wobec niego albo twardosci psychicznej przeciwnika (albo z obu tych elementow).

On chyba nawet "woli" przegrac, aby uniknac jeszcze wyzszych oczekiwan w nastepneuj walce oraz jeszcze wiekszej presji!
 Autor komentarza: twix111
Data: 28-02-2013 09:26:48 
Z mojej wiedzy wynika, że Andrzej jeszcze qrwa jeszcze żyje! Dlaczego film utrzymany jest w klimacie jakby ktoś właśnie umarł?
Gołotą był zajebisty i żadne pierdolenie i psychoanalizy tego nie zmienią. Teraz ma swoje lata , spróbował ostatnio i dostał znak, ze czas na emeryturę . Nie ma się co dołować. Chociaż kibiców szkoda, bo drugiego takiego nie ma.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 28-02-2013 11:33:01 
Niekoronowany krol wagi cieżkiej, tak samo jak Oquendo, tak samo jak Kirk Johnson i prawie tak samo jak Walujew, prawie jak Ruiz, też byli krolami ale koronowanymi.
 Autor komentarza: lukaszbiszczu1
Data: 28-02-2013 12:04:16 
Filmik fajny muza świetna na początku wzruszajace troche he he:)
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-02-2013 12:41:17 
Większość pisze bazując tylko na emocjach a nie na chłodnej analizie faktów. Andrzej to po prostu dobry pięściarz który nigdy nie miał nawet zadadków na wybitnego. To był nawet w swoim prime dobry drugoligowiec. W dzisiejszych słabych czasach nie licząc braci i Haye jest wielu bokserów którzy z całą pewnością pokonaliby Gołotę prime. Wystarczyłby przeciętny swarmer ..... Podejrzewam że z Arreolą czy Chisorą Gołota bardzo szybko by spanikował. Ponadto niemal każdy z dzisiejszych , liczących się prospektów ( Helenius czy Fury) też by Gołotę sponiewierali.
Zawsze kibicowałem Andrzejowi ale taka jest prawda....
 Autor komentarza: shase
Data: 28-02-2013 15:41:40 
krzysiek34
rozwaliła mnie koncówka twojego koma ze Arreola,chisora,fury,helenius,
szczególnie ostatnia 2 z nich sponiewierała by andrzejem w prime ;]
fury , helenius to zwykłe zółwie i ogóry walczący z samymi leszczami.
andrzej w prime pokonał by bez problemu tą 4 co wymieniłeś moim zdaniem.
 Autor komentarza: marko15
Data: 28-02-2013 16:55:49 
Super filmik fajna muza ...
 Autor komentarza: basu
Data: 02-03-2013 11:09:23 
Kochamy cie ANDRZEJ,super montarz...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.