PRÓBKA B POTWIERDZIŁA OBECNOŚĆ STERYDÓW W ORGANIŹMIE WACHA

Jak poinformowała "Polska The Times - Gazeta Krakowska", znane są już wyniki badań próbki "B" Mariusza Wacha (27-1, 15 KO). W organizmie polskiego boksera po walce z Władimirem Kliczką (59-3, 50 KO) wykryto obecność sterydów anabolicznych. Niestety, próbka "B" potwierdziła wyniki pierwszych badań.

Ponowna analiza, jaką przeprowadzono w Instytucie Biochemii w Kolonii potwierdziła obecność środków dopingujących w organizmie Mariusza Wacha podczas pojedynku z Władimirem Kliczką.

- Wyniki testów pokryły się, chodzi o tę samą substancję, ale tak naprawdę mowa jest o wykryciu jej w bardzo małych ilościach. Dokładną wartość poznam, gdy przeczytam dokumenty po przetłumaczeniu. Jestem zawiedziony wynikiem próbki "B", ale cień nadziei nadal mi towarzyszy. Liczę, że obronię się i rzucę inne światło na moją osobę - powiedział Wach.

Przy otwieraniu próbki "B" Wach nie był obecny osobiście. Polski bokser wciąż ma nadzieję na korzystny dla niego obrót spraw. Twierdzi, że gdyby jego wina nie podlegała dyskusji, to już dawno byłby zawieszony i obciążony karami.

Wach twierdzi, że sterydy w jego organizmie mogą pochodzić z odżywek ze Stanów Zjednoczonych, które w swoim składzie mogą zawierać nielegalne substancje. Pięściarz zastanawia się też nad wykupieniem próbki "B" i przebadaniem jej w innym laboratorium.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Kassini
Data: 21-02-2013 22:49:10 
A mogl jechac naturalnie na chmielu tak jak Tomek.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 21-02-2013 22:50:05 
No niemożliwe :D Kto by się spodział? :D
 Autor komentarza: bak
Data: 21-02-2013 22:52:53 
I kto teraz powie że Władimir jest słabym mistrzem i wygrywa tylko ze słabymi? Pokonał 2 metrowego tura na sterydach 12-0.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-02-2013 22:53:52 
Adamek ma podobno wystąpić w drugim sezonie "Bimbrowników" na Discovery.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 21-02-2013 22:53:55 
A to ci niespodzianka.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 21-02-2013 22:54:38 
Wach to niesamowity cymbał i ściemnicz . Dowody czarno na białym a ten chce robić z ludzi durniów i brnie w zaparte
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-02-2013 22:55:14 
bak

hahahahahahahaha prawie jak kassini :D
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 21-02-2013 22:55:28 
Autor komentarza: Emilio
Data: 21-02-2013 22:53:52
Adamek ma podobno wystąpić w drugim sezonie "Bimbrowników" na Discovery.



dobre :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-02-2013 22:56:37 
emilio

skopiowane! ;)
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 21-02-2013 22:56:58 
Tomek wystąpi w drugim sezonie Bimbrownikow jak Bóg da i kasa będzie się zgadzać.
 Autor komentarza: bak
Data: 21-02-2013 22:57:19 
Ja to mówię na serio, dla mnie Wladimir pokona każdego nieważne czy na sterydach czy nie.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 21-02-2013 22:58:31 
bak

wiem wiem, dla ciebie wladek wypyka predatora razem z obcym naraz ;)
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 21-02-2013 22:59:14 
Ten tur moglby sie nafaszerowac starydami do granic mozliwosci, i tak by przepierdolil, wiec tu sterydy nic nie zmieniaja.
Zmieniaja jedynie to ze w mniejszym badz wiekszym stopniu illosc zebranych ciosow odbije sie na jego zdrowiu.
reasumujac... Pokonanie Wacha nie bylo zadnym wyczynem.
 Autor komentarza: Jose17
Data: 21-02-2013 22:59:33 
Kompromitacja na całej linii.

Tylko pojawia się pytanie: Czy Wach brał je świadomie,czy potajemnie trener Wacha dawał mu to świństwo?

No no spójrzmy na to z innej strony:

Myśle że Wach nie jest takim idiotą,żeby świadomie brać koks,a później domagać się otwarcia próbki B. Ja myślę że treneiro Marisza maczał w tym palce.Na konferencji był zbyt peny zwycięstwa Mariusza,jakby myślał że koks mu pomoże :)

Wielu z was pewnie pomyśli że próbuje Mariusza usprawiedliwiać,ale ja nawet specjalnie za nim nie przepadam,a jego styl boksowania całkowicie mi się nie podoba.

I pozostaje jeszcze jedno pytanie:

Co teraz będzie z Mariuszem Wachem? Po jakim czasie wróci na ring, i czy w ogóle wróci?
 Autor komentarza: Vysogota
Data: 21-02-2013 23:04:40 
I w pizdu, po co było rozgrzebywać to jeszcze raz? Po jaką cholerę on brał jeszcze badanie próbki B? w tym momencie powinien już na dniach walczyć w USA, iść za ciosem a on dał sobie zniszczyć to co wypracował sobie w walce z Kliczką. Floyda łapali na dopingu i gdzie jest? Trzeba sobie umieć radzić z takimi sytuacjami.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 21-02-2013 23:05:02 
Autor komentarza: Jose17
Data: 21-02-2013 22:59:33
Kompromitacja na całej linii.

Tylko pojawia się pytanie: Czy Wach brał je świadomie,czy potajemnie trener Wacha dawał mu to świństwo?



A jak miał to niby trener robić? na spaniu mu dupsko kuł? Co to za pytanie? przecież to się bierze regularnie w odpowiednich cyklach gadanie wacha , że nic o tym nie wie to błazenada.
 Autor komentarza: speed
Data: 21-02-2013 23:05:02 
No i tajemnica tej kwadratowej szczeki ujrzala swiatlo dzienne!
 Autor komentarza: Kassini
Data: 21-02-2013 23:05:09 
Niech Mariusz zatrudni Rogera to mu sila wzrosnie nawet bez sterydow.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 21-02-2013 23:05:57 
Wachu powinien wziąć się w garść i jak najszybciej powrócić do gymu Global Boxing. To ciągle użalanie się nad sobą nic mu nie da! Niech się chlop weźmie za treningi i stoczy jeszcze kilka walk. Zdrowie jest, petarda w lapie, szczęka z tytanu więć niech próbuje z takimi jak Hellenius itp. Przegrać z Kliczkami to przecież żaden wstyd. Z innymi Wiking może dać wyrównane walki!
 Autor komentarza: trucker
Data: 21-02-2013 23:06:22 
ja osobiście niewieże że wach brał sterydy nieświadomie,on naprawde chyba jest takim idiotom i dalej idzie w zaparte.

amstrong też szedł w zaparte przez długi czas aż w końcu się przyznał,myśle że wach po latach też może się przyzna.

a co do tego czy wróci na ring?myśle że niedługo wróci bo zakaz boksowania obowiązuje tylko w niemczech,zostaje jeszcze POLSKA i USA
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-02-2013 23:07:20 
Ooo, i po co było to całe przedstawienie pt "Wach obudził się i przypomniał sobie że trzeba zachowywać się jak niewinny."
Badanie próbki po takim czasie to czysta kpina.
Zrobili to pod publiczkę.
Teraz nadzieja na odżywki, a co kurwa zapomniał że wszystkie opakowania przepadły.
Kurna nie wiem jak wy ale chyba założę firmę doradzającą bokserom co mają mówić i robić bo z myśleniem u niektórych do kitu...
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-02-2013 23:08:11 
No i widzisz Mariusz 600 ojro poszło sie walić hahahhahahahaha sladowe ilości żenua sladowe ilości trotylu to w tupolevie znaleźli. Tłumaczenie w stylu " ha widzicie tylko trochę byłem nakoksowany Great Successssss "
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 21-02-2013 23:08:27 
"Autor komentarza: bak
Data: 21-02-2013 22:52:53
I kto teraz powie że Władimir jest słabym mistrzem i wygrywa tylko ze słabymi? Pokonał 2 metrowego tura na sterydach 12-0."

Nikt! Władimir udowadnia, że bez sterydów czy nawet suplementów i odżywek można być wielkim mistrzem. Jego sterydy to z pewnością kurczak i ryż.
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 21-02-2013 23:09:06 
Mariusz ma tytanowy tyłek nic nie czuł w czasie snu
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-02-2013 23:11:44 
Wach przechodził koło fabryki farmaceutycznej, z komina zawiało i biedak się nawdychał...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 21-02-2013 23:12:26 
A propos żartów, jak dla mnie najlepszy tekst:
"Już wiadomo, z kim będzie walczył Adamkek w Polsce. Z alkoholizmem".
 Autor komentarza: murmur
Data: 21-02-2013 23:12:36 
ja bym chciał wiedzieć o jaką "substancje"chodzi?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-02-2013 23:16:00 
Hubosz - dzięki bo to mój tekst:)))
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 21-02-2013 23:16:08 
Mariusz przyjmij to na klatę nie kompromituj się kolejnymi próbami badania próbki.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 21-02-2013 23:17:11 
No i poco ta szopka, przecież wszyscy obcykani w temacie wiedzieli że musi być taki wynik. A Mariusz niech się najpierw pogodzi z Kołodziejem i niech toczy tą swoją karierę i niech odbuduje swoja karierę jakimś solidnym zwycięstwem, ja tam Wachowi dobrze życzę ale ten cyrk uważam za niepotrzebny
 Autor komentarza: MorenoMorales
Data: 21-02-2013 23:19:01 
Ciekawe gdzie następny obóz "przed" przygotowawczy Ciechocinek? A może Mielno?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-02-2013 23:19:21 
Mariusz kupi próbkę da ją trefnemu lekarzowi który stwierdzi że sterydów nie było i skończy się tak że wszyscy pójdą do więzienia i będziemy mieli kolejnego gita wśród bokserów...

To co nieraz ludzie wyprawiają woła o pomstę do nieba...

Mariusz na klatę to tylko 20 kg więcej po cyklu może brać a nie takie sprawy...
 Autor komentarza: bak
Data: 21-02-2013 23:22:59 
Mi się wydaje, że Wladimir nie bierze sterdyów tylko dobrym odżywianiem, ciężką pracą, naturalnym talentem i wyszkoleniu technicznemu jest nie do pokonania.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 21-02-2013 23:27:47 
Kaczyński by powiedział, że to wina Tuska...


A Wach dalej się pierdoli w tej kwestii.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 21-02-2013 23:30:40 
koksers gonna koks :D
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 21-02-2013 23:34:43 
@bak
Jednego Kliczke już w czasach amatorskich zlapali na sterydach...
 Autor komentarza: milosz762
Data: 21-02-2013 23:35:39 
cóż toło na 99.99 potwierdzone cóż szkoda słów
jak widiałem 7 runde że przyjmował Wach petardy od Włada po których inny ciezki dostła by ciezki nokut !to nie mogłem uwieżyć
i to to niestety tłumaczy
po dyskwlaifikacji jak wach wróci to moze keidyś walka z Admkiem

czyz szpilką w tej ostaniej widziłąbym ko dla Wacha
ale to melodia przyszłośći
 Autor komentarza: murmur
Data: 21-02-2013 23:39:48 
milosz762
Data: 21-02-2013 23:35:39

pierdolnij se baranka

sterydy anaboliczne to nie amfetamina czy PCP
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2013 23:42:29 
"Autor komentarza: bak

Data: 21-02-2013 22:52:53


I kto teraz powie że Władimir jest słabym mistrzem i wygrywa tylko ze słabymi? Pokonał 2 metrowego tura na sterydach 12-0.''


A kto powiedzial ze Wlad nigdy nie koksowal?
 Autor komentarza: nik
Data: 21-02-2013 23:45:11 
''Autor komentarza: bak

Data: 21-02-2013 23:22:59


Mi się wydaje, że Wladimir nie bierze sterdyów tylko dobrym odżywianiem, ciężką pracą, naturalnym talentem i wyszkoleniu technicznemu jest nie do pokonania.''

I jeszcze pewnie mietowa herbatke pije:)
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 21-02-2013 23:49:15 
"Autor komentarza: bak
Data: 21-02-2013 23:22:59
Mi się wydaje, że Wladimir nie bierze sterdyów tylko dobrym odżywianiem, ciężką pracą, naturalnym talentem i wyszkoleniu technicznemu jest nie do pokonania."

Masz rację- wydaje Ci się.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 21-02-2013 23:49:36 
nik
Dokładnie tylko zaślepieni fani mogą widzieć czystość Włada, jeżeli by ten się zgodził na cykl czystości VADA to nawet ja bym się nie czepiał i stał bym za nim murem niczym za Donerem
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 21-02-2013 23:50:08 
Tak Adamek będzie walczył z alkoholizmem

Wach z dopingiem

Szpilka z bandytyzmem

Kostecki o Wolność

Kołodziej z Kontuzją

Wawrzyk z sylwetką :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 21-02-2013 23:54:51 
@kochamboks296
Świetne podsumowanie. Trudno się z nim nie zgodzić :)
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 21-02-2013 23:56:55 
Autor komentarza: kochamboks296
Data: 21-02-2013 23:50:08
Tak Adamek będzie walczył z alkoholizmem

skoncz i ty pier..lic o tym alkoholizmie bo to juz nie smieszy
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 21-02-2013 23:57:32 
a Zimnoch z Trzcinskim
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-02-2013 23:58:07 
kochamboks296

Kurde i wszyscy przegrywają :D :D

Co do Włada to liczy się to że jak brał/bierze to robi to an tyle umiejętnie że nikt z was dowodów nie ma.
Jak za sterydy wziął się Wach efekty są...
Ciekawe jaki będzie następny krok w obronie.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 21-02-2013 23:59:41 
Tak pół żartem pół serio to mamy niezłą pakę w tym naszym boksie :)

Chciałem jeszcze kilku dodać ale tam już mogłyby być kontrowersje.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-02-2013 00:00:01 
@bak

Poza tym, Ty myślisz, że branie sterydów gwarantuje sukces i zwalnia z dobrego odżywiania i ciężkiej pracy? Sterydy nie tworzą, tylko ulepszają. Oczywiście na pewno pomagają dużo bardziej niż dostępne na rynku suplementy, gdyż pozwalają przekroczyć genetyczne bariery. Choćbyś nie wiem jak ciężko pracował to pewnego progu nie przekroczysz. Po to właśnie stosuje się sterydy. Sylwetkę Władimira byłoby w stanie bez koksu osiągnąć niewielu kulturystów. Chyba można byłoby ich policzyć na palcach jednej ręki. Kulturystów- ludzi, którzy poświęcają się w pełni temu sportowi, nie bokserów, dla których siłownia nie jest priorytetem i którym treningi bokserskie znacznie utrudniają budowanie masy mięśniowej. Dlatego uważam, że niemożliwe jest, żeby Władimir Kliczko zbudował taką sylwetkę bez stosowania SAA.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 22-02-2013 00:00:23 
Jesteście złośliwi!
Mariusz po prostu wierzył że próbka B po takim długim czasie zdążyła już wywietrzeć.

Wach
"Wyniki testów pokryły się, chodzi o tę samą substancję, ale tak naprawdę mowa jest o wykryciu jej w bardzo małych ilościach"

A co mnie to kurwa obchodzi Mariusz?! To pokazuje że zdążyłeś się oczyścić do końca i głupio ufałeś, że może w próbce B już nie będzie śladu koksu.
Myśmy tak w ciebie wierzyli i ci kibicowaliśmy a tym nam przyniosłeś wstyd na cały świat. A idź w cholere.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 22-02-2013 00:01:08 
Krzyzak
To był żart w nawiązaniu do powyższego.
Czasem lepiej się śmiać niż płakać, nie bądź za poważny bo ci hemoroidy popękają.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 22-02-2013 00:01:12 
Popieram powyższy post, co i tak nie usprawiedliwia Wacha, wstyd.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 22-02-2013 00:01:54 
Post Psykatego *
 Autor komentarza: Coperek
Data: 22-02-2013 00:01:59 
"Co do Włada to liczy się to że jak brał/bierze to robi to an tyle umiejętnie że nikt z was dowodów nie ma"

Dowodów nie ma a więc jest niewinny. Domniemanie niewinności raz, logika dwa.
Ja też mam swoje przypuszczenia, ale trzeba je zachować dla siebie.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 22-02-2013 00:05:21 
Pyskaty
"Sylwetkę Władimira byłoby w stanie bez koksu osiągnąć niewielu kulturystów. "

Chyba żartujesz, przecież tu nie trzeba nawet brać pod lupę kulturystów (przy których Wład wygląda jak suchar) ale chociażby pływaków. Wyglądają niewiele gorzej niż Kliczko. Władek wcale nienaturalnego umięśnienia nie ma.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 22-02-2013 00:05:58 
Mariusz nie potrzebnie to rozpamiętuje.

Wielu było łapanych i walczą dalej.Nie tylko w boksie ale i w mma.

Niepotrzebnie blokuje sobie teraz karierę. To mi się nie podoba powinien wziąć się w garść iść do przodu nie patrzeć wstecz.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-02-2013 00:08:45 
Otóż to Coperek.
Choćby wyglądał jeszcze lepiej (o ile się da) nie można pisać o nim w takiej kategorii jak o Wachu którego złapali.

A Mariusz niech się zastanowi co mu wyjdzie bardziej na zdrowie, przyznanie się + lekkie ściemnianie o ambicjach, chęci wywalczenia czegoś dla Polski, szybkiego zaleczenia kontuzji itp itd, czy kurna dochodzenia po czasie które robią pod publiczkę a i tak każdy wie że się szprycował.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-02-2013 00:18:57 
Coperek
Zaatakowałeś mnie a artykule na temat zarobków Floyda dlatego jeszcze raz wkleiam mój komentarz tutaj bo załwazyłem ze jesteś dostępny.

Tak mimo tego ze zarabiam normę krajowa razem z moja narzeczoną i córeczka co miesiąc jesteśmy w schronisku przywozimy koce,suche karmy,smycze,zabawki itd które zbieramy po rodzinie po znajomych a także organizujemy zbiórkę co miesiąc w szkole.W domu mamy już dwa koty i pieska wicej nie możemy wziasc z schorniska dlatego adaptowaliśmy jeszcze 3 stare pieski które maja małe szanse na adopcje Po prostu przelewamy odpowiednie fundusze na ich leczenie.Chiałbym sie pochwalic moja kobieta bo sama Klaudia ogrania plakaty,ostatnio dogadała sie z gazetka osiedlowa akcij dzięki jej zagazowaniu rozwija się
 Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 00:42:04 
To jest, żenujące że ludzie zarzucają braciom że biorą sterydy i walczą tylko dla pieniędzy. Mają tyle kasy, że walczą już tylko dla ambicji sportowej i przyjemności.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-02-2013 00:42:06 
"Autor komentarza: Coperek
Data: 22-02-2013 00:05:21
Pyskaty
"Sylwetkę Władimira byłoby w stanie bez koksu osiągnąć niewielu kulturystów. "

Chyba żartujesz, przecież tu nie trzeba nawet brać pod lupę kulturystów (przy których Wład wygląda jak suchar) ale chociażby pływaków. Wyglądają niewiele gorzej niż Kliczko. Władek wcale nienaturalnego umięśnienia nie ma."

Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że takiej sylwetki jak Wład wielu kulturystów nie osiągnęłoby bez koksu, a co dopiero bokser, który większość czasu poświęca aerobom. Pływacy? Daj spokój. Oni też nic nie stosują ma się rozumieć? Kiedyś też wierzyłem, że po kilku latach ćwiczeń w siłowni i jednoczesnym uprawianiu aerobów można zbudować taką masę mięśniową jak Wład przy takiej definicji i procencie tkanki tłuszczowej bez stosowania środków dopingujących. Przestałem wierzyć kiedy zacząłem trenować kulturystykę.


"Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-02-2013 00:08:45
Otóż to Coperek.
Choćby wyglądał jeszcze lepiej (o ile się da) nie można pisać o nim w takiej kategorii jak o Wachu którego złapali."

Mój komentarz dotyczył wypowiedzi baka. Oczywiście Wacha nic nie usprawiedliwia. Prawo jest jakie jest i trzeba umieć oszukiwać :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-02-2013 00:51:35 
A dobrze ćwiczyłeś :D
Można bardzo dużo osiągnąć ale czy tyle?
Tego nie wiem ale wiem jedno, chłop ma prawie dwa metry oraz od dzieciaka trenuje pod okiem fachowców.
Nie sugeruję że jestem pewny że nie brał, żeby potem ktoś nie pisał.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 00:55:25 
Bracia Kliczko nie biorą, większość rzeczy robią uczciwie, wolą być przegrać, ale być wielkimi mistrzami niż wygrywać niezasłużenie.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-02-2013 01:23:11 
@BlackDog

Daleko mi jeszcze do sylwetki Władimira. Trenuję dopiero 1,5 roku, aczkolwiek postępy poczyniłem znaczne. Sterydów póki co nie stosuję. Swoją wiedzę opieram przede wszystkim na doświadczeniach ludzi od lat związanych nie tylko z kulturystyką, ale ogólnie z zawodowym sportem i z każdym dniem przekonuję się co do słuszności ich racji. Nie chcę się znowu zbytnio rozpisywać na ten temat. Po prostu wiem, że trenując tak ciężko jak Władimir Kliczko nie da się naturalnie wypracować i utrzymać takiej sylwetki.

@bak

Racja. Bracia Kliczko to grube ryby, a ryby jak wiemy, zazwyczaj nie biorą :)
 Autor komentarza: nik
Data: 22-02-2013 01:27:39 
''Autor komentarza: BronuarKomuszenko

Data: 21-02-2013 23:49:36


nik
Dokładnie tylko zaślepieni fani mogą widzieć czystość Włada, jeżeli by ten się zgodził na cykl czystości VADA to nawet ja bym się nie czepiał i stał bym za nim murem niczym za Donerem ''


Moze w ostatnich latach nie koksowal ale mase musial na czyms zbudowac, nie wierze ze na odzywkach.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 01:27:59 
No a kogo oszukali bracia Kliczko? Z kim wygrali nieuczciwie? Jedyni mistrzowie w historii wagi ciężkiej, którym nie zdarzyła się kontrowersyjna wygrana. Jak już to Vitka oszukano w walce z Lewisem.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-02-2013 01:28:39 
Jak zwykle przypadek... hehe nie slyszalem ANI RAZU innego tlumaczenia z ust ktoregokolwiek sportowca
 Autor komentarza: nik
Data: 22-02-2013 01:30:08 
''Autor komentarza: bak

Data: 22-02-2013 00:55:25


Bracia Kliczko nie biorą, większość rzeczy robią uczciwie, wolą być przegrać, ale być wielkimi mistrzami niż wygrywać niezasłużenie. ''



Jasne, dobrze ze powiedziles 'wiekszosc rzeczy' bo na pewno nie wszystkie.
 Autor komentarza: nik
Data: 22-02-2013 01:31:55 
Jesli chodzi o Adamka to jak na alkoholika-waciaka-cruseira to swietnie sobie radzi w ciezkiej, az ANTYpsychofanom gul skacze

LOL
 Autor komentarza: nik
Data: 22-02-2013 01:33:29 
''Autor komentarza: bak

Data: 22-02-2013 01:27:59


No a kogo oszukali bracia Kliczko? Z kim wygrali nieuczciwie? Jedyni mistrzowie w historii wagi ciężkiej, którym nie zdarzyła się kontrowersyjna wygrana. Jak już to Vitka oszukano w walce z Lewisem.''


Lewis zrobil Vici dziure w czole wiec o czym ty piszesz?
 Autor komentarza: nik
Data: 22-02-2013 01:35:19 
''

Autor komentarza: bak

Data: 22-02-2013 01:27:59


No a kogo oszukali bracia Kliczko? Z kim wygrali nieuczciwie? Jedyni mistrzowie w historii wagi ciężkiej, którym nie zdarzyła się kontrowersyjna wygrana. Jak już to Vitka oszukano w walce z Lewisem. ''


W historii wagi ciezkiej nie bylo takiej posuchy jak teraz wiec trudno o jakies kontrowersje.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 01:37:05 
@nik


Jasne, dobrze ze powiedziles 'wiekszosc rzeczy' bo na pewno nie wszystkie.- jak każdy z nas, nie ma człowieka, który nie zrobiłby czegoś nieuczciwie.

Ale przeanalizujmy co oni mogą robić nieuczciwie?

Pieniądze: Pod względem finansowym nie oszukują rywali i nie krzywdzą. Są niekiedy zbyt łaskawi, młody prospekt zgarnia milion € za samo wyjście na ring. A Hayeowi dali 50 %, a on nie zasłużył, bo miał tylko 1 pas, a Wladimir aż 3. Gdyby Mayweather walczył w ciężkiej (lub Haye w półśredniej) to by pokazał Brytyjczykowi figę z makiem.

Wygrane: Ich wygrane są uczciwe, nigdy nie wygrali przez wałek, walki też są punktowane sprawiedliwie np. Chsiora dostał te 2 rundy, które urwał Vitkowi, a Haye te 3 które ze złamanym paluszkiem urwał Władkowi.

Obietnice: Obiecują, że znokautują rywala i to robią. Obiecali walki z Solisem, Adamkiem, Haye'm i doszły do skutku.
 Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 01:39:27 
"Lewis zrobil Vici dziure w czole wiec o czym ty piszesz?"

Ale przegrywał na punkty na 1 rundę przed zliczeniem punktów, dostawał największe lanie w życiu i był na skraju nokautu, więc sędzia z doktorem chcieli uratować Lewisa i przerwali walkę.
 Autor komentarza: Manolis
Data: 22-02-2013 02:42:00 
a ja jestem za Mariuszem walczy o swoj honor nie byl wcale skoskowany , widoac koksy po takich jak Saleta , don Juan mu cos dosypal Mario to fajny gosc! zostaw to za soba i ruszaj do przodu!
 Autor komentarza: canuck
Data: 22-02-2013 04:58:31 
Wydaje mi sie, ze jest mala szansa abysmy kiedys dowiedzieli sie calej oraz absolutnej prawdy. A moze tutaj nie ma zadnej doglebnej prawdy, tylko odzywki z niedozwolonymi skladnikami. Trudno mto wszystko jednoznacznie ocenic!

Jak sie spojrzy za rozne scenariusze to wszystkie sa mozliwe:

1) Wach i Trener (Team) swiadomie koksowali bez udzialu Promotora: Kolodziej rozwscieczony, trener zwolniony, a Wach na cenzurowanym. Nie wiedzieli kiedy przestac. Napewno Kolodziej czuje, ze zaszkoldzili wizerunkowi jego biznesu, a do tego ma pretensje do Wacha, ze nie zachowal sie w tym wszystkim jak mezczyzna.


2) Wach bral jakies odzywki, ktore zawieraly niedozwolone substancje: "Wypadek" przy pracy, ale profesjonalny team powienien wiedziac co mozna brac a co nie. To swiadczy o nieudolnosci lekarzy, fizjologow oraz trenera przygotowania fizycznego


3) Wach czuje, ze go przekrecili w Stanach, bo podawali mu "cos" bez jego wiedzy. To tez jest mozliwe. Nie chce tam jechac z powrotem, bo czuje sie "wykorzystany" przez innych.

4) Dodatkowo dochodzi kilka innych, podrzednych wariantow tych glownych scenariuszy.

Czy macie jakies inne, a moze lepsze scenariusze?
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 22-02-2013 06:47:03 
Meeeriuszzzz Łeechhhhhh!!!! przyjmij to chłopie ma szczene że koksy były i już. Pewnie nie wiedziałeś że deLeon ci w nocy dupsko kuł - to sie rozumie bo ty cały jesteś odporny na ból. Naewt jak by ci podawali sterydy za pomocą cewki w nocy to byś tylko myślał że cie pulok swędział chwilkę.
 Autor komentarza: kopernik
Data: 22-02-2013 08:33:16 
Może jest jeszcze próbka C - do trzech razy sztuka.
 Autor komentarza: wali789
Data: 22-02-2013 09:12:39 
porazka dozywotka za doping
 Autor komentarza: Drago
Data: 22-02-2013 09:22:18 
Autor komentarza: kochamboks296
Data: 21-02-2013 23:50:08
Tak Adamek będzie walczył z alkoholizmem

Wach z dopingiem

Szpilka z bandytyzmem

Kostecki o Wolność

Kołodziej z Kontuzją

Wawrzyk z sylwetką :)

LOL :O A Damian Jonak z Chuckiem Norrisem!
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 22-02-2013 09:44:07 
"Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 00:42:04
To jest, żenujące że ludzie zarzucają braciom że biorą sterydy i walczą tylko dla pieniędzy. Mają tyle kasy, że walczą już tylko dla ambicji sportowej i przyjemności."

O boze....... :DDD

" Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 00:55:25
Bracia Kliczko nie biorą, większość rzeczy robią uczciwie, wolą być przegrać, ale być wielkimi mistrzami niż wygrywać niezasłużenie."

moze i nie biora.. ale raczej nigdy nie zostali na tym zlapani, dowodow nie ma wiec wszystkie spekulacje sa bez sensu..
reszte sobie dopowiedziales...


" Pieniądze: Pod względem finansowym nie oszukują rywali i nie krzywdzą. Są niekiedy zbyt łaskawi, młody prospekt zgarnia milion € za samo wyjście na ring. A Hayeowi dali 50 %, a on nie zasłużył, bo miał tylko 1 pas, a Wladimir aż 3. Gdyby Mayweather walczył w ciężkiej (lub Haye w półśredniej) to by pokazał Brytyjczykowi figę z makiem."


Davidowi sie nalezalo 50%... zrobil sobie swietny grunt pod negocjacje. Ma ogromna popularnosc... walke marketingowo rozdmuchal do granic mozliwosci... moze sie wydawac dziwne ze Kliczkowie zgodzili sie na rowny podzial zyskow... ale to bez roznicy bo i tak Wladzia prawdopodobnie zgarnal najwiekszy hajs w karierze.
Co do Mayweathera, to wiadomo ze walczac z nim, nie ma opcji aby dostac rowny podzial zyskow... mimo to - kazdy w walce z nim dostaje najwiekszy hajs w karierze - wiec nie ma co narzekac.

zreszta nie ma co porownywac Kliczkow do Mayweathera w kwestiach biznesowych bo to dwa inne swiaty i inny poziom :))
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 22-02-2013 10:13:51 
Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 00:42:04
To jest, żenujące że ludzie zarzucają braciom że biorą sterydy i walczą tylko dla pieniędzy. Mają tyle kasy, że walczą już tylko dla ambicji sportowej i przyjemności.

To nie jest bak żenujące. Zapominasz o dosyć istotnym fakcie a mianowicie , że starszego z braci w amatorce złapali na koksowaniu. A teraz pomyśl sobie, że zawodostwo to nie amatorka! mają kupę hajsu, stać ich na najlepszych specjalistów, lekarzy którzy w temacie są wysmienicie obeznani. A oni mogą koksować sobie w taki sposób, że w ich organizmach pozostaje wielka FIGA po niedozwolonych środkach.
Co do tego walczenia dla ambicji sportowej i przyjemności nie wydaje mi się , żeby obijanie leszczy miało im to dać ale pieniądze owszem. Poza tym jest takie dość mądre przysłowie: " apetyt rośnie w miarę jedzenia". Nie rób z nich takich herosów czy tytanów sportowych ambicji bo absolutnie do tego wizerunku nie pasują



Autor komentarza: bak
Data: 22-02-2013 01:27:59
Jak już to Vitka oszukano w walce z Lewisem.

A to coś nowego...ja myślałem, że Witalij najnormalniej w świecie przegrał przez TKO.
Przegrał będąc w świetnej dyspozycji! Można zaryzykować stwierdzenie , że w swoim Prime został pokonany przez gruuuuuubo past prime Lennoxa.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 22-02-2013 10:26:35 
i nie tłumacz tego, że Witalij prowadził na punkty i lekarz go oszukał bo to głupie. Moorer też w starciu z Foremanem prowadził wysoko na punkty i co z tego? Nic!
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-02-2013 10:38:07 
Mariusz Wach zamiast rozwiązywać problemy to je pielęgnuje. Wydaje mi się, że on po prostu nie chce wracać do boksu. Zarobił kasę życia. Dla skromnych/biednych?/ Mariusza i partnerki to fortuna! Kliczko okazał się honorowy i wypłacił mu wszystko.Wach się rozleniwił, kasa jest, nie chce się wracać do kieratu i reżimu treningowego w USA.Nie chce się znowu rozstawać na dłuższy czas z partnerką i synem.Musi podjąć decyzję, sam czy za namową bliskich ,ale dobrze mu doradzających.Jeśli będzie chciał może przygotowywać się i trenować w Polsce i zatrudnić trenera polskiego. Jakoś tak dziwnie się składa, że największe sukcesy- Adamek, Gołota, Włodarczyk- odnieśli z polskimi trenerami. Jeśli dłużej Wach będzie zwlekał z podjęciem decyzji co dalej z jego karierą, przyszłością to będzie tylko świadczyć, że ma słabą psychikę/ bo chyba ma !/ i nie ma co się oszukiwać, sukcesów nie będzie. Wielki chłop a w gadce miękki. Musieli go szprycować, bo widzieli, że bidak nie ma wiary w siebie albo i się boi Władymira.Trener Wacha nakręcał jak mógł atmosferę/ nie raz myślałem , że on sam coś bierze/przed walką, bo widział, że Mariusz taki stonowany, wyciszony czy wystraszony. Nawieszali mu tych tapet Władymira, żeby się oswoił , bo widzieli, że z wiarą w siebie u Mariusza słabo.Nawet jak coś gadał to już takie bzdety, że czym Władymir się różni ? Ma tylko też dwie łapy, dwie nogi i jedną głowę. Tylko , że główka Władymira pracuje a Mariusza nie wie, czy do przodu czy do tyłu, czy w prawo, czy w lewo. I będzie tak rozwlekał problem, przeciągał sprawę, przekazywał próbkę do kolejnych laboratoriów , prowadził własne dochodzenie ,aż się zestarzeje i na kontynuowanie kariery będzie za późno. No chyba, że obserwuje Gołotę i Saletę i pociesza się , że do 45-tki to mu jeszcze daleko. A może nie chce się do tego przyznać, ale jeszcze czuje się rozbity po zainkasowaniu tylu ciosów od Władymira i po prostu nie czuje się na siłach, żeby wrócić ?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-02-2013 12:51:13 
I dalej nie wiemy jakie to tajemnicze sterydy anaboliczne wykryto w organizmie Mariusza.Oraz co wazniejsze jakie to byly ilosci
Przeciez Wach mogl sie koksowac nawet rok przed walka z Wladimirem
Albo przyjac lekarstwo,w ktorym byly sterydy.Albo leczyc kontuzje przy pomocy sterydow
Bo tak naprawde sterydy anaboliczne,w wiekszosci sa lekarstwem,albo wchodza w sklad innych lekarstw....
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-02-2013 13:12:16 
Myślenie nie boli...
Leczył kontuzję...
To niech kurna się do tego przyzna, chyba to lepsze niż prowadzenie śledztwa w sprawie co??
Wach wykluczył wszystkie opcje które podajesz oprócz tego że koksował się od dawna co też jest mało prawdopodobne (chyba że ten okres pomiędzy Fieldsem a Władem i to masz na myśli, ale to chyba nie był rok)/
Pogodzicie wy się w końcu że Mario dawał w tyłek?
Choćby się przyznał to i tak będziecie szukać wymówek.
Jak te wyżej...
Leczył kontuzję ale zapomniał o tym wspomnieć :D :D
 Autor komentarza: motorola3
Data: 22-02-2013 13:32:58 
"Gdy złapią Cię za rękę- mów, że to nie twoja ręka"
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-02-2013 13:34:20 
BlackDog
Nie oczekuje od ciebie,wiedzy o dzialaniu i zastosowaniu sterydow anabolicznych.W zasadzie nie oczekuje od ciebie wiedzy,na zaden temat...

Mam to gdzies czy Wach bral koks czy nie.W sumie to na 99,9% jestem przekonany,ze przyjmowal to co,wykryto w jego organizmie swiadomie
Ale zanim "rzuce kamieniem" chcialbym wiedziec co bral i kiedy.
Wiem ze to dziwna postawa dla takiego pseudomoralisty i lizidupka K2 jak ty
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-02-2013 14:04:27 
Miro
Kliczko honorowy? Nie rozsmieszaj mnie.Gdyby mogl bez konsekwencji zagarnac te 650tys$ to by to zrobil
Bylo pewnie to zbyt skaplikowane prawnie i nie warte zachodu,dlatego Wach dostal ta kase
Swoja droga to wynik tej walki powinien byc zweryfikowany na NC.Co mogloby skutkowac tym,ze Wacha jak i K2 jakis szczwany adwokat RTL-u moglby zmusic do oddania zrobionej kasy.
Tylko ze nikomu na tym nie zalezy i tyle
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.