MASTERNAK NA SPARINGU ZADANIOWYM

Pod koniec ubiegłego roku Mateusz Masternak (29-0, 21 KO) pokonując Juho Haapoję (18-3, 11 KO) został dopiero szóstym pięściarzem w historii naszego boksu, który został zawodowym mistrzem Europy. "Master" czeka na decyzję odnośnie kolejnej swojej walki, podtrzymując formę we Wrocławiu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 17-02-2013 10:06:08 
Balans, skoczność i refleks Mateuszek ma. Ja stawiam go na pozycji faworyta jeżeli chodzi o Masternak, Włodarczyk. Jeżeli sił i kondycji starczy Mateuszowi na taki balans przez 12 rund to spokojnie wypunktuje Diablo, który będzie całą walkę szukał jednego ciosu i za podwójną gardą będzie gonił Mastera po ringu. Na punkty z palcem w dupie wygrywa Master - chyba że gala organizowana przez wojaka - w tedy nawet jakby Włodarczyk poległ przez KO to i tak wcisną decyzję o jego wygranej ;) ;D
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-02-2013 10:13:49 
Włodarczyka to napewno MAster obije. Ale mnie bardziej ciekawi jak Master wypadłby np z Huckiem lub Traverem ? czy blado czy toczyłby wyrównany bój.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-02-2013 10:15:12 
dodam że faktycznie rusza się swietnie styl moze taki troche jak Vitali Kliczko
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 11:46:00 
Skądś znam tego pierwszego sparingpartnera, on nie wygrał kiedyś w nagrodę jakiegoś springu z kimś czy coś w tym stylu?:)

Fajnie dwaj różni rywale, Masternak, przyszły mistrz świata na 99,9%.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 11:46:02 
dobre sparingi zadaniowe, mam wrażenie ze nastawione głównie na balans i uniki, ta kontra po zejściu od prawego to bardzo fajna chociaż trudna akcja (prawy na prawy) bdb czas reakcji Masternaka i cios zadany w tempo. Przy ustawieniu Mateusza na zakrocznej może być bardzo skuteczne na przeciwników idących do przodu, tak samo jak w ostatniej walce lewy sierp który raz po raz lądował na głowie Hapoji. Zdaje sie ze ten prawy konter ma wiecej mocy bo mozna mocniej na nogach przyłozyć Duzy + dla Mastera
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 11:47:06 
a ja stawiam że Włodarczyk by to wygrał przez KO w drugiej części walki, Master ma bardzo wiele atutów ale brak ciosu i fakt ze łapie za dużo ciosów sprawia , dla mnie, że na walki mistrzowskie jest jeszcze troche za wczesnie
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 17-02-2013 11:56:52 
Ciekawe jak wyglądają pertraktacje z Czakijewem? Wiadomo coś???
Z Diablo stawiam na Krzysztofa raczej, no chyba że walka u wuja za miedzą to nie wiem. Tam Diablo na punkty nie wygra ciężki temat. Wątpię żeby do tej walki doszło. Diablo jeżeli już będzie musiał powinien wiać do ciężkiej. Tam szansa na parę groszy olbrzymia.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:01:20 
milan1899
Masternak łapie za dużo ciosów? w której walce Master przyjął wiecej jak kilka mocnych ciosów?masz jakieś argumenty na to? Włąsnie Masternak tych ciosów prawie wcale nie przyjmuje, jak już coś zbiera to są to ciosy lekkie po których sam moze odpowiedzieć mocnym.
 Autor komentarza: zombi
Data: 17-02-2013 12:02:01 
milan, a w której on walce złapał tak dużo ciosów? Widziałem większość i jakoś wydaje mi się że łapie bardzo mało. Co do jego ciosu, to przesadzasz. Większość walk kończy przed czasem, rozbija przeciwników i to wystarcza. Przy dobrym timingu potrafi tez skończyć jedną kombinacją.
Co do włodara, to zdecydowanie przeceniany jest jego cios. Zobacz ilu on przeciwników, pomimo trafiania, nie mógł skończyć. To ze skończył greena? On go zwyczajnie rozbił. Po za tym ułatwiła mu to słaba kondycja greena. Ja nie przypominam sobie kalsycznych ko włodara.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:05:56 
Masternak zrobił kolosalne postępy w defensywie.
Trzeba jeszcze to sprawdzić z lepszymi wtedy nie będzie niedomówień.
To już w tym roku.
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 12:10:03 
A ja uważam że nie mamy aż tylu dobrych pięściarzy żeby ich na siebie wystawiać. I nie jestem za starciem Masternak - Włodarczyk. Master byłby faworytem jak dla mnie, wystrzelał by drewnianego Krzyśka. Mimo wszystko przy całej niechęci do Włodarczyka przegrana któregokolwiek z nich w takiej walce to milowy krok do tyłu w karierze. Polskiemu pięściarstwu nie jest to potrzebne.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:10:44 
barni, zombi
spokojnie też marze zeby zdobył tytuł , jestem jednak daleki od zachwytów
pyt nr 1
z kim walczył dotychczas Master ?
pyt nr 2
czy są momenty że lewa ręka jest za nisko ?
pyt nr 3
czy bokser z dobrą techniką jest w stanie wsadzić mocny prawy na ta niso opuszczoną lewa ?

Obrona Mastera nie ejst monolitem , walak z happoja to był żart bo to żadem przeciwnk ale we wczesniejszych walkach co nieco do głowy Mastera dochodziło a przeciwnicy nie byli pierwszoligowi
Master i tak poprawił obrone , fajnie wykorzystje bark , zaczał się cofać nie tylko w lini prostej ale równeiż na boki

a Włodar ma taki styl i tyle , większosć Jego walk bedzie tak wygladala jak z greenem i z palaciosem z prostej przyczyny , jego przeciwnicy wiedza ze Włodar ma petarde w łaoie z racji teog nigdy nie pójdą z Krzyskiem na ostra wymiane
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:12:07 
adam12
zdrowe podejście BRAWO
mamy mało bokserów z czołówki wiece po co jeszcze ich eliminować ?
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 12:12:49 
kochamboks296
Wydaje mi się że to właśnie obrona jest jego wyjątkowo mocną stroną, poza tym świetnie chodzi na nogach, dla zaczynających przygodę z boksem jego walki mogłyby być instruktarzowe pod tym względem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:17:00 
adam12 kochamboks296

nie mozna obiektywnie stwierdzić jaka jest obrona Mastera na podsatwie takiej klasy zawodników , można obiektywnie stwierdzić z nagran ze lewa reka nie wraca jest za nisko , mozna obiektywnie stwierdzic z wiedzy bokserskiej ze dobrze wyszkolony zawodnik bedzie potrafil to wykorzystac

wazne jest to jak mocna szczeke ma Mateusz
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:20:02 
milan1899
1: walczył ze średniakami
2: niema takich momentów bo lewa obrona mastera to bark i ześlizgówki
3: bokser z dobrą techniką obejdzie nawet wysoko ustawiona garde
Milan nie możesz twierdzić że Masternak duzo przyjmuje bo tak nie jest, w kazdej walce jest to niewiecej jak kilka ciosów mocnych i kilkanascie lekkich, co jest swietnym wynikiem.
wiadomo im lepszy rywal tym tych ciosów moze być wiecej ale Masternak z walki na walke obrone ma coraz lepszą
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:22:54 
co do walki z Włodarczykiem też wolał bym żeby Master zabrał pas po Hucku i dopiero myslał o unifikacji
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:23:17 
barni
najlepszy bark nie zastąpi lewej ręki przy brodzie z tym sie chyba zgodzisz
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:26:04 
milan1899
Subiektywnie a nie obiektywnie.To twoje zdanie.
Zawodnik broniący się tak jak Mateusz, w dużej mierze, refleksem, balansem, zejściami, odchyleniami, nie będzie trzymał zawsze gardy i miał rąk wysoko.Jest niekonwencjonalny.
Tak walczący rywal dla wielu przyzwyczajonych do klasycznego boksu jest wyjątkowo niewygodny.Wielu nie będzie wiedziało jak z nim walczyć.
Świetnie punktuje, ciężko będzie go pokonać komukolwiek.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:28:28 
Świetne uniki potrafią zastąpić gardę.
Jak ktoś będzie umiał walczyć z rękoma za plecami i nie będzie przyjmował ciosów-niech tak walczy.
To nie moje słowa.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:32:44 
nie zgodze sie po części obrony barkiem są bardzo skuteczne jeśli chodzi o szczene, żeby chronic skroń trzeba jeszcze stosować ześlizgówki (co masternak robi swietnie) obrona barkiem pozwala na opuszczenie ręki na wysokość żeber i przepony dzieki czemu jednocześnie mozna bokować ciosy na korpus i na głowe. Zobacz co FMJ potrafi zrobić z atakiem przeciwnika przyparty do lin dzieki obrona barkiem. stwarza to doskonałe mozliwości do kontry
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:33:29 
Teraz trzeb obejrzeć Bronera-u konkurencji jest.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:34:47 
pytanie klucz jak oceniacie refleks Mateusza ?
a moze jeszcze troche inne pytanie czy Waszym zdanie Mateusz ma taki refleks który będzie uprawniał go do obrony barkiem w walce na najwyzszym swiatowym poziomie ?

p.s
z innej beczki widze na plakacie obok ze w Tczewie bedzie walczył Rekowski , nie mam daleko bedzie okazaj obejrzec Go na żywo
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:38:50 
Barni
prosze Cie nie zestawiajmy Floyda z Masterem bo sie dyskusja rozjedzie :)
nie pisze nigdzie ze mi te obrony barkiem się nie podobają , piszę , ze moim zdaniem w walkachz zawodnikami typu Wlodar , Huck czy Lebiediev mogą okazac się nieskuteczne

i jeszcze raz napisze ze niewiele wiemy o szczece Mateusza , jak dla mnie za dużoi na dzisija niewaidomych że by już mu wieszac pas na biodrach
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:40:29 
milan1899
wydaje mi sie ze Masternak ma conajmniej dobry refleks i czas reakcji a jego obrona na dzisiejszym poziomie wystarczyła by napewno na zawodników z przedziału ponizej top 5 CW podkreślam na dzień dzisiejszy bo Masternak sie ciagle doskonali
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:43:36 
Ale to żadna sztuka powiesić go komuś kto go zdobył.
Ocenia się zawodnika na bazie obserwacji, czasem jest to tylko prospekt po 6 walkach, czasem już Mistrz Europy jak Masternak.
W niektórych, niektórzy widzą talent i w nich inwestują, tak samo niektórzy kibice dostrzegają perełki, zanim gawiedź się rzuci, że to jest mistrz, bo właśnie zdobył pas.
Pewnie nie wielu wierzyło w Władimira po dwóch porażkach przed czasem ale wielu teraz robi z niego nadczłowieka.
Mi imponowałaby taka osoba, która wierzyła w niego po 2 porażkach i dalej mu kibicuje.
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 12:43:55 
milan1899
Informacja z pierwszej ręki, - nie wiadomo czy Rekowski zawalczy na tej gali bo wciąż leczy kontuzję. Wkrótce lekarz ma określić jego stan zdrowia ale na razie nic nie jest pewne.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:47:03 
Masternak o dziwo ma bardzo nieeuropejski boks.
Jakaś taka Hybryda, obrony ala filadelfijskie momentami, dobra praca nóg, ciosy ala Vitalij. Widząc Bronera momentami stojącego 0,5 metra od rywala z opuszczoną lewą widzę jakieś podobieństwa.
Kocham bokserów mających własny styl.
Mam nadzieję, że Masternak w ringu przekona sceptyków.
Choć niektórych się nie da i zawsze coś wynajdą.
milan1899 co to był za spektakl?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 12:49:27 
adam12
dziękuje za info :)
Rekowskiego nie widziałem jeszcze na żywo , chętnie bym zobaczył , daj znac jak coś się zmieni

kochamboks296
masz racje na podstawie obserwacji mozna wyciagnać sporo wnioskow ale prawdziwe odpowiedzi dają walki mistrzowskie , mnie przykłady chociazby z Bute nauczyły ze dopiero walki ze scisła swiatowa czołowka daja odpiwedz jakim jest sie zawodnikiem
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 12:53:37 
kochamboks296
Jeśli kochasz bokserów mających własny styl to co powiesz na to:

http://www.youtube.com/watch?v=fY5wisWVqXY

Ze wszystkich legend pięściarstwa tego gościa lubię najbardziej.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:54:37 
Bute akurat miał historię z Andrade, gdzi powinien być zastopowany.
Wielu znało jego czasówkę z amatorki z GGG.
Tu masz rację w tym, że część stawiała go na równi z Wardem, dla mnie to jest niepojęte znając jego przeszłość i mając zarzuty do odporności,porównywanie go do Warda wygrywającego S6 to już było za wiele.
Ale też teraz jest odwrotnie, robią z Bute buma jak on nadal większość SMW rozjedzie.
Ze skrajności w skrajność.
Wczoraj Bika mnie zdziwił,że nie zastopował Zjekloca.
Myślałem, że to będzie nokaut i że weźmie rewanż na Bute ale w takiej formie jak zawalczy z Rumunem to Bute znów to wygra.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:57:27 
milan1899
dlatego można sie conajwyżej domyslać i spekulować. Ja widze w Masternaku ogromny talent i zachwyca mnie jego styl. Kto ś inny moze sie zachwycać Szpilką w którym ja nie widze teraz nic specjalnego chociaż przed pobytem w zamknięciu uważałem go za talent, był młody niezły szybkościowo i zdobrymi warunkami na CW ale szczerze niewidze u niego duzych postępów od tamtego czasu, wg mnie sie nie rozwija a wręcz zatracił troche z obrony. Masternak natomiast od walki z Janikiem poczynił duze postępy różnorodności akcji ofensywnych jak i defensywnych to moje zdanie i licze sie z tym że niekażdy sie musi z tym zgadzać
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 12:57:28 
milan1899
dlatego można sie conajwyżej domyslać i spekulować. Ja widze w Masternaku ogromny talent i zachwyca mnie jego styl. Kto ś inny moze sie zachwycać Szpilką w którym ja nie widze teraz nic specjalnego chociaż przed pobytem w zamknięciu uważałem go za talent, był młody niezły szybkościowo i zdobrymi warunkami na CW ale szczerze niewidze u niego duzych postępów od tamtego czasu, wg mnie sie nie rozwija a wręcz zatracił troche z obrony. Masternak natomiast od walki z Janikiem poczynił duze postępy różnorodności akcji ofensywnych jak i defensywnych to moje zdanie i licze sie z tym że niekażdy sie musi z tym zgadzać
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-02-2013 12:57:50 
Włodarczyk wyglądałby w ringu z Masternakiem jak dziecko we mgle i grupa KP doskonale zdaje sobie z tego sprawę, bo niby dlaczego tak bardzo unikają tematu walki między nimi?
Diabeł to jedynie solidny rzemieślnik i tylko kwestią czasu jest utrata przez niego pasa i może to dlatego zamiast organizować mu walkę w Polsce z dobrym przeciwnikiem jego ludzie wolą szukać egzotycznych opcji jak ta z Mormeckiem.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 12:58:54 
adam12
Dobry był.
Wytłumaczenie porażki Fuji z nim jest najlepsze.
Z frustracji, wyczerpania, niezdolności lokowania ciosów na rywalu xD
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 13:01:20 
kochamboks296
ale ja nie jestem sceptykiem jesli chodzi o Mateusza , powiem ci wiecej oceniam że po odejsciu Krzyska jest to jeden z 2 zawodników z polski którzy maja szanse na powazny tytuł

a spektakl podobno zajebisty o relacjach w domu , dlaczego sie kłocimy rozsatjemy itp ( podobno bo ja tego nie zjarzyłem ...lol ) , wogole ostatnio mam pecha z wyjscami , najpierw wtopa w kinie teraz to , wychodzi na to ze kultura nie dla mnie , co mnie jakos bardzo nie dziwi :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 13:04:10 
voutan
argumenty Panie , wchodzisz do ciekawej dyskujsi , dorzuc swoje argumenty , dlaczego Włodar wygladałby ajk dziecko we mgle ? chętnie poczytam ?
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 13:06:03 
kochamboks296
mój ulubiony bokser, na którym opierałem swój boks i zawsze będzie dla mnie zajebisty Marvin Hagler
http://www.youtube.com/watch?v=TZHIo5ylQA8
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 13:18:00 
Barni
Marvin Hagler ty był świetny zawodnik, wyjątkowo trudny wzór sobie wybrałeś do naśladowania, facet był na prawdę genialny.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 17-02-2013 13:21:52 
milan1889
Ja lubię teatr ale też nie zawsze rozumiem dlatego wolę filmy :)Ostatnio oglądałem Gliniarzy z Brooklynu. Choć czasem nawet teatr w tv jest fajny.
Ty jesteś dużym kibicem Włodarczyka, ja go doceniam też.
W ogóle uważam za zbędne te "igraszki" na linii Diablo-Master , choć to pewnie budowanie atmosfery na nieuniknioną przyszłość, Masternak coraz wyraźniej naciska na takie starcie.
Dobrym pomysłem i promocją jest walka Polak vs Polak ale ja w sytuacji gdy mamy jednego mistrza świata, wolałbym mieć dwóch niż jednego zastąpić drugim, trochę się to we mnie sprzecza.

Barni
Hagler, Hearn,Leonard,Duran zrobili tyle dla boksu, że w mojej ocenie Floyd , Pacquiao np. nigdy nie dorosną im do pięt.
Oni byli mistrzami w czasach, gdzie tak nie kalkulowano. Wojowali ze sobą. Teraz tego brakuje.
Jakbym miał tworzyć P4P w Historii to Marvin byłby bardzo wysoko.
 Autor komentarza: albert223
Data: 17-02-2013 13:22:20 
Od czasu walki z Janikiem, Masternak nie stoczył zadnego pojedynku, w którym nie byłby z góry uznawany za wyraźnego faworyta. To powinno się zmienić. Masternak mógłby zwakować pas i zawalczyć z twardym Żydem-syjonistą Ranem Nakashem lub Portorykańczykiem Francisco Palaciosem. I tam byłyby emocje. A gdyby chciał pozostać przy pasie, świetnie nadaje się Krzysztof Głowacki, o którym teraz, nie wiadomo dlaczego, ciszej.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-02-2013 13:30:46 
Włodarczyk jest za wolny na Mastera, szybkość ciosów, poruszanie sie w ringu to jest klucz do zwycięstwa Mateusza to raz. Za mało agresywny to dwa. Jest trochę szklany, jego żolwia garda wcale nie jest super szczelna. KO nad lewa ręka Mateusza? Wolne żarty, Włodarczyk jak mówiłem jest za wolny.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-02-2013 13:33:43 
Poza tym Master nie musiał dotychczas cały czas trzymać wysoko lewej, a w ostatniej walce swietnie blokował lewą haki Happoji. To jest na tyle inteligenty piesciarz, ze umie sam sie dostosować do sytuacji w ringu, w przeciwieństwie do Wlodarczyka, którego trzeba prosić aby bardziej ejelektrycznie wyprowadzal ciosy, albo w ogóle jakiekolwiek zadawal
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 13:39:01 
Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-02-2013 13:30:46
Włodarczyk jest za wolny na Mastera, szybkość ciosów, poruszanie sie w ringu to jest klucz do zwycięstwa Mateusza to raz. Za mało agresywny to dwa. Jest trochę szklany, jego żolwia garda wcale nie jest super szczelna. KO nad lewa ręka Mateusza? Wolne żarty, Włodarczyk jak mówiłem jest za wolny.


ok tylko zwróć uwagę że w ostatniej walce ładnie pracował mocny lewy prosty ( sparingpartnerzy Diablo nawet zartowali czy Krzsiek nie jest mankutem ) , serie były dłuższe ,
dla mnie dwie kluiczowe kwestie w ewntualnej walce to tak jak piszesz to czy Diablo jest na tyle szybki zeby trafiac Mateusza ( w odroznienu od ciebie sadze ze tak ) i to jak maetusz zareaguje po pierwszym mocnym czystym ciosie bo to bedzie dla Niego nowowsc
 Autor komentarza: zombi
Data: 17-02-2013 13:40:16 
milan,
piszesz ze masternak nie walczyl z nikim z czołowki i dlatego nie wiadomo jak skuteczna jest jego obrona. Zauwaz jednak, ze ma moziwosc sparowania i sparował z mistrzami cw z drużyny i moze to co teraz udoskonala sprawdzalo się? W niemczech ma tez do dyspozycji pólcieżkich, którzy są realtwynie szybsi o cw. Widocznie te obrony barkiem, uniki, ślizganie sprawdza się. Wiec bądź spokojny o jego obronę:) Wlodar ze swoim drewnianym niestety stylem mialby duzo problemu, a jeszcze jakby sie spial, co mu sie czesto zdarza, to tak jak ktos napisal wyzej, moglby wygladac jak dziecko we mgle.

Nie odpowiedziales rowniez na pytanie, w ktorej to walce masternak tak naprzyjmowal tych ciosow.
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-02-2013 13:40:50 
Obejrzyj pierwsze starcie z Placiosem, zobacz jak twój mistrz człapie sztywny za podwójną gardą, zbiera na twarz i oddaje po 2 ciosy na runde.
Teraz na miejsce Palaciosa umieść Masternaka, który jest od Włodara szybszy, lepszy na nogach, bardziej finezyjny i wyobraź sobie jak takie starcie mogłoby wyglądać. Włoarczyk wypunktowujący Mastera to jakaś abstrakcja! Oczywiście tobie marzyłaby się powtórka z Greena, tyle, że Masternak to nie 38 letni dziadek z półciężkiej, który nigdy nawet nie był mistrzem świata, a w poprzedniej walce został zniszczony przez innego dziadka.
Jedyna przewaga Włodarczyka polega na doświadczeniu, ale nie przeceniałbym tak tego elementu, bo jesli Mateusz dobrze rozłoży siły na 12 rund i się nie wystrzela to będziemy oglądali pojedynek do jednej mordy.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 13:49:16 
voutan
w pierwszej walce z Palaciosem był psychicznym wrakiem bez zimowego obozu , ma to znaczenie dla obrazu walki czy nie ???
zombi
oczywicie Master ma super warunki do rozwoju , najlepsze z Polaków , na sparingach musi wygladac naprawde dobrze skoro sauerlandy mówią o nim jako o przyszłym mistrzu , oby sie sprawdzilo i oby to nie było kosztem Włodara
 Autor komentarza: zombi
Data: 17-02-2013 13:52:57 
milan dlaczego sądzisz, ze dopiero po odejsciu krzysia master to jeden z dwóch polaków którzy maja szanse na mś? co do tego ma odejscie krzyska? Myslisz ze tak szybko zakonczy kariere?

Ja mysle ze moglby dac jeszcze pare dobrych walk, w tym licze na duza gale w polsce własnie z masternakiem.
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 13:56:32 
Skoro mówicie o niekonwencjonalnym stylu, to znacie Emanuela Augustusa?

http://www.youtube.com/watch?v=wvkRpykP6mQ



A co do walki Włodara z Masterem, to bardzo chciałbym ja zobaczyć. Powiem tak- im dłużej Włodarczyk będzie zwlekał z ta walką, tym gorzej dla niego. Master zaliczył milowe postępy od walki z Janikiem, a Włodar juz przestał się rozwijać. Poza silnym ciosem i świetnym lewym prostym on nie bije kombinacyjnie. Master miałby spore szanse go wypunktować, a czas działa na jego korzyśc bo cały czas się rozwija. Pozdr
 Autor komentarza: MorenoMorales
Data: 17-02-2013 14:03:19 
adam12 Data: 17-02-2013 12:53:37
Dzięki za link, extra to jest. Taki Proksa na psychotropach.
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:05:56 
Poza tym uważam, ze Krzyśka stać na wiecej niż wiele osób uważa. To bardzo ułozony zawodnik. Silny i konsekwentny.Wie czego chce w ringu, a Master jeszcze troche czasami się gubi, niepotrzebnie podpala, co ma odwrotne skutki. Brakuje mi lepszych, bardziej znanych nazwisk u Krzyśka na rozkładzie, bo to bardzo niebezpieczny zawodnik przez całe 12 rund. Z takimi ciezko się boksuje, bo musisz być non stop skoncentrowany. Cały czas trzeba byc czujnym i perfekcyjnym w obronie. My ogladając walke jako obserwatorzy nie widzimy tego, ale zawodnik na przeciwko takiego Włodara odczuwa cały czas presje psychiczną i fizyczną.To jest męczące. Niestety uważam, ze jednak Włodar bije za mało kombinacji i to go kiedyś zgubi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 14:07:06 
zombi
Diablo nie będzie bokserem walczącym do 40 stki , po ostatnich ruchach powinniens zauwazyc ze zaczynaja szukac kasowych opcji dla zabezpieczenia Krzcyha na przyszłosc i moim zdaniem bardzo dobrze bo zasłużył sobie
choc pewnie z 3 lat poboksuje w zwiazku z czym faktycznie moglibyć z Masterem równolegle z pasami .
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-02-2013 14:08:42 
"Nie odpowiedziales rowniez na pytanie, w ktorej to walce masternak tak naprzyjmowal tych ciosow."

Kiedyś obrona była jego największym mankamentem, szczególnie jak rywal nacierał i wpadał do półdystansu to Masternak nie bardzo wiedział co ma robić (np. z Arramim) i kiedyś uważałem nawet, że już się tego nie nauczy, a jedynie będzie ukrywał tą słabość przez klincze czy ucieczki. Jednak od tego czasu pracując z Gmitrukiem zrobił ogromne postępy i niektórzy nawet porównują go do FMJ co oczywiście jest grubą przesadą, ale pisanie, że teraz Master dużo zbiera jest całkowicie błędne.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 14:09:36 
meh
również uważam że diablo bije za krótkie serie i za rzadko , najgorsze ze jest to do skorygowania , moim zdaniem głównie dzieje sie tak poprzez dobór sparingpartnerów
 Autor komentarza: zombi
Data: 17-02-2013 14:13:35 
voutan,
w walce z aramim, fakt ze troche sie gubil w poldystansie i ie wiedzial co robic, ale nie zbieral tam. On na tzw. instynkcie unikal ciosów, jednak wtedy nie kontolowal takich pozycji. Wydaje mie sie ze bardziej mialo to zwiazek z psychika w takich sytuacjach. Teraz dojrzal, oczywiscie poprawil elementy i wyglada to naprawde dobrze.
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:19:35 
milan1899

właśnie milan, zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje. Ogólnie bardzo lubie Krzycha ogladac. Uważam, że ma najlepszy lewy prosty w śród wszystkich polskich pięściarzy. Ale jak sobie przypomne pierwsza walke z Fragomenim, gdzie zadawał po jednym ciosie na 3-4 Fragomeniego, to krew mnie zalewa, bo obaj wiemy, że stac go na duzo duzo więcej, co pokazał w rewanżu.
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-02-2013 14:22:13 
zombi
Racja, ale wtedy można było wnioskować, że jakby na przeciwko niego stał ktos lepszy to by mu tam nawsadzał. Teraz tak jak piszesz dojrzał i tylko fani Diabła cenią wyżej stanie za podwójną gardą z przyklejonymi do twarzy rękami od balansu, zasłon barkiem i uników Masternaka.



"również uważam że diablo bije za krótkie serie i za rzadko , najgorsze ze jest to do skorygowania , moim zdaniem głównie dzieje sie tak poprzez dobór sparingpartnerów"

A ja myślę, że to dlatego, że Diabeł jest sztywniakiem oraz wkłada w pojedyncze ciosy całą siłę i tego nie da się już zmienić. Stąd też wyolbrzymione poglądy na temat siły jego ciosu.
 Autor komentarza: Barni
Data: 17-02-2013 14:23:45 
pozatym MAsternak jest w doskonałej sytuacji teraz bo ma dostęp do sparingpartnerów na mistrzowskim poziomie, oraz z niższej jak i wyższej wagi, przez co rozwija sie znacznie szybciej. Podpisanie kontraktu z Sauerlandem do najlepsze co mogło Mateusza spotkać na tym etapie kariery+ trener Gmitruk
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:32:37 
Ogólnie pieknie by było gdyby Master zdobył pas w walce z Hernandesem lub Huckiem i unifikacja z Włodarem, ale czy to realne to juz nie mi oceniac. Ponoc zarówno Hucka jak i Hernandesa obijał na sparingach, pytanie,, czy sauerland pozwoliłby na tego typu ryzyko swoich pupili, oraz czy Master nie zostalby przekrecony, bo to co się dzieje na galach sauerlanda to woła o pomste do nieba. Nienawidzę tych gal przez to sedziowanie, odechciewa się ogladania boksu. Jelsi pomysle, ze Master miałby zostać przekręcony na walce z drewnianym Huckiem...

Szkoda, ze nie wypaliła walka Wlodara z Mormeckiem. Może poziom sportowy tej walki nie był zadowalający, niemniej jednak Włodar jest anonimowym mistrzem dla wiekszości kibiców na świecie. jako mistrz świata zarabia małe pieniądze, bo jest mało popularny. Z punktu finansowego walka z masterem to chyba najlepsza opcja dla Wlodara.
 Autor komentarza: adam12
Data: 17-02-2013 14:32:52 
meh
Dzięki za link, mimo że "Pijany Mistrz" większych sukcesów nie miał to przyjemność z oglądania go w akcji jest bezcenna. Floyd do dziś go wspomina jako wyjątkowego twardziela.
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:39:57 
adam12

Cała przyjemnośc po mojej stronie. Generalnie jestem fanem zawodników, którzy bazuja na balansie, refleksie i sprycie. Mimo, że to ryzykowne, to przyjemne dla oka.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 17-02-2013 14:45:19 
meh uważam że walka Mastera z Huckiem jest niemożliwa bo robi dla Sauerlandów za dużą kasę , Hernandez na moje nie robi takiej kasy i szansa jest większa ale tez chyba nie za duza , Lebiedieva na razie tez nie biora pod uwage , wszystko wskazuej na to ze beda celowac w nr 1 w WBC , kasa za walke wlodar vs master na stadionie w Poslce byłaby zapewne satsyfakcjonujaca wszystkie strony
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:49:23 
Do diś jestem wielkim fanem uników Prince Naseema, choć nie lubie pajaców w ringu.

http://www.youtube.com/watch?v=TWW-PI2Nw00

Akcja z 2:25 - to po prostu klasyk.
 Autor komentarza: meh
Data: 17-02-2013 14:52:27 
milan1899

Tak wiec pozostaje nam czekac na wydarzenie numer jednen w polskim boksie.
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-02-2013 02:04:01 
Wydaje mi sie, ze Masternak jest bokserem, ktory bedzie najwazniejszym w historii poslkiego boksu. Dlaczego? On zacznie nowa ere oraz zakonczy wiele mitow, ktore szkodza polskiemu boksowi.

O szkodliwych mitach w mojej nastepnej wiadomosci.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.