CHARR: ZAKOŃCZĘ KARIERĘ WŁADIMIRA

Manuel Charr (22-1, 12 KO) nie daje o sobie zapomnieć. Najpierw domagał się rewanżu z Witalijem Kliczko, potem wyzywał do walki Davida Haye'a, a teraz na celownik obrał sobie młodszego brata swojego jedynego pogromcy - Władimira Kliczkę (59-3, 51 KO). Pochodzący z Libanu, a reprezentujący Niemcy 28-letni pięściarz zgłasza swoją kandydaturę mistrzowi federacji IBF, WBO i WBA, który powróci na ring 6 kwietnia w Hanowerze.

- Oni mają przecież mój numer. Nie potrzebują już więcej szukać rywala, tylko wystarczy mi wysłać gotowy kontrakt do podpisania. Być może jednak Władimir nie chce mierzyć się ze mną, gdy zobaczył na własne oczy jak jego starszy brat pokonał mnie tylko przy pomocy doktora i sędziego ringowego. Naturalnie ciągle liczę na rewanż z Witalijem i mam nadzieję, że nie popełni tego samego błędu co Lennox Lewis i nie odejdzie nie załatwiając do końca wszystkich spraw. Bo na pewno zasłużyłem sobie na drugą szansę. Lecz jeśli Witalij nie chce drugiej potyczki, mogę równie dobrze skrzyżować rękawice z młodszym z nich - deklaruje Charr.

- Władimir nie jest tak silny jak Witalij, ani fizycznie, ani mentalnie. Jeśli dostanę na to okazję, to zakończę jego karierę. Być może to jedyna szansa by dopaść Witalija. Po prostu musiałbym pobić jego młodszego braciszka i dopiero wtedy dostałbym rewanż od Witalija. Jeśli tak, to jestem więcej niż gotowy - dodał jak zwykle wygadany Charr.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 19:52:34 
:D
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-02-2013 19:53:18 
Szkoda mi bylo Charra,jak ringowy zakonczyl jego walke z Vitalijem.Bo widac bylo,ze byl niepocieszony
Z drugiej strony to zaoszczedzil troche na zdrowiu
 Autor komentarza: Kecaj
Data: 15-02-2013 19:57:53 
Manuel w formie :D
 Autor komentarza: Michal1985
Data: 15-02-2013 20:02:46 
Grubo Grubo :D
 Autor komentarza: Mietas
Data: 15-02-2013 20:05:45 
Śmiać się z chłopa chce,ale ambicji nie można mu odmówić:).Wyobraźni oczywiście też.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:07:09 
10 lat temu to o kimś takim nawet świat by nie usłyszał...
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 15-02-2013 20:07:32 
Manuel jak zwykle wymiata, czekam na pierwszą konferencję przed walką wład vs pianeta, ciekawe czy zobaczymy diamentowego chłopca który będzie krzyczał że to mu się należy walka gdyż ma prawdziwy pas vice-mistrza:)
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-02-2013 20:12:33 
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:07:09
10 lat temu to o kimś takim nawet świat by nie usłyszał...

o tym samym pomyslalem zreszto tak samo jak o wachu sosnowskim czy mormrecku
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 15-02-2013 20:13:46 
Moim zdaniem Szpilke by pokonał
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:18:55 
bezols
Mormeck to zunifikowany mistrz WBC i WBA,Sosnowski mistrz Europy a Charr kto to jest?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:20:44 
Shogun90
Szpilke tak bardziej doświadczony chaotyczny aczkolwiek Szpilka pogubiłby się przy takich atakach ambitnego Charra.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 15-02-2013 20:23:04 
Ja mu wierzę. W konfrontacji z Witalijem prowadził przecież na punkty ale ta pieprzona kontuzja... Gdyby sędzia przerwał walkę 3 rundy później, mielibyśmy nowego mistrza.
 Autor komentarza: bezols
Data: 15-02-2013 20:24:45 
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:18:55
bezols
Mormeck to zunifikowany mistrz WBC i WBA,Sosnowski mistrz Europy a Charr kto to jest?

jezeli chodzi o Mormecka to niezyjmy przeszloscio a co do alberta to poziom charra
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 15-02-2013 20:25:14 
niezłe świniobicie byśmy mieli :D Władimir w profesji rzeźnika tudzież masaża :D
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:28:25 
bezols
Albert to nie cepiarz jak Charr.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-02-2013 20:29:39 
bezols
Obejrzyj sobie walkę Sosnowskiego na spokojnie Pinetą.
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 15-02-2013 20:35:13 
Manuel odstaw te narkotyki :D
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 15-02-2013 20:35:48 
bo ci szkodzą i to równo,jednak co by nie mówić ambicji i determinacji mu odmówić nie można
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-02-2013 20:42:58 
Vitalij dosc przecietnie sobie radzil z Charrem,ktory mial szczelna garde i dobrze balansowal.
Probowal skracac dystans,zeby wsadzic kilka ciosow,albo pojedynczy lewy sierpowy.Co pomimo slabej pracy nog,i niezbyt imponujacej szybkosci kilka razy udalo mu sie zagonic Vitka na liny i chaotycznie zaatakowac.Dr.Ironfist ratowal sie odchyleniami,ale i tak pare ciosow wylapal.Sam odpowiedzial dwoma,godnymi zauwazenia ciosami.W tym jednym nieregulaminowym w tyl glowy,po ktorym Syryjski Brylant wyladowal na macie.Ale nie wykazal oznak zamroczenia.Drugi cios jaki wyszedl Vitowi,to lewy sierpowy,po ktorym Manuel doznal rozciecia,w okolicach skroni.Czym dal asymptut do przerwania walki
Ogolnie biorac pod uwage bardo srednia jakosc przeciwnika,to jedna z najslabszych walk starszego K.jaka widzialem
Kiedy Charr zostawal bierny i nie atakowal,to Vit nie potrafil ani razu ulokowac porzadnego ciosy.Byl potwornie nieskuteczny.
Moze trapila go jakas kontuzja:)
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-02-2013 20:53:44 
@up trapiła go starość... Widać po Witku, że nie sypie już lewym jak kiedyś bez przerwy. Od walki z Adamkiem widać ogromny regres, chciałbym aby odszedł już z boksu, bo z szybszą wersją Charra miałby ogromne problemy
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 15-02-2013 21:06:02 
Autor komentarza: Shogun90 Data: 15-02-2013 20:13:46
Moim zdaniem Szpilke by pokonał

Żaden wyczyn :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 21:07:44 
"Kiedy Charr zostawal bierny i nie atakowal,to Vit nie potrafil ani razu ulokowac porzadnego ciosy.Byl potwornie nieskuteczny."

Tylko dlatego że Charr przyjął taktykę żółwia schowanego w skorupie.
Za podwójną gardą dreptał sobie aż do ostatnich 10 czy 20 sekund rundy gdzie chaotycznie atakował.
Trzeba zaznaczyć że większość ataków zbyt śmiałych kończyła się dla niego źle.
Szczególnie gdy za bardzo zaszarżował Vitali położył go na dechy///

Wład do Mormecka też nie mógł się dobrać gdy taktyka Jeana polegała na jak najszybszym wtuleniu się w Włada bez ciosów.
Niestety boks to nie tylko nie danie sobie zrobić krzywdy ale i zrobienie jej przeciwnikowi, co w obu przypadkach miało małe prawdopodobieństwo.
Myślę że Charr miał swój plan, ale w końcu zapłaciłby za niego cenę, coś ala Mormeck gdy w końcu Wład się wnerwił.
 Autor komentarza: MrT
Data: 15-02-2013 21:13:51 
andrewsky, czemu uważasz że Vitek walczył na 100%?
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 15-02-2013 21:30:00 
Pisalem to juz kiedys , napisze i teraz...
Gdyby ilosc zelu na wlosach przekladala sie na umiejetnosci i osiagniecia, to Charr bylby niekwestionowanym mistrzem wagi ciezkiej ever :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 21:30:42 
Albert też był by wysoko:D :D
 Autor komentarza: Coperek
Data: 15-02-2013 21:37:58 
Taki nasz Manuel, śmieszny człowieczek.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-02-2013 21:38:13 
MrT
Nie odnioslem wrazenie,zeby Vitalij "holowal" Charra,albo specjalnie oszczedzal w poczatkowych rundach.Jak to mialo miejsc w walkach z Goralem i Dragonem
Widac tez bylo,ze pare razy wkurwil sie po celnych ciosach syryjczyka.Chyba w ogle sie nie spodziewal,ze cos wylapie...
 Autor komentarza: MrT
Data: 15-02-2013 21:49:14 
Hmmm...
Oczywiście każdy ma swoje wrażenia...
Ale z Adamkiem Vitek walczył na serio, potem przyhamował.
Z Albertem trochę lekceważąco (prawa ręka) ale jednak...
Jak poszperać na YT, można zobaczyć fragmenty z kilku sparringów Vitka, np z Ustinovem.

Jak dla mnie, walka z Charrrem to nie była walka. Vitek pogroził Charrowi z uśmiechem paluszkiem po zakończeniu 1ej rundy, co najmniej kilka razy też przechodził przez ring normalnym krokiem (jak na przechadzce w parku) co Mu się chyba nigdy nie zdarzyło) a ciosy bił od niechcenia.
Jak dla mnie Vitek włożył w walkę nawet nie z 70%, tylko moze 20 - 30%...To Charr tam walczył, Vitek się oganiał jak od muchy, nie wkładał w walkę żadnego wysiłku a i tak kontrolował ring..
Tak to widzę przynajmniej...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 21:58:16 
Z Adamkiem walczył na serio do 2 rundy.
Później było holowanie, i bicie bardziej na rozbijanie niż zakończenie.
A chyba nikt mi nie powie że Vit nie mógł tego zakończyć dużo wcześniej (i nie mam tu na myśli tylko 2 rundy, ale choćby 6)
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-02-2013 22:06:54 
Jasne że mógł! Najlepszy moment jak Adamek ląduje na linach a Wit pokazuje mu rękami "no chodź tu kotek!" :D
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-02-2013 22:12:15 
"a Wit pokazuje mu rękami "no chodź tu kotek!" :D"

Moim zdaniem raczej:
"nie no błagam nie przesadzaj, jeszcze nie!!!" :P "Już nie będę" :D :D
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-02-2013 22:36:53 
Witek sam stwierdził chyba, że nie chciał go konczyć we Wrocku tak szybko przed jego widownią ;) Poza tym reklamy, ach te reklamy $_$
 Autor komentarza: milosz762
Data: 15-02-2013 22:39:29 
MrT
Data: 15-02-2013 21:49:14
dużo masz racji

Vitlaij na luzie bez spinania podszedł do walki ztym arabskim pyskaczem
pykał ciosy nie wkładając siły jak raz napił Chaarr to skontrował i posadził na deski! jednym ciosem rozbił mu łuk brwiowy 2 czy 3 rundy i charr dostła by ko lub tko!

niestety na Adamka Viltaij sie znakomicie przygotował zdajsie ze wczesnie mu ojciec zmarł wiec był dodatkowy zmotywowany sportową złośc miał
na Charaa widziałbym kogoś pokroju Abdusalmowa czy price
jakby serią trafili to nokut byłby na charze
Władmir powinie go zleceważyć i olać !
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 15-02-2013 23:09:36 
Ja tam Chara nawet lubię, ma charakter chłopak, choć nie jest wielkim talentem to jednak potrafi zrobić z siebie bardzo chodliwy towar w Hw,
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 15-02-2013 23:13:16 
No Charr to taka gwiazdka w tym smutnym jak p*zda HW. Mógłby się trochę tylko odchudzić, bo czasem mam wrażenie że on rusza do przodu a cycki zostają w miejscu.
 Autor komentarza: bak
Data: 15-02-2013 23:13:51 
Co tu dużo mówić- Vitali jest najlepszym mistrzem w historii wagi ciężkiej, pokonałby każdego. Czego wy niby wymagaliście od Adamka? Nokautu na Vitku? Litości.
 Autor komentarza: bak
Data: 15-02-2013 23:18:03 
To mój ranking mistrzów historii wagi ciężkiej:

1.Vitali Klitschko
2.Muhammad Ali
3.Lennox Lewis
4.Evander Holyfield

Wladimir to też świetny zawodnik, ale niestety tylko uzupełnienie do brata, prawie przez całą karierę był w jego cieniu i pod jego opieką, więc nie wiem czy znalazłoby się dla niego miejsce w pierwszej 10-tce.
 Autor komentarza: MrT
Data: 15-02-2013 23:51:20 
bak, a czemu właściwie tak wysoko stawiasz Vitka? Sam bardzo Go cenię, ale mam swoje powody - ciekaw jestem natomiast skąd się bierze Twoja ocena?
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2013 00:05:11 
@MrT

Po prostu czuję, że wygrałby z większością bokserów z każdej epoki, miał najlepsze atuty wśród wymienionych i był/jest strasznie niekonwencjonalnym bokserem.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2013 00:28:57 
Vitalija uwielbiam, za Wladimirem nie przepadam, ale doceniam go za nieskazitelną technikę, osiągnięcia sportowe i 60 wartościowych wygranych. Vitali to był większy siłacz, największy wojownik wagi ciężkiej, największy twardziel jakiego widziałem, który w ringu zawsze czuł sportową złość- jedyny bokser wagi cięzkiej, który potrafił przyjąć mocną bombę, by nie być zamroczonym i od razu oddać 10 razy mocniej. Wladimir to dużo bardziej delikatny, schematyczny, asekuracyjny i konsekwenty bokser, bardziej ringowy szachista niż wojownik (a Vitali jest po trochę i szachistą i wojownikiem).
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-02-2013 00:42:21 
bak
Proponuje obejrzec jak wojowniczy Vitalij pekl psychicznie i poddal wygrana walke,z zawodnikiem wywodzacym sie z kategori sredniej.Niejakim Chrisem Byrdem
To ci dopiero twardziel...lol...
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2013 01:06:05 
@andrewsky

A;e kiedy to było? 11 lat temu, po porażce z Byrdem, Vitali ani razu nie pękł psychicznie, rana w walce z Lewisem odnawiała się nawet po najmniejszej przecierce rękawicą a Vitali był zdeterminowany walcząc do końca. Każdemu się zdarza chwila słabości, a prawda jest taka, że Vitali miał ich najmniej. I nie przegrał z rywalami tylko z kontuzjami- jego bilans dzisiaj byłby 47-0-0
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2013 01:06:38 
ani razu nie pękł psychicznie po tej wpadce*
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-02-2013 01:36:15 
bak
Nie kazdemu sie zdazaja sie chwila slabosci.Nie kazdy poddaje wygrana walke,ze slabszym fizycznie rywalem,bo cos go tam pobolewa.I to na 3 rundy przed koncem
Vitalij w calej swojej karierze mial moze,z 8 ciezkich rund,w ktorych musial pokazac charakter.To troche za malo,zeby nazywagac go najwiekszym twardzielem wagi ciezkiej.Nie sadzisz?
 Autor komentarza: MrT
Data: 16-02-2013 02:24:09 
Nie siedzę w głowie Vitka, ale sądząc z tego co widziałem w Jego walce z Byrdem walczył bardzo dobrze, mocno forsując kontuzję, dopóki mógł.
Skoro przestał walczyć, najwyraźniej walczyć już po prostu nie mógł.
Sam miałem w życiu parę kontuzji (na szczęście tylko stosunkowo lekkich urazów) więc Ja Go doskonale rozumiem.
Z ciężkimi rundami... zależy jak na to patrzeć.
miał 6 cieżkich rund z Lennoxem oraz, dzięki kontuzjom - 8 z Chisorą i chyba ze 4 z Byrdem (nie pamiętam już kiedy zaczął szwnkować).
Jeśli chodzi o walkę z Lewisem to On tej rany podczas walki nawet nie zauważał.
B. ciężkie było też wyjście do Petera. Vitek był po długiej przerwie,kontuzjach, w wieku emerytalnym, nierozboksowany i bez przetarcia. A Peter miał szczękę i cios.
Stało się tam co się stało, ale logicznie rozumując to Vitek nie miał większych szans wychodząc do tej walki, więc tutaj zagrał b. ostro.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2013 02:36:45 
@andrewsky

W wadze ciężkiej 2 najbardziej przerażające ciosy jakie widziałem to:

-w 3 rundzie walki Vitka z Lennoxem cios Lennoxa, po którym doszło do rozcięcia nad okiem u Vitalija, Vitali po nim się leciutko zachwiał, ale nie był zamroczony,
-w 6 rundzie Vitali przyjął na szczękę najmocniejszy uppercut jaki widziałem w życiu, a Vitali nawet nie drgnął,

i on niby nie jest twardzielem?
 Autor komentarza: shwayze7
Data: 16-02-2013 03:10:31 
@bak

Zgadzam się, ten podbródkowy w 6. rundzie zadany przez LL mógł zabić. Niesamowita bomba, było ją chyba słychać na całym obiekcie, a Vitali rzeczywiście niewzruszony, tamtego dnia miał granitową szczękę. Jaką petardę miał Lewis, wszyscy wiedzą.

Chciałbym zobaczyć jak taki cios trafia Władka :D
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-02-2013 05:53:27 
Hey, niech zawalczy z Wladkiem. W sumie z Vitkiem sie nie zblaznil. A moze pozniej jeszcze rewanz z Vitkiem. Facet ewentualnie skonczy jak Peter.

Zapytajcie sie Peter, czy chce nastepna walke "rewanzowa" z K2!
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-02-2013 06:09:16 
Vitek-Lewis klasyk bedzie ogladany przez wielu fanow przez lata.

Co by bylo gdyby bylo? Tego nigdy nie bedziemy wiedzieli. Wiemy tylko, ze ogladalismy wyjatkowy spektal sportowy oraz psychologiczny. Nidgy nie widzialem jeszce takiej walki pomiedzy dwoma duzymi ciezkimi, ktorzy sa obaj dominatorami.

Zaden bokser poza Vitekiem, by nie walczyl dalej po tym podbrodkowym z 6-tej rundy. Malego ciezkiego pewnie by taki cios podniosl na 1 metr ponad ziemia!

@bak: Masz racje, to byl jeden z najmocniejszych ciosow jakie ja widzialem w zyciu. A ogladam HW od dawna.
 Autor komentarza: SmokinMike86
Data: 16-02-2013 08:31:28 
Autor komentarza: canuck
Data: 16-02-2013 05:53:27
Hey, niech zawalczy z Wladkiem. W sumie z Vitkiem sie nie zblaznil. A moze pozniej jeszcze rewanz z Vitkiem. Facet ewentualnie skonczy jak Peter.

pieprzysz farmazony to raz , a dwa to Ci się chyba bracia pojebali...
Haye z władem już walczył i jeśli piszesz o rewanzu to własnie z nim.
Nie porównuj go z peterem bo peter to nie ta liga...
 Autor komentarza: Boban81
Data: 16-02-2013 09:19:54 
Trochę mi żal Charra. Widać że chłopakowi zależało na walce z Klitschko i mimo to, że nie miał argumentów (poza wolą walki) to ma gość jaja. To zawodnik takiego typu że woli przegrać gdy przeciwnik "urwie mu głowę" niż lekarz przerwie walkę. I za to ma mój szacunek.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 16-02-2013 11:01:41 
MrT
Data: 16-02-2013 02:24:09

to fakt po 4 latach wrocił z emerytury i od razu bez walki na przetarcie walka o Pas w bc wtedy z goroznym nie wyboksowanym Peterem!
to zasługiwało na szacunek duży !!
pamietam to walke jak dziś w 2008 roku

peter nie był rozbity a mimo to Vitlaij go zdeklasował
puzniej to już nie był ten Peter pózniej jeszcze przegrał z chambersem minimalnie na punkty a pózniej to już cieżki nokaut w 2010 roku od Władimira

ten cień zawodnikaz przed lat już walczył z Helniusem i znowu nokut na peterze ! Helennius troche wyrobił sobie nazwisko na peterze

ale pokazały pozniejsze walk z chisorą i ta ostatnia z Shermanem Wiialmsem że to zawodnik co prawda z mocnym ciosem ale bardzo przewidywalny bez szybkości!

a co do charr jedno plus że nie przestraszył się Vitalija ale i tak nie miał szans na wyrówną walke co dopiero na zwyciestwo

Charr dla mnie to zawodnik fizyczny taki kloc przeciętny z bardzo słabą techniką i pracą nóg i przecietną szybkosćią
 Autor komentarza: pomykalek
Data: 16-02-2013 11:22:59 
Autor komentarza: bak
Data: 15-02-2013 23:18:03
To mój ranking mistrzów historii wagi ciężkiej:

1.Vitali Klitschko
2.Muhammad Ali
3.Lennox Lewis
4.Evander Holyfield
Masz moze tu duzo racji ale ja lenoxa bym zamienil na taysona lewis nie pokazal tego co on,a wygral z taysonem jak on juz byl takim wrakiem jak adamek teraz,a z vit przegral walke :)
 Autor komentarza: pomykalek
Data: 16-02-2013 11:29:23 
Autor komentarza: canuck
Data: 16-02-2013 05:53:27
Hey, niech zawalczy z Wladkiem. W sumie z Vitkiem sie nie zblaznil. A moze pozniej jeszcze rewanz z Vitkiem. Facet ewentualnie skonczy jak Peter.
Hey nie walczyl z vitkiem muahha
tylko z waldem
 Autor komentarza: adam77
Data: 16-02-2013 11:46:10 
No tak najwiekszy sukces Vitka to łomot od starego Lennoxa..
 Autor komentarza: biotioresmendez
Data: 16-02-2013 12:01:25 
chaaf ty smieciu huja zrobisz wiadomomgadac trzxeba ale badzmy szczerzy jesytes kelnererem
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-02-2013 12:02:42 
bak
Jak chcesz zobaczyc "przerazjace" ciosy to propunej zobaczyc nokauty Davida Tuy na Ruizie,czy Moorerze.
Lennox trafil mocno vitka podprodkowym,ale trzeba pamietac ze Lewis w tamtej walce byl na bakier z szybkoscia i dynamika
Zreszta sama walka pomimo ze dramatyczna,to wygladla slabo.Obaj od 2 rundy slaniali sie na nogach i wiecej bylo klinczy i przepychanek niz boksu...
Ktora Vit ostatecznie przegral.Co z tego,ze po zakonczeniu walki miotal sie i pajacowal.Charr tez nie byl zadowolony,z decyzji ringowego o zakonczeniu jego walki z Vitem,Pomimo ze przegrywal i mial minimalne szanse na zwyciestwo.To sie dopiero nazywa twardziel i wojownik...
 Autor komentarza: adam77
Data: 16-02-2013 12:13:42 
Pierwsza walka Tysona z Bruno-bak zobacz sobie zakonczenie walki to moze przekonasz sie to co zobaczyles walce Vitka z Lennoxem nie bylo az tak straszne)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 16-02-2013 12:22:27 
1 ,5 mocnego przeciwnika ( stary lewis i sanders ) nie czyni z niego mistrza wszech czasów , poza tym tak przyjął tego uppercuta bez wzruszenia ,że aż się przykleił :) Sądzę , że Vit dawał by radę w każdych czasach , ale na pewno parę porażek by zebrał . Niepokonani bokserzy są wtedy gdy HW jest słaba .


Ale o czym tu mówimy , teraz ciężcy zadają 12 ciosów na dwanaście i walczą z jakimiś leszczami .
 Autor komentarza: MrT
Data: 16-02-2013 14:32:58 
No, ale warto właśnie zauwazyć, że taki potężny upper na punkt powinien albo Vitka znokautować, albo naruszyć na tyle aby Lennox mógł Go zaatakować i spróbowac wykończyć. Tymczasem Vitek na to nie pozwolił i założył Lennoxowi od razu głębszy klincz.
Co do tego prawego Lennoxa, kóry rozciął łuk brwiowy, osobiście uważam że ten cios nie wszedł, Vitek uciekł głową i zejściem do tyłu, został tylko zawadzony - co tłumaczy dlaczego Lennox nie starał się więcej takimi prawymi Vitka upolować..
 Autor komentarza: makaveli7
Data: 16-02-2013 17:24:18 
Smieszny jest ten koles, niech najpierw cos osiagnie, bo oprocz walki z Kliczka (w ogole nie wiem jak to tej walki doszlo) to nie walczyl z nikim innym godnym uwagi, z samymi bumami, albo emerytami. Zobaczcie sobie jego nastepna walke, ja bym chyba tego jego przeciwnika rozjebal.
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-02-2013 18:48:34 
@Dla niektorych mniej zorientowanych: Przeciez ja nie mowie w tym o zdaniu o Haye, tylko o Charr.

"Zdanie brzmi, "Hey, nich zawalczy z Wlakdiem (tzn. Charr, bo o nim jest ten caly artykul), bo przeciez z Vitkiem sie nie zblazlil".

Jezeli "Hey" myli wam sie z "Haye" to zmieniam zdanie na:

"A co tam, niech Charr zawalczy z Wladkiem, bo przeciez z Vitkiem sie nie zblaznil (co prawda byl bardzo zakrwawiony, ale pokazal serce do walki) "
 Autor komentarza: albert223
Data: 16-02-2013 22:44:07 
W tych tekstach Charra chodzi o to, że lubią je dziewczyny na dyskotekach :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.