WASILEWSKI: SZPILKA-ZIMNOCH? NA TERAZ NIE MA TEMATU

- Na tę chwilę nie ma tematu walki Szpilki z Zimnochem - mówi portalowi krakow.sport.pl Andrzej Wasilewski, promotor boksera z Wieliczki.

Artur Szpilka (13-0, 10 KO) miał zmierzyć się z Krzysztofem Zimnochem (13-0-1, 10 KO) 23 lutego, ale jego trenerzy nie zgodzili się na dwie walki w miesiącu (dwa tygodnie temu bokser z Wieliczki znokautował w Chicago Mike'a Mollo). "Ale walka [z Zimnochem] na 100 proc. się odbędzie w innym terminie, bo jak dla mnie, to ja mogę nawet z nim dziś wyjść do ringu, ale niestety nie wszystko zależy ode mnie" - pisał wówczas Szpilka na Facebooku. Na razie bokser jest na wakacjach na Teneryfie.

Według najbardziej prawdopodobnego scenariusza stanie w ringu 20 kwietnia w Rzeszowie. Tyle że... nie ma pewności, kto będzie jego rywalem. - Na razie Zimnocha czeka walka 23 lutego, musimy też sobie wyjaśnić kilka rzeczy, a dużo do powiedzenia ma też telewizja. Przed chwilą rozmawiałem z Polsatem, który wcale nie upiera się, że w kwietniu Szpilka ma walczyć z Zimnochem. Na tę chwilę nie ma tematu tej walki - ucina Wasilewski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 09:53:41 
Wasyl ty krętaczu, dobrze wiesz że tej walki nie będzie. Krzychu przygotowywał się do 23 lutego przez 10 tygodni, więc byłby głupi godząc się na ten termin. Ale tobie właśnie na tym zależy żeby móc powiedzieć że Zimnoch nie chciał, że się wystraszył a Szpunka był gotowy.
Jednak same pozytywy dla kibiców z tego tytułu. Wszyscy zobaczyli jaki CYRK prowadzicie.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 09:53:58 
Jesli przeciwnikiem Szpilki mialby byc jakis konkretny zawodnik, to czemu nie... mimo to do walki z Zimnochem powinno dojsc. Ich walka bylaby jeszcze bardziej interesujaca gdyby jeden i drugi zlal po drodze kogos dobrego. O Szpilke w tej kwestii chyba martwic sie nie trzeba, gorzej niestety moze byc z Krzyskiem.. bo skad on moze wytrzasnac klasowego piesciarza ?
Swoja droga... moze Wasyl myslj nad rewanzem Szpilki z Mollo ? ;)
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 13-02-2013 09:54:37 
Wasilewski to sprytny biznesmen.

Będzie pewnie znów jakiś emeryt. Ja bym chciał rewanżu z Mollo - działoby się przynajmniej.

A jeśli chodzi o walkę z Zimnochem - kiedyś się odbędzie, bo jest już pod nią grunt, ogłoszą to walką stulecia i sprzeda się dobrze.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-02-2013 09:55:06 
Wasyl już robi sonie grunt żeby całkowicie wycofać się z walki...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:02:57 
TheRealest
No nie rozśmieszaj kolego. A kiedy ty widziałeś Szpunkę z konkretnym rywalem ? Nie trzeba się martwić o Szpunkę ? Przecież on w rewanżu od przygotowanego Mollo dostaje KO.
Szpilka był po zajebistym cyklu przygotowawczym ( sparingpartnerzy po Diablo) i ledwie starczyło na słabiutkiego Mollo.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 10:03:19 
Wasyla mina na zdjeciu mowi wszystko.. "kogo dzis by tu w chuja zrobic "..;)
ale niech kombinuje... Taki Monte Barrett bylby calkiem dobry, przy okazji Szpilka wyslalby go na emeryture.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 10:06:36 
Na każdym kroku yale udowadnia jaki z niego krętacz, coraz bardziej utrudnia zadanie tym, którzy chcą go bronić. Ale i tacy zawsze się znajdą. Jak ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości co do prawdomówności tego pana to ten artykuł powinien je rozwiać.
Heh ciekaw jestem jak na te rewelacje zareaguje szpilka. Czy okaże się, że tak go już "ułożyli" po swojemu w KP, że nie będzie miał nic przeciwko? Znowu stwierdzi, że niestety nie wszystko od niego zależy? A może się postawi?
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 10:08:18 
Monzon: Przed każdą walką Szpilki tak gadają a on spokojnie te walki wygrywa. Owszem zaliczył dechy ale nie był zagrożony ani przez sekundę.

A co do Zimnocha to on nie walczył absolutnie z nikim sensownym. Nie da się porównywać rywali Szpilki i Zimnocha na chwilę obecną. Odnoszę wrażenie, że wielu ocenia możliwości Zimnocha wprost proporcjonalnie do ich niechęci do Szpilki...
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 10:08:52 
Czemu mialem go widziec z konkretnym rywalem na poczatku swojej kariery ? Szpilka zaliczyl test z Mollo... teraz powinni mu podniesc poprzeczke do gory. Wiec mowie o przyszlym/przyszlych rywalach.

Ta jasne... najpierw niech sie Mollo przygotuje, to raz. Dwa a moze Szpilka wyciagnie wnioski z tej walki ?
czemu zakladasz z gory , ze w tej walce lepszy moze byc zawodnik ktory pierwsza walke przegral przez nokaut ? czy Szpilka w rewanzu nie moze zawalczyc madrzej ?
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 10:09:49 
tu mógłby się wykazać Kmita i zorganizować walkę Szpilka-Zimnoch, a nie p... farmazony, jak to Wasyl się wymigał z PBNII. skoro nie ma przymusu, to po co się spinać?
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:12:15 
AnomanderRake
Pewnie Szpunka nie ma neta na Teneryfie, bo nie wierzę że by nie skomentował.
WalterAlfa
Ty na poważnie z tym że nie był zagrożony ?
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 13-02-2013 10:12:16 
Wasyl dobry jest.
Jego zagrania spopularyzowały nazwisko Zimnocha.. Szukanie rywala dla Zimnocha, haha. Wszyscy dali się podejść, ludzie zaczęli o tym mówić. Teraz nie tylko Szpilka, ale też Zimnoch ma "gorące" nazwisko, więc ich walka jest mało realna.. Kostecki uczy się grypsować, Jackiewicz jest coraz mniej ciekawy.. A Wasyl i Babilon potrzebują kogoś, kto pociągnie te gale.
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 13-02-2013 10:13:20 
Wasyl dobry jest.
Jego zagrania spopularyzowały nazwisko Zimnocha.. Szukanie rywala dla Zimnocha, haha. Wszyscy dali się podejść, ludzie zaczęli o tym mówić. Teraz nie tylko Szpilka, ale też Zimnoch ma "gorące" nazwisko, więc ich walka jest mało realna.. Kostecki uczy się grypsować, Jackiewicz jest coraz mniej ciekawy.. A Wasyl i Babilon potrzebują kogoś, kto pociągnie te gale.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:14:53 
TheRealest
Padał z Saulsberrym, padł z Mollo dwukrotnie. Zresztą o czym tu dyskutować skoro jego team boi się walki z Zimnym.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 10:15:55 
Monzon: Ja zagrożenia nokautem nie widziałem ani przez chwilę. Różni ludzie różnie oceniają sytuację, np. niektórzy twierdzili, że Adamek był zagrożony z Grantem...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:18:43 
WalterAlfa
Ja widziałem pływającego Artura w 4 rundzie, tak jak mówisz różnie można oceniać.
Nie da się jednak nie zauważyć że walka powinna być przerwana ze względu na kontuzje Mollo, zmiana lekarza w trakcie....
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 10:22:07 
Ale co z tego ze padal ? Wielu bokserow pada na dechy i wygrywa swoje walki. Taki jest boks...
Szpilka ma 23 lata, poki co jeszcze sie uczy, moim zdaniem bedzie lepiej... mozliwosci chlopak ma. Ale mam wrazenie ze wiekszosc krytykow chcialaby aby Szpilka byl istnym supermanem w ringu, ktorego nie mozna trafic i ktory jednym ciosem odsyla w zaswiaty kazdego przeciwnika.. lol
 Autor komentarza: twix111
Data: 13-02-2013 10:22:36 
Straszny przekręt zrobili. Stchórzyli, bo była szansa na wpierdol dla Szpilki i już by nie pozdrawiał "ludzi":)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 10:26:06 
Wasilewski wystawil Krzysia Zimnocha za okno i czeka az skruszeje...lol...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:29:28 
TheRealest
Pada bo nie wyciąga wniosków. Sam sadzi się do Adamka, fantazjuje w wywiadach o mistrzostwie świata za 3 lata- to ludzie w ocenach tak go oceniają.
W ciężkiej nie można padać nawet jak się podnosisz, bo to bardzo szybko odbije się na zdrowiu.
 Autor komentarza: Grande
Data: 13-02-2013 10:38:12 
Tak czy siak, zrobiłeś pan ze Szpilki tchórza i szmaciarza. Czy się to komuś podoba, czy nie, właśnie tak go teraz ludzie postrzegają. I kto tu komu zrobił dziecko, kto okazał się gołosłownym frajerem?
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:42:10 
Grande
No też myślę że jak Arturek wróci z Teneryfy to się będzie działo. Ide o zakład że on tam odcięty od świata i neta.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 10:43:24 
kurczę, ludzie. co wy z tym "...lol..."

jak widzę tę wstawkę, to odechciewa mi się czytać komentarze, to mam wrażenie, że zaraz pojawi się najmądrzejszy azbestowy i będzie p... swoje dyrdymały.

brr..
 Autor komentarza: fightnight
Data: 13-02-2013 10:45:57 
mollo pokazal ze szpila jest w obronie slabiutki,wiec wasyl zesral sie na mysl ze slabosci te krzysiek moze wykorzystac, i bylo by po pieniadzach i po szpilce,a zabezpieczyc sie nei mial jak bo krzyhu z nim kontraktu nie przedluzy.wasyl to niezly przekret
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-02-2013 10:48:53 
Niestety za ten cały cyrk wasyla, najwięcej obrywa osoba która ma najmniej do powiedzenia czyli Szpila, natomiast liczę na to że w Rzeszowie będzie właśnie walka szpilki z Zimnochem, wasyl jest to winny kibicom.
Co do tego czy szpila był zagrożony ko, to każdy oglądający boks bezstronnie to powie że był, natomiast to już historia i dzieciaki mogą ze sobą dyskutować o tym.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-02-2013 10:51:19 
Ale jeżeli nie będzie walki szpili z zimnochem 20 kwietnia, to chciał bym zobaczyć szpilę z Kimbo, to by było coś dwóch siebie wartych fighterów urządziło by niezły slugfest
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 13-02-2013 10:55:56 
Z Kimbo byłoby śmiesznie a może nawet ciekawie, tyle że na dzień dzisiejszy to on jest szeroko znany w świecie, nie Szpilka.
 Autor komentarza: adam77
Data: 13-02-2013 10:56:20 
Czyzby Szpilka i Don Wasyl sie troszeczke boja sie przegranej..Szpilka krzyczal przed walka z Mollo ze Krzysiek to nie jest ciezki rywal..
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 13-02-2013 11:04:34 
Jedno jest pewne ,Wasyl sprzedal walke do ktorej predko nie dojdzie ale co zyskał :
-rozglos Szpilki -(on z tego zył bedzie,sztuczny tlok ,wielkie walki z dziadkami z za oceanu , pasy WBc Baltic ,Interim, max EBU ,i rozglos ,Szpilka ,Skandal ,Spiecie ,chaos-tak beda sprzedawac Szpilke)
-Zimnocha i tak traci ,wiec tez troche szumu sie chlopakowi przydaly ,zyskal na wartosci ,wiec Wasyl dostanie od przejmującego wkotce Zimnocha promotora jakies wieksze pieniążki ,wiec interes na Zminochu jakby nie było ubic-ubił....
-Zatarg !- wiecznie bedziemy wracac z pytaniami do bokserow i promotorow Szpilki i Zimnocha kiedy walka ????i tak pewnie ze 3 razy do niej przymiarki bedą ,aczkolwiek do niej predko nie dojdzie ,a za 25lat gdy chlopcy pomalu obici beda juz na prawie sportowych emeryturach polecicie Hejterzy wykupic PPV w polsacie dla walki oczekiwanej od lat niczym Saleta-Golota , walki i starcia gigantow :)-Szpilki i Zimocha :)))
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 13-02-2013 11:04:55 
Z Andrzejem w to taka zabawa.

Mieliśmy się rzucać śnieżkami, miało być fajnie a on rzuca osmarkaną chusteczką i jeszcze się obraża.
Taki typ.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-02-2013 11:10:10 
Wasilewski stary kombinator.
ZIMNOCH...za cholerę nie przedłużaj z nim umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 11:24:25 
Cala ta sytuacja od poczatku byla chora
Szpilka pod wzgledem marketingowym obok Diablo jest najcenniejszym zawodnikiem KP.
Glownym promotorem Zimnocha jest Babilon,a Wasyl jest jego wspolpromotorem.Krzysiek byl odstawiony na bocznice,juz nie bede wnikal czy z wlasnej winy,czy tez nie
Obietktywnie rzecz biorac,to bardziej Babilonskiemu,powinno zalezec na dobrej promocji Krzyska.Nie mozna jednak zapominac,ze z Wasylem lacza ich wspolne biznesy i nie tylko
Pomysl na walke ze Szpilka podobno wyszedl od Zimnocha,ale jezeli dobrze pamietam to pierwszy raz oficjalnie wspomnial o tym Szpila
Idea takiej walki szybko zostala podchwycona przez kibicow.Atmosfera w okol tej walki gestniala,a kulminacja tego byla afera na konferencji prasowej
Dla ludzi zorientowanych w zawodowym boksie bylo oczywistym,ze trzytygodiowy odstep pomiedzy walkami na dwoch kotynentach,to poroniony pomysl.Teraz kiedy walka ostatecznie zostala odwolana,nawet Krzysio przyznaje,ze takiego rozwoju sytuacji sie spodziewal.I tu trzeba wrzucic kamyczek do jego ogrodka.Zimnoch przekombinowal.Liczac sie,z tym iz walka moze sie nie odbyc nie potrafil wspolnie ze swoim promotorem, przygotowac i podpisac odpowiedniej umowy,ktora dala by mu gwarancje 10 rundowej walki z zawodnikiem,ktory zastapil by Szpilke,w razie jego nieobecnosci na gali 23 lutego.Nie zastrzegl tez mozliwosci,przeniesienia walki ze Szpila na inny termin.W razie gdyby cos stanela na przeszkodzie i walka nie doszla by do skutku 23 lutego
Przy tej okazji wyszla na jaw krotkowzrocznosc Babilona
Zimnoch tez nie pozostaje bez winy,bo nie dopilnowal swoich interesow
Moze tez byc tak,ze Krzysiu osiagnal swoj cel promocyjny.Nie ma ochoty dalej wspolpracowac z Babilonem i KP.Co wiazalo by sie z automatycznym przedluzeniem wygasajacego latem kontraktu,Zimnocha w razie jego zwyciestwa z Artkiem.
Trudno nie oprzec sie wrazeniu ze Zimnoch jest juz spalony u Wasyla,a sam Babilon nie jest na tyle duzym promotorem,zeby samodzielnie wypromowac Krzysia na miare jego ambicji
W takiej sytuacji,bardzo prawdopodobne jest,ze do walki ze Szpilka nigdy nie dojdzie
Chyba ze Krzysiu wypadnie na tyle slabo z Turbo,iz odstraszy potencjalnych promotorow,ponoc obecnie zainterosowanych wspolprac z nim
Na to chyba czeka Wasyl,zeby ponownie moc dyktowac warunki
 Autor komentarza: bak
Data: 13-02-2013 11:31:28 
Szpilka wyzywa Adamka, a unika Zimnocha. Wie, że lepiej przegrać z nr. 1 polskiego P4P Adamkiem niż ryzykować porażką z anonimowym, skazywanym na porażkę Zimnochem za mniejszą kasę.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 13-02-2013 11:33:01 
KOMBINUJE jak zrobić aby zarobić i w razie porażki Celebryty wyjść na swoje.
 Autor komentarza: menkks
Data: 13-02-2013 11:36:50 
Zgodnie z polityką KP też czas dla Artura na walkę na przecierkę... jakiś bumik z ameryki południowej z mocnym rekordem jest najbardziej prawdopodobny.
 Autor komentarza: bak
Data: 13-02-2013 11:37:20 
Przecież Zimnocha promuje Tomek Babiloński, lepszy promotor. Zimnochowi nie potrzebny jest promotor-krętacz, który spycha go na dalszy plan. Przecież u Wasilewskiego najważniejszym ciężkim jest Szpilka, a po nim Wawrzyk (chociaż też coraz mniej znaczy), a teraz po tych zadymach ze Szpilką i po walką ze Trzcińskim czarnym koniem Babilona będzie Zimnoch.
 Autor komentarza: bak
Data: 13-02-2013 11:37:58 
po walce*
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 11:40:45 
Panowie
Odrzućcie na chwilę zbędne chłopięce emocje i odpowiedzcie sobie na pytanie na jakiego typu stronie się znajdujecie. Mam nadzieję że przynajmniej część z Was poradzi sobie z tym pytaniem i jeśli uświadomicie sobie , to o czym od dawna piszę , że boks to po pierwsze biznes a dopiero po drugie sport uświadomicie sobie jakie głupoty pod tym tematem napisaliście.
Wasze przypuszczenia , że do walki może nie dojść w kwietniu są jak najbardziej słuszne . Ale mam też dobrą wiadomość.Na wczorajszym spotkaniu biznesowym , które notabene odbyło się na 21 pietrze SeaTowera w Gdyni , padła propozycja zorganizowania gali na wielkim stadionie piłkarskim , latem z dwoma zawodnikami wagi ciężkiej w walce wieczoru.
Teraz komvbinujcie i dopasowywujcie brakujące elemnenty układanki i jak już Wam złoży się w całośćto pamiętajcie kto Wam o tym wszystkim powiedział jako pierwszy.

i na koniec bo w tekście mi uleciało : lol, lol,lol,lol,lol ( powstawiajcie sobie wg.uznania

p.s.
nie wiem jak u Was ale u Nas snieg napierdala ,pracować się nie chce ,dziewczyny grubo poubierane... eh ( chyba zadzownie do Zygi możejakieświno w przerwie w pracy skecimy ...lol )
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 11:41:42 
@Boban81

"ZIMNOCH...za cholerę nie przedłużaj z nim umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "

Dokładnie, widać, że wasyl już zaczyna chłopakowi rzucać kłody pod nogi. On mu nigdy nie wybaczy tego wywiadu, w którym Krzysiek powiedział o szantażu wasilewskiego i pokazał "od kuchni" biznes KP.
Do końca kontraktu z wasylem Zimnochowi zostało około pięć i pół miesiąca. Niech się przemęczy i ucieka jak najdalej od KP.

@Ajemdeczempion3

"Zimnocha i tak traci ,wiec tez troche szumu sie chlopakowi przydaly ,zyskal na wartosci ,wiec Wasyl dostanie od przejmującego wkotce Zimnocha promotora jakies wieksze pieniążki ,wiec interes na Zminochu jakby nie było ubic-ubił...."

Czy po wygaśnięciu kontraktu Krzyśka jego przyszły promotor będzie musiał zapłacić wasylowi jakąś kasę? Chyba nie ale proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
 Autor komentarza: bak
Data: 13-02-2013 11:44:26 
Głupio mi że narzekałem na Adamka jak zrobili PPV z Walkerem- on przynajmniej jak obiecał tak z nim zawalczył, a Wasilewski ze Szpilką obiecują a się wycofują, no a pieniądze z PPV poszły w las.
 Autor komentarza: Grande
Data: 13-02-2013 11:49:24 
Zimnoch sra na Wasyla, bo do tej pory, Wasyl jako współpromotor srał na Zimnocha. Zatem pieprzenie, że Zimnoch jest spalony u Wasyla, zakrawa na radosny skowyt psychofana Szpilki i jego promotora. Ciekawy artykuł w tej kwestii, autorstwa szefa sportu w Polsacie, zatytułowany "Poturbowany Arturek": http://tinyurl.com/cdd9qa8
 Autor komentarza: djpioter
Data: 13-02-2013 11:49:50 
Tak to jest jak się lekceważy rywala,w tym przypadku walecznego Mollo i bierze się kolejną walkę 3 tygodnie później.Trochę pokory,to jest sport zawodowy,a nie bijatyka pod remizą.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 11:50:13 
milan, ok... zapisalem to sobie.. bede pierwszym ktory Ci wysle suple w prezencie co bys mase odzyskal, jesli Twoja opcja sie sprawdzi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 11:51:12 
bak
a od kiedy biznes polega na obiecywaniu ? jezeli kontrakty nie były podpisane to organizator gali ( ktorym kp12 nie jest ) nie miał prawa promowac PBN walka Szpilki z Zimnochem.
Prawda jest taka że Szpilka Zimnocha nie potrzebuje ,za to Krzysiek powinnien Arturowi i Yale podziekowac bo wyciagneli go z bokserskiego niebytu i w koncu jakas pożądana kasę z tego biznesu wyciagnie.
 Autor komentarza: Radar12875
Data: 13-02-2013 11:53:00 
Polsat powinien kopnąc ich w dupę i pożegnać
 Autor komentarza: Kassini
Data: 13-02-2013 11:53:13 
Niech Tomek Adamek przestanie uciekac przed Arturem i w koncu stanie w nim w ringu oko w oko. Ile mozna? Nadszedl czas zmiany warty na polskiej scenie wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 11:54:36 
Grande
tym artykułem p.Kmita sie skompromitował ,dyrektor sportu najwiekszej stacji w Polsce a miotaja nim emocje jak chłopcem w podstawówce .
" bo mi obiecali " pisałem wielokrotnie biznes nie opiera sie na obietnicach

thaRealest
mam nadzieje ze zrozumiales ze to drwina ze stylu pisania copa ,
zupełnie szczerze to mam nadzieje ze do walki dojdzie w kwietniu ale zadnejpewnosci miec w tej kwesti nie mozna
 Autor komentarza: bak
Data: 13-02-2013 12:00:14 
@milan1899

Od częsci z Zimnochem to akurat racja...
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 12:02:32 
milan

oczywiscie ze zrozumialem ;) chcialem dodac cos od siebie na temat biznesu i moich znajomych z tej branzy, no ale co sie bede wychylal...


Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 10:29:28
TheRealest
Pada bo nie wyciąga wniosków. Sam sadzi się do Adamka, fantazjuje w wywiadach o mistrzostwie świata za 3 lata- to ludzie w ocenach tak go oceniają.
W ciężkiej nie można padać nawet jak się podnosisz, bo to bardzo szybko odbije się na zdrowiu.


Na wszystko ma jeszcze czas.. ja tam mu powierzam limit zaufania, i wierze w to, ze ten chlopak moze duzo osiagnac. Ma ambicje, serce do walki, i czas aby wypracowac skuteczny dla siebie styl.

A to za prawo ? ze w ciezkiej nie mozna padac ? Kazdy cios moze sie odbic na zdrowiu.. nie tylko ten po ktorym ladujesz na dupe..
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 12:04:31 
A co to * - mialo byc... z rozmachu przy sniadaniu zjadlem jedno slowo.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 12:05:16 
@milan1899

Umowa słowna jest tak samo zobowiązująca jak umowa pisemna, co pewnie wiesz jeśli miałeś trochę do czynienia z prawem. Trudno natomiast udowodnić później swoje racje w sądzie.
Skompromitował się Polsat bo uwierzył wasilewskiemu na słowo. Odpowiedzialność jednak za to, że do walki nie dojdzie ciąży na KP. Mam nadzieję, że Polsat wyciągnie co do nich odpowiednie/bolesne konsekwencje.
 Autor komentarza: Grande
Data: 13-02-2013 12:09:15 
@milan1899
Jeśli ktokolwiek się skompromitował, to Wasyl, bo w pewnych kręgach, słowo jest ważniejsze niż umowa na piśmie. Wasyla bez Polsatu zwyczajnie nie ma, a tym niby cwanym posunięciem, najprawdopodobniej zamknął sobie Polsatową furtkę. Kmita dał to jasno do zrozumienia, cytując na końcu artykułu, znane polskie przysłowie: "nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka".
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-02-2013 12:11:17 
@Kassini

"Niech Tomek Adamek przestanie uciekac przed Arturem i w koncu stanie w nim w ringu oko w oko. Ile mozna?"

Nie wiem czy mówisz poważnie, czy to ironia z Twojej strony. Adamek to nawet teraz, (jak stał się ociężałą kluchą) Szpilkę by po prostu ośmieszył w ringu. I nawet dobrze że Tomek nie ma młota w łapie, bo może ośmieszać Szpilkę pełne 12 rund.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 12:13:06 
Polsat nic z tego nie wyciagnie...
Wasyl + Polsat = kasa... kazdy ma z tego korzysci.
Dlatego raczej nie mamy co sie ludzic ze Wasyl dostanie pstryczka w nos..
 Autor komentarza: coolpix
Data: 13-02-2013 12:16:03 
milan teraz już kmita wie z kim ma do czynienia,wyciągnął wnioski.sądzisz,że gale wasyla mają większe szanse na rynku niż gale polsatu?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 12:16:29 
polsat ma wyciągać konsekwencje w momencie kiedy na stole zaczęła pojawiać sie w końcu duża kasa ? nie sądze
 Autor komentarza: Boban81
Data: 13-02-2013 12:18:54 
@Grande

" Jeśli ktokolwiek się skompromitował, to Wasyl, bo w pewnych kręgach, słowo jest ważniejsze niż umowa na piśmie. Wasyla bez Polsatu zwyczajnie nie ma, a tym niby cwanym posunięciem, najprawdopodobniej zamknął sobie Polsatową furtkę. Kmita dał to jasno do zrozumienia, cytując na końcu artykułu, znane polskie przysłowie: "nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka". "

Dokładnie.
Życie to sinusoida i nie zawsze jest się trzymającym mocne karty w dłoni. A Wasilewski słabo skończy jak będzie tak pogrywał. Może dobrze płacić swoim obecnym zawodnikom, lecz ci "nowi" którzy chcieli by podpisać umowę, lecz mają wolną wolę i zdolność samodzielnego myślenia nie zgodzą się na "niewolnicze kontrakty" i "Wasyl" więcej straci niż zyska. Mydlenie oczu też ma swój kres.
 Autor komentarza: Grande
Data: 13-02-2013 12:19:15 
Gdyby to była konkretna kasa, wszystkie gale Wasyla, byłyby w całości transmitowane w otwartym Polsacie. Polsat traktuje je raczej jako zapchaj dziurę, niedostępnego dla wielu widzów Polsatu Sport.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 12:21:01 
coolpix
myśle że te gale moge funkcjonowac obok siebie
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 12:23:37 
@ThaRealest

"Wasyl + Polsat = kasa... kazdy ma z tego korzysci."

Każdy oprócz kibiców i paradoksalnie też oprócz Polsatu, który przez takie sytuacje jak ostatnia traci na wizerunku. Na czymś bezcennym dla wielkich firm, czymś czego odbudowa byłaby bardzo kosztowna jeśli w ogóle możliwa.
Poprawka do Twojego równania:
PromotorGodnyZaufania + Polsat = kasa i zadowoleni kibice.

Dlatego liczę, że wasyl jednak "prztyczka" dostanie.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 12:25:10 
" Autor komentarza: coolpix
Data: 13-02-2013 12:16:03
milan teraz już kmita wie z kim ma do czynienia,wyciągnął wnioski.sądzisz,że gale wasyla mają większe szanse na rynku niż gale polsatu?"


Wasyl ma robiacego furorę w mediach Szpilke... to jest na obecną chwilę bardzo duży atut KP..
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 13-02-2013 12:25:33 
tego gosc mam daleko gdzies
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 13-02-2013 12:25:43 
Szpilka też potrzebuje walki z Zimnochem.

To jest to co ja myślę.

http://kochamboks.blogspot.com/2013/02/szpilka-zimnoch-irytujaca-sytuacja-czy.html
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 13-02-2013 12:33:19 
AnomanderRake

Czy polsat az tak bardzo przez ta sytuacje stracil na wizerunku ? smiem watpic...

co do Twojej poprawki mojego rownania, to pewnie kazdy by tak chcial.. niestety rzeczywistosc jest troche inna...
Jesli Polsat rzeczywiscie wyciagnie konsekwencje wobec KP to bede szczerze zdziwiony..
 Autor komentarza: Wojtas89
Data: 13-02-2013 12:34:45 
Dzień dobry wszystkim.

Mam na imię Wojtek. Mam 21 lat. Od zawsze fascynowałem się boksem. Dotychczas mieszkałem we Francji, gdzie przez ostatnie 15. miesięcy trenowałem tę piękną dyscyplinę sportu w jednych z Paryskich klubów.
W przyszłym tygodniu wracam do Polski-na stałe. Chciałbym znaleźć klub bokserski w WARSZAWIE w którym mógłbym pojechać na Grand Prix, ponieważ czuję się mocny i patrząc po walkach na GP śmiało nie odstaję poziomem po 15. roku zajęć. Od razu mówię, że Fenix Warszawa odpada, ponieważ tam jest ekipa Hussars i trener Migaczew nie zabiera zawodników na GP.

CZY JESTEŚCIE W STANIE POLECIĆ JAKIŚ KLUB?

CZEKAM NA ODPOWIEDZ.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 12:46:20 
AnomanderRake

tu twój ulubiony komuch :)

moim zdaniem jak Polsat oleje Wasyla, to ten podpisze umowę choćby z TVN-em, albo TVP. Braun albo Walter kupią wasylowski cyrk i jeszcze w rękę pocałują. Wasyl mając Szpilkę, Jackiewicza i Diablo sprzeda każdą galę, bo część kibiców będzie chciała zobaczyć jak Szpila dostaje w d..., druga część jak bije przeciwnika, a reszta obejrzy, bo będzie w otwartym kanale.

dlatego po początkowym ujadaniu Kmita podwinie ogon i ułoży się z Wasylem. na chwilę obecną Polsat nie ma alternatywy dla Wasilewskiego. skończy się na symbolicznej wpłacie na WOŚP, albo jakiś dom dziecka.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 12:51:03 
@ThaRealest

"Czy polsat az tak bardzo przez ta sytuacje stracil na wizerunku ? "

Zależy co rozumiesz przez "tak bardzo". Faktem natomiast jest, że stracił na wizerunku i dalej może tracić w perspektywie współpracy z KP. Przecież tam odwoływanie walk, bądź zmiana rywala w ostatniej chwili jest normą. Jeśli Polsat będzie się pod tym podpisywał ręcząc swoją reputacją to bardzo szybko straty przekroczą zyski.

"co do Twojej poprawki mojego rownania, to pewnie kazdy by tak chcial.. niestety rzeczywistosc jest troche inna..."

Jeśli Polsat wypnie się na KP otworzy drogę konkurencji wasyla i moje równanie może się sprawdzić. A konkurencja była by wskazana dla obecnego monopolu. Zyskali by na tym i kibice i Polsat. Rzeczywistość dziś jest taka jaka jest, ale jutro będzie nowy dzień i wszystko może być inne.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 13:01:57 
@nurgle

Nie tylko komuch ale i pionek KP jak widzę :)

"moim zdaniem jak Polsat oleje Wasyla, to ten podpisze umowę choćby z TVN-em, albo TVP. Braun albo Walter kupią wasylowski cyrk i jeszcze w rękę pocałują."

Masz jakieś wtyki w tych telewizjach, że jesteś tego taki pewny? Jak do tej pory nie były one jakoś zainteresowane transmisjami walk bokserskich. Jeśli nawet jakimś cudem zainteresowały by się cyrkiem Wasyla to sądzisz, że zaproponowały by mu takie warunki jak Polsat?

"dlatego po początkowym ujadaniu Kmita podwinie ogon i ułoży się z Wasylem. na chwilę obecną Polsat nie ma alternatywy dla Wasilewskiego. skończy się na symbolicznej wpłacie na WOŚP, albo jakiś dom dziecka. "

Czas pokaże, kto miał rację. Uważam jednak, że Polsat ma tu większe pole manewru niż wasyl i sankcje mogą nie być "symboliczne".
 Autor komentarza: Grande
Data: 13-02-2013 13:11:57 
@nurgle
Wejdź na jakiś portal biznesowy, poczytaj o kondycji finansowej TVNu, a przestaniesz wypisywać takie bzdury. TVP i boks zawodowy od Wasyla :D
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-02-2013 13:24:30 
TheRealest
Na wszystko ma jeszcze czas.. ja tam mu powierzam limit zaufania, i wierze w to, ze ten chlopak moze duzo osiagnac. Ma ambicje, serce do walki, i czas aby wypracowac skuteczny dla siebie styl.

Szpunki problem polega na tym że on wierzy w to co mówi. Wyzywał do walki Adamka, chciał walczyć z Chisorą, jechać na sparingi do Włada pokazać jak się boksuje ( pewnie o czymś zapomniałem ).
Walczy tak naprawdę z bardzo miernymi bokserami i ma z nimi kłopoty. Wypada również wspomnieć o jego mizernych warunkach fizycznych, przereklamowanej sile ciosu, średniej szybkości i brakach w obronie.
Wasyl wie że od średniej klasy boksera Szpilka dostanie KO.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 13:26:57 
AnomanderRake

nie mam żadnych wtyk, analizuję rzeczywistość z mojego punktu widzenia.

na TVP Sport coraz większym zainteresowaniem cieszy się WSB, po ostatnich dwóch wygranych meczach zainteresowanie będzie większe. sam obejrzałem z zaciekawieniem obie transmisje. rynek na TVP jest więc obiecujący - telewizja publiczna, więc kasa się znajdzie.

TVN jako jedyna platforma nie ma dobrego sportu. kiedyś transmitowali Michalczewskiego raz czy dwa, ze sporym zainteresowaniem, ale się skończyło. nie wiem jak stosunki Waltera z Legią, bo nie interesuję się polską piłką, ale na Szpilkę, który jest "gorącym" towarem na rynku pieniądze raczej znajdzie. transmisja boksu w sobotę zamiast kolejnej powtórki Segala - czemu nie?

Wasyl ma więc co najmniej dwie możliwości jako alternatywę dla Polsatu. biznes to biznes, a pecunia non olet. jeśli Polsat zrezygnuje z Wasyla, to ten sobie poradzi.

pytanie czy poradzi sobie Polsat. póki co, z konkurencji przeciętny kibic kojarzy grupę Gmitruka, ale ten bez Masternaka nie jest atrakcyjny. ma kilku obiecujących zawodników, ale wypromowanie ich to spory wydatek przez jakieś 2-3 lata. Babilon - podobnie, tam byłby ew. tylko Zimnoch :) (nie wiem kto boksuje u Babilona), Snarski - nie ma kogo pokazywać, bo Kuziemski chyba zakończył karierę.

zostaje Wasyl, który ma na stanie Włodarczyka, Jackiewicza i Szpilkę. moim zdaniem w tej chwili Wasyl rozdaje karty i chociaż został smród jeszcze przed PBNII, to Polsat nie zarżnie kury znoszącej złote, no może srebrne jaja. teraz obaj - Kmita i Wasyl powinni rozpisać biznesplan na kilka gal, gdzie zarówno Szpilka jak i Zimnoch mogliby konkurować korespondencyjnie, a co zakończyłoby się Polsat Boxing Night III np. we wrześniu, gdzie walka Szpilki i Zimnocha byłaby walką wieczoru, a potem ew. rewanż, jeśli walka byłaby dobra.

dlatego uważam, że sprawa rozejdzie się po kościach, ale pożyjemy, zobaczymy. nie twierdzę, że mam rację, ale ja bym zorbił tak jak napisałem.
 Autor komentarza: polrex
Data: 13-02-2013 13:27:23 
zeby nadal bylo zainteresowanie Szpilkom trzeba spelnic jeden warunek: musi byc najlepszy w Polsce...

kibice wybacza mu przegrana z Mollo czy innym bumem, ale przegrana z Zimnochem zniszczylaby popularnosc Szpilki,
Szpilka musi byc nr w Polsce i wtedy moze wyzywac na pojedynek Adamka
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 13:32:34 
Grande

aż tak się biznesem nie interesuję, piszę co myślę. najwyżej się pomylę w swoich rozważaniach. nie mam problemu z przyznaniem się do błędu.

TVP i boks zawodowy - czy przypadkiem nie transmitowali niedawno Kliczko-Haye?

powtarzam - pieniądz nie śmierdzi, a biznes to nie honor i sentymenty, tylko twarde negocjacje. będzie dobra oferta, to znajdą się pieniądze.
 Autor komentarza: twix111
Data: 13-02-2013 13:36:20 
Cała ta ekipa to tacy celebryci polskiego sportu - byle było o nich gadane.
 Autor komentarza: MorenoMorales
Data: 13-02-2013 13:39:04 
Ta walka duży hajs. Na miejscu Zimnocha złapałbym po 23 lutego "kontuzję", która by się skończyła po wygaśnięciu kontraktu z Wasylem w lato. Nowy promotor Zimnocha zorganizowałby tą walkę prędzej czy później
a Wasyl by nie zgarnął wszystkiej kasy z tej walki i Kmita też miałby jakąś satysfakcje.
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-02-2013 13:44:07 
"Liczac sie,z tym iz walka moze sie nie odbyc nie potrafil wspolnie ze swoim promotorem, przygotowac i podpisac odpowiedniej umowy,ktora dala by mu gwarancje 10 rundowej walki z zawodnikiem,ktory zastapil by Szpilke,w razie jego nieobecnosci na gali 23 lutego.Nie zastrzegl tez mozliwosci,przeniesienia walki ze Szpila na inny termin."


Ty chyba sam nie wierzysz w to ci piszesz. Zimnoch jest NIKIM i gdyby zaczął stawiać jakieś warunki to Wasilewski z miejsca kazałby mu spierdalać, a ty, milan, endriu i paru innych pisalibyście, że Krzysiek się wydygał i grymasi, żeby tylko nie doprowadzić do tej walki.

Autor komentarza: milan1899
Data: 13-02-2013 11:40:45

Post miesiąca. Na końcu brakowało tylko 18 letniej whiskey 300€ za butelkę, zamiast wina.
 Autor komentarza: Coperek
Data: 13-02-2013 13:51:57 
Ci co mówią, że Wasyl dobrze robi tymi oszustwami nie dostrzegają jednej rzeczy - o Szpilce się mówi, ale mówi sie ŹLE.
Zobaczcie jeszcze pół roku temu, ilu dresiarzy się tu zlazło żeby mu kibicować. Był syf ale to oznaka że miał kibiców. Dzisiaj każdy po nim jedzie, śmieją się z tej sytuacji i generalnie przebito balonik.
Wasilewski jeszcze bardziej Szpile pogrąża.
 Autor komentarza: OjciecZradiaMaryja2
Data: 13-02-2013 13:57:49 
czytaliscie felieton dyr kmity w polska the times (bokserski pilkarski poker )czarne chmury plyna wasyla pieknie dyr kmita zakonczyl felieton :) nosl wilk razy kilka poniesli i wilka :) ojciec bardzo lubi brata kmite niech mu pan da zdrowie tak trzymac bracie kmita naprostujcie troche tych .......(do wyboru )
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 13:58:08 
@Coperek

dresy i tak zejdą się na kolejną walkę Szpilki i znowu będzie syf :D
Szpila byczy się na Kanarach czy innych Malediwach, to i dresy siedzą w domach.
nieważne czy się mówi dobrze czy źle - ważne, że się mówi. podobnie zająca się goni, ale nie po to, aby go złapać.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 14:03:39 
voutan
Przeciez i tak Wasyl jak to powiedziales:"kazal mu spierdalac" bo walki 23 lutego nie bedzie,a wiele wskazuje ze moze jej wcale nie byc

Nie badz smieszny,przeciez Zimnoch nie negocjuje swoich kontraktow na walki z mysla: "co na to powiedza,andresky endriu czy milann1899"
Chyba troche nas przeceniasz:)
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 14:04:53 
@Coperek

Jest wiele prawdy w tym co piszesz. Nie sądzę też by ludzie, którzy (jak ktoś to wyżej zasugerował) czekają aż szpilka dostanie w czajnik chcieli zapłacić by to zobaczyć. Idąc dalej tym tropem - zysk z PPV nie będzie się budował na takich ludziach. Zakładając, że szpilka ma dziś więcej przeciwników niż zwolenników (a można tak założyć patrząc na komentarze) nie jest on wcale tak dobrym "towarem" i kartą przetargową w negocjacjach z Polsatem jak niektórzy by chcieli.
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-02-2013 14:08:32 
Coperek

Dobre spostrzeżenie. Jeszcze jakby Szpilka reprezentował wysoki poziom sportowy to na niechęci kibiców można by zarobić pieniądze, bo wszyscy oglądaliby jego walki z nadzieją, że ktoś go w końcu pokona. Niestety całkiem prawdopodobne jest, że Szpila dostanie wkrótce w dziób od jakigoś buma i skończy jak Marcin Nejman.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 14:10:33 
Kmita byc moze jest wkurzony tym,jak zostal wystawiony do wiatru przez KP.Jest tez taka mozliwosc,ze probuje wybielic sie w oczach abonentow Polsatu i zrzucic wine na Wasyla.Co biarac pod uwage niechec jaka wzbudza boss KP wsrod kibicow boksu jest dziecinnie latwe
Realia sa jednak takie ze obaj panowie,potrzebuja siebie nawzajem i zapewne ich wspolpraca szybko sie nie zakonczy.Bedzie dalej rozkwitac...
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 14:11:37 
@voutan

Masz rację.

@andrewsky

"Nie badz smieszny,przeciez Zimnoch nie negocjuje swoich kontraktow na walki z mysla: "co na to powiedza,andresky endriu czy milann1899"
Chyba troche nas przeceniasz:) "

Nie zrozumiałeś o co chodziło voutan'owi albo tylko udajesz idiotę. Co by Zimnoch nie zrobił i tak dopisalibyście sobie do tego bajeczkę wygodną dla wasyla. Wielu na tej stronie dawno się na was poznało.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 13-02-2013 14:25:11 
Panowie tak po krótce:
Zimoch niech wraca do stanów, Kołodziej przyjmie go z otwartymi ramionami.
Polsat może zaryzykować i postawić na team Gimitruka + kilku dobrych zawodników z innych grup i samemu zorganizować galę. Dopasować termin oczywiście do gali Wasyla i po kłopocie ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-02-2013 14:28:07 
http://sport.wp.tv/i,Andrzej-Golota-tanczy-do-dyskotekowego-hitu,mid,1182097,index.html?ticaid=5100ef#m1182097

:DDDDDDDDDDDD
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 13-02-2013 14:29:52 
@andrewski

"Kmita byc moze jest wkurzony tym,jak zostal wystawiony do wiatru przez KP."

Tak jest.

"Jest tez taka mozliwosc,ze probuje wybielic sie w oczach abonentow Polsatu i zrzucic wine na Wasyla."

Tak chciałbyś żeby było.

"Co biarac pod uwage niechec jaka wzbudza boss KP wsrod kibicow boksu jest dziecinnie latwe"

Jak widać nie wśród wszystkich wzbudza niechęć, niektórzy nawet starają się go bronić. Trzeba zapytać skąd ta niechęć skoro jej aż tyle? Czy ten pan przez swoje postępki zwyczajnie sobie na nią nie zasłużył?

"Realia sa jednak takie ze obaj panowie,potrzebuja siebie nawzajem i zapewne ich wspolpraca szybko sie nie zakonczy.Bedzie dalej rozkwitac... "

Realia są takie, że Polsat nie potrzebuje wasilewskiego. Ma na tyle kasy i władzy żeby porządnie namieszać na polskim rynku bokserskim i przerwać monopol yale'a. To Wasyl potrzebuje Polsatu jeśli chce zachować swoją pozycję. Jak się nie szanuje chlebodawców to daleko się nie zachodzi.
"niósł wilk razy kilka ponieśli i wilka"
Czas pokaże, który z nas miał rację.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 14:30:28 
moim zdaniem cała sztuka, aby na tym wszystkim dobrze zarobić i rozwiać nagromadzony smród, to zorganizować walkę Szpilka-Zimnoch w otwartym kanale, bez PPV. czy przypadkiem pierwszy PBN nie był darmowy? impreza była trafiona w punkt.

większość ludzi nie wyda 40 zyli na mordobicie, zwłaszcza jeśli będzie można znaleźć streama, a takowy zawsze się znajdzie w temacie "1 vs 2 waszym zdaniem..."

zysk to nie tylko kasa, ale też zadowolenie kibiców, przciętnego Kowalskiego, który chętnie obejrzy walkę dwóch młodych charakternych chłopaków, ale nie będzie za to płacił (płaci w końcu za kabel albo satelitę) i go zwyczajnie nie stać na takie dyrdymały. wypad do kina z dwójką dzieci raz w miesiącu to wydatek rzędu 100-150 zł. jeśli będziemy zmuszani do tego, że należy płacić za PPV, aby obejrzeć jakikolwiek polski boks (PBNII z walką wieczoru dwóch emerytów, Adamek vs Cunn/przeciętny Walker), to boks w Polsce nigdy nie odzyska statusu dyscypliny masowej. dobra gala/walka sama się sprzeda, a do dobrej gali znajdą się sponsorzy i zyski z reklam będą duże. zyska każdy.

do tej pory na Polsacie Sport można było oglądać gale, za które w USA należało kupić PPV - Pacmana, Floyda etc. niestety Polsat sam pochciwił się na PPV, a chciwy dwa razy płaci...

może działanie Wasyla doprowadzi do ostatecznego rozwiązania kwestii PPV w Polsce?
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-02-2013 14:40:00 
andrewsky

Zimnoch miał do wyboru:
a) nie zgodzić się na warunki KP, wkurwić kibiców i pauzować
b) zgodzić się i mieć szanse walki ze Szpilką lub wystąpić z kims innym na dużej gali za dobre pieniądze

Pisanie, że Zimnoch powinien się zabezpieczyć w kontrakcie świadczy o złych intencjach albo całkowitym braku wiedzy o panujących realiach, bo jak sam Krzysiek mówił "jest na samym dole", a ktoś taki żeby dostać szansę musi iśc na ustępstwa (chociażby to, że miało być 10 run), a nie stawiać własne rachunki.

"Nie badz smieszny,przeciez Zimnoch nie negocjuje swoich kontraktow na walki z mysla: "co na to powiedza,andresky endriu czy milann1899"
Chyba troche nas przeceniasz:) "

To nadinterpretacja z twojej strony.


"Kmita byc moze jest wkurzony tym,jak zostal wystawiony do wiatru przez KP.Jest tez taka mozliwosc,ze probuje wybielic sie w oczach abonentow Polsatu i zrzucic wine na Wasyla.Co biarac pod uwage niechec jaka wzbudza boss KP wsrod kibicow boksu jest dziecinnie latwe
Realia sa jednak takie ze obaj panowie,potrzebuja siebie nawzajem i zapewne ich wspolpraca szybko sie nie zakonczy.Bedzie dalej rozkwitac... "

Też myślę, że te oburzenie Kmity jest trochę udawane i po wywiadach gdzie robi groźne miny idzie później z Wasilewskim na wóde i poklepują się po plecach. Jednak na pewno zapamięta takie zachowanie grupie KP i jeśli Suerland czy Kuźnia Boksu będą chcieli zdobyć polski rynek przez współprace z Polsatem to juz nie będzie powstrzymywać go myśl o lojalność wobec stałego partnera.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 14:47:36 
voutan

"Też myślę, że te oburzenie Kmity jest trochę udawane i po wywiadach gdzie robi groźne miny idzie później z Wasilewskim na wóde i poklepują się po plecach. Jednak na pewno zapamięta takie zachowanie grupie KP i jeśli Suerland czy Kuźnia Boksu będą chcieli zdobyć polski rynek przez współprace z Polsatem to juz nie będzie powstrzymywać go myśl o lojalność wobec stałego partnera."

zgadzam się, teraz Wasyl będzie musiał trochę w polu odrobić. ale bez przesady.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-02-2013 15:11:08 
Autor komentarza: voutan Data: 13-02-2013 14:40:00
andrewsky

Zimnoch miał do wyboru:
a) nie zgodzić się na warunki KP, wkurwić kibiców i pauzować
b) zgodzić się i mieć szanse walki ze Szpilką lub wystąpić z kims innym na dużej gali za dobre pieniądze

Pisanie, że Zimnoch powinien się zabezpieczyć w kontrakcie świadczy o złych intencjach albo całkowitym braku wiedzy o panujących realiach, bo jak sam Krzysiek mówił "jest na samym dole", a ktoś taki żeby dostać szansę musi iśc na ustępstwa (chociażby to, że miało być 10 run), a nie stawiać własne rachunki.


Voutan przeciez Zimnoch nie zgodzil na warunki stawiane przez Wasyla i babilona i ostatecznie nie podpisal kontraktu na walke ze Szpilka.
I wcale nie wkurwil tym kibicow.Bo przekazal opini publicznej ze jest szantazowany przez swoich promotorow.W efekcie tego,kibice w wiekszosci staneli za nim murem...
Wiec nie pisz ze byl pod sciana.

Trzeba sobie zadac pytanie,co jest wazniejsze dla Zimnocha.Walka ze Szpilka,czy nie przedluzanie umowy,ze swoimi promotorami
Patrzac na sekwencje wydarzen i rezultat jaki mamy obecnie to dla Zimnocha priorytetemn jest zakonczenie wspolpracy ze ludzmi obecnie go promujacymi
Dlatego nie podpisal kontraktu,na walke.Co za tym idzie nie zabezpieczyl sie prawnie,na wypadek niewywiazania sie przez KP z umowy
Byc moze cos sie zmieni w tej kwesti,ale jezeli do walki obu bokserow nie dojdzie w najblizszej przyszlosci,to bedzie to rowniez decyzja Krzyska
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 13-02-2013 16:22:41 
andrewsky
Dobrze piszesz.
Skomplikowana sytuacja Zimnocha sam nie wiem co bym wybrał na jego miejscu ale chyba też chciałbym zakończyć współpracę ma do tego pełne prawo. To takie coś za coś.
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-02-2013 16:44:43 
Nie udawaj, że nie odróżniasz różnicy pomiędzy niepodpisaniem kontraktu przez stawianiem żądań, które wcześniej wymieniłeś, a niepodpisaniem go przez zapis przedlużający niewolniczą umowę.
 Autor komentarza: zombi
Data: 13-02-2013 17:28:16 
Andrewski, wszystko ok, ale jest male ale. Walka na gali PBN II, to kontrakt zawodnik - polsat. Zimnoch z wasylem/babilonem nie mial podpisywac zadnego kontraktu na walke ze szpilka. To jest spora roznica w ocenie sytuacji. Kmita wyraznie mowil, ze do zawarcia umow na te walke doszlo, bo uzgodniono wszystko ustnie, potwierdzono warunki droga mailowa. Formalnie nie bylo tylko podpisow stron, czyli polsatu i zawodinkow. Kmita wspomnial tez o mozliwosci dochodzenia roszczen przed sadem , bo do zawarca umow doszlo, ale on preferuje polubowne zalatwianie spraw.
Warunki przedluzenia kontraktu to osobna sprawa pomiedzy zimnochem i wasylem, ktora wyszla juz po tym wszystkim. I moim zdaniem to bylo szykowanie podkladki na wypadek gdyby szpilka gladko wygral z molo, np. W 1r bez zebrania ciosow. Powod na odwolanie walki musial byc, bo niezaleznie od przebiegu walki w chicago trudno byloby szpilce zrobic 100% formy na 23 II. Oni od razu zakladali taki scenariusz i swiadomie kosztem PBN zrobili sobie reklame, pod ewentualna walke na wlasnej gali. Tylko moim zdaniem do tej walki nie dojdzie. Za duzy smrod sie zrobil i bardz dobrze, bo takimi zagraniami wkurwili kibicow i pewnie tez kmite.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 13-02-2013 17:47:26 
Kmita robi z siebie zgwałconą dziewicę, zupełnie jakby organizował coś pierwszy raz w życiu. obaj z Wasylem spartolili, więc niech posprzątają. mój sposób na załatwienie tej sprawy przedstawiłem.
 Autor komentarza: zombi
Data: 13-02-2013 18:30:19 
Nurgle, kmita i tak swoje osiagnie. Mysle ze to gracz wyzszej polki niz wasyl. Wspolpracowali ze soba wiele lat i w takich przypadkach zwyczajnie ufa sie drugiej stronie i nie goni za jakimis podpisami, jakby to pierwszy deal byl robiony.Tym razem to chyba wasyl zawiodl na calej linii, bo jak twierdzil kmita gwarantowal te walke pomimo wczesniejszego pojedynku z molo (wszyscy zakladali ze dla wlkiego szpilki molo to tylko przystaneczek do wielkich walk, a tu okazalo sie ze zlapal dwie gumy i nie moze jechac dalej:))
W mojej ocenie nie bedzie walki 20 kwietnia, ani na zadnej innej gali wasyla. Mysle ze kmita mogl postawic warunek, ze do tej walki moze dojsc tylko na PBN III, albo w ogole. I nie dziwilbym sie za tak bpy zrobil.
 Autor komentarza: robokop
Data: 13-02-2013 20:08:19 
Co za brednie,przecież podpisanie kontraktów następuje zawsze z wyprzedzeniem tak żeby zawodnicy mogli się przygotować do walki.Podpisując kontrakt na walkę w USA,musieli też w krótkim czasie podpisać i wtedy zgodzić się na walkę z Zimnochem,a teraz że zbyt krótki czas pomiędzy walkami????? Szpilka jest cieniasem i krzykaczem,walczy w ringu jakby był w pierdlu i lał się żeby go któryś nie przecwelił!!!!
Nie wygra z żadnym liczącym się zawodnikiem,co pokazała ostatnia walka w której wprawdzie wygrał z emerytem ale fuksem i oddychał już rękawami po dwóch rundach i gdyby przeciwnik byłby trochę lepszy to Szpilka z dech by nie wstał.Przestraszyli się bo zobaczyli że wcale nie jest taki dobry i silny a przede wszystkim odporny na ciosy i realne widmo porażki,więc głupie tłumaczenie że zbyt często,że liczenie w poprzedniej walce,bla bla bla.Co myśleli że Molo położy się przed nim i po walce:):) CYKORY I KANCIARZE.
 Autor komentarza: Batiatus
Data: 13-02-2013 23:03:38 
Wasilewski i Szpilka uciekają od Zimnoch ha ha, się dobrali.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.