POLSAT CHCE SPRAWDZIĆ, CZY SZPILKA NIE SYMULUJE

Pojedynek Artura Szpilki (13-0, 10 KO) z Krzysztofem Zimnochem (13-0-1, 10 KO) nie dojdzie do skutku, kibice i włodarze Polsatu są tym mocno rozczarowani.

- Chcielibyśmy zobaczyć, co to jest za schorzenie. Czy faktycznie eliminuje Artura Szpilkę z tej walki. Czy to jest decyzja polityczna, czy wynikająca ze złego stanu zdrowia. Chcielibyśmy być przekonani, że potraktowano nas uczciwie - mówi szef sportu w Polsacie Marian Kmita na łamach "Polska The Times".

- Musimy się zastanowić nad solidnością partnera, bo zanim Artur Szpilka wyleciał do Stanów Zjednoczonych Andrzej Wasilewski z Piotrem Wernerem doskonale zdawali sobie sprawę, jakie to jest ryzyko i ręczyli, że wszystko będzie dobrze. To nie jest tak, że nic się nie stało. Stało się. I musimy wyciągnąć wnioski - podkreśla Kmita.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 07-02-2013 10:14:39 
Ciekawe, ciekawe...
 Autor komentarza: psychox
Data: 07-02-2013 10:17:21 
No wkoncu jakis facet z jajami. Mam nadzieje, ze mowi powaznie i wyciagnie konsekwencje wobec Wasilewskiego. I nie chodzi tu juz o Szpilke, ale o to ze naobiecywal i (jak czesto bywa) nie wywiazal sie.
 Autor komentarza: psychox
Data: 07-02-2013 10:19:43 
Z drugiej strony - o jakim symulowaniu mowimy? Przeciez wiadomo, ze nie ma zadnej kontuzji. Nawet Lapin dzis w wywiadzie przyznal, ze Artur musi odpoczac po ciezkiej walce - a nie ze ma kontuzje itd. Jesli KP wyciagnie teraz jakies przeswietlenie z rekawa - to na bank bedzie to falszywka. Inaczej dawno bysmy juz o tym wiedzieli.

Mysle, ze Kmita po prostu na chlodno chce ukarac Wasilewskiego. Profesjonalista :) Wspolczuje Wasylowi.
 Autor komentarza: michal850814
Data: 07-02-2013 10:20:30 
Doskonale rozumiem pana Kmitę, niech wreszcie sprawdzi dokładnie z jakimi ludzmi robi interesy w boksie. Wszedzie tylko kombinacje, mataczenie i przekrety. Wszystko sie kreci wokół kasy. Wasilewski zwęszył interes życia na walce Szpilka- Zimnoch i bedzie chciał zorganizowac samemu tego typu walkę żeby jak najwiecej zarobić.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 07-02-2013 10:22:03 
Co to za schorzenie ? Robienie kibiców w wała. Oj Panie Kmita, kibicuję Panu z całego serca żeby Pan sprowadził bezczelnego oszusta na ziemię.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 07-02-2013 10:29:11 
Pan Kmita musi zrozumiec

KIBIC = ABONENT


.. ja zwroce swoje wykupione PPV.... i mam nadzieje ze zarzad wyciagnie z tego wnioski ... poniewaz jestem zwizany umową z Polsatem juz wiele lat i przymykalem oko na to co działo sie na galach Wasilewskiego w tym sporcie transmitowanych wlasnie przez Polsat - to w tym momencie jako wlasnie Kibic / Abonent czuje sie totalnie rozczarowany...

Swoją drogą czy Wasyl moze robic z Solorza / Kmity durniów ?!
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 07-02-2013 10:29:48 
Tu chodzi i o kase i o strach przed peknieciem balonika. Wasyl wie, ze Arturek moze przegrac a jesli tak to woli zeby tylko on sam na tym zarobil, bo to bedzie duuuza kasa. Mam nadzieje, ze Kmita zrobi to co mowi, a nie tylko chce zlagodzic skutki tej farsy.
 Autor komentarza: costa
Data: 07-02-2013 10:31:10 
Chcialbym aby temu Wasilewskiemu tak sie dostalo, ze nie odrobilby tej kary przez nastepny rok, moze to by cos go nauczylo. Nie nalezy robic z kibicow wala... Ja kupilem jeden z najtanszych biletow za 80pln to jeszcze da sie przezyc, a co maja powiedziec inni?
 Autor komentarza: pomykalek
Data: 07-02-2013 10:31:11 
Autor komentarza: psychox
Data: 07-02-2013 10:19:43
Wspolczuje Wasylowi
komu tu wspolczuc bardziej ludzia ktozy kupili bilety i wykupili juz ppv ze wzgledu na ta walke !!
tak lapin pisze ze szpila musi odpoczac i wiecej czasu na analize tej walki.
z ta obrona zimny poslal by go do szpitala i tego sie obawiaja a nie maja pomyslu jak wyjsc z tego dlatego glupio tlumacza sie kontuzja.
oby jak najbardziej poszlo w piety wasylowi ,chodz i tak go to nie nauczy niczego.bedzie probowal wgrysc sie do stanow.
 Autor komentarza: znawco
Data: 07-02-2013 10:32:00 
czyli jednak - kwestią pozostaje czy będzie trzecia szansa od Polsatu dla 12KP. Nie mam zbyt szerokiej wiedzy w tym temacie, ale chyba nie ma drugiej w Polsce stajni bokserskiej na poziomie zbliżonym do 12KP. Jeżeli to prawda, to dla Polsatu może to być dylemat - inwestować dalej w boks czy nie, jeżeli partner taki niepoważny? Jeżeli zacznie się zastanawiać Polsat, to na pewno w dalszej kolejności Kompania Piwowarskiej. A jeżeli dla KP to boks zawodowy w Polsce znalazłby się na mocnym zakręcie.
Za to, coś mi się obiło że w MMA dzieje się ciekawie...
 Autor komentarza: krytykbokserski
Data: 07-02-2013 10:34:16 
Niestety - ale w Polsce się kogoś kocha albo nienawidzi. Szpilka i spółka nawet nie wiedzą po jakim cienkim lodzie stąpają... Z Polsatem się nie zadziera - a taki Łapin powinien wiedzieć od razu, że to jest zbyt krótki odstęp czasu. Chcieli coś na tym ugrać i tyle...
 Autor komentarza: kata
Data: 07-02-2013 10:39:31 
O czym tu mowa? Przecież wiadomo, że nie symuluje, tylko po prostu miał ciężką walkę.

"Musimy się zastanowić nad solidnością partnera, bo zanim Artur Szpilka wyleciał do Stanów Zjednoczonych Andrzej Wasilewski z Piotrem Wernerem doskonale zdawali sobie sprawę, jakie to jest ryzyko i ręczyli, że wszystko będzie dobrze."

WTF? To raczej Polsat powinien się zastanowić, czy sprzedawać ludziom walkę Szpilki z Zimnochem, skoro wiedzieli, że 3 tygodnie wcześniej ma walkę w Stanach.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 07-02-2013 10:40:58 
A co z karą Szpilki w takim razie ? z tego co pamietam to mialo byc 10% od gazy za walke z Zimnochem.
Walka w pozniejszym terminie, wiecej kasy, wieksza kara ;) cieszcie sie ludziska i radujcie..:)

a tak na powaznie to zadnych konsekwencji nie bedzie, oni juz sie tam zapewne miedzy soba dogadaja...
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 07-02-2013 10:41:26 
uczciwośc i Wasyl- dobre...
 Autor komentarza: twix111
Data: 07-02-2013 10:42:41 
Niepoważne traktowanie kibiców. Nie ma żadnej kontuzji, chyba że strach przed przegraną można nazwać kontuzją?
Tak naprawdę walka szpilki z Zimnochem nakręcała tę galę. Z całym szacunkiem do Gołoty, ale jego walka z Saletą już tak nie rozkręca publiki.
Kompromitacja Wasilewskiego, Lapina i Szpilki.
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 07-02-2013 10:42:52 
MAM NA SPRZEDAZ WOREK BOKSERSKI SKORZANY CENA 130 ZŁ NOWY
11604578
 Autor komentarza: wrzeluk
Data: 07-02-2013 10:43:40 
Wasyl i spółka wiedzieli na co się piszą dając szpilkę na dwie walki w krótkim odstępie czasowym a dopiero po walce z Mollo zdali sobie sprawę, że to nie była dobra decyzja? I to ma być profesjonalizm? Chyba się obawiają, że ich balon z napisem Szpilka może zbyt szybko pęknąć chociaż nie sądzę aby Zimnoch był jakimś poważnym zagrożeniem dla Szpilki ale kto wie.
 Autor komentarza: kata
Data: 07-02-2013 10:43:50 
Oczywiście, że nie będzie żadnych konsekwencji, bo niby za co? Polsatowi też nie powinno zależeć, żeby rozbity Szpilka wychodził do ringu, bo on jest teraz ich największą gwiazdą obok Adamka, Masternaka i Diablo.

Swoją drogą to strasznie to słabo wygląda, że zdając sobie sparwę, że Szpilka może wypaść po walce z Mollo (kontuzja, porażka, cokolwiek), nie zapewniono rywala rezerwowego dla Krzyśka.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 07-02-2013 10:44:31 
The Realest
Ręka rękę myję. Pewnie Polsat sprawdzi i potwierdzi kontuzje Szpunki. Boks naprawdę upadł w Polsce skoro tyle się gada na temat tej miernoty.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 07-02-2013 10:46:47 
I bardzo dobrze, oby to wasyla zabolało. Być może dzięki temu konkurencja urośnie w siłę i KP straci monopol na polskim rynku. Było by to bardzo zdrowe dla nas jako kibiców bo promotorzy musieli by się bardziej starać żeby nie zrazić do siebie ludzi.
Panu Kmicie, jeśli na prawdę nie brał udziału w tej "ustawce", współczuję bo to on musi teraz świecić oczami. Trzeba będzie przyznać, że chłop ma jaja jeśli swoje słowa z powyższego artykułu wprowadzi w czyn.
 Autor komentarza: kata
Data: 07-02-2013 10:47:01 
W ogóle co to za tytuł naciągany? :)
Przecież Szpilka nie powiedział, że ma kontuzję, wprost przeciwnie, mówił, że dobrze się czuje i chce walczyć z Zimnochem 23go.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 07-02-2013 10:48:52 
W dzisiejszych czasach wcale bym się nie zdziwił, gdyby Pan Kmita, za doradztwem speców od marketingu i PR, robił z siebie tego dobrego a z Wasilewskiego tego złego.

I że to manipulacja.
 Autor komentarza: bacololek
Data: 07-02-2013 10:49:05 
Ja w ramach zadośćuczynienia proponuje pojedynek ŁAPIN-GMITRUK !!
 Autor komentarza: Monzon
Data: 07-02-2013 10:49:13 
kata
Dlatego Szpunkę zesłali na Teneryfe, bo chłopak mógłby jeszcze coś palnąć.
 Autor komentarza: boxxer
Data: 07-02-2013 10:51:30 
Wszyscy tylko kasę chcą liczyć Polsat i Wasyl itd. a boks amatorski w Polsce regularnie stacza się na dno więc może w ramach rekompensaty za ten numer Polsat Sport! zacznie emitować zawody boksu amatorskiego bynajmniej te najważniejsze w kraju bo przecież wszystkim chodzi tylko o Sport! a nie tylko o Kasę! Śmiechu warte ja Nie wieżę w to co piszę no ale co! pomarzyć każdy może Pozdrawiam Polsat wasz abonent ale tylko dlatego że u was mogę nacieszyć oko galami Bokserskimi choć teraz podpadliście panie Prezesie i obawiam się że nie tylko mnie trochę rozwagi bo klient pamięta.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 07-02-2013 10:56:38 
Odnoszę wrażenie, ze to tylko puste gadanie, rzucone dla uspokojenia gawiedzi a i tak gówno zrobią.
 Autor komentarza: heniu
Data: 07-02-2013 11:03:37 
Mogliby zrobić 6 rundówkę, większe rękawice, myślę, że dla chcącego nic trudnego, szkoda Krzycha.
 Autor komentarza: lukkkm
Data: 07-02-2013 11:05:16 
Niestety nic to nie da , Wasyla jak wywalą to nie będzie Polskiego Boksu w telewizji , zostanie Masternak i Grupa Kołodzieja. Nie ma konkurencji Wasyl i wie o tym i telewizja o tym wie.Gdyby była druga konkurencyjna stajnia która by miała dobrych bokserów to Solorz by ją wziął zamiast Wasyla. A tak to on ma jedynego Mistrza Świata w Boksie i dopóki Masternak się nie wybije to nie będzie gal z Sauerlandem.

Jakby tak Polsat miał umowę z Niemcami na gale Mastera i inne to by taki duży kontrakt był genialny.

Więcej kasy niż od Wasyla i poziom sportowy wyższy....tylko promowalibyśmy Niemców nie swoich a to też nie oto chodzi. Tylko że Polacy zawsze muszą kombinować jak mają dobrze to z pazerności chcą więcej i wtedy się wpada........
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 07-02-2013 11:06:21 
Mam nadzieję, że to nie jest tylko PR-owe gadanie i rzeczywiście chce, za nieprofesjonalizm ze strony don Wasyla, wyciągnąć konsekwencje. Wielka gala w PPV a oni na 3 tygodnie biorą inna walkę - szczyt chamstwa i głupoty. Niech się teraz Wasyl martwi. Szkoda żeby miał na tym stracić stricte boks w Polsce i pięściarze, ale może Polsat sport dzięki temu z kim innym nawiąże lepszą współpracę?
 Autor komentarza: kabat07
Data: 07-02-2013 11:07:27 
A po co dzielić się kasą z Polsatem, jak można samemu gale zrobić..... Pewnie i tak Wasylowi gówno zrobią, ale przynajmniej niech spadnie poziom wiarygodności tego delikwenta
 Autor komentarza: bak
Data: 07-02-2013 11:19:37 
Babiloński lepiej prowadzi swoich zawodników (Głowacki, Głażewski, Sęk) niż Wasilewski, to jego gale powinny być pokazywane w Polsacie.
 Autor komentarza: bak
Data: 07-02-2013 11:29:04 
"To nie jest tak, że nic się nie stało. Stało się. I musimy wyciągnąć wnioski"

Dokładnie tak, wykłada pieniądze, żeby promować jego zawodników i jego gale, a oni takie jaja sobie robią. Mogli przewidzieć, że wyjazd do Stanów może nie służyć Szpilce i że Mollo nie przyjedzie tylko po to by mu się podłożyć i oddać wygraną walkowerem. Sparafrazuję Marcina Dańca "Szpilka myślał, że Mollo wyszedł do ringu z nim rozmawiać, a ten od razu zaczął bić". Mogli chociaż nie obiecywać, że Szpilka będzie w 100 % gotowy, bo dobrze wiedzieli, że nie będzie, te odwołanie walki było zaplanowane, myśleli, że po raz kolejny im się upiecze.

Słuchajcie Pana Kmity, a dobrze na tym zajedziecie!
 Autor komentarza: grendel
Data: 07-02-2013 11:32:14 
"Pej per wju" się sypie dla Polsatu i dlatego rozpacz Kmity. Ale w sumie dobrze zrobił Szpilka bo 40 zł za taką gale to złodziejstwo.
 Autor komentarza: adam12
Data: 07-02-2013 11:36:35 
bak
Może i masz rację z tym Babilońskim, nie troszczy się tak bardzo o "0" przegranych w rekordach swoich zawodników.

Ale patrząc na Trzcińskiego dla Zimnocha można zmienić zdanie.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 07-02-2013 11:37:59 
Monzon


jaka kontuzje ? Artur nie mial zadnej kontuzji , co mowil on sam ale takze trener Łapin.
W dodatku wypowiedz Kmity jest takze nie na miejscu i nie powina byc traktowana na powaznie... bo sorry o jakim on schorzeniu pieprzy.. kompromituje sie sam. Moim zdaniem to juz swiadczy o tym ze nie wyciagna z tego zadnych konsekwencji.. kreci i mota a tak kto wie czy oni nie byli dogadani od dawna ;)
 Autor komentarza: bak
Data: 07-02-2013 11:42:53 
@adam12

Wiele jest dowodów. Paweł Głażewski co ma dopiero 20 walk zawodowych na koncie a już walczył z Tony'm Averlandem (prawdziwy mistrz EBU, ale zwałowany w walce Gutcknechtem), Orialem Kolajem, Doudou Ngumbu, Royem Jonesem Jr. (past prime co prawda, ale po 10 dniach przygotowań) i Sofiane Sebihim. Głowacki niecałe 20, a już na rozkładzie Abdoul, Felipe Romero (z którym walkę wcześniej walczył Master) i Askin.

Co do Zimnocha to nie wydaje mi się, żeby Tomek się o niego bał, wiedział że Zimnoch jest dobrze przygotowany, a potencjalny zastępczy rywal jest na straconej pozycji. Tak naprawdę nie było lepszego rywala dla Zimnocha na zastępstwo z 3 tygodniowym uprzedzeniem :)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 07-02-2013 11:44:33 
Hahahahhaha Kmita wierzy w uczciwość Wasilewskiego.... oo kuffa :D
 Autor komentarza: grzemill
Data: 07-02-2013 11:54:58 
No tak, Kimita nie chce wyjść na kompletnego idiotę, który mówi że walka nie jest zagrożona, a po pół godzinie ogłasza się że walki nie będzie. Poza tym musi być jakiś glejt, że Szpilka strasznie zachorował (niech jakiś połyk może zrobi, chłopaki spod celi się ucieszą), bo ludzie przecież cały czas kupowali ppv.
 Autor komentarza: Grande
Data: 07-02-2013 12:00:17 
Kmita pozytywnie mnie zaskakuje. Myślałem, że oleje całą sprawę, ale widać, że nie odpuszcza by pokazać, iż Polsat nie ma nic wspólnego z kabaretem Wasyla, Łapina i Szminki.
 Autor komentarza: astutus
Data: 07-02-2013 12:11:22 
bardzo dobrze, niech sobie Wasilewski zdaje sprawe z tego, ze sa potezniejsi niz on i jak przygra to bedzie tego zalowal.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 07-02-2013 12:17:32 
Grzemil

Szpilka zachorował na wirusa teneryfskiego
 Autor komentarza: adam77
Data: 07-02-2013 12:24:39 
..za odwolanie walki
 Autor komentarza: kris111
Data: 07-02-2013 12:28:15 
A ja myślę, że Wasilewski i spółka byli przekonani, że Szpila przejedzie po Mollo, a potem po Zimnochu, ale niestety sami się przejechali
 Autor komentarza: MUTOLA16
Data: 07-02-2013 12:34:14 
I bardzo dobrze...Polsat wie ze po takim czyms traci ludzi i kase dlatego konsekwencje muszą byc na wasilewskim bo ta walka w stanach nie była potrzebna....Jak polsat sie odwruci od wasilewskiego to będzie GAME OVER :)))
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 07-02-2013 13:19:05 
Ja na miejscu Kmity podpisałbym kontrakt z grupą Grajewskiego:)
 Autor komentarza: Monzon
Data: 07-02-2013 13:52:53 
grzemil
Nie podpowiadaj Yale jaką kontuzje Szpunki ma lekarz znalejść....

TheRealest
ależ my się zgadzamy :)

I pomyśleć że ludzie na tym portalu się z Furego śmieją...
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 07-02-2013 14:32:06 
bak
co by nie mówić masz racje z tym prowadzenie bokserów za to Babilon ma u mnie plusa,zresztą przez ostatni 1,5 roku Babiloński odbudował się w moich oczach po odwalaniu maniany(wały na jego galach)na jego galach wreszcie przestał to robić nagminnie,do tego odważniej prowadzi swoich bokserów(Głowacki,Zimnoch,Głażewski,Sołdra),i zaczął organizować co raz lepsze gale(np.ta w Międzyzdrojach na której byłem)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-02-2013 14:43:21 
Ooops
I co teraz?
Na szybko Arturowi coś zrobią na znieczuleniu? ;)
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 07-02-2013 15:17:39 
Czy wy nie rozumiecie że to wszystko jest mydleniem oczu???? Oni wszystko dokładnie przemyśleli i ukartowali. Nikt na nikogo nie jest wściekły i nikt nikogo nie będzie sprawdzał.. prosta sprawa:
1)szpila walczy teraz z Zimnochem = 1 gala duża oglądalność
2)szpila nie walczy z Zimnochem teraz tylko na innej gali = 2 gale z dość dużą oglądalnością.

Wnioski:
Napewno 2 gale choć "słabsze" przyniosą więcej zysku niż jedna "bardzo mocna"
 Autor komentarza: Coperek
Data: 07-02-2013 15:31:17 
Brawo dla Kmity :)
 Autor komentarza: docarol
Data: 07-02-2013 16:26:34 
Sprawa jest bardziej skomplikowana niż sobie to wyobrażamy. SAPILCE KTOŚ ZROBIŁ DZIECKO! Wszyscy dobrze wiemy, że facet w ciąży nie może palić ani pić, a tym bardziej się stresować. Więc ryzyko poronienia jest bardzo wysokie, lekarz na pewno się nie zgodzi na tą walkę!!! LOL
 Autor komentarza: docarol
Data: 07-02-2013 16:27:10 
Sprawa jest bardziej skomplikowana niż sobie to wyobrażamy. SZPILCE KTOŚ ZROBIŁ DZIECKO! Wszyscy dobrze wiemy, że facet w ciąży nie może palić ani pić, a tym bardziej się stresować. Więc ryzyko poronienia jest bardzo wysokie, lekarz na pewno się nie zgodzi na tą walkę!!! LOL
 Autor komentarza: Imperator
Data: 07-02-2013 17:06:46 
Panie Kmita w Tobie nadzieje. Pokaż Wasylowi kto tu rządzi. Ten kto ma kasę jest Panem i ustala reguły gry a nie jakiś parobas z KP12 "wiejskie gale" będzie dyktował warunki i w bezczelny sposób robił kibiców w wała.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 07-02-2013 17:21:24 
milanek, znawco bokserskiego biznesu, wytłumacz nam to ! Przecież mówiłeś że Polsat nie podskoczy bo potrzebuje artura 'wańki wstańki' szpulki i wasyla !
 Autor komentarza: OjciecZradiaMaryja2
Data: 08-02-2013 01:09:35 
ojciec tadzio kocha dyr kmite :) widze ze sie niezle polsat wkur.. czuje ze wasyl teraz bedzie mial cieplo :) tak trzymac bracie tez dyrektorze kmita ojciec dyrektor tadeusz pozdrawia
 Autor komentarza: FilipUTD
Data: 08-02-2013 02:18:58 
Do Pana Kmity
Pan Wasilewski dostal olsnienia z pod gwaiazdy davida i postanowil wycofac sie z tego
pojedynku gdyz otrzynmal by marne grosze z PPV ..jak zorganizuje wlasna gale
jak nie z Zimochem to rewanz z Mollo ktura pokaze ESPN i wylozy pieniazki np 500 tysiaczkow dolarow i pan Wasilewski potpisze kontrakt z usmiechem od ucha do ucha...
A Polsat to moze zorganizuje walke o pas Polsatu Golota vs Najman?
Komercja Polsatu i tej walki siegnela potrujnego dna kupy wiekszej niz palac kultury....
ja rozumiem wszyscy chca zarobic ale bez przesady.....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.