SAUERLAND: JAKIE ZWŁOKI TYM RAZEM WYCIĄGNIE SPOD ZIEMI KLICZKO?

Kalle Sauerland, promotor Aleksandra Powietkina (25-0, 17 KO) - mistrza świata WBA regular w wadze ciężkiej, ostro skrytykował Władimira Kliczkę (59-3, 50 KO) za unikanie obowiązkowej obrony z "Saszą". Federacja World Boxing Association orzekła, że "Dr Stalowy Młot" i tak będzie musiał zmierzyć się z Rosjaninem przed końcem lipca, ale wcześniej przysługuje mu dobrowolna obrona.

- Nie mogę się doczekać chwili, w której dowiem się, jakie kolejne wielkie nazwisko Władimir wyciąga spod ziemi na kwiecień. Mormeck, Wach lub Thompson mogą być następni. Kliczko może stoczyć trzecią walkę z Tonym Thompsonem, cóż by to była za niezapomniana trylogia! Stacja HBO może być zainteresowana pokazaniem rewanżu z Mormeckiem w PPV. Pomyślcie tylko - "Kliczko vs Mormeck: Zemsta". Słyszałem, że Witalij rzucił wyzwanie 51-letniemu Frankowi Bruno i 48-letniemu Glennowi McCrory'emu.

- Nazwiska ich ostatnich przeciwników robią wrażenie - Mormeck, Charr, Thompson, Wach, Sosnowski. Ile lat ma Briggs? Lewis i Haye to ich jedyni mocni rywale w ostatnich dwudziestu latach. Wszyscy pozostali byli ostrożnie dobrani albo past prime. Powietkin, Pulew i Helenius są wysoko w rankingach i każdy z nich jest lepszy od zwłok, które wybierze Kliczko. Jak to w boksie, czas pokaże - kończy Kalle Sauerland.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 01-02-2013 08:49:51 
Powiedział to, o czym tutaj mówimy od dawna.

Swoją drogą ciekawe, dlaczego Władymir nie chce walczyć z Povietkinem.
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 01-02-2013 08:58:55 
Swietne zachowanie Wladimira. Saszka spierdzielal ponad 2 lata a teraz nagle ma ochote walczyc to Wlad musi sie zgodzic? Kliczko mu pokazuje kto jest mistrzem i kto dyktuje warunki
 Autor komentarza: Armand
Data: 01-02-2013 09:01:17 
Mistrz nie powinien unikać oficjalnego pretendenta, natomiast pretendent nie musi walczyć z mistrzem, jeśli nie jest gotowy.
 Autor komentarza: adam12
Data: 01-02-2013 09:03:00 
"Powietkin, Pulew i Helenius są wysoko w rankingach i każdy z nich jest lepszy od zwłok, które wybierze Kliczko"
pomijając przekręty i rozmaite głupoty Sauerlanda to ciężko się z tym stwierdzeniem nie zgodzić.
 Autor komentarza: Michal1985
Data: 01-02-2013 09:04:22 
vandamme88

Zgadzam sie z toba.Pomijajac juz kto bedzie teraz rywalem Wlada sasza niech wacha pale.Jak odwolywal walki to bylo dobrze a teraz widza ze zarobili by troche kasy to sie sraja itd.Wlad zawalczy z Solisem albo nie wiem jeszcze z kim a potem z sasza i czuje ze do 6 rusek bedzie lezal na deskach.A swoja droga w czoraj czytalem jeszcze ze niedosc ze sie pluja z obozu saszy ze Wlad ich w ciula zrobil to podzial kasy ma byc 75% do 25 dla Kliczki.Buhahahaha to sie ruski nawojowali:)Czekam na walke Wlada z sasza mam nadzizeje ze mu Wlad nogi z dupy powyrywa.
 Autor komentarza: vandamme88
Data: 01-02-2013 09:04:32 
a czy on go unika? przesunal tylko walke ktora i tak na bank sie odbedzie. Povietkin mial 2 razy kontrakt podpisany i rezygnowal, teraz mistrz go za to kara
 Autor komentarza: chaser
Data: 01-02-2013 09:20:52 
Dokładnie! Sasza sam się chował jak tchórz. I kto w ogóle ma pretensje do Kliczki? Sauerland junior????? Gość, który wraz z ojcem odpowiada za największe przekręty na ringach w ostatnich latach. Bezczelny typ z juniora, doprawdy. Mam nadzieję, że kliczko nie da zarobić tym złodziejom.
 Autor komentarza: PysznyT
Data: 01-02-2013 09:24:51 
Zachowanie obozu Povietkina jest żałosne po tym, co przez ostatnie dwa-trzy lata nawyprawiał Sasza. ucieczki z konferencji, odwoływanie walk, dwa razy bodajże miało dojść do ich starcia i dwukrotnie Povietkinowi "coś wypadło", więc teraz niech ssie pałkę.

Władimir to prawdziwy czempion, i go nie unika. prawdopodobnie walka zakonczyłaby się tak samo jak każda inna: jab na ryj, jab na ryj, jab na ryj, prawy prosty, jab na ryj, prawy prosty...
 Autor komentarza: rumburak
Data: 01-02-2013 09:24:58 
Moim zdaniem Saszka stwierdził ,że już lepszy nie będzie i nie ma szans z Władem więc przyszedł czas na wypłatę życia i tyle w temacie...
 Autor komentarza: WitoldoImpact
Data: 01-02-2013 10:12:19 
Sauerland ma prawo tak mówić przecież jego podopieczny Sasza walczy tylko z najlepszymi: bitwa z będącym w swoim prime, odtłuszczonym Rahmanem na pełnym dystansie 17 rund, absolutna deklasacja naturalnego ciężkiego Hucka, piękne zwycięstwo nad młodziutkim żądnym wygranych Boswellem.
A już tak całkiem serio, to wcale nie jestem pewien czy Powietkin poradziłby sobie tak gładko z Wachem, Charrem czy Thomsonem. Nie wykluczałbym niespodzianki. Bo to, że Chisora by go rozniósł, to pewne. Tylko z Mormeckiem byłbym pewny jego zwycięstwa.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 01-02-2013 10:21:59 
No niestety, w oczekiwaniu latami na ciągle niegotowych prospektów, Bracia musieli wyciągnąć paru emerytów. No chyba ,że mieli przez ten czas oczekiwania w ogóle nie walczyć. Taaaaa.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 01-02-2013 10:24:02 
A Sauerland to jeden z większych hipokrytów i oszustów na rynku, chociaż bardziej nie znoszę Duvy.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 01-02-2013 10:31:14 
Z tym Helleniusem to chlop pojechal hahhaa
 Autor komentarza: MrCrowley
Data: 01-02-2013 10:49:55 
BYKZBRONXU2011

Zgadzam się w 100%. Helenius w swoim ostatnim pojedynku zaprezentował mniej wiecej poziom Gerbera.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-02-2013 11:16:17 
Kale i tak wyciagnal lepsze zwloki w postaci Rahmana
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-02-2013 11:24:04 
MrAdam
Rahman byl obowiazkowym pretendentem,wyznaczonym przez WBA
W przeciwienstwie do Wacha,Mormecka,Briggsa czy Sosnowskiego
subtelna roznica,ale bardzo istotna
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 01-02-2013 11:43:16 
Trochę kalle ma rację, ale to i tak nie zmienia faktu że sasha dostanie niezły łomot od włada
 Autor komentarza: Slayer85
Data: 01-02-2013 11:48:16 
Autor komentarza: vandamme88
Data: 01-02-2013 08:58:55
Swietne zachowanie Wladimira. Saszka spierdzielal ponad 2 lata a teraz nagle ma ochote walczyc to Wlad musi sie zgodzic? Kliczko mu pokazuje kto jest mistrzem i kto dyktuje warunki

Nareszcie jakas rozsadna opinia.
Saszka sie bal walczyc, to niech teraz laskawie czeka.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 01-02-2013 11:51:55 
Kalle lepiej niech się martwi, żeby nie musiał jakichś zwłok ściągać z ringu po walce z Władem.
 Autor komentarza: rurek4444
Data: 01-02-2013 12:02:51 
Braci Klitschko nie da się oglądać, jak słyszę co ci goście wyprawiają to mi się rzygać che. Cały czas unikają rywali trochę lepszych od przeciętnych i podpisują kontrakty z żywymi trupami. rzygi
 Autor komentarza: Slayer85
Data: 01-02-2013 12:04:12 
rurek

jakich to rywali unikaja? Powiedz mi, prosze, bo jestem bardzo ciekawy gdzie Ci wspaniali zawodnicy HW sie pochowali.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 01-02-2013 13:16:25 
Powiedział promotor zawodnika który bronił pasa z Rahmanem i Bosswelem. Povietkin to kurwa nekrofil
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 01-02-2013 13:40:28 
Co jak co, ale troche racji Sauerland ma. Kliczko bierze za przeciwników ludzi, którzy w ciezkiej sa slabi(Mormeck, Wach), starzy(Thompson). Zagranie z przelozeniem terminu walki z Sasza do lipca to jest bardziej gra psychologiczna. Nie sądzę, zeby Wladkowi cos robilo ze usadzi Powietkina w marcu czy lipcu. Bardziej chce pokazac, ze to on tu jest mistrzem i to on dyktuje warunki. Powietkin dwa razy go wczesniej unikal i przespal swoj najlepszy okres. Ostatnie walki z Huckiem pokazaly, ze cienko z kondycja. Byl Boswell i stary Rahman, z ktorymi walki nie mialy zadnego sensu sportowego, a pokazywaly schylek formy. Teraz Sauerland chce Powietkina jak najszybciej dopchac do Kliczki bo boja sie, ze wczesniej go ktos ustrzeli i kasiora zniknie.

A co do słow "Powietkin, Pulew i Helenius są wysoko w rankingach i każdy z nich jest lepszy od zwłok, które wybierze Kliczko. Jak to w boksie, czas pokaże - kończy Kalle Sauerland."
No cóż promuje swoich zawodnikow.

A co do potencjalnego wyboru Solisa jako przeciwnika. Porażka. Solis to byl genialny amator, który zdobyl wlasciwie wszystko co mozna bylo, ale w swojej karierze zawodowej nic specjalnego nie pokazal. Po kontuzji walczyl w walce z Vitkiem walczyl tylko raz w dodatku 8 miesiecy temu.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-02-2013 14:21:23 
Ale Sauerlandowie robią to samo z Povetkinem- dali mu do dobroweolnej obrony emeryta-średniaka Boswella, cruisera Hukica, potem ta pseudo "obowiązkowa obrona" z Rahmanem. Wcześniej wyciągali "spod ziemii" Larry'ego Donalda, Chrisa Byrda czy Jasona Estradę z watą w łapie.
 Autor komentarza: shanesugarmosley
Data: 01-02-2013 15:19:21 
boswell i rahman to były prawdziwe wyzwania :)
 Autor komentarza: shanesugarmosley
Data: 01-02-2013 15:19:21 
boswell i rahman to były prawdziwe wyzwania :)
 Autor komentarza: Coperek
Data: 01-02-2013 15:27:39 
Nie wierzę że to powiedział ten goguś! :D
Pięknie my pojechał, sama prawda, brawa dla tego pana.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-02-2013 16:09:27 
bak
Byrd to byla walka w mini turnieju IBF o mandatory.Povietkin wygral z nim,a potem w finale pokonal Chambersa
Larry Donald to wczesny etap kariery Povietkina.Zreszta czepianie sie akurat jego,moze swiadczyc o niklej znajomoscie kariery tego zawodnika
Estrada przez Pindere byl uwazani za trudniejszego rywala dla Adamka,niz Arreola.Wiec to chyba nie az tak slaby rywal

Wladimir to piesciarz wybitny,jeden z najlepszych hevy ever mistrz 3 znaczacych federacji i posiadacz pasa The Ring.To do czegos jest zobowiazuje
Povietkin przy nim to "kopciuszek" pod kazdym wzgledem.
 Autor komentarza: CONAN79
Data: 01-02-2013 16:10:53 
A dalaczego Klitschko ma sie zgodzic? Povietkin uciekał juz 2 razy.Moze poprostu teraz Władek robi mu na złość i pokazuje ze tym razem on ma karty.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-02-2013 16:25:24 
Wydaje mi się, że Povetkin jest już past prime. Swój prime osiągał wtedy, gdy walczył w tym turnieju IBF, gdzie pokonał Chambersa. Teraz strasznie szybko się męczy, w walce z Hukicem po 4 rundzie sapał i dyszał, a nawet się bujał. Ale nie mam wątpliwości, że Hukic dał taką dobrą walkę- po 1 dlatego, że Povetkin był kompletnie nieprzygotowany i zlekceważył dość prymitywnego bokserskiego przeciwnika, a po 2. Hukic pewnie był na dopingu- po walce z Arslanem myślę, że to niemożliwe żeby bez wspomagaczy dobrze zawalczył z Povetkinem
 Autor komentarza: bak
Data: 01-02-2013 16:29:10 
http://www.youtube.com/watch?v=U2jE_cb7dIk

2 najlepsza walka o mistrzostwo świata wagi ciężkiej roku 2012 (zaraz po Kitschko vs. Chisora) :D Patrzcie jaka dramatyczna muzyka w tle :D
 Autor komentarza: YuuriBoxing
Data: 01-02-2013 16:56:48 
Skoro Kliczko niby wyciąga zwłoki(dobra Mormeck i Thompson ale właściwie tylko oni),to co wyciąga Povietkin?,nie dość tego jeszcze sra przed Władkiem,
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.