RIGONDEAUX DEMENTUJE PLOTKI

Gary Hyde, manager mistrza świata WBA w wadze super koguciej - Guillermo Rigondeaux (11-0, 8 KO), w oficjalnym oświadczeniu opublikowanym na BoxingScene zapewnił, że "El Chacal" chętnie zgodzi się na wyrywkowe testy antydopingowe przed walką z Nonito Donaire (31-1, 20 KO).

Nie pojawiło się wprawdzie bezpośrednie odniesienie do słów kontrowersyjnego naukowca Angela "Memo" Hernandeza, który sugerował, że współpracuje z Rigo i przygotuje go do pokonania Filipińczyka, ale Hyde zaznaczył, że w skład teamu Rigondeaux wchodzą jedynie on, główny trener Jorge Rubio i szkoleniowiec od przygotowania fizycznego D.J. Montanocordoba.

Pojedynek Rigondeux z Donaire ma odbyć się w czerwcu. Hyde twierdzi, że obiecał mu to osobiście sam Bob Arum - szef grupy Top Rank promującej obydwu zawodników.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2013 15:57:40 
tylko za tą jedną walkę mogę zapłacić 40 zł.
 Autor komentarza: arp
Data: 04-01-2013 16:19:06 
Spoko, tylko wrzuć potem na yt, żeby reszta mogła obejrzeć xd
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-01-2013 17:10:00 
Naprawdę ten gościu nie zasłużył jeszcze na takie wyróżnienie,jak walka z Nonito. Oczywiście jest łatwo do niego doprowadzić ze względu na TR,ale to Mares jest tu dla mnie o wiele lepszym i mocniejszym wyborem.

Absolutnie się do Rigo nie przykrzaniam,gdyż umiejętności ma naprawde spore,ale mam wrażenie że większość Kubańczyków jest po prostu przeceniana..Flash będzie olbrzymim faworytem i nie zdziwię się jeśli go ustrzeli.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 04-01-2013 17:32:40 
Bardzo lubię oglądać Kubańczyków na zawodowych ringach i kibicuję Rigo, ale faktycznie Donaire uważam za sporego faworyta. Obawiam się, że ta walka może przypominać trochę tę z Nishioką, gdzie Rigo czując zbyt duży respekt będzie walczył zbyt zachowawczo, prześpi zbyt wiele rund. Sama walka będzie pewnie wyrachowanymi szachami, ale jest potrzebna i również na nią czekam.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 04-01-2013 17:39:54 
To bylby super fight w tych lekko smiesznych wagach
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 04-01-2013 17:51:01 
W tej wadze, jeżeli nie uda się doprowadzic do walki z Maresem, to mimo ze Rigo nie zasłużył jeszcze na taki pojedynek, będzie praktycznie jedynym konkretnym wyborem, który nie będzie zupełnym obijaniem. No bo kto? Darchinyan?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 19:12:18 
Sądzę że mylicie się!!! Zobaczcie walkę z takim Vazguezem gdzie Donaire zbierał czyściutkie bomby i to czasem 3 pod rząd!! jak Rigon nie dostaje w pysk więcej niż raz i to bardzo rzadko czysto. Moim zdaniem ma widocznie lepszy refleks niż Donaire. Rigon nie popełnia żadnych błędów nawet jak bije swój lewy prosty to nogi ma ustawione jak w bokserskiej szkółce i skręcone biodra. Timing i przegląd sytuacji jak Floyda za młodu do tego chirurgiczna precyzją.
Donaire to rewelacyjny bokser ale sądzę że tym razem się natnie - coś jak Froch na Warda.

Ps...Wcześniej dawałem jakieś 50-50 albo lekko faworyzowałem Donaire.
Ale ostatnio poświęciłem trochę czasu i obejrzałem co się da w wykonaniu obu i sądzę że wygra Rigondeaoux.

ABSOLUTNIE NAJLEPSZA Z MOŻLIWYCH OBECNIE WALK
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 19:16:05 
Kukiz14 - myślisz że najlepszy w historii boksu amator musi zasługiwać sobie na taką walkę?? Gdy Stevenson był przymierzany do Alego nie było mowy nawet o "eliminacjach" dla Kubańczya.
 Autor komentarza: WRIGHT
Data: 04-01-2013 19:26:58 
Ja natomiast postawiłbym 100 pln na Guilermo. Mało tego, jak dojdzie do walki, to zrobię to.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 04-01-2013 19:36:39 
Stonka, "nie popełnia żadnych błędów", a widziałeś jego walkę z tym młodziakiem ostatnio? Ze dwa razy był wyraźnie "podłączony", Donaire jak przylutuje to może nie być co zbierać.

Ściągam teraz dopiero jego walkę z Cordobą, bo mi umknęła, a leżał tam Rigo podobno.
No i na zawodowstwie jednak Kubańczyk nie walczył ze zbyt wielkimi nazwiskami.

Jeśli ktoś jednak ma szansę z Donaire, to tylko Kubańczyk, Mares ze swoim wiatrakiem to woda na młyn dla Nonito.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 20:06:57 
Matys90-zobacz np..Donaire Vazquez 5 runda 1.30 bodaj i trochę później ...jak Rigon tak przylutuje to Donaire nie będzie co zbierać :)).

Co do Cordoby to typowy flash knockdown - Rigon nie "ruszony".
Oczywiście każdy dostaje!!! ale Donaire parę razy pod rząd, Rigon wyłapuje pojedyńcze ciosy i to rzadko....
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 20:32:51 
Matys90 - Dobrze, że poruszyłeś walki Rigondeaouxa z Marroquinem i Cordobą - obaj mieli po 173 wzrostu (przy 164 Kubańczyka) i około 15 cm dłuższy zasięg. oraz w dniu walki 4kg więcej (Cordoba) to praktycznie goście dwie wagi wyżej!!!

I teraz Donaire z Methebulą (180 cm) oraz z Vazquezem (166 - pierwszy przeciwnik równy wzrostem) i Donaire pierwszy raz 55kg....po walce Nonito powiedział że nie spodziewał się że zmiana wagi to aż taka różnica.

A Rigon i Donaire są równych rozmiarów!!!

Dlatego walki Rigon/Cordoba/Marroquin i Donaire/Vazquez/Methebula nie są miarodajne w kontekście ich walki.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-01-2013 20:38:44 
rogondeax donaire to napewno jedna z top 3 najbardziej porzadanych walk w 2013
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-01-2013 20:48:18 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 19:12:18
"Donaire to rewelacyjny bokser ale sądzę że tym razem się natnie - coś jak Froch na Warda."

Jak zazwyczaj zgadzam się z Twoimi komentarzami, tak teraz porównanie bardzo niefortunne - Donaire to obecnie jeden z najlepszych bokserów świata, Froch to przeceniany przeciętniak który z każdym bokserem typu Ward czy Dirrell nie ma czego szukać. Dodatkowo bardzo prawdopodobne że mógłby się naciąć na kilku innych bokserach (Gołowkin, Kessler a i Grovesa bym nie skreślał)

Co do samej walki to mimo iż Rigondeaux ma ogromne umiejętności to uważam że zgodnie z zasadą przereklamowanych kubańczyków którzy na zawodowstwie nie odnoszą takich sukcesów Donaire wygra.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-01-2013 20:56:55 
Rigo to kozak. Wbrew opinii większości, że Donaire latwo go obije, a nawet ustrzeli przed czasem ja uważam, że walka może dużo bardziej zacięta niż wam się wydaję. W każdym bądź razie ja kibicuję Kubańczykowi! Druga z najlepszych możliwie walk do zrobienia zaraz po Donaire-Mares!

Lukasz1991
Froch to przeceniany przeciętniak? No bez przesady :) Poczekaj na rewanż z Kaslerem :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 04-01-2013 20:57:54 
*może być
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-01-2013 21:02:32 
Lukaszz

tez tak uwazam, wedlug mnie froch mialby nawet niemale szanse z dirrellem
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 21:08:06 
Lukasz1991 - Z Dirrellem to nawet wygrał (nawet jak nieco dyskusyjnie - to nie można powiedzieć że nie ma czego z nim szukać), Z Bute Froch też nie miał czego szukać, a i z Abrahamem którego ograł do zera też faworytem nie był...Dodam że z genialnym Wardem też nie było do jednej mordy! ...więc z tej krótkiej analizy wynika że Froch jest/był bardzo niedoceniany a nie jak piszesz przecenianym średniakiem.
Oczywiście zgadzam się że na Gołowkina,Grovesa itp też może się naciąć).

Ale fakt Froch to druga 10 p4p, Donaire i Ward są w pierwszej 5 (nawet 3).
Ale jest to tylko porównanie które nie musi być idealne, tu chodziło mi o styl Froch jest dość podobny do Donaire, Rigondeaoux dość podobny do Warda.

Ps. powodem przereklamowania kubańczyków jest ich lenistwo, po Rigondeaouxie tego nie widać, zresztą nawet jak na ex kubańskiego amatora Rigondeaoux jest wyjątkowy bo to praktycznie najlepszy amator ever.

Ps. Oczywiście doceniam Donaire i Rigondeaoux jest dla mnie tylko nieznacznym faworytem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 21:13:26 
LegiaPany http://www.youtube.com/watch?v=8vbaJ-WPhPg

pobudka walka Froch Dirrelle BYŁA
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-01-2013 21:21:41 
Stonka

wiem ale traz froch jest wydaje mi sie na "fali" i watpie zeby doszlo do punktacji w przypadku rewanzu.....mysle ze froch w koncu zlapal by dirrella
w dodatku dirrell dluga przerwa.....
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-01-2013 21:22:57 
bo ja osobiscie niezbyt uwazam ze froch wygral ta 1 walke
 Autor komentarza: derbinator
Data: 04-01-2013 21:33:25 
wiem, że moja opinia jest odosobniona, ale ja nie widzę niczego specjalnego w Donaire.. na pewno nie na tle Rigona. Rigo wyboksuje Filipińczyka i śmiem twierdzić, że złapie go na taką samą kontrę jak Marquez Pacmana. prosty krzyżowy i po zabawie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 21:48:58 
derbinator - zapominasz że Rigondeaoux ma najlepszy cios na wątrobę :)'
NoAle myślę że raczej walka się zakończy się na punkty po szarpanej walce typu Hopkins,Ward.Lara
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 21:51:11 
LegiaPany - remis były ok...a tak bezsensowne gadki, czy lepsze bomby Frocha czy lekkie kontry z dystansu Dirrella
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2013 21:55:49 
powiem Wam,że ta walka musi się odbyć,generalnie kubańczycy toczą boje za późno:)pzdr!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 04-01-2013 21:56:23 
Stonka

odjecie pkt dirrellowi przesadzilo.....sedzia byl troche zagubiony bo w 11 czy w 12 to froch uderzyl w tyl glowy a ten pouczal dirrella
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 04-01-2013 21:57:40 
Niestety z powodu kłopotów z promotorami prawdopodobnie do tych wielkich walk nie dojdzie, mam nadzieję że jak ostatnio Oscar mówił że postara się o doprowadzenie do walki Mares vs Santa Cruz i to by było coś wielkiego jeszcze jak by doprowadzili do starcia Donaire z rigo to mielibyśmy 2 super walki w super koguciej, pytanie co później? bo GBP i TR się nie dogadają w sprawie skonfrontowania zwycięzców z tych walk i prawdopodobnie wtedy jedyne wyjśnie dla nich zostaje przejście do piórkowej tylko że i w tej wadze brak gwiazd bo kto tam jest? mijares, dib, salido z całym szacunkiem do nich ale oni raczej nie mają czego szukać z bokserami pokroju donaire, maresa,rigo czy santa cruza
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 21:58:12 
coolpix - masz rację ! jednak jak do Rigon-Donaire dojdzie w tym roku to będzie to bardzo odpowiedni moment.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2013 22:00:36 
LegiaPany - fakt odjęcie punktu było '"z dupy"
 Autor komentarza: coolpix
Data: 04-01-2013 22:02:06 
Stonka martwię się o rigo w tym pojedynku.że za słaby fizycznie będzie,ale z drugiej strony...sam wiesz:)
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-01-2013 22:19:48 
Stonka
Z Dirrellem Froch przegral wyraznie. Nie bylo deklasacji ale anglikowi nijak nie da sie przyznac wiecej niz 4 rundy. Froch prul powietrze w tamtej walce niemilosiernie, dirrell byl skuteczniejszy i na dodatek trafial mocniej i wyrazniej ( 10 runda i froch omal nie skonczyl na dechach). Co do abrahama zgadzam sie ze to niemiec byl faworytem ale ten turniej pokazal ze nie ma ani umiejetnosci ani warunkow na czolowke supersredniej. Arthur to nie jest bokser z najwyzszej i zostal zdemaskowany w supersix, nie swiadczy to o tym ze froch jest niedoceniany. Z wardem walka do jednej mordy, co prawda jeden z sedziow dal tylko 115:113 dla warda bodajze (poprawcie mnie jesli zle pamietam) i byla to punktacja z kosmosu bo blizsze prawdy bylo 118:112. Co do bute sam bylem zdziwiony takim obrotem spraw i wciaz nie jestem pewien czy rumun byl przeceniany, czy byl to wypadek przy pracy czy po prostu styl zrobil walke. Nie chce ujmowac nic frochowi bo bije sie z czolowka i daje emocje ale boksersko jest dosc przecietny, jego tytanowa szczeka to mit i jestem zdania ze kazdy bokser walczacy jak ward czy dirrell czyli szybki i dobry technicznie gladko wypunktuje anglika. Past prime taylor do chwili az sam sie nie zajechal tez robil z nim w ringu co chcial.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-01-2013 22:24:45 
W ogole to szkoda dirrella bo zapowiadal sie nie gorzej niz ward, moze nie tak wytachowany i myslacy w ringu ale znakomity technicznie, szybki z dobrym ciosem i obrona. Zdrowy dirrell w rewanzu mysle ze nie pozostawilby watpliwosci i wygral jeszcze wyrazniej ale wlasnie - zdrowy a to zdrowie sprawia ze ten ogromny talent sie marnuje.
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 05-01-2013 10:01:15 
@Stonka

"Kukiz14 - myślisz że najlepszy w historii boksu amator musi zasługiwać sobie na taką walkę?? Gdy Stevenson był przymierzany do Alego nie było mowy nawet o "eliminacjach" dla Kubańczya."

Czyli idac Twoim tokiem myślenia mistrz olimpijski zasługuje by w walce debiutanckiej walczyć o jakiś pas? :) Zawodostwo to inna bajka. Ja nie mówię że Rigo jest słabym bokserem, bo jest bardzo dobry, ale jednak uważam że na walkę z Donairem po swoich wyczynach NA ZAWODOSTWIE bardziej zasłużył Mares.
 Autor komentarza: lewysierpowy
Data: 05-01-2013 18:58:53 
Witam

ma ktos do sprzedania bilet o wartosci 80zl na walke Golota vs. Saleta

prosze o kontakt 788421520
 Autor komentarza: lewysierpowy
Data: 05-01-2013 18:58:59 
Witam

ma ktos do sprzedania bilet o wartosci 80zl na walke Golota vs. Saleta

prosze o kontakt 788421520
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.