TYSON W PROGRAMIE JIMA ROME'A

Mike Tyson był niedawno gościem w programie popularnego amerykańskiego dziennikarza sportowego, Jima Rome’a. „Żelazny” opowiedział między innymi o tym, dlaczego w młodości po kolejnych nokautach nie świętował w ringu zwycięstw, tylko spokojnie wracał do narożnika. - Cus uważał, że to głupota. Mówił, że wygląda to tak, jakbyś był zaskoczony, że do tego doszło, jakby wyszedł ci jakiś lucky punch. A trenowało się to przez sześć tygodni na sali – tłumaczy były mistrz.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 24-12-2012 11:20:00 
Kocham tą Legende, Mike ma co opowiadac jak to nie o karierze bokserskiej walkach itd to o zyciu prywatnym, wiezieniu itd chłop przeżył tyle co niekiedy cała rodzina łacznie razem. Moim zdanie ten Tyson z walki z Berbickiem rozkłada na łopatki każdego boksera w kazdym szczycie formu jaki kiedykolwiek chodzil po ziemi. W tej walce osiągna nie samowity poziom Dla mnie Mika na równi z Alim
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 24-12-2012 11:35:54 
MÓJ ULUBIONY BOKSER ZARAZ PO ALIM ZAWSZE OGLĄDAM JEGO WALKI PO KILKA RAZY TE JEGO NOKAUTY COŚ PIĘKNEGO.
SZKODA,ŻE JUŻ NIE BĘDZIE TAKIEGO DRUGIEGO BOKSERA.


WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 24-12-2012 11:40:46 
Jeden z najlepszych piesciarzy w historii. Wiekszosc jego przeciwnikow przegrywala zanim jeszcze zaczeli walczyc.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-12-2012 12:03:50 
Autor komentarza: Champion20
Data: 24-12-2012 11:20:00
Kocham tą Legende, Mike ma co opowiadac jak to nie o karierze bokserskiej walkach itd to o zyciu prywatnym, wiezieniu itd chłop przeżył tyle co niekiedy cała rodzina łacznie razem. Moim zdanie ten Tyson z walki z Berbickiem rozkłada na łopatki każdego boksera w kazdym szczycie formu jaki kiedykolwiek chodzil po ziemi. W tej walce osiągna nie samowity poziom Dla mnie Mika na równi z Alim

Wyobraż sobie że tak samo myśle!

Wesołych i zdrowych świąt.
 Autor komentarza: sylwester453
Data: 24-12-2012 12:16:25 
WYDAJE MI SIE ZE NASZ TOMASZ MOGL BY Z NIM WYGRAC!!!!!
 Autor komentarza: sylwester453
Data: 24-12-2012 12:17:23 
WYDAJE MI SIE ZE NASZ TOMASZ MOGL BY Z NIM WYGRAC!!!!!
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 12:37:46 
Champion20

Mylisz się chłopie Cassius Marcellus Clay to przy Taysonie zwykły celebryta
 Autor komentarza: egzekutor83
Data: 24-12-2012 13:05:14 
MIKE TYSON ten typ to coś niesamowitego, prawdziwy niszczyciel teraz wiadomo to zwykły Maiki ale w latach 80-tych nie było na niego mocnego wszystkich miażdżył swoją niezwykłą śiłą, szybkością i odpornością na ciosy.
Prawdziwe zwierze z niego było a wszyscy rywale wyglądali przy nim jak zwykłe ćipy.

Szkoda że tak puzno odszedł przez to stracił dużo na swojej jakośći po prostu po swoich ostatnich porażkach stał się zwykłym człowiekiem.

Jednak kiedyś Tyson to prawdziwy Herkules a ten cały Ali to w ringu z Mike Tysonem w najlepszej formie wytrzymał by zaledwie trzy rundy.
 Autor komentarza: didier89
Data: 24-12-2012 13:15:48 
egzekutor83
,,a Ten cały Ali"
Pisząc takie coś wykazujesz zero szacunku do najlepszego boksera wszech czasów.
Widząc takie wypowiedzi ,,niby fana boksu" ręce opadają....
Boje się że to 83 znaczy coś więcej, a jeśli się nie myle to 2 metry mułu i dopiero dno.
Dla mnie Ali jest zwycięzcą a Tyson przegranym
Tacy już się urodzili i tak przeżyli swoje życie.
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 13:23:07 
didier89
Bredzisz człowieku bredzisz...
Czytałeś choćby na wikipedi opinie lekarzy? Skąd choroba u czarnoskórego boksera? Więc kto twoim zdaniem jest przegranym. Tayson załatwiał sprawe czysto w pierwszych rundach, przytym humanitarnie. A co robił afro amerykanin udający araba? Poczytaj troche!!!
 Autor komentarza: PysznyT
Data: 24-12-2012 13:25:00 
możecie mnie zbesztać, ale osobiście uważam Mike'a za zwykła bokserska anomalie (super sie te anomalie ogladało!), która trafiła z mistrzostwem świata w, delikatnie mowiac, średni czas dla wagi ciężkiej. jego uniki rotacyjne były oczywiście fenomenalne, ale z raczej cienkimi warunkami fizycznymi, jak nikły zasieg ramion i niski wzrost, Mike nigdy nie miał czego szukać u najlepszych wysokich "cięzkich" takich jak Lennox czy Vitali. najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej? jasne, oczywiście, nikt mu nie odbiera jego zasług, jednak w spotkaniu z bokserem z topu, jak chociażby Holyfield, obnażone zostały wszystkie słabości Mike'a. o Lennoxie już nie wspominam, bo ta walka wygladała żałośnie i pewnie podobnie prezentowałaby sie potyczka z Vitem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 13:25:20 
egzekutor83 - uwielbiam Tysona ale niestety, fakty są dla niego dość brutalne! nigdy nie pokonał żadnego!!! wybitnego boksera w formie!
Pokonał paru wielkich emerytów, i wielu bokserów bardzo dobrych

Ali pokonał Listona, Foremana , Fraziera w ich najlepszym monencie...Tyson nikogo tej.

A co by było gdyby... można sobie darować.
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 13:31:06 
PysznyT

"...bokserska anomalia..." to się nazywa FENOMEN!!!
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 13:31:11 
PysznyT

"...bokserska anomalia..." to się nazywa FENOMEN!!!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 13:32:51 
PysznyT- warunki można rozpatrywać tylko w połączeniu ze stylem walki!!!
Tak więc do swojego stylu Tyson miał warunki idealne!
rozumując po Twojemu można powiedzieć, że bracia Kliczko mają beznadziejne warunki bo wzrost przeszkadza im w balansie tułowia w unikach itd...

Ale masz sporo racji! największą wadą Tysona było brak zimnej głowy! przy pierwszych kłopotach popadał w frustrację i walczył coraz gorzej próbują urwać łeb przeciwnikowi.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 13:37:45 
http://www.youtube.com/watch?v=WsfcZCFIs1I

jak ktoś jest pewny wygranej Tysona z Alim to polecam powyższą walkę!!

A ten pan James Tills to tylko nieudolna, trzy klasy grosza, sporo mniejsza wersja Alego...
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 13:41:15 
''Tayson załatwiał sprawe czysto w pierwszych rundach, przytym humanitarnie. A co robił afro amerykanin udający araba? Poczytaj troche!!! ''

Tyson tak samo jak Ali przeszedł na islam, wiec? albo ty musisz trochę poczytać albo czuć tu nutkę hipokryzji :]

Co do walk Alego to były one godne podziwu i jest to prawdziwy mistrz, lecz trylogie z Frazierem przegrał według mnie. Joe w 14 rundzie 3 walki chciał walczyć, Ali chciał się poddać lecz miał trenera który mu na to nie pozwolił...Pech


Tyson był efektowny ale wszystkie swoje największe boje tak naprawdę przegrał.. Holyfield 2x, wpadka z Douglasem, Pas prime tyson vs lennox, itd itp..

Ale szacunek bo cios miał niesamowicie mocny , a styl był godny podziwu
 Autor komentarza: didier89
Data: 24-12-2012 13:43:08 
hilar
Jestę strasznie ograniczonym człowiekiem
No i co z tego ? że teraz horuje ?
To jest poświęcenie
Przeczytaj życiorys Muhammada i Tysona....
Dokonania w ringu i poza nim.
Osobiście uwielbiam Tysona, nawet bardziej niż ,,Araba ??"
Ale nic mi nie przysłania oczu i nie mówie bredni.
Tyson Jest przegranym ! Mógł być bezdyskusyjnie najlepszy, ale został najlepszym bokserem nokautującym panów nobody.
 Autor komentarza: didier89
Data: 24-12-2012 13:50:08 
fen0men
sama prawda
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 13:50:29 
fen0men - trochę przesadzasz, oczywiście postawa Fraziera zasługuje na podziw. Ale od tego są trenerzy aby motywować zawodników! dodajmy że Ali wygrywał bardzo wysoko, a na KO w ostatniej rundzie ślepy Frazier praktycznie nie miał szans.
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 13:52:27 
Tak poza tym , pamiętam jak kiedyś oglądałem(chyba espn)program o Sonnym Listonie, to był potwór 184 cm wzrostu zasieg aż 213 cm! obwód pięści to 39cm! wiecej niz walujew chory na gigantyzm...Podobno przed walka z Pattersonem ,cus (trener pattersona) specialnie przedłuzal , przekladal pojedynek z nadzieja ze Listona zamkna (mial wiele konfliktow z prawem) i Patterson nie bedzie musial bronic tytulu z ta bestia, tak sie jednak nie stalo Sonny znieszczyl mistrza. Szkoda ze jest tak malo informacji o tym zawodniku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-12-2012 13:53:06 
Prime Lennox poskłada i prime Tysona i prime Alego :)
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 13:53:34 
didier89
Czy twoim zdaniem Ali poświęcał się dla boxu? dla fanów? Czy dla mani wieklkości i dla pielęgnacji swojego narcyzmu? Box był mu potrzebny żeby udawać proroka. Ogladałeś jakiekolwiek z nim wywiady? Niestety ważniejszy był styl celebryty w ringu, niestety ceną takiego stylu było zdrowie. Czyy to jest mądre? Czy ty czujesz ze on jest twoim wzorem i wzorem dla wielu ludzi? Czy tak powinien wyglądać sport? Widziałeś wywiady przed walkami z Joe Frazier'em. Czy to był prawdziwy sportowiec? Czy może raczej celebryta, który troche talentu od Boga dostał?
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 13:55:12 
StonkaKartoflana

tak ale gdyby pozwolić zawodnikom wybierać to Frazier by czekał na środku ringu a Ali by do niego nie wyszedł...

Ali miał wiele dzielnych postaw : Foreman,Norton

Ale też mial chwile slabosci i wlasnie trener ratowal te walki ktore by po prostu przegral bo by sie poddal: Liston 1,Frazier 3
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 13:58:21 
fen0men - faktycznie Liston jest kompletnie niedoceniany! faktycznie był jednym z najlepszych HW ever. Takiego Marciano wbiłby w ziemię w trzy rundy.
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 13:59:49 
hilar
Data: 24-12-2012 13:53:34


Ali robił takie szopki by dać trochę pewności siebie,mieć przewagę nad przeciwnikiem. Jak już odnosisz się do wywiadów to chyba nie widziałeś tego w którym mówił że Listona najbardziej się bał ze wszystkich,Frazier był najbardziej nieustępliwy ,Foreman najsilniejszy,Patterson najlepszy technicznie..A zobacz jak się zachowywał np przed walka z Listonem...
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 24-12-2012 14:00:17 
jakby ktos mogl to niech przetlumaczy co mowi tyson; cala te rozmowe
z gory dzieki
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 14:01:16 
hilar, didier89 - warto rozłączyć osiągnięcia sportowe od kwestii moralnych bo powstaje bełkot.
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 14:03:08 
StonkaKartoflana


Liston w dzisiejszych czasach zjada Wladimira w 8-10 rund gdyby wladek uciekal...wladek 198 zasieg 206 to przy zasiegu listona 213 przy 184 jest niczym :D do tego sonny mial mega uderzenie
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 14:04:34 
up

oczywiscie nie ujmuje aspektu sportowego wladkowi nie jestem z tych co twierdza ze byle mistrz z lat 60-70 bije kliczkow itd
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 14:05:39 
fen0men - Frazier również - odmówił udziału w turnieju o tytuł po Alim, (bo jak się uważa obawiał się Pattersona który mógł mu wybitnie nie pasować (moim zdaniem niesłusznie), po czym zdobył tytuł nieco pokrętną drogą gdy Patterson odpadł.

Nikt nie jest doskonały;)
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 24-12-2012 14:06:58 
Iron mój ulubiony bokser, szkoda, że drugiego takiego już niema...

mój upload:

https://www.youtube.com/watch?v=-rpZ8uaUXxc
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 14:08:45 
fen0men - bardzo trudno rozkminić talie walki jak Wład - Liston!
Chociaż jak się patrzy na walkę Włada z Peterem 1... to Twój scenariusz jest prawdopodobny.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-12-2012 14:09:49 
fen0men - no Ale Foreman Liston to by się przydało:)
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 14:15:34 
Oj gdyby Foreman I liston byli razem w ringu to by to sie szybko skonczylo lecz trudno wytypowac wygranego :] cos ala foreman vs lyle
 Autor komentarza: didier89
Data: 24-12-2012 14:32:33 
hilar
Czy dla fanów ? czy dla boxu ? czy dla siebie ? co za różnica ?
Wszystkie te 3 rzeczy są ściśle powiązane i mają odzwierciedlenie w innych.
Tak swojego czsu berdzo sie nim interesowałem.
Czy mądre ? Ja mógłbym zapłacić taką cene za takie życie.
Wzór ? Tak zrobił bardzo dużo dla zwykłych ludzi.(Frazier- to było osobiste i związane z jego charakterem)


StonkaKartoflana
Nie porównuje kto by kogo pokonał bo to jest bez sensu.. inne czasy itd.
Ja poprostu porównywałem Tysona i Muhammada jako całość
i wywnioskowałem że Tyson jest Przegranym bo dokonał zaledwie 40% tego comógł zrobić, a Ali 100%
Sam Tyson to mówił i potwierdza że jest przegranym.

fen0men
Liston zjada Włada
nie da się tak porównywać
Bo czy Ali by nie pokonał Holyfielda czy Douglasa ?
Zapewne Tak ale czy dał by rade Tysonowi ?
Zjadł ,,Bestie" Listona wiec może i nową Betie też...
 Autor komentarza: fen0men
Data: 24-12-2012 14:32:41 
Co do liston-wlad wiele ludzi mowi ze wladek sie zmienil od czasow gdy dostawal w ringu ze jest lepszy itd mi sie wydaje ze wiele sie nie zmienilo po prostu ludzie przestali stawiac wiekszy opór...Ale to ze wladimir jest wielkim mistrzem to jest pewne
 Autor komentarza: Zdzich1977
Data: 24-12-2012 14:34:29 
Co jak co, ale Tysona zawsze lubie posluchac bo przewaznie ma wszystko i wszystkich w d.. i czesto mowi co mu przychodzi do glowy. Te wszystkie porownania zawodnikow z roznych epok sa bez sensu bo czasy sa inne inne metody treningowe i przede wszystkim inna farmakologia. Nieporownywalne to jest moim zdaniem bo nigdy nie wiadomo jak by to wszysko wyszlo. Zobaczcie Kubanczykow tyle lat sie mowilo kiedys ze jakby przechodzili na zawodowstwo to by zwojowali caly swiat. I co zaczeli troszeczke uciekac mistrzowie swiata i olimpijscy i z malutkimi wyjatkami raczej g z tego bylo.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-12-2012 14:40:14 
fen0men

"Co do walk Alego to były one godne podziwu i jest to prawdziwy mistrz, lecz trylogie z Frazierem przegrał według mnie. Joe w 14 rundzie 3 walki chciał walczyć, Ali chciał się poddać lecz miał trenera który mu na to nie pozwolił...Pech"


zgadzam sie, poza tym frazier w zasadzie slepy od mniejwiecej 7-8 rundy
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-12-2012 14:48:45 
Dal mnie Mike nr 1 w HW.Nikt Tysona z lat 86-88 nie pokonałby oczywiście inni mogą sadzić inaczej ale ja tak uważam bo Tyson to mój pięściarski idol!

Polecam:
http://www.youtube.com/watch?v=0SYHeKeOTJU
 Autor komentarza: hilar
Data: 24-12-2012 15:02:28 
Wesołych Świąt... :)
 Autor komentarza: adam77
Data: 24-12-2012 15:09:33 
"Dal mnie Mike nr 1 w HW.Nikt Tysona z lat 86-88 nie pokonałby oczywiście inni mogą sadzić inaczej ale ja tak uważam bo Tyson to mój pięściarski idol! "

Pelna zgoda.
 Autor komentarza: arp
Data: 24-12-2012 15:35:25 
Mike FTW :)
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 24-12-2012 18:33:50 
@StonkaKartoflana
W filmie "Na ringu z Alim"- zreszta bardzo dobrym Big George opowiada, ze toczył sparingi z wieloma piesciarzami, ale tylko Liston nie uciekal przed jego ciosami, wiec ich pojedynek moglby rzeczywiscie byc bardzo ciekawy. Niestety calkowicie nierealny- gdy Foreman zdobywał w Meksyku złoty medal olimpijski to Liston byl past prime. Ale gdyby zestawic ich obu w prime to bylby swietny pojedynek.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 24-12-2012 18:36:46 
Nawet znalazlem wywiad
http://www.boxingscene.com/george-foreman-discusses-friendship-with-sonny-liston--47293
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-12-2012 20:30:51 
Panowie spokojnych,radosnych,rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.

Faraon
Życze Ci takze pociechy z wnucząt

Legia Pany
Życzenia dla kibica jest następujące żeby twój klub awansował w końcu do pocharów najlepiej LM

Polak39
Tobie małolacik życzę żebyś był bardziej obiektywny i nie wszystko odbierał z gorąca głową z emocjami.


Wszystkim życzę panowie i panie bo takie tez tutaj się udzielają wielu emocji związanych z naszym ukochanym pięściarstwom,samych walk na najwyższym poziomie bez kontrowersyjnych werdyktów.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 24-12-2012 21:35:10 
Lata 80 sa niedoceniane, tak samo jak tacy zawodnicy jak Berbick,Willims, Biggs, Thomas, Williams, Tucker.. A to byli zajebiści zawodnicy. Niestety ich kariery były w tych czasach mocno nadwyrężane bądz wręcz niszczone przez narkotyki i właśnie Tysona.

39 letni Holmes został zdeklasowany przez Tysona, 43 letni Larry potrafił walczyc z Holyfieldem przez 12 r. jak równy z równym, dac lekcje boksu Mercerowi, a w wieku 46 lat omal nie zdobyc tytułu MŚ z McCallem.
"Wolałbym codziennie walczyc z Lennoxem Lewisem, niż jeszcze raz wyjśc 'do Mike Tysona" Frank Bruno.
"Nigdy nie walczylem z prawadziwym Tysonem" Lennox Lewis
Tak samo jak Holy Mike "obnazył" Frans Botha, wygrywajac z nim do wiwatu dopóki nie dostł gonga na koniec 5 rundy, więc bez przesady z tym obnazaniem. Nikt kto ma pojecie o boksie nie postawi Tysona z 90' na równi z Alim czy Frazierem. Tyson z 86-88 to zupelnie inna bajka.

Tillis? pierwszy naprawdę powazny rywal 20 letniego Mike. Wiesz Stonka że Cię lubię dlatego nie bedę na przykładzie powiedzmy walki Clay-Jones analizował szans Alego z Tysonem
 Autor komentarza: polrex
Data: 25-12-2012 07:36:18 
technika i szybkosc kosmiczna, dlatego tak nokautowal
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.