ADAMEK-CUNNINGHAM JUŻ W SOBOTĘ. POLAK FAWORYTEM

Tomasz Adamek (47-2, 29 KO) w sobotę w amerykańskim Bethlehem stoczy rewanżową walkę z Steve'em Cunninghamem. Polak jest faworytem. Bukmacherzy płacą 1,30 zł za każdą postawioną na niego złotówkę. Kurs na Amerykanina to 3,50.

CZAS
Urodzili się w tym samym roku (1976). Cunningham ma na koncie 20 zawodowych walk mniej od Adamka, a jednak... większość uważa, że jest już „zmęczony, wyboksowany i porozbijany". Pokazały to starcia z Troyem Rossem czy Yoanem Pablo Hernandezem, jeszcze w wadze junior ciężkiej. Cunningham przyjął wówczas sporo mocnych ciosów. To nie był „USS" jakiego pamiętamy z dwóch walk z Krzysztofem Włodarczykiem, Marco Huckiem czy nawet pierwszego starcia z Adamkiem, które też musiało go naruszyć, bo trzy razy był liczony. Wtedy Cunningham był faworytem. Wielu widziało w nim najlepszego „junior ciężkiego". Był młodszy szybszy i skuteczniejszy. Wyprowadził aż 690 ciosów, z których 205 dotarło do celu (Adamek trafił 186 z 480 ciosów). – Cunningham to już nie bokser z tamtych lat. Myślę, że teraz nie rzuci się na Tomka, bo wtedy pewnie w połowie walki przegra – twierdzi trener Fiodor Łapin, który stał w narożniku Włodarczyka podczas dwóch walk „Diablo" z Amerykaninem.

SIŁA CIOSU
Mówi się, że Adamek nie ma „kowadła" w pięści. Jeśli już wygrywa przed czasem to raczej dzięki „kumulacji" ciosów. Co jednak można powiedzieć o Cunninghamie, który nawet w niższej wadze nie przewracał? Krzysztof Włodarczyk wspomina, że jego ciosy nie robiły na nim większego wrażenia, choć były „denerwujące". Trudno więc oczekiwać, że Steve nagle nabrał wielkiej mocy. W „królewskiej" kategorii stoczył dotąd jedną walkę, z Jasonem Gavernem. Wygrał zdecydowanie na punkty, ale Gavern po dwunastu rundach nie był nawet poobijany.
A to żaden as. – Cunningham nie odkrył wszystkich kart. Kontrolował walkę, ale było widać, że ciosy w wadze ciężkiej robią na nim wrażenie – twierdzi Albert Sosnowski, który komentował pierwszy występ Amerykanina w kategorii ciężkiej.

UMIEJĘTNOŚCI
Atutami Amerykanina są ruchliwość, refleks i nietypowe akcje. Będzie dla Tomka bardzo trudnym rywalem i nie widzę lepszej metody niż agresywny boks – uważa Andrzej Gmitruk, który stał w narożniku Polaka podczas pierwszego pojedynku tej dwójki. Wówczas Adamek nie był w najwyższej formie, bo walka była wciąż przekładana. – Mówienie, że Tomek powinien boksować z „Cunnem" bardziej pasywnie to błąd – przekonuje trener i zwraca uwagę na jeszcze jedną kwestię.

– Adamek w momentach zagrożenia wraca do instynktów, do tego co ma najlepszego. Potrafi podjąć ryzyko i to jego przewaga – tłumaczy. Potwierdzeniem tych słów jest właśnie pierwsze starcie z „USS" czy choćby ostatnia walka z Travisem Walkerem.

PERSPEKTYWY
Wydaje się, że Cunningham zmienił kategorię z jednego powodu – dla większych pieniędzy. I tylko walka z Adamkiem daje mu szansę na niezły zarobek, bo w zasadzie jedynie w Polsce jego osoba jest kojarzona. Podczas pierwszego pojedynku w hali w Newark na trybunach siedziało kilkunastu, może kilkudziesięciu jego kibiców. U siebie jest postacią anonimową. Starcia o mistrzowski pas to dla niego odległa perspektywa. Z kolei Adamek zdaje sobie sprawę ze stawki sobotniej walki. Można się śmiać i nie widzieć w tym sensu, ale faktycznie pokonanie Amerykanina, a potem prawdopodobnie Kubrata Pulewa może być przepustką do starcia z Władymirem Kliczką. – Cunningham może mówić, że jest ambitny i chce rewanżu, ale tak naprawdę myślę, że chce tylko zarobić – twierdzi Łapin. Mimo to można liczyć na efektowny boks. – Obaj mają sobie coś do wyjaśnienia. To może być pojedynek, który będzie kandydował do tytułu walki roku – mówi Albert Sosnowski.

DOŚWIADCZENIE
Nasi eksperci są podzieleni. Niektórzy twierdzą, że tym razem doświadczenie w kategorii ciężkiej nie będzie miało znaczenia, inni zwracają uwagę, że waga junior ciężka i ciężka to dwie zupełne inne bajki i Adamek ma tu przewagę, bo zdążył się „zaszczepić" jako „ciężki". – Liczę na Tomka. W moich oczach jest faworytem. Ma czym uderzyć. „Cunn" jednak nie jest łatwym rywalem – mówi świeżo upieczony mistrz Europy Mateusz Masternak. – Oglądałem filmyz treningów Cunninghama i przyznam, że prezentował się znakomicie. Generalnie jednak nie powiem, że któryś z nich jest faworytem, bo nie potrafię go wskazać. Daję im równe szanse – uważa Grzegorz Proksa. – Stawiam na wygraną Adamka, ale nie sądzę, żeby Cunningham był łatwym przeciwnikiem, szczególnie w pierwszych rundach. Myślę jednak, że Amerykanin nie jest gotowy fizycznie do walk w tej kategorii. Adamek zdążył się już do niej przyzwyczaić – podkreśla trener Łapin.

Nasz komentarz
Kamil Wolnicki, dziennikarz PS
Może i mam małą wyobraźnię, ale jakoś trudno mi uwierzyć, że Tomasz Adamek mógłby przegrać ze Steve'em Cunninghamem. Oczywiście, pamiętam ich pierwszą walkę w grudniu 2008 roku. Oglądałem ją nawet spod ringu w hali Prudential Center w Newark i wiem, że Tomek był bliski porażki. Gdyby nie trzy nokdauny, które zafundował rywalowi, to pewnie nie zostałby mistrzem świata wagi junior ciężkiej. Teraz też spodziewam się trudnej i efektownej walki, ale zdecydowanie stawiam na Polaka. Od ich pierwszego starcia wiele się zmieniło. Adamek już okrzepł w wadze ciężkiej. Z kolei Amerykanin walczył mniej i na ringu nie imponował. Tomek pewnie brnie do celu jakim jest druga walka o pas mistrza świata wagi ciężkiej. A Cunningham? Jaki jest jego cel? Taki sam? Jakoś nie sądzę, żeby to było realne..

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 20:33:19 
Trzeba rzeczywiscie miec mala wyobraznie, by nie dostrzegac mozliwosci zwyciestwa Cunninghama nad Adamkiem. Ja typuje zwyciestwo Gorala poprzez nokaut, ale nie bylbym zaskoczony, gdyby taka walke Polak mogl przegrac. Cunningham to nie jest zaden, jako wy to czesto tutaj okeslacie "kelner" a byly mistrz swiata, ktorego philadelphijskie korzenie czynia zawsze groznym. Patrzenie na taki match-up jednostronnie to duzy blad.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 19-12-2012 20:53:43 
Też trochę się dziwię hura optymistom. Jeśli Adamek nie znokautuje Cunninghama to śmiem twierdzić, że ten drugi ma większe szanse na zwycięstwo punktowe. Cunn jest lżejszy, szybszy i będzie się starał zadawać dużo ciosów, niekoniecznie mocnych byle punktować.
 Autor komentarza: bak
Data: 19-12-2012 21:00:02 
A co z analizami porównawczymi? To były najciekawsze tematy w histrorii bokser.org, wiele się z nich dowiadywaliśmy a wy zrezygmowaliście :(
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 21:02:34 
"WalterAlfa Data: 19-12-2012 20:53:43
...Cunn jest lżejszy, szybszy i będzie się starał zadawać dużo ciosów, niekoniecznie mocnych byle punktować..."

Mysle, ze Adamek doskonale sobie zdaje sprawe z tego jaka walke chce miec Cunningham w ringu. Celem Gorala bedzie wchodzenie ze swoimi uderzeniami w rytm ciosow piesciarza z Philadelphii i skonczenie tej walki przed czasem. Nawet jak Steve bedzie wygrywal poczatki rund, nie sadze by Goral byl mniej aktywny w przekroju walki, nawet jezeli ta mialaby trwac 12 rund.
Bez wzgledu przez ile rund pojedynek ten bedziemy mogli obserwowac, mysle iz bedzie to dobra walka. Nie sadze iz jest nawet inna opcja...
 Autor komentarza: STX
Data: 19-12-2012 21:06:35 
Po Chambersie Cunningham wie już jak trzeba walczyć z Adamkiem: po prostu nie dać się złapać. Jeżeli mu się to uda, wygra bez problemu na punkty, chyba że go przewalą. Migawki z treningów też nie pozostawiają wątpliwości: stawiają na szybkość. Będą trzymać się z dala od lin i punktować. Ew. kontrować, jeżeli Adamek będzie chciał wywierać presję. Nie zapominajcie, że to Cunningham ma przewagę zasięgu.
 Autor komentarza: trucker
Data: 19-12-2012 21:10:13 
moim zdaniem cunn wcześniej czy pużniej nadzieje sie na ciosy adamka i będzie nokaut. w pierwszej ich walce gdzie cunn był moim zdaniem dużo lepszym bokserem adamek rzucał nim po ringu i to w wadze junior ciężkiej,to co się stanie w ciężkiej jeśli dojdzie któryś z ciosów adamka a cunn szczęki z tytanu nie ma. to jasne że adamek faworytem.
 Autor komentarza: przecier
Data: 19-12-2012 21:20:59 
Autor komentarza: bak
Data: 19-12-2012 21:00:02

Zgadzam się, również za nimi tęsknię.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 19-12-2012 21:24:24 
wszystkie 3 konockdowny adamka w 1 walce z cunnem odbyły się na tzw. tajmingu:)adamek przewrócony z walkeem o tym sobie przypomniał.przewiduję nokaut tym raem w 7 rundzie,może tko na bardzo słabyn fizycznie ostatno cunninghamie.pzdr.
 Autor komentarza: MarekTri
Data: 19-12-2012 21:28:46 
Ja bym nie przeceniał siły Tomka uderzenia. Pamiętajmy, że Góral ma problemy z zadaniem soczystego KO w wadze cięzkiej. Cunn był kilka razy w karierze liczony ale zawsze wstawał i dzielnie walczył. Do tej pory nikt nie odciął USS'a totalnie. Czy Tomkowi się to uda? Myślę, że większą szansą jest podobny przebieg jak z Walkerem, gdy zakończył walkę serią ciosów, ale z drugiej strony Cunn jest o niebo lepszy od Travisa technicznie, szybkościowo i koordynacyjnie. Myślę, że on nie da się zasypać gradem strzałów. Na punkty walka może być trudna do rozpatrzenia, jak pierwszy pojedynek. Trzeba sobie powiedzieć, że Tomek dostawał też ładne bęcki a nokdauny przechyliły szalę zwycięstwa dla naszego krajana.
Dywagacje dywagacjami a intuicja mi mówi, że będzie KO na Cunnie... (Choć nikomu tego nie życzę i lubię Steva)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 19-12-2012 21:34:12 
Adamek w stosunku do pierwszej walki będzie miał jednak bardzo dużą przewagę w postaci doświadczenia z większymi od siebie zawodnikami. Chodzi mi tutaj o wzrost i zasięg rąk. Przed ich pierwszą walką Adamek nie miał okazji walczyć z zawodnikami o tak długich łapach, a teraz już tego doświadczenia sporo zebrał. Na przykład z kolosem Grantem. To jest ogromny plus dla Adamka, który w pierwszej walce nie zawsze dobrze czuł dystans i dawał się trafiać ciosami, których teraz powinien lepiej unikać.

O ile nie będzie większej różnicy w szybkości niż była w pierwszej walce to Adamek powinien mieć łatwiejszą przeprawę niż 4 lata temu. Z tym, że ta różnica może być większa, bo Adamek ostatnio stawiał na siłę i wydaje mi się, że nie jest już tak szybki jak był w cruiser, natomiast Cunningham raczej utrzymał swoją szbkość. Choć kto wie, mogę się na tym polu mylić.
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-12-2012 21:39:18 
Gdyby nie istniała bariera odporności na ciosy to Stiw gładko wygrywa na punkty. Niestety będzie trafiany i jeśli uderzenia Adamka będą robić na nim wrażenie polegnie tragicznie, walka zapowiada się ciekawie
 Autor komentarza: Coperek
Data: 19-12-2012 21:45:32 
Cun z pewnością będzie dużo skakał i macał lewymi prostymi. Będzie dzięki temu zdobywał punkty i to może być problem. W wymiany nie będzie się wdawał bo już poczuł czym to grozi a z dzisiejszym Adamkiem pierwsze dechy będą oznaczały od razu KO.
Steve ma szansę na wygranie tej walki jeśli Tomek będzie w kiepskiej formie (jak z Chambersem na przykład) a on sam będzie miał genialną taktykę i nie popełni błędu. Ale to musiałby być niezły siekacz aby "oszukać" Adamka w ringu. Cun nie da sobie rady.
Jeśli Tomek będzie miał znowu instykt zabójcy jak z Walkerem to pierwszy dobrze ulokowany cios poniesie za sobą całą kanonadę i Steve zostanie brutalnie znokautowany.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 19-12-2012 22:17:20 
podobno Cunn ma ważyć tylko 93 kg jak Adamke bedzie ważył np 102 kg to troche sobie pogoni zanim nie sadze że na początku będzie nokaut,
a raczej pod koniec walki.Cunigham bedzie unikał półdystansu a adamke powinien do nniego dążyć!

wbrew pozorom walka nie bedzie łątwa dla Adamka!
 Autor komentarza: Repcak
Data: 19-12-2012 22:23:57 
Nie mam Orange Sport w swoim pakiecie jeśli ktoś podałby mi dobry link do sobotniej gali będę wdzięczny pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 19-12-2012 22:29:15 
Wg mnie Adamek będzie ważył sporo poniżej 100kg. Nie zdziwiłoby mnie nawet coś ok. 96kg.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 19-12-2012 22:33:19 
Cunn nie ma doswiadczenia w HW? I co z tego, Adamek mial taka sama pozycje i przegral jak dotad tylko jedna walke w krolewskiej.
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 22:36:53 
Tylko dwie walki beda transmitowane na NBC:
4pm EST - Vyacheslav Glazkov vs Tor Hammer
4:45pm EST - Tomasz Adamek vs Steve Cunningham.
Liczylem, ze moze pokaza rowniez walke Jerome Rodrigueza z Edward Stith lub Naima Nelsona z Osnelem Charlesem ale to tylko dla tych, kltorzy zalicza Bethleem...
 Autor komentarza: trucker
Data: 19-12-2012 22:37:52 
gerlach

zgadzam się nie ma doświatczenia i co z tego,adamek w królewskiej dywizi już w drugiej czy tam trzeciej walce walczył z wymagającym arreolą i wygrał.ale jak dla mnie uss nie ma szans.
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 22:38:49 
"endriu Data: 19-12-2012 21:39:18
Gdyby nie istniała bariera odporności na ciosy..."

...to nawet badmingtonisci mogliby byc bokserami zawodowymi...lol...
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-12-2012 22:42:44 
Cop to taka ironia jest
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 22:43:51 
Widze, ze duzo uwagi przykladacie do tego "doswiadczenia w wadze ciezkiej" ale prawda jest taka, ze to dwoch piesciarzy z nizszej kategorii spotyka sie po latach z paroma lbs wiecej. Nie zmieni to zupelnie nic w sposobie ich walki, a powiedzialbym iz bedzie ona tak samo atrakcyjna jak byla i pierwsza. oczywiscie jedynym wajatkiem moze byc waga ciosow Adamka, po ktorych tym razem Cunningham moze sie juz nie podnisc tak latwo. Roznica doswiadczenia w wadze ciezkiej nie bedzie w tej walce miala znaczenia - zadnego znaczenia.
 Autor komentarza: cop
Data: 19-12-2012 22:44:27 
"endriu Data: 19-12-2012 22:42:44 Cop to taka ironia jest "

Co jest ta ironia?
 Autor komentarza: wojkal
Data: 19-12-2012 23:05:37 
Mój typ na te walkę jest taki;
Jeżeli Cunn nadzieje się na czysty cios Adamka ,skończy jak Banks w 8 rundzie pojedynku z Tomkiem.Adamek zdaje sobie sprawę,że ma przewagę siły i celne uderzenia w jego wykonaniu otworzą Amerykanina.
Nawet jeżeli,Cunn w pewnym momencie zagrozi Tomkowi ,to jak słusznie zauważa pan Gmitruk u Tomka zadziała instynkt np.4 runda z Cunem ,przegrywał ją sromotnie ,a w końcówce przewrócił rywala wygrywając rundę 10-8.Banks trafia Adamka potężnym ciosem po ,którym ,,Góral cofa się na liny.Po chwili dochodzi do siebie i wyprowadza niewidoczny cios,który był początkiem końca Jonathana Banksa.
 Autor komentarza: maddog
Data: 19-12-2012 23:09:44 
"...to nawet badmingtonisci mogliby byc bokserami zawodowymi...lol..."

Cop jest na bank Polakiem.Który kurwa Amerykanin napisałby z typowo "polskim" błędem.Cop napisał "badmingtonisci"jeśli ktoś nie jarzy... xDD
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-12-2012 23:32:28 
Może być tak, że Cunn wypunktuje Adamka. Śmiejcie się lub nie. Ale będzie UD dla Adamka oczywiście lub MD ;) Najbardziej prawdopodobne jednak TKO na Cunnie. Szanse obstawiam 60 - 40 dla Adamka.
 Autor komentarza: Alonzo2
Data: 19-12-2012 23:32:34 
Cunn nie ma najmniejszych szans. W początkowej fazie walka być może będzie wyglądała na wyrównaną, ale nieuchronne TKO będzie wisiało nad Amerykaninem. Jest zbyt rozbity i słaby fizycznie, aby przeciwstawić się Adamkowi, gdy ten zaatakuje naprawdę agresywnie.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-12-2012 23:33:30 
A tak a propos, skoro Cunn jest tak dobrze rozpoznawalny w Polsce, chętnie bym zobaczył walkę Szpilka - Cunningham :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 19-12-2012 23:39:56 
Cunn ma szanse , Adamek jest wolniejszy , gorszy technicznie a ciosu nie ma wcale dużo mocniejszego , piszecie ze Cunn jest rozbity , a Góral po Vicie to rozbity nie jest sie pytam ?
Ciekawa sobota nas czeka , dajesz Steve ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-12-2012 23:45:15 
Hmm jak było ppv to był to odgrzewany kotlet niewiarty złotówki, a nagle jakie zainteresowanie lol...
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 19-12-2012 23:45:31 
Ostatnio coś ciężkie nokauty padały...
Przypuszczam, że podobnie stanie się w tej walce...
Steve przepierdoli przez nokaut, innej opcji tu nie widzę, choćby się waliło i paliło...
 Autor komentarza: neme
Data: 20-12-2012 00:08:58 
milan
ja bym nawet powiedział ,że Cunn ma mocniejszy cios od Adamka,ba, nawet jest odporniejszy na ciosy. przy tych trzech dechach w pierwszej walce Cunn się ewidentnie poślizgnął ale zaraz wstał i się otrząsnął. Adamek pewnie by nie wstał.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 20-12-2012 00:14:39 
Steve stracił więcej ze swojej świetności niż Adamek.
Walka nie będzie spacerkiem ale Polak z pewnością ją wygra.
Amerykanin już od walki z Rossem wyglądał coraz słabiej, męczył się z Enadem Liciną.
Nie ma już dawnej szybkości, reaguje na kazdy mocniejszy cios, nie widze jego szans na wygraną.
 Autor komentarza: antycop
Data: 20-12-2012 00:24:31 
neme

A ja myslalem , ze wiekszego swira od endriu nie ma na tym portalu . Jednak ty przebiles wszystkie jego posty tym jednym o 3 poslizgach Cunna ....
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 20-12-2012 01:28:55 
antycop

neme sobie jaja robi z milana :) Który po walce będzie pisał, że Adamek pokonał rozbitego zawodnika. Tak samo endriu pisał, że wcale go to nie zdziwi jak Walker pokona Adamka, później się okazało że Walker to bum.
 Autor komentarza: cop
Data: 20-12-2012 01:57:16 
"neme Data: 20-12-2012 00:08:58

milan
ja bym nawet powiedział ,że Cunn ma mocniejszy cios od Adamka,ba, nawet jest odporniejszy na ciosy. przy tych trzech dechach w pierwszej walce Cunn się ewidentnie poślizgnął ale zaraz wstał i się otrząsnął. Adamek pewnie by nie wstał."


lol... fajne...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 20-12-2012 02:03:13 
"maddog Data: 19-12-2012 23:09:44


"...to nawet badmingtonisci mogliby byc bokserami zawodowymi...lol..."

Cop jest na bank Polakiem.Który kurwa Amerykanin napisałby z typowo "polskim" błędem.Cop napisał "badmingtonisci"jeśli ktoś nie jarzy... xDD "


lol...ciesze sie, ze jestem az taki "polski" czyli "wasz"...lol... Ze wzgledu na akcent nie moglbym sie podszyc tak latwo za Polaka, ale w formie w jakiej sie tutaj prezentujemy jest to jak widze calkiem mozliwe... Mozesz mnie wiec bez zadnego problemu traktowac jak tam sobie chcesz. Musze sie przyznac, ze nie zalapalem tego co napisales, gdyz sadzilem iz "badminton" to w jezyku polskim "badmington" ale jak sie okazuje nazywacie to "kometka" albo rowniez "babintonem"...Teraz juz sprawdzilem i wiem. No coz, bledy zdarzaja sie nawet wirtualnej swietnosci...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 20-12-2012 02:08:46 
"MrAdam Data: 19-12-2012 23:45:15


Hmm jak było ppv to był to odgrzewany kotlet niewiarty złotówki, a nagle jakie zainteresowanie lol"

Mialem znajomego, z ktorym grywalismy w tenisa dosc czesto, a ktory to zawsze biadolil, ze te BMW nie sa warte zadnych pieniedzy i jego Toyota Corolla jest znacznie lepsza. No coz, byly to jego "zdolowane ekonomicznie czasy" wiec nawet nie probowalem go korektowac, gdyz nie mialoby to sensu... Bodajze rok temu spotkalismy sie na jakiejs imprezce i w wyniku konwersacji dowiedzialem sie iz nowa praca, lepsze pieniadze i nowa, lepiej ustawiona zawodowo zona zmienily mojego dawnego znajhemo do tego stopnia, ze BMW 328i ktorym przyjechal na imprezke, to najbardziej ekstraodrynarny samochod swiata...lol...
To tak jak z tymi przeciwnikami PPV w Polsce. Rozumiem wzgledy ekonomiczne, ale wszystkie teorie dorabiane do faktu, ze brak pieniedzy jest ewidentnie przeszkoda by byc prawdziwym fanem boksu, sa dla mnie zawsze smieszne...lol...
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-12-2012 02:51:49 
@maddog

"Cop jest na bank Polakiem.Który kurwa Amerykanin napisałby z typowo "polskim" błędem.Cop napisał "badmingtonisci"jeśli ktoś nie jarzy... xDD"

Wiadomo to od dawna. Kilka razy o tym pisałem.
Pytanie, kto mu płaci za naganianie.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 20-12-2012 04:42:38 
nie zdziwię się jak Adamek zrobi zajebistą wagę na tą walkę, a tak na prawdę to tego bym sobie życzył, Adamek ważący ~98kg vs Cunn ~95 hehe to by mogła być powtórka z CW w trochę lepszym wydaniu :)
 Autor komentarza: MarekTri
Data: 20-12-2012 08:43:52 
@Neme
Wstaję rano i czytając twój post o 3 poślizgach Cunna, który doprowadza mnie do spontanicznego śmiechu :) hehe.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-12-2012 09:07:20 
Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 20-12-2012 01:28:55
antycop

neme sobie jaja robi z milana :) Który po walce będzie pisał, że Adamek pokonał rozbitego zawodnika. Tak samo endriu pisał, że wcale go to nie zdziwi jak Walker pokona Adamka, później się okazało że Walker to bum.

nie wiem co smiesznego jest w stwierdzeniu ze cunn jest szybszy i lepiej wyszkolony technicznie ? co jest śmiesznego w stwierdzeniu ze cios Adamka powalajacy nie jest ?

poczytałbyś moje posty o tej walce to niepisałbyś takich głupot co napisze po walce , dla mnie Cunn nie jest wrakiem i walka bedzie dobra , wyrównana przynajmniej w początkowej fazie gdzie przewaga fizyczna Górala bedzie niwelowana własnie szybkoscią Steve

jesli Adamek wygra pogratuluje ale ta walka nie jest w stanie odpowiedzieć Nam , po raz kolejny zresztą , o pozycji Górala w HW , o realnej pozycji bo w te nr 4 to już tylko najwięksi psychofani wierzą
Dajesz STEVE
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 20-12-2012 09:29:41 
cop,
dlaczego sadzisz iz by byc "prawdziwym" fanem boks utrzeba wykupic ppv? Co to znaczy prawdziwy, czy ten ktory z zasady nie placi dodatkowo za walke bokserow jest nieprawdziwym? Ciekawa teoria, ja jestem wedlug twojego toku polprawdziwy, za ostatnia walke MP vs JMM zaplacilem za Adamka nawet jesli dojdzie do jego walki z Wladkiem nie zaplace, no coz, widocznie nie tylko jestem polfanem ale i pol patriota!
 Autor komentarza: Coperek
Data: 20-12-2012 10:31:40 
Grzywa
"za ostatnia walke MP vs JMM zaplacilem"

Komu zapłaciłeś jak to było za free w TV :)
 Autor komentarza: rumburak
Data: 20-12-2012 10:34:31 
Coperek
W USA nie było za free...:)
 Autor komentarza: rumburak
Data: 20-12-2012 10:36:38 
Coperek
Może Grzywa mieszka w stanach...?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-12-2012 14:42:45 
prawdziwi kibice ogladaja streama a nie jakies tam ppv
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-12-2012 16:30:12 
http://www.facebook.com/EraMastera
Zapraszam do polubienia strony fanów Mateusza Masternaka

Szukamy osób z dobrą znajomością języka niemieckiego do przygotowywania streszczeń niusów o Mateuszu z niemieckich mediów.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 20-12-2012 16:58:34 
@piotr

ju masz odpowiedz ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.