DEONTAY WILDER vs KELVIN PRICE

W walce niepokonanych dwumetrowców Deontay Wilder (26-0, 26 KO) już w trzeciej rundzie potężnym prawym znokautował Kelvina Price’a (13-1, 6 KO), potwierdzając, że jest obecnie jednym z najlepszych ciężkich na amerykańskim rynku. Po pojedynku „Brązowy Bombardier” rzucił wyzwanie innemu czołowemu pięściarzowi ze Stanów Zjednoczonych, Bryantowi Jenningsowi, ale ten szybko odpowiedział na Twitterze, że w najbliższej przyszłości nie zamierza mierzyć się z nokautującym kolejnych rywali 27-latkiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Whisper
Data: 16-12-2012 13:40:18 
KO piękne.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-12-2012 14:12:48 
Tragiczna walka.Obaj bez pomyslu.Wilder nastawiony na jeden cios,Price ciezko wystraszony
Ciosy jakim Wilder powalil przeciwnika przypomina mi ten jakim,przewraca sie chamow na dyskotekach.Tylko ze oni maja wtedy przynajmniej ze 2 promile w sobie:)
 Autor komentarza: kafel
Data: 16-12-2012 14:25:04 
Mi się walka podobała. Nokaut potworny, chyba nikt by po tym nie wstał.

Lubię Wildera, takiego punchera chciałbym na mistrza
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 14:25:27 
trochę bezsensownej bieganiny połączonej ze szturchaniem powietrza, zakończone bardzo ładnym "dyskotekowy" KO...
Szału nie ma.
 Autor komentarza: Teken
Data: 16-12-2012 14:33:37 
Na moje skromne oko to ten Wilder nie wiele ma atutów poza siłą i warunkami, jakiś taki ociężały a technika też nie najwyższych lotów..
 Autor komentarza: zamek9
Data: 16-12-2012 14:43:50 
prawdopodobnie Price juz był podłączony 10 sekund wczesniej stad ten nokaut, wczesniej w klinczu juz otrzymał mocny cios i sie chwiał
 Autor komentarza: egzekutor83
Data: 16-12-2012 14:44:20 
No i mu zajebał...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-12-2012 14:49:12 
andrewsky,stonka
gdzie Wy k.urwa na dyskoteki chodziliście że widzieliście takie ciosy ;) ?
 Autor komentarza: juken
Data: 16-12-2012 14:51:38 
Cios ciągnięty od napisu Corona :) czyli dosłownie półringu .
Nie ma co narzekać , przy najmniej nie był to zapasiony, dwie głowy niższy super średni. :D
 Autor komentarza: Adihash
Data: 16-12-2012 15:02:08 
Cios tak sygnalizowany, że dziwię się jak można było dać się tak czysto trafić. Na Kliczkę to za mało bo za ten czas oni by wyprowadzili ze dwa proste. Wilder musi się podszlifować i nabrać lekkości, płynności chociaż obroną nie grzeszy i używa gardy kiedy trzeba.
 Autor komentarza: Bartek6483
Data: 16-12-2012 15:03:40 
Wilder to cwaniak i dobrze widział że przeciwnik jest mocno naruszony po dwóch ciosach w zwarciu. Ostatni cios musiał dojść, skończył robotę po prostu.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 16-12-2012 15:09:34 
Jak dla mnie Wilder ładnie się zaprezentował , jasne jest to dużo za mało na Bokserów pokoju B Kliczków czy Haye'a ale Ko piekne , coś miał taką siłe ze nie sadze by którykolwiek z boksrów to ustał , ja zapytam podobnie jak milan , gdzie wy widzieliście takie ciosy na dyskotece ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 16-12-2012 15:09:51 
ten Price to typowo podstawiony przeciwnik.......zadnego ryzyka

nie trawie wildera w ogole, wczoraj na showtime caly czas mowili ze jezeli wilder nie pojdzie polke wyzej jezeli chodzi o dobor rywali to niewiele z niego bedzie........podzielam to zdanie

chyba niegdy nie zostane jego fanem
 Autor komentarza: nik
Data: 16-12-2012 15:17:24 
Price wogole nie trzymal gardy wiec w kocu wylapal.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 16-12-2012 15:39:30 
Wyglądało to jak na ulicy Widler na kozaka podbił jeden strzał i koniec :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 16-12-2012 16:24:34 
W 2013 dla Kliczki: Povetkin,Pulev,Boytsov
W 2014 czas na gigantów: Fury,Price,Wilder
Myślę,że z którymś z nich Władek dostanie KO.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 16-12-2012 16:39:21 
@andrewsky, Stonka...

IDEALNIE TRAFIONE PORÓWNANIA!!! NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!!!
 Autor komentarza: Adihash
Data: 16-12-2012 16:57:59 
Idealna porównania mam ja...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-12-2012 16:58:24 
Czwarty rok na zawodowych ringach z Markiem Brelandem, ktory byl fantastycznie wyszkolonym zawodnikiem,a po jabie trudno znalezc slad w boksie Deontaya. W kazdym razie o wiele za malo jak na tak obdarzonego warunkami fizycznymi boksera.Byloby duzo latwiej namierzac przeciwnika, bo z bardziej mobilnym trzymajacym garde rywalem bez podwajanych,potrajanych lewych trudno bedzie o miejsce dla prawej reki.
Nie mowiac o duzym rywalu, ktory bedzie umial trzymac dystans.
Jesli ktos mial watpliwosci dlaczego tak spokojnie prowadzony jest "Bronze Bomber" to zamieszanie na ringu przed odpaleniem finalnego pocisku daje odpowiedz na wszystkie pytania.
Nie tylko te podejrzenia o watpliwa szczeke, ale rowniez braki w wyszkoleniu widac bylo jak na dloni wczorajszej nocy.
Na pocieszenie dla fanow Wildera jest fakt, ze jego prawy moze skonczyc walke w kazdym momencie.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:15:43 
"clyde22 Data: 16-12-2012 16:58:24

...Na pocieszenie dla fanow Wildera jest fakt, ze jego prawy moze skonczyc walke w kazdym momencie. "

W dzisiejszej wadze super ciezkich i wielkich piesciarzy, aczkolwiek Wilder wciaz oscyluje w granicach 225lbs, posiadanie pojedynczego nokautujacego ciosu moze byc calkowicie wystarczajace by zostac mistrzem swiata... Kazdy doskonale wie, ze Deontay umiejetnosciami nie grzeszy i to z wiadomych powodow. Moze nigdy nie bedzie dobrze wyszkolonym piesciarzem, ale wciaz w kontekscie omawianej czesto tutaj konkurencji (David Price, Robert Helenius, Tyson Fury etc...) widzialbym Wildera jako zwyciezce tych pojedynkow...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:19:24 
Oczywiscie by nie popadac w euforie, pomimo znakomitego rekordu, Kelvin Price to zaden "orzel ringowy" i nie mozna bylo sie nawet spodziewac innego wyniku. Ja stawialem na KO w drugiej rundzie, ale jak powiedzial De La Hoya, Wilder bedzie musial w koncu zawalczyc odrobinke dluzej niz kilka rund... Nastepna walka to moze byc wspomniany Jonathon Banks (jesli nie dojdzie do rewanzu z Mitchellem) lub Bryant Jennings.
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-12-2012 17:20:20 
Moje wrazenia z walki to troche nudy oraz jeden zamachowy cep.

Kelvin Price to raczej zywiec, takze na jego tle kazdy w miare przyzwoity HW by wygladal dobrze.

Wilder ma gabaraty: wzrost oraz zasieg, ale przy takich parametrach, normalnie zbudowany oraz muskularny bokser powinien wazyc okolo 250 funtow. Czyli Wilder jest chudy, a w najlepszym przypadku smukly.

Zamachowy cios ma, ale poniewaz jest smukly to jego szcczeka jest podejrzana. Troche luk w obronie tez jest. Poniewaz K. Price to raczej slaby bokser, po takiej walce nic nie mozna powiedzic.

Chcialbym go zobaczyc w akcji z ktoryms z twardych weteranow jak Thompson albo Grant, wtedy bysmy lepiej wiedzieli na co go stac.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:24:12 
"StonkaKartoflana Data: 16-12-2012 14:25:27
trochę bezsensownej bieganiny połączonej ze szturchaniem powietrza, zakończone bardzo ładnym "dyskotekowy" KO...

Nie wiem co ten "dyskotekowy" znaczy ale domyslam sie iz to cos negatywnego. Dla mnie ten nokautujacy cios przypominal zwykla egzekucje. Wilder zranil Price'a wczesniej i widzac jego niepewnosc zdecydowanie wykonal typowy dla siebie zamach i prcyzyjnie, spektakularnie zakonczyl walke. Tego sie po nim wszyscy spodziewali... Oczywiscie zadnych karkolomnych wyczynow technicznych w tej walce nie bylo, ale moze to i lepsze niz ogladanie 12 rund nieustannych, ostroznych ciosow prostych i obawy przed przyjeciem jednego...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:28:01 
"canuck Data: 16-12-2012 17:20:20

Chcialbym go zobaczyc w akcji z ktoryms z twardych weteranow jak Thompson albo Grant, wtedy bysmy lepiej wiedzieli na co go stac."

Zarowno Thompson jak i Grant sa zbyt wolni by przetrwac dwie rundy z Wilderem. Ja poszedlbym odrobinke dalej i z przyjemnoscia zobaczylbym Deontaya juz w nastepnej walce z kims pokroju wspomnianych przeze mnie brytyjczykow: Price'a lub Fury'ego... Takie pojedynki dalyby nam obraz tego, gdzie jest Wilder. Moze to rzeczywiscie tylko kolos na glinianych nogach??? Moze jednak to ktos, kto moze zakonczyc kariere kazdego swoim poteznym prawym???
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 17:29:33 
cop nie wiem czy zauważyłeś ale to Wilder ostrożny w tej walce nawet za ostrożny jak na klasę przeciwnika.....Jak się chce dłużej walczyć to się dobiera lepszego przeciwnika, a nie biega dookoła buma bez ciosów.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-12-2012 17:29:52 
@ cop "Kazdy doskonale wie, ze Deontay umiejetnosciami nie grzeszy i to z wiadomych powodow. Moze nigdy nie bedzie dobrze wyszkolonym piesciarzem, ale wciaz w kontekscie omawianej czesto tutaj konkurencji (David Price, Robert Helenius, Tyson Fury etc...) widzialbym Wildera jako zwyciezce tych pojedynkow..."
Ja nie odwazylbym sie prognozowac zakonczenia takich pojedynkow, choc nie wykluczam, ze masz racje. Mimo przecietnej postawy w ostatniej walce ciagle najwyzej oceniam umiejetnosci Price'a (bron Boze nie tego wczorajszego Kelvina).
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 17:30:36 
canuck - Grant??? a widziałeś go z Bothą???
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-12-2012 17:31:08 
Ja nie widzę Wildera na treningach z Wladziem. Niby radził sobie swietnie, może Wlad go oszczedzal? Kliczko skonczylby Wildera w dowolnym momencie, chyba ze jest jakoś niesamowicie odporny.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 17:33:16 
@cop

Tak, zakończyć karierę każdego emeryta, to by się zgadzało :D A w walkach z bardziej odpornymi na ciosy i sprawdzonymi rywalami, okazało by się, że albo oni mają tytanowe szczęki, albo Deontay ma przereklamowany cios. Odpowiedź na te pytanie dała już walka Szpilki z Beckiem i McCline'm, Heleniusa z Chisorą i Williamsem, teraz czekamy na to czy potwierdzi się mit Price'a, Wildera i Golovkina.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:34:36 
"StonkaKartoflana Data: 16-12-2012 17:29:33

cop nie wiem czy zauważyłeś ale to Wilder ostrożny w tej walce nawet za ostrożny jak na klasę przeciwnika.....Jak się chce dłużej walczyć to się dobiera lepszego przeciwnika, a nie biega dookoła buma bez ciosów."

Byl ostrozny, ale czy to grzech? Moze Price nie jest wioelkim puncherem, ale jestem przekonany iz jego precyzyjny cios moglby znokautowac kazdego. To przeciez potezny gosciu. Oczywiscie to nie calkowicie wyjasnia dlaczego Wilder nie uzywa ciosow prostych, ma slabsza prace nog niz np. rok temu etc... Przychylilbym sie odrobine do opini clyde22, ze moze wspoolpraca z Brelandem nie jest tym co Wilder potrzebuje...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:38:47 
clyde22 Data: 16-12-2012 17:29:52

...Ja nie odwazylbym sie prognozowac zakonczenia takich pojedynkow, choc nie wykluczam, ze masz racje. Mimo przecietnej postawy w ostatniej walce ciagle najwyzej oceniam umiejetnosci Price'a (bron Boze nie tego wczorajszego Kelvina)."


Oczywiscie prognozowanie takich pojedynkow jest zawsze zwiazane z duzym ryzykiem, ze ktos zawsze po fakcie powie: pomyliles sie i nie znasz sie na boksie... Prawda jest jednak taka, ze to nie jest zadna nauka, aczkolwiek zwana "sweet science" wiec i w prognozowaniu takowych wynikow zawsze istnieje olbrzymia szansa na pomylke... Mowiac to, bez wzgledu na nasze sympatie lub antypatie w stosunku do roznych zawodnikow, z przyjemnoscia zobaczylibysmy np.:
Wilder-Fury
Price-Helenius
Jennings-Boytsov
...nieprawdaz?
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:42:27 
"bak Data: 16-12-2012 17:33:16
...w walkach z bardziej odpornymi na ciosy i sprawdzonymi rywalami, okazało by się, że albo oni mają tytanowe szczęki, albo Deontay ma przereklamowany cios."


Mysle, ze cios Wildera z wczorajszej nocy zakonczylby kazda walke bez wzgledu na przeciwnika i jego odpornoisc. Pytaniem jest tylko, czy tacy jak Wladimir czy Haye daliby sie trafic? Juz Adamek wspominal, ze Wilder jest strasznie silnie bijacym piesciarzem ale pozostaje problem precyzji ciosow...
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 16-12-2012 17:44:23 
cop

"Oczywiscie prognozowanie takich pojedynkow jest zawsze zwiazane z duzym ryzykiem, ze ktos zawsze po fakcie powie: pomyliles sie i nie znasz sie na boksie"

śmieszne jest to że ty się bardzo często mylisz, a przecież jesteś przeznawcą :)
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 17:47:12 
Jest wielu amerykańskich pięściarzy, poza czołówką z którymi Wilder nie miałby łatwo. Oliver McCall, Jameel McCline, Zack Page, Jason Estrada, Kevin Johnson, James Toney, Dominick Guinn, Sherman Williams, Sierhei Liakhovich, Rusłan Czagajew. Niech pokona 2-3 z nich a potem niech walczy z czołówką bo to już naprawdę ostatni dzwonek by budować formę i przetestować kondycję.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-12-2012 17:49:45 
Nie zakończyłby kilku bokserów ale mniejsza o to.
Nie ważne jak efektowny był ten knockout dla mnie najlepszym obecnie ciężkim "młodego pokolenia" w USA jest Jennings.
Widać że zrobił postępy jeśli chodzi o siłę ciosu a w innych elementach od Wildera jest moim zdaniem lepszy/
Myślę że wypunktowałby D. Wildera chyba że ten ma słabszą szczęke (wtedy nawet Ko).
Mogę się mylić ale stawiam na Jennigsa.
Wilderowi jeszcze dużo brakuje. Wiemy ciągle że potrafi mocno uderzyć ale niech mu w końcu dadzą kogoś kto się przyjąć nie boi a i mocno odda.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:53:04 
"dzejmsblant Data: 16-12-2012 17:44:23

...śmieszne jest to że ty się bardzo często mylisz, a przecież jesteś przeznawcą :) "

lol...nie myla sie tylko ci, ktorzy nie maja swojej opinii...lol...
Ponadto, czy jestes pewny ze wiesz dokladnie ze sie myle, czy moze jest to forma inicjowania konwersacji poprzez alternatywny watek wprowadzany do polemik???
Zreszta to nieistotne. Widze jednak iz dokladnie sledzisz kazde moje slowo...lol... To troche smieszne, gdyz ja ciebie nie pamietam a kilku z was jednak doskonale rozrozniam w tle calej tej cybernetycznej masy...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 17:55:54 
bak - McCall jest blisko pięćdziesiątki!!! Toney? a obejrzyj go z Lebiediewem, Guinn od dekady przegrywa co drugą walkę, McCline???? on już przegrywał z najzwyklejszymi bumami, Estrada??? bo się Adamek parę lat temu z nim pierdzielił???
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:56:48 
"BlackDog Data: 16-12-2012 17:49:45

Nie ważne jak efektowny był ten knockout dla mnie najlepszym obecnie ciężkim "młodego pokolenia" w USA jest Jennings."

To fakt. Jennings to taki nowy "Holyfield" ale jego ostatnia walka mnie odrobine zawiodla. Musze sie przyznac, ze 2012 to rok zawodow. Wszyscy nasi mlodzi ciezcy nie pozwalaja na zbytni optymiz. Mitchell ze swoja szklana szczeka, Wilder z brakami technicznymi etc... Mysle, ze Jennings jak z nich wszystkich najsolidniejszy ale poczekajmy na walke z kims lepszym.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 17:59:31 
@Stonka

Każdy z nich ma twarde szczęki. Niektórzy z nich nigdy nie przegrali przed czasem, McCall nigdy nie leżał na deskach nawet! Walka z nimi dałaby odpowiedź na pytanie czy Wilder jest w stanie każdego znokautować czy też nie, a sądzę że nie.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 17:59:39 
"bak Data: 16-12-2012 17:47:12


Jest wielu amerykańskich pięściarzy, poza czołówką z którymi Wilder nie miałby łatwo. Oliver McCall, Jameel McCline, Zack Page, Jason Estrada, Kevin Johnson, James Toney, Dominick Guinn, Sherman Williams, Sierhei Liakhovich, Rusłan Czagajew. Niech pokona 2-3 z nich a potem niech walczy z czołówką bo to już naprawdę ostatni dzwonek by budować formę i przetestować kondycję."


Mysle, ze wszyscy przez ciebie wymienieni byliby tylko kolejnymi nokautami w rekordzie Wildera. Szkoda czasu. Sluchajac dzisiaj De La Hoyi, odnioslem wrazenie iz chce on przyspieszyc kariere Deontaya, wiec mozemy spodziewac sie czegos konkretnego juz w lutym, tym razem na HBO.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 18:00:40 
BlackDog - też mi się zdaje, że Jenningens walczy jak rasowy bokser! ruchowo i technicznie to chyba najciekawszy obecnie prospekt. Podczas gdy znaczna część obecnych "nadziei" to atleci, kołki, siłacze przerabiani na bokserów.
Tylko ciekawe czy Jenningsowi bliżej będzie do takiego Jamesa"Quick"Tillisa czy Larry Holmesa.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:03:23 
@cop


Mysle, ze cios Wildera z wczorajszej nocy zakonczylby kazda walke bez wzgledu na przeciwnika i jego odpornoisc. Pytaniem jest tylko, czy tacy jak Wladimir czy Haye daliby sie trafic? Juz Adamek wspominal, ze Wilder jest strasznie silnie bijacym piesciarzem ale pozostaje problem precyzji ciosow...

Zanim on by był w stanie ich celnie trafić to sam wcześniej przegrałby przed czasem. Z Władimirem stawiam niemal pewną czasówkę, z Hayem alo przed czasem, albo na punkty.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-12-2012 18:05:58 
Jak do tej pory Wilder,poza mega mocnym ciosem i dobra szybkoscia nic nie pokazal
Watpie ze jest,w stanie diametralnie poprawic swoja technike,ktora wydaje sie byc przecietna.Bez tego bedzie schematycznym zawodnikiem,nastawionym tylko na nokaut.Nie wroze mu wielkich sukcesow
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:10:52 
Po walkach na przetarcie powinien celować w Rusłana Czagajewa, Mike'a Pereza, Odlaniera Solisa, Derecka Chisorę, Juana Carlosa Gomeza, Kevina Johnsona czy Travisa Walkera, zawodnicy znani i co niektórzy wysoko w rankingach :D
 Autor komentarza: Grini
Data: 16-12-2012 18:11:02 
cop - Myslisz ze ten wczorajszy Wilder znokautowałby śliskiego ToneyA albo Johnsona ? nie wierze w to a napewno nie Toneya
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:11:38 
Moze moje opinie dotyczace rodzimych prospektow sa zyczeniami bardziej niz realna ocena ich mozliwosci i szans, ale jeden dobry amerykanski ciezki moglby duzo zmienic w tym biznesie. Mowie oczywiscie o zmianach w ramowkach programowych wielkich stacji jak HBO czy SHO, ale rowniez wzbudzic wiksze zaiteresowanie stacji publicznych jak NBC czy CBS. Moze tesknie odrobine za latami dziewiedziesiatymi, kiedy waga ciezka byla naprawde krolewska a nie dodatkiem do walk "kurczakow"... Bede wiec uparcie szukal tych niuansow w zachowaniach Wildera czy Jenningsa, ktore pozwalaja mi na odrobine optymizmu.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:15:13 
"Grini Data: 16-12-2012 18:11:02


cop - Myslisz ze ten wczorajszy Wilder znokautowałby śliskiego ToneyA albo Johnsona ? nie wierze w to a napewno nie Toneya"


James Toney to byl piesciarz ze starej szkoly i nikt pokroju Wildera nie bylby w stanie mu zrobic krzywdy. Oczywiscie dzisiejszy Toney to parodia, wiec szkoda nawet wspominac. Kevin Johnson jest moze i sliski, ale niestety niezbyt aktywny ofensywnie, wiec taka walke Wilder by wygral w pewnym momencie poprzez nokaut. Oczywiscie sa to tylko przypuszczenia, gdyz tak naprawde wciaz niewiele wiemy o Deontayu, ale jeszcze kilka miesiecy i dowiemy sie wiecej. Pierwsza polowa 2013 to 3 walki Wildera na antenie, wiec zobaczymy.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:16:22 
@cop

A po co nadziei szukać w Ameryce skoro w Europie mamy idealnych technicznie i silnych braci Kliczko? Może Wladimir nie daje wiele emocji, ale Vitali jest za to odważny i bojowy. Dereck Chisora również był bardzo widowiskowy w walkach z Heleniusem czy Vitkiem. Mamy w Europie Haye'a czy Adamka albo Puleva i Fury'ego podejmujących wyzwania. Nie jest powiedziane że tylko w Ameryce są ciekawe gale i emocje bo w Niemczech gale Sauerlanda czy w Anglii Warrena i Hennesy'ego również nie są nudne.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:18:10 
Jezeli zwrocicie uwage na pojedynki Wildera z mniejszymi przeciwnikami, zauwac mozna latwo, ze wykorzystuje on swoje warun ki fizyczne w niezly sposob i aczkolwiek nie uzywa ciosow prostych, trzyma swoich rywali w bezpiecznej strefie do momentu, w ktorym czuje sie wygodnie na zadanie tego jednego pojedynczego ciosu nokautujacego. Czy polowanie na ten cios jest metoda na zdobycie czegos istotnego w wadze ciezkiej? No coz, zobaczymy...
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:18:17 
@cop

Zapomniałem dodać o ciekawej walce prospekta europejskiego z amerykańskim, mianowicie 22 grudnia w Bethlejem na gali Adamek-Cunningham w undercardzie zaboksują faworyzowany Vyacheslav Glazkov i zwycięzca prizefightera Tor Hamer na antenie NBC.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:21:57 
"bak Data: 16-12-2012 18:16:22
@cop

A po co nadziei szukać w Ameryce skoro w Europie mamy idealnych technicznie i silnych braci Kliczko? Może Wladimir nie daje wiele emocji, ale Vitali jest za to odważny i bojowy. Dereck Chisora również był bardzo widowiskowy w walkach z Heleniusem czy Vitkiem. Mamy w Europie Haye'a czy Adamka albo Puleva i Fury'ego podejmujących wyzwania. Nie jest powiedziane że tylko w Ameryce są ciekawe gale i emocje bo w Niemczech gale Sauerlanda czy w Anglii Warrena i Hennesy'ego również nie są nudne. "

Nie bede sie powtarzal, ale nudni bracia Klitsckos juz sie koncza, wiec naturalnym procesem jest szukanie nastepcow. Dlatego tez takie interkontynentalne potyczki pomiedzy Heleniusem, Pricem, Furym, Boytsovem i Wilderem, Jenningsem czy nawet jeszcze Mitchellem, bylyby z pewnoscia interesujacym sprawdzianem tego, czego mozemy oczekiwac w niedalekiej przyszlosci...
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:28:18 
Ja myślę że Wilder nastawia się na obijanie bumów ze szklanymi szczękami, zdobycie któregoś z wakatów po braciach Kliczko i odejściu na emeryturę z ponad 50 walkami na koncie i współczynnikiem 100 % nokautów pobijając rekordy Vitalija Klitschko i Rocky'ego Marciano xD
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:30:21 
@cop

A Ty jak przewidujesz wynik walki Glazkova z Hamerem? Ja myślę że sprawdzony (w walkach z Oloukunem i Airichem) powinien poradzić sobie z Amerykaninem, ale nie będzie miał łatwo.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:33:18 
"bak Data: 16-12-2012 18:30:21


A Ty jak przewidujesz wynik walki Glazkova z Hamerem? Ja myślę że sprawdzony (w walkach z Oloukunem i Airichem) powinien poradzić sobie z Amerykaninem, ale nie będzie miał łatwo."

Mysle, ze Glazkov jest lepszym technicznie piesciarzem niz Hamer, ale ta walka to z pewnoscia zagadka dla wielu. Kazdy wynik bedzie calkowicie latwy do zaakceptowania...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 18:35:23 
"bak Data: 16-12-2012 18:28:18
Ja myślę że Wilder nastawia się na obijanie bumów ze szklanymi szczękami, zdobycie któregoś z wakatów po braciach Kliczko i odejściu na emeryturę z ponad 50 walkami na koncie i współczynnikiem 100 % nokautów pobijając rekordy Vitalija Klitschko i Rocky'ego Marciano"

Nie sadze ze bedzie az tak zle. Wkrotce sie przekonamy kto bedzie nastepny na liscie GBP... Main Events chce doprowadzic do walki Jennings - Wilder, wiec to byloby niezwykle interesujace spotkanie.
 Autor komentarza: bak
Data: 16-12-2012 18:40:55 
@cop

Glazkov będzie fajnym uzupełnieniem pustki po braciach Kliczko (jak odejdą) dla Ukraińców. Młody chłopak, nie boi się wyzwań, dopiero kilkanaście walk na koncie a już walczy z innym prospektem i to na jego terenie. Wygrana z Hamerem na pewno wiele mu da.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-12-2012 18:42:45 
Cop
Jennings cię zawiódł??
Pewnie dlatego że walczył chaotycznie. Po prostu chciał chłopak pokazać na siłę że poprawił siłę uderzenia przez co walczył dosyć "otwarcie"/
Mam nadzieję że nie piszesz o tym "knockdownie" bo to tylko świadczy że jak mocno oberwie potrafi sobie poradzić i nie pływa po całym "basenie"/
Pokazał że wzmocnił cios walcząc trochę chaotyczniej niż zwykle...
Gość gdy nie stara się walczyć "siłowo" jest piekielnie trudny do czystego trafienia (efekt rąk tak długich że zakrywają dużą powierzchnię) a sam potrafi ładnie odpowiedzieć.
Dobrze niech wzmacnia cios by wychodziły mu mocne uderzenia w mniej szalonych akcjach, a będą z niego ludzie,

Stawiałbym na niego z wieloma bokserami którzy obecnie postrzeganie są jako top HW.
Myślę że po ew,. porażce Adamka on będzie jego następcą w stajni ME///

Bracia Klitschko są od wszystkich tych kolosów o 2 poziomy wyżej, nie wspominając już o szybkości i naturalności ruchów z czym trzeba się chyba urodzić (popatrzcie na ostatnia walkę Price który miał być tak dobry ruchowo, przy braciach to zwykły kołek), a być może tak ich szkolili od najmłodszych lat.
Co do Wildera to nie chce być posądzony o posądzanie (:P) ale mam wrażenie że ostro go "szprycują". Nie chodzi tylko o budowe ale ten głos. Nie rusza się jakoś genialnie już teraz a nie wiem ile już waży.
Zobaczymy ale ja zwróciłbym uwagę na dół bo na takich nóżkach niedługo będzie miał ciężko o równowagę przy normalnym chodzeniu a co dopiero jak przyjmie potężną bombę.

Także z USA tylko B. Jennings, jeśli chodzi o młode pokolenie. On walczył już z pięściarzami z których klasą dyskutować nie można. Wilder ma to wszystko przed sobą.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 18:52:06 
BlackDog - o oci Wildera najmniej bym się martwił, temat wałkowany wielokrotnie. Wielu wybitnych bokserów (szczególnie czarnych) to kulturyści na patykach - Savon, Hearns, Roy Jones,Holyfield... Marquez w ostatnich latach przybrał z 10 kg, a nogi zostały takie jak miał 55kg ...dzięki temu tułów ma boksera wagi wyżej.
Praca nóg boksera to "wysiłek długodystansowy" nie siłowy więc nogi powinny wyglądać jak u maratończyka.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 16-12-2012 18:54:15 
@cop "Oczywiscie prognozowanie takich pojedynkow jest zawsze zwiazane z duzym ryzykiem, ze ktos zawsze po fakcie powie: pomyliles sie i nie znasz sie na boksie... Prawda jest jednak taka, ze to nie jest zadna nauka, aczkolwiek zwana "sweet science" wiec i w prognozowaniu takowych wynikow zawsze istnieje olbrzymia szansa na pomylke... Mowiac to, bez wzgledu na nasze sympatie lub antypatie w stosunku do roznych zawodnikow, z przyjemnoscia zobaczylibysmy np.:
Wilder-Fury
Price-Helenius
Jennings-Boytsov
...nieprawdaz?"
Zgadza sie, ale racjonalnych przeslanek, zeby postawic na ktoregos z uczestnikow starcia jest czasem wiecej, czasem mniej. Pojedynki,o ktorych piszemy kwalifikuja sie moim zdaniem do drugiej kategorii.Tak wiec ja postawilbym na Davida Price'a w ewentualnych potyczkach z pozostalymi tzw. prospektami, ale nie zdziwilyby mnie specjalnie inne rozwiazania.Generalnie kiedy sport stanie sie latwo przewidywalny, nic nie bedzie nas przy nim trzymac i pozostanie znalezienie sobie ciekawszego hobby.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-12-2012 18:58:22 
Może i nie ale większość których wymieniłeś nie miała 2 m +
Zobaczymy oczywiście mogę się mylić. Wszystko zależy od dobrej pracy nóg.
Wilder namiesza ale czy aż tyle ile się mówi. Zobaczymy. W sumie prawdopodobnie to wysocy pięściarze będą przejmować stery po K2/
Mam zatem nadzieję że trochę braci jeszcze pooglądam bo reprezentują dużo wyższy poziom niż wszyscy pretendenci/
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 19:21:02 
"clyde22 Data: 16-12-2012 18:54:15

Zgadza sie, ale racjonalnych przeslanek, zeby postawic na ktoregos z uczestnikow starcia jest czasem wiecej, czasem mniej. Pojedynki,o ktorych piszemy kwalifikuja sie moim zdaniem do drugiej kategorii.Tak wiec ja postawilbym na Davida Price'a w ewentualnych potyczkach z pozostalymi tzw. prospektami, ale nie zdziwilyby mnie specjalnie inne rozwiazania.Generalnie kiedy sport stanie sie latwo przewidywalny, nic nie bedzie nas przy nim trzymac i pozostanie znalezienie sobie ciekawszego hobby"

No coz, masz absolutna racje. Przewidywalnosc zabija ekscytujacy element w tym biznesie, czy tez jak to okresliles "sporcie". Ja jestem zawsze zadowolony jak zostaje zaskoczony rezultatem walki. Nigdy nie gram, wiec pieniedze sie nie licza a tylko czysta ekscytacja wydarzeniami. Ostatnia walka, ktora mnie calkowicie zaskoczyla to potyczkma Berto z Guerrero. Nigdy nie sadzilem, iz Berto moze walczyc tak bezmyslnie, ale to wlasnie jest piekne w tyn naszym hobby... Co do Price'a czy Wildera, oczywiscie wynik tej walki moze byc rozny. Ja stawiam na Wildera, ale zwyciestwo Anglika nie byloby zadnym zaskoczeniem. Jak wspomniales, zbyt malo konkretnych danych by podjac bardziej detaliczne proby analizy.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-12-2012 19:27:24 
"BlackDog Data: 16-12-2012 18:42:45
...Jennings cię zawiódł??
Pewnie dlatego że walczył chaotycznie. Po prostu chciał chłopak pokazać na siłę że poprawił siłę uderzenia przez co walczył dosyć "otwarcie"/
Mam nadzieję że nie piszesz o tym "knockdownie" bo to tylko świadczy że jak mocno oberwie potrafi sobie poradzić i nie pływa po całym "basenie"/..."

Zawiodl mnie rzeczywiscie tym, ze walczyl odrobine chaotycznie a sadzilem iz jest bardziej taktycznym piesciarzem, ktory potrafi kalkulowac w ringu bez zbytniego narazania sie na niepotrzebne klopoty. Mowiac to, doceniam jego przyjemny dla oka styl walki, ale czasami chec przypodobania sie publicznosci moze skonczyc sie niezbyt dobrze. Ostatnim razem wszystko bylo OK, ale ja juz mysle o kolejnych wyzwaniach, ktorym Bryant bedzie musial sprostac...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-12-2012 19:33:19 
Gość z którym walczył wyglądał na boksera który ma solidne "kowadło" w łapie, więc jeśli z nim sobie radził to poradzi sobie z wieloma lepszymi pięściarzami którzy tak mocno nie tłuką.
Zresztą mam nadzieję ze wycisną maksa z jego możliwości i predyspozycji jeśli chodzi o siłę ciosu, i będzie "kłuł" z dużą siłą walcząc bardziej jak w poprzednich walkach.
Jak dla mnie już teraz mógłby zastąpić Adamka z którym podejrzewam mógłby wygrać.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-12-2012 20:09:06 
Stonka
Też się zastanawiam, na jakie dyskoteki chodzisz? :) A tak na poważnie, nie pokusiłbym się o określenie defensywny Wildera mianem "ostrożnej" - to zbyt ekskluzywne, nacechowane poprawnością techniczną i taktyczną określenie.
Z Wilderem jest tradycyjnie - bumobijcowość nie niesie ze sobą wielu informacji.
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 16-12-2012 20:40:53 
Panowie nie róbcie sobie jaj ze nie wiecie o co chodziło z tym dyskotekowym ciosem. Zobaczcie na powtórce jak on był wyprowadzony z technika bokserską nie za duzo miał wspólnego strzał wyprowadzony zza pleców. Siła i szybkosc wildera jest ok ale technika? Jak dla mnie D. Price najlepiej prezentuje sie technicznie z prospektów- pomijajac ostatnia walke w której wypadł slabiutko ale mam nadzieje ze to był głownie brak swiezosci wynikajacy ze zbyt czestych walk.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 16-12-2012 20:54:24 
Stonka zgadzam się ogólnie z Twoim wywodem dotyczącym budowy nóg ale, w wagach lżejszych.zestawiałeś jednak ciężkich z lekkimi.jeśli w wagach do pólciężkiej nawet, ta dysproporcja uchodzi,to w ciężkiej,zwłaszcza u 2-metrowców trzeba mieć na czym stać.co do tematu widera nie można nic powiedzieć,ponieważ ciągle bije kelnerów.pzdr.
 Autor komentarza: Deter
Data: 16-12-2012 21:01:25 
coolpix
Wygląd nie świadczy o zdolnościach. Można mieć mocne, wytrzymałe, skoordynowane patyki, a można słabe, wolne, kołkowate monumenty:)
 Autor komentarza: canuck
Data: 16-12-2012 21:02:52 
Ring werifikuje wszystko. Legendy, mity, nadmuchane baloniki oraz niedocenianie.

Moje sarkastyczne poczucie humoru mowi mi, ze K2 poprosza Banks, aby w przerwach pomiedzy trenowaniem Wladka, sprawdzil wszystkich Amerykanskich prospektow.

Sprawdzil juz Mitchell, a moze teraz pora na Wilder oraz Jennings!

Prospekci, to tylko prospekci! Taki niemiecki prospekt Gerber zostal wlasnie spowadzony na ziemie przez solidnego emeryta z Anglii.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 16-12-2012 21:08:26 
coolpix - W ciężkiej też uchodzi i wśród dwumetrowców również - Savon -198cm wielu go uważa za największego punchera z amatorów i zawodowców, fizycznie też był praktycznie zawsze silniejszy od przeciwnika (nawet od Tuy o nogach grubych jak kolumny :))).
Henry Akiwande 2O2cm - tors potężniejszy niż Władimir Kliczko nogi jak zapałki, może największym bokserem nie był ale siłę miał niesamowitą.

Z bardzo silnych fizycznie i puncherów jeszcze paru by się znalazło - Norton czy Earnie Shavers
 Autor komentarza: Bulsonone
Data: 16-12-2012 22:08:41 
Ja uważan że Wilder i Fury to najlepsi prospekci wagi cięzkiej.Wilder z Arreolą najlepszymi cieżkimi w Usa.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 16-12-2012 22:54:41 
Bulsone podzielam Opinie fury i price

pózniej helnius


za 2 lata widze Głazkowa

Kubrata pulewa nie zaluczam do prospektów ale do 5 piatki zwodników na swiecie

po Kliczkach i heya pulew poziom Adamka i Povietkina! lub wyzej
 Autor komentarza: CalgaryFlames
Data: 17-12-2012 01:24:12 
Dla mnie Wilder jest przyszlym mistrzem ,ma pierdolniecie i super warunki.Szpilka niech zapomni za malo inteligentny.Tak poza tematem to wrocilem niedawno z Canmore ,tacy sportowcy jak Kowalczyk promuja Polske a Wach jest dla mnie zerem i kompletnym imbecylem.Pozdrawiam
 Autor komentarza: SWJar
Data: 17-12-2012 03:27:54 
Przechuj! o: Na osiedlu były bogiem.
 Autor komentarza: Jorginto
Data: 17-12-2012 10:26:50 
Co to było... fatalna walka...Wilder nic nie pokazał. Bez lewego prostego, ociężały na nogach, nastawiony wyłącznie na prawy, dziurawy w obronie. Ot tak se wyszedł "zej...ać" przeciwnikowi gonga. Price i Fury by go wypunktowali bez problemu.
 Autor komentarza: TajemniczyCios
Data: 17-12-2012 12:18:06 
CalgaryFlames dla twojej wiadomosci Justyna Kowalczyk tez brała doping i została za to ukarana.Tak samo RJJ w 2000 roku, oraz masa innych sportowcow.DOping w sporcie to bardzo wazna rzecz
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.