FLOYD: NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOLEJNEJ WALKI

4 maja to najbardziej realna data powrotu na ring króla większości list P4P, niepokonanego Floyda Mayweathera Jr (43-0, 26 KO). Póki co nie wiadomo z kim zmierzy się pięściarz, jednak według zagranicznych źródeł brane są pod uwagę dwie kandydatury - mistrza świata WBC kategorii junior średniej Saula Alvareza (41-0-1, 30 KO) oraz mającego świetną passę Roberta Guerrero (31-1-1, 18 KO). "Money" zapowiada, że bez względu na to z kim zmierzy się w ringu emocji nie zabraknie.

- Nie mogę się doczekać. Wiem tylko tyle, że póki co mamy datę 4 maja, później wrzesień. To ustalił mój menadżer, Leonard Ellerbe. Pokażę piękny boks dla moich fanów. Nadal czekam na listę potencjalnych przeciwników. Nie ważne kto to będzie, jedno wam mogę obiecać - to będzie wielkie show - zapowiada Floyd.

Floyd został również zapytany, czy jest zainteresowany pojedynkiem z wielkim zwycięzcą zeszłego weekendu, Juanem Manuelem Marquezem (55-6-1, 40 KO), którego pokonał ponad 3 lata temu po jednostronnej walce.

- Manny i Juan bili się cztery razy, bo kibice nigdy nie byli pewni tego, kto wygrał. Raz przeważał Pacquiao, raz Marquez i tak wychodzili do ringu czterokrotnie. Ja powróciłem po dwuletniej przerwie i pokonałem Marqueza bez problemu. Jednak jestem pełen uznania, że w wieku 40 lat on trzyma formę i nadal wygrywa, to dobrze o nim świadczy. Nie będę źle mówił o Mannym, ani o Marquezie, który poniósł porażkę z moich rąk. Niektórzy ludzie źle mnie odbierają, bo jestem szczery. Ja tylko stwierdzam fakty. Trzymam kciuki za Pacquiao i modlę się za niego. Wiem, że kocha ten sport i liczę, że wróci do boksu - zakończył Floyd.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:02:10 
wow! normalnie nie wierzę nic kontrowersyjnego nie padło z ust floyda, czyli wygląda na to że przeszedł jakąś bliżej nie określoną przemianę. nie dogryzł manemu pewnie już myśli że many jest skończony i robienie wycieczek osobistych nie ma sensu zwłaszcza że pewnie szansa na skoszenie grubej kasy na floyd vs pac pewnie już całkiem padła
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-12-2012 22:04:09 
Chyba "nie mogę doczekać sie kolejnej wypłaty" , bo dużo forsy przesralem. Spokojnie mógłby walczyć 2 razy w roku skoro czuje taki głód boksu. Guerrero niestety bedzie bezradny, a z Alavarezem w życiu nie wyjdzie. Nie wiem z kim mógłby walczyć ... Wyjdz z Pacmanem we wrześniu i bedzie super.
 Autor komentarza: bosz
Data: 12-12-2012 22:16:18 
Jeśli nie Alvarez to Martinez, to chyba jedyny chłop, który ma z nim szansę, tylko trochę duży na Floyda. Z opcji jeszcze bardziej nierealnych to może Matthysse w półśredniej albo na przykład Trout w junior średniej.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:18:09 
MrAdam
z pacem teraz nie ubiją takiej forsy jaką mogli by ubić 2- 3 lata temu ale floyd mało ma kasowych opcji z alvarezem raczej nie zawalczy z troutem też z martinezem ale tylko w 154 choć nie wierzę że martinez chciał by w tym wieku eksperymentować z wagą jak już jest w pełni średnim(wagowo) zwłaszcza że ma opcję stoczenia rewanżu z chawezem króry może dać mu spokojnie ze 3miliony zielonych a ryzyko mniejsze. z kolei guerrero nadal nie jest znany szerszej opini amerykanów w dodatku nie walczy szczególnie widowiskowo i nawet nie jest w stanie zapełnić hali w swoim rodzinnym mieście czyli jeżeli kibice kupili by PPV to tylko i wyłącznie ze względu na floyda
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:20:23 
a jeszcze jest opcja ściągnięcia gromowładnego damiana jonaka który jest prawdopodobnie obecnie numero uno p4p. ale na taką opcję floyd by musiał sporo zapłacić
 Autor komentarza: Kronk
Data: 12-12-2012 22:22:35 
MrAdam

Boks to biznes dlatego nie wiem dlaczego miałby nie wyjść do Alvareza ?
Ty na serio myślisz że on mógłby się bać Saula ?
Odpowiesz pewnie że skoro bał się Pacmana to boi się i Saula hehe
Ja osobiście bardzo chętnie zobaczył bym Floyda z młodym wilkiem Alvarezem z Guerrero od biedy również. Walka z Pacmanem nie ma już większego sensu dlatego nie sądzę aby na Floydzie ciążyła presja wyjścia do niego we wrześniu. Zresztą Manny i tak byłby w tej potyczce skazany na pożarcie :)
Rewanż z Marquezem faktycznie bez sensu, Meksykanin bez szans. Uwielbiam Marqueza strasznie tak jak i innych Meksykańskich wojowników lecz sądzę że styl Mayweathera kompletnie mu nie leży. Wielu nie docenia zwycięstwa Floyda nad Marquezem i dziwię się czemu, fakt że Meksykanin jest trzy wagi naturalnie mniejszy niż Mayweather ale nawet gdyby miał gabaryty równe Floydowi to Amerykanin i tak by wygrał. Może tylko walka nie była by aż tak skrajnie do jednej bramki. Powtórzę styl Floyda jes niezwykle niewygodny dla pięściarza boksującego jak Marquez !
Bardzo bym chciał żeby Alvarez był kolejnym przeciwnikiem Floyda. Byłby to najbardziej wymagający przeciwnik od lat. Do tego duży i trzynaście lat młodszy. Były by emocje chociaż faworytem moim zdaniem i tak Floyd. Ale wiadomo to jest boks wszystko się może zdarzyć :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 12-12-2012 22:25:43 
@BronuarKomuszenko

Ortiz też nie był znany i Mayweather sprzedał 1.25mln PPV w cenie o 5$ wyższej niż zazwyczaj. Dlatego zyski były takie same (chyba nawet minimalnie większe) jak przy okazji walki Pacman - Marquez III, gdzie sprzedano 1.4mln PPV.

Najbardziej prawdopodobna opcja to 4 maja Guerrero i we wrześniu Canelo. O ile wszystko wypali, bo to trochę mało czasu między walkami i ciężko powiedzieć, czy obie walki dojdą do skutku w tak krótkim odstępie czasu.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 12-12-2012 22:26:52 
Mr Adam
Ty wiesz, że z Alvarezem nie zawalczy?...
Robicie z meksykanina bóg wie jakiego boksera tak naprawde nie wiadomo w oparciu o co? Umiejętności ma bardzo duże, ale na litość boską kogo On p
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-12-2012 22:29:26 
BronuarKomuszenko
Właśnie po porażce Pacmana paradoksalnie byłoby według mnie bardzo duże zainteresowanie ta walka. Zreszta takich mistrzów zawsze ludzie bedą chętnie oglądać.
Kronk
Ja postawiłbym na Alvareza w ich walce. Ile floyd waży w dniu walki? 152lbs? Saul ze 165? Myśle ze Mayweather zdaje sobie sprawę ze lata juz nie te, a Meksyk jest silny, szybki, dobry technicznie i bedzie po prostu za duży. To samo z Martinezem, Sergio znokautowałby Floyda be dwóch zdań, zasięg kosmiczny, przewaga siły, a umiejętności nie mniejsze.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 12-12-2012 22:29:36 
Pokonał i jeszcze jedna niezwykle istotna rzecz On ma dopiero 22 lata i jakoś nie widzę kogoś tak młodego bijącego najlepszych na świecie
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-12-2012 22:32:00 
Zawsze przychodzi ten moment kiedy młody bije starego :)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:36:50 
Fryto666
tak ale ortiz był zaraz po świetnej walce z berto(walka roku) poza tym na mniejszych galach hbo często był główną walką wieczoru (z maidaną i inne) natomiast guerrero częściej był bokserem na doczepke do jakiegoś większego ewentu jak choćby podczas gali gdzie głównym wydażeniem była walka maidana vs morales natomiast ortiz był identyfikowany z meksykanami mugł liczyć na sporą widownie na swoich galach czego nie może powiedzieć roger
 Autor komentarza: Laik
Data: 12-12-2012 22:38:25 
a o Bradleyu wszyscy zapomnieli?Myślę,że Tim na przetarcie a pózniej Pacman...
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:38:47 
robert miało być a nie roger
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 12-12-2012 22:38:53 
Myślę ,że Floyd mógłby zawalczyć z Bradleyem ale 4 maja to święto Meksyku. A może Garcia ale z Canelo to by była walka. Rywali jest paru wszystko zależy od kasy.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:40:19 
z bradleyem będzie missmatch tim nie ma na floyda żadnych argumentów poza sercem do walki którego trudno mu odmówić
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:43:17 
garcija ma korzenie portorykańskie a ma już zaklepaną walkę z judahem i wszystko zależało by czy będzie to dla niego trudna walka i czy bardzo się wyeksploatuje (sądzę że będzie to łatwa walka)
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 12-12-2012 22:44:57 
a co do rywali może wziąć K9 i zrobić unifikację w junior średniej a to się też dobrze sprzeda
 Autor komentarza: Kronk
Data: 12-12-2012 22:55:28 
MrAdam

Floyd ma doświadczenie w walkach z najlepszymi którego Saul mimo pokaźnego rekordu nie posiada. A tak w ogóle to znokautowanie takiego geniusza defensywy jest bardzo mało realne jedyna szansa na zwycięstwo to wyraźne wypunktowanie go. Nawet Martinez nie zdołałby posadzić Floyda. Pamiętaj że Floyd poza defensywą ma też mocną szczękę co pokazał przyjmując potężny cios od Mosleya na przykład.
Receptę jak pokonać pięściarzy walczących w stylu jak Broner czy Floyd ukazał w bardzo mądrym poście użytkownik Clyde22 kiedyś. Ale to teoria bo w praktyce będąc z Floydem w ringu trzeba się spodziewać wszystkiego.
Floyd jest to pięściarz który gdy był młodszy w wielu elementach ocierał się o perfekcję. Manny był świetny lecz moim zdaniem zdaniem zawsze bliżej mu było do widowiskowego rzeźnika niż do artysty ringu :) :)
 Autor komentarza: Laik
Data: 12-12-2012 22:59:13 
4 maja,święto meksyku...hmm rudy to by było coś!
Ale nie sądzę,żeby GoldenBoy dali swoją największą nadzieję na pożarcie Floydowi.
Nie byłoby to zbyt mądre,nawet z biznesowego punktu widzenia,bo Canelo naprawdę ma papiery na przyszłego mistrza i dominatora.
A po laniu z rąk Mayweathera to już nie będzie to samo...
 Autor komentarza: rakowski
Data: 12-12-2012 23:20:54 
Żależy w jakiej wadze stoczy pojedynek.Ten pas naprawdę nie znaczy w wypadku Floyda wiele.Najbezpieczniejsza opcja dla floyda to walka w półśredniej z Guerrero lub innym gościem.O walce z Alvarezem w junior średniej można chyba na razie zapomnieć,nie chce mi sięwierzyć,że Floyd pokazałby ogromne jaja i wyszedł do tego pojedynku,bo to on jest dominatorem i to oni powinni zbijać do półśredniej i walczyć z Mayweatherem,a nie szukać Alavareza w junior średniej.Najtrudniejsze walki Mayweather miał w wadzę junior średniej z OScarem i Cotto,a wydaje mi się,że pomimo 22 lat,to ALvarez jest o klasę lepszy.Na początku byłem sceptyczny,ale on naprawdę jest dobry.Jeśli Floyd pokonały Meksykanina w junior średniej,to byloby to coś wielkiego.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 12-12-2012 23:22:22 
Żależy w jakiej wadze stoczy pojedynek.Ten pas naprawdę nie znaczy w wypadku Floyda wiele.Najbezpieczniejsza opcja dla floyda to walka w półśredniej z Guerrero lub innym gościem.O walce z Alvarezem w junior średniej można chyba na razie zapomnieć,nie chce mi sięwierzyć,że Floyd pokazałby ogromne jaja i wyszedł do tego pojedynku,bo to on jest dominatorem i to oni powinni zbijać do półśredniej i walczyć z Mayweatherem,a nie szukać Alavareza w junior średniej.Najtrudniejsze walki Mayweather miał w wadzę junior średniej z OScarem i Cotto,a wydaje mi się,że pomimo 22 lat,to ALvarez jest o klasę lepszy.Na początku byłem sceptyczny,ale on naprawdę jest dobry.Jeśli Floyd pokonały Meksykanina w junior średniej,to byloby to coś wielkiego.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 12-12-2012 23:28:52 
Rakowski
Od kogo Canelo jest klasę lepszy od Oscara ???
Oscar z najlepszych lat rozbilby i Floyda i Paca , zobacz jakie problemy ze " starym " De la hoya miał Floyd to co by było gdyby Oscar był te pare lat młodszy

W starciu Floyda z Canelo postawiłbym na rudego bo mimo ze nie walczył jeszcze z nikim wielkim to trudno nie widzieć w nim ogromnego potencjału i niesamowitej jak na juniorsrednia siły
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 12-12-2012 23:29:14 
rakowski stary troche przesadziłeś mówiąc ,że Saul jest o klasę lepszy od Floyda. Walka by była arcy ciekawa myślę ,że narazię tylko on Martinez i Gołowkin są wstanie dać wyrównaną walkę z Moneyem.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 12-12-2012 23:46:43 
Dlatego ze walka byla w kat. Oscara 154. Prime Mayweather vs prime ODLH w 147 to wyrownana walka bez faworyta.

A Alvarez to juz w ogole bokser 2 kategorie wyzej od Mayweathera, a mimo to Mayweather jest faworytem w potencjalnej walce w 154, bo jest po prostu duzo lepszy boksersko. Alvarez robi wage z problemami podobnie jak Chavez, on w przyszlosci bedzie boksowal kategorie wyzej.

Latwo przychodzi wam ferowanie wyrokow nawet nie zastanawiajac sie dlaczego tak jest. Porownywac bokserow z roznych wag.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-12-2012 23:46:46 
nikt z was nie bierze pod uwage ze moga zwalowac floyda na rzecz canelo?
 Autor komentarza: rakowski
Data: 12-12-2012 23:46:57 
Chodziło mi,że Alavarez jest lepsze od Cotto na dzień dzisiejszy i w dniu walki walki Mayweather vs OScar,jakby na miejsce dać ALavareza,a nie FLoyda,to poskładałby i Oscara.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-12-2012 23:48:50 
Wujek

golovkin? naprawde tak sadzisz?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 12-12-2012 23:52:10 
Mayweather to zaden junior sredni 154, dla niego polsrednia to calkowity max. Wystarczy zobaczyc ile wazyl na wadze i przede wszystkim w dniu walki z Cotto.

Prawdziwa junior srednia to Lara, Trout, Martirosyan. To tylko swiadczy o klasie Mayweathera ze badac duzo mniejszy i tak jest faworytem w 154 z Alvarezem, ktory nawet nie wyjdzie do duzych junior srednich.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 12-12-2012 23:52:50 
LegiaPany
Ja juz o tym scenariuszu pisalem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-12-2012 23:54:26 
Hilti

a gdzie? bo z checia przeczytam
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 12-12-2012 23:55:19 
Myślę ,że tak w kat 154 bo golovkin mówił ,że jest w stanie zejść kat niżej. Walka mogła by być ciekawa być możę to osobista fascynacja dominacji Gołovkina nad Proksą. A taka ciekawostka my tu gadu gadu o Alvarezie a tu na orange sport walka z Lopezem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 00:01:11 
wujek785

cios aby go pokonac ma napewno ale czy floyd dal by sie golovkinowi w ogole trafic; watpie zeby w ogole walczyli bo 1. golovkin to anonim dla floyda 2. mozliwe zeby floyd jednak mial obawe nawet przed "wychudzonym" GG gdyz ten moglby naprawde zgasic mu swiatlo
 Autor komentarza: Laik
Data: 13-12-2012 00:03:36 
Zwałować Floyda na rzecz Canelo hehe dobre,Canelo faworytem,też dobre :)
Fakt,że 154 nie jest dla Mayweathera,walcząc z Oscarem nie był tak dobry,nawet z Cotto widać było,że Floyd jest po prostu zbyt słaby(w sensie siły a nie umiejętności oczywiście).

Ale na Canelo by starczyło,Money to geniusz i oklepałby młokosa
 Autor komentarza: Laik
Data: 13-12-2012 00:06:23 
Jaki kurwa Golowkin????Rozmawiamy poważnie,czy nie?
Pokonał Polaka i już Go do Floyda przymierzają...Przecież Mayweather nie wie kto to w ogóle jest
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 00:08:42 
To byl zwykly komentarz tutaj, ale nie moge znalezc. Ogolnie zarys byl taki ze Mayweather niedlugo konczy kariere (kilka lat), a Alvarez to nowy super produkt HBO w kontekscie PPV i przy wyrownanej walce mogli by dac wygrana Canelo jako zamiane pokoleniowa.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 13-12-2012 00:09:15 
LegiaPany ja pisałem ,że walka mogła by być ciekawa i GG mógłby mu zgasić światło lecz zgodzę się z tobą ,że ta walka jest nierealna bo Moneyowi się to po prostu nie opłaca a ryzyko większe niż z Bradlyem czy
Guerrero.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 13-12-2012 00:14:34 
Ja chciałbym oglądać Mayeathera w kategorii półśredniej,bo junior średnia nie jest dla niego i tam powinien pokazywać swoje umiejętności.My tutaj gadu,a w najbliższy weeken Donaire vs Arce.Nie mogę się doczekać,bo Donaire jest moim jednzym z ulubionych pięściarzy obok Guerrero,Bute
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 00:19:06 
Hilti

"Ogolnie zarys byl taki ze Mayweather niedlugo konczy kariere (kilka lat), a Alvarez to nowy super produkt HBO w kontekscie PPV i przy wyrownanej walce mogli by dac wygrana Canelo jako zamiane pokoleniowa. "

no tak, zastanawiam sie nad tym samym

wujek

wlasnie z bradleyem ryzyko prawie zadne (oprocz moze wejsc glowa bradleya) az robertem sam bym go z checia zobaczyl i trzymal kciuki za guerrero (dawalbym mu okolo 30-40% szans....napewno nie zawalczyl by gorzej niz cotto z floydem)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 00:28:23 
Znalazlem to:

"Autor komentarza: HILTI Data: 05-12-2012 23:13:46

Ta walka to moze byc zamiana pokolen, przy wyrownanej walce sedziowie dadza wygrana Canelo. Canelo to nowy super produkt HBO, rowniez jezeli chodzi o umijetnosci bokserskie, ma 22 lata i jest kandydatem na dlugie rzadzenie w boksie oraz w PPV jak teraz Floyd. Mayweather ma juz 36 lat i jest bardzo blisko konca kariery.

Naturalnym jest ze HBO chcialoby aby Canelo przejal schede po Mayweatherze, pokonujac go w ostatniej walce.

Duze ryzyko dla Floyda, bo przy wyrownanej walce lub lekko wygranej sedziowie dadza wygrana Canelo. Gdybym byl jego doradca to bym odradzal ta walke na rzec latwiejszych: Bradley, PacMan lub Guerrero. Inne nazwiska niz ta 4 wogole nie maja sensu dla Floyda sportowo ani medialnie."
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 00:34:42 
HILTI

no w sumie rowniez tak sobie to wymalowalem, zgadzam sie w 100%

dawac mu pacmana - zdenerwowanego porazka z marquezem, po wyciagnieciu wnioskow z popelnionych bledow - na pelnej ku...e :D i mamy moze rzeznie :)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 00:42:22 
Teraz mu Floyd tej walki nie da, bo ma 2 oficjalne porazki z rzedu i za bardzo PacMan mu teraz nie jest potrzebny. Musialby Pacquiao wrocic jakimis 2-3 wygranymi walkami. Nie wiadomo jeszcze jak ta porazka przez ciezkie KO sie na nim odbije.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 00:48:21 
jak dla mnie gdyby mial "jaja" to by zaproponowal, i tak juz zarobil tyle kasy.......moglby swoje ostatnie 2-3 walki zrobic dla "dobra sportu"
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 00:50:21 
Pod wzgledem finansowym ta walka jak najbardziej by sie sprzedala nawet teraz, ale sportowo Pacquiao musi sie odbudowac po porazce przez KO.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 00:52:36 
pacman w kwietniu z kims na przetarcie (z kims porzadnym - bradley 2 lub peterson) i we wrzesniu z floydem
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 00:56:17 
Takie cos jest realne, ale mysle ze malo prawdopodobne. Ja uwazam ze do tej walki juz nigdy nie dojdzie.

Wczesniej obaj wymiennie byli liderami p4p, teraz Mayweather jest niekwestionowanie na 1, a PacMan w thering spadl az na 7. Gdyby Mayweather dal mu teraz walke, a PacMan jeszcze ja wygral to bylby najlepszy prezent jaki Floyd mogl mu dac, aby ten wrocil na szczyt.

Biorac pod uwage ze sportowo sie nie luba uwazam ze takim mysleniem bedzie kierowal sie Mayweather. W walce bylby faworytem, ale to jest boks i wszystko moze sie zdarzyc.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 01:00:28 
moze cotto - pacman 2.....tak o comeback roku? obaj po teoretycznie 2 porazkach

mysle ze to tez bylo by ciekawe a i pod wyzej podanym pomyslem mialo by szanse dobrze sie sprzedac
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 01:04:45 
Walka nie do zrobienia, bo nie ma jak sie dogadac z waga. Cotto chce walczyc w pelnym limicie 154. Dlatego nie doszlo do ich 2 walki, a Cotto wybral Floyda, bo ten zaproponował wolne limity i zgodzil sie walczyc w kategorii Cotto.

PacMan w 1 walce z Cotto walczyl w umownym 145, teraz proponowal Cotto umowny 150. Cotto do PacMana ponizej 154 mysle ze juz nie wyjdzie, bo nie bedzie w pelni formy.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 01:06:19 
hmmm no tak pacman po ostatnim nokaucie nie pojdzie wyzej niz 150
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 01:08:27 
I jest za maly na junior srednia. Niech celuje w Bradleya po tym nokaucie, mysle ze jest jak najbardziej w zasiegu. JMM powinien konczyc kariere, bo dla niego to jest idealny moment, ale pewnie kasa przesadzi.
A Mayweather celowac w Guerero i wszyscy beda pogodzeni :)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 01:13:53 
a na koniec 2013 canelo - trout obaj w swoim primie i mamy leonard - hagler :)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 01:18:25 
Taka walka jest jak najbardziej zasadna. Canelo mial walczyc z wygranym Cotto/Trout, ale nie na reke dla niego wygral Trout i juz ta walka nie jest pewna w 100%, bo Trout juz nie lezy Alvarezowi tak jak Cotto.

Canelo jest duzym junior srednim ktory z problemami robi wage, a unika tych duzych i mocnych ze swojej wagi jak Lara czy Trout.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 01:19:58 
lara to juz w ogole ma przerabane kazdy go unika.......jego walka z troutem stala by na pewno na technicznie najwyzszym poziomie
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 01:24:27 
Szkoda ze Williams wypadl z gry przez wypadek, bo po porazce z Martinezem mial wrocic do junior sredniej i mogl tam sporo jeszcze namieszac. Mial przeciez walke z Canelo. Dobra ide spac, pozdrawiam.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-12-2012 01:32:10 
nara
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 13-12-2012 02:39:10 
Czemu Floyd miałby nie zawalczyć z Canelo ?
Tutaj nie byłoby mowy o zwałowaniu Moneya.. Ludzie, przecież To Floyd ! Kurwa ja sobie nie wyobrażam, że ktoś byłby w stanie go przekręcić ..
Zaraz pewnie się nasunie wielu osobom pytanie, czy też myśl.. że skoro Pacquiao zwałowali.. to czemu nie Floyda? Ale trzeba spojrzeć na to też w ten sposób.. Za Mannym stoi Arum, który mimo swojego wieku i pewnie góry pieniędzy, jeszcze się nie nachapał.. Można się doszukiwać czegoś w stylu, że chcieli z 4 walki z Marquezem zrobić wielki comeback Pacmana. Co im oczywiście meksykanin w wielkim stylu pokrzyżował .. Bo jak to wytłumaczyć ? Coś musiało być na rzeczy... =Pacquiao ten dobry i wspaniały, w świetny sposób otrząsnął się po niesłusznej przegranej z Bradleyem, w pięknym stylu pokonując odwiecznego rywala Juana Manuela Marqueza, Filipińczyk wraca do gry..= Czy to nie brzmi swoją drogą "zachęcająco" na przyszłość ? Plany być może mieli wielkie, ale nie wypaliło.

Floyd nie da się wydymać, to nie ten typ człowieka...


Poza tym jeśli chodzi o warunki fizyczne, to według boxrec, Money jest 2 cm mniejszy, ale ma 5 cm lepszy zasięg ramion. Jeśli chodzi o to, to można powiedzieć że różnicy astronomicznej w tym nie ma.. ale przewaga Juniora.
Oprócz tego w ostatnim czasie po filmikach jakie się pojawiły w internecie, można wywnioskować, że Floyd tak jakby zrobił się trochę większy.. (pewnie koksuje jebany!!!!!!!!!)
Może szykuje trochę mięśni, na przepychanki w ringu z ubitym junior półśrednim ?

Ciekaw jestem czy Marquez zgodziłby się zawalczyć na tej samej gali co Floyd... Opromieniony wygraną nad Pacquiao Meksykanin mógłby zmierzyć się z wcześniejszym "pogromcą^^" Filipińczyka, Bradley'em..
Dwie mega walki, z Meksykanami w roli głównej, podczas ich święta ?
Każdy by się kurwa po prostu obłowił po uszy :)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 13-12-2012 02:48:25 
junior średnim* późna pora ;)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2012 09:34:23 
Alvarez - Floyd - to genialny pomysł. Alvarez to kawał byka i tak niską wagę bo jest bardzo młody. W końcu bokser, który od dawna ma parę cech którymi "góruje" nad Floydem! Jest sporo silniejszy fizycznie, ma lepszy cios no i jest 13 lat młodszy. Szybkością chyba dorównuje obecnemu Floydowi który nie jest aż tak genialny jak z Corralesem.
Jeśli założymy że Canelo jest wyraźnie lepszy niż stary Oscar czy ostatnio Cotto to może być naprawdę rewelacyjna walka.

Bradley oczywiście świetny na "przetarcie" dla obu, ale ja marzę żeby wąsaty łysielec zaliczył niespodziewaną porażkę z przecięniakiem za małą forsę i żeby marzenia o wielkiej kacie z Mannym/Marquezem/Floydem pękły jak bańka mydlana.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 13-12-2012 10:05:39 
Przeceniacie Canelo i niedoceniacie Floyda.Rozpracują Canelo i będzie jak dziecko we mgle i Floyd spusci mu manto i sprowadzi na ziemie bo rudy trochę zaczyna podskakiwać.Może i Canelo jest trochę wiekszy od Floyda ale jak nie wierzycie w to że Floyd nie jest wstanie szniwelowac tą przewagę Canelo to jesteście naiwni lub bardzo nie lubicie Floyda.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 13-12-2012 10:12:29 
Mnie też podoba się opcja Alvarez Floyd. Chciałbym zobaczyć Floyda w walce z gościem, który jest na tyle silny i sprytny aby zrobić Floydowi krzywdę przy linach. Niby Floyd walczył z osiłkami typu Hatton czy Ortiz ale oni byli za prości i za mali. Cotto radził sobie nieźle ale w tej kategorii jest za mały i siła ciosu nie ta. Może Alvarez da rady. Floyd na pewno nie będzie dla niego znikającym punktem bo on już tego nie potrafi. Czy Floyd będzie na tyle śliski dla Alvareza aby zneutralizować jego siłę i niezłe umiejętności. To byłaby super walka. Ale pewnie Floyd go nie wybierze tak jak nie chciał Pacmana i będzie Guerrero co też byłoby ciekawe bo to walczak z dobrą wydolnością a z takimi to zawsze kłopot jak się nie ma ciosu.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-12-2012 10:38:52 
unlocer - jeśli Floyd z wyleniałem Oscarem musiał się ciężko napracować, jeśli skończony Judah walczył z Floydem jak równy z równym pół walki, jeśli "lekko past" prime Cotto stawiał dzielny opór.
To dlaczego młody byczek Alvarez (o którego podejrzenia że jest dobry jak Oscar za młodu) miałby nie wypaść lepiej.

Oczywiście klasa rudego nie jest jeszcze do końca znana. bo nie walczył z bokserami typu Molina, Trout, Lara. Ale nie można załadać że to tylko rzeźnik typu Hatton
 Autor komentarza: unlocer
Data: 13-12-2012 11:04:47 
StonkaKartoflana
Z wielką ciekawością obejrzę te walkę ale pamiętam jakie problemy miał Canelo ze starszym Cotto.Floyd jest genialnym bokserem ale walczy czasami na tyle aby tylko wygrać nawet nieznacznie nie ryzykując przy tym wcale.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-12-2012 12:54:02 
Nie ma to jak po laicku sprawdzic wzrost i zasieg ramion i powiedziec ze sa rowni. Chodzi o fizycznosc, wage i sile, a nie nic nie znaczacy w tym kontekscie wzrost i zasieg ramion. Tyson ma 178 i zasieg mniejszy od FMJ moze z nim zrobic walke?

Mayweather na pewno bylby faworytem z Alvarezem w 154, ale nie o to mi chodzilo.

Mayweather to max polsredni nic wiecej. On w walce z Cotto na wadze mial 151, a w dniu walki juz wazyl 149. Canelo to duzy 154, ktory juz ma problemy z waga i w przyszlosci bedzie walczyl w sredniej.

Tym samym ten cudowny dla niektorych Alvarez unika takich piesciarzy jak Lara czy Martirosyan wyciagajac zawodnikow z kat. nizej.

Mayweather jest fizycznie mniejszy, a mimo to bylby faworytem z Alvarezem to tylko swiadczy o umiejetnosciach FMJ.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 13-12-2012 14:24:38 
Hilti, ja odniosłem się tylko i wyłącznie do wzrostu i zasięgu ramion. Wiem o tym, że Canelo jest potężniejszy od Floyda jeśli chodzi o budowę ciała, to przecież logiczne, biorąc pod uwagę ile rudy waży pomiędzy walkami ;))


Pewnie, że byłby faworytem, dla mnie w dodatku zdecydowanym. Nie wiem czy obecnie można mówić o deklasacji.. ? wszystko zależałoby od taktyki Floyda. I tego czy czuje, że jest w stanie zawalczyć z rudym, tak jak z Marquezem. Ale wiadomo, pewnie nie ma już takiej formy.. Dlatego to też by zgadzało sie z tym, że na filmikach Floyd wydaje się trochę bardziej przypakowany :) i będzie walczył w trochę innym stylu ;)


Mayweather pozwalając przeciwnikowi walczyć w jego optymalnej kategorii, pokazuje tak naprawdę kto jest kim w boksie, i tym samym zyskuje sobie przewagę psychiczną już na starcie;)
bynajmniej ja tak to widze :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-12-2012 14:52:14 
Nie wydaje mi się, aby Mayweather nabrał kiedykolwiek większej masy mięśniowej. Gdyby miał to zrobić, to już w walce z Cotto byłby większy. To jego optymalna waga, z którą czuje się najlepiej. Gdyby przybrał więcej masy mięśniowej mógłby na tym więcej stracić niż zyskać.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.