CZWARTA WALKA, A ZYSKI WIĘKSZE NIŻ Z TYSONA PO WIĘZIENIU

15 403 biletów sprzedano w sławnym hotelu MGM Grand w Las Vegas, gdzie odbywała się czwarta wojna pomiędzy Juanem Manuelem Marquezem (55-6-1, 40 KO) a Mannym Pacquiao (54-5-2, 38 KO). Łączne wpływy z wejściówek zagwarantowały zysk w wysokości ponad dziesięciu milionów dolarów - dokładnie 10,888,890$.

Jeśli chodzi o zarobek z biletów w całej historii walk bokserskich odbywających się w stanie Nevada, to 13. rezultat. Zyskami przebito drugi, rewanżowy pojedynek Mike'a Tysona z Frankiem Bruno, w którym "Żelazny" odzyskał tytuł mistrza wszechwag. Paru dolarów zabrakło natomiast do zarobków ze spotkania Floyda Mayweathera z Shane'em Mosleyem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 11-12-2012 09:57:40 
Może i większe zyski ale Walka Tysona z Bruno to było coś Większego coś na co cały świat bokserski czekal i odliczal sekundy do walki . Walka Pacquaio nigdy tamtej nie dorówna
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-12-2012 11:00:50 
Hehe : ) Oczywiście czekamy jeszcze na wyniki PPV ale w boksie zawodowym nie liczy się kto jak bardzo czekał i jaki ma sentyment ale zyski : ) Bo to zyski ukazują zainteresowanie.

Czas na piąty pojedynek! Padnie pewnie jakiś rekord.
 Autor komentarza: lizbona
Data: 11-12-2012 11:31:46 
tamta walka była 16 lat temu. troche inne czasy... inflacja itd
 Autor komentarza: wanderkei
Data: 11-12-2012 11:32:30 
Ciekawe jaka jest pierwsza 5-tka?? wie ktoś??
 Autor komentarza: teodorparker
Data: 11-12-2012 11:35:52 
Myślę, że zyski z piątej walki mogą być większe niż z potencjalnej walki Pacmana z Mayweatherem. To najlepsza walka na przyszły rok.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 11-12-2012 11:48:49 
Mnie się wydaje że powinni powiedzieć "STOP" takich rzeczy się nie odgrzewa. Czwarta walka była potrzebna tylko z racji wygranej któregoś przez KO bo sędziowie byli różni.. Teraz jest KO i po co to ciągnąć. Jeżeli zrobimy z tego serial brazylijski to za którymś razem emocje opadną.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 11-12-2012 11:55:27 
wanderkei
Tu jest lista PPV.

Najbardziej dochodowe walki w historii Pay-Per-View (całkowita liczba wykupień):
1 Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather Jr. 2,45 mln. - maj 2007
2 Mike Tyson - Evander Holyfield II 1,99 mln. - czerwiec 1997
3 Mike Tyson - Lennox Lewis 1,97 mln. - czerwiec 2002
4 Mike Tyson - Evander Holyfield I 1,59 mln. - listopad 1996
5 Mike Tyson - Peter McNeeley 1,55 mln. - sierpień 1995
6 Oscar De La Hoya - Felix Trinidad 1,4 mln. - wrzesień 1999
7 George Foreman - Evander Holyfield 1,4 mln. - kwiecień 1991
8 Mike Tyson - Frank Bruno 1,37 mln. - marzec 1996
9 Mike Tyson - Donovan Ruddock 1,25 mln. - czerwiec 1991
10 Oscar De La Hoya - Manny Pacquiao 1,25 mln. - grudzień 2008

Najbardziej dochodowi pięściarze w historii Pay-Per-View (całkowite przychody z walk):
1 Oscar De La Hoya 682 milionów dolarów (19 walk PPV)
2 Mike Tyson 545 milionów dolarów (12 walk)
3 Evander Holyfield 543 milionów dolarów (14 walk)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 11-12-2012 11:56:52 
Ups ta lista to z 2008 roku.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 12:04:50 
K2 by miało poważny problem z Frankiem Bruno!
Sami panowie widzicie że K2 brakuje bardzo,bardzo wiele jeżeli chodzi o kasowe pojedynki.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 12:17:55 
@Faraon
Oni nie walczą w PPV w Stanach, ale robią ogromną kasę w Niemczech. Poza tym każda ich walka ma ogromną oglądalność. Wcale im tak wiele nie brakuje, przynajmniej jeśli chodzi o ich własne zarobki.

@listhc
Zgadza się, ta lista jest już stara. Brakuje tutaj walk Mayweather - Mosley, Mayweather - Cotto, Pacquiao - Cotto, Pacquiao - Marquez 2.

Ponadto nie wiem, czy Mayweather i Pacquiao nie wyprzedzili już Tysona i Holyfielda jeśli chodzi o najbardziej dochodowych pięściarzy w historii.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 12:19:58 
Zobaczcie sobie jak Tysone się zdenerwuje w ringu 5 runda!
tyson vs Frank Bruno 1989.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 12:22:12 
Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 12:17:55
@Faraon
Oni nie walczą w PPV w Stanach, ale robią ogromną kasę w Niemczech. Poza tym każda ich walka ma ogromną oglądalność. Wcale im tak wiele nie brakuje, przynajmniej jeśli chodzi o ich własne zarobki.

Masz racje ale pamiętaj ile lat temu to było i mimo tego to i tak tamte pojedynki przeszły do histori jako kasowe a o K2 nic się nie nadmienia w tej kwesti!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 12:33:45 
Taki Tony Tucker był prawie nie do zajechania i jak na jego wzrost poruszał się genialnie. (1.96 m)
 Autor komentarza: bak
Data: 11-12-2012 12:42:58 
Ja nie wiem czemu Mayweather jest najlepiej zarabiajcym bokserem. Fakt jest cholernie skuteczny i efektywny, ale jego walki są nudne jak flaki z olejem. Praktycznie same kontry i defensywa i unikanie otwartej walki- nie to co dynamiczne pełne wymian walki Paca z Marquezem czy Moralesa z Barrerą.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 12:47:46 
Autor komentarza: bak
Data: 11-12-2012 12:42:58
Ja nie wiem czemu Mayweather jest najlepiej zarabiajcym bokserem. Fakt jest cholernie skuteczny i efektywny, ale jego walki są nudne jak flaki z olejem. Praktycznie same kontry i defensywa i unikanie otwartej walki- nie to co dynamiczne pełne wymian walki Paca z Marquezem czy Moralesa z Barrerą.

Zgadzam się z tobą!
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:02:22 
@Faraon
Tamte pojedynki przeszły do historii, bo były ciekawe i brali w nich udział głównie Amerykanie. O Kliczkach się w Stanach w ogóle nie mówi, bo po pierwsze nie są z USA = nie są tam znani, a po drugie nie mają przeciwników, z którymi mogliby dawać wielkie walki.

To nie ich wina. Poza tym, chyba i tak dobrze się czują w obecnej sytuacji :)

Gdyby Kliczkowie byli z USA, to byliby wychwalani i byliby pewnie jednymi z najlepszych w historii, a tak to są tam uznawani za nudziarzy.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:06:26 
Mayweather jest najlepiej zarabiającym sportowcem na ziemi, bo najlepiej potrafi się wypromować i wie co robić poza ringiem, aby ludzie chcieli kupić PPV. Poza tym jest z USA i na drodze spotykał wielkie gwiazdy boksu, i przy każdej takiej okazji zyskiwał sobie nowych kibiców/hejterów.

Kiedyś czytałem bardzo interesującą wypowiedź Mayweathera. Mówił w niej, że udzielił jakiejś dziennikarce (to chyba nawet było na 24/7) bardzo długiego wywiadu o swoim życiu. O tym jaki jest na prawdę, o swojej rodzinie, jak wygląda jego życie, gdy nie jest kamerowany itd. Wtedy dziennikarze stwierdzili, że jest to mało interesujące i kazali mu wzbudzić jakieś kontrowersje w celu uzyskania większego zainteresowania. No i Mayweather powiedział, że zrobił to co mu kazali, a pierwszy materiał został wyrzucony do kosza.

Biznes to biznes.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 13:11:05 
Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:02:22
@Faraon
Tamte pojedynki przeszły do historii, bo były ciekawe i brali w nich udział głównie Amerykanie. O Kliczkach się w Stanach w ogóle nie mówi, bo po pierwsze nie są z USA = nie są tam znani, a po drugie nie mają przeciwników, z którymi mogliby dawać wielkie walki.

To nie ich wina. Poza tym, chyba i tak dobrze się czują w obecnej sytuacji :)

Gdyby Kliczkowie byli z USA, to byliby wychwalani i byliby pewnie jednymi z najlepszych w historii, a tak to są tam uznawani za nudziarzy.

Znowu masz racje ale dorzuce swoje 3 grosze!

W stanach waga ciężka obecnie kuleje i popatrz na jedną rzecz!
Czemu go nie znają? sam się nad tym zastanawiam ale pierwsze co przyszło mi do głowy to monopol bo w europie go mają ale w Usa by napewno by go nie mieli ale nie zmienia faktu że za pojedynki mogli by wygenerowć spore sumy!
Zawsze był podział między USA a EUROPA!
Pozdrawiam!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 13:13:36 
Autor komentarza: Fryto666
Data: 11-12-2012 13:06:26
Mayweather jest najlepiej zarabiającym sportowcem na ziemi, bo najlepiej potrafi się wypromować i wie co robić poza ringiem, aby ludzie chcieli kupić PPV. Poza tym jest z USA i na drodze spotykał wielkie gwiazdy boksu, i przy każdej takiej okazji zyskiwał sobie nowych kibiców/hejterów.

Kiedyś czytałem bardzo interesującą wypowiedź Mayweathera. Mówił w niej, że udzielił jakiejś dziennikarce (to chyba nawet było na 24/7) bardzo długiego wywiadu o swoim życiu. O tym jaki jest na prawdę, o swojej rodzinie, jak wygląda jego życie, gdy nie jest kamerowany itd. Wtedy dziennikarze stwierdzili, że jest to mało interesujące i kazali mu wzbudzić jakieś kontrowersje w celu uzyskania większego zainteresowania. No i Mayweather powiedział, że zrobił to co mu kazali, a pierwszy materiał został wyrzucony do kosza.

Biznes to biznes.

Oglądałem to i lubie te 24/7 bo ciekawe materiały tam mają czyli tak swojsko od kuchni no i ta rozdzielczość!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 11-12-2012 13:19:56 
Tak żeby sprawa była jasna!
Nie ulega wątpliwości że K2 obecnie królują ale nie oszukujmy się jest bida i tyle a rzeczą oczywistą jest że to nie ich wina że mają takich rywali a nie innych a ich zimne kalkulacje to inna kwestia!
 Autor komentarza: teodorparker
Data: 11-12-2012 16:15:28 
Biznes to biznes, ale taki Pacquaio nie potrzebuje pajacowania, żeby się wypromować. Czyni to tym co robi w ringu i niczym innym. Tym się różni np. od Mayweathera. Poza tym Mayweather zarabia dużo za walki, ale toczy mało walk. Pacquaio zarabia równie dużo, a walczy częściej. Myślę, że gdyby Mayweather walczył częściej nie miałby takiej widowni. Po prostu by się przejadł.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 11-12-2012 17:02:20 
Te walki były 15/20 lat temu. Gdyby obecnie wystrzelił ktoś taki jak Tyson, prawdziwy amerykański bokser, gdyby waga ciężka stała wyżej niż teraz, myślę, że współczesny Tyson znokautowałby swoich rywali wynikiem ppv.
 Autor komentarza: carlitto30
Data: 11-12-2012 17:10:31 
Nie rozumiem ludzi ,którzy mówia ze piata walka pacqiuao- marquez jest niepotrzebna,tak samo mowiono o czwartej ,a walka była zajebista i każdy ją oglądał.Ja z wielką chęcią obejrzałbym następną
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-12-2012 18:41:08 
Jeśli ktoś nie chce kolejnej walki na samym szczycie gdzie wynik może iść w dwie strony i szykuje się wojna niech wraca oglądać Wawrzyka : )

O zdrowie czy jakiś aspekt mentalny niech się martwią sami zainteresowani. To ich wybór.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.