MILIARDER CHCE WALKI MAYWEATHER - 50 CENT

To było nieuniknione. Floyd Mayweather Jr (43-0, 26 KO) i 50 Cent, którzy kiedyś się przyjaźnili, a dzisiaj obrzucają się wyzwiskami na Twitterze, otrzymali propozycję stoczenia pojedynku. Ofertę wystosował pochodzący z Nigerii miliarder Alki David, które gwarantuje pięściarzowi i raperowi po pięć milionów dolarów za wyjście do ringu. Walka byłaby zakontraktowana na trzy rundy i miałaby charakter pokazowy. Proponowana przez biznesmena data – 14 grudnia.

- Mogę z nim walczyć, ale 14 grudnia to za wcześnie. Potrzebowałbym trochę czasu na zrobienie formy. Ważę teraz 204 funtów i chłopak zobaczyłby białe światło, gdybym go uderzył – napisał muzyk na Twitterze.

Mayweather do propozycji się jeszcze nie ustosunkował, ale trudno się spodziewać, aby pięć milionów dolarów mogło go skusić do pokazowej potyczki z większym rywalem. Możemy być natomiast pewni, że to nie ostatni odcinek sagi Mayweather vs 50 Cent.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: orion1987
Data: 10-11-2012 15:15:58 
He he co za bzdury :P
Za 5 mln $ to oni by nie chcieli muchy w kiblu ubic :D
 Autor komentarza: Champion20
Data: 10-11-2012 15:17:16 
orion nie do konca tak jest bo Floyd moze to potraktowac jako sparing i wogole sie nie przygotowac wyjsc i wygrac poprostu z marszu więc 5 mln latwe sie przyda
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 10-11-2012 15:18:39 
Przecież Floyd by go zabił
 Autor komentarza: Champion20
Data: 10-11-2012 15:25:58 
cycu1993 z tym zabił to trochę sie zagalopowałes. Jak by dobrze dostał w szczene od 50 centa to sam moglby wypasc za ring
 Autor komentarza: Ania
Data: 10-11-2012 15:28:09 
Wy tak na serio ? Przecież ten cały konflikt między nimi to ściema :)
 Autor komentarza: arp
Data: 10-11-2012 15:30:00 
za 500 milionów, to może by ich skusił bez względu na to, co się dzieje za kulisami tego "konfliktu"
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 10-11-2012 15:31:01 
No. Już Adamek z Gołotą maił z ringu wypadać. Floyd to jest bokser, człowiek który napierdala się całe życie. Gdzie 50 ma szybkość? Moze ma siłe fizyczna, ale to nie jest sile ciosu. Siła pochodzi z techniki. Floyd ma genialną pracę nóg i zawsze bije z pelnym skretem. I jeden lewy sierp i rapera nie ma. I każdy go coś wie to doskonale zdaje sobie z tego sprawe.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 10-11-2012 15:31:51 
5mln to są ze tak powiem startowe . Niech on da po 30 mln ale za walkę z Pacmanem. 50 cent mógłby z Najmanem co najwyżej powalczyc
 Autor komentarza: Krzych
Data: 10-11-2012 15:33:06 
Nie wiem na jakiej podstawie Floyd ma wychodzić za 5 mln. Jakby chciał to sam by tą walkę zorganizował i zarobił 10 razy tyle
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 10-11-2012 15:37:12 
Champion20- 50 cent nawet jak trenuje boks to w porowaniu z zawodowcem to niedzielny zawodnik ... Kto ostatnio czysto Floyda trafil ? Money bawil by si ez 50 centem jak z nieporadnym niedzwiadkiem karcąc go na tym sparringu jak by chciał... Kto kiedykolwiek próbował sparowac z dobrym małym zawodnikiem ten wie o co mi chodzi...
 Autor komentarza: Coperek
Data: 10-11-2012 15:44:50 
Hahaah, żenada :D Tu nie o kasę chodzi ale o absurd pomysłu.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 15:47:38 
@Ania
To nie jest sciema.50 powiedzial kilka slow za duzo,podpadl wplywowym ludziom ze swiata boksu tj. Haymonowi i Golden Boy Promotions i jego zawodnicy moga miec problem z dostepem do telewizji.
Do robienia biznesu zostal mu tylko Arum,wiec 50 zaczyna sie okrakiem wycofywac,bo jego inwestycje moga ucierpiec.
To,ze 50 i Floyd wroca do przyjazni czy kolezenstwa jest mozliwe,natomiast niesnaski zaczely sie od tego,ze Floyd nie wylozyl swojej polowy pieniedzy na kontrakty TMT.
I nie wylozy.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 10-11-2012 15:50:25 
Żenujące, tak delikatnie mówiąc :)
Dziwić się, że miliardowym korporacjom ciągle mało naszych pieniędzy i wpływów na świecie, skoro dwóch cwaniaków z grubymi portfelami, nie potrafi żyć z klasa, tylko odpierdala chałtury i błazenady, byle jeszcze więcej zarobić. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Żałosny spektakl i pokazówki.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 10-11-2012 15:56:41 
warunki życia na przedmieściach zwłaszcza Lagos i innych miast jest tragiczna ludzie żyją w slumsach z błota i desek dlatego jak nie ma co ten miliarder zrobić proponuje żeby pomógł swoim rodakiem rozdał leki i żywność zamiast płacić gwiazdorą które maja miliony i dla nich 5 mln $ to jak dla nas 5 groszy...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 10-11-2012 16:00:53 
@clyde22

http://www.bokser.org/content/2012/11/05/211351/index.jsp

Co do samej walki, to najpierw należy pamiętać, że 50 cent nieźle bije w gruchę i kiedyś trochę się bił, poza tym jest szybszy od kul. Przed merytoryczną dyskusją każdy powinien zapoznać się z materiałem zawartym pod tym newsem:

http://www.bokser.org/content/2012/01/12/145424/index.jsp

Pozdrawiam.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 16:02:58 
Co oni nas dziś katują jakimiś dziwnymi tematami...


BYŁA ROZMOWA O BOKSER VS MMA " NA ULICY"

Teraz Raper kontra bokser 70% wagi rapera.

Czekam na Borek vs Buffer.

To chyba, żeby nas otumanić przed wieczorem.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 10-11-2012 16:06:32 
rozwalają mnie ludzie ktorzy myślą że oni nprawde mają konflikt..siedli we 2 i wymyslili...słuchaj stary teraz zrobimy akcje ze sie nienawidzimy i mamy kose i nawet na takiej pierdzie zarobimy miliony:D...a ludzie tera siedzą i rozkminiają że floyd to technika itd a 50 to siła hahahah nie moge :D
 Autor komentarza: milan1899
Data: 10-11-2012 16:09:54 
Matys90
Dzięki za przypomnienie , kultowa dyskusja ;)

Jeśli chodzi o starcie 50 centa z Moneyem to boks nie może sobie pozwolić zeby ta walka sie nie odbyła , zwycięzca tej batalii stanąłby do walki z Bieberem o pas MTV
Rok 2013 zapowiada sie ekscytujaco
 Autor komentarza: milan1899
Data: 10-11-2012 16:12:31 
JoeBlack
Buffer jest past prime i nie widzę sensu w tej walce , Borka zobaczyłbym w starciu z Iwanowem na zadadach mma , ta walka rozstrzygnelaby odwieczny spór kto wie wiecej na temat piłki noznej ;)
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 16:18:57 
Autor komentarza: milan1899 Data: 10-11-2012 16:12:31
JoeBlack
Buffer jest past prime i nie widzę sensu w tej walce , Borka zobaczyłbym w starciu z Iwanowem na zadadach mma , ta walka rozstrzygnelaby odwieczny spór kto wie wiecej na temat piłki noznej ;)


Stawiałbym na Borka, on taka zadziora, czasem trudne pytania zadaje bokserom czy zawodnikom mma i nie pęka a ma z nimi styczność może czegoś go któryś nauczył w szatni :)
Bo Buffer to wali z Barytona:)Ale fakt past prime ale z gęby odmłodniał
 Autor komentarza: sliver84
Data: 10-11-2012 16:19:44 
somalijskisiepacz
Tiaa, wymyślili sobie grupę TMT, podpisali kontrakty z kilkoma świetnymi pięściarzami jak Direll czy Gamboa którym muszą słono płacić, pokłócili się i obrzucają się błotem a wszystko to dla beki i rozgłosu bo jak powszechnie wiadomo nie są popularni i nikt się nimi nie interesuje... . ROTFL
 Autor komentarza: PJL
Data: 10-11-2012 16:42:41 
JoeBlack, milan1899, 5/5 dla Was za gadkęo Bufferze, Borku i Iwanowie :D
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 16:56:29 
PJL
Bo Buffer też jest dziś na gali ale on nie walczy bo jest na koksie.
Znaczy na Botoksie :)
 Autor komentarza: bak
Data: 10-11-2012 17:00:29 
50 cent to dla niego odpowiednie progi. Manny'emu do pięt nie dorasta (przynajmniej pozasportowo). Jak do walki nie dojdzie to i tak Manny będzie miał wyższe miejsce w historii boksu, Floyd będzie go jedynie przewyższał w ilości sprzedanych PPV.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 17:03:20 
@Matys90
Wlasnie to co powiedzial 50 o wyrezyserowanym konflikcie nazwalem wycofywaniem sie okrakiem.
Wymiany uprzejmosci z Floydem oczywiscie robily duzo szumu ,ale fighterzy SMS jak Dirrell czy Gamboa moga na tym ucierpiec,ze 50 podpadl tez Haymonowi i Oscarowi przy okazji.
Showtime juz zmienilo zdanie co do walki Billy Diba i przypuszczam ,ze to zasluga Ala Haymona.
To co mowi 50 to proba zakopania topora wojennego i powrotu do normalnosci.Spor powstal dlatego,ze 50 byl rozalony,ze Floyd wycofal sie z biznesu,ktory planowali.Stad zaczely sie komentarze ,ze Floyd nie jest zbyt bystry itd. a reszta poszla naturalnie.
Floyd nie mogl pozostac dluzny.
50 kopal dolek pod Haymonem,ktorego probowal sie pozbyc z otoczenia FMJ ,ale sam w niego wpadl.
Przyjazn Floyda i 50 byla dobra rzecza w zyciu obydwu i byc moze jest do uratowania.Tylko musieliby oddzielic ja od interesow,bo to w parze nie chodzi.Rowniez pozdro.
 Autor komentarza: przecier
Data: 10-11-2012 17:09:24 
50 Cent vs FMJ i Buffer vs Borek - wygrani tych walk mogli by się zmierzyć o prawo walki z Najmanem
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 17:12:20 
clyde22

"50 kopal dolek pod Haymonem,ktorego probowal sie pozbyc z otoczenia FMJ ,ale sam w niego wpadl."

Jak Ty wszystko wiesz, kto kopał dołek, kto co kto tamto, podziw.Tak naprawdę nikt nie wie jak tam do końca jest, to spekulowanie, każdy obstaje za tym któremu sympatyzuje.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 17:15:29 
To jak Na YouTube pod teledyskami

-Chada jest najlepszy!
-PIH jest najlepszy gimbusie, Chada rapuje jak żółw
-Kocham VNM
-VNM to cio.ta
-Jędker sprzedał!!!
-Ty sam się sprzedałeś baranie to Sokół leci na kasę itd...
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 17:18:07 
Ogólnie clyde to nie jest do ciebie, po prostu to wszystko należy traktowac z przymrużeniem oka.
Szczególnie w taki wielki dzień jaki mamy dziś
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 10-11-2012 17:32:47 
Floyd 5 baniek zarabia na walce z Jackiewiczme,,Dajcie spokoj hahaha
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 17:43:48 
@Joe Black
Ja za nikim nie obstaje w tej sprawie.
Fakty sa takie ,ze nie ma TMT a jest SMS bez udzialu finansowego Floyda.
A cala wymiane uprzejmosci miedzy obydwoma traktuje oczywiscie z przymruzeniem oka.
Jest break-up ale moze byc make-up jak to w zwiazkach bywa.
Natomiast wspolnego biznesu nie bedzie,bo Money ma sprawdzony przynoszacy olbrzymie dochody team z Haymonem na czele.
I 50 nie jest im potrzebny,bo uklad sie sprawdza.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 17:55:01 
Wiem kim jest Haymon, jakie ma możliwości co to ma do rzeczy. Piszesz o kopaniu dołków itp. opierasz to na informacjach z prasy, internetu, czy może byłeś przy rozmowach? Owszem obstajesz za jedną ze stron a ja pffff... tak to wolę traktować, doskonale wiedząc kim jest jeden i drugi.
Udanego wieczoru bo ten temat jest zbyt niepoważny aby go powaznie traktować.pzdr.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 17:58:30 
A co do dolkow kopanych przez 50 przed Haymonem to mowil o tym Jeff Mayweather.Ten gosc to solidna firma i najbardziej wiarygodna osoba z klanu M.
Nie ma w zwyczaju rozsiewac plotek czy obrzucac blotem jak to zdarza sie pozostalym.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 18:00:35 
To samo z będzie, nie będzie - Nie wiadomo.
Czasem mam wrażenie, że niektórzy tu to Oscar De La Hoya i tego typu tuzy :p
Jakoś tak za poważnie...
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 18:03:50 
Nie no Jeff na pewno nie jest po stronie Floyda na bank to tylko jego trener.
Dobra masz rację skończmy już proszę Cię :)

Teraz obejrzę bajkę
"Percy Jackson i Bogowie Olimpu", bo się walki doczekać nie mogę a nie chcę się spierać o byle co, za dużo jest emocji:)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 18:11:22 
Jeszcze raz powtorze,ze za nikim nie obstaje,natomiast uwazam,ze konflikt nie byl rezyserowany a mial podloze finansowe.
Stad przywolalem Haymona ,bo Floyd wybral sprawdzony model z Alem zamiast TMT z 50.
I moim zdaniem zbieznosc tych faktow w czasie jest nieprzypadkowa.
Rowniez pozdrawiam.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 18:16:35 
Na marginesie trenerem Floyda jest Roger nie Jeff.
Oczywiscie Jeff jest po stronie Floyda,natomiast gdyby konflikt byl fikcyjny to nie tracilby czasu na takie glupstwa.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 18:22:29 
Wiem było o tym nawet na tej stronie.
Nie pisałem ,ze jest fikcyjny.
Powtórzę, nie wiesz jak było tak jak ja.
O co się kłócą, na ile na serio, jak się to zaczęło, czy powodem było czyjeś ego czy biznes, dlatego jak to w utworze Pono
http://youtu.be/pE_MY2A3VBk
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 18:43:41 
Ty nie pisales,ze konflikt jest fikcyjny ale pisali inni,bo mowil o tym 50.
I do tego sie odnioslem w pierwszym poscie.
A geneza konfliktu, to oczywiscie moje gdybanie i skladanie do kupy faktow ale rowniez i domyslow.
Kazdy moze ocenic czy to ma sens.
Mnostwo przyjazni nie wytrzymuje proby,gdy w gre wchodza wielkie pieniadze.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 10-11-2012 18:44:21 
MatMaister90

Fajnie napisane i dużo w tym prawdy, szczególnie jeśli chodzi o korporacje:) Pozdrawiam
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 18:48:56 
Nie mozna wykluczyc konfliktu osobowosci,ale dopoki nie zaczal sie temat TMT to obaj gwiazdorzy byli nierozlaczni a ego jednego i drugiego nie kolidowalo...
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 18:54:52 
To fakt. Tylko, że wtedy każda ze stron próbuje oczerniać drugą a wybielać siebie.
Dlatego od początku tego tematu żartuję, bo próby rozstrzygania tego są próbami zrobienia czegoś czego zrobić nie można. Fani, kibice zawsze stają po którejś ze stron jak w sytuacji Floyd-Pac.Czy przykład fanów z YouTube który podałem. Na mnie to osobiście nie działa, mam dystans bo wiem, że gó.wno wiem z faktów w danym temacie.
Ten mówi swoje, tego strona swoje, to takie plotkarskie, jak polityka, obrzucanie się błotem, stąd żart pod Borka z Milanem itp.
Nierealna jest realna ocena tej sytuacji z naszej perspektywy. Może ona być diametralnie inna niż naszych 10 założeń, także pas.Oczywiście możemy domniemywać, wg. mnie któryś przegiął ale z czym, jak, kiedy, mogło pójść u nich kto pierwszy przejdzie przez drzwi, lub wysiądzie z limuzyny, ludzie z takim ego jak ci dwaj rzadko się dogadają jeśli mają się związać milionami $.A obaj mają ich sporo.
CORAZ BLIŻEJ WALKI.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 19:31:22 
@JoeBlack
Wiekszosc z tego co piszemy na portalach to domysly,przypuszczenia,wlasne oceny faktow,zawodnikow,opinie.
Tak to dziala,ze co jeden temat to tysiac opinii.
I to jest dla mnie najlepsze,ze dzielisz sie tym co myslisz a inny fan podejmuje dyskusje i przedstawia swoj sposob myslenia.
Przeciez nie dazymy do poznania prawdy objawionej.
Niektorych fanow interesuje tylko to co w ringu a innych (jak mnie)fascynuja tez kulisy i postacie jakie pociagaja za sznurki w teatrzyku jakim jest boks zawodowy.
Dla mnie sytuacja z 50 wyglada tak,ze raper juz sie przekonal,ze w tej branzy oprocz pieniedzy trzeba miec "wejscia" w HBO i Showtime a przepychanki z wplywowymi osobami w branzy nie otwieraja tych drzwi a zamykaja.
Ale byc moze sie myle.
Byloby lepiej bo tacy fighterzy jak Dirrell i Gamboa rdzewieja juz wystarczajaco dlugo.Pozdro raz jeszcze...
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 19:53:50 
Mamy inne podejścia, mnie interesują kulisy ale stany faktyczne.
W twojej ocenie widzę ciągle wywyższanie Floyda nad 50 , że to 50 się przekonał, że to on coś próbował, zauważ, dlaczego ?
W mojej ocenie jest tak: Coś się zjebało z jakiegoś mi nieznanego powodu ale kto na tym zyska lub straci pokaże przyszłość i fakty. Być może zobaczymy to za 20 lat.
50 jest osobą z głową na karku, normalne jest, że wchodząc w świat boksu wchodził w świat kolegi ale czy to kolega go czegoś nauczył, czy może stracił właśnie kompana, który gdy skończy się kariera bokserska będzie potrzebny? Jak określić kto jest w porządku? Nie wiem i ty nie wiesz. Może zjebał ten a może zjebał Floyd, może chciał a się przestraszył samodzielności bez Haymona i się wycofywał lub nie angażował, może olał kumpla, może 50 chciał zrobić z niego podwładnego, może Floyd jednak mu nie ufał gdy miał włożyć swoją kasę, może 50 nie jest godny zaufania albo Floyd:).
Dlatego dla mnie nie ma tematu, nie ma co domniemywać, to jest ich sprawa, której nie potrafię ocenić a przyszłość pokaże jak ułożą im się drogi bez wzajemnego wsparcia i kto na tym wyjdzie lepiej. Wtedy chętnie skomentuję fakty.
Wielu na świecie było tych co jednym ruchem coś zyskiwali lub przekreślali.Kariera Floyd też nie będzie trwała wiecznie.

Co do zawodników to racja, cierpią na tym. Czy Floyd byłby w porządku używając kontaktów i blokując 50 a tym samym bokserów? A jeśli to jest spowodowane manią wyższości? Może też być manią wyższości 50 centa.

Tu w artykule jest fajne zdanie:

" Możemy być natomiast pewni, że to nie ostatni odcinek sagi Mayweather vs 50 Cent."


Dopiero ostatni odcinek nam coś rozjaśni. A ja tasiemców nie lubię i nie rozkminiam co będzie na końcu , bo nie umiem przewidzieć.

To wszystko nie jest nic personalnie do Ciebie. Zderzyły się dwa podejścia może. Ja rozumiem o czym piszesz ale ja myślę jakoś inaczej po prostu :)
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 19:57:49 
clyde22
Jeszcze dodam, ja nie wiem czy się mylisz, może masz rację :)
Cholera wie...
I też cię pozdrawiam raz jeszcze hehe
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 10-11-2012 20:10:16 
Wypijmy za błędy :) Z komputerem:)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 10-11-2012 21:39:07 
@JoeBlack
Sam widzisz,jakie ciekawe sa domysly.Absolutnie nie stawiam Floyda ponad 50,jego inicjatywa byla interesujaca a Floyd w nia nie wszedl wlasnie z powodow jakich piszesz.Bo bal sie ryzyka bez wujka Ala.
Teraz rzecz w tym,zeby 50 potrafil zalatwic duze walki dla swoich zawodnikow i wszystko bedzie git.
 Autor komentarza: terrorr1986
Data: 10-11-2012 21:45:55 
Lol, chyba niemyslicie ze ten konflikt Money vs 50 cent jest prawdziwy? Przeciez to wszystk jest wyrezyserowane tak aby zarobili za to niebagatele po 200 milionow na lebka... Szkoda tylko ze Money jest takim cweluchem... Plywa w kapuście a zal mu odpalic pare groszy dla ojca:/ Zenada...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.