GMITRUK O WACH-KLICZKO I KULISACH ROZSTANIA

Zapraszamy na wywiad z Andrzejem Gmitrukiem, który przez wiele lat był szkoleniowcem Mariusza Wacha (27-0, 15 KO). Trener opowiedział nam, jak ocenia szanse "Vikinga" w starciu z królujacym mistrzem wszechwag Władimirem Kliczką (58-3, 50 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 07-11-2012 18:13:28 
Panowie czy materiał by nagrywany podczas sparingów Mastera z Mamedem oraz Saidovem?
Będzie jakieś info?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-11-2012 18:23:04 
Dobrze Gmitruk gada, bo wszyscy gadają co może zrobić Wach, tylko nikt nie mówi o tym jak będzie sie bronił przed Kliczką.
 Autor komentarza: Wojciacho
Data: 07-11-2012 18:35:32 
Gmitruk wydaje się być dobrym fachowcem i myślę, że wie, o czym mówi. Gość nie zapisał się do organizacji charytatywnej, tylko jest trenerem, za co powinien otrzymywać godne pieniądze. Wychował kilku najlepszych obecnie polskich bokserów i za to mu chwała. Jednak zbyt wiele rzeczy zależy "od góry", gdzie niestety jest burdel na kółkach, nie ma pewnie planu i pomysłu na rozwój dyscypliny, a organizacja woła o pomstę do nieba. Miliony są przepier**lane w błoto, a tu brakuje pieniędzy na wyżywienie dla godnych reprezentantów naszego kraju i to jest problem.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 07-11-2012 18:43:24 
Tego typa nielubię i to bardzo widac ze ślini się bo mogł stac w narozniku Wacha w tej walce tylko kiedyś dawno ich drogi się rozeszły oczywiscie przez tego oszusta wyzej
 Autor komentarza: teodorparker
Data: 07-11-2012 18:45:27 
Andrzej Gmitruk to jest człowiek klasa. Widać, że go zabolało to co powiedział Wach i jego narzeczona, ale spokojnie, bez złośliwości wytłumaczył jak się sprawa ma w rzeczywistości, przynajmniej z jego punktu widzenia. A wypowiedzi Wacha i jego narzeczonej wpisują się niestety w ich poziom. Jest co najmniej nieeleganckie formułowanie takich jednostronnych zarzutów, których żaden czytelnik nie może do końca zweryfikować, a oni sami nie podają na to żadnych dowodów, ani nie starają się spojrzeć obiektywnie na swoją sytuację. Z tych wszystkich wypowiedzi wyłania się moim zdaniem obraz roszczeniowego Wacha i jego narzeczonej, którzy niezależnie od tego co się dzieje uważają że im się należy. Pewnie Wach cierpiał trochę biedy, no ale kąsać tak rękę, która go, co jak co, ale jednak karmiła? Jeśli tak mu nie pasowało to kto mu kazał walczyć u Gmitruka. A jeśli niewiele miał z tego, to chyba wypadałoby uwzględnić, że Gmitruk nic nie miał z jego trenowania.
Na marginesie to Adamek też niefajnie postąpił z Gmitrukiem. Przecież on go wyszkolił, a na najlepiej płatne walki ( a tym samym największe pieniądze dla trenera) wziął sobie już innego trenera.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 07-11-2012 18:49:19 
Też ta Wacha baba robi durną atmosferę przed walką.
Do garów wracaj! Kobieto a nie się mieszasz jeszcze w takim momencie, na pewno to Wachowi pomoże
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 07-11-2012 18:54:56 
Jest środa i żadnej informacji czy walka będzie na UPC
Jestem zawiedziony
Trzeba będzie jechać do kina i wracać po nocach
 Autor komentarza: saimon
Data: 07-11-2012 19:00:52 
Po pierwsze trzeba wiedzieć, że "Super Ekspresowe Gówno" opisuje często historie wymyślone i nieprawdziwe, dopowiedziane itp. (aktorzy, politycy, sportowcy...) Babka Wacha mogła powiedzieć nawet coś innego, i co teraz, będzie się sądzić? "Super Ekspresowe Gówno" szuka sensancji by się sprzedać, jak szmata pod lasem. Czytajcie tylko autoryzowane wywiady, albo wypowiedzi video. Tu nie było ani jednego, ani drugiego.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 07-11-2012 19:01:11 
Druga część wywiadu smutna i pokazująca polską rzeczywistość, w której boks "zawodowy" to często tak naprawdę boks amatorski, bo trzeba dorabiać na boku.

To do czego Gmitruk się nie odniósł to relacja z Wachem jako promotor. Bo jeśli z jednej strony jest się trenerem i oczekuje na kasę od zawodnika, a z drugiej strony ma się tę kasę dla zawodnika zarabiać, to jest tu oczywisty konflikt interesów.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 07-11-2012 19:03:35 
Mam nadzieję że Wach nie był zastraszany że ma się podłożyć i że ma zielone światło żeby wygrać.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-11-2012 19:04:40 
Jeżeli prawdą jest to co ktoś tu dziś napisał i Mariusz i tak dostawał kasę od p.Gmitruka za "free" z jego własnej kieszeni i to sporą kasę to wstyd dla Mariusza i tej dziewuchy.
Jeśli miał on 4 tys miesięcznie a mu nie starczało to należy się zastanowić na co mu ta kasa szła.
Ta Marta czy jak jej tam trochę wyrwana z rzeczywistości chyba jest.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 07-11-2012 19:12:15 
Niezapominajek a co Ty nie masz internetu albo RTLu ??
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 07-11-2012 19:22:24 
RTL to jest tylko w podrzędnych kabkówkach i na talerzach
A internet jest zawodny
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 07-11-2012 19:26:35 
taki artykul to zwykle podjudzanie i szukanie taniej sensacji ,co jest niepotrzebne Wachowi ani Gmitrukowi .Pismak probuje sie wypromowac stara historia o ktorej juz bylo pisane kilka miesicy temu.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-11-2012 19:28:24 
Dobrze, że mam podrzędną kablówkę :D
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 07-11-2012 19:35:18 
Szkoda ze taki facet jak Gmitruk jest oskarzany o jakas kradziez. Za prace ktora wykonuje powinien miec szacunek i kase na koncie.
Masternak na pewno ma poukladane w glowie, a jakos nie rozstal sie z Panem Gmitrukiem, a ich wspolpraca wyglada bardzo dobrze.
Bardzo lubie Gmitruka, zawsze madrze gada, czy to w studio, czy jakies wywiady. Oby z Masterem zdobyli mistrzostwo pierw Europy a pozniej swiata. Moze chociaz z Masterem cos zarobi bo im sie nalezy!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 07-11-2012 19:35:21 
szkoda, że doszło do nieporozumień między Gmitrukiem i Wachem. Każda strona ma tutaj trochę racji. Mi jest łatwiej zrozumieć stanowisko Gmitruka. Jest on świetnym trenerem i widać kocha swoją pracę, ale bizmesnem z niego kiepski i prawdopodobnie było tak jak Pan Andrzej mówi, czyli problemy ze sponsorami i pełnieniem funkcji promotora, managera i trenera jednocześnie. to nie jest łatwe zadanie i raczej rzadko się to zdarza w profesjonalnym boksie zawodowym by jedna osoba zajmowała się tyloma sprawami, a biorąc dodatkowo pod uwagę trudną sytuację boksu zawodowego w Polsce w tamtych czasach trzeba było się liczyć z tym, że nie wszystko wyjdzie jak należy. Wach dostając marną kasę podejrzewał, że Gmitruk bierze wszystko dla siebie. w tamtych czasach kasę przynosiły tylko bardzo znane nazwiska jak np. Gołota czy Adamek. Reszta musiała dorabiać sobie poza boksem.
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 07-11-2012 20:02:08 
Panie Andrzeju jest pan dobrym trenerem ale nie wiem czy pod pana wodzą Mariusz Wach doszedłby do walki z Kliczką . Prawda jest taka że facet zrobił niesamowity postęp ale dopiero w Ameryce .Jak dziś pamiętam jego walki transmitowane przez canal plus i szczerze mówiąc nie były one jakieś perspektywiczne .Swoją drogą ciekawe czy gdyby pojawił się panu taki powiedzmy polski Manny Pacquiao to też by mu pan podziękował .
 Autor komentarza: tonny99
Data: 07-11-2012 20:02:24 
To ciekawe co trener Gmitruk powiedział o tym, że miał propozycje od amatorów z czołówki z własnymi sponsorami aby ich trenował, ale się nie zgodził. Przecież wkrótce i tak przeszliby na zawodowstwo do jego stajni i miałby swój procent z wychowanków. Tym bardziej, że u siebie miał czy ma też amatorów z jakimiś kontraktami (kuźnia boksu czy jakoś tak)... Mam rozumieć, że przez rok oni mu płacili, za treningi? A jeśli tak, to czy w takim razie mając do wyboru jakiś solidny talent bez funduszy, a przeciętniaka, który będzie mu płacił pieniądze za treningi wybierze tego drugiego? Poprawcie mnie jeśli się mylę, bo czegoś tu naprawdę nie rozumiem
 Autor komentarza: grzemill
Data: 07-11-2012 20:16:51 
Nie ma nic do Gmitruka, wręcz przeciwnie, ale żona Wacha chyba trafiła w czuły punkt. Z człowieka niewiele mówiącego zrobił nam się wylewny gaduła, tłumaczący że jest biedny. Kurna chyba były jakieś lody na Wachu kręcone. Wach dostawał wersję, że jest bida, a trener-promotor ze sponsorami i tv kręcili lody.
Nie wiem oczywiście czy tak było, ale Gmitruk coś za gęsto się tłumaczy. I niech nie chrzani, że jemu źle się żyje z boksu, Adamek na długo przed Ameryką miał całkiem niezłą kaskę z walk.
 Autor komentarza: bronek
Data: 07-11-2012 20:26:51 
Ja myslę ze bardziej Gmitrukowi chodzi o system w boksie zawodowym nie rozwiazania persolane. Wiadomo że nienawidzi Wasyla, mysle ze to stare sprawy, i myslę ze ta sytuacja sie nie zmieni. Obydwaj panowie musza sami odpwiedzieć na to pytanie dlaczego?
Gmitruk nie jest niewolnikiem pracy to pasjonat, widać to po jego wypowiedziach. Pieniedzy na boksie sie nie dorobił.
Ale powiedzmy szczerze gdzie byli inni w "trudnych momentach dla Wacha"
Niezależnie od opini o tym człowieku:- trenował Michalczewskiego Darek
zawsze wyraża sie pozytywnie o Panu Andrzeju. Trenował Gołotę z tego co słyszałem może będzie przygotowywał Go do walki?. Trenował Adamka bez komentarza, dwa tytuły. Trenuje Masternaka, kontakt doskonały.
Co jeszce, wiem jest winien bo jest Polakiem.
 Autor komentarza: tonny99
Data: 07-11-2012 20:36:00 
Dlaczego Gołota i Adamek wyjechali do USA?
 Autor komentarza: bronek
Data: 07-11-2012 20:42:16 
Ja mysle że Gmitruk sie nie tłumaczy,wie ze walka za chwile i nie che robić zadymy. Poczekajmy po walce ujawni pewnie sporo szczegółów.
Jak na razie widać w obozie Wacha PROBLEM z reklamami?!!!!
Moze ktoś wie dlaczego Babcia Malina nie była na treningu dla prasy?
W Dzierżonowie było jej pełno.
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 07-11-2012 20:44:06 
Myślę że sytuacja Adamka i Wacha bardzo się różnią z perspektywy pana Gmitruka o ile Adamek był bokserem ukształtowanym i z pewnym dorobkiem kończąc współpracę z tym trenerem natomiast Wach był mało znanym zawodnikiem któremu dużo brakowało zanim doszedł do obecnego poziomu .Ponadto myślę że trener Gmitruk uchodzi za taką trampolinę do większej kariery która nie specjalnie jest doceniana przez zawodników i pewnie o to głównie chodzi temu panu.
 Autor komentarza: endriu
Data: 07-11-2012 20:48:17 
Za jeden miesiąc treningu Karepytianów ma po pięć tysięcy na miesiąć

Tak dla ciekawości
 Autor komentarza: bronek
Data: 07-11-2012 20:53:27 
endriu, mylisz się, ma 20.000 tyś
 Autor komentarza: bronek
Data: 07-11-2012 20:54:19 
endriu, mylisz sie ma 20.000 tyś
 Autor komentarza: kelnerzyn
Data: 07-11-2012 20:54:48 
Gmitruk Gmitruk lalalalalala
 Autor komentarza: Coperek
Data: 07-11-2012 21:12:23 
tonny99
"Dlaczego Gołota i Adamek wyjechali do USA?"

Adamek żeby kontynuować karierę a Andrzej spier.. przed wymiarem sprawiedliwości a co? :D

Bok profesjonalny u nas dopiero się kształtuje. Naturalnie, sukcesy mamy, zawodników mamy, kasa też jest bo przyjeżdżają do nas się bić Jonesy i inne a walka z Kliczką to był w ogóle kosmos. Ale potrzeba jeszcze trochę czasu aby powstała konkurencja na rynku telewizji. Nie może być tylko Polsat i jakieś małe stacje niszowe. Polska to spory rynek a sukces PPV pokazuje że na tym można zarobić. Będą pojawiać się nowe propozycje z biegiem czasu, zresztą wystarczy popatrzeć na ostatnie inicjatywy.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 07-11-2012 21:46:39 
Faktycznie po tym co słysze musze przyznać racje Gmitrukowi! pracowac trenerowi nawet 1700 gdzie musi sie znać na robocie Warsztacie itp to bardzo mało!

a jak było naprwde tego niewie nikt
jedno jest pewne współpraca na lini Gmitruk - Wach nie układała sie najlpiej
BArdzo dobrze że wach wyjechał do Stanów i tam Kołodziej bardzo pomógł!!
 Autor komentarza: bronek
Data: 07-11-2012 21:49:20 
panowie, prosze odpierd.... sie od gmitruka myslę że to dobry pomysł.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 07-11-2012 22:34:54 
Gmitruk wyjaśnił to bardzo celnie. Niby jakie lody on mógł kręcić na Wachu,jak z walk Wacha nie było żadnego dochodu?Był nołnejmem bez większych perspektyw. Dlatego uważam,że nie na miejscu jest obwinianie trenera za to,że Mariusz nie zarabiał, jakie były warunki to w powyższym wywiadzie przedstawił trener G.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 07-11-2012 23:02:04 
Niezapominajek ty jestes podrzedny
 Autor komentarza: zombi
Data: 07-11-2012 23:03:55 
z tego co pamiętam z innych wywiadów z gmitrukiem, to Wach jako jedyny nie podpisał kontraktu z ochikarą, więc dziwne, że chciał kay, a umowy nie chciał podpisać umowy. Jakoś inni zawodnicy nie narzekali, wilk dostał walki o ebu, master bez problemów przeszedł do sauerlanda, a Wach pojechał do USA. Nie wiem po co teraz tego typu wywiady z żonką Wacha. Chyba komuś zależy na zrobieniu niemiłej atmosfery. Płatny wywiadzik, pewnie podpuszczenie i są złe emocje. Pewnie jak twierdzi AG konkurencji w niesmak sukcesy bokserskie Wacha, czy Masternaka i jego trenera, więc w grę wchodzi czarny PR. Bokserskie piekiełko.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 07-11-2012 23:06:52 
bez sensu że zona Wacha teraz o tym mówi , rozumiem że sytuacja z tamtą Wigilią mogła ich zdenerwować ale po co w tym momencie to wyciągać , teraz ważny jest spokój i koncentrtacja przed najważniejszą walką w karierze
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 07-11-2012 23:08:40 
GaD1 i inni

W tego słuchacie i ch..j wielki z tego rozumiecie. Aż musiałem się zalogować. Wach, a teraz jego Partnerka wyraziła sie jasno. Gmitruk robił w ch..a Wacha w ten sposób, ze nie wypłacał mu pieniedzy na jakie się umówili lub wręcz nie płacił nic. Gmitruk sam to potwierdza w dość niezręczny sposób mówiąc najogólniej: nie płaciłem bo sytuacja była zła, boks dopiero raczkował, ja ponosiłem koszty, mi się nikt nie pytał itd itp. Słowem; waliłem w ch..j w przeciwnym wypadku odpowiedź brzmiłaby :"to kłamstwo". Gadka taka ta przypomina wspłczesnego Polskiego przedsiebioce Polsce: "No interes słabo idzie, a zus taki kur..a wysoki, to w będziemy wykazywac najnizszą krajową, a tym miesiącu to ja sam mało zarobiłem to w ogóle bez umowy zrobimy, a ze robote żesicie zepsuli to wam połowę potrącę itd ipt. To sa proste wnioski na podstawie tego co zostało powiedziane.
Nie zapominajcie proszę, że wyśmienita jakośc wachowosci Pana Andrzeja oraz jego umiejętnośc krasomówcza-która to wzbudza sympatie i podbudowuje autorytet-nie jest wykładnikiem uczciwości
Posumowujac
Wach i Jego Pani Gmitruk nams oszukiwal
Gmitruk slabo szlo to rnie sie robilo
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 07-11-2012 23:14:40 
Wach i jego Pani:"GMITRUK NAS OSZUKIWAŁ"

Gmitruk: "SŁABO SZŁO TO RÓŻNIE SIĘ ROBIŁO"
PROSTALINIJNOŚC STRON SPORU SKLANIA DO OPOWIADANIE SIĘ PO KTÓREŚ ZE STRON
 Autor komentarza: observer
Data: 07-11-2012 23:15:41 
na zachodzie kase mozna zrobic tylko na wypromowanym nazwisku, przypominam ze taki pogromca kliczki jak Corri Sanders byl policjantem, boksem zajmowal sie jako hobby!!! inni to amatorzy uprawijajacy ten sport na wlasny rachunek.....w polsce ma sie ciagle naiwny obraz jak ten interes dziala, a jest bardzo ciezko. Wach ma szanse stulecia, wystapic na oczach milionow ludzi, to zdarza sie nielicznym w tym sporcie......
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 07-11-2012 23:17:02 
Posumowujac
Wach i Jego Pani: " Gmitruk nas oszukiwaŁ"
Gmitruk: słabo szło to różnie sie się waliło"
 Autor komentarza: zombi
Data: 07-11-2012 23:18:02 
A tak na poważnie to Wach pewnie kasę przepił, żonie nawciskał że nic nie dostał, czego skutkiem są teraz takie wywiady.

A tak już na serio, milan poruszył sedno sprawy. Po jaki h... partnerka Wacha teraz przed jego najważniejszą chwilą bokserską udzila tego typu wywiadu. To nie ma żadnego sensu ze strony wacha, czy jego kobity. Tu najwyraźniej ktoś przychylny podpuścił może i opłacił i teraz zaciera ręce.
 Autor komentarza: GoodStance
Data: 07-11-2012 23:18:41 
sorrki za powtórki ale mi strona głupieje
 Autor komentarza: piotr
Data: 08-11-2012 00:08:30 
Wach zrobił postępy w USA? Po prostu znalazł SPONSORA który płaci za DROGICH sparing parterów i za drogie odżywki.
Bez odżywek w wieku 32 lat nie zrobisz tak szybko czystej masy mięśniowej.

Wach ma sporo szczęścia, że wrócił po rekonstrukcji dłoni do sportu!
Ma szczęście, że znalazł sponsora, Pana Kołodzieja, który ładuje w niego spora kasą! Podobno bezinteresownie!
 Autor komentarza: piotr
Data: 08-11-2012 00:41:23 
W ogóle skoro trenerzy tak mało zarabiają to nie ma się co dziwić, że taki Wilczewski nadal walczy zamiast zająć się trenerką.
 Autor komentarza: Demolition
Data: 08-11-2012 02:36:31 
Pamietacie wywiad z Mariuszem long time ago, kiedy to wypowiadal sie o Trenerze Gmitriuku bardzo (ze tak powiem) hujowo.
Nie chcialo mi sie wierzyc w slowa Mariusza.
 Autor komentarza: Demolition
Data: 08-11-2012 02:37:10 
Jezeli tylko znajde to wrzuce right away... Pozdrawiam ;]
 Autor komentarza: piotr
Data: 08-11-2012 08:23:14 
Był rok temu baardzo dłuugi wywiad z Gmitrukiem, gdzie się bronił, sprawa się ciągnie od dawna. Nie mogę chyba dać linka bo mnie zbanują ale zacytuje 2 fragmenciki:

"Gdy Wach zaczynał z nami współpracę firma współpromująca jego osobę zapłaciła rekompensatę do PZB w wysokości 40 tysięcy złotych, a on sam otrzymał 36 tysięcy złotych za przejście na zawodowstwo. Mariusz przez okres współpracy z nami miał płacone stypendium w wysokości 4 tysięcy złotych. Z tego, co pamiętam to większość grup ma zapis w kontrakcie, że nie płaci się zawodnikowi, gdy ten odniesie kontuzję, a tu przez wiele miesięcy nawet przez pewien okres, gdy Mariusz odniósł kontuzję otrzymywał od grupy pieniądze. Później Mariusz nabrał trochę kredytów i pojawiły się problemy."

O przedłużeniu kontraktu:

"Wach dostał propozycję nie ode mnie, tylko od O'Chicary, która zagwarantowała mu 120 tysięcy netto za roczny kontrakt oraz możliwość pozyskiwania przez niego dodatkowych sponsorów. On wziął ten kontrakt i oddał do prawników, ale więcej nigdy się już w tej sprawie z nikim nie kontaktował."
 Autor komentarza: odyniec
Data: 08-11-2012 09:06:06 
na przykladzie Wacha wiem ze Wawrzyk musi jechac do USA i zgubic cycki albo dac sobie spokoj z boksem
 Autor komentarza: twix111
Data: 08-11-2012 09:09:44 
Gmitruk jak zawsze mówi ciekawie. A ta zadyma rozdmuchana przez żonę Wacha to zwykłe wyjebanie przez superexpres albo fakt. Idzie dziennikarz do buraczanej laski, a ta pieprzy co ślina przyniesie na język. Po co Wachowi taka burza medialna przed samą walką? Zamiast się skupić na boksie, to musi myśleć o tym co pieprzy jego żona.
 Autor komentarza: Massa
Data: 08-11-2012 10:40:19 
Autor komentarza: twix111


Zgadzam sie z tobą :)
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 08-11-2012 10:53:17 
twix11 - nowe multikonto założyłeś:D?

ehhh co drugie słowo 'wjebanie' - 'pieprzy' ...ehhh ten gimnazjalny język - nie da sie napisać posta na spokojnie i z kulturą? tego was teraz uczą w szkołach:)?

BTW jak dla Ciebie warcaby to to samo co szachy - to jestes w tym momencie dla mnie 'Mistrzem SPOD trzepaka' :D nie no brak słów - kozak:D...

To co skuszę Cie na niewinną partię czy wymiękasz? (Błagam tylko nie wykręcaj sie jak dzieciak - miej te resztki honoru i podnieś lub odrzuć rekawice) :)
btw/ z Twoimi multikontami też moge zagrać, w zasadzie możesz zagrać na mnie z cała klasą, w koncu to wasza metoda nie gimbo? w 5 kozaki... a w pojedynke wzrok na buciki i grzecznie do paki :D hahahaha
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-11-2012 12:47:01 
Ja myślę, że pan Gmitruk i ludzie siedzący w biznesie bokserskim nie bardzo wierzyli w potencjał Wacha i nie chcieli w niego jakoś specjalnie inwestować. Mariusz pchał się do ringu, przychodził na zajęcia, ale widocznie małe postępy w nim zauważali.Na szczęście wyjechał do USA i się tam odnalazł.Teraz pan Gmitruk i ta otoczka pewnie żałują, że do końca nie poznali się na kurze , która złote jajka może znosić. Co do Adamka to do końca nie jestem pewien, czy trener Gmitruk był przekonany do pomysłu Tomka czyli przejścia do kat ciężkiej.Pewnie mógłby dalej trenować Tomka ale czy byłyby sukcesy bez wiary trenera w to co robi ? Poza tym nie chciał wyjeżdżać do USA na stałe czy na długie okresy przygotowawcze do walk tym bardziej gdy wziął pod uwagę swoje kłopoty zdrowotne z sercem.Może faktycznie pan Gmitruk to bardziej pasjonata i nie ma aż takiego parcia na kasę, żeby zwiększać ilość swoich podopiecznych.Lepiej skupić się na kilku i z nimi maksymalnie przepracować czas w ringu.Przeważnie konflikt powstaje gdy nie ma szczerości w dialogu. Być może Wach czy jego kobieta bardziej wypowiadają się na zasadzie domniemania jak to mogło być z finansami a do końca nie wiedzieli czy też pan Gmitruk szczerze ich nie zapoznał z sytuacją finansową.Nie podoba mi się tylko ten płaczliwy ton, że nie było co do gara włożyć na święta czy też kupić prezenty pod choinkę. Mało takich rodzin w Polsce ? Niech Mariusz popatrzy z jakich biednych rodzin pochodzili późniejsi mistrzowie świata jak choćby Frazier i to powinno go umocnić, że nie on pierwszy i nie ostatni.Nawet jak była bieda czy jest bieda trzeba zachować swoją godność i własne poczucie honoru a nie obnosić się z tą biedą i lamentować jak to inni ludzie mnie skrzywdzili. Mógł wcześniej wypieprzyć do USA tak jak Gołota i pewnie tak jak Andrzej na początku tyrać na budowach, aż wreszcie ktoś by go wypatrzył i się do niego przekonał.Może stało się to o kilka lat za późno, bo straconego czasu nigdy się nie odzyska.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-11-2012 13:01:31 
Tak samo jak nie podoba mi się odgrzewanie przy różnych okazjach, również przez samego Gołotę tematu konfliktu z Adamkiem. Adamek coś palnął/ tzw paplanina/, może w emocjach o dziwkach i Andrzej pewnie już do końca życia nie będzie mu tego darował. Tak myślę, tym bardziej po tym, jak został zdeklasowany w ringu przez Adamka. A przecież Andrzej miał go lać w ringu za te właśnie dziwki. Różni ludzie w emocjach coś palną i potem tego nawet żałują, ale wypowiedziane słowo, które rani jest jak strzała wystrzelona z łuku. Niestety wystrzelona nie wraca. Czasu nie można cofnąć. Ale w w/w przypadku sprawa miała swój finał w sądzie. Adamek musiał zapłacić karę finansową i przeprosić za obelgę słowną. I dojrzali mężczyźni powinni winy darować i nie wracać do tematu. Było, minęło. Temat zamknięty. Powinni podać sobie ręce i dalej żyć w zgodzie a nawet się wspierać. Ja nigdzie nie mogę doczytać się , żeby Gołota w kolejnych walkach Tomka wspierał. A gdzie tam. Ma zadrę pewnie jeszcze " do końca świata albo i dłużej". To jest bolesne dla pięściarstwa polskiego.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 08-11-2012 13:58:35 
Miro
mi tam hejetesrtwo wzgeldem Górala z każdmy mc spada ale powiedzieć o kumplu że sprowadzał sobie dziwki to masakra i zaden wyrok tego nie wymaże , Tomek sie wygłupił tym stwierdzeniem i mam nadzieje ze , jeśli jeszce tego nie zrobił , będzie maił na tyle odwagi żeby do Gołoty podejsc i bez blasku kamer Go najwzyczajniej w świecie przeprosić
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 08-11-2012 14:56:43 
oj milan żebyś Ty wogóle wiedział co to znaczy 'zamówić sobie dziwke' to by było dobrze :)... ale może kiedyś :) kiedyśśśśśś :) o ile wogóle :D
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-11-2012 15:52:57 
Autor komentarza: milan1899
Och już Andrzej niech nie będzie taki wrażliwy na wypowiedzianą opinię o nim, tę prawdziwą czy mniej prawdziwą. Nie pasuje to do jego zagrywek z przeszłości.Gdyby był kryształowy w zachowaniach w ringu i poza nim to jeszcze bym to jakoś zrozumiał. I nie przesadzajmy z tą przyjaźnią Gołoty z Adamkiem w przeszłości. Niech Andrzej popatrzy krytycznie na swoją ucieczkę przed odpowiedzialnością karną do USA, na kontakty prawdziwe czy mniej prawdziwe z mafią pruszkowską. A mafia, prostytucja to bliskie sobie interesy wpływów.Ja tylko pamiętam widok po walce Adamek-Gołota, kiedy Tomek zbliżał się do Andrzeja z wyciągniętą ręką, żeby podziękować za walkę a Gołota ustawił się bokiem, żeby tej dłoni nie dotknąć. Wobec tego Tomek lekko klepnął go w ramię. To kto się źle zachował ? Gołota nie potrafi przyjąć goryczy porażki ? Tylko jak zwyciężał to był szacunek do pokonanego ? Ja bym wolał, żeby Gołota wreszcie kiedyś opowiedział o swoich "dziwnych" porażkach.Czasami jakby na życzenie "osób trzecich". To jest istotne w karierze Gołoty a nie podniesione do n-tej potęgi słowa Tomka, które w żaden sposób nie wpłynęły na postawę Gołoty w ringu. Nie stał się lepszy ani gorszy. I to jest sedno sprawy.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 08-11-2012 16:10:50 
miro
mówi ktoś twojej lasce za pomocą mediów że chodzisz na dzi.wki , dla mnie masakra i wkurw , troche masz racji że bez sensu to teraz roztrzasac ale moim zdaniem Góral powinnien przeprosic i tyle
co do zakonczen pojedynek Gołoty to ja mam jedno odsatwowe pytanie , dlaczego nie dokonczył walki z Grantem , nurtuje mnie to bardzo ;)
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-11-2012 18:50:36 
To są właśnie pytania bez odpowiedzi.Może po zakończeniu kariery ktoś pomoże Gołocie wydać książkę i z niej się dowiemy.Czytam w życiorysie Gołoty, że dwa razy się rozwiódł z małżonką Mariolą Babicz. Pierwszy raz w 1995, drugi raz w 2003. Teraz żyją razem ale jako rozwiedzeni.A więc może jednak w jakimś okresie życia musiał sobie jakoś "radzić" ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.