MAYWEATHER O WALCE Z PACQUIAO

Jakiś czas temu Manny Pacquiao (54-4-2, 38 KO) pojawił się w studiu ESPN, gdzie zapewnił prowadzących, że zgadza się na wszelkie testy antydopingowe, jakie wymyśli Floyd Mayweather (43-0, 26 KO) i jest nawet skłonny zadowolić się mniejszą częścią zysków. Filipińczyk zaproponował podział 45-55 na korzyść rywala, ale już teraz wiadomo, że "Money" nie będzie zainteresowany.

- Moim zdaniem Manny Pacquiao jest zdesperowany. On nie podejmuje decyzji, bo ma szefa - promotora, który o wszystkim decyduje. Kiedy przegrywasz, twoje akcje spadają. Niezależnie od tego czy został oszukany, Manny Pacquiao wiele stracił przez porażkę w ostatniej walce. Nieważne jak przegrywasz, porażka w rekordzie zostaje - powiedział 35-letni Mayweather.

Amerykanin jasno daje do zrozumienia, że nie zamierza dać zarobić Filipińczykowi, który według jego informacji za ostatni występ zgarnął jedynie 6 milionów dolarów.

- Jeśli się nie mylę, Manny Pacquiao zarobił 6 milionów za ostatnią walkę. Jak ktoś taki może stawiać mi warunki i składać oferty? Nawet nie wiemy dokładnie, ile zysku wygenerowała jego ostatnia walka. Przy pomich występach liczby są podawane do publicznej informacji. HBO zawsze je podaje, prawda? Jego wyników nikt nie przedstawia. Dajcie spokój, są nieprawdziwe.

Mayweather uważa, że Pacquiao próbuje jedynie ściągnąć uwagę mediów i wypromować czwartą walkę z Juanem Manuelem Marquezem (54-6-1, 39 KO).

- Używają mojego nazwiska w celach promocyjnych. Kiedy ja z kimś walczę, nie zajmuję się innymi. Czasam usłyszycie nazwisko Manny'ego Pacquiao, mówię głównie o sobie i przeciwniku. Tak jak mówiłem, on musi używać mojego nazwiska, żeby promować swoje walki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-10-2012 16:46:43 
Co za kretyn. Zero szacunku dla sportu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 31-10-2012 16:54:58 
Co za looser. Obie strony to totalni gamonie (nie ujmując nic ich umiejętnością).
Zamiast dać fanom to na co czekali kretyni przegapili dobry moment. Teraz Obaj jadą na równi pochyłej w dół (obaj ale szybszym tempem Pacman) i jeszcze mają czelność w ogóle o tej walce gadać. Jak dla mnie to obaj są w tym względzie frajerami. Taką kasę mogli zarobić, a w dodatku udowodnić na co kogo stać. Zwykłe frajerstwo. Teraz ta walka i zainteresowanie nią będzie spadać w dół. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie
 Autor komentarza: Champion20
Data: 31-10-2012 16:59:02 
BlackDog zgadzam się w 100% dokładnie tak jest dodam że cały świat ma ich i tej ich ewentualnej walki juz dość razem są frajerami
 Autor komentarza: Malinex20
Data: 31-10-2012 17:18:53 
Czy wy nie widzicie że to Floyd nie chce tej walki najpierw testy gdy Pacman się zgodził to że pieniądze się nie zgadzają jak powiedział że chce mniej od niego to znowu źle jak Pacman powie że może być 80:20 dla Floyda to nie bo tez za dużo nawet ze swoim przyjacielem 50 centem się pokłócił jak ten chciał zorganizować walkę on się boi Pacmana jak pistoletu
 Autor komentarza: fen0men
Data: 31-10-2012 17:26:43 
Malinex

Jedyne co widzimy to to że nie znasz faktów chyba...Pac man kiedyś mówił ze boi sie igieł a ma tatuaże wiec to śmieszne , potem ze chce równego podziału jak on zarabia z 6-10 mln za walkę z czego promotor bierze część a money zarabia po 40 mln wiec czego miałby tak jak by oddawać część swojego zarobku? bez sens...Zgadzam się z Blackdogiem w kwestii biznesu obaj są frajerami bo przegapili największą kasę w karierze...Do tej walki nie dojdzie a nawet jeśli to wygra ja floyd z zasady świetny defensor zawsze wygra z świetnym ofensorem..
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 31-10-2012 17:32:35 
Pacquiao jest teraz popychadłem może walczyć jedynie z jonakiem
 Autor komentarza: barkor
Data: 31-10-2012 17:33:46 
Był moment , jeśli dobrze pamietam po ostatniej walce z marquezem że to floyd chciał tej walki ale wtedy z kolei bob arum nie dopuścił do porozumienia więc według mnie obai są winni że do tej walki nie doszło i prawdopodobnie nie dojdzie , ale uważam że jeśli floyd byłby pewny zwyciestwa to i tak by do tej walki doprowadził ze względów honorowych bo przecież pieniędzy i tak mu wystarczy na całe życie. Jeśliby do tej walki jakimś cudem doszło to raczej typowałbym zwycięstwo floyda chodź obai są świetni więc mogłoby byc różnie i tego moim zdaniem obawia sie floyd
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 31-10-2012 17:35:04 
Dla mnie ta sytuacja jest jasna jak słońce - walki unika Floyd, bo panicznie boi się potencjalnej straty "zera" w rekordzie. Oboje mają już prawdopodobnie swój szczyt możliwości za sobą. Nie chcę nikogo obrażać, ale dla mnie Mayweather to mięczak, który boi się prawdziwego wyzwania. Nie podejmuje rzuconej wielokrotnie rękawicy. Niezależnie od tego kogo już pokonał, jeżeli nie wyjdzie do Filipińczyka, to dla mnie pozostanie pyskatym tchórzem. Tak genialny pięściarz nie powinien bać się wyzwań.

Dziwi mnie to o tyle, że Money ma więcej atutów i byłby w tej walce faworytem. I piszę to jako fan Pacquiao.
 Autor komentarza: barkor
Data: 31-10-2012 17:40:25 
kraszuuu
Jak widze liste walk floyda to nie wydaje mi się że floyd boi się wyzwań: Marquez , De la Hoya , Castillo , Corrales, Cotto , Hatton , Gatti i wielu innych . Ja bym raczej powiedział że to jest zbyt duzy respekt do pacquiao i rzeczywiscie obawa przed utratą miana niepokonanegi i chodź byłby faworytem to ryzyko porażki chyba największe w karierze
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 31-10-2012 17:40:25 
nie na temat. Haha jeszcze 2 osoby i bedziecie lepsi na fejsbuku, od żałosnego cenzurującego konkurenta. pomógłbym ale nie mam konta :p gratulacja :d
 Autor komentarza: MilfHunter
Data: 31-10-2012 17:43:14 
Czyli nic sie nie zmieniło, Floyd dalej trzesie portkami przed strata zera w rekordzie i wymyśla kolejne wymówki..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 31-10-2012 17:48:59 
Bardziej Floyd potrzebuje sobie coś udowodnić ale jest totalnym frajerem(obaj).
Przypomina mi to Haye i pierdo... o pokonaniu Klitschków, zaczepianie ich przy dziennikarzach, koszulki itd. Później się z walk wycofywał.
W końcu jednak się odważył i zarobił.
Floyd naprawdę sprawia wrażenie jakby się go bał (nie wiem co na to jego fani, jakie wytłumaczenie mają)
Frajer wyraźnie szuka wymówek. Gdyby choć trochę by mu zależało na tym by udowodnić że jest lepszy finanse z jego majątkiem nie stanowiłyby problemu.
Może jest tchórzem i czeka aż Pacman będzie totalnie do dupy?
Przecież na ten moment to prawie oczywiste że na punkty wygra Floyd tą walkę.
Jeszcze jakiś czas temu było by się o co spierać. Teraz Pacman nie potrafi zlać bardzo wyraźnie takigo Bradleya///

Jak pisałem wyżej, obaj to kretyni i przegapili moment w którym ta walka przeszła by do historii.
Teraz jak się odbędzie to Pacman będzie już po porażce z Bradleyem, być może pierwszej porażce z Marquezem. Bez sensu.
Kretynizm i tyle. Brak mi słów na tych pacanów.
A środowisko bokserskie powinno bardziej Floyda za to pocisnąć.
Bo jest gwiazdką i tak dalej, ciągle gada że nie potrzebuje Pacmana bo kim on jest i ile zarabia a sam przez to wychodzi na tchórza i frajera.

Nie wiem co mnie dziś wzięło ale naprawdę temat tej walki robi się bardziej śmieszny i drażniący niż nawet ciekawy....
 Autor komentarza: fen0men
Data: 31-10-2012 17:50:20 
Naprawde myslicie że wypalony pac man ciężki na nogach(ostatnia walka) pokonałby floyda i ten boi się utracenia zera? prosze was...
 Autor komentarza: djpioter
Data: 31-10-2012 17:52:09 
Trash,trash,trash,ble,ble,ble słuchać już tego nie można..
 Autor komentarza: switek1987
Data: 31-10-2012 18:01:42 
Pacquiao na Mayweathera przygotował by się na 100% swoich możliwości. Nie było by gadania ,że Manny olewa przygotowania, ważniejsza jest polityka itp.,itd. Floyd dobrze o tym wie i wymyśla jakieś historie. Utrata zera w rekordzie jest bardziej prawdopodobna niż kiedykolwiek. Skoro Mosley potrafił naruszyć Floyda to tym bardziej Pacquiao. Ta walka to dla mnie cały czas 50/50. Większość zauważa ,że Filipińczyk jest na równi pochyłej a tak naprawdę obaj są na tym samym etapie.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 31-10-2012 18:06:22 
Autor komentarza: kraszuuu
Data: 31-10-2012 17:35:04
Dla mnie ta sytuacja jest jasna jak słońce - walki unika Floyd, bo panicznie boi się potencjalnej straty "zera" w rekordzie




Floyd osmieszył by niestety Mannego....a tak w ogóle taka jest prawda to Manny i Arum potrzebują Floyda a nie na odwrót.
 Autor komentarza: PJL
Data: 31-10-2012 18:09:44 
Moim zdaniem najlepszy czas na tą walkę już minął. Rok, dwa, trzy lata temu zainteresowanie i zyski byłyby największe. Teraz to już po równi pochyłej w dół...
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 31-10-2012 18:14:40 
Autor komentarza: PJL
Data: 31-10-2012 18:09:44
Moim zdaniem najlepszy czas na tą walkę już minął. Rok, dwa, trzy lata temu zainteresowanie i zyski byłyby największe. Teraz to już po równi pochyłej w dół...



Mnie ta walka już wali w zasadzie...kazdy wie jak Manny sobie radzi z kontrami.lol...Do tego finanse..Ja bym w zyciu nie poszedł na taki układ jaki proponują floydowi do tego walnął bym za taka ofert focha i Aruma by poskręcało..fige z makiem by dostał i tak sie zapewne stanie.
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-10-2012 18:23:11 
kraszuuu
"ta sytuacja jest jasna jak słońce - walki unika Floyd"

A jaki jest sens dawać komuś w prezencie np. 30 milionów zielonych? Każdy trzeźwo myślący unikałby tej walki w takiej sytuacji.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-10-2012 18:28:08 
jak napisal BlackDog

ja juz tego nie trawie, pedal mayweather caly czas o pieniadzach i o niczym innym, nie ma juz czegos takiego jak chwala, honor...............


obaj niech sie ida jebac, jezeli chodzi o mnie to redakcja nie powinna juz druckowac info o mozeliwej walce tych dwoch gamoni.......


sorry ale to jest "mniej warte niz zero"........


blackdog racja floyd powinien byc bardziej cisniety, caly czas tylko o pieniadzach..............jebany bananowiec
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-10-2012 18:33:51 
jestem zablokowany na jego stonie (floyda) fb bo napisalem mu co o tym mysle.................zablokowali mnie 2 minuty po wpisie!!!!!!!!

geje, same geje...........
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 31-10-2012 18:33:55 
Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-10-2012 18:28:08
jak napisal BlackDog

ja juz tego nie trawie, pedal mayweather caly czas o pieniadzach i o niczym innym, nie ma juz czegos takiego jak chwala, honor...............



Wybacz ale tu właśnie idzie o honor i nie psucie branży...... To Arum gra tylko o pieniądze...a jak mówi stare przysłowie....chytry traci 2 razy.
Floyd by nie zubożał gdyby się tą kasą podzielił...ale jak ktoś wczesniej napisał po jaki huj..za przeroszeniem ma to robić....Arum nie ma żadnego argumentu..żadnego.
 Autor komentarza: meh
Data: 31-10-2012 19:08:09 
Panowie, wiem, że nie na temat, ale CZEMU jeszcze nie ma żadnych newsów z otwartego treningu Wacha? Ja rozumiem, że potrzeba czasu, żeby wszystko zgrac i zmontowac, ale trening był o 13... Pozdrawiam!
 Autor komentarza: fightnight
Data: 31-10-2012 19:22:17 
Jak dla mnie Floyd poprostu robi kupę jak pomyśli o samej walce z pac-manem dupa z niego a nie prawdziwy mistrz...
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-10-2012 19:56:47 
fightnight
"Jak dla mnie Floyd poprostu robi kupę" - swoich nie lubisz?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 31-10-2012 20:08:21 
Ja tylko żałuje ze i Mosley i Oscar nie byli pare lat młodsi podczas walki z Moneyem bo po zerze w rekordzie byłoby wspomnienie
Floyd jest żałosny , zaslanial sie testami , pac sie zgodził to nie chciał równego podziału pac sie zgodził , okazuje sie ze najchętniej wogole by mu nie zapłacił , jak pac sie zgodzi to co wymyśli ? Karze mu amputowac dobie jedna rękę albo skakać na jednej nodze podczas walki ? Żenada
 Autor komentarza: ARAS123
Data: 31-10-2012 20:13:05 
Mówicie że Floyd nie boi się porażki bo walczył z takimi gwiazdami jak De la hoya, Marquez, Gatti. Racja. Poza jednym szczegółem "walczył" a więc ja też bym tutaj użył słowa "nie bał się", gdyż teraz obaj zawodnicy są zupełnie inni. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale wydaje mi się że boks zmienił się diametralnie na przestrzeni nawet ostatnich 10 lat w samym XXIw. Tacy zawodnicy jak Floyd czy Manny kiedyś podejmowali wyzwania. Bili się z każdym a teraz mam wrażenie że dla nich to już jest bardziej biznes niż kwestia sportowej ambicji i tak też chyba de facto jest. Oni po prostu już przymierzają się do emerytury a chcą jeszcze zarobić tyle aby później nie musieć sprzedawać rękawic po bazarach jak co niektórzy.

Sport powinien pozostać sportem, a biznes biznesem jak się to zbytnio łączy to niestety pieniądze biorą górę. Tak jak ktoś fajne to określił. Kiedyś nie trzeba była namawiać Muhammada Ali'ego czy Joe Frazier'a żeby ze sobą walczyli oni nie mogli się tego dnia doczekać. Tam pojawiał się ktoś dobry na liście pretendentów i od razu była walka o mistrza a nie tak jak teraz. Niestety ale w XXI. wiele rzeczy stało się bardziej komercyjnych w tym niestety sport.
 Autor komentarza: teodorparker
Data: 31-10-2012 20:38:00 
Tak! Zupełnie nie zajmuje się innymi, np. w tym wywiadzie w ogóle nie mówi o Pacmanie, o jego ostatniej walce, o jego zarobkach, o tym, że nie są tak duże jak sam zainteresowany podaje... Mhmm.
Facet przez kilka lat oskarża Pacmana o doping i mówi, że to Pacman jedzie na jego nazwisku? Jest zupełnie na odwrót, Pacman ani razu nie powiedział nic o tym, że Mayweather korzysta z dopingu, ogólnie sprawia wrażenie jakby go niewiele obchodził amerykanin. W ogóle nazwisko Pacman raczej wybiło się na Marquezie, Barrerze, Moralesie, de la Hoy-i, Cotto.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 31-10-2012 20:50:26 
Obaj unikali tej walki, a teraz obaj sa po prime wiec niech sie pocaluja w de. Maravilla pokaze co to znaczy byc mistrzem.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 31-10-2012 20:58:09 
CO Floyda obchodzi ile zarobił Pacquiao za pojedynek, jeśli on sam dostał by za tą walkę niewyobrażalne pieniądze. Takie gadanie to Floyd może amerykańskiemu pospólstwu sprzedawać, bo cała reszta wie, że to najbardziej dochodowa walka.
To Floyd blokuje to starcie, ale czarnoskórej publiczności nie da się przekonać ;/
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 31-10-2012 21:55:40 
A ja się pytam co na to Laura? ;)
 Autor komentarza: wwojtek80
Data: 31-10-2012 22:09:30 
Panowie boks zawodowy to biznes, a Floyd jest w tym mistrzem. Wydaje mi się, że wszystkie wypowiedzi i działania z jego strony to przemyślana gra. On doskonale wie co robi. Do walki dojdzie wtedy kiedy on tak postanowi. I na koniec: on znowu zarobi i znowu wygra.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-10-2012 22:36:15 
Facet jest żałosny i tyle. Ksywka "money" bardzo pasuje...pomijam "eventy" z paleniem kasy,damskim boksem lub biciem staruszków pilnujących klatek schodowych. Klasyczny Murzyn.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-11-2012 00:32:14 
Manny zawsze miał serce do walki, a Money traktuje ten sport tylko biznesowo. Tą wypowiedzią uznaję, że oddał Filipińczykowi zwycięstwo walkowerem. On się boi, bo Filipińczyk mimo, że jest wypalony psychicznie, nadal jest wielkim (największym obok Martineza) zagrożeniem dla Amerykanina. Manny to wielki człowiek, dla mnie to on zasługuje na miejsce w historii wyżej od Mayweathera, on walczył z każdym, nie kalkulując. Ciekawe Floyd.. masz rację- Twoje wygrane z De la Hoyą czy Castillo też zostaną w rekordzie mimo, że był wał. Nie wspominając o tym, że z Cotto maksymalnie wygrałeś 2 punktami a sędziowie wypunktowali tylko 2 rundy dla Cotto (a 3 lata wcześniej Pacquio zmiażdżył go przed czasem)...
 Autor komentarza: bak
Data: 01-11-2012 00:34:51 
Jakby zmierzyli się Pacquiao z najlepszej formy z Mayweatherem, to Pacquiao swoimi mocnymi ciosami zrobiłby z nim to samo co z Cotto, Margarito, 2 razy z Moralesem, Hattonem...
 Autor komentarza: Deter
Data: 01-11-2012 01:17:16 
ARAS123
"Sport powinien pozostać sportem, a biznes biznesem"

Zatem proponujesz, by za walkę nikt nie dostawał pieniędzy; ani zawodnicy, ani trenerzy, ani sparing partnerzy, promotorzy? By właściciele siłowni, sal treningowych, producenci sprzętu też nie dostawali pieniędzy? Wreszcie, czy kibice mają mieć wstęp za darmo na widowisko, czy stacje telewizyjne mają za darmo transmitować walki, zaś reklamodawcom zabronić wstępu?

Ponadto z tym "powinien pozostać" to jest tak, że skoro ludzie czegoś chcą, a towar jest wart tyle, ile ludzie za niego płacą... to dlaczego to zmieniać?
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 01-11-2012 12:46:27 
Autor komentarza: bak
Data: 01-11-2012 00:34:51
Jakby zmierzyli się Pacquiao z najlepszej formy z Mayweatherem, to Pacquiao swoimi mocnymi ciosami zrobiłby z nim to samo co z Cotto, Margarito, 2


Mylisz sie duzo lepsze wrażenie robił Floyd bijąc ich bez większego problemu i nie uciekał się do tych tricków w catchweightami!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.