WILDER POZNAŁ NAZWISKO RYWALA

15 grudnia na gali w Sports Arena w Los Angeles rywalem Deontaya Wildera (25-0, 25 KO) niemal na pewno będzie inny niepokonany amerykański ciężki - Kelvin Price (13-0, 6 KO). Nie jest to wprawdzie obiecany mocny przeciwnik, ale 37-letni zawodnik z Pensacoli przynajmniej dorównuje Wilderowi warunkami fizycznymi i jako jedyny pokonał Tora Hamera (19-1, 12 KO) - zwycięzcę mocno obsadzonego czerwcowego Prizefightera, który w finale wypunktował wówczas Kevina Johnsona.

W walce wieczoru między liny powróci Amir Khan (26-3, 18 KO), który po dwóch porażkach z rzędu rozstał się z Freddie'em Roachem i teraz trenuje pod okiem Virgila Huntera - twórcy sukcesów króla wagi super średniej - Andre Warda. Brytyjczyk zmierzy się z Carlosem Moliną (17-0-1, 7 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-10-2012 01:02:05 
Lepiej, ale nadal wiele do życzenia.
 Autor komentarza: bak
Data: 28-10-2012 01:06:45 
Jak na Wildera to ten Price to i tak geniusz bosku i wirtuoz.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-10-2012 01:12:05 
nie wiem, ten kelvin rusza sie tak jakos dziwnie.....wypatrzony rywal dla wildera

poza tym bil sie z kobieta.....Stacy :)
 Autor komentarza: Pandzia
Data: 28-10-2012 01:21:34 
Zapowiada sie bardzo ciekawy grudzien :)
 Autor komentarza: bak
Data: 28-10-2012 01:26:39 
Wildera mógłby sprawdzić Chisora, ale czuję, że on by obalił raz na zawsze mit Wildera jako następcę Kliczków.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-10-2012 01:27:50 
przygotowany chisora....jak najbardziej mozliwe
 Autor komentarza: bak
Data: 28-10-2012 01:31:58 
Golden Boy stać by było na wyłożenie kasy na Chisorę, walka byłaby dochodowa. Oczywiście, że przygotowany Chisora najlepiej ten z walk z Heleniusem i Vitalijem. Jeżeli Perez upora się z Chaghaevem (co będzie trudne) to też można byłoby go dla Wildera.
 Autor komentarza: xionc
Data: 28-10-2012 01:41:47 
jak na Wildera, to w sam raz :)
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 28-10-2012 01:42:59 
Panowie : )

Nie ma co ukrywać, wyhodowany przeciętniutki zawodnik z zerem w rekordzie jakich wiele, czekający na moment by zarobić jak najwięcej i dostarczyć zwycięstwa komu innemu. Chyba nikt nie sądzi ,że ten starszy, waciany Kelvin Price to coś więcej.


Tor Hamer to niewiadoma ze wskazaniami ,że jest zwykłym przeciętniakiem. To ,że wygrał z niezadającym praktycznie ciosów Johsonem jakieś 3 rundówki wiele tak naprawdę w świecie boksu zawodowego nie znaczy.

Podsumowując, Wilder nadal będzie tematem do żartów ; d
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 28-10-2012 01:47:55 
Proponuje zerknąć z kim zawalczy Mike Perez który ma mniejszy bilans walk by wyśmiać już wprost groteskowe walki i tłumaczenia bumobijcy kolejnej ciemnoskórej nadziei HW USA Wildera ; d
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 28-10-2012 01:53:22 
Tor Hamer to niewiadoma ze wskazaniami ,że jest zwykłym przeciętniakiem. To ,że wygrał z niezadającym praktycznie ciosów Johsonem jakieś 3 rundówki wiele tak naprawdę w świecie boksu zawodowego nie znaczy. Zresztą Johnson to moim zdaniem mega nudziarz który co najwyżej już teraz jest porządnym journeyman'em.

Tylko patrzcie jak niedługo będzie obijany przez "wszystkich konkretnych". Chyba ,że ma inne źródło utrzymania i na to wygląda patrząc na jego komiczną aktywność.
 Autor komentarza: piotr
Data: 28-10-2012 01:58:49 
@WonderBoy

Jak dojdzie do wali Price vs Cźagajew to będzie bomba. Wielu na takie walki czeka!
 Autor komentarza: picioo
Data: 28-10-2012 03:28:27 
@wonderboy
szanuj boksera,każdego,koleżko...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 28-10-2012 05:09:05 
Wilder go zniszczy do 4 rundy pewnie nawet przed trzecia,,Wystarczy ze raz dobrze trafi i Price pofika nozkami do gory
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 28-10-2012 05:23:45 
picioo
szanujemy kazdego boksera, ale nazywajmy rzeczy po imieniu.
Temat
To dobry rywal na ten etap kariery, zły na 26 walke. Zgadzam sie z opinia, że dobrze przygotowany Chisora byłby idealny, jakby elegancko obił to szacun!
 Autor komentarza: picioo
Data: 28-10-2012 05:54:22 
@kopyto
wiesz jaki jest zawodowy boks,nie każdy,wbrew pozorom, ma wpływ na swój rekord. każdy kto wychodzi na ring(sportowiec oczywiście)zasługuje na szacunek a pochopne epitety często kompromitują autora...
 Autor komentarza: picioo
Data: 28-10-2012 06:10:32 
co do Dereka,sukces, to oprócz talentu, upraszczając, głowa na karku bądź jago brak(patrz np.nasz Gołota cz Tyson),no i jeszcze promotor:-)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-10-2012 07:43:25 
picioo - twoje rozumowanie jest rodem ze średniowiecza! Nikt nie zasługuje na szacunek tylko dlatego z powodu wykonanego zawodu!!!
Polityk nie zasługuje jak kradnie, dziennikarz gdy kłamie, policjant gdy bierze łapówki...a bokser nie zasługuje jak bije kelnerów i kaleki i próbuje wmówić że to sport.
Dla Ciebie Najman też zasługuje na szacunek bo wychodził do ringu?

Wilder jest pełnoletni!!i nie jest ubezwłasnowolniony. Swój rekord firmuje swoim nazwiskiem a przeciwników ostatecznie akceptuje ON!
Jeśli promotor robi z niego bumobijcę to się zmienia promotora!!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-10-2012 08:57:54 
Stonka
Ile lat ma Wilder i ile lat walczy na zawodowych ringach ???
Promotora tez zmieniać nie musi bo obecny wykonuje swoją prace bardzo dobrze , Wilder nie walczył jeszcze z nikim dobrym a cały świat bokserski dyskutuje o Nim czy to następca K2 , dlatego promotor wstydzić swojej pracy sie chyba nie musi , nie sądzisz ?
Takie prowadzenie zawodnika dało Wilderowi i sporo doświadczenia i sporo pewności siebie co w walkach z lepszymi zawodnikami będzie bardzo ważne
Od dawna Jego team mówi ze w 2013 kibice bedą zadowoleni , a to juz za chwile , nie lepiej poczekać te pare mc i sie przekonać ?
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 28-10-2012 10:16:21 
Ten rywal nie jest wcale najgorszy. Wysoki,2 metrowy z dobrym lewym, nieźle się porusza, być może będzie więcej niż 2rd.
Pokonał Hamera, który ostatnio wypłynął w turnieju Prizefighter.
Fakt, że ma 37 lat ale boksuje od 5 więc nie ma opcji by był wyboksowany, nie jest spasiony itd.
Dla mnie ok.
Lepszy niż Harrison czy Skelton których ma David Price
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 28-10-2012 10:28:53 
Większość która krytykuje Wildera, podnieca się Pricem. Tylko, że Wilder jest młodszy a różnica w przejściu na zawodowstwo to nawet nie pół roku.
Amerykanin stoczył 11 walk więcej w tym czasie, Price też obija słabiaków. Jeszcze Wildera tłumaczy żmudne budowanie masy, Price'a już nie.
Ale dla baranków Price ok Wilder be.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 28-10-2012 10:35:51 
Autor komentarza: picioo
Data: 28-10-2012 03:28:27
@wonderboy
szanuj boksera,każdego,koleżko...



Bokserzy to jacyś Bogowie ? Każdego wybory mam rozumieć i rozpływać się w komplementach ? Dodatkowo nikomu nie ubliżam a jako kibic który daje zarabiać pieniądze w sposób bezpośredni lub pośredni ( Polsat czy inny Orange, ENKA wykupuje gale które mają dużą oglądalność itd ) mam prawo jak najbardziej do komentowania, przekazywania moich przemyśleń. Nie martw się daleki jestem od trollowania i wyzywania zawodników. Jednak Kelvin Price to kolejny kelner, odpowiednio "wyhodowany". Jak jednak widzę, cel osiągnięty, kibice zmanipulowani,że ten Kelvin to jest coś odpowiedniego ; )

2013 kibice będą zadowoleni ? No tak jak 22 grudnia miał być dla Adamka mega przeciwnik : ) Jeszcze wierzycie w jakiekolwiek zapewnienia ? A kogo Kliczko nie chwalił jeszcze ?

Perez, cichy, nie papla dziobem jak Wilder co to nie on, nie zapowiada cudów na kiju i patrzmy. Jaka wspaniała potyczka.

W ogóle szkoda gadać o Wilderze.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-10-2012 10:45:30 
Mozna powiedziec ze bedzie to starcie dwoch amerykanskich prospektow,szkoda tylko ze jeden juz ma prawie cztery dyszki...
Price to bedzie pierwszy powazny sprawdzian dla Wildera.Do walki zostalo jeszcze wiele tygodni i Price napewno dobrze sie przygotuje
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-10-2012 10:53:57 
WonderBoy
Adamek jest na zupełnie innym etapie niż Wilder to raz , dwa nikt nie pisze ze Wilder jest juz mistrzem HW , ma chłop zadatki ale jeśli w 2013 roku nie pojawia sie lepsi rywale to straci i u kibiców i u telewizji ,
Żadnej pewności mieć nie mogę ale wole poczekać niż nazywać go bumobijcom ,
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-10-2012 11:10:22 
milan1899 - lat JUŻ 27, a na zawodowym ringu jest AŻ 4 lata... to zdecydowanie wystarczająco aby mieć na kącie kilku średnich czy nawet gorszych jurnayemanów a nie samych bumów.

Bicie bumów nie wyrabia u niego "sporo pewności siebie" tylko "nieuzasadnioną pewność siebie", i nie dało mu "sporo doświadczenia" "tylko doświadczenie w przewracaniu bumów".
Angelo Dunndee mówił że bicie bumów jest szkodliwe dla boksera bo pogłębia błędy (których bum nie weryfikuje), i usypia czujność.

np. bokser x leje bumów aż wióry lecą, dajmy na to że po ciosie lewa ręka nie wraca mu do szczęki ale bum i tak nie może go trafić bo jest za chujowy. pan X nie poprawia tego błędu bo nie dostaje po japie. Pan X Wychodzi do trochę lepszego boksera i dostaje dokładnie tam gdzie bum nie mógł trafić!!!

A Wildera nazywam bumobijcą bo bije TYLKO bumów, mam go nazywać pogromcą championów???

Ps. uważam że "fizycznie" to najlepszy obecnie kandydat na przyszłego mistrza (rozważam jeszcze Princa, Jenningesa - niestety ten brak ciosu;().
Ale prowadzenia Wildera kompletnie nie rozumiem. Mam nadzieję że się to zmieni zgodnie z zapowiedziami.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 28-10-2012 11:16:51 
Wg. mnie jest dobrze prowadzony, dużo dają mu też treningi z Adamkami, Kliczkami itp.
Goldem Boy wie co robi, ma materiał, tylko Wilder wątły był trzeba było go podrasować trochę.
Spokojnie.
 Autor komentarza: JoeBlack
Data: 28-10-2012 11:19:37 
"Są plany, aby przenieść Wildera na wyższy poziom. Pora postawić go na dużej scenie z udziałem HBO i Showtime. Już czas, by uwolnić Deontaya Wildera, a on stanie się poważnym zagrożeniem w wadze ciężkiej. Mówię wam, ten facet przypomina mi Thomasa Hearnsa – trafia prawą ręką i jest koniec. Poza tym on wyprowadza swój lewy prosty jak pięściarz kategorii lekkiej. Ten gość jest niewiarygodny – mówi "Złoty Chłopiec"."

Ledwie 2 mce. temu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-10-2012 11:26:33 
stonka
Ja licze na to,ze Kelvin Price bedzie pierwszym sredniakiem Wildera i ze po nim beda lepsi
 Autor komentarza: milan1899
Data: 28-10-2012 11:30:14 
Zgadzam sie ze słowami Angelo ,
Z kolei Roach mówił ze nie jest dobrze jeśli młody zawodnik na początku kariery dostaje ostre becki bo wbrew obiegowej opini , nie wzmocni to Go w żaden sposób , a tylko może zniechęcić
Dwa : przyznasz ze GBP chyba posiada i wiedzę i doświadczenie żeby wiedzieć co jest w tej chwili dla Wildera najlepsze , w końcu to oni wykładzie grube miliony nie Ty , dlatego coś do powiedzenia powinni mieć , nie sądzisz ?

Wilder był juz na sparingach z czołówka HW i tylko było słychać dobre opinie , tylko nie pisz mi ze sparingi z Adamkiem czy Wladem nic nie dają

Price to mały krok do przodu , a 2013 juz za chwile , radzę poczekać a nie sie niepotrzebnie rzucać ...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 28-10-2012 11:54:51 
milan1899 - ciężkie bęcki Mannemu Pacquio za młodu jakoś nie przeszkodziły :)) - żartuję oczywiście :)

Tu masz rację, ale mi chodzi tylko o bokserów którzy zmuszą go do jakiegoś wysiłku! a nie takich co go zleją.

Powiedz mi taki Nichols 180 kg po co??? worków bokserskich nie mają.
co Do GBP podejrzewam że nie chcą postawić Wildera w sytuacji - Powetkina tzn czas na Kliczko lub dreptanie w miejscu czy cofanie się.

Sparringi z Kliczko to genialny pomysł dużo więcej wart niż jego wszystkie walki, z Adamkiem również choć podejrzewam że Adamek bardziej nadaje się na sparingpartnera dla Wildera niż na odwrót.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-10-2012 12:32:14 
Nie mogę już , poprzychodzili userzy którzy jedyną walkę Price'a jaką widzieli , to tą z Harrisonem , i pieprzą jakieś głupoty o biciu bumów przez Davida . Coraz bardziej nie chce mi się tu udzielać , bo najazd znawców boksu od Tysona i HW robi się coraz bardziej przytłaczający(może to ma związek z walką Wacha ? jak Adamek walczył z Kliczką to też było podbonie .
Ogarnijcie barany ,że z Price wyczyścił całą brytyjską scenę , oprócz Chisory , który walczył co krok , i Furego , który przed nim uciekł .
Zauważcie , że tacy przeciwnicy jak John McDermott (który tak naprawdę pokonał Tysona za I razem ), Tom Dallas, Sam Sexton to średniacy (a przy przeciwnikach Wildera to jacyś bogowie ) , a Price ich demoluje jak chce , moim zdaniem , Brytyjczyk bardziej przypomina stylem wczesnego Lewisa niż Kliczkę , i mam nadzieje ,że torem Lennoxa pójdzie .
 Autor komentarza: baxx
Data: 28-10-2012 12:42:26 
Nie wybrzydzajcie. Jak na Wildera to i tak duży skok jakościowy. Chyba lepiej, żeby z bumów przeszedł na zawodników przeciętnych, niż od razu wyskoczył do top10 i dostał baty.
 Autor komentarza: MrT
Data: 28-10-2012 14:24:43 
Umm, nie, Price Lennoxa nie przypomina i - na moje oko - nie będzie mógł "kopiować" Jego stylu.
Natomiast w walkach Price widać co pokazuje - i trochę tego jest.
Wilder nie pokazuje nic. De La Hoya bardzo fajnie Wildera opisał, gdyby jeszcze mógł wskazać w której to walce Wilder miał taki lewy prosty, bo na moje niewyuczone oko to ten lewy prosty na razie ostro u Deontaya szwankuje...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.