PROKSA W ROLI RADWAŃSKIEJ

Po porażce w starciu z Giennadijem Gołowkinem o tytuł mistrz świata Grzegorza Proksę (28-2, 21 KO) czeka dłuższy odpoczynek. - Niepowodzenie Grzegorza porównałbym do przegranej Agnieszki Radwańskiej z Sereną Williams w finale Wimbledonu - mówi agent polskiego boksera Krzysztof Zbarski i tłumaczy: - Okazało się, że Grzesiek nie jest na tyle mocny, by pokonać mistrza. To była dla niego zbyt wysoko zawieszona poprzeczka. Właśnie tak, jak Williams dla Radwańskiej.

Proksa razem z trenerem Fiodorem Łapinem i Zbarskim wrócił już do kraju. Bokser, który w amerykańskiej Veronie przegrał z Kazachem walkę o pas WBA w kategorii średniej przed czasem w piątej rundzie, na pewno dłużej odpocznie.

- Za nim gorący okres, musi odreagować. Nie mówię o miesiącu czy dwóch, lecz o przerwie do końca roku. Co najmniej. Później będziemy budowali karierę Grześka dalej, tak jak dotychczas - mówi Zbarski. - Zadzwonił do mnie jeden dziennikarz i pyta, czy to koniec kariery Proksy. Odpowiadam pytaniem: czy Radwańska powinna zakończyć karierę po finale Wimbledonu? Grzegorz jest dziś w europejskiej czołówce. Uważam, że wygrałby z Danielem Gealem i Felixem Sturmem, którzy walczyli kilka godzin wcześniej w Europie. Gołowkin na dzień dzisiejszy jest lepszy - mówi agent polskiego boksera.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak93
Data: 04-09-2012 13:43:53 
Dalej tak jak dotychczas? Czyli możemy zapomnieć o Proksie w rankingu P4P,zostanie ekskluzywnym journeymanem.
 Autor komentarza: Ned
Data: 04-09-2012 13:46:45 
Szkoda, że będą "budować" karierę Grześka jak dotychczas. Zrobiłem sobie nadzieje, kiedy Proksa wspomniał o nowym promotorze.
 Autor komentarza: Luton
Data: 04-09-2012 13:48:54 
ten nowy promotor to prawdopodobnie K2 w razie wygranej Proksy
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 04-09-2012 13:51:39 
On jest jakiś inny, jak w ogóle można robić porównania milionerki Radwańskiej do takiej "bidy" jak Proksa? A przecież to głównie o kase chodzi,czyż nie?
 Autor komentarza: Polak93
Data: 04-09-2012 13:55:00 
Jak widać w Polsce jest wysyp bokserskich talentów i możemy sobie pozwolić na ich marnowanie.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 04-09-2012 13:56:57 
Zbarski zostanie zapamiętany na dlugie lata. Kto to wogole jest?
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 04-09-2012 14:00:48 
Chodziło mu raczej o to że w ringu Proksa przy Gołowkinie walczył jak dziewczyna :). Ale porównanie do radwańskiej która ze sportem ma niewiele wspólnego po tej aferze gdy na igrzyskach sie podłozyła a potem z usmiechem udzielała wywiadu i na pytanie co dalej odp. 'a spieszymy sie na turniej do Kanady tam można wiecej zarobić' :D padłem... kto wie może jakaś aluzja że Grzesiu też był zbyt pazerny może nie tyle na dolary co na szansę któa - zgadzam sie z pokrzykiwanymi raz z jednej raz z drugiej strony opiniii - kto wie kiedy by sie jeszcze powtórzyła...
No cóz jak niewiemy o co chodzi to chodzi o pieniądze albo dupe - wiedzieć nie zaszkodzi.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 04-09-2012 14:03:10 
Głowackiego i młodego Kopytka też raczej zmarnują.
 Autor komentarza: glaude
Data: 04-09-2012 14:06:58 
Nie myślałem, że Zbarski ma tak duże poczucie humoru :)

Agnieszka ma profesjonalny i stały team, profesjonalne podejście do kariery i jest tytanem pracy.

Ona jest jedną z najczęściej startującej w zawodach tenisistką. Jej 2 miejscu w rankingu WTA nie bierze się z wysokich miejsc w turniejach wielkoszlemowych- tylko właśnie z ilości startów.
Ciuła tak punkt po punkcie- pracowicie jak mrówka.

Gwiżdże na strefy czasowe (aklimatyzacja) i lata po całym świecie z narażeniem zdrowia, bo wie, ze nie jest wirtuozką i tylko tak może zapracować na swoją pozycję (czytaj emeryturę).
 Autor komentarza: glaude
Data: 04-09-2012 14:10:13 
A tej wypowiedzi po nieudanym starcie na IO bym nie przeceniał.
Ot zmęczenie organizmu- od tamtej pory idzie jej słabo w turniejach.
Taka wypowiedź miała być zasłoną dymną dla goryczy po wtopie.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 04-09-2012 14:18:40 
Polak93 Jakby nie było to w tym sportcie trzeba mieć pomysł na samego siebie, przykłąd Władymyr Klitchko przegrał to zwolnił wspaniały sztab bo po prostu nie pasował mu, to byli dobrzy fachowcy ale nie tacy jakich szukał. Np. Ten papa the Leone (mniejsza o to jak sie nazywa) który trenuje Pacmana i teraz pomaga przygotować sie Chavezowi (Papa Roach sie nazywa? what ever) - według mnie jest totalnie słaby, wypłynął na Pacmanie ktory tez miał pomysł na siebiem, idąc dalej Floyd to samo. To są ludzie którzy sami wiedzą czego chcą, im promotor potrzebny jest na papierku, ale promotor nie streuje ich poczynaniami. Wyobraźcie sobie jakby do Floyda przyszedł jakis Pan i powiedział bedziesz walczył z tym i z tym wtedy i wtedy... była by salva smiechu i lewy prosty na maske - koniec gadki.

Trzeba mieć pomysł na siebie brać sprawy w Swoje własne ręce przykład Wach lub Sancho Pansa (obaj słabi- a obaj konsekwentni dopchali sie do wypłaty życia niezależnie od wyniku).

Dobra bo sie zbliża po malutku 14 zaraz Gimbusy wrócą ze szkoły i będziemy tu mieć powódź opiniii tzw znafców - trzeba sie zawijać, jakby coś to ja nic nie pisałem.
A jakby sie pojawił tu milan albo jego dziewczyna Jowita - to niech napiszą o czym teraz myśli radwanska i jaką ma fobie, wszystko wiedzą - nie ma merytorycznej dyskusji :D
 Autor komentarza: takisobie
Data: 04-09-2012 14:25:04 
Chyba sam zadzwonię do 50centa czy nie mógłby chociaż rzucić okiem na walki Grzesia. Z obecnym promotorem to on będzie mistrzem Węgierskiej Górki, bez urazy.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 04-09-2012 14:27:00 
takisobie

50 cent to niepewny interes.Równie szybko jak się pojawił może i zniknąć ze sceny.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 04-09-2012 15:01:14 
Polak93 jakie P4P? Czy aby z tobą wszysto ok? Proksa już teraz dla takich zawodników Jak Golovkin , Pirog , Chavez , Martinez , Lara , Sturm a nawet Abraham jest ekskluzywnym journeymanem. Swój szczyt w postaci Ebu już osiągnął . Na więcej go nie stać
 Autor komentarza: Clevland
Data: 04-09-2012 15:20:45 
Proksa był przygotowany na 60%.
-nie zregenerował się,
-nie przygotwał- kontuzja dłoni, lekkie sparingi,
-nie zaklimatyzował w USA.
Walka nie była do końca miarodajna.
Taki sprawdzian...

Choć to że nie słuchał narożnika i chciał przyjmować i kopać się z koniem to już jego pomysł.


Przy obecnym prowadzeniu Proksy nie stać na więcej.

To tak jak by Radwańska ćwiczyła w Polsce, w Węgierskiej Górce i Warszawie, jechała od czasu do czasu na turniej 2 ligi tenisa, a potem nagle na Szarapową.

Nie miałaby ani kasy, ani sukcesów.

Albo pełne poświęcenie i wyjazdy do USA, albo Węgierska Górka i gale w Wielkiej Brytanii.


Pan Zbarski niech posypie głowę popiołem i przyzna że to on odpowiada za taki rozwój kariery Proksy.
Gdyby Proksa powalczył na galach w Polsce miałby kasę, albo promotor by wyłożył żeby latać na sparingi, walki w USA.
Tak jak Szpilka.

Wkurzony jestem na Proksę.
Całą niedzielę chodziłem wściekły.
Za tą jego upartość, za błędne decyzje.

Nic do niego nie dociera, nie analizuje swoich błędów, czyiś błędów.
Ponosi konsekwencje.

Wyszedłbym z nim na sparing nawet.
Realizowałbym strategię Gołowkina.
Teraz każdy będzie z Proksą walczył.
 Autor komentarza: towarzysz
Data: 04-09-2012 15:23:46 
LAPIN- dyzurny trener waszych polaczkow. Smiech na sali. Zamiast zatrudnic trenera z prawdziwego zdarzenia, to sknera, Proksa, zatrudnil tego pajaca. Co to ,qrvva, jest, ze kazdy wasz tzw boxer nie inwestuje w siebie, tylko wierzy ze ten marny kolcz pomoze w odniesieniu sukcesu.
 Autor komentarza: Emilian
Data: 04-09-2012 16:10:40 
Bardzo ucieszyla mnie wypowiedz Pana Zbarskiego o tym, ze "Później będziemy budowali karierę Grześka dalej, tak jak dotychczas". Jeszcze dzis wieczorem zakupie GH Muum, aby w 2015 r moc opijac odzyskanie tytulu ME przez Grzeska na Wyspach ( chyba nikt nie pomyslal, ze to bedzie walka w Polsce ). Po kilku obronach ( w tym jednej zakonczonej ledwo remisem, Pan Zbarski w roli cutmana - kolejny raz oboz Proksy miał ważniejsze walki. Tego samego dnia odbyła się przeciez super gala w Warszawie na Stadionie Narodowym: Szpilka-Adamek, Wlodarczyk-Masternak ).
W 2018 r. nadazy sie kolejna okazja wyjazdu do USA, na rewanzowy pojedynek z Golovkinem, który będzie miał pozycje na swiecie tak jak teraz bracia K2 i odpali obozie Proksy z 5-10% swojej gazy na emeryture Grzeska i pana Zbarskiego. Czyzby deja vu Sosnowski ? To tylko zludzenie. I juz mamy rok 2023, Redakcja bokser.org z cyklu "zapomnieni mistrzowie, ktorzy mogli byc Mistrzami" odwiedza Wegierska Gorke...
 Autor komentarza: Karule
Data: 04-09-2012 16:22:23 
Zbarski ma całkowitą rację.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-09-2012 16:22:39 
ZelaznyOśle
zgadzam się w 100 % Proksa to mała ,pazerna baba , wiem że gdyby nie to ze po raz 3 musisz powtarzac druga klase w gimnazjum znalazłbyś czas i najebał byś i Proksie i GGG jednego wieczoru ... heh

bez odbioru
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-09-2012 16:26:47 
a na poważnie , Grzesiu musi zmienić sporo pisąłem o tym już po wygranej z SS a teraz pojedynek z GGG tylko mnie w tym upewnił ,
pierwsza podsatwowa rzecz to wypracowanie parwego prostego , styl Grzeska moze byc skuteczny ze scisła czołówka ale jego ciosy bite z tych dziwnych płaszczyzn musza byc poprzedzon jabem inaczej w 90 % beda albo nie dochodzic albo tylko obcierac przeciwnika
druga sprawa waga , Grzgorz jest za maly na MW , jedna waga nizej i wygladałoby to duzo lepiej , zbicie 3 kg dla mnie zupelnie realne do soiagniecia
trzecia kwestia trener , zadem powazny mistrz nie ma trenera z umowy zlecenia , to musi byc ktos na stale , kto w ciagu codziennych treningow bedzie wylaywal co poprawic
 Autor komentarza: clyde22
Data: 04-09-2012 18:53:11 
Bardzo glupie porownanie.
Radwanska ugrala z Serena wiecej niz ktokolwiek z czolowki na Wimbie czy Olimpiadzie i jej finezyjny tenis jest wiekszym problemem dla Williams niz probujace kopac sie z koniem Azarenka czy Szarapowa.
Wimbledon to wciaz najbardziej prestizowa impreza w tenisie,ceniona bardziej niz inne szlemy,nie wspominajac o Olimpiadzie.
Proksa zobaczyl,ze czeka go ogrom pracy jesli chce wejsc na absolutny top w sredniej (jesli jest to mozliwe w tej wadze).
Radwanska ma na rozkladzie wszystkie dziewczyny oprocz Sereny i mimo ,ze forma spadla to jest to bezapelacyjnie pierwsza czworka na swiecie.
 Autor komentarza: bialywilk27
Data: 04-09-2012 21:33:13 
bardzo chętnie zobaczył bym walkę Proksa vs Abracham i dla mnie zdecydowanym faworytem był by Proksa
 Autor komentarza: milan1899
Data: 04-09-2012 21:58:34 
Bialywilk27
Niestety jeżeli Proksa nie wypracuje prawego prostego i nie poprawi obrony to analiza stylów jasno wskazuje ze Abraham znokautowalby na dzisiaj Prokse , po drugie Proksa powinnien zbijac do juniorsredniej a nie iść w gore
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 05-09-2012 06:29:46 
Proksa jest prostym piesciarzem, ograniczonym w ringu, chodzi bardzo podobnie w kazdej walce i nie bylo zaskoczenia ze Kazach go szybko rozgryzl. Nie wiem skad optymism o wyzszosci Polaka nad Gealem czy tez Sturmem, znowoz wrozenie z fusow. Mysle iz oni taze zleja Grzegorza, sa bardziej wszechstronni i sprawdzeni. Niech Proksa wygra z kims z 15, niech sie pnie do gory na ringach swiatowych nie europejskich. Jego europejska jakoby dominacja w swiecie znaczy tyle co mistze Polski w pilce noznej a poziom swiatowy. Niewiele pokazal, nie dal zadnej walki, zostal zdeklasowany, to ze ciagle wstawal i byl przewracany to zbyt malo by nazwac walke ciekawa.
 Autor komentarza: IronTyson
Data: 05-09-2012 08:25:15 
milan ty kelnerzyno - Ty akurat wiesz co Proksa powinien wypracować:D phi - w jednym topicu wiesz co Vitalij Klitchko mysli jaka ma fobie, teraz piszesz cos o 'pierwsza podsatwowa rzecz to wypracowanie parwego prostego' - co do podstaw to podstawówke mogłbyś najpierw skończyć, a potem sie wypowiadać, a gdzie jest ta Twoja dziewczyna Jowita robiąca Ci tu za klakiera? - beczka smiechu dawaj wiecej swoich mądrości - jak znam życie to po 15 - bo teraz uczysz sie w szkole - oby Cie tam przetrzepali gimbusie :D
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.