DOUG FISCHER: Z PROKSĄ NIE MA ŻARTÓW

Doug Fischer, zastępca redaktora naczelnego magazynu The Ring, który do dziś nazywany jest przez wielu "Biblią Boksu", nie ma wątpliwości, że zaplanowana na 1 września walka pomiędzy championem federacji WBA i IBO - Giennadijem Gołowkinem (23-0, 20 KO) a mistrzem Starego Kontynentu - Grzegorzem Proksą (28-1, 21 KO) będzie wspaniałym widowiskiem.

- To będzie dobra walka - pisze "Dougie". - Gołowkin ma doskonałą technikę, w tym bardzo mocne krótkie sierpy i laserowo precyzyjny prawy prosty (wszystkie one są uderzeniami kończącymi). Wie, jak skracać ring i dobrze bije na tułów.

- Z Proksą nie ma żartów, więc jeśli Gołowkin zdoła pokonać go w imponującym stylu, dowiedzie, że słusznie przylgnął do niego pseudonim "Superman", który otrzymał za obijanie światowej klasy zawodników w The Summit Gym w kalifornijskim Big Bear - kończy Fischer.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 21:34:10 
Szkoda,że n nie puści Proksy na specjalnie kodowanych kanałach z pornolami.Widownia i tak porównywalna będzie.Najlepiej ukryć potencjalnego mistrza świata w własnym kraju przed rodakami,puszczając to na kanale gdzie 99% kibiców nie ma do niego dostepu,a jednocześnie na otwartym kanale nic nie ma w tym czasie.

Nie bardzo wiem na co oni liczą? Że ludzie zaczną wykupywać im dekodery na jedną walkę? Proksy nikt nie zna i widząc jak wygląda jego "promocja" w tv n sądze,że do końca kariery będzie anonimem.N-ka ma najgorsze studio,znają sie na boksie jak impotent na płodzeniu dzieci, mają beznadziejnych komentatorów pokroju Skrzecza,któremu tłuszcz zalał mózg i przez to gada bzdury na wizji.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 21:36:04 
To bardzo źle,że biorą się za transmisje gal boksu ludzie którzy o tej dyscyplinie nie mają zielonego pojęcia.
 Autor komentarza: Emilian
Data: 13-08-2012 21:40:20 
Parę dni temu dostałem odpowiedź od N na temat tego dlaczego walka będzie w N Premium HD, a nie np. na TVN. Dostałem jakieś smęty z szablonu odpowiedzi, który pewnie dostaje 99 % pytających. 3 dni im zajeło zrobić kopiuj-wklej. W takich sytuacjach trzeba uderzyć gdzieś wyżej - chociażby do takiego dyrketora programowego platformy N - Grzegorza Płazy i tu stanowisko mogła by zająć redakcja bokser.org jako "głos ludu". Patrzyłem dzisiaj z ciekawości ile kosztują bilety na gale. I cena jest mocno atrakcyjna, np. miejsca przy ringu z podatkiem to niecałe 80 $. Jak na taką walkę to uważam, że taniocha.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-08-2012 21:42:22 
Polak93 - racja. Kompletne kretyństwo, żeby chociaż Grześka trochę wypromowali w TVN, nie wiem na co oni liczą, ja sobie ściągnę wersję z HBO, ale ludzie podniecają się Szpilkami, Kosteckimi, itp, a nie wiedzą nawet jaki diamencik mają pod nosem, na dodatek walczący o pas mistrza w najbardziej prestiżowej telewizji i to jest wina ignorantów z tv.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 21:44:22 
Też nie rozumiem dlaczego chcą pokazać tą walkę na kanale npremium1, a nie na zwykłym nsporcie tak jak poprzednie walki Proksy. Dziwna decyzja.

Co do Skrzecza to nie jest taki zły :D Miałem niezły ubaw przy oglądaniu walk na igrzyskach z jego komentarzem :D
 Autor komentarza: Jabba
Data: 13-08-2012 21:47:48 
Npremium? Pomijam że nawet tej nieszczęsnej N-ki mało kto ma. Ludzie w tvn to chyba są oderwani od rzeczywistości tak bardzo że zbliżają się do planety teletubisiów.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 21:49:34 
Emilian

Mógłbyś wkleić tutaj co Ci odpisali ? Ciekawi mnie jak tłumaczą tą decyzję ...
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 21:49:38 
un4given

U Skrzecza to jest tak,że iloraz inteligencji jest odwrotnie proporcjonalny do posiadanej masy.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 13-08-2012 21:49:58 
A skrzecz to już nigdy nie chce słyszeć. Zdecydowanie najgorszy komentator jakiego słyszałem. Przy nim Kostyra to Cesarz Mikrofonu.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 21:52:58 
Emilian

Racja redakcja bokser.org mogłaby tu zająć stanowisko u Grzegorza Płazy,do tego powinna się jeszcze dorzucić redakcja ringpolska i może by coś się udało załatwić.

To jeszcze nic,że masz odpowiedź z szablonu,mi baba chciała wmówić,że nie transmitują tego na TVN bo to kanał rozrywkowy a oni mają teraz kanał sportowy.Na co jej powiedziałem,że sport to też rozrywka,a poza tym walka leci na kanale nPremium,który jest tak samo kanałem rozrywkowym jak TVN,a nie sportowym.Ich sportowym kanałem jest nSport,a tam tego nie puszczają.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 21:55:29 
Jabba

Masz 100% racji.TVN po co ma sport promować? Lepiej niech o prawa do adopcji dzieci dla pedałów i lesb powalczą.

Ludzie chorzy i oderwani od rzeczywistości tam pracują.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 21:57:32 
Polak93
"...walka leci na kanale nPremium,który jest tak samo kanałem rozrywkowym jak TVN,a nie sportowym.Ich sportowym kanałem jest nSport,a tam tego nie puszczają. "

No właśnie i to jest najdziwniejsza sprawa. Wszystkie dotychczasowe walki Proksy były na nSport a teraz nagle zmiana ?

Mam nSport, polsat sport, polsat sport extra, polsat sport news, eurosport i nie obejrzę sobie tej walki. Super ;x
 Autor komentarza: Emilian
Data: 13-08-2012 21:57:50 
Polak93: Nie tylko komentarz boksu stoi na słabym poziomie. Inne dyscypliny również. Brakuje nie dość, że umiejętności to po prostu pasji. Do komentatorów z C+ ( np. niesamowite mecze Premiership ) czy Eurosportu to wiele im brakuje. Wszystko opisuje Weszlo: http://www.weszlo.com/news/7965-Przepraszamy_za_tekst_o_Grzegorzu_Kalinowskim
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:01:23 
un4given

Ja również dysponuje nSportem z racji tego,że oprócz Cyfrowego Polsatu mam dekoder Telewizji na kartę.Nawet byłem w punkcie n,go naprawić bo nie łapał sygnału,zapłaciłem kasę i patrzę a tu i tak Proksy nie obejrze,mimo iż to właśnie przede wszystkim na jego walke zdecydowałem się zanieść ten szajs do naprawy.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:06:43 
Polak93

Trzeba mieć nadzieję, że jednak zmienią zdanie i pokażą to na nSport, do którego więcej osób ma dostęp.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:08:46 
un4given

Powinni to pokazać w otwartym TVN,przecież to walka o MŚ do cholery a nie o pas Podbeskidzia!!!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 13-08-2012 22:10:57 
No i na dodatek co oni mają w ramówce TVN o godzinie 3-6 nad ranem, że nie można puścić walki Proksy?? Telegrę?
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:12:17 
Polak93

Nie no fajnie by było jakby pokazali to na otwartym TVN, ale na to bym nie liczył ... Już prędzej puszcza to właśnie na tym nSport ... Na nPremium pokazywali walki Kliczko, ale przecież Proksę promują więc chyba powinno im zależeć na tym, żeby jak najwięcej ludzi o nim usłyszało.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-08-2012 22:13:34 
Matys90
Arkana magii
 Autor komentarza: Emilian
Data: 13-08-2012 22:13:59 
un4given, mail jest na prawdę długi, a nie ma nic wspólnego na zadane pytanie ( po prostu użyli szablonu - nawet w pewnym fragmencie nie zadali sobie trudu na określenie formy osobowej tylko jest "Pana/Panią" ). Tylko smęty, że najważniejsze jest dobro klienta, przedstawienie oferty programowej i inne takie bzdety.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:14:43 
Mr Adam

To jakaś kpina poprostu i śmiech na sali.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:15:45 
Proponuje dzwonić do działu kontaktu z widzami,przynajmniej nie będą tak ewidentnie przez telefon człowieka zlewać,choć próbują.
 Autor komentarza: Karule
Data: 13-08-2012 22:25:48 
UWAGA! PISAĆ MAILE Z PROŚBAMI DO TVNu, ŻEBY PUŚCILI TĄ WALKĘ NA SWOIM OTWARTYM KANALE!

widzowie@tvn.pl
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 13-08-2012 22:28:03 
un4given - ta ,Prokse promują dobry żart. Ja tak się zastanawiam jak można się otoczyć niewłaściwymi ludźmi tak jak to zrobił Grzesiek ,ten chłopak na prawde ma niefarta. I pomyśleć ,że takiego Szpilke większość "kibiców" uważa za czołówkę światowego boksu a takiego Proksy nie znają...
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 13-08-2012 22:30:19 
Boks im nie pasuje bo to męski sport a TVN promuje pedałów i poprawność polityczną
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:33:13 
Witam wszystkich po dluzszej wakacyjnej przerwie. fajnie sie odpoczywa, ale niestety lato zbliza sie szybkimi krokami ku koncowi. Dobrze, ze mamy tyle interesujacych walk na horyzoncie...
Wlasnie kupilismy bileciki do kasyna w Veronie na gale HBO z udzialem Proksy i Golovkina. Niestety, ale miejsc przy ringu juz nie ma, gdyz ceny bardzo niskie a i pozostalych miejsc nie zostalo zbyt duzo.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:35:20 
Dodam tylko, ze nie wiem tak naprawde dlaczego ta gala odbywa sie w Veronie, gdyz to zupelnie bezsensowne miejsce, ale z drugiej strony, nie jest tak zle, gdyz to tylko cztery godzinki jazdy...lol...
 Autor komentarza: Emilian
Data: 13-08-2012 22:37:55 
cop: Duża ta hala jest w Veronie ? Ile mieści miejsc ?
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:38:23 
cop

A wiesz,że w Polsce nikt Proksy nie obejrzy,bo wykupił to kanał,którego platforma ma jakieś 10% udziału w rynku,z czego boksem nie wiem czy interesuje się 1%?
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:38:30 
Jeszcze jedno: Proksa wygrywa ten pojedynek po jednej z najbardziej widowiskowych walk pokazywanych na HBO w tym roku. Golovkin jest znakomitym piesciarzem, ale nie ma tego co porywa tlumy widzow i wzmaga zainteresowanie boksem zawodowym. Powiem szczerze, my tutaj potrzebujemy takich ekscytujacych zawodnikow jak Grzegorz. Ta walka wzniesie go na piedestal gwiazdorstwa...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:40:04 
"Emilian Data: 13-08-2012 22:37:55 cop: Duża ta hala jest w Veronie ? Ile mieści miejsc ? "

Nigdy nie bylem w tym kasynie, ale nie sadze by byla duza nawet ze wzgledu na ilosc sekcji. Musialbym sprawdzic na ich website...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-08-2012 22:40:36 
Grzesiek nic nie wyniósł po pierwszej lekcji , gdy go opuścił TVN , znowu w te same sidła (nawet tej samej stacji ) się wpakował .
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:41:04 
cop

A jeśli Proksa wygra ten pojedynek to w Polsce nikt o tym nie usłyszy.Dobre co nie?
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:42:31 
"Polak93 Data: 13-08-2012 22:38:23 cop

A wiesz,że w Polsce nikt Proksy nie obejrzy,bo wykupił to kanał,którego platforma ma jakieś 10% udziału w rynku,z czego boksem nie wiem czy interesuje się 1%? "

To tylko swiadczy o indolencji ludzi zajmujacych sie biznesem telewizyjnym w Polsce. Zreszta, u nas jest rowniez wiele brakow w tej dziedzinie a popularnosc boksu zawodowego juz od lat sie zmniejsza. mam jednak nadzieje, ze konkurencja ze strony nowych internetowych tv (Roku, GoogleTV etc...) doprowadzi do korzystnych zmian...
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:43:20 
Fatalny promotor,a w zasadzie to jego brak,bo to co robi Hearn z Proksą nie można nazwać promocją,brak kibiców,związanie sie z najgorszym dziadostwem na rynku czyli ITI.Zastanawiam się czy Proksa ma pecha czy też jest poprostu nieporadny życiowo.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:43:38 
Kamyk

Dobrze, że chociaż n-ka się nim zainteresowała. Pokazują z nim szersze wywiady, zapraszają do studia przy różnych okazjach no i pokazują jego walki. Lepsze to niż nic ... Polsat Sport promuję chłopaków Wasyla na czele z tym prymitywem pinezką. Żenada ...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:44:31 
"Polak93 Data: 13-08-2012 22:41:04 cop

A jeśli Proksa wygra ten pojedynek to w Polsce nikt o tym nie usłyszy.Dobre co nie? "

Przykre to, ale coz... jezeli moje oczekiwania sie sprawdza, Proksa stanie sie niewatpliwie gwiazda HBO a potencjalna potyczka z Martinezem nieunikniona. Dlatego tez chce na zywo obserwowac narodziny Grezgorza w US...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:45:25 
Ktokolwiek z bokser.org wybiera sie na te gale?
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:46:10 
un4given

N się nim zainteresowała,a kto na Boga dysponuje n-ką? Kibice futbolu wolą Cyfrę plus, a boksu Cyfrowy Polsat.Co mu po wywiadzie na n-ce jak dalej jest anonimem w Polsce,równie dobrze mógłby w TRWAM udzielać wywiadów,a moze i by większą widownie zebrał.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:46:49 
szansepromotions

Akurat kontrakt z grupą ITI przyniósł Proksie duże korzyści. Przecież to dzięki niemu mógł walczyć w stanach na HBO i trenować na jednej sali z Money'em ...
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:47:00 
cop

O ile Proksa przejdzie Gołowkina,są dobre kursy,warto stawiać,zastanawiałem sie nad postawieniem 3000.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 13-08-2012 22:47:42 
Pokazują takich lalusiów,pedałów,celebrytów w TVN,a prawdziwego sportu nie pokażą.W Polsce jest mało specjalistów od boksu.Panowie,bierzemy się do roboty i sami działamy.Ktoś musi to napędzić.Oni myślą,że wszyscy bokserzy to idioci i walczą,bo pochodzą z samych ulic i to jest sport dla "ułomów".Tak jak mówi mój nauczyciel od W-F.Kto nie uprawiał sportu amatorsko lub zawodowo,albo nie miał z nim jakiegoś kontaktu,to nic nie ma w głowie.Pokazują Jacykowa,Grycanki.Co to kur..a jest?Każdy kibic marzy,żeby obejrzeć Proksę i Golovkina na otwartym kanale,a tu taki wałek.Rozje...ło mnie jak Kostyra powiedział,że on i Kulej promowali Proksę od początku kariery.gorszego fałszerstwa nie słyszałem.Mieli zaszczyt komentować walki Proksy na TVN,bo wtedy pieniądze się zgadzały,a później jak wszystko upadło,to nic nie było.Pokazują te galę Sauerlanda,a Proksy nie chcą.Ja się zastanawiam czy w Polsacie pracują idioci?Kto tym wszystkim rządzi?To,że nie był promowany na Polsacie,to jest fakt,ale każdy kibic zna Proksę i oglądalność byłaby spora.Co to jest jednorazowo wykupić transmisję lub na jakiś okres.Dodatkowo walka o MŚ i na HBO w USA.Kompromitacja polskich telewizji.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:48:05 
un4given

Taa przyniósł mu duże korzyści,przerwę w życiorysie między innymi i szlajanie się po węgierskich galach.Korzyści wielkie jak koński ch*j.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:48:39 
"un4given Data: 13-08-2012 22:46:49
...mógł walczyć w stanach na HBO..."

Walki Proksy jeszcze nigdy nie byly pokazywane na HBO...1 wrzesnia to jego debiut.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:49:48 
cop

Ja się wybieram,ale na walkę Wacha z Władem do Hamburga,do USA nie mam wizy.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:51:50 
"Polak93 Data: 13-08-2012 22:47:00 cop

O ile Proksa przejdzie Gołowkina,są dobre kursy,warto stawiać,zastanawiałem sie nad postawieniem 3000"

Nie jestem hazardzista, ale uwazam iz postawienie pieniedzy na Prokse nie jest az tak duzym ryzykiem jakby wskazywaly bezsensowne kursy buchmakierskie. Jednym z powodow dlaczego nie uznaje buchmakerow jest fakt, ze to ttylko bezmyslna maszyna do zarabiania pieniedzy a kursy sa zawsze zestawiane nie z myskla o realiach a o tym by jak najwiecej $$$ zarobic... Nic to wspolnego z boksem zawodowym nie ma, ale mozemy to traktowac jako zabawe...
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:51:57 
Polak93

Myślę, że n-ke mimo wszystko wybiera spora ilość osób, mają ciekawą ofertę. I z tego co się orientują już w podstawowym pakiecie jest nSport ... Wiadomo, że lepiej gdyby promował go Polsat Sport no ale oni wolą kryminalistę pinezkę więc co poradzisz ... :D
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 22:53:17 
"Polak93 Data: 13-08-2012 22:49:48 cop
Ja się wybieram,ale na walkę Wacha z Władem do Hamburga,do USA nie mam wizy. "

Fajnie, aczkolwiek zadnego z nich ogladac w ringu nie lubie. Widze, ze zrobila sie jakas nagonak Klitschkos na polskich ciezkich...lol...
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 13-08-2012 22:53:47 
@un4given
Trenował z Moneyem(a raczej w gumie moneya) , każdy może trenować z moneyem jeśli jesteś bokserem i masz pieniądze .
Proksa nigdy nie był na HBO , tylko na undercardach pac mana , jako jedne z pierwszych walk .
Zero promocji tych walk ze strony TVN'u było , tylko dlatego ,że jestem uparty te walki obejrzałem
 Autor komentarza: Titanium
Data: 13-08-2012 22:54:22 
oby
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:54:45 
rakowski

Tylko co my możemy,nie zmusimy tych z TVN-u żeby pokazali Proksę na otwartym kanale.Możemy argumentować,wysyłać maile,dzwonić,ale decyzja należy do nich.

Ja osobiście mam już dość oglądania Proksy po streamach,jesli tej walki nie obejrzę normalnie w tv,to będzie to ostatnia walka Proksy jaką zobaczę.Potem żegnam,mam dośc kilkuletniej gimnastyki tylko po to,żeby zobaczyć Proksę.Z żadnym z polskich bokserów nie ma takich problemów.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:55:21 
cop

Walka z Adamem Capo nie była na gali HBO PPV ? Hmmm sugeruję się tym co mówił sam Proksa ...
 Autor komentarza: Karule
Data: 13-08-2012 22:56:47 
UWAGA! PISAĆ MAILE Z PROŚBAMI DO TVNu, ŻEBY PUŚCILI TĄ WALKĘ NA SWOIM OTWARTYM KANALE!

widzowie@tvn.pl

Zdziwilibyście się, jak wielką siłę mają takie akcje.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 22:57:54 
szansepromotions

"... każdy może trenować z moneyem jeśli jesteś bokserem i masz pieniądze . "

No właśnie a pieniądze wykładała grupa ITI. Gdyby nie to Proksa w życiu nie miałby szansy na debiut zawodowy w USA. Zresztą on sam to bardzo docenia w każdym wywiadzie ...
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 22:58:24 
un4given

Była na Showtime,polecam zobaczyć,walka jest dostepna na youtube.

Karule

Wiem i odniosła skutek w sprawie Klitschko vs Haye i Chisora vs Haye.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-08-2012 23:00:10 
"un4given Data: 13-08-2012 22:55:21 cop

Walka z Adamem Capo nie była na gali HBO PPV ? Hmmm sugeruję się tym co mówił sam Proksa ..."


Na kazdej gali HBO jest mnostwo walk, ktore nie sa pokazywane na antenie. Walka proksy nie byla pokazywana na HBO jeszcze nigdy. To wszystko sie zmieni 1 wrzesnia...
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 23:09:16 
Ożywiło się tu trochę,bo wcześniej to po 5-10 komentarzy pod tematem i to max.Pewnie przez olimpiadę.
 Autor komentarza: Demolka
Data: 13-08-2012 23:11:39 
Większość ekspertów uważa że walka Gołowkina z Proksą będzie wielkim pięściarskim widowiskiem często takie oczekiwania kończą się lekkim zwodem.
Wiadomo obaj pięściarze mogą się pochwalić swoim rekordem walk, w tym aspekcie Proksa praktycznie nie ustępuje swojemu rywalowi. Jedyna porażka która została zresztą zmazana w świetnym stylu to powinno jeszcze dodać Polskiemu pięściarzowi skrzydeł. Najbardziej czego się obawiam to szacunek obu pięściarzy, jeżeli zaczną się nim za bardzo darzyć to i cała walka może wyglądać na mało widowiskowy pojedynek.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 23:13:22 
Ogólnie mówiąc obie gale w Mandalay Bay na których Proksa miał okazję zawalczyć były obsadzone bardzo dobrze. Między innymi JMM, Castillo, Corrales, Jeff Lacy. Może i telewizję nie pokazywały akurat jego walki, ale uczestniczył już w czymś takim. Nie będzie to dla niego coś zupełnie nowego ...
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 13-08-2012 23:13:25 
Popieram pisanie maili sam właśnie napisałem, mam nadzieję, że więcej osób się zmobilizuje, nie robiąc nic, nie ma szans na zmiany, trzeba choć spróbować.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 23:15:17 
boksitylkobok

Absolutnie masz rację,nie robiąc nic nie ma co liczyć na zmiany.
 Autor komentarza: boksitylkobok
Data: 13-08-2012 23:16:58 
Proszę o nieodbieranie szansy zobaczenia walki Grzegorza Proksy, całej masie kibiców. Chcąc reklamować boks, stacja powinna zabiegać o jak największą oglądalność a nie na samym wstępie umieszczać go na marginesie.
Grzegorz Proksa to bokser, który jest jeszcze nieznany, jego walki zawsze toczyły się na zagranicznych galach, dostęp do nich był niezwykle skomplikowany, apeluję-Nie komplikujcie tego dalej!
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 13-08-2012 23:19:19 
wysłałem już kilka maili z zupełnie innych adresów, i za każdym razem w innej formie of korz :D
 Autor komentarza: khorne
Data: 13-08-2012 23:21:22 
cop ile dales za bilety i kiedy w koncu wrzucisz galerie z walki andrew vs bowe ? ;]
 Autor komentarza: Emilian
Data: 13-08-2012 23:22:30 
Karule: wysłałem też maila do TVN. Zobaczymy co z tego będzie. Cenie sobie jakość relacji i na oglądanie walki na dzień dzisiejszy planuje wybrać się do Championsa lub Łazienkowska 3. Szkoda, że nie działa już ConfashionSport. Jednak ze względu na porę walki i popularność Grześka mam duże obawy, że nigdzie tego nie będzie...
 Autor komentarza: rakowski
Data: 13-08-2012 23:23:40 
boksitylkobok

Ja to bardziej rozbudowałem.Napisałem,że mamy jednego mało efektownego MŚ i mamy szanse na drugiego.Ma efektowny styl i przyciągnie kibiców i do promocji tej walki zostało dużo czasu itp.
Moja prośba zawierała około 130 słów.Trzeba było wyjaśnić,co i jak.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 13-08-2012 23:27:06 
Emillian

Gdzie jest Champions?
 Autor komentarza: grzemill
Data: 13-08-2012 23:37:48 
Gołowkin, Gołowkin, a ten Gołowkin to z nikim sensownym nie walczył (same osiągnięcia amatorskie to jeszcze nie wszystko). Myślę, że jest on nie mniejszą niewiadomą jak Proksa. Proksa w dobrej formie, z wyleczonym kompleksem Hopa jest w stanie go pokonać.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 13-08-2012 23:44:39 
Dzięki wszystkim co napisali e-mail do N, zawsze to jakaś szansa dla nas kibiców w Polsce.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 13-08-2012 23:49:35 
Mam N-ke,duzo kanalow m.in nsport,npremium3,4 ,ale ale akurat 2 pierwsze kanaly npremium mam zablokowane!takze majac n-ke nie bede mogl tej walki obejrzec

Walka powinna byc pokazywana na Nsport
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-08-2012 23:56:51 
Email wysłany ... Miejmy nadzieję, że to coś pomoże ;)
 Autor komentarza: baxx
Data: 14-08-2012 00:10:04 
PANOWIE ZASPAMUJMY ICH MAILAMI!
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 00:25:20 
baxx

Dobry pomysł.Taka akcja dywersyjna xD
 Autor komentarza: sliver84
Data: 14-08-2012 00:29:51 
Dołączam się do akcji . E mail w drodze.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 00:38:00 
Do tej pory wysłałem 2 maile,w niedługim czasie pójdą kolejne.
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 14-08-2012 01:06:09 
poszedł mail do tvn
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 14-08-2012 01:08:07 
Poszło
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 14-08-2012 01:26:19 
wyslane
 Autor komentarza: cop
Data: 14-08-2012 01:33:22 
"khorne Data: 13-08-2012 23:21:22
cop ile dales za bilety i kiedy w koncu wrzucisz galerie z walki andrew vs bowe ? ;]"

Kupowalismy przez ticketmaster.com - piedziesiat pare $ gdyz tych przy ringu juz nie bylo. Ciagle jednak na glownej podlodze i calkiem blisko. Jest to tania gala, gdzie najdrozsze bilety byly bodajze po 78 czy cos w tym stylu...
Pytasz o zdjecia z gali Bowe - Golota? Moze ktoregs dnia w przyplywie dobrej woli i checi zrobie to. Moze...
 Autor komentarza: cop
Data: 14-08-2012 01:39:25 
"un4given Data: 13-08-2012 23:13:22


Ogólnie mówiąc obie gale w Mandalay Bay na których Proksa miał okazję zawalczyć były obsadzone bardzo dobrze. Między innymi JMM, Castillo, Corrales, Jeff Lacy. Może i telewizję nie pokazywały akurat jego walki, ale uczestniczył już w czymś takim. Nie będzie to dla niego coś zupełnie nowego ... "


Masz racje, Nie sadze, ze Proksa bedzie "spiety" i to nie zawazy na jego wystepie z pewnoscia. Czego tylko sie obawiam, to tej "legendarnej" sily ciosow Golovkina, ktorymi rozwala na treningach swoich sparring partnerow... Tak powaznie jednak, to Proksa wygrywa ten pojedynek i nie mam co do tego zdnych watpliwosci.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 01:52:14 
No to i ja wysłałem maila do tvnu.
Miejmy nadzieję, że do akcji przyłączy się jak najwięcej osób odwiedzających bokser.org i nasz głos zostanie usłyszany.
 Autor komentarza: Karule
Data: 14-08-2012 01:57:03 
UWAGA! PISAĆ MAILE Z PROŚBAMI DO TVNu, ŻEBY PUŚCILI TĄ WALKĘ NA SWOIM OTWARTYM KANALE!

widzowie@tvn.pl

UDOSTĘPNIAĆ TEN OBRAZEK ZNAJOMYM NA FACEBOOKU! :P

http://kwejk.pl/obrazek/1360570/wspierajmy-naszych-sportowc%C3%B3w-1-wrze%C5%9Bnia-nowy-jork-grzegorz-proksa-walczy-o-mistrzostwo-%C5%9Bwiata.html
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 02:14:54 
Karule

Wklejcie to na profil Grześka i TVN-u.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 02:16:42 
Dobrze by było na demotywatory coś podobnego dać i inne strony często odwiedzane.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 14-08-2012 02:22:08 
Pan Grzesiek to wygra, na 100%. Ja w to nie wątpię i mam nadzieję, że wy też. Będę to powtarzał ciągle, powodzenia Proksa !!! :D.
 Autor komentarza: Karule
Data: 14-08-2012 02:28:28 
Polak93

Wrzuciłem już na kwejka, ma paręnaście udostępnień - więc obrazek doszedł nawet do jakiś 4000 ludzi (licząc, że każdy ma jakiś 300 znajomych na fejsie).

Wrzucajcie to wszędzie :P
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 02:33:00 
Karule

Ja niestety nie mam fb,ale na gg wyślę wszystkim znajomym.Do TVN-u to wysłać,zrobić szum.Pisałem już wcześniej żeby taką akcję przeprowadzać,ale większość była na urlopie lub oglądała olimpiadę.Mielibyśmy więcej czasu.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-08-2012 02:35:33 
A na konkurencyjnym portalu piszą o sparingach Gołowkina z Angulo,z Chavezem Jr i Alvarezem.Ostro pompuje sie balonik i mit niezniszczalnego Kazacha.Jak ja kocham tych mistrzów sparingu.To takie miarodajne.Wawrzyk Bachtowa na sparingach lał niemiłosiernie a w walce już to inaczej wyglądało,Jajnik obiła Mastera etc.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 14-08-2012 02:42:03 
Niestety nadal nie wolno niczego odejmować Gołowkinowi, to prawdziwy wojownik, to będzie najcięższy test dla Grześka, ale uważam, że nasz Proksa to lepszy bokser i może mierzyć w każdego, ale potrzeba mu większego rozgłosu i kto wie...może nowego trenera ?.
 Autor komentarza: cop
Data: 14-08-2012 03:03:48 
"Polak93 Data: 14-08-2012 02:35:33
A na konkurencyjnym portalu piszą o sparingach Gołowkina z Angulo,z Chavezem Jr i Alvarezem.Ostro pompuje sie balonik i mit niezniszczalnego Kazacha.Jak ja kocham tych mistrzów sparingu.To takie miarodajne.Wawrzyk Bachtowa na sparingach lał niemiłosiernie a w walce już to inaczej wyglądało,Jajnik obiła Mastera etc."

Golovkin to zdecydowanie czolowa 3 tej dywizji w opinii wiekszosci ekspertow. Nie mozna go traktowac na takim samym poziomie jak Sylvestra czy Hope'a... Mowiac to, uwazam iz te opowiesci o sparinagach Kazacha sa typowymi bezsensownymi plotakami. Przyklad macie ze swojego wlasnego podworka ostanio. Szpilka i Walker...lol... Dobrze, ze Walker jest OK gosciu i nie "pierdoli" glupot o tym, co sie na sparingach naprawde dzialo. Zreszta kazdy wie, ze sparingpartnerzy wykonuja okreslone zadania w celu przygotowania zawodnika do walki i nie ma to nic wspolnego z ich talentem czy tez ewentualnym przebiegiem potencjalnego pojedynku...
 Autor komentarza: cop
Data: 14-08-2012 03:08:15 
"Owerfull Data: 14-08-2012 02:42:03
...uważam, że nasz Proksa to lepszy bokser i może mierzyć w każdego, ale potrzeba mu większego rozgłosu i kto wie...może nowego trenera..."

Moze nie lepszy bokser ale z pewnoscia bardziej utalentowany i nieortodoksyjny a co sie z tym wiaze, to fakt iz Proksa jest typem "gwiazdora ringu" ktorego boks zawodowy potrzebuje... Co do zmian dookola Grzegorza, to prawdopodobnie zbedne jest nawet pisanie o tym, gdyz sam Proksa juz z pewnoscia wie, ze jego rozwoj byl/jest blokowany przez wszystkich z jego teamu... W sobote 1 wrzesnia zdobedzie mistrzostwo swiata tylko dzieki sobie. Bez pomocy promotrow, menadzerow, trenerow i polskiej tv... To nie zdarza sie czesto w boksie zawodowym...
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 14-08-2012 08:40:47 
Mail do TVN'u wysłany, oby nasza akcja odniosła skutek. Mam nadzieję, że redakcja bokser.org też nie będzie obojętna i przyłączy się do sprawy.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 14-08-2012 08:43:02 
Cop,
nie wiem na jakiej podstawie opierasz stwierdzenie iz Proksa to wiekszy talent, jesli to twoja opinia to w porzadku, tej nie mosisz niczym potwierdzac. Na dzisiaj to osiagniecia jednego i w amatorstwie i w zawodostwie sa po prostu nie porownywalne. Ja osobiscie mysle iz wielka przewaga Kazacha jest jego inteligencja, to co i jak robi w ringu to nie tylko umiejetnosci techniczne, ktorymi zdecydowanie przewyzsza Prokse ale computer w jego glowie, wyglada to czasami jakby jego procesor kalkulowal i blyskawicznie dostosowywal sie do nowych danych. Na pewno Polak jest bokserem o stylu bardzo widowiskowym, jest szybki i mocno bije, jego styl, ktory tak wielu osobom sie podoba przy szybkim Golovkinie moze stac sie Proksy utrapieniem. Mysle iz wygra przed czasem Gienadij, zameczy i zmasakruje twarz Polakowi, mysle iz ma zbyt wiele atutow, zas to jak walczyl z Grzegorzem dobrze przygotowany Hope swiadczy jedynie ze Grzesiek jest do ogrania. Nie widze zadnych przewag polskiego piesciarza, niestety.
 Autor komentarza: atmel
Data: 14-08-2012 09:17:42 
Grzywa
Na pewno Polak jest bokserem o stylu bardzo widowiskowym, jest szybki i mocno bije, jego styl, ktory tak wielu osobom sie podoba przy szybkim Golovkinie moze stac sie Proksy utrapieniem.
.....
Gołowkin nie jest szybkim bokserem jak na te wage , jego zaletami są kondycja , siła i celne uderzanie , szybkość nie jest domeną kazacha .
 Autor komentarza: atmel
Data: 14-08-2012 09:26:02 
główne słabości Gołowkina to mały refleks w obronie .
 Autor komentarza: Emilian
Data: 14-08-2012 10:49:53 
Polak93: Championsa masz na terenie hotelu Marriott vis-a-vis dworca centralnego.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-08-2012 10:58:29 
Chcecie wiedzieć czemu pokażą Proksę w najgorszym kanale.

Dwie przyczyny:
1.stacja coś na reklamach musi zarobić.
2.Promotor kasę musi rzucić

1.Proksy nikt praktycznie w Polsce nie zna, to w TVN nikt tego nie będzie oglądał.
Reklamy się nie sprzedadzą, bo nikt tego nie będzie oglądał.
Stacja nie wstawi tego w dobrym czasie antenowym, bo nic na tym nie zarobi. To nie jest Caritas.

2.Hearn (Matchrooms) olewa Proksę i traktuje jako "dostawcę pasa EBU".
Zbarski mówi oficjalnie że on kasy nie ma.


Promocja Proksy to żenada. Geniusz o którym wie niewielu !
To jest obraz pracy "menadżera". Kolejny raz wybrał takiego promotora.
Amatorka w każdym calu.

Szpilka, Diablo pojawiają się wszędzie. Proksy nie widział nikt.

Jak pokona Gołowkina to musi mieć szczęście żeby ktoś chciał z nim
walczyć.
Promotor kasy nie wyłoży na niego.
Po co nic na tym nie zarobi. Kto Proksę będzie oglądał ?
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 14-08-2012 11:48:54 
@Clevland

My będziemy Proksę oglądali mam nadzieję.
Zamiast biadolić, zrób coś żeby zmienić sytuację - wyślij maila na widzowie@tvn.pl to nie kosztuje więcej czasu niż wysmażenie takiego posta jak Twój.
Samo marudzenie z założonymi rękami jeszcze nigdy niczego nie zmieniło.
Z góry zakładasz, że TVN nie pójdzie nam na rękę. W najgorszym przypadku będziemy mogli powiedzieć, że przynajmniej próbowaliśmy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 14-08-2012 11:51:02 
@Clevland - w jakim kuźwa dobrym czasie antenowym?? o 5-6 nad ranem jest dobry czas antenowy?? No fakt, Telezakupy Mango są ważniejsze i bardziej rentowne.

Co ma zrobić Grzesiek, żeby go w Polsce poznali? Pójść do pierdla, pokazać tyłek, obrazić kogoś? Jakby normalnie pokazali go na otwartych kanałach w walkach z Sylvestrem czy w rewanżu z Hope, to dzisiaj już trochę reklam by sprzedawał.
 Autor komentarza: Czokapik
Data: 14-08-2012 12:26:43 
Jeśli Grześkowi uda się efektownie wygrać, jak widzi wam się jego najbliższa przyszłość? Jakiś duży amerykański promotor wykupi jego kontrakt? z kim obstawiacie najbliższą walkę?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-08-2012 13:03:23 
@ AnomanderRake

Lepiej do Proksy napisać żeby potrząsnął menadżerem.
Skro przez tyle lat, zawalał promocję, to przy najlepszej walce Proksy, niech się postara.

@ Matys90
5-6 rano to zły czas antenowy?
To czemu w TVN czy nsport go nie puszczą?
O której Gołota walczył? O północy?
Ja tego nie rozumiem.

"Co ma zrobić Grzesiek, żeby go w Polsce poznali? Pójść do pierdla, pokazać tyłek, obrazić kogoś?"

Wystarczy zorganizować galę i zawalczyć w Polsce.
Od początku 2005r. do 2012r. jeszcze nie miał okazji.
Menadżer nie ma pieniędzy.
Wtedy pokazałby się w telewizji, gazecie, powiedział że zawalczy w Polsce.
Przed walką z Gołowkinem powie że będzie walczył w xTVN, czy jak ten kanał się nazywa?
Że dekoder trzeba mieć itd....


Proksa nie ma promocji, marketingu to niedopuszczalne !!
A jednak możliwe.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-08-2012 13:07:22 
@Czokapik
"Jeśli Grześkowi uda się efektownie wygrać, jak widzi wam się jego najbliższa przyszłość? Jakiś duży amerykański promotor wykupi jego kontrakt? z kim obstawiacie najbliższą walkę?"

A ilu kibiców z Polski będzie na tej walce?
Potencjalny promotor popatrzy po hali, zobaczy garstkę Polaków.
Czyli nie ma kibiców nie ma potencjału to po co mu taki bokser.

Kolejna walka po wygranej z Gołowkinem?
Jak będzie szczęście i kto zgodzi się wziąć Proksę za darmo, bo Hearn na Polaczka kasy nie wyłoży.
Kibice Proksy mu tego nie zwrócą kupując bilety.
Bo przecież Proksa ma niewielu kibiców.
Hearn widział to nie raz na jego galach...

A może Hearn ma do Polski przyjechać i Proksę pokazywać?
To rola menadżera Zbarskiego.
 Autor komentarza: Karule
Data: 14-08-2012 13:38:13 
UWAGA! PISAĆ MAILE Z PROŚBAMI DO TVNu, ŻEBY PUŚCILI TĄ WALKĘ NA SWOIM OTWARTYM KANALE!

widzowie@tvn.pl

UDOSTĘPNIAĆ TEN OBRAZEK ZNAJOMYM NA FACEBOOKU! :P

http://kwejk.pl/obrazek/1360570/wspierajmy-naszych-sportowc%C3%B3w-1-wrze%C5%9Bnia-nowy-jork-grzegorz-proksa-walczy-o-mistrzostwo-%C5%9Bwiata.html
 Autor komentarza: Czokapik
Data: 14-08-2012 14:11:47 
Cleveland:

Szczerze mówiąc przy stylu grześka i jego "ewentualnej i efektownej" wygranej na (podkreślam) HBO nie zdziwiłbym się gdyby jakiś silny promotor postanowił, że bazą jego kibiców będą amerykanie, którzy uwielbiają taki boks i to właśnie na nich wybudował popularność grześka polskich kibiców odsuwając na drugi plan.
Nie sądzę, żeby topowi promotorzy oceniali potencjał zawodnika po tym ilu jego rodaków jest na pierwszej jego dużej walce wiedząc, że nie był promowany w swoim kraju a napewno mają dostęp do takich informacji.
Co do tego co napisałeś dalej, jeśli okaże się ze Grzesiek pokona Gołowkina to HBO nie będzie załować pieniędzy, żeby pokazać jego następna walkę (oczywiście jeśli zawalczy w ładnym dla oka stylu, czyli swoim typowym stylu) i możliwe, że hearn niekoniecznie będzie chciał się pozbyć zawodnika na którego walki chrapkę ma najbardziej porządana dla boksera stacja telewizyjna. To może się równać temu, że dzięki pieniądzom od HBO jednak hearn postanowi zorganizować z jego udziałem coś dużego, bądź co bądź jest biznesmenem więc nie przejdzie obojętnie obok zagwarantowanych dużych pieniędzy, lub wykorzystą pozycją jaką uda się grześkowi zdobyć tą walką wyciągnięcia za niego dużo kasy od wcześniej wspomnianych dużych promotorów.

Sorry, ale uważam twoje argumenty za nietrafione.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 14-08-2012 14:22:07 
Też dostaliście odpowiedź od TVNu?
Ja mam coś takiego:
"Dziękujemy za zainteresowanie naszą stacją.

Uprzejmie informujemy, że Pana prośba została przekazana do Działu Programowego - organu decyzyjnego.



Pozdrawiamy,

Dział Współpracy z Widzami"
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 14-08-2012 14:26:18 
@jowisz881

Ja dostałem przed chwilą to samo:

Dziękujemy za zainteresowanie naszą stacją.
Uprzejmie informujemy, że Pana prośba została przekazana do Działu
Programowego - organu decyzyjnego.

Pozdrawiamy,
Dział Współpracy z Widzami
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-08-2012 15:57:13 
@ Czokapik

HBO wziął Proksę bo tylko on podjął wyzwanie.

Moim zdaniem inaczej będą wyglądały negocjacje z Hearnem jeżeli HBO będzie chciało organizować walkę Polaka.
Będą pytania ile wyłoży Hearn...
Hearn najpierw będzie walczył o walki dla swoich angielskich bokserów.

Włodarze HBO na pewno będą sprawdzać jakie było zainteresowanie walką.
Ilu widzów przyciągnął Proksa.
Nie będę komuś robić promocji za darmo.


Mam nadzieje że się mylę i Proksa wystrzeli w górę.
Ale patrzę na to realnie, przez pryzmat biznesowy.

@jowisz881
@AnomanderRake

Napiszcie do jakieś telewizji Polonijnej.
W USA jest 10milionów Polaków i to jest target, który może (dzięki reklamom walki) zapełnić hale, oraz oglądać Proksę przed telewizorami.

O tym powinien myśleć Zbarski.
Ale on od 2005r walki w Polsce nie potrafi zorganizować ani zaprezentować Proksy kibicom z Polski...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 14-08-2012 20:30:13 
Jowisz881


dostalem dokladnie to samo w odpowiedzi
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.