POWRÓT 'SZPILI' NA RING SIĘ OPÓŹNI

Pechowe było dla Artura Szpilki, pięściarza zawodowej grupy KockOut Promotions, zgrupowanie w Zakopanem. Zawodnik wagi ciężkiej, który nie doznał w karierze jeszcze żadnej porażki uszkodził więzadło w stawie skokowym.

- Schodziłem po schodach i źle stanąłem. Cały ciężar ciała skupił się na jednej nodze i zerwałem więzadło - powiedział Szpilka w rozmowie z Onet Sport.

Przez ten uraz jego powrót na ring opóźni się. Wszystko wskazuje na to, że najwcześniej - jeżeli wszystko dobrze pójdzie - zobaczymy go w listopadzie.

- Teraz przez kilka tygodni będę miał nogę w gipsie. Czeka mnie jeszcze przy okazji operacja ręki - przyznał.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-08-2012 17:14:30 
Ojjj Artur blado to widze na przyszłosc duza podatnosc na kontuzje... Z tej mąki chleba nie będzie
 Autor komentarza: adam12
Data: 06-08-2012 17:26:04 
Przy bardzo ostrożnym prowadzeniu jak to u Wasila pinezkę prędzej zdemolują kontuzję niż jakiś rywal. poza tym czy HW to jego naturalna waga?
 Autor komentarza: R031
Data: 06-08-2012 17:32:49 
Po schodach schodzic nie umie a za boks sie bierze :/ MAsz racje Champion Z tej maki chleba nie bedzie :)
 Autor komentarza: Baboon
Data: 06-08-2012 17:33:01 
@adam12
Na pewno naturalniejsza niż u Adamka.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 06-08-2012 17:33:33 
Naturalna po wyjściu z więzienia :D
Podobno Szpila ma 193 cm wzrostu , jak dla mnie to więcej niż 190 cm nie ma
 Autor komentarza: adam12
Data: 06-08-2012 17:34:31 
Baboon
z tą różnicą ze tamten najpierw wiele osiągnął w niższych kategoriach i w moim odczuciu nie musi już niczego udowadniać.
 Autor komentarza: adam12
Data: 06-08-2012 17:35:55 
szansepromotions
otóż nie ma nawet 190. widziałem jego fotkę ze znajomym który ma 192, Artur był wyraźnie niższy.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-08-2012 17:45:31 
Hehe 193 cm? Szpilka ma około 187 cm. Ręczę za te słowa.
 Autor komentarza: daro83r
Data: 06-08-2012 17:46:15 
Ja zerwałem wiązadła, cała stopa mi zsiniała i spuchła trochę, nie mogłem na nią stawać ale i tak chodziłem do pracy i dźwigałem ciężkie rzeczy, 3 tyg pierwsze najgorsze ale zagoiła mi się dopiero po 4 miesiącach! Tak to jest jak nie leczy się kontuzji jak należy :P Artur szybkiego powrotu do zdrowia i na ring po kolejne zwycięstwa.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-08-2012 17:47:44 
Co do wagi, to proszę, obejrzyjcie sobie walki Artura w CW. Ładny boks, prawy prosty, dobre ciosy na tułów, pokora i praca. Teraz? Cepy lewą ręką, cepy lewą ręką, od czasu do czasu cepy lewą ręką. Nie ma bicia na tułów nic, totalnie nic. Próbuje naśladować Proksę, ale z brodą do góry co rusz nadziewa się na ciosy od bumów w stylu tego wydziaranego. Szpilka się niestety cofa. Taka jest prawda i nikt temu nie zaprzeczy.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 18:14:58 
''Autor komentarza: Baboon
@adam12
Na pewno naturalniejsza niż u Adamka.''

Bo przytyl 30kg w kilkanascie miesiecy? hahaha
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-08-2012 18:20:00 
Bo w wieku 17 lat walczył w kategorii do 91 kg, a Adamek w 75.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-08-2012 18:23:48 
@Matys90
Bo w wieku 17 lat Szpilka miał w dupie robienie wagi, a Adamek w pocie czoła zbijał 10 kg przed walką.
 Autor komentarza: ATE85
Data: 06-08-2012 18:26:30 
Jak dla mnie to Szpilka powinien nabrać dużo pokory i wziąć się do ostrej pracy bo głupim gadaniem i rozbijaniem bumow wiele nie osiągnie a stanie się tylko lokalnym bohaterem. W mojej opinii wyraźnie odstaje umiejętnościami od innych prospektów typu Fury, Price, Jennings, Wilder Helenius czy Chisora, o warunkach fizycznych napisaliście już wszystko, "Słomka" nie jest dużo większy od znienawidzonego przez was Adamka, technicznie słabszy a psychikę przeceniacie, chłopak tak się nakręca; że po każdej walce przeprasza trenera bo nie potrafi realizować założeń taktycznych bo się spala. O złamanie szczęce przez dziadka McCline'a też szerzej pisał nie będę. Pisże z tel więc z góry przepraszam za błędy
 Autor komentarza: Imperator
Data: 06-08-2012 18:42:18 
Jak wiemy po kontuzji nie można tak od razu iść na żywioł więc dostanie zapewne z dwóch fajnych kelnerów na przetarcie.
Ot całą filozofia.

Wasyl zaciera ręce bo nie będzie musiał nikogo lepszego/droższego ściągnąć.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-08-2012 18:57:16 
Ja myślę, że Wasyl nadpiłował ten schodek na którym Szpila rozwalił nogę, żeby tańszych przeciwników ściągnąć na przetarcie.
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-08-2012 19:08:25 
No i jest usprawiedliwienie na kontraktowanie kolejnych kelnerow . Teraz igla bedzie sie przecieral przez najblizsze 30 walk .... :)
 Autor komentarza: bagins94
Data: 06-08-2012 19:25:32 
Może Szpilka i ma tą petarde w łapie ale nad techniką musi popracować dużo chłopak sie cos rozsypuje połamana szczęka przez Mcclina teraz połamane nogi, ręce... Tragedia Nawet z takim Dentay Wilderem go niewidze chodz Wilder obija samych boomów. Jescze bez sensu Szpilka zaczyna jakiś konflikt z Adamkiem po co mu to ?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-08-2012 19:29:07 
Autor komentarza: Hubosz Data: 06-08-2012 18:23:48
@Matys90
Bo w wieku 17 lat Szpilka miał w dupie robienie wagi, a Adamek w pocie czoła zbijał 10 kg przed walką.


może od razu 20, 30 kilo ;))

Jak wyglądał Adamek, a jak Szpilka? Przecież Artur w cruiser był jak to się mówi - "suchy", nie ulega wątpliwości, że Szpilka jest ogólnie "większy" niż Tomek, poza tym to jest jakiś mit, że Adamek się dusił strasznie w LHW, może w pewnym momencie przesadził z robieniem masy, mięśni (po walce z Briggsem) i wtedy - faktycznie mógł mieć problem.

Szpilka to naturalny cruiser, z dobrymi warunkami fizycznymi - na cruiser, w ciężkiej już nie ma tego atutu. W normalnej sytuacji powinien powalczyć w tej cruiser i dopiero za parę lat przejść do ciężkiej, a tak zrobił przyspieszony kurs w więzieniu ;)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-08-2012 19:32:49 
Poza tym pisałem o amatorce, Tomek walczył w amatorce w kategorii 75, chyba nie powiesz mi, że on tam zbijał przed każdą walką 10 kilo? :D Nikt nie myślał, że taki szczypior jak Adamek będzie kiedyś walczył w ciężkiej, ale już o Arturze na pewno tak w amatorce sporo osób pomyśleć mogło.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 06-08-2012 19:37:45 
adam12

"czy HW to jego naturalna waga?"

100% trafne pytanie kolego. Szpila w CW był bardzo silny fizycznie i bardziej "eksplozywny". Przykoksil w puszce, polubił masę, zżył się z nią. To jest normalne. Juz i tak sylwetkę ma lepsza niz na początku kariery w HW. Ale gdyby zszedł do CW to raz, ze i stawy więzadła itp itd, obciążone mniejszym balastem byłyby trwalsze. Do tego ta "dzikość" szpilki w polaczeniu z sila i szybkoscia, pozamiatalyby kilka ringow CW. Takich Alekseevow i Arslanow moglby lac...
 Autor komentarza: antycop
Data: 06-08-2012 19:42:16 
Matys90

O jakiej amatorce Szpilki piszesz ? Moglbys rozwinac temat , bardzo mnie to interesuje . Tylko nie pisz o tych bojkach pod monopolowym po meczu :)
 Autor komentarza: hajek
Data: 06-08-2012 20:00:14 
@szansepromotions

co do wzrostu Szpilki to zdecydowanie ma powyżej 190. Spotkałem go raz i był znacznie wyższy ode mnie, dodam, że sam mam 185.
 Autor komentarza: Karule
Data: 06-08-2012 20:18:05 
Coś wam się łamie często ta "nadzieja" :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-08-2012 20:25:48 
Nadzieja? Beznadzieja :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-08-2012 20:30:20 
ATE85
100% racji,Slomka powinien wykazywac wiecej pokory...Najlepiej gdyby boso,ubrany w wor pokutny,przewiazany sznurem konopnym i z homontem na szyji udal sie w piesza pielgrzymke,do Jasnej Gory...lol...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-08-2012 20:32:40 
Hubosz
Ali tez prawie wcale nie bil na korpus i chyba wiesz ile osiagnol???
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-08-2012 20:34:36 
Imperator
Jak mniemam twoim zyczeniem jest,zeby malodoswiadczony zawodnik,po kontuzji z marezu walczyl z kims z Top 10 hevy
Kolejny idiota.Niestety
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-08-2012 20:35:07 
ciężko się czyta te głupoty na temat młodego szpilki z perspektywami.to porównywanie wagi do adamka to już czysty absurd.jest chyba różnica,jeśli chłopak 20 letni jest już ciężki w stosunku do adamka,który w wieku przedemerytalnym wymyślił sobie hw.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-08-2012 20:37:59 
Coś wam się łamie często ta "nadzieja" :D
Powiedzial user karule w przerwie na masowania stop plebanowi z Gilowic:D
 Autor komentarza: MagicKing
Data: 06-08-2012 20:39:23 
Daleko mi od hejtera ale coś mi się wydaje, że Szpilka prędzej czy później zostanie sprowadzony na ziemie. Może uda mu się wygrać jeszcze z kilkoma przeciętnymi bądź góra dobrymi pięściarzami i przez to jeszcze bardziej nadmuchać balonik o tytule "Artur "The mother fucker can't take the punch" Szpilka - Przyszły mistrz świata". Wydaje mi się, że jak trafi na solidnego technika to będzie po zawodach.
 Autor komentarza: eye
Data: 06-08-2012 20:40:02 
Pamietam jak Artur wypowiadał się na temat walki Adamka z Aguilerą (to było przed walką z Chambersem) i otóż Szpilka stwierdził że Adamek ostatnio przytył (waga Adamka około 103 kg jeśli dobrze pamiętam). Mówił to tak jak gdyby waga Tomka była spowodowana nie przykładaniem się to treningu i lenistwem.

Mniemanie o sobie Szpilki jast wysokie zato o innych niski i to go czyni hipokrytą oraz mówiąc potocznie "klaunem" i przez to nigdy nie będzie wielkim człowiekiem.. bokserem raczej też.
 Autor komentarza: MagicKing
Data: 06-08-2012 20:41:55 
A Adamek to by pozamiatał Szpilką ring. Technika Adamka a Szpilki to dwa różne światy, Artur by na początku by udawał "chłodną głowę" a po czasie gdyby nie trafił Adamka żadnym ze swoich cepów, zacząłby się irytować i znów robić z ringu ulicę. Chociaż trzeba przyznać, że lucky punch by mógł wejść, bo obrona Adamka jest znana... Przyjmowanie ciosów na twarz :)
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-08-2012 21:19:42 
Polsat chyba olał te PPV, kuqwa i dobrze
 Autor komentarza: bagins94
Data: 06-08-2012 21:21:26 
Szpilka niedałby rady z boomem Wilderem ^ ^
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-08-2012 21:28:25 
@endriu
Też się ciesze. Jak tego nie pokażą na platformie Polsatu, to pazerniakom zostaną ochłapy. I dobrze.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 21:59:46 
''Autor komentarza: Matys90 '
nie ulega wątpliwości, że Szpilka jest ogólnie "większy" niż Tomek''

Zgadzam sie, Szpilka ma wiekszy garb oraz dluga szyje przez co ma zawsze pochylony leb.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 22:01:47 
''Autor komentarza: hajek

Data: 06-08-2012 20:00:14


@szansepromotions

co do wzrostu Szpilki to zdecydowanie ma powyżej 190. Spotkałem go raz i był znacznie wyższy ode mnie, dodam, że sam mam 185.''

Nie ma szans zeby mial wiecej jak 190cm.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 06-08-2012 22:09:30 
amatuk


Nie ma szans zeby mial wiecej jak 190cm. "

pisze koleś który mierzy 185cm wzrostu, który stał obok Szpili i mówi że ma więcej niż 190 a ty będziesz się wykłócał dzieciaku bez argumentów.
 Autor komentarza: ATE85
Data: 06-08-2012 22:32:41 
A komu z was podobała się walka z McClinem? Kto uważa że ta nadzieja HW w walce z dziadkiem wypadła dobrze?
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-08-2012 22:33:22 
Pinezka nie ma warunków na ciężką to widać gołym okiem. Wątpliwe 193 cm wzrostu do tego co najwyżej przeciętny cios. Jestem przekonany, że Diablo biję dużo mocniej. Powtórzę po raz któryś z kolei, że jeśli ten chłopak chce cokolwiek osiągnąć w tym sporcie to powinien po pierwsze mniej gadać, więcej trenować bo jak na razie - tak jak mówi Paweł Skrzecz - Arturek jest na poziomie gimnazjum ... Po drugie musi zbić do wagi cruiser bo do ciężkiej, jak już pisałem, się nie nadaję ...
 Autor komentarza: coolpix
Data: 06-08-2012 22:38:38 
oftopikowo brawo damian janikowski.ogónie chujowieńko na olimpiadzie:/szkoda dołęgi,wielkie,silne chłopy robią medale:)majewski był by chyba lepszym przeciwnikiem dla vita niż chaar:)pozdrwiam!
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-08-2012 22:44:28 
Szkoda Janikowskiego. W półfinale miał tego Egipcjanina w górze - niewiele brakło a byłby finał. Mimo to wielkie brawa dla tego chłopaka. To dopiero jego pierwsza olimpiada. Za 4 lata będzie złoto ! :)

Dołęga ... Szok ... Pewny medal a tu taki zawód. Ma już 30 lat i nie wiadomo czy wystąpi w Rio ... Oby ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-08-2012 22:47:31 
O 23:00 na n sport transmisja walk z super heavy ...
 Autor komentarza: rakowski
Data: 06-08-2012 22:51:27 
Wawrzyk to nadzieja wagi ciężkiej.On jest chociaż sprawdzony.Walczył z groźnym i obitym od sparingów Bachtovem i zaliczył test.Podłączył go przeciwnik 2 razy,ale wygrał.Teraz czas na Wildera,Mitchella lub Povietkina.Na pewno nie zgodzą się na tą walkę,bo Andrzej jest szybszy i silniejszy psychicznie.Niech mi ktoś powie,że ten chłopak nie ma talentu.Jego ostatni rywal był bardzo dobry i jego firmowe sierpowe nie posłały polaka na deski,tylko wysłały go do tańca,w postaci ślimaka.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 06-08-2012 22:55:57 
Był na deskach,zwracam honor.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-08-2012 22:56:18 
rakowski

Wawrzyk to może jest nadzieją ale "brekdensa" ;)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 23:03:29 
''Autor komentarza: dzejmsblant

amatuk

Nie ma szans zeby mial wiecej jak 190cm. "

pisze koleś który mierzy 185cm wzrostu, który stał obok Szpili i mówi że ma więcej niż 190 a ty będziesz się wykłócał dzieciaku bez argumentów. ''

Piszesz bzdury, to ze ma 150cm i Szpilka byl wyzszy to nie znaczy od razu ze ma powyzej 190cm...dzieciaku
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 23:04:10 
''to ze ma 185cm..''
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 06-08-2012 23:09:42 
amatuk

tak dzieciaku za to to że ty coś zauważyłeś na zdjęciu albo w TV to znaczy że Szpilka nie ma powyżej 190. Masz urojenia, idź spać już pora
 Autor komentarza: rakowski
Data: 06-08-2012 23:12:51 
Idioci sprzeczają się o wzrost Szpilki.Nie ważny jest wzrost,a umiejętności.O Tysonie też mówili,że miał 183 cm,a tak naprawdę miał 178.To samo dotyczy braci Klitschków i innych bokserów.Przecież to nie ma żadnego znaczenia.Atutem Artura jest szybkość i nieprzewidywalność,a wy pieprzycie o wzroście.I tak "Szpila" ma największy zasięg rąk,bo grubo ponad 200 cm.Wilder,Price,Fury mają lepsze warunki,ale Artur ma inne atuty,których oni nie mają i tak można pisać o każdym pięściarzu.Nie lubię Szpilki,bo obija bumów,a w mediach jest największą nadzieją wagi ciężkiej.Oni jednak mają większe doświadczenie ringowe i chłodną głowę,której Artur nie ma.Biedne tematy,aż nie chce się pisać.Żenada.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 23:13:03 
Zobacz te zdjecia dzieciaku gdzie jest rowny Williamsowi ktory ma ponoc 188cm...

http://www.bokser.org/content/2011/07/29/085441/index.jsp
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 23:13:54 
rakowski

a ty sie po co sprzeczasz idioto?
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-08-2012 23:15:02 
''Biedne tematy,aż nie chce się pisać.Żenada. ''

to po co piszesz? zenada...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 06-08-2012 23:26:35 
Szpilka 11 walk a juz obrazenia jak weteran ringow ,ciezko mu bedzie ,bo konkurencja mocna .po odejsciu starych mistrzow HV bedzie mniej monotonne niz obecnie ,zobaczymy co z niego bedzie czas pokaze.

Amatuk to taki marny nasladowca copa,siedzi przyczajony i jak upoluje jakas opinie ,zaraz ja przytacza w stylu copa a nastepnie wysmiewa i ja tez sie wtedy smieje tyle ze z niego ,ile koles ma do przekazania ,jaka wiedza dysponuje ,prawdziwy mentor ,zywa biblia boksu
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-08-2012 23:28:29 
rakowski

Jeśli się nie ma ani warunków fizycznych ani potężnego ciosu to trzeba wyraźnie wybijać się innym atutem, żeby coś znaczyć. Czy pinezka wybija się ponad przeciętność szybkością ? Nie.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 06-08-2012 23:35:14 
amatuk

czyli tak jak mówiłem - wniosek na podstawie zdjęcia, panie daj pan spokój. Zresztą nawet na tym zdjęciu to Szpilek jest troche wyższy niż ten Williams i przygarbiony wiec by wychodziło ze 193 może mieć. ROTFL. Zeby nie było to nie jestem fanem Artura ale czekam czy się rozwinie i coś zwojuje. Na razie ma pasmo kontuzji i to wcale nie lekkich. Z taką podatnością na złamania to nie wróże mu wielkiej kariery, pomijając już fakt że nie za wiele pokazuje na razie w ringu. A skoro podawane jest że ma 193 to nie widzę problemu jaki mają co niektórzy którzy ciągle to negują... Weźcie pojedzcie i go zmierzcie, niech ten temat sie już zakończy bo bez sensu spierać się o takie rzeczy...
 Autor komentarza: antycop
Data: 07-08-2012 01:12:08 
Na fotkach ktore wrzucil amatuk , nasz dzielny Igla wyglada jak Pan Maciej z Klanu
 Autor komentarza: antycop
Data: 07-08-2012 01:13:17 
P.S Sylwetka godna mistrza HW :)
 Autor komentarza: amatuk
Data: 07-08-2012 07:41:31 
Dzemblant
Podałem ci mocny argument a tylko potrafisz tylko negować nie podając żadnego,
5cm więcej po wyprostowaniu garba? Lol
Nie wiesz dzieciaku ze bokserzy zazwyczaj se dodają kilka cm ?
 Autor komentarza: amatuk
Data: 07-08-2012 07:43:52 
Zeitgest
Ja mentorem boksu? Nigdy sie za takiego nie uważałem, Ja sie smieje z takich mentorow Jak ty lol
 Autor komentarza: DrewnoDiabloPablo
Data: 07-08-2012 10:09:38 
Szpile wyslac do Londynu.Podobny farciarz i kalectwo.a "narod bokserski"znalazl sobie temat do dysput:Ile nasz czampjon ma centymetrow buhahahaha.Jak narazie to dla szpili niebezpieczne sa nawet schody:))W temacie "kilera" w pomaranczowym uniforku odeZwe sie jak wygra z kims znaczacym.dziekuje za uwage.
 Autor komentarza: AnomanderRake
Data: 07-08-2012 11:57:57 
Nie piszcie o Szpilce "igła" bo obrażacie Ignaczaka chłopaki ;)
Co najwyżej pinezka z tej szpilki na razie.
Choć kolejny godny rywal się o niego upomina:
http://www.youtube.com/watch?v=dUo859EK83k
 Autor komentarza: ATE85
Data: 07-08-2012 14:01:17 
na poprawę humoru
http://www.wiocha.pl/687048,Ta_choroba_dopada_nawet_bokserow
 Autor komentarza: maksymst
Data: 08-08-2012 18:45:45 
W czarnych kolorach widzę jego karierę w wadze ciężkiej . Bo w ringu pracujemy mózgiem a nie masą a szczekanie i straszenie to nie droga do hw .OD STRASZENIA TO SĄ DYCHY a nie amatorzy kwaśnych jabłek .Tak mawiała moja babcia
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.