MASTERNAK: 'DIABLO' vs PALACIOS? KIBICE ZAPADNĄ W STULETNI SEN

Wczoraj na łamach Bokser.Org wystartował nowy magazyn pięściarski SpaRING. Podczas pierwszej audycji programu połączyliśmy się m.in. z Mateuszem Masternakiem (27-0, 20 KO), który przygotowuje się do kolejnego występu na niemieckich ringach. 25-latek 15 września w Bambergu zmierzy się z twardym Enadem Liciną (21-4, 11 KO).

Popularny "Master" opowiadał o pierwszym etapie treningów, odniósł się też do przyszłości Marco Hucka, skomentował przebieg walki Fonfara vs Johnson i wyraził swój sprzeciw dotyczący rewanżu Krzysztofa Włodarczyka z Francisco Palaciosem. Zapraszamy do lektury wywiadu.

SPARING. RUNDA PIERWSZA >>>

15 września czeka Cię kolejne wyzwanie w grupie Sauerland Event. Zmierzysz się z Enadem Liciną, rozpocząłeś już treningi?
Mateusz Masternak: Tak, trenuję już od trzech tygodni. Jestem w dobrej formie. Myślę, że na 15 września będę przygotowany na sto procent.

Analizowałeś Licinę? Widziałeś jego walki? Serb mierzył się m.in. z Harim Milesem [ostatni rywal Mateusza], Aleksym Kuziemskim, czy Yoanem Hernandezem i Stevem Cunninghamem.
MM: Ostatnio nie oglądałem, ale jak jego walki były transmitowane w Polsat Sport to wówczas obserwowałem go. Wiem na co go stać, wiem jak boksuje. Trenowaliśmy też przez miesiąc w jednej sali treningowej, także wiem mniej więcej czego mogę się po nim spodziewać. Licina jest solidnym, twardym rywalem. Nie popełnia prostych błędów. Moim zdaniem poprzeczka zostanie postawiona bardzo wysoko. Broń Boże nie mogę go zlekceważyć.

Reszta w rozwinięciu >>>

Mówiło się dużo na temat Twojej ewentualnej walki z Aleksandrem Aleksiejewem o pas mistrza Europy. Czy ten temat ma szansę powrócić w niedalekiej przyszłości, czy na razie nie myślicie o starciu z Rosjaninem?
MM: Myślimy cały czas, tylko, że Aleksander Aleksiejewem ma przed sobą obowiązkową obronę, która odbędzie się dopiero prawdopodobnie w listopadzie. Myślę o Aleksiejewie, ale myślę też o innych ciekawych propozycjach. Muszę pozostać aktywny, chcę boksować często. Zobaczymy co pokaże czas… Mam nadzieję, że do tego pojedynku [z Aleksiejewem] dojdzie i jeśli wygram z Liciną to być może uzyskam miano obowiązkowego pretendenta do Aleksiejewa. Aleksander daleko nie ucieknie… Miesiąc w jedną stronę czy w drugą – nie ma różnicy…

Ostatnio dużo w mediach mówiło się o Marco Hucku – Niemiec koniecznie chce przenieść się do wagi ciężkiej. Czy Ty, jako pięściarz teamu Sauerland, słyszałeś coś na ten temat? Może jego tytuł mistrzowski WBO w wadze junior ciężkiej zostanie zwakowany, a Huck przejdzie na stałe do najcięższej kategorii?
MM: Jest tak, że Marco Huck chce przejść do kategorii ciężkiej. Z tego co wiem, jest spór pomiędzy grupą Sauerland Event a ludźmi doradzającymi Huckowi. Nie wiem co będzie dalej. Fajnie by było, gdyby poszedł do wagi ciężkiej. Jestem czwarty w rankingu WBO i chętnie zaboksowałbym o wakat. Dla mnie byłaby to chyba komfortowa sytuacja. Aczkolwiek nie boję się wyzwań i jeśli przyjdzie walczyć z Huckiem to nie będzie problemu.

Wiem, że oglądałeś walkę Andrzeja Fonfary z Glenem Johnsonem. Największy sukces w karierze Andrzeja, który pokonał bardzo doświadczonego Jamajczyka. W naszej opinii pokazał kawał dobrego boksu. Jakie są Twoje wnioski na temat tego pojedynku?
MM: Moim zdaniem Andrzej stoczył walkę życia. Pokazał, że jest już dorosłym pięściarzem. Wyszedł do zawodnika, który rutyną, nazwiskiem przebijał go o sto procent. Pomimo tego, Andrzej nie pękł psychicznie, wszedł do ringu i pokazał bardzo ciekawy boks. Przede wszystkim pracę nóg. Fonfara może się uważać za najlepszego półciężkiego w Polsce i na świecie powoli będzie trzeba się z nim liczyć. Wiadomo, popełnił kilka błędów, ale doświadczony Johnson wyłapuje je wszystkie. Na tym poziomie ciężko byłoby nie przyjąć jakichś ciosów. Andrzej rozwiązał tę walkę w sposób godny podziwu.

Na koniec chciałem zapytać o wątek z Twoich rodzinnych stron. Wiemy, że Twojemu sercu bliski jest Wrocław, a w tymże Wrocławiu 22 września ma dojść do walki Francisco Palaciosa z Krzysztofem Włodarczykiem, który jest trochę dalszy Twojemu sercu… Widzisz jakiś ciekawy scenariusz na drugie starcie "Diablo" z Palaciosem?
MM: Zdecydowanie widzę ciekawy scenariusz! Moim zdaniem organizatorzy powinni zapewnić do biletów jedną poduszkę i co najmniej dwa koce. Jeśli ta walka będzie przypominała ich pierwszy pojedynek, to ludzie będą mogli przynajmniej spokojnie pospać. Na pewno wydarzenia w ringu im w tym nie przeszkodzą (śmiech). Ja, jako wrocławianin, nie zgadzam się na tę walkę. Gdyby to ode mnie zależało, nie pozwoliłbym, żeby ten rewanż odbył się we Wrocławiu. Na Euro wrocławscy kibice zostali uśpieni przez polskich piłkarzy. Jak teraz Włodarczyk zaboksuje z Palaciosem to kibice zapadną w stuletni sen. Trzeba się nad tym zastanowić.

Kolejny odcinek magazynu SpaRING - runda 2 odbędzie się na żywo 31 lipca we wtorek. Startujemy o 19:45 i już teraz zapraszamy wszystkich naszych czytelników!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 15:29:55 
Niech Master zawalczy z jakimś klasowym przeciwnikiem.
 Autor komentarza: black111
Data: 25-07-2012 15:43:26 
Heh Master prawdę mówi. A co do walki z Aleksiejewem to myślę że już mamy mistrza Europy a to dopiero początek.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-07-2012 15:43:41 
Master jak zwykle nie owija w bawełnę :)
 Autor komentarza: black111
Data: 25-07-2012 15:45:40 
a co ma owijać, fakt faktem że diabeł tak usypiał na ostatniej walce z palaciosem ze lepszy wydawał sie serial klan
 Autor komentarza: michalos
Data: 25-07-2012 15:46:00 
Szczery do bólu
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-07-2012 15:48:12 
Black111
Diablo sam usnal bo już 9 miesięcy nie walczy. Może chce powrócić jak Mayweather, zwiększa oczekiwanie i kibice nie mogą sie doczekać.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-07-2012 15:52:51 
atmel
No Licina to solidna marka w tej kategorii,myślę że rywal oka jak na etap kariery.Enad przegrywał z najlepszymi tej wagi,wszystko na punkty,to solidny test przed naprawdę wielkimi walkami.
 Autor komentarza: black111
Data: 25-07-2012 15:57:26 
MrAdam
Sądzę że diabeł boi się utraty pasa
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-07-2012 16:02:27 
To jest oczywiste. Według mnie szuka jakiejś wypłaty życia przy prawdopodobnej porażce.
 Autor komentarza: Tim
Data: 25-07-2012 16:14:24 
Ajemdeczempion ze swoim porywającym tłumy stylem zasługuje tylko na to by walczyć w remizach lub salach gimnastycznych. Jego promotorek ma doświadczenie w organizowaniu takich marnych biesiad do kotleta.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 16:14:51 
liscthc
Data: 25-07-2012 15:52:51
atmel
No Licina to solidna marka w tej kategorii,myślę że rywal oka jak na etap kariery.Enad przegrywał z najlepszymi tej wagi,wszystko na punkty,to solidny test przed naprawdę wielkimi walkami.
...
Zgadza sie . Ja młodemu wybaczam takie zaczepki , zresztą podobnie jak Szpili w stosunku do Adamka , to przywilej młodych zaczepiać starszych kolegów .
 Autor komentarza: rakowski
Data: 25-07-2012 16:15:50 
O tej walce nie ma co dyskutować,bo to będzie żenada.Nie nastawiajcie się,że "Diablo" wyjdzie i będzie walczył agresywnie.Jak walczył z Greenem,jak to wyglądało słabo.Ten Włodarczyk,to prawdziwy ringowy drewniak.Można go porównać do Sebastiana Sylvestra.Żaden z niego poważny mistrz.Chroniony z tym pasem WBC,jak Niemiec.Niestety,ale taka jest rzeczywistość.Jakby walczył efektownie i wygrywał,to stacja Showtime nie zgodziłoby się na Kayode,tylko walczyłby Włodarczyk.Najważniejsze,że Masternak zniszczy Enada.Następnie weźmie się za Aleksiejeva i go też ośmieszy i zdobędzie pas EBU.Wszyscy i tak czekają na pojedynek Proksa vs Golovkin.Wrzesień będzie miesiącem kapitalnych pojedynków.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 25-07-2012 16:16:31 
O tej walce nie ma co dyskutować,bo to będzie żenada.Nie nastawiajcie się,że "Diablo" wyjdzie i będzie walczył agresywnie.Jak walczył z Greenem,jak to wyglądało słabo.Ten Włodarczyk,to prawdziwy ringowy drewniak.Można go porównać do Sebastiana Sylvestra.Żaden z niego poważny mistrz.Chroniony z tym pasem WBC,jak Niemiec.Niestety,ale taka jest rzeczywistość.Jakby walczył efektownie i wygrywał,to stacja Showtime nie zgodziłoby się na Kayode,tylko walczyłby Włodarczyk.Najważniejsze,że Masternak zniszczy Enada.Następnie weźmie się za Aleksiejeva i go też ośmieszy i zdobędzie pas EBU.Wszyscy i tak czekają na pojedynek Proksa vs Golovkin.Wrzesień będzie miesiącem kapitalnych pojedynków.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-07-2012 16:16:48 
eh Master , Master
zycze ci sukcesów Diablo ale na razie wiecej pokazuj na ringu mniej kozacz bo to ci fanów nie przyniesie , co jest mozliwe , teraz solidny Licina , dobry wybor , rywal z uznanym nazwiskiem , ciekawe jak z obrona Mastera bo w ostatniej walce wygladalo juz to w miare solidnie ,

MrAdam
do klasy z Diablo w podstawówce chodziłeś i bił Cie na przerwach ze tak po nim jeździsz ;) ?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 25-07-2012 16:20:34 
rakowski
Diablo pobiłby i kayode i tarvera , ale w jednym masz racje ze mistrzem widowiskosci to on nie jest ,
dziwi mnie ze tak malo osob dostrzega ze styl Diablo jest skuteczny , dzieki Niemu nosi pas i zapisal sie w histori polskiego boksu zawodowego
ja mu kibicuje i go szanuje bo jak widzialem jego pierwsze walki na zywo ponad 10 lat tmu w zyciu bym nie postawil ze osoiagie tak wiele
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-07-2012 16:22:56 
atmel
liscthc
Data: 25-07-2012 15:52:51
atmel
No Licina to solidna marka w tej kategorii,myślę że rywal oka jak na etap kariery.Enad przegrywał z najlepszymi tej wagi,wszystko na punkty,to solidny test przed naprawdę wielkimi walkami.
...
Zgadza sie . Ja młodemu wybaczam takie zaczepki , zresztą podobnie jak Szpili w stosunku do Adamka , to przywilej młodych zaczepiać starszych kolegów .

No mnie też jakoś specjalnie nie drażnią takowe zaczepki,wszak nie są to chamskie wyzwiska.
 Autor komentarza: kata
Data: 25-07-2012 16:24:25 
Jak to mawiał ostatnio Adamek: więcej treningu, mniej gadania. Bo znów będą bęcki na sparingach od zawodnika z kilkoma walkami na koncie. Proponuję zapytać Mastera, dlaczego naprawdę przerwano jego sparing z Huckiem. Wtedy wypowiedź, że "nie ma problemu, by z Huckiem walczyć", nabierze bardzo dziwnego wydźwięku.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 16:25:13 
Diablo choć faktycznie "chroniony" jednak jest mistrzem , ja osobiście mam nadzieje że wydobędzie sie z tych "osobistych" problemów i będzie można cieszyć sie jeszcze z wielu jego walk , hmm... widać nie wszystkim podoba sie to że chłopak daje rade .
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-07-2012 16:25:24 
Licina dobry wybór na ten etap kariery Mateusza. Master powinien go spokojnie obić.

Co do Diablo to, to co mi się u niego podoba to mocny cios i technika. Poza tym Krzysiu jest mało aktywny w ringu, wyrzuca za mało ciosów. Nie wiem co robi z nim Łapin ale to chyba da się poprawić. Lewy prosty Diablo powinien chodzić jak u Władka.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 16:29:40 
kata
Data: 25-07-2012 16:24:25
Jak to mawiał ostatnio Adamek: więcej treningu, mniej gadania. Bo znów będą bęcki na sparingach od zawodnika z kilkoma walkami na koncie. Proponuję zapytać Mastera, dlaczego naprawdę przerwano jego sparing z Huckiem. Wtedy wypowiedź, że "nie ma problemu, by z Huckiem walczyć", nabierze bardzo dziwnego wydźwięku.
...
Też zwróciłem uwage na te częś wypowiedzi Mastera , ale .... poczakamy zobaczymy , widać iż Master lubi sie pochwalić .... trzymam za niego kciuki ale mam dystans do tej części wypowiedzi.
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-07-2012 16:42:04 
milan
"Diablo pobiłby i kayode i tarvera ..."

Diablo z takim pierdolnięciem jakie posiada może wygrać z każdym w tej kategorii. Problemem jest mała aktywność w ringu i podejrzana szczęka.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-07-2012 16:42:50 
Nie wiem czego Wy się doszukujecie w tej wypowiedzi Masternaka o Hucku. Przecież nic innego nie mógł (a przynajmniej nie wypada) mu powiedzieć. Wyobrażacie sobie jak "Master" mówi: "nie chcę walczyć z Huckiem. Boję się go. Cholernie mocno bije"???
Poza tym doniesień ze sparingów nie można brać jako pewnik. Pięściarze lubią "trochę" podkolorować rzeczywistość.
 Autor komentarza: cycu1993
Data: 25-07-2012 16:46:37 
Diablo moze wygrać z każdym, ale przegrać z prawie każdym z czołówki też. Chociaż ci aktualni mistrzowie crusier to wszyscy 4 słabi są. Zresztą Daiblo i Huck swoich pasów mieć nie powinni, bo walki przegrywali. Hernandez jest cienki, A Gilermo to nawet nei bede mówił. M
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-07-2012 16:50:39 
cycu1993
Z kim Huck przegrał?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-07-2012 16:54:30 
Z Afolabim, Denisem.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 16:58:39 
Do Mastera - przyjedz do swojego Wrocka pokibicować koledze! :) Weż kocyk .
...
Tak na serio , troszke nieładnie Master .
...
Czy ktoś wie dlaczego Master jest taki cięty na Włodarczyka ???
Coś sie wydarzyło wcześniej ? Może to ich jakiś prywatny zatarg , osobiście nie słyszałem aby Diablo jakoś oficjalnie atakował Masternaka negatywnymi komentarzami .
???
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-07-2012 17:01:26 
atmel

Diablo sugerował, że czerwona wysypka na ciele Mastera to podejrzana sprawa ;)
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 17:03:03 
Sorki że dziś tyle pisze ale... Były ostatnio gale w Polsce , Włodarczyk mógłby wziąść jakiegoś "bezpiecznego" przeciwnika i pokazać sie a tu cisza .
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 25-07-2012 17:03:43 
MrAdam
???
Odniosę się do walki Huck vs Afolabi II. boxingscene.com punktowało 116-112 dla Hucka, BoxNation 116-113 dla Hucka. Według mnie 115-113 dla Hucka.
Sory, ale gdzie Wy tu widzicie porażkę Hucka? Na żadnym innym portalu nikt nie widział żadnego oszustwa.
PS Nie mam zamiaru wdawać się ZNOWU w dyskusję odnośnie punktacji. Powyżej przedstawiłem FAKTY, które są dość wymowne.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 17:04:52 
un4given
Data: 25-07-2012 17:01:26
atmel

Diablo sugerował, że czerwona wysypka na ciele Mastera to podejrzana sprawa ;)
...
:) Może i mają jakieś prywatne wojenki :)
 Autor komentarza: rakowski
Data: 25-07-2012 17:08:33 
On myślał,że to sterydy,czy jakieś inny środki zakazane,bo móiwłcoś o mleku z dodatkami.Przecież sportowiec,który trenuje tak ciężko bez suplementacji i diety nie osiągnie nic.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 25-07-2012 17:20:00 
Całe to oskarżanie zawodników o doping uważam za śmieszne do półki nie ma się 100% dowodów.Ja też mogę sobie "wyssać z palca" pomówienie na np. Wacha,bo ma podejrzanie "dziwną" szczękę.To po prostu chore.Na Diabła też można "coś znaleźć",wszak podobno po dużej ilości "mietków" siada psycha.Adamek też się dziwnie szybko napompował,i można by tak o niemal wszystkich...
 Autor komentarza: Boban81
Data: 25-07-2012 17:21:01 
@atmel
Tak..."sławne" wągry :))
Na Mastera są chyba wszyscy z 12KP cięci. A przynajmniej "Diabeł", "Szpila", i "Rom"
Kiedyś coś tam...nie pamiętam dokładnie, Masternak wypowiedział się o "Polskiej Szkole Boksu" i zebrało się "plenum" z 12KP.
Masternak przynajmniej nawija to co myśli.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-07-2012 17:36:20 
Jowisz
Chodzi o pierwsza walkę. Master nie lubi KP, bo kpili z niego przed walka z Janikiem, pózniej Diablo gadal ze Mateusz koksuje i tak powstała ta otoczka.
 Autor komentarza: eye
Data: 25-07-2012 18:59:12 
Mastera zacznę już traktować poważnie jeśli wygra swoją przyszłą walkę.

Master kpi z Diablo ale puki co to on jest mistrzem po kilku obronach a Mateusz przez jakiś czas stał miejscu..
Oskarżenia Krzyśka też są niepotrzebne.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-07-2012 19:26:18 
Niech najpierw ten Aleksiejev wygra ten rewanż z Arslanem,a dopiero będzie można mowić o ich ew pojedynków, po ich pierwszej walce wcale nie jestem taki pewien czy Rosjanin tak łatwo i czy wogole wygra.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 19:27:59 
Ok dzieki za wyjaśnienie dlaczego Master nie przepada za Diablo .
Ja kibicuje obojgu sportowcom , Trzymam kciuki za Mastera , jest na dobrej drodze !!Czekam na tą walke , wiele pokarze to starcie .
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 19:42:43 
PS czekam tez na powrót Szpili .Szpila lecz szczęke !!! :)
 Autor komentarza: eye
Data: 25-07-2012 19:53:30 
atmel

nie masz co za bardzo czekać.. teraz twój największy pupil będzie miał mega buma
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 19:57:29 
: eye
Data: 25-07-2012 19:53:30
atmel

nie masz co za bardzo czekać.. teraz twój największy pupil będzie miał mega buma
...
OK. pożyjemy ,zobaczymy.
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 19:58:46 
PS szybki koniec Szpili był wróżony od dawna :) mineło już pare walk :)
 Autor komentarza: eye
Data: 25-07-2012 20:01:01 
atmel

Ale ja w tym komentarzu akurat go wcale nie krytykuje..
Twierdzę że będzie miał słabego rywala bo wraca po kontuzji.
 Autor komentarza: Leniuch
Data: 25-07-2012 20:01:15 
Atmel to typowy troll,hejter i antypsychofan Adamka.Na dodatek na usługach konkurencji ringpl.... hyhyhy...
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 20:10:57 
eye
Data: 25-07-2012 20:01:01
atmel

Ale ja w tym komentarzu akurat go wcale nie krytykuje..
Twierdzę że będzie miał słabego rywala bo wraca po kontuzji.
...
całkiem możliwe , tak jak po operacji ręki miał na początek też słabszego.Ja wieże w tego chłopaka .
 Autor komentarza: eye
Data: 25-07-2012 20:12:08 
Ja tam z każdym nogę tak samo porozmawiać.. każdy ma prawo do własnej opini i własnego zdania ale atmel rzeczywiście przesadnie hejtuje Adamka ale wychwala zawodników Wasyla..
atmel już to wcześniej pisałem - często mam wrażenie że jesteś kimś podstawionym od Wasilewskiego
P.S. A kto wie może tu pisze sam Szpilka :D
 Autor komentarza: atmel
Data: 25-07-2012 20:30:42 
oki , kiedyś sie ta kwestia wyjaśni :) tzn. czy podstawiony czy poprostu sympatyk pięściarstwa .
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 25-07-2012 20:34:45 
eye

gdyby pisal tu artur szpilka to mialbys pare zdan w stylu " ta chala ma wspaniala konstrukcje" ;)
 Autor komentarza: eye
Data: 25-07-2012 20:44:23 
LegiaPany

Ja lubię słuchać wywiady ze Szpilką - śmieszą mnie i to bardzo
Na początek redaktor zawsze sypnie jakąś pochwałę a Artur zawsze pewnie bez wachania "Dokładnie.." i nawija nie zauwarzając lekkiej drwiny i nawija..
Potem redaktor go podpuszcza a Artur leci z tematem i nawija dalej nic nie zauwarzająć
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 25-07-2012 20:51:45 
Już nie mogę doczekać się starcia Mateusza z Enadem Liciną. To będzie twardy test dla Polaka i mam nadzieję, że Mateusz jak zwykle wypadnie bardzo dobrze. Myślę, że w wadze cruiser sytuacja jest korzystna dla Mastera. Jeżeli Mateusz pokona Licinę to będzie już w ścisłej czołówce i z pewnością w przyszłym roku zawalczy o pas jakiejś prestiżowej federacji.
 Autor komentarza: polakMaly1
Data: 25-07-2012 22:23:37 
Kolejny odcinek magazynu SpaRING - runda 2 odbędzie się na żywo 31 lipca we wtorek. Startujemy o 19:45 i już teraz zapraszamy wszystkich naszych czytelników!


Fajny pomysł, ale ta godzina!!!!
Dajcie o 21-ej bądź 20:15
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 26-07-2012 00:49:41 
atmel

a ja jestem pewny ze atmel jest normalnym userem bez zadnych ukladow w konkurencji i innych pierdół z tym, ze na poczatku pisal tylko z sensem a od walki adamka z chambersem (tak mi sie wydaje ze to bylo wtedy) zauwazyl ze adamek to faktycznie sciemniacz i zaczal go strasznie hejtowac czego nie potrafie zrozumiec. Sam juz sobie opinie wyrobilem na ten temat ale zeby tracic tyle energii na taką ekspresję nienawiści to co najmniej dziwne. A pamietam jak na poczatku myslalem ze trafil sie ktos nowy kto wniesie cos ciekawego do konwersacji... atmel ogarnij sie, wszyscy juz wiemy co myslisz o las vegas ale odbij prosze i skup sie na wazniejszych kwestiach.
 Autor komentarza: glaude
Data: 26-07-2012 10:51:32 
Myślałem, ze u Sauerlandów kariera Mastera nabierze rozpędu, ale wygląda na to, ze na razie jest zapchajdziurą żeby dopiąć gale i czeka w odwodzie jako "planowane" mięso armatnie, którego bez mrugnięcia okiem Niemcy się pozbędą, jak im przyjdzie ochota.

Forsa pewnie jet większa niż u Gmitruka, ale rozwoju to ja na razie nie widzę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.