CALZAGHE: CHCĘ TRENOWAĆ KHANA

Były mistrz świata w wadze półśredniej Amir Khan (26-3, 18 KO) prawdopodobnie zmieni wkrótce trenera. Freddie Roach, z którym obecnie współpracuje Brytyjczyk, ma wiele na głowie, z przygotowywaniem Manny’ego Pacquiao na czele, i nie może poświęcić zawodnikowi z Boltonu tyle czasu, ile ten by chciał. Pomoc w rozpoczęciu nowego etapu kariery zaproponował Enzo Calzaghe.

- Zamierzam porozmawiać z Amirem Khanem i jego obozem. Zawsze mówiłem, że Amir to świetny pięściarz, choć niektórzy myślą inaczej. Ludzie mówią, że powinien się wycofać. Nie zgadzam się. Uważam, że z odpowiednim trenerem u boku - a moje CV mówi samo za siebie - będzie nie do pokonania. Bardzo chciałbym z nim pracować – powiedział Walijczyk.

W owym CV Calzaghe ma 33 walki swoich podopiecznych o tytuły mistrza świata. Większość z nich stoczył syn szkoleniowca, Joe Calzaghe. Walijski trener był też w narożnikach Enzo Maccarinelliego i Gavina Reesa.

Khan ma za sobą dwie kolejne porażki – w grudniu ubiegłego roku przegrał na punkty z Lamontem Petersonem, a w ostatni weekend został zastopowany przez Danny’ego Garcię. Po przegranej z tym ostatnim Brytyjczyk przyznał, że potrzebuje zmiany w systemie przygotowań.

- Potrzebuję trenera, który całkowicie mi się poświęci. Freddie jest znakomitym trenerem, ale z tego powodu jest też bardzo zajęty. A ja nie chcę się dzielić – powiedział.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: karat
Data: 20-07-2012 12:14:19 
Zmiana trenera nie pomoże Amirkowi. Pompowali balon wystarczająco długo, aż w końcu pękł po raz trzeci :)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 12:54:09 
karat...a czym ty się pompujesz?W końcu też pękniesz...
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-07-2012 12:57:31 
pisałem już dawno,że khan to bokser dobry, ale wyjątkowo szklany.i tak jest.na chwilkę odzyskałem w niego wiarę po walce z maidaną,ale nie ma się co łudzić, lepiej nie będzie.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 20-07-2012 13:00:11 
lutonadam

każdy na tym portalu wie, że jesteś zakochany w Khanie wiec... daruj sobie
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 20-07-2012 13:00:42 
Balon to Szpilka, Kostecki, Kolodziej. Amir to pelnowartosciowy bokser z sukcesami.
 Autor komentarza: Jorginto
Data: 20-07-2012 13:08:24 
MrAdam

Kostecki i Kołodziej to przecież bardzo solidni bokserzy. Każdy z czołówki miałby z nimi kłopoty. Szpilka jest na początku kariery, a dostaje McCline'a. Ma swoje mankamenty, ale niewątpliwie jest talentem z parciem na sukces. Nie wszyscy mają takie szczęście, żeby być w stajni GBP, TopRank czy Sauerland, gdzie najprościej w świecie jest kasa na solidnych przeciwników.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2012 13:12:27 
Stary Calzaghe to niezly świrus. Khan by nie wytrzymal treningów u starego hehehee
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 20-07-2012 13:34:53 
Taaa, już widzę jak Dawson czy Hopkins mają kłopoty z Kosteckim :)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 13:42:29 
StanisławKiciński...zgoda jestem fanem Amira Khana!Ale jak Amir zdobywał srebrny medal olimpijski w wieku 17-lat to ktoś go "pompował" ?Kiedy przeszedł na zawodowstwo i kolejnymi zwycięstwami "piął" się do góry po "zawodowej drabince" pokonując grożnych rywali to tez go ktoś "pompował"?Kiedy po strasznym k.o z Prescotem "podniósł" się i kolejno pokonał najlepszych na świecie w swojej kat. wagowej zdobywając tyt.mistrza świata to znowu ktoś go "pompował"?Amir Khan wybrał sobie b.trudna drogę stając w ringu na przeciwko najlepszym.Jest znakomitym pięściarzem i jeżeli ty sadzisz inaczej to nie znasz się na boksie.W walce z Garcią prowadził na pkt wyraznie a ślady na twarzy Garci"mówiły" wszystko.i gdyby Khan nie "napalił się" to jeszcze 2-3 rundy i wynik byłby odwrotny.Cios jaki otrzymał Amir trafił w...szyję a nie na szczękę. Zwycięstwo Garcii jak najbardziej zasłuzone.Taki jest boks.Jestem pewien że Amir Khan "podniesie" sie znowu i własnymi rekoma odzyska to co stracił!W swojej ocenie Khana jak innych bokserów opieram tylko i tylko na umiejetnościach a nie na wygladzie,nie na tym co mówi i nie na tym z skąd pochodzi i gdzie mieszka.I jeżeli ktoś tutaj pisze że Amir Khan jest" napompowanym balonikiem" a w innym temacie, słabych zawodników z 10 wygranymi walkami z "bumami" nazywa objawieniem światowego boksu to...nie wiem czy płakac czy smiać ?
 Autor komentarza: darekaa
Data: 20-07-2012 14:18:28 
Amir Khan ma 25 lat i ma więcej osiągnięć niż Kostecki, Kołodziej, Szpilka, Masternak, Wawrzyk razem wzięci. Mało tego, w swoich 29 zawodowych walkach pokonał więcej klasowych przeciwników niż wyżej wymienieni Panowie. Ale racja krytykujmy Khana za to , że walczy tylko z najlepszymi, a chwalmy Cygana za to, że chciał zwłoki Roya, Szpilkę któremu połamał szczękę EMERYT, Masternaka wiecznie mającego czas i Wawrzyka który po ostatniej walce pokazał, że bardziej nadaje się do breakdanca niż do boksu.
 Autor komentarza: eye
Data: 20-07-2012 14:32:12 
Ten kto pisze że Khan to bum lub napompowany balon jest ignorantem i nie zna się na boksie.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-07-2012 14:40:24 
nie widzę żeby ktoś nazwał khana bumem tutaj(na razie:)),ale balonik faktycznie troszkę podpompowany.coś gadał o floydzie niedawno...przecież to żarty.osobiście lubię jego szybkość i ofensywę,trzeba jednak uczciwie przyznać,że silny,ogarnięty technicznie zawodnik ze średniej półki sprawia mu dużo problemów.mam dla niego wiele szacunku za osiągnięcia,ale w tej szeroko rozumianej półśredniej,chyba najsilniej obsadzonej obecnie kategorii będzie miał coraz ciężej.pozdrawiam.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 20-07-2012 14:40:24 
lutonadam

Ja nie powiedziałem, że Amir to napompowany balonik który pękł, mówiłem, a w zasadzie pisałem, żebyś się nie spinał... :)
Khan to dobry pięściarz, a być może nawet bardzo dobry(jeżeli tak jest to jeszcze to pokaże), ale ja go po prostu nie znoszę
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 14:57:08 
coolpix...Nie tylko że coś "gadał" o F.M ale wszystko miał podporządkowane do stoczenia tej "życiowej" walki.Czy wdg. Ciebie to było naganne?Dlaczego nie chciał z nim walczyć Bradley?Plany stoczenia walki z F.M "pokrzyżowała" tez nie zasłużona porażka z Petersonem.Planowany i niedoszły rewanż,zmiana planów treningowych itp.miała także wpływ na przygotowania do walki z Garcią!Czy wdg. Ciebie pięsciarz który do ringu uparcie staje do walki z najlepszymi na świecie i stawia sobie za cel pokonanie tego NR 1 którym jest F.M jest ...dmuchanym balonem?Porażka z Garcią oddaliła CEL ale wierzę że Amir Khan mając dzisiaj 25 lat bedzie NR 1 na świecie i nie "jutro" czy "po jutrze" ale tak sie stanie...
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 14:59:24 
StanisławKicinski...a czy Ty znasz osobiście Amira Khana że go nie znosisz?Czym na to u Ciebie zasłużył?Można wiedzieć?
 Autor komentarza: eye
Data: 20-07-2012 15:02:41 
coolpix

Jaki balonik?
jeśli oglądałeś ostatnią walkę powinieneś zauważyć że do momentu nokautu był lepszy i wygrywał na punkty.
Khan jest bardzo dobry szybki i walecznny ale jego odporność na ciosy stoi pod znakiem zapytania. Ciężko ocenić dlaczego Amir padł po tamtym ciosie.. nie byl nawet na szczękę.
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 20-07-2012 15:54:38 
lutonadam Data: 20-07-2012 14:59:24 StanisławKicinski...a czy Ty znasz osobiście Amira Khana że go nie znosisz?Czym na to u Ciebie zasłużył?Można wiedzieć?

Tym, że jest pyszałkiem w swoich wypowiedziach
 Autor komentarza: esox
Data: 20-07-2012 16:06:07 
Po walce z Maidaną kupa ludzi widziała niebotyczne postępy Khana.Teraz podobno wyłapał instynktowny i przypadkowy cios i dlatego przegrał.A ja z uporem będę powtarzał że Amir nie ma obrony, nie umie walczyć w półdystansie, jest schematyczny i do bólu przewidywalny.Akcję w której Garcia go złapał lewym sierpem powtarza w każdej walce i w końcu ktoś go na tym upolował.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2012 16:20:32 
Khan moze przegrac nawet zbumem który go trafi,,...Wystarczy twardy ,odporny ,szybki sredniak z kowadłem.Taki Matthysse by go zabił
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 16:24:48 
esox...tutaj nie wielu jest tych co "stoją" za Khanem ale nie czytalem że by ktoś napisał że cios Garci był przypadkowy.Powtarzam cios był zaplanowany,w przerwie slychac bylo jak trener mowi..left hook.Khan /tak myśle/zachęcony wygraniem dwóch pierwszych rund ,zdekoncentrował sie i jego abosolutnie winą jest że ten "okrutny" cios doszedł do jego szyi.Błąd za który "słono" zapłacił.A ni ja ani nikt inny nie neguje wygranej Garci bo była jak najbardziej zasłużona.Zgadzam sie równiez z Toba że często nie trzyma gardy i jego prawa reką przy zadawaniu l.prostych,l.sierpowych itp....idzie w dół!Ale po za tym znakomicie pracuje na nogach,fantastyczny refleks,świetne odchylenia i..."nieludzką" szybkość! Amir Khan będzie w swojej kat. NR1 na świecie.Ciagle sie uczy,popełnia błędy ale jest twardy,ambitny,uparty no i posiada wspaniałe umiejetności bokserskie!
 Autor komentarza: esox
Data: 20-07-2012 16:33:24 
Jeśli wyjdzie do Mathysse to będzie koniec kariery.
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 20-07-2012 16:35:35 
esox
Masz absolutna rację,cios którym Garcia złapał Khana nie był przypadkowy taką samą akcja złapał Moralesa tylko że ten sie zdołał pozbierać.
Khan ma szklanke i nic nie zrobi ,w walce z Prescotem zanim został znokautowany leciutko nogi mu zatańczyły po lewym prostym a Prescot to nie k2.
Absolutnie nie ujmuje Khanowi zdolności bo na pewno je ma,ale w walkach na tym poziomie nie da się uniknąć wszystkich ciosów przeciwnika.Tak że po powrocie Amir wygra pewnie parę walk,ale i tak trafi kosa na kamień.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 16:49:32 
maciej1979...Khan ma szklaną szyje tak? A Artur Szpilka jaką ma szczęke?Przecież trafił go starszy człowiek.A tak na poważnie pytam ..od jak dawna interesujesz się boksem?
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-07-2012 16:59:26 
Khan nie ma co isc wage wyzej...Moze niech zejdzie nizej hehehe
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-07-2012 17:00:46 
Faktycznie Stary Enzo Calzaghe to świr lecz jest wymagający i nie ma lipy!
Jestem fanem Joe Calzaghe i ogladałem wiele treningów pod okiem Enzo.

Khan to pięściarz a baloniki to proponuje zobaczyć w cyrku jak się pompuje lub w Mac Donalds!
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 20-07-2012 17:03:49 
lutonadam
Myślałem że,,szklana szczęka,,to taki odnośnik do bardzo wątłego błednika który jest odpowiedzialny za równowage itd.A ty porównujesz do błednika złamaną szczękę Szpili,i dodatkowo odnoszę wrażenie że dla ciebie szczęka to czubek brody.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 20-07-2012 17:24:30 
maciej1979...szczęka to szczęka , szyja to szyja a broda to część szczęki czyż nie tak ?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-07-2012 17:34:04 
maciej1979...chłopie to był cios na zawias szczęki,może niezbyt czysty ale odciął khana idealnie i będą to powtarzać inni silni bokserzy.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 20-07-2012 17:35:31 
maciej 1979,sorki post kierowałem do lutonadama.widzę,że Ty jakoś logicznie piszesz o sprawie.
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 20-07-2012 17:44:54 
lutonadam
Ale to ty twierdzisz że Amir dostał w szyję ja tylko napisalem że Khan ma szklanke,,mało odporny na wstrząsy błednik,,a ty do tego porównałeś złamaną kość szpili.Moim zdaniem cios po którym padł Amir został zadany prawidlowo a skoro ty tego nie widzisz to szkoda.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 20-07-2012 21:25:51 
A pamiętacie walkę Amira z Willie Limondem jak po jednym ciosie Willego Amir wyglądał tak samo jak w ostatniej walce. A kim był Willie Limond zdaje się stolarzem.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 20-07-2012 21:28:32 
Zobaczcie to sobie.
http://www.youtube.com/watch?v=yrlKCu4Xihc&feature=related
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.