WALKA PROKSY Z GOŁOWKINEM JEDNAK MOŻLIWA

Coraz bardziej prawdopodobna staje się walka mistrza Europy wagi średniej Grzegorza Proksy (28-1, 21 KO) o światowy czempionat w tej dywizji z posiadaczem pasów WBA oraz IBO Gienadijem Gołowkinem (23-0, 20 KO). Max Ortega z magazynu "The Ring" napisał na swoim blogu, że współpromotor polskiego pięściarza Eddie Hearn poinformował go o rozmowach prowadzonych z obozem niepokonanego mistrza świata.

Poważną przeszkodą w doprowadzeniu do tego pojedynku może okazać się kontuzja dłoni, której Proksa nabawił się w rewanżowej walcem z Kerrym Hopem. Warto również dodać, że "Super G" miałby bardzo mało czasu na odpowiednie przygotowanie się do walki z tak niebezpiecznym rywalem jak Gołowkin, gdyż do pojedynku musiałoby dojść już 25 sierpnia. W każdym razie decyzja zapadnie niebawem, już po wynikach badań lekarskich Proksy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 17:36:32 
Jutro podpisują kontrakty. Walka się odbędzie.
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 13-07-2012 17:38:16 
Nie pierniczcie !!!, Proksa to największy nasz zawodnik, wygra i nieważne z kim będzie walczył !!!.
 Autor komentarza: irongery
Data: 13-07-2012 17:39:24 
Proksa nie ma szans, nie ta klasa. Golovkin trzyma gardę, jest szybki i świetny technicznie. Jestem za Grzegorzem ale faworytem nie będzie.

Polak zaliczy KO...
 Autor komentarza: Perez
Data: 13-07-2012 17:40:08 
Exellent ! hehe, nieźle będę cieszył jak podpiszą kontrakty :D
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 17:44:56 
"Sergiusz Data: 13-07-2012 15:18:10 Cop,

po sieci krążą domniemania, że odbędzie się walka Golovkin - Proksa.

Co myślisz o szansach tych zawodników?

Pozdrawiam. "

Sluchalem wczoraj Dana Rafaela na ESPN News Radio i byl zachwycony pomyslem takiej walki. Mysle jednak, ze nie zdaje on sobie jednak sprawy kim ten Golovkin jest. Ten pojedynek dla Proksy bylby szansa, ktorej ja osobiscie bym teraz nie bral, ze wzgledu na bardzo krotki czas na przygotowania i fakt, ze Golovkin jest jednym z trzech najlepszych (obok Martineza i Piroga) w tej dywizji. Mysle, ze Proksa nie stalby na straconej pozycji ale preferowalbym tego typu pojedynek odrobinke pozniej...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 17:46:55 
Już przyklepane COP
 Autor komentarza: tapir
Data: 13-07-2012 17:54:55 
Fajnie jakby powalczyli, ale szanse dla Proksy niewielkie. Lepiej by było gdyby się spotkali w późniejszym etapie kariery Grześka. Gołowkin obijał na Mistrzostwach Swiata Amatorów takich gości jak Dirrell, Bute i Andy Lee.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 13-07-2012 17:58:18 
Gdyby ta walka się odbyła to będzie to walka dekady w polskim boksie.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 13-07-2012 18:02:45 
Po pierwsze, to kompletnie nie rozumiem gadania: "Proksa nie ma szans. Proksa dostanie KO" Kurwa wytłumaczcie mi znawcy, na jakiej podstawie tak twierdzicie ? Ja również nie napalam się na ten pojedynek, wolałbym, żeby Grzesiek odpoczął i solidnie się przygotował, ale nawet gdyby miał walczyć, to nie stawiam go na straconej pozycji. Wręcz uważam, że ma szanse dać świetną walkę i wygrać. Okej Golovkin jest mocny, ale Grzesiek to nie junior i również ma swoje atrybuty. Waty w łapie również nie ma. I kto tak poważnie przetestował Golovkina ? Nikt.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-07-2012 18:04:32 
Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 13-07-2012 17:58:18
Gdyby ta walka się odbyła to będzie to walka dekady w polskim boksie.

Jedna z lepszych ale bez jaj. Proksa weźmie ta walke, myślę, że już na tyle znamy Prokse, ze zdajemy sobie sprawe ze tego nie odpusci. Ewentualna porazka w dobrym stylu da mu bardzo dużo. Porazka z Barkerem natomiast to znowu wielki krok w tył.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2012 18:07:52 
Ludziska... to jakiś żart? Proksa i Gołowkin to obecnie jak Adamek i Kliczko. Dopiero co wygrał rewanż z Hop'em a już się bierze za Gołowkina? (krąży legenda, że to trzeci z braci Kliczko)Proksa zaliczy kolejną przegraną, wcale nie wykluczone, że przez KO zważając na jego styl (opuszczone ręce). Takie posunięcie było by dla mnie lekko myślne...
 Autor komentarza: WITT
Data: 13-07-2012 18:10:00 
Hmm, myślę że to rzucanie na pożarcie Grześka przez Hearna.
Być może doszły do niego słuchy o niezadowoleniu z dotychczasowego prowadzenia Grześka i postawił na przysłowiowy "wóz albo przewóz". Albo straci pas i będzie miał z Polakiem spokój albo w przypadku wygranej będzie miał w stajni nie lokalną gwiazdkę, a poważnego kandydata do MS. uważam że po Martinezie i Chavezie to najlepszy zawodnik dywizji wiec półtora miesiąca przygotowań + obtarcia po poprzedniej walce to zbyt mało by pokona Gołowkina. Moim zdaniem 70/30 dla Ruska, jeżeli walka miałaby odbyć się na terenie przeciwnika.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 13-07-2012 18:24:02 
Proksa w pełni formie będzie walczył cios za cios z Golovkinem.

Golovkin nastawia się na pojedyńcze ciosy i wątpie żeby znokautował proksę paroma ciosami tak jak reszte bumów z jakimi walczył.
 Autor komentarza: Karule
Data: 13-07-2012 18:34:02 
Świetna wiadomość! Gołowkin jest strasznie przeceniany - zobaczycie to 25 sierpnia, o ile dojdzie do walki :)
 Autor komentarza: werus
Data: 13-07-2012 18:35:44 
Każdy pięściarz jest odpowiedzialny za swój rozwój kariery. Przypominam jednak, że sam Grzegorz po walce z Hope'em mówił iż musi odpocząć. Zatem walka z mocnym Golowikinem już 25 sierpnia to według mnie zbyt ryzykowne wyzwanie- w późniejszym terminie tak, ale nie 25 sierpnia
 Autor komentarza: eskadra
Data: 13-07-2012 18:44:03 
Za szybko na GG , moim zdaniem przed tak klasowym przeciwnikiem potrzeba dłuższego obozu treningowego i jakichś dobrych sparingpartnerów.Po super walce do jednej bramki z Sylvestem Grzesiek spełnił marzenie kazdy sie zajarał po drodze miał być Hope skazany na wpierdziel skończyło sie klęską , kariera naszego championa to amplituda raz sukces raz wtopa więc moim zdaniem teraz powinien uporzadkować sprawy w teamie i skupić się na wolnej obronie ewentualnie Barker bo przegrana z Gołovkinem nie daje nic Grześkowi ani duzej kasy ani rozgłosu bo Gołovkin to w pewnym sensie no-name , więc po co? Zaliczy Ko i znow w plecy , a szanse na wygranie są małe choćby ze względu na krotki okres czasu na przygotowanie.Juz lepszy Geale lub Sturm.Gdyby chociaż Grzesiek mogł zarobić duze siano to ewentualna wtopa nie bolalaby tak mocno.
 Autor komentarza: anonimUT
Data: 13-07-2012 18:54:27 
Jeszcze do tego wszystkiego dochodzi kontuzja dłoni? Błagam Cię Grzesiek nie beirz tej walki!!! Co innego ambicja i chęć walki z najlepszymi, a co innego bezsensowna misja w stylu kamikadze... Przy normalnych przygotowaniach to by była bardzo ciężka walka dla Grześka, w której nie byłby raczej faworytem, a co dopiero w takich okolicznościach...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-07-2012 19:07:58 
Tez jestem zdania ze ,jezeli walka to po normalnych przygotowaniach , bo Glovkin nie jest rywalem na walke z marszu,kto wie moze sztab Glowkina mysli o Proksie troche ze wzgledu na termin.Wiadomo brak odpowiedniego przygotowania zmniejsza szanse na wygrana ,a ta walka to prawdziwy test dla obu zawodnikow ,bo o ile sie nie myle to Kazah tez na liscie nie ma nikogo specjalnego
 Autor komentarza: myyyk
Data: 13-07-2012 19:10:44 
Garda na wysokości bioder to już sprawa nie do zmiany, ale Grzesiek z tej pozycji zadaje za mało ciosów. Gołowkin jest jednocześnie zakryty, aktywny, sybki i bije mocno z różnych płaszczyzn. Nie daje czasu na kontry, a samym unikiem Grzesiek nie uniknie 2-3 ciosów na sekundę przez kilka rund - w takim tempie to szybkie ruchy całego ciała sa na prawde znacznie bardziej męczące, niż ręce w górze. Jedyne, co może pomóc Krzyśkowi to super szybkośc na nogach i bycie poza zasięgiem, ale musi mieć cos do zaproponowania, gdy rywal go dociśnie. Już z Hope nie wyglądało to za dobrze, z Gołowkinem będzie źle. Grzesiek powinien miec czas na wypracowanie sposób na tak dobrych zawodników nie rujnując swojego stylu walki, ale w dwa miesiąca nie zdąży. I to czwarta powazna walka w roku... To bedzie bardzo trudne.
 Autor komentarza: canuck
Data: 13-07-2012 19:19:34 
Proksa na tym etapie swojej kariery nie moze brac zadnych walk "z rozpedu."

W koncu jest mistrzem Europy, dlatego tez bedzie teraz walczyl na mistrzowskim poziomie (czyli poziomie swiatowym!). Ale na tym poziomie trzeba byc doskonale przygotowanym, szczegolnie jezeli jego potencjalnym przeciwnikiem bylby taki bokser jak Golovkin, czyli scisla czolowka tej wagi.

To bardzo interesujaca propozycja walki, ale Proksa musi byc zdrowy, swiezy oraz swietnie przygotowany. Docelowo jak najbardziej tak, ale chyba jeszcze nie w tym momencie!
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:22:43 
"Monzon Data: 13-07-2012 17:46:55 Już przyklepane COP"

Jezeli tak, to oczywiscie rozumiem iz walka na HBO???
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:28:22 
"Karule Data: 13-07-2012 18:34:02
Świetna wiadomość! Gołowkin jest strasznie przeceniany..."

Mysle, ze problemem jest to, ze Golovkin jest niedoceniany. Niech przykladem bedzie wymiana opinii z Rafaelem na twiterze ostatnio jak i wczesniejsze Q&A z Doug Fischerem. Zaden z nich nie zdaje sobie sprawy jakim naprawde dobrym piesciarzem jest Golovkin. Oczywiscie brak jego walk na antenie w naszym kraju powoduje, iz jest on niedoceniany lub wrecz nieznany a juz nawet Pirog ma wieksza renome.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:30:21 
"myyyk Data: 13-07-2012 19:10:44
Garda na wysokości bioder to już sprawa nie do zmiany..."

Po co ma zmieniac cos, co pracuje dla niego znakomicie. Wielu swietnych piesciarzy mialo podobny styl bazowania na swej unikalnosci, refleksie i niekonwencjonalnejndefensywie, by wymienic tylko kilku: Jones jr., Hamed, Martinez...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:32:35 
"canuck Data: 13-07-2012 19:19:34
...To bardzo interesujaca propozycja walki, ale Proksa musi byc zdrowy, swiezy oraz swietnie przygotowany. Docelowo jak najbardziej tak, ale chyba jeszcze nie w tym momencie..."

Mysle, ze juz nawet teraz ale nie dokladnie w planowanym terminie. Zbyt malo czasu na przygotowania i z tego co czytam, Proksa ma jakas kontuzje dloni? Nie wiem jak aktualne sa te wiadomosci? Moze brat Proksy piszacy tutaj od czasu do czasu wrzuci jakies interesujace nowinki?
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:34:00 
odam, ze jezeli Proksa bedzie walczyl z Golovkinem gdziekolwiek w US, z pewnoscia lece na ten pojedynek. Wspominalem wielokrotnie, ze Super G to jeden z najbardziej widowiskowych wspolczesnych piesciarzy zawodowych na swiecie IMHO...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:39:41 
Nie ma kontuzji, jutro oficjalnie przyklepana.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:40:35 
"Monzon Data: 13-07-2012 19:39:41 Nie ma kontuzji, jutro oficjalnie przyklepana."

Co na temat HBO?
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:42:00 
Nie wiem nic na ten temat, to wiadomość od kogoś z jego otoczenia.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:42:39 
Pytam o HBO nieustannie, gdyz wierze w to, ze Proksa otrzymujac szanse pokazania sie w tej stacji, stalby sie gwiada z dnia na dzien. Jego styl jest czyms co zawsze ruszalo i wciaz fascynuje publike w US.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:44:22 
Jestem ostatnią osobą która mu źle życzy ale Cop, KO nawet na HBO dobrze nie wygląda.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:46:06 
Oryginalna data: Sierpien 25, 2012 byla zarezerwowana dla walki Gennady Golovkin-Dmitry Pirog. Jezeli Proksa zastepuje Piroga, mam nadzieje iz transmisja wciaz sie odbedzie? To bardzo wazne.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:47:18 
Jurek Kulej umarł :(
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:49:06 
"Monzon Data: 13-07-2012 19:44:22
Jestem ostatnią osobą która mu źle życzy ale Cop, KO nawet na HBO dobrze nie wygląda."

Jakbys mu zle zyczyl, to wpier*ol od wirtualnego copa murowany...lol...
Tak powaznie jednak, to jest to szansa na zaistnienie w znakomitym stylu. Jedyne obawy jakie mam, to fakt iz Golovkin nie jest piesciarzem, na ktorego mozna przygotowywac sie pare tygodni. Twardy, niebezpieczny przeciwnik, ktory jest olbrzymim zagrozeniem dla wsztskich, wiec Super G musi miec znakomity oboz, grupe ludzi tylko i wylacznie do jego dyspozycji...
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:49:32 
Wydaje mi się że dlatego wybór padł na GP aby sprostać wymaganiom HBO
 Autor komentarza: Monzon
Data: 13-07-2012 19:51:39 
Jakbys mu zle zyczyl, to wpier*ol od wirtualnego copa murowany...lol..
To jestem bezpieczny :)

Ale GP jest ambitny do tego stopnia że może kryć kontuzje...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:57:13 
"Monzon Data: 13-07-2012 19:49:32
Wydaje mi się że dlatego wybór padł na GP aby sprostać wymaganiom HBO "

Prokse u nas zna niezbyt duza grupa najwiekszych fanow boksu ale ogolnie jest on jednak nierozpoznawalny. By zarabiac pieniadze (a mowie tutaj o prawdziwej forsie) na amerykanskim rynku, nalezy przekonac do siebie masy niedzielnych kibicow. Taka szansa jest wystem na HBO i oczywiscie piekne zwyciestwo.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 19:57:46 
"Monzon Data: 13-07-2012 19:51:39 Jakbys mu zle zyczyl, to wpier*ol od wirtualnego copa murowany...lol..
To jestem bezpieczny :)"

Tak wlasnie myslalem.
Pozdrowionka.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 13-07-2012 20:13:36 
@cop

Nigdy nie narzekałem na brak gardy u Proksy, i dalej nie narzekam, ale na szybkich i silnych bokserów za gardą (jak Gołowkin) trzeba mieć jakis spoósb. Może Grzesiek jest po prostu super szybki i zwinny jak Prince Hamed, ale mógłby mieć coś jeszcze, a nie mam pewności że ma, i obawaim sie, że nie wypracuje tego przez sześć tygodni.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-07-2012 20:22:36 
Proksie Łapin nie poświęci całego czasu, przecież Kłodarczyk walczy we wrześniu i pewnie inne Hutkowskie bumobijce
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 20:28:37 
"myyyk Data: 13-07-2012 20:13:36 @cop

Nigdy nie narzekałem na brak gardy u Proksy, i dalej nie narzekam, ale na szybkich i silnych bokserów za gardą (jak Gołowkin) trzeba mieć jakis spoósb. Może Grzesiek jest po prostu super szybki i zwinny jak Prince Hamed, ale mógłby mieć coś jeszcze, a nie mam pewności że ma, i obawaim sie, że nie wypracuje tego przez sześć tygodni."

Rozumiem. Ja mam rowniez watpliwosci. Nie dotycza one jednak stylu Proksy a ludzi, ktorymi sie otacza (mysle o menadzerze, promotorze a i trenera potrzebuje z innej polki) i przede wszystkimbraku czasu na przygotowania. Ciesze sie jednak, ze jezeli wszystko dojdzie do skutku, bede mogl zobaczyc Proksa-Golovkin w US.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 20:31:21 
"MrAdam Data: 13-07-2012 20:22:36
Proksie Łapin nie poświęci całego czasu, przecież Kłodarczyk walczy we wrześniu i pewnie inne Hutkowskie bumobijce "

To jest wlasnie problem. Proksa na tym szczeblu kariery potrzebuje trenera, ktory by umial dostrzec unikalnosc stylu i zrozumiec jak go udoskonalic. Oczywiscie taki trener musialby poswiecam Proksie maksymalnie potrzebna ilosc czasu na przygotowania. Czy Lapin jest taka osoba? Prawdopodobnie jednak nie.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 13-07-2012 20:32:55 
Oj nie wiem, czy to nie za szybko. Chodzi mi raczej date, nie o level na jakim Proksa sie znajduje. Chyba powinien jednak walczyc trochę póxniej, co najmniej o miesiąc. Troche za krótki odstep od walki z Hope. Nawet jesli Grzesiek nie zmeczyl sie nia jakoś megastrasznie, ale wczesniejszy oboz treningowy do niej był na pewno intensywny i wyczerpujacy. Organizm slabnie i regeneruje się. Teraz nawet przy intensywnej suplementacji Grzesiek po prostu nie trafi w szczyt formy, nie zbuduje go o 4 tygodnie wczesniej... Powinni walczyc o odlozenie walki o miesiac...

A Golowkin to nie jest jakis ogórek !!! To niepokonany mistrz, ktory nokautuje w prawie kazdej walce !!! Ryzykowne bedzie podejscie do takiej walki przy olbrzymim ryzyku niemozliwosci doprowadzenia Proksy do optymalnej formy..
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 20:39:43 
"shannon0briggs Data: 13-07-2012 20:32:55
...Ryzykowne bedzie podejscie do takiej walki przy olbrzymim ryzyku niemozliwosci doprowadzenia Proksy do optymalnej formy.. "

Dokladnie. Obawiam sie, ze Proksa jednak zdaje sobie sprawe, iz majac takiego promotora jak Matchroom, podobnej walki moze nie dostac w najblizszej przyszlosci a juz na pewno nie na antenie HBO... To jest wlasnie problem.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 13-07-2012 20:48:29 
cop

A ja mysle, ze najlepsza opcja dla Proksy, (ktory talent i skillz niewatpliwie ma, ale musi sie jeszcze obyc w walkach na najwyzszym poziomie)bedzie wypełnienie kontraktu z Matchroom, bez pchania sie w walki takie jak ta. Czyli jakies trzy walki w Europie, obicie silnych rywali (Barker, Macklin itp)i popularnosc, juz i tak niemała, pojdzie w gore. Wtedy na pewno znajdzie sie kilku chetnych z nowa oferta. Moze jakas grupa z USA? Wtedy i HBO mozliwe. przy takim spektakularnym stylu jak Proksa prezentuje, bedzie o nim głośno...
 Autor komentarza: voutan
Data: 13-07-2012 20:52:44 
Proksa powinien celować w Barkera, który by mu pasował,a nie w Gołowkina i to jeszcze bez pełnego przygotowania. Gołowkin jest rewelacyjny, ale mało znany i niedoceniany, więc nawet jeśli Proksa da z nim dobrą walkę, to przegrana zablokuje mu karierę. Co innego gdyby to był Martinez. Ryzyko porażki byłoby takie samo, ale w tym przypadku Proksa mógłby tylko zyskać - marketingowo, sportowo i finansowo.
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 20:56:41 
Najważniejsze pytanie: czy Proksa chce tej walki?

Oglądałem wywiad po Hope II, że nie ma ochoty boksować teraz. Czuje sie chwilowo spełniony, zmazał plamę i chce wakacji, odpoczynku, a tu propozycja bardzo ciężkiej walki bez odpowiedniego przygotowania. Jak tam szybko znaleźć sparingparterów, aklimatyzacja itd.

Wg mnie. Jeżeli Proka odpowie: TAK, walczymy! Jestem za.

Jeżeli odpowie: chyba tak. Jestem przeciw.

Swoją drogą na oficjalnej stronie Proksy jest zamieszczona informacja o potencjalnej walce, także jest coś na rzeczy.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 20:57:16 
"shannon0briggs Data: 13-07-2012 20:48:29
A ja mysle, ze najlepsza opcja dla Proksy, (ktory talent i skillz niewatpliwie ma, ale musi sie jeszcze obyc w walkach na najwyzszym poziomie)bedzie wypełnienie kontraktu z Matchroom, bez pchania sie w walki takie jak ta. Czyli jakies trzy walki w Europie, obicie silnych rywali (Barker, Macklin itp)i popularnosc, juz i tak niemała, pojdzie w gore. Wtedy na pewno znajdzie sie kilku chetnych z nowa oferta. Moze jakas grupa z USA? Wtedy i HBO mozliwe. przy takim spektakularnym stylu jak Proksa prezentuje, bedzie o nim głośno..."

Masz racje, ale obawiam sie o jedno. Matchroom & Hearn maja swojego pupilka w osobie wlasnie barkera i nie sadze by Proksie bylo dane z nim walczyc i wygrac. Gdyby nawet do takiej walki doszlo, patrzac na to co sie stalo w czasie Hope-Proksa 1, polak moglby sie znalezc w sytuacji, w ktorej nie powinien... Ponadto, uwazam iz style preferowany przez Super G jest jego kluczem do slawy. jedynie ta nieszczesna data w sierpniu mnie martwi. Zbyt szybko, ale...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 20:59:34 
"Sergiusz Data: 13-07-2012 20:56:41
Najważniejsze pytanie: czy Proksa chce tej walki?"

Masz racje. Od rego zalezy cala mentalna strefa przygotowan. Musze byc szczery i powiem, ze z olbrzymia przyjemnoscia taki pojedynek obejrze na zywo. Proksa to najbardziej utalentowany polski zawodowiec i ma szanse osiagnac sukcesy porownywalne do Adamka a moze i wieksze...
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 13-07-2012 21:01:47 
cop

Osobiscie, to ja tego sierpnia nie chce... i tej walki na tym etapie kariery tez. Ludzie nie zdają sobie sprawy, kto to jest Gołowkin...

they just don't know...
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 21:04:20 
Tak, a ja musze być szczery i powiem, że będę zazdrosny z braku możliwości obejżenia takiej walki na żywo.

Paradoksem jest, że jeden z największych talentów polskiego boksu nigdy nie walczył w Polsce, a efektem tego jest, że jak był wspomniany temat Proksy z kilkoma osobami to początek rozmowy wyglądał: ee.. a kto to jest?
 Autor komentarza: bosz
Data: 13-07-2012 21:06:18 
I teraz wychodzi patologia menadżera Proksy. Jaki poważny bokser wziąłby w takich okolicznościach(krótki czas, kontuzja, 8 rundowa walka) tak trudną walkę?Żaden. Liczę, że odmówią i po prostu walka odbędzie się później. Szkoda, że Proksa tak wiele musi ryzykować. Powinien mieć taki komfort, żeby takich walk brać nie musiał.

Zastanawiam się też czy Proksa nie mógłby walczyć dywizję niżej. Z tego co słyszałem raczej sporo musi zrzucać przed walką, ale może inny trener od przygotowania fizycznego?Wydaje mi się, że Grzegorz jest trochę za mały na średnią. Grzegorz musi mieć inny sztab, który wydobędzie z niego maksimum pod względem fizycznym. Nie wspominam nawet o promotorze, bo to jasna sprawa. Nie wiem czy to wszystko w ogóle jest realne...przykre.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:07:31 
"shannon0briggs Data: 13-07-2012 21:01:47 cop

Ludzie nie zdają sobie sprawy, kto to jest Gołowkin...

they just don't know..."


Dokladnie. nawet Rafael & Fischer nie doceniaja nalezycie Golovkina, ale jak juz wspomnialem, brak jego walk na kanalach w US powoduje iz jest relatywnie niedoceniany...
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 13-07-2012 21:08:34 
COP- prokasa tak prowwadzony nigdy niebd mial swojego sztabu sztabu ludzi swietnych , profesjonalistow na jakich zasluguje wiec jesli kontuzj anieokzarze si epowazna to moze byc najwieksza walka proksy w karierze do ktorej w pozniejszym termini edlugo moze niedojsc... Z jednej strony boimy si eo Grzesia ale z drogiej gdyby wygral .... to bylo by piekno boksu w czystej postaci ni ewiemy na ile go na dzien dzisiejszy stac , Pisanie ze jest na straconej pozycji to brak szacunku dl agoscia ktory moze niewykorzystuje swojego taletu w 100 proc tego jestem pewny al ejest zdolny i ma jaja!
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:08:38 
"Sergiusz Data: 13-07-2012 21:04:20
...Paradoksem jest, że jeden z największych talentów polskiego boksu nigdy nie walczył w Polsce..."

Powiedzialbym, ze pachnie to niezbyt normalnie...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:10:59 
"fanBOKSU90 Data: 13-07-2012 21:08:34
... Pisanie ze jest na straconej pozycji to brak szacunku dl agoscia ktory moze niewykorzystuje swojego taletu w 100 proc tego jestem pewny al ejest zdolny i ma jaja! "

Tez tak uwazam. Zreszta na pewnym poziomie, piesciarze bez wzgledu na kategorie wagowe w ktorych wystepuja, zawsze maka szanse by swoje walki wygrac. Ktos, kto uzywa sformulowan typu "jest bez szans" zwyczajnie nie jest osoba inteligentna.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:14:23 
"bosz Data: 13-07-2012 21:06:18
I teraz wychodzi patologia menadżera Proksy..."

Proksa uwiklal sie w uklady z ludzmi, ktorzy nie dorastaja mu poziomem. Ani manager, promotor, trener czy ludzie zajmujacy sie odpowiednim przygotowaniem fizyczno-dietetycznym, nie sa profesjonalistami, ktorzy pomagaja Proksie a wrecz wstrzymuja jego kariere. Sad but unfortunately true...
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 13-07-2012 21:14:39 
wielka szansa dla Proksy zeby sie pokazac gdzie trzeba
ale też duże ryzyko, jezeli to miałby byc koniec sierpnia to za duze ryzyko zwazywszy na klase rywala
zaden sensownie prowadzony bokser by na to nie poszedł imho
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 13-07-2012 21:15:41 
fanBOKSU90

Ta stracona pozycja, jest z racji terminu proponowanego walki. Proksa do osiagniecia optymalnej formy fizycznej, potrzebuje klku tygodni wiecej. Jak juz wspominalem jest po obozie przed walka z Hope. To wyczerpujacy okres, pozerajacy ogromne ilosci energii. Po takim okresie organizm potrzebuje regeneracji i czasu na uzyskanie kolejnego "szczytu". W tym, uwierz, jestem ekspertem. Trenuje cale zycie i wiem jak to wyglada z autopsji. Jesli Grzesiek dostanie te 4 tygodnie dluzej na pzygotowania, to przy odpowiednio przepracowanym i co najwazniejsze - progesjonalnie opracowanym obozie, bedzie miec duzo wieksze szanse niz teraz. Teraz to takie poslanie Go na żeź...

Golowkin to przekozak. Przygotowany kondycyjnie i fizycznie swietnie, po normalnie przepracowanym okresie przygotowawczym, jest zbyt niebezpieczny, jak na obecna forme fizyczna Proksy. Grzesiek potrzebuje czasu na regeneracje...
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 13-07-2012 21:18:13 
oczywiscie

"przygotowania" nie "pzygotowania"

i "profesjonalnie" nie "progesjonalnie"

Sorry, literówki...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:19:05 
"kartofelek Data: 13-07-2012 21:14:39
...zaden sensownie prowadzony bokser by na to nie poszedł imho"

Chyba, ze Proksa czuje sie wysmienicie i wie, ze jest w stanie przygotowac sie do takiego pojedynku w najlepszy mozliwy w biezacej sytuacji sposob... Czasmi trzeba ryzykowac. Pamietacie Golote i jego walke z Nicholsonem na HBO czy Adamka i szanse na pas z Briggsem. Wykorzystali odpowiednie momenty by zaistniec i sie to oplacilo. Czasami trudno jest takie sytuacje okreslic w prawidlowy sposob, z juz z pewnoscia nie w momencie kiedy nie mamy wszystkich detali zwiazanych z dana sytuacja...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:21:02 
"shannon0briggs Data: 13-07-2012 21:15:41
Golowkin to przekozak. Przygotowany kondycyjnie i fizycznie swietnie, po normalnie przepracowanym okresie przygotowawczym, jest zbyt niebezpieczny, jak na obecna forme fizyczna Proksy. Grzesiek potrzebuje czasu na regeneracje... "

To prawda, ale z drugiej strony jezeli ta walka mialaby byc pokazywana na HBO, druga taka szansa moze sie nie powtorzyc az do momentu wyrwania sie ze szponow Angoli...
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 21:22:45 
i rzeź. Przepraszam ;)

Proksa walcząc w stanach będzie budził porównywalne, jak nie większe emocje wsród polskich kibiców podczas nocnego wstawania na walki jak walki Gołoty oraz Adamka z Arreolą! To jest to!
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:28:55 
"Sergiusz Data: 13-07-2012 21:22:45 i rzeź. Przepraszam ;)

Proksa walcząc w stanach będzie budził porównywalne, jak nie większe emocje wsród polskich kibiców podczas nocnego wstawania na walki jak walki Gołoty oraz Adamka z Arreolą! To jest to! "

Cos na temat polskich czy tez tzw. "Polish-Americans" kibicow boksu moge powiedziec. Bylem na dziesieciu galach z udzialem Goloty i Adamka, wiec moje opinia jest niezwykle pozytywna. Czy to Chicago, Atlantic City, Newark, NY czy Wroclaw, doping i atmosfera zawsze byla rewelacyjna...
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 21:33:46 
Cop,

nie wiem, ile czasu mieszkasz w US i jak popularna jest siatkówka (chociaż macie calkiem w porządku reprezentacje), to nigdzie polscy kibice nie towrzą takiej atmosfery i święta sportowego jak podczas meczów siatkówki. Magia. Polecam.
 Autor komentarza: bosz
Data: 13-07-2012 21:34:46 
Cop:
Proksa uwiklal sie w uklady z ludzmi, ktorzy nie dorastaja mu poziomem. Ani manager, promotor, trener czy ludzie zajmujacy sie odpowiednim przygotowaniem fizyczno-dietetycznym, nie sa profesjonalistami, ktorzy pomagaja Proksie a wrecz wstrzymuja jego kariere. Sad but unfortunately true...

Ja to wiem. W ogóle nie powinno być tematu tej walki. Proksa się podleczy, odpocznie, 8 tygodni minimum na przygotowania i możemy rozmawiać. Ta walka to szaleństwo, a raczej desperacja. Oby to były tylko plotki. W ogóle jaka patologia ludzie, że największy polski talent ma trenera, który szkoli po za nim z 15 bokserów i to w większości kiepskich i są oni ważniejsi dla niego, niż Proksa. Proksa jest w hierarchi Łapina ostatni, ze względu na układy promotorskie, to jest paradoks niesamowity. Jaką mamy gwarancje, że sytuacja z pierwszej walki Hope - Proksa się nie powtórzy?Chore to wszystko, żeby tylko Grzegorz Proksa nie obudził się z ręką w nocniku.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:40:05 
"Sergiusz Data: 13-07-2012 21:33:46 Cop,

nie wiem, ile czasu mieszkasz w US i jak popularna jest siatkówka (chociaż macie calkiem w porządku reprezentacje), to nigdzie polscy kibice nie towrzą takiej atmosfery i święta sportowego jak podczas meczów siatkówki. Magia. Polecam. "

Siatkowka jest niepopularna a jedynie zespoly "koledzowe" walcza o pozycje rankingowe. Oczywiscie reprezentacja narodowa odnosi sukcesy, ale sa one zupelnie pomijane w mediach i publika sie tym nie interesuje.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:41:39 
"bosz Data: 13-07-2012 21:34:46
...największy polski talent ma trenera, który szkoli po za nim z 15 bokserów i to w większości kiepskich i są oni ważniejsi dla niego, niż Proksa. Proksa jest w hierarchi Łapina ostatni, ze względu na układy promotorskie..."

To jest jeszcze gorzej niz myslalem...
 Autor komentarza: havoc23
Data: 13-07-2012 21:46:04 
fingers x'ed 4 proksa
 Autor komentarza: Clevland
Data: 13-07-2012 21:51:18 
Proksa wyjdzie do tej walki, o ile z ręką wszystko o.k.

Moim zdaniem za mało czasu.
Za duże ryzyko.

Kiepski menadżer i promotor Hearn będą namawiać Proksę na walkę.
Będą mogli nadrobić 6 lat zaniedbań w jego promocji.
Hearn nie wyłoży funta na nieznanego boksera.
Nawet na jego stronie Matchrooms boxing zdjęcia Proksy nie ma...

Wychodzenie do Gołowkina teraz to głupota.

Gołowokin to duża niewiadoma.
Genialny amator, a potem obijanie bumów.
Na nieprzygotowanego Proksę to może wystarczyć...

Gołowkin nie walczył z nikim z czołówki a amatorka to inne realia.
Przez tyle czasu mógł zardzewieć...

To nie ta półka co Martinez, nigdy tego nie udowodnił.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 13-07-2012 21:52:32 
szkoda proksy nie ma szczęścia w tej branży.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 21:57:19 
"Clevland Data: 13-07-2012 21:51:18
...To nie ta półka co Martinez, nigdy tego nie udowodnił."

Golovkin jest znakomicie wyszkolonym piesciarzem, aczkolwiek styl preferowany przez Martineza czy Prokse jest na tyle nieortodoksyjny, iz cale te techniczne wyszkolenie okazac sie moze niewystarczajace. Oczywiscie ring zawsze wszystko weryfikuje i dlatego z wielka przyjemnoscia zobaczylbym ich w ringu... Piroga rowniez.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 13-07-2012 21:59:09 
Panowie z kim Golovkin walczylpo raz ostatni????chetnie bym ta walke teraz obejrzal,pada deszcz wiec w sam raz jest:)
 Autor komentarza: cop
Data: 13-07-2012 22:10:05 
"edro2099 Data: 13-07-2012 21:59:09 Panowie z kim Golovkin walczylpo raz ostatni????chetnie bym ta walke teraz obejrzal,pada deszcz wiec w sam raz jest:)"


Polecam nie ostatnie dwie walki ale kilka poprzednich do obejrzenia. Z pewnioscia pojedynek z Kassimem Ouma jest tym, ktory pozwoli na zauwazenie plusow i minusow Golovkina. To bylo raptem rok temu...
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 13-07-2012 22:11:50 
dzieki cop
 Autor komentarza: BBartek27
Data: 13-07-2012 22:19:40 
mam nadzieje że do walki w tym terminie nie dojedzie. Grzesiu ma za mało czasu na regeneracje fizyczną i psychiczną bo zapewne przygotowania i walka z hopem była bardzo wyczerpująca jeśli chodzi o te aspekty.. za mało czasu również na dobre przygotowanie. Jeśli wyjdzie do tej walki to chyba nie będzie w najwyższej możliwej formie a tylko w takiej powinien walczyć z Głowkinem
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 22:36:46 
To będzie zależało od Martirosyan, Proksy i prawdomówności Rafaela:

"Tom Loeffler of K2 Promotions, which promotes Golovkin, told me Thursday that there are two opponents under serious discussion, both of which would be approved by HBO." Chodzi o Prokse i Martirosyan.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 13-07-2012 22:59:22 
shannonbrigs- proksa jest w tak gownianej sytuacji ze mzoe sie niedoczekac wALKI z golowkinem nie w roli zastepcy kogos lecz jako jego planowany przeciwnik... sam widziales ze hope opalo ni ezastopowal kariery grzesia to jedna wielka niewiadoma wiec moze warto zagrac w te ruletke. Masz racje ze forme si ebuduj ez walki na walke oboz na ktorym si etrenuje wydolnosc sil eitd iboz sparingowy... ale grzesiek ma szanse ktorej promotor mu na inny termin szybko ni ezalatwi. Najbardziej boli mni eto ze gdyby proksa ni ebyl Polakiem ale np Anglikiem czy niemcem to juz dawno bylby gwiazda mial kupe 4 i wspaniale warunki... ehhh Polska piekny kraj al e zawsze zyjac tutaj masz pod gorke
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 13-07-2012 23:00:34 
kupe $ mialo byc:P
 Autor komentarza: Sergiusz
Data: 13-07-2012 23:07:49 
Na tę chwilę bliżej jest do walki z Martirosyanem. Większa rozpoznawalność, bliżej train campy, łatwiejsza promocja (stoczył już kilka walk w U.S.) i co najważniejsze: powiedział, że chce walczyć z Golovkina.

Loeffler powiedział, że w następnym tygodniu powinniśmy coś wiedzieć.

Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 13-07-2012 23:14:27 
Kurcze mało czasu na przygotowania.Przydałby się solidny,ośmiotygodniowy obóz przygotowawczy.Na Gołowkina trzeba wyjść przygotowanym na 110% a nie na 80%.
 Autor komentarza: Polak93
Data: 14-07-2012 00:08:07 
Czytam te wasze wypociny i oczom nie wierze jak można być takim idiotą.

Po pierwsze Proksa to noname,jego promotorowi zwisa jego kariera moze mu conajwyżej zakontraktować 3 batalię z Hope'm albo przekręcić z Barkerem,który jest jego gwiazdką.W takiej sytuacji wzięcie walki z Gołowkinem to olbrzymia szansa na wybicie się.Banda matołów pisze,że walka z Kazachem to dla Proksy za wcześnie.Ludzie jakie za wcześnie Proksa ma 27 lat już i taka szansa może się nie powtórzyć przez 10 lat nastepnych,a wtedy to Proksa będzie mógł conajwyżej organizowac galę pożegnalną(szczególnie znając jego promotora)

Po 2 Walka na HBO nawet przegrana otworzy Grześkowi furtkę i może lepsze grupy promotorskie się nim zainteresują.A nic do stracenia nie ma,jak przegra wróci do punktu wyjścia czyli dostawcy pasa EBU

Po 3 Proksa z Gołowkinem ma szanse 50:50,Kazach nie ma nikogo dobrego na rozkładzie,jest niesprawdzony więc mówienie że jest za dobry to obecnie jakaś demagogia.Jak wygra to z miejsca zostaje gwiazdą HBO.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 14-07-2012 00:19:18 
@Polak93
"Banda matołów pisze,że walka z Kazachem to dla Proksy za wcześnie.Ludzie jakie za wcześnie Proksa ma 27 lat już i taka szansa może się nie powtórzyć przez 10 lat nastepnych,a wtedy to Proksa będzie mógł conajwyżej organizowac galę pożegnalną(szczególnie znając jego promotora)"


Poczytaj dokładnie...



07 lipca walczył z Hopem, 25 sierpnia miały walczyć z Gołowkinem.
Za szybki termin po poprzedniej walce.

Co do reszty się zgadza.

Czy 50:50 ?

Obaj nie walczyli z nikim dobrym zatem nie można nawet ich porównywać.
Niewiadoma.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.