TOMASZ ADAMEK W WALCE Z CIENIEM

Już tylko kilkanaście dni dzieli nas od elektryzującego wszystkich polskich kibiców pojedynku Tomasza Adamka (45-2, 28 KO) z Eddie'em Chambersem (36-2, 18 KO). 16 czerwca w Newark "Góral" stanie przed jednym z najtrudniejszych wyzwań od czasu przejścia do kategorii ciężkiej w drugiej połowie 2009 roku. Zapraszamy na fragment treningu Polaka przed tym ważnym starciem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 13:24:37 
Właśnie na tym polega dramat Adamka w HW, że facet ma tylko lekkie, kąśliwe ciosy w repertuarze. Strzela nimi jak z bata, ale wrażenia to nie robi na oponentach. Patrząc na ten fragment, zastanawiam się, jak w ogóle można było mieć nadzieje, że On z tym do Kliczki podejdzie.
Strasznie jestem ciekawy tej walki z Chambersem.
 Autor komentarza: Malinex20
Data: 03-06-2012 13:30:30 
Walka jest w USA także problemów z aklimatyzacją nie będzie:) A tak poważnie spotka się dwóch waciaków i będą się tak kąsać 12 rund
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 03-06-2012 13:30:44 
Co ty gadasz widać przeciesz ,że jest szybszy od swego własnego cienia,a przy tym słuchając na 100% czarnej muzy w swoich słuchaweczkach będzie miał lepszy balans od Jamesa Toneya
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 13:36:27 
Wiecie, tu nie chodzi o to, żeby go obśmiewać, bo Adamek to solidna firma. Tak tylko zwracam uwagę, że On nawet nie ma stylu boksowania, który pozwala strzelać jakieś petardy mocniejsze. A walka z Eddim będzie na bank bardzo ciekawa i to nie podlega dyskusji. Dla jednego i drugiego, to pojedynek o być, albo nie być. Spodziewam się mocnego pierdolnięcia.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 03-06-2012 13:36:51 
Będzie prawdziwe widowisko nie to co wczorajszy,,cyrk''walka na zupełnie innym poziomie.Adamek schudł jest w formie-szybszy.Eddie pokaże techniczny boks ale czy to wystarczy?słabo porusza sie na nogach.Góral coraz lepiej się porusza no i ten lewy zaczyna przypominać lewy Michalczewskiego.Jestem dobrej myśli 6040 dla Tomasza Adamka.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 03-06-2012 13:47:18 
Może Adamek pójdzie na bitkę bo rywal pierwszy raz w HW będzie mniejszy od niego:)?
 Autor komentarza: DarekR
Data: 03-06-2012 13:47:28 
to będzie kapitalna walka. a szpilka to może Adamkowi torbe nosić
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 03-06-2012 13:50:06 
prawda jest taka ze moze pokonac kazdego ktory ma podobne warunki fizyczne ludzie to jest facet ktory ma 2 ms w 2 kategoriach i nie dostal tych pasow w prezencie ma tez pas magazynu the ring a wam ciagle malo gdyby niemce mialy takiego boksera to by byl bohaterem narodowym ale nie w polsce musi byc drugi Muhammad Ali i tak by bylo zle bo przeciez przegral 5 walk.
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 03-06-2012 13:53:38 
co do szpilki to chlopak jakies szanse ma telent tez ale dla mnie jest zbyt medialny jak na te chwile i to moze sie obrocic przeciwko niemu bo jak przegra a kazdy kiedys musi przegrac to wszyscy sie na niego rzuca i beda kpic nic nie zrobisz taki narod:)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 13:55:57 
Po co w ogóle te porównania ze Szpilką ? Szpilka jest prawie bumem. Uliczny boks i zero techniki. Żal mi chłopaka, bo nakładli mu do głowy farmazonów i robią z niego produkt marketingowy.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 03-06-2012 13:56:27 
to prawda puncher. ja się obawiam, że to będzie taki polski Arturo Gati w HW. Adamek ma psychike idealna do boksu, a Szpilka średnio.. szpila bardziej do mma by sie nadal z tym charakterem.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 03-06-2012 14:05:40 
O walkę Tomka Adamka z Eddiem Chambersem jestem spokojny, jaka by nie była Tomek to wygra. Jeżeli uda się na jesieni doprowadzić do walki z Povietkinem będziemy mieli 1 polskiego mistrza świata. Povietkin może i jest twardy ale szybkość i precyzja Tomka zneutralizuje te atuty.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 03-06-2012 14:07:22 
"Autor komentarza: DarekR
Data: 03-06-2012 13:56:27
szpila bardziej do mma by sie nadal z tym charakterem."

Tak tak, oczywiście, bo MMA to walka uliczna... Co to w ogóle za porównanie? Myślisz, że MMA to bijatyka?
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 14:07:50 
Myślę jednak ze wygra Adamek, zadna tam kondycja nie będzie miała większego znaczenia zresztą pod tym kontem bardziej widzę Ediego który potrafi rozkładać siły podobnie jak Solis

W tej walce decydująca będzie aktywność w której dominuje Polak, jednak zdecydowane większość wyprowadzonych ciosów Adamka będzie trafiać w gardę Chambersa który potrafi się świetnie bronić i przeważa w tym elemencie nad Góralem
Natomiast Edek zadaje mniej ciosów ale za to wiekszość będzie dochodziła celu i nie zdziwię sie jak statystyki zadanych celnych ciosów będzie podobna a Adamek otrzyma zwycięstwo za tak zwaną agresywność/aktywność

Teraz to takie gdybanie, niby mało kto w tej walce stawia na zakończenie tej walki przed czasem ale i taka możliwość jest możliwa zwłaszcza w wykonaniu Amerykańca który jak już pisałem potrafi precyzyjnie walnąć/zkontrować prosto w punkt
W wykonaniu Adamka takie coś nie będzie juz takie proste Edek potrafi blokować ciosy i je amortyzować jest taki troszkę śliski
Tylko Władkowi wyszła ta sztuka i to po przeboksowaniu całego dystansu Peterowi i Saszy to nie wyszło

Ciężko mi tu coś napisać o sile ciosu obu bo niby Adamek nie błyszczał w tym elemencie w niższych kategoriach a Chambers w wadze ciężkiej ma już parę walk przed czasem choć były to raczej jak wyżej pisałem precyzyjne uderzenia w punkt
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-06-2012 14:09:47 
@MatMaister90
Na każdych zajęciach boksu uczą by cios był jak bicz , szybki i celny .
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 14:09:50 
Szpilka ze swoim charakterem to nie wiem do czego by się bardziej nadawał... Fakty są takie, że chłopak puszy się ciągle, jaką to On ma mocną psychikę, a później w ringu się podpala i leci cepami jak pod monopolowym. No to jaka to kurwa silna psychika ?
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 14:11:13 
Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-06-2012 14:09:47
@MatMaister90
Na każdych zajęciach boksu uczą by cios był jak bicz , szybki i celny .

Serio ?

A tak poważnie, nie zrozumiałeś co dokładnie miałem na myśli.
 Autor komentarza: sqnik
Data: 03-06-2012 14:11:38 
Od początku mówiłem ,że jest to bardzo zły wybór dla Tomka.Traci on swoje wszystkie argumenty w HW.Nie wiem dlaczego promotorzy wybrali ediego ,który jest szybszy od Tomka.Myślę ,że Tomek powinien walczyć z obrony i nastawiać się na kontry.Jego lewy prosty nie będzie tak świetny jak w innych walkach.Boje się ,że ten pojedynek będzie wyglądał jak ten z chadem Dowsonem
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-06-2012 14:19:33 
Oj biedny Adamek chłopie czarny twoj los w boksie czarna przyszlosc. Technika super drobi te ciosy w miejscu jak w średniej ale co z tego jak Vitali długimi łapami zadźgał cię nie przyjmując zadnego ciosu przec cała walke. Adamek obecnie to najlepszy Polski bokser ale pomylily mu się kategorie wagowe
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 03-06-2012 14:20:44 
Bez przesady nie porównujmy Dawsona do Chambersa
 Autor komentarza: SweetPea
Data: 03-06-2012 14:22:03 
Chambersa do Dawsona
 Autor komentarza: DarekR
Data: 03-06-2012 14:24:17 
"Tak tak, oczywiście, bo MMA to walka uliczna... Co to w ogóle za porównanie? Myślisz, że MMA to bijatyka? "



Pyskaty - trenowałem to wiem co to mma. ma wiele w sobie z walki ulicznej, a to że są w tym techniki chwytane to niczego nie zmienia. tam tacy narwancy jak szpila mają wieksze szanse niz w boksie, gdzie potrzebny jest stoicki spokój i zimna krew.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 03-06-2012 14:26:33 
"Autor komentarza: SweetPea
Data: 03-06-2012 14:20:44
Bez przesady nie porównujmy Dawsona do Chambersa"

Dokładnie. Bez sensu takie porównania. Chambers jest naprawdę solidnym pięściarzem, ale na pewno nie jest bokserem tak klasowym jak Dawson.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-06-2012 14:28:59 
@Champion20

Pomyliły mu się kategorie wagowe? myślisz, że każdy CW od tak może pokonać czołowego pięściarza jakim jest Arreola i solidnego Estradę oraz Granta? To, że Tomek nie ma za dużych szans na zdobycie ''prawdziwego'' mistrzowskiego pasa w wadze ciężkiej nie znaczy, że nie nadaje się do wagi ciężkiej bo skoro by tak było to w HW zostali by tylko Kliczkowie... Mam nadzieje, że zmienisz zdanie co do Adamka w HW gdy ten pokona Chambersa a następnie Povetkina.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 03-06-2012 14:29:45 
"Autor komentarza: DarekR
Data: 03-06-2012 14:24:17

Pyskaty - trenowałem to wiem co to mma. ma wiele w sobie z walki ulicznej, a to że są w tym techniki chwytane to niczego nie zmienia. tam tacy narwancy jak szpila mają wieksze szanse niz w boksie, gdzie potrzebny jest stoicki spokój i zimna krew."

Też trenowałem MMA, staram się oglądać wszystkie ważniejsze gale i tacy narwańcy w walce z dobrze wyszkolonym zawodnikiem, który potrafi zachować spokój nie mają wiele do powiedzenia. Analogicznie do boksu. Dlatego uważam, że takie porównania nie mają sensu. W każdym sporcie zawsze najlepsi będą Ci, którzy potrafią trzeźwo myśleć i analizować przebieg wydarzeń podczas meczu.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 14:46:19 
Po co wspominasz Granta on nigdy nie błyszczał zwłaszcza teraz
Sasza jak wyjdzie w swojej prawdziwej formie do Adamka to go rozwali przed czasem
Co do Areoli to on jest nie wiadomo kim, swoje największe walki przegrał
Estrada nie okazał się tak dobry jak o nim pisano i można ta walkę przyrównać do tej z Edkiem tylko ten prezentuje nieco wyższy poziom
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-06-2012 14:46:24 
Totalna stronniczość u niektórych jest wręcz żałosna... Pasek który nosi Powietkin nawet gdyby Adamek wygrał w co nie wierzę nie powinien nadawać mu tytułu Mistrza świata HW!!!!! Co wy ludzie zawsze czytałem komentarze wręcz urągające temu pasowi ale jak swój by go zdobył to już co innego... Adamek nigdy nie zostanie mistrzem świata w HW i to nie dlatego że go nie lubie czy hejtuje. Po prostu jego możliwości w tej wadze skończyły się dużo wcześniej
 Autor komentarza: sciana7
Data: 03-06-2012 14:56:32 
Adamek wygrał na punkty z cieniem !!!!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 03-06-2012 15:00:06 
Ale walka z Powietkinem była by ciekawa. Spokojnie stadion by się zapełnił niedzielnymi kibicami i "entuzjastami" boksu. Polsat by nawinął dobrą kampanię promującą i ludzie łykną, że to walka o mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 03-06-2012 15:05:37 
Aha czyli pas WBA w rękach Saszy nie znaczy nic, ale w rękach Adamka czyniłby go królem HW ? :D

Ten Pas znaczy dużo jesli inny zawodnik niema tytułu super czempione tej samej organizacji, sytuacja identyczna jak w średniej tam mistrzem WBA SC ma Sturma a regularny Gołowkin i jakos nikt nie jara się tytułem Kazacha który chyba sam na niego leje.
 Autor komentarza: Mac
Data: 03-06-2012 15:07:19 
Zna ktoś nazwę tego beat'u z walki z cieniem Adamka ? Co do porównywania Adamka do Szpilki czy na odwrót to hahaha tu nawet nie ma się co śmiać... Szpilka nie ma żadnego atutu w porównaniu z Tomkiem - jego odporność pokazał Saulsberry.... Ciekaw jestem tylko jak Szpilka pokazałby się w walce na pełnym wymiarze 10-12 rund....
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 15:14:15 
Ja zdaje sobie sprawe ze Adamek nie bedzie mistrzem HW ale licze ze da kilka dobrych walk jak np Chambers ,Powietkin ,Haye ,Chisora ,Arreola oczywiscie jezeli byly by takie mozliwosci.
co do pasa Povietkina to Wczesniej byl paskiem ,ale w momencie mozliwosci walki Adamka z Saszka ten sam pasek nabral na wartosci i podobnie jak z rywalami Tomka kazdy jest w zyciowej formie
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 03-06-2012 15:17:23 
No cóż, za walki z cieniem pasków nie dają
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 15:21:57 
Porownywanie Adamka i Szpilki jest bez sensu ,bo panowie graja w innych ligach ,Szpila moze kiedys osiagnie sukces w HW ,ale to tez nic pewnego ,czas pokaze
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 15:29:09 
Mac

"..Szpilka nie ma żadnego atutu w porównaniu z Tomkiem - jego odporność pokazał Saulsberry...."

Czy jest ciężko zauważyć siłę ciosu obu zawodników? jeden ją ma drugi nie
Za to widzisz co tobie pasuje Sausbery wcale nie naruszył Artura on sie tylko niefortunnie przewrócił w całym tym chaosie
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 15:29:26 
"Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 15:14:15
Ja zdaje sobie sprawe ze Adamek nie bedzie mistrzem HW ale licze ze da kilka dobrych walk jak np Chambers ,Powietkin ,Haye ,Chisora ,Arreola oczywiscie jezeli byly by takie mozliwosci.
co do pasa Povietkina to Wczesniej byl paskiem ,ale w momencie mozliwosci walki Adamka z Saszka ten sam pasek nabral na wartosci i podobnie jak z rywalami Tomka kazdy jest w zyciowej formie"

Ten "pasek" od zawsze ma taką samą wartość - jego posiadacz jest mistrzem. Tylko ludzie dyskutujący z FAKTAMI mogą mieć inne zdanie.
Prawda jest taka, że historia zapamięta posiadacza tegoż "paska" jako mistrza i ani zdanie mędrców ani tym bardziej krzykaczy z bokser.org tego nie zmieni.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-06-2012 15:29:47 
@Mac
To jest beat z piosenki Diego - Wojownik.
 Autor komentarza: Cyprian
Data: 03-06-2012 15:31:58 
hm... może i Adamek nie jest w stanie zdobyć, ale Panowie - suma sumarum bokser jest tak naprawdy warty tyle ile jest w stanie osiągnąć w wadze ciężkiej, bo tam nie ma jakichś śmiesznych ograniczeń. Mistrz świata w piórkowej nigdy nie wyjdzie do pojedynku z Adamkiem. Wagi niższe stworzono tylko po to by zrobić więcej konkurencji, ponieważ boks się dobrze sprzedaje. Nie wymyśla się konkurencji "skok w wzwyż" dla grubszych czy mniejszych, istotne jest to kto jest najlepszy. A jak mamy 12 najlepszych, a do tego 50 pasków w każdej kategorii - to możemy zaspokoić popyt. Bokser jest wart tyle ile jest wart w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: Cyprian
Data: 03-06-2012 15:32:28 
* zdobyć pasa HW oczywiście:) pozdrawiam
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 15:44:20 
jowisz
pamietam wypowiedz Adamka natemat pasa Povietkina i ten pas nie wazyl tyle co pasy Kliczkow .
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 03-06-2012 15:45:37 
jowisz881 ten pas jest coś wart jak drugi zawodnik niema tytułu Super Championa, ten niema żadnej wartości wśród kibiców i ekspertów.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 03-06-2012 15:50:59 
Łapin bardzo krytyczny, była pewnie straszna zjebka
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 15:52:26 
Ta walka powinna zadowolić wszystkich tych, którzy mają za złe Adamkowi, że poszedł do HW zamiast zostać w CW, bo de facto ten najbliższy pojedynek to starcie dwóch cruiser-ów. Z takimi zawodnikami Góral będzie dawał dobre show. Walki z wielkoludami nie mają sensu.

@endriu

"Czy jest ciężko zauważyć siłę ciosu obu zawodników? "

Sam Szpilka powiedział że CHYBA ma mocny cios. Chyba, bo okaże się to dopiero jak dostanie lepszego zawodnika. To są jego słowa. No ale widać niektórzy kibicie wiedzą więcej niż sam zawodnik :D
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 15:56:38 
zeitgeist, Sierak2012
Pytanie: kto decyduje o tym kto jest mistrzem federacji WBA?
zeitgeist? Sierak2012? Adamek? A może federacja WBA?

Jakoś Gołowkina z powodu posiadania tego magicznego pasa nikt nie atakuje. Czyżbyście więc oceniali klasę "pasowanego" zawodnika? A może porównywali go z innymi "pasowanymi"?

Takie są niestety fakty Panowie. Z nimi się nie dyskutuje. Dyskutować można np na temat czy Angelina Jolie jest piękną kobietą, ale nie można dyskutować np na temat czy zielona ściana jest zielona.
Gdybyście postawili sprawę tak: czy to nie jest bez sensu, żeby federacja miała dwóch mistrzów w jednej kategorii? Wtedy bym się z Wami zgodził. Ale jest jak jest. Nie my ustalamy zasady.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-06-2012 15:56:48 
Jowisz szanuję twoje wypowiedzi ale co do pasa WBA regular całkowice się z tobą no zgadzam! Ten pas został stworzony tylko i wyłącznie po to by trzepać kasę na jakimś tam mistrzu pomijając prawdziwego czempiona jakim jest Wladek. Adamek się tego pasa wręcz wyparł twierdząc że jest to niczego nie warty pasek i nie jest pasem mistrza HW. Nie my którzy tak twierdzimy stanowimy problem tylko ludzie twojego pokroju. Jesteście tak zapatrzeni w Tomka że aby został mistrzem oddalibyście wszystko. Dla mnie Adamek nawet gdyby pokonał Powitkina co jest raczej wątpliwe(zersztą najbliższa walka wiele wyjaśni) to mistrzem nie będzie. I to nie jest wola nas jak to orzekłeś krzykaczy tylko czysty fakt. Wiem że Polacy bardzo marzą o tym pierwszym mistrzu Hw ale nie możemy zrobić na siłę mistrza z jakiegoś marengo pasa bo to było by po prostu tandetne.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-06-2012 15:58:55 
A i jeszcze jedno- oczywiście tytuł mistrza Hw by miał ale nie polega to na tym że tak by się nazywał bo nie chodzi o to...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 03-06-2012 16:01:12 
jowisz881 bo w ogóle mało kto wie że Gołowkin ma mas regular, sam Kazach mówi że ten pas mało znaczy bo mistrzem będzie dopiero gdy wygra ze Sturmem.

Fakty są takie że posiadacz pasa WBA Regular jest mistrzem tylko na papierku, bo jeśli ktoś ma tytuł super mistrza tej samej federacji trzeba go pokonać aby uważać siebie za mistrza.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 16:10:58 
BlackDog
OMG teraz mnie przeraziłeś. Na jakiej podstawie twierdzisz, że jestem zapatrzony w Tomka? Na podstawie mojego zdania o pasie Powietkina? Człowieku, ja od zawsze ten pas oceniam tak samo. Możesz sprawdzić. Piszę już tutaj kilka miesięcy, więc z pewnością możesz odszukać moje komentarze.
Sam zakwalifikowałeś m.in. siebie jako "krzykacza". Ja nigdy tak Cię nie określiłem. Może jesteś dla mnie "mędrcem" z bokser org? Kto wie...
I jeszcze jedno: tak, bardzo chciałbym żeby Polacy rządzili w HW. Żeby na miejscach 1-5 widniały nazwiska Adamka, Sosny, Wawrzyka, Szpilki i Wacha, a jeszcze na dokładkę na 6 miejscu był Najman. Ale nie mów, że naginam rzeczywistość! Zawsze miałem takie samo zdanie odnośnie tego pasa. Nie zmieniłem go w chwili pojawienia się pomysłu walki Powietkin vs Adamek (zresztą wielokrotnie pisałem, że ta walka to moje marzenie).
Jak każdy kibic mam zawodników których zwyczajnie lubię. Czy jestem zapatrzony w kogokolwiek? Nie! Chociaż pewnie wielu myśli, że uwielbiam Hucka, bo nie krzyczę wał! wał! po każdej jego walce. Sory, jeśli chodzi o analizowanie rzeczywistości to jestem obiektywny. I dotyczy to zarówno tego legendarnego już pasa jak i punktacji walk.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-06-2012 16:15:09 
Akurat Adamek dla Powietkina to dużo lepiej pasujacy pod względem stylów bokser niż np Huck , ja nie widzę od dawna żadnych widoków na pas Tomka w hw nawet biorąc pod uwagę regulara wba
A na razie nie ma co gdybac bo za 2 tyg czeka chambers i może to być jeden z lepszych pojedynków hw w tym roku w którym wynik może iść w jazda stronę
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 16:15:15 
"Autor komentarza: Sierak2012
Data: 03-06-2012 16:01:12
jowisz881 bo w ogóle mało kto wie że Gołowkin ma mas regular, sam Kazach mówi że ten pas mało znaczy bo mistrzem będzie dopiero gdy wygra ze Sturmem."

Jak nigdy nie zawalczy ze Sturmem i będzie omijany przez innych mistrzów szerokim łukiem to może zmieni zdanie ;-)
Szczerze? Nigdy nie widziałem wywiadu z Gołowkinem w którym by tak mówił. Ale wierzę na słowo.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 16:18:43 
un4given
Sam Szpilka powiedział że CHYBA ma mocny cios. Chyba, bo okaże się to dopiero jak dostanie lepszego zawodnika. To są jego słowa. No ale widać niektórzy kibicie wiedzą więcej niż sam zawodnik :D
-----------------

Każdy kto z nim walczył czy sparował potwierdza jego silne uderzenie Artur potrafi położyć jednym ciosem Pomijając juz statystykę to co było wczoraj to nie były ciosy w tą część glowy po których robi się ciemno a jednak Argentyńczyk padał parę razy
Artur potrafi zrobić krzywdę nawet na sparingach w kasku i słabszymi rękawicami

A niby co ma do tego lepszy zawodnik??? jak da się trafić to fiknie tak samo jak bum
Nie pisz mi tylko że tego nie ogarniasz
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-06-2012 16:20:37 
Cyprian
Większych bzdur dawno nie czytałem , mistrzami HW byli tacy bokserzy jak ruiz czy byrd , porównaj ich status do mistrzów niższych wag jak odlh , RJJ czy pacman
Kategorie wagowe są po to wymyślone żeby wyrównywać szanse , obraz w ostatnim czasie zamazuje wycieczka cruiserow po kase do ciężkiej i tyle ,
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 16:21:47 
A i jeszcze odnośnie zdobycia przez Adamka pasa, który dla wielu nic nie znaczy. Myślę, że za 15-20 lat inaczej będziecie patrzeć na całą sytuację. Tak to już jest że może trochę gloryfikujemy przeszłość. Niewielu będzie zawracało sobie głowę, że to był tylko Regular...
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 16:23:57 
OK, wystarczy tej mojej pisaniny na dzisiaj.
Pozdrawiam wszystkich!
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 16:27:57 
@jowisz881

Jeśli chodzi o wagę ciężką to na chwilę obecną, żeby zostać mistrzem trzeba pokonać któregoś z Kliczków. I właśnie ich będzie wielu pamiętać. Nikt nie będzie pamiętany jako mistrz jeśli nie pokona któregoś z braci.

Sytuacja w wadze Gołowkina jest inna bo tam nie ma kogoś takiego jak Kliczko ...
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 16:33:58 
@endriu
"A niby co ma do tego lepszy zawodnik???"

Lepszy zawodnik będzie potrafił przyjąć i nie obsra się po pierwszym lepszym mocniejszym ciosie :) Poza tym jak napisałem, są to słowa samego Szpilki. Wiesz lepiej niż on sam ? Kuriozum :D
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 16:42:39 
Fajnie by było jakby Szpilka zawalczył teraz z Bachtow-em. Ciekawe czy byłby w stanie znokautować Ruska ;)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 16:56:12 
jowisz

masz racje Povietkin jest takim samym mistrzem jak ,Bracia .
a federacje wiadomo ze kombinuja zeby zarobic tworzac pasy i wcale jako kibic nie musze szanowac zapasowego mistrza
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 17:02:25 
un4given
Lepszy zawodnik będzie potrafił przyjąć i nie obsra się po pierwszym lepszym mocniejszym ciosie :)
----

O czym Ty piszesz???????????????????????????????:))))))))))))))
Mam ci wymieniać przykłady jak to gorszy przeciwnik trafiał czysto lepszego a ten padał jak mucha
Ile chcesz przykładów 20-50 zresztą nie na sensu bo na siłę znajdziesz kolejny idiotyczny argument by było po twojemu
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 17:14:10 
@endriu

Mówiąc lepszy ma na myśli solidniejszy ogólnie bo jak na razie Szpilka walczy z samymi patałachami. Wspomniany Bachtow mógłby co nieco zweryfikować ;) Nie to nie jest po mojemu tylko już 3 raz Ci pisze, że to są słowa SAMEGO SZPILKI. Ty już widzisz moc w jego lewej ręce a on sam nie jest jej pewien ;x
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 03-06-2012 17:35:21 
"Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-06-2012 16:56:12
masz racje Povietkin jest takim samym mistrzem jak ,Bracia .
a federacje wiadomo ze kombinuja zeby zarobic tworzac pasy i wcale jako kibic nie musze szanowac zapasowego mistrza"

Dokładnie tak. Podzielam to zdanie.
Cieszę się, że mimo różnic się rozumiemy.

Teraz już ostatecznie zmykam...
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 17:42:03 
Umijętne przyjmowanie ciosu to indywidualna cecha poszczególnego zawodnika, Taki Bryd potrafił przyjąć i zamortyzować cios głową natomiast Wladek czy Peter przyjmuje na sztywno
Nie ważne czy jest klasowy czy bum jak dostanie czyściocha to leży, samemu LL się to dwa razy zdarzyło

Szpilka walczy z odpowiednimi przeciwnikami jak na swój etap kariery, powiem więcej w tej kwestii wypada lepiej niż inni wielcy mistrzowie i basta!
Jezeli nie widzisz mocnego ciosy u Szpili to zastanów się dlaczego jego wszystkie walki w wadze ciężkiej trwały niecałe osiem rund

Jeżeli Artur tak powiedział to raczej ze skromności lub nie jest pewien bo zanim zechce mocniej uderzyć przeciwnik to on pada po pierwszych zadanych ciosach lub traci chęci do dalszej walki

A jak by tak Szpika powiedział że ma pytę 40cm to też byś w to uwierzył jak na ważeniu widać że nie, zresztą po co ja się produkuję
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 18:27:05 
@un4given

Trzy razy mi piszesz ze CHYBA więc ma czy nie, bo jak napiszesz jeszcze parę razy to też nie będę wiedział:) Ja ci napisałem że ma a Ty chyba niema albo ma, więc ma czy nie ma
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-06-2012 18:28:51 
A mnie ta walka jakos w ogole nie kreci
Nie twierdze ze bedzie slaba,ale czy ona ma jakies wieksze znaczenie dla zmiany sil w dywizji hevy?Czy moze wylonic kogos kto troche namiesza na szczycie,odpowiedz jest prosta nie
Dobrze ze Adamek bedzie walczl z klasowym przeciwnikiem,moze nawet obejrze walke na zywo,ale czy wygra,to jego kariera w krolewskiej kategori dla mnie skonczyla sie 10 wrzesnia 2011r.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 18:35:22 
un4given

Mówiąc lepszy ma na myśli solidniejszy

-----------------
Mówisz lepszy a myślisz solidniejszy?, a który jest najlepszy ten lepszy czy ten solidniejszy bo od solidniejszego może być lepszy ten lepszy od solidniejszego


$&&^(&STBY%%^W&*(@GDFF*8789hd0fibc, już kumam
 Autor komentarza: Calaf
Data: 03-06-2012 18:58:36 
Mnie też nie kręci specjalnie...Aczkolwiek trzeba przyznać że wreszcie może być ciekawie. Myślę że Chambers ma taką samą funkcję jak Arreola na pierwszym etapie zdobywania pasa w HWD, trzeba zaryzykować. A że Eddie długo nie walczył, ręce niby szybkie ale nóg nie posiada, to wbrew pozorom większe są szanse Adamka. Pytanie czy potem iść w stronę Powietkina i bić się o pasek z którego się Tomek naśmiewał, czy robić podchody do Władka. Tyle że teraz Kliczki mogą nie chcieć, bo w sumie pierwszą walkę Adamek dostał za osiągnięcia w niższych kategoriach i jak chce dostać walkę o pas tylko dzięki zwycięstwie z Chambersem i jakimiś 3 paralitykami wywracającymi się od podmuchu wiatru to może się zdziwić. Może byłoby inaczej gdyby pokazał cokolwiek z Witalijem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 19:05:12 
@endriu

Adamek nie ma mocnego ciosu w HW a daj mu tych 6 rywali z którymi walczył do tej pory Szpilka to też ich wszystkich znokautuje bo to zwykłe bumy są. Czy to będzie znaczyło, że ma cios ? :)

Piszesz, że Szpilka może zakończyć walkę jednym ciosem. Na 6 bumów jednym ciosem znokautował tylko 3. Beck się poddał, Saulsberry to samo i pomazaniec też ...

"Trzy razy mi piszesz ze CHYBA więc ma czy nie, bo jak napiszesz jeszcze parę razy to też nie będę wiedział:) Ja ci napisałem że ma a Ty chyba niema albo ma, więc ma czy nie ma "

CHYBA to coś Ci się pomyliło bo nic takiego nie napisałem :) Ja twierdzę (tak samo zresztą jak sam Szpilka), że jak mocna jest jego lewa ręka okaże się dopiero jak przyjdą lepsi zawodnicy.

"nie jest pewien bo zanim zechce mocniej uderzyć przeciwnik to on pada po pierwszych zadanych ciosach lub traci chęci do dalszej walki"

No dokładnie o to mi chodzi :) O takich zawodników mi chodzi którzy nie padają po pierwszych lepszych mocniejszych ciosach lub tracą po takich chęć do dalszej walki.

To, że nawet najlepszy zawodnik może paść jeśli dostanie idealnie czysty cios na punkt jest oczywiste. Nie wiem po co to piszesz ;x
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 19:11:44 
@endriu

Wilder ma rekord 22 wygrane 22 przed czasem. Czy to zasługa jego zabójczego ciosu czy może klasy przeciwników ??
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 19:51:36 
un4given

Napisałeś CHYBA tylko zapomniałeś zapamiętać (Data: 03-06-2012 15:52:26)
a tu zapomniałeś dopisać CHYBA ale się domyśliłem (Data: 03-06-2012 16:33:5)
A wiesz co by zrobił Szpilka z Burgerem i i tym drugim znokautował by ich Chyba do trzeciej rundy A taki Glowacki i to nie CHYBA tylko na prawdę położył takiego Julistica w czwartej rundzie a Adamus męczył się z nim cały dystans
Czyli Artur przy lepszych czy solidniejszych zawodnikach będzie miał slabszy cios, nie! tylko pytanie czy lepszy solidniejszy da się trafić, zresztą i tak nie rozumiesz
Taa Szpilki się wszyscy boją i jak wyprowadza cios to od razu padają a kto niby taki?? padł

Wilder walczy ze słabszymi i ma mocny cios

Kończę bo przestaje to być śmieszne

Pozdrawiam bez urazy
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 20:00:17 
un4given
Data: 03-06-2012 19:11:44
@endriu

Wilder ma rekord 22 wygrane 22 przed czasem. Czy to zasługa jego zabójczego ciosu czy może klasy przeciwników ??

Próbujesz mnie przekonać że ktoś kto nokautuje wszystkich w pierwszych rundach ma słaby cios, nie będe Ci tłumaczył jakie czynniki wpływają na taki stan rzeczy
Czemu inni na początku swoich karier zawodowych nie robią to co Wilder a przecież walczą z podobnymi przeciwnikami???
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 20:05:34 
@endriu

CHYBA to słowo Szpilki w ((Data: 03-06-2012 16:33:5)) niczego nie zapomniałem dopisać. Zresztą obejrzyj sobie pierwszy odcinek magazynu "Ring" - jest u konkurencji i na onecie - to może skumasz ;)

"A wiesz co by zrobił Szpilka z Burgerem i i tym drugim znokautował by ich Chyba do trzeciej rundy"

To jest Twój domysł i NIC więcej :) Tak samo jak domysłem jest, że posiada potężny cios ;)

Pindera mówi o Szpilce "Wydaję się że ma mocną lewą rękę", sam Szpilka mówi CHYBA, ale to nic bo endriu z bokser.org mówi, że jest tak na pewno i nikt inny nie ma racji :) Niesamowite.
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 20:08:49 
Tak na koniec bo zapomnę sedna sprawy Szpilka ma mocny cios czy slaby?
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 20:10:50 
"Próbujesz mnie przekonać że ktoś kto nokautuje wszystkich w pierwszych rundach ma słaby cios ... "

Nic takiego nie ma miejsca. Rekord Wilder-a niekoniecznie może świadczyć o tym że ma okrutnie silny cios, bo walczy z patałachami. Jeśli zacznie nokautować PRZYNAJMNIEJ solidnych journeyman-ów będzie można powiedzieć z pewnością TAK ten gość ma petardę w łapie. Na razie są to tylko domysły i spekulację.
 Autor komentarza: un4given
Data: 03-06-2012 20:15:19 
"Tak na koniec bo zapomnę sedna sprawy Szpilka ma mocny cios czy slaby? "

Wydaję się, że ma ale poczekajmy na lepszych rywali :)

Adamkowi też Roger mówi, że mocno biję. Sam Adamek mówi, że jak trafi z prawej to głowę urwie. Co z tego wynika. NIC :) Każdy zawodnik w ciężkiej jak trafi czysto to znokautuje. Te chłopy ważą pod lub ponad 100 kilo. To oczywiste ale czy to znaczy, że każdy ma mocny cios ?
 Autor komentarza: endriu
Data: 03-06-2012 20:21:40 
DOBRA PRZEKONAŁEŚ MNIE W KOŃCU WILDER I SZPILKA MAJĄ SŁABE CIOSY :)
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 03-06-2012 22:45:16 
Adamek jak i cała reszta top hw ma tylko jedna szanse na pas mistrza: po rezygnacji vita dopchac sie do paska wbc zanim zdazy to zrobic władzia, bo potem to juz sobie tylko mogą pomarzyc. Fajnie by było jakby jeden pas zostawic 'poza kliczkami' to by ozywiło hw naprawde mogłoby wygenerowac wiele switnych emocjonujacych walk. co do pasa saszy nie rozsmieszajcie mnie zaden z niego mistrz taki pas to ma edek z krainy kredek jak powiedział kiedys cygan kostecki.
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-06-2012 00:10:53 
leonidas79
A co ma piernik do wiatraka?:)
HW się ożywi wtedy, kiedy będą... lepsi zawodnicy. Jakim cudem paski mają coś ożywiać? Nagle cała plejada "gwiazd" czołówki ciężkiej wskoczy poziom wyżej? Dzisiaj mało kogo paski interesują.


- - -

Chłopaki - czy cios może być tylko silny, albo słaby? Bo czasami jak czytam, to widzę, że nie dopuszczacie innych możliwości :)
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 04-06-2012 00:34:09 
walki Tomasza z Powietkinem nie będzie dla ruskiego pewna przegrana wiec nie podejmą ryzyka no chyba ze jakoś się skuszą .... ale ubolewająco powątpiewam w taki rozwój sytuacji ...co do Chambersa hmmmm jakiś czas temu świetny bokser ale przez dłuższy czas nie aktywny wydaje mi się ze będzie to spokojna wygrana Adamka na punkty ale na pewno walka będzie widowiskowa
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-06-2012 06:52:13 
Deter

Ja sobie jaja wczoraj tymi wpisami robiłem, taki humor mialem sobie dobry
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.