POWIETKIN ZE ZWYCIĘZCĄ HAYE-CHISORA?

- Zwycięstwo Aleksandra Powietkina w pojedynku z Hasimem Rahmanem doprowadzi go do walki ze zwycięzcą pojedynku Derecka Chisory z Davidem Haye`em. - powiedział promotor Rosjanina, Władimir Hriunow.

Zdaniem Hriunowa potencjalna rywalizacja Aleksandra Powietkina (24-0, 16 KO) ze zwycięzcą rywalizacji dwóch Anglików odbędzie się w Londynie.

- Frank Warren liczy, że Powietkin będzie wielkim magnesem dla angielskich i rosyjskich kibiców, więc jeśli 14 lipca wszystko pójdzie dobrze, czyli Aleksander wygra swój najbliższy pojedynek, walka odbędzie się - zakończył Rosjanin.

Przypominamy, że Powietkin i 39-letni Hasim Rahman (50-7-2, 41 KO) 14 lipca w Londynie staną do pojedynku o mistrzostwo świata WBA wagi ciężkiej. Dla 32-letniego Rosjanina będzie to trzecia obrona i zarazem pierwszy od 5 miesięcy występ, po dość kontrowersyjnym zwycięstwie nad Marco Huckiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: boksjor
Data: 09-05-2012 08:30:46 
Powietkin nie jest mistrzem świata WBA, ale nareszcie coś zaczyna dziać się w wadze ciężkiej
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 09-05-2012 08:36:52 
no nareszcie cos sie dzieje w HEAVYWEIGHT :D!
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 09-05-2012 08:43:15 
A no trochę się dzieje - Adamek z Eddiem, Powietkin z Hayem - będzie ciekawie. Jak Haye pokonałby Povietkina, to zapewne kolejna walka z Kliczką, ale raczej znów z młodszym, bo starszy zapewne już zwakuje pas.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 09-05-2012 08:58:20 
Powietkin jest bez szans zarówno z Chisorą, jak i z Haye'em.
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 09-05-2012 08:58:57 
uuuu, to będzie miał Sasza kolejne po Hucku wyzwanie. Z Chisorą to może powalczyć, ale z Hayem raczej przegra i znów Davidek będzie miał pas i znów będzie pretendentem i znów pewnie będzie walczył z Władem, czytaj znów 25 mln $ do kieszeni. Ten gość to ma jednak łeb do biznesu.

Jeżeli te wszystkie walki i zapowiedzi walk się zrealizują, to HW robi się wreszcie ciekawa i wcale nie taka oczywista.
 Autor komentarza: speed
Data: 09-05-2012 09:14:33 
Poczatek konca kariery Povietkina...
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 09-05-2012 09:34:20 
mi sie cos nie chce wierzyc w te 24 miliony dla kliczki i dla hayea. to by bylo wiecej niz dostaje pac-man...
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 09-05-2012 09:44:38 
Co oni tak wszyscy chca bić tego emeryta Haye`a. To juz nie ma aktywnych pięściarzy? :P
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-05-2012 10:45:22 
Haye to nr 3 HW. Niech se nie walczy nawet 5 lat, i tak będzie zawsze nr 3. Wygra z Chisora na pkty a Povietkina znokautuje, a potem rewanż na Wladmirze, pierwsza walka chyba czegoś go nauczyła, już nie wyjdzie nie tylko się bronić. Ja tam lubie Davida i mu kibicuje zawsze
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-05-2012 10:47:10 
Jak Huck potrafił kilka razy wstrząsnąć Povietkinem to powodzenia mu życze z Hayem:D
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 09-05-2012 11:19:40 
Ja myślę, że walka z Władymirem nauczyła Davida żeby uciekać i z Chisorą powtórzy się ten scenariusz. Chisora jest dosyć gibki a z Haye ma tylko jedno zagrożenie ten prawy cep. A w ogóle nie zauważyliście podobieństwa stylu walki Haye do Hucka przynajmniej jeśli chodzi o ofensywę. Bo obaj przez całą walkę szukają tylko mocnego prawego, którego obaj mają piekielnego. W obronie Huck po niemiecku zbiera na gardę a Haye ucieka poza dystans. No i coś tam próbują lewym prostym zrobić w międzyczasie. Owszem Huck porusza i bije jak drwal a Haye ma takie kocie ruchy które podobają się chłopcom. No Hukić jednak nie boi się i lubi się bić to plus dla niego
 Autor komentarza: SanislawKicinski
Data: 09-05-2012 12:07:00 
Haye przynajmniej ma argumenty w postaci nokautującego ciosu, bo Chisora nawet tego nie ma.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 09-05-2012 12:12:09 
"Autor komentarza: boksjor
Data: 09-05-2012 08:30:46
Powietkin nie jest mistrzem świata WBA"

To wejdź na stronę WBA to się przekonasz, że Powietkin JEST mistrzem WBA. Aż tak ciężko to zrozumieć?



"Autor komentarza: Krzych
Data: 09-05-2012 10:45:22
Haye to nr 3 HW. Niech se nie walczy nawet 5 lat, i tak będzie zawsze nr 3. Wygra z Chisora na pkty a Povietkina znokautuje, a potem rewanż na Wladmirze, pierwsza walka chyba czegoś go nauczyła, już nie wyjdzie nie tylko się bronić. Ja tam lubie Davida i mu kibicuje zawsze"

Rzadko się to zdarza, ale zgadzam się z każdym zdaniem. No może z tym 5 letnim brakiem aktywności to przesada.
Dodałbym, że Haye to niekwestionowany nr 3 HW. Każdy zawodnik z czołówki przegra z nim albo na pkty albo przez KO. Jako jedyny ma chyba wszystko by pokonać K2 - na Władimira silny pojedynczy cios, na Witalija demoniczną szybkość i zwinność. Czy to wykorzystuje to inna para kaloszy...
Może i wielu się nie zgodzi, ale dobrze by było jakby doszło do walki Władimir vs Haye II. Pierwsza walka była do niczego (choć emocje jej towarzyszące były spore i fajnie się oglądało), ale może za drugim razem obaj panowie zademonstrowaliby coś więcej.
 Autor komentarza: Deter
Data: 09-05-2012 12:35:22 
SanislawKicinski
Atut, nie argument! :)
Myślę, że Haye jest niedoceniany. On ma o wiele atutów, nie tylko silny cios.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-05-2012 12:52:59 
Po pierwsze o żaden pas mistrza świata nie walczy Povetkin a po drugie Chisora a tym bardziej Heye rozjedzie go...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 09-05-2012 13:05:40 
Deter Haye jest powszechnie nienawidzony!Negatywne emocje nie pozwalają ludzim na obiektywny osąd jego klasy sportowej.
 Autor komentarza: Karule
Data: 09-05-2012 13:07:20 
Niezależnie od wyniku Haye vs Chisora (choć pewnie wygra ten pierwszy, nie oszukujmy się) Powietkin straci pas w walce z jednym z nich.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 09-05-2012 13:10:27 
Szkoda, że Adamka nie da się tak łatwo dopchać do Powietkina...
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 09-05-2012 13:11:42 
A ja nie dosyć że cenię sobie umiejętności Haye'a to jeszcze go zwyczajnie lubię. Zwłaszcza po akcji w Monachium :D
 Autor komentarza: rakowski
Data: 09-05-2012 13:19:14 
Povietkin powinien przestać bronić tego śmiesznego pasa WBA w ciężkiej,bo on nic nie znaczy.Nikt go nie uważa jako mistrza,więc nie wiem po co oni to robią,a walka z Wladimirem i tak bym nastąpiła,czy ma ten pas czy nie,bo to jest zwykły pasek od spodni.Niech Povietkin walczy na dystansie 6 rund,wtedy będzie miał sił walczyć,bo 12 rund dla niego to za dużo.Może się to dla niego skończyć tragicznie.Chodzi mi tu o jego zdrowie.Toku żywienia nie zmieni,bo nie można nazwać tego dietą.To jest pięściarz dużymi sukcesami,który ma kondycje na 5,6 rund.nikt mi nie powie,że to był przypadek,bo w poprzednich walkach miał podobnie.Tylko,że dostawał kelnerów,którzy mieli kondycję gorszą od niego.On powinien mieć sylwetkę jak Haye lub Adamek,a zobaczcie jak on wygląda.Brak profesjonalizmu.Szanse z Klitschkami ma 2 razy mniejsze niż Haye i Adamek,ale serce do walki chłopak ma.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-05-2012 13:24:03 
Haye jest tu niedoceniany z kilku względów, po pierwsza mało kto pamięta go z wagi cruser a tam lał każdego jak leci i to w wielkim stylu, po drugie niema mocnej szczęki a panuje tu u wielu przekonanie że to jakby najważniejszy czynnik stanowiący o klasie danego zawodnika, po trzecie jego wybory w HW były mówiąc łagodnie oportunistyczne, po czwarte niektórzy zarzucają Haye'owi brak serca do walki co jest wierutną bzdurą tak dużą jak nazywanie go tchórzem
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 09-05-2012 13:24:27 
Haye nr 3 i to zawsze... Mocno przesadzacie. Już walka z Wladem pokazała, że wcale nie jest taki mega dobry bo oprócz wspaniałego balansu i uników nie pokazał nic a Ci co widzieli że prawie znokautował Włada albo mógł to zrobić w każdej chwili po prostu się ośmieszają. Oczywisćie David jest bardzo dobrym pięściarzem ale stawianie go na niekwestionowanej 3 pozycji wydaje mi się dalszym sugerowaniem promocji z przed lat kiedy to on i Adamek byli jeszcze przed walkami z Kliczkami i mieli być zbawcami Hw. Nie widzieliście jeszcze co się dzieje gdy ktoś przyciśnie Davida a Chisora może mu poważnie zagrozić. Co do tego czy rozjechałby Powietkina to nie sugerujcie się walką z Huckiem bo to typowy fighter który nie boi się przyjąć i atakuje z niewyobrażalną energią nie bacząc na to co przyjmie. Haye taki nie jest.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-05-2012 13:59:36 
BlackDog w cruser go przyciskali i jakoś wychodził z tego cało, oczywiście leżał wiele razy ale zawsze wstawał i potem nokautował rywali, a co do walki z Władem no jednak trafił tego Włada większą ilością mocnych ciosów niż sam przyjął. A co do Povietkin koleś nie radził sobie nawet z Boswelem dopóki ten miał siły czyli do 3 rundy
 Autor komentarza: Deter
Data: 09-05-2012 14:14:01 
Jowisz
Oczywiście, że się da. Ale po co, skoro to 5 razy mniejszy zarobek?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 09-05-2012 14:16:13 
http://youtu.be/jS02_Qxu-aQ

Chisora zjarany jak zwykle i jeszcze wygląda na spasionego (jak zwykle?) :/
 Autor komentarza: MrT
Data: 09-05-2012 14:37:50 
Właśnie walka z Władem pokazała że Haye to nr 3.
Nie sądzę żeby Povietkin zawalczył z Chisorą lub Haye... Bo niemal na pewno straci pasek z jednym i drugim.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 09-05-2012 14:52:21 
Bo w cruser Haye był jednym z najlepszych a i jest różnica być przyciskanym przez gościa o podobnych wymiarach i wadze albo mniejszych niż przez Byka ponad 100 kg. Haye masy ma mało bo waży z tego co wiem z 5 kilo więcej niż w cruser więc naturalnie będzie miał ciężej. Ale nie wiem jak tam teraz z jego wagą bo na konferencji w Monachium jego sylwetka robiła piorunujące wrażenie(szczególnie łapy) ale znając go to będzie gubił kilogramy. Też uważam go za bardzo dobrego pięściarza tylko nie sądzę, że jest aż tak dobry by przestawiać wszystkich top Hw. Uważam że gdyby takie możliwości miał to by miał w rekordzie więcej znanych nazwisk a on raczej unikał walk ryzykownych.
 Autor komentarza: Ice
Data: 09-05-2012 15:02:31 
Nalezy podkreslac przy kazdej okazji ze Powietkin nie jest mistrzem swiata WBA dodajac ze ma tytul regularny lub dopisujac ze super championem jest Wladimir (rozumiem nawet osoby ktore nazywaja to polpascem lub podpaska).
Trzeba to robic zeby nie mylic osob mniej zorientowanych i nie rozmieniac boksu na drobne. No i zeby uniknac czegos takiego jak "udowadnianie przez powtarzanie" jak sie mu to dostatecznie wiele razy powtorzy to jeszcze sam Sasza w to uwierzy.

Patologia do ktorej doszlo w tej federacji, i ktora przejmuja juz inne jest niedopuszczalna. Sauerland probuje stworzyc jakby rownolegly swiat HW w ktorym bedzie rzadzic.

Co do samych walk to dla mnie rowniez David jest faworytem obu, w obu wypadkach na punkty. Najwiekszym zagrozeniem dla niego beda sedziowie jesli to SE bedzie organizowal gale.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 09-05-2012 15:11:21 
Zgadzam zaczyna się coś dziać w HW. A co najlepsze nie uczestniczą w tym K2 :D
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 09-05-2012 16:28:06 
Autor komentarza: BlackDog Data: 09-05-2012 14:52:21
Bo w cruser Haye był jednym z najlepszych a i jest różnica być przyciskanym przez gościa o podobnych wymiarach i wadze albo mniejszych niż przez Byka ponad 100 kg. Haye masy ma mało bo waży z tego co wiem z 5 kilo więcej niż w cruser więc naturalnie będzie miał ciężej. Ale nie wiem jak tam teraz z jego wagą bo na konferencji w Monachium jego sylwetka robiła piorunujące wrażenie(szczególnie łapy) ale znając go to będzie gubił kilogramy. Też uważam go za bardzo dobrego pięściarza tylko nie sądzę, że jest aż tak dobry by przestawiać wszystkich top Hw. Uważam że gdyby takie możliwości miał to by miał w rekordzie więcej znanych nazwisk a on raczej unikał walk ryzykownych.





gdzie Ty widziales jego łapy na konferencji ? z tego co wiem był w garniturze i nic nie bylo widać
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 09-05-2012 16:33:02 
Na konferencji mordobitnej a nie na tej teraz.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 09-05-2012 16:34:25 
A no to trzeba było tak od razu bo myślalem ze cos mnie ominelo
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 09-05-2012 18:48:35 
BlackDog
Tak, uważam, że Haye jest nr 3 HW. Myślę, że walka z Chisorą tylko utwierdzi mnie w tym przekonaniu. Stawiam na wygraną "Hayemakera" na punkty.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 09-05-2012 18:50:00 
Aha, i skoro tak chcecie podkreślać "regularność" pasa Powietkina to czyńcie to samo przy okazji np. Gołowkina.
 Autor komentarza: BadNews
Data: 09-05-2012 19:55:41 
Pisze to do wszystkich krytykujacych T.A.

Prosze o odpowiedzi na ponizsze pytania:

Dlaczego skoro kazdy z "was" ocenia t a jako leszcza w stos. do ta i wrozy mu knockdawn z reki brytyjczyka nie wspomnie o walce ktora byla w zalozeniach adamek vs hay iz do takiej walki nie doszlo l....

dlaczego nie doszlo do powyzszej walki skoro wszyscy wiedza ze walka ta by wygenerowala olbrzymia kase a swiety tomasz niby taki na kase pazerny jest a brudny david z latwoscia by ja wygral ?

dlaczego chambers adamek ma byc nizej czyli jako walka #4 w HW skoro saint Thomas przegral tyl;ko z witem nie bal sie walczyc z "grubbym arreola" a brudny david nie walczyl w HW z nikim ?

reasumujac mam wyjeb--e na odpowiedzi :P jednakze nie rozumiem smiesznego podejs
 Autor komentarza: BadNews
Data: 09-05-2012 19:56:22 
*-*podejscia odnosnie jechania po saint Thomas'u ;]
 Autor komentarza: BadNews
Data: 09-05-2012 19:57:52 
aha przepraszam ze w 3 postach ... z gory dziekuje hejterom tym tak zwanym dzieciom neo oraz innym padalcom oraz zgwalconym przez slawe Andreja G. ;]
 Autor komentarza: bezols
Data: 09-05-2012 20:30:22 
BadNews

co ty bierzesz
 Autor komentarza: Storm
Data: 09-05-2012 21:33:44 
Po atakach na Top gdzie rządzą ze spokojem Kliczkowie bokserzy przystąpili do walk między sobą. W końcu gdyż pchanie się do walk tylko po to by czek skasować nie miało większego sensu. Walka Tomka z Witalijem była okrutna. Przepaść nie do zakopania.

Tomek Chambers - wielu sądzi że będzie to łatwa walka dla Tomka a ja myślę że walka będzie wyrównana i emocjonująca. To nie są bokserzy wagi ciężkiej więc będzie szybciej i lepiej. Kibicuje Tomaszowi i myślę że powinien wygrać ale całość niech zweryfikuje ring i niech wygra lepszy.

Chisora Haye - Chisora wcale nie stoi na przegranej pozycji. Zobaczymy jak poradzi sobie z uciekającym kurczakiem. Haye jest sympatyczny ale lubie gdy bokser przyjmuje wymiany. To tylko moje odczucie.

Pozdrowienia.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 09-05-2012 22:00:02 
Pisałem wczoraj że Haye wcale nie musi od razu prosić Kliczków o walkę, ale zaraz pojawił się głos, że to nie przedszkole i że kasa jest najważniejsza, a oni najlepiej płacą. Tym czasem sprawy idą własnie w przeciwnym kierunku, co bardzo mnie cieszy - liczą się dobre walki, a nie hodowanie mistrzów i za te walki także można dostać dobra kasę. "Druga półka" w HW, na której rządzi Haye, ma potencjał na wiele dobrych pojedynków, w których wynik będzie wisiał na włosku do ostatniej chwili. Super.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.