JEŚLI NIE MANNY, TO KTO DLA FLOYDA?

Nikt nie spodziewa się, by w najbliższym czasie mogło dojść do pojedynku Manny'ego Pacquiao (54-3-2, 38 KO) z Floydem Mayweatherem (43-0, 26 KO). Filipińczyk jest związany kontraktem z grupą Top Rank, a wszystkim znana jest geneza konfliktu Boba Aruma z "Money" Mayweatherem. Panowie nie chcą ze sobą współpracować, wobec czego najbardziej wyczekiwana walka ostatnich lat prawdopodobnie nigdy się nie odbędzie lub dojdzie do skutku o kilka lat za późno, jeżeli "Pacman" zechce i zdoła wyplątać się z umowy z TR.

Nie wiadomo jeszcze, czy 35-letni Floyd kiedykolwiek pojawi się między linami ringu, jeśli jednak ma to nastąpić, jego przeciwnik zapewne będzie związany z grupą Golden Boy Promotions, która od dawna zajmuje się promowaniem występów Mayweathera. Kevin Iole z Yahoo! Sports przygotował listę potencjalnych rywali dla geniusza defensywy.

1. Saul Alvarez (40-0-1, 29 KO) - mistrz świata WBC w wadze junior średniej.
ZA: Jest niepokonany, jest mistrzem świata, promuje go Golden Boy Promotions, ma wielu latynoskich fanów.
PRZECIW: W dniu walki będzie miał dopiero 22 lata, prawdopodobnie nie jest jeszcze gotowy.
SZANSE NA WALKĘ: 25%

2. Amir Khan (26-2, 18 KO) - były zunifikowany mistrz świata w wadze junior półśredniej.
ZA: Ogromna popularność na Wyspach Brytyjskich, szybkość oraz atletyczność, promuje go GBP.
PRZECIW: Jest niepewny - przeplata dobre występy z gorszymi oraz obojętny Latynosom i wciąż za mało popularny w Stanach Zjednoczonych.
SZANSE NA WALKĘ: 7 do 1, ale mogą wzrosnąć, jeśli pokona Lamonta Petersona w rewanżu.

3. Sergio Martinez (49-2-2, 28 KO) - mistrz świata dwóch kategorii, król wagi średniej.
ZA: Wysoko notowany w rankingach P4P, walczy w emocjonujący sposób i zgodzi się na podział 20-80.
PRZECIW: Mało rozpoznawalny, trudno go wypromować, bo nie mówi po angielsku. Jako Argentyńczyk jest obojętny Meksykanom i większości Latynosów w Stanach Zjednoczonych.
SZANSE NA WALKĘ: 10%

4. Andre Berto (28-1, 22 KO) - dwukrotny mistrz świata w wadze półśredniej.
ZA: Powiązania z Alem Haymonem, możliwe wielkie zwycięstwo w rewanżu z Ortizem.
PRZECIW: Wciąż mało rozpoznawalny i niezbyt popularny.
SZANSE NA WALKĘ: 15 do 1

5. Victor Ortiz (29-3-2, 22 KO) - były mistrz świata w wadze półśredniej, niedawny rywal Mayweathera.
ZA: Kibice pamiętają go z pierwszej walki z Floydem. Po licznych kontrowersjach, wypromowanie rewanżu nie będzie takie trudne. Jest promowany przez GBP i może odnieść kolejne wielkie zwycięstwo w rewanżu z Berto.
PRZECIW: Słaby psychicznie, co często uwidacznia się w jego największych walkach. Podobno wynik PPV jego pierwszej walki z Mayweatherm był znacznie niższy, niż podaje Floyd.
SZANSE NA WALKĘ: 5%

6. Kell Brook (26-0, 18 KO) - kreowany przez Brytyjczyków na przyszłego mistrza.
ZA: Talent, popularność na Wyspach Brytyjskich i niesplamiony porażką rekord.
PRZECIW: Nieprzetestowany w walkach z czołówką, mało znany i wciąż przed szczytem formy.
SZANSE NA WALKĘ: 2%

7. Andre Ward (25-0, 13 KO) - zwycięzca Super Six, zunifikowany mistrz świata w w wadze super średniej.
ZA: Wielki talent, charyzma, złoto olimpijskie, nienaganny wizerunek, który będzie można przeciwstawić "złemu" Mayweatherowi.
PRZECIW: Za duży, mały znany.
SZANSE NA WALKĘ: 2%

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Gala
Data: 07-05-2012 06:13:39 
Jeżeli weźmie kogoś z w/w rto będzie to Canelo. Duża kasa do podziału.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 07-05-2012 07:19:29 
Najlepszy wybór to martinez w 154 lbs. Ewentualnie można zrobić mega eliminator na ostatnia walke Floyda pomiedzy zwycięzcami walk ortiz-berto i khan-alvarez.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 07-05-2012 07:43:47 
Walki z Martinezem ,a tym bardziej z Wardem to science fiction. Przecież miedzy nimi,a Floydem jest olbrzymia różnica wagi. Oni nie dadzą rady zejść z wagą niżej, a Floyd chyba nie podejmie się walczyć z facetami cięższymi od niego w dniu walki o 12 - 15 kg. Jeżeli by się na to zdecydował, to lepiej od razu niech przymierzy się Kliczków. Efekt ten sam (czyli ko na Floydzie), a forsa dużo większa.

Najlepszym wyjściem (zarówno ze sportowego, jak i finansowego punktu widzenia) byłaby walka z Alvarezem. Co to znaczy, że Canelo nie jest gotowy? Jak Floyd skończy karierę, to podobnie wielkie pieniądze nie trafią się w tych kategoriach wagowych przez następne 100 lat. Trzeba brać walkę i nie marudzić.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 07-05-2012 08:30:24 
A gdzie Bradley? W razie wygranej z Pacquiao będzie pewniakiem do takiej walki; przy wałku zresztą też będzie miał największe szanse na to, że ją dostanie.
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 07-05-2012 09:02:52 
Najbardziej chciałbym zobaczyć Martinez vs Floyd. Ten pierwszy może zrobić wagę, pytanie jak się to odbije na jego formie? Niby zarzeka się, że nie będzie to dla niego żadna niedogodność. Canelo nie jest zły, ale czuję że z Floydem szanse na wygraną będą małe. Ward na 99% nie zejdzie do takiej wagi.
Reszta z tej listy szanse na wygraną ma znikome.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-05-2012 09:04:18 
JACKIEWICZ!!! tylko czy Floyd nie wymięknie przed królem wiejskich dyskotek???
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-05-2012 09:07:33 
Jak Ward to czemu nie Gamboa w 63,5. A jeszcze lepiej Gamboa - Pacquiao w 60.obaj identycznych rozmiarów na co dzień Kubańczyk nawet cięższy. Patrząc na ich style byłaby przepiękna sieczka.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-05-2012 09:26:27 
"W dniu walki będzie miał dopiero 22 lata, prawdopodobnie nie jest jeszcze gotowy." (Alvarez)

I co z tego?- zawodowcem jest już prawie 7 lat!!!

Duran, Hearns, Oskar, Floyd, Trinnidad, Roy w tym wieku byli gotowi na wszystko.

Kompletnie nie rozumiem mody na dziadów w boksie. w niższych wagach najlepiej do trzydziestki się nie wychylać a w ciężkiej broń boże wystartować z poważną walką przed czterdziestką.
 Autor komentarza: Bartek806
Data: 07-05-2012 09:44:05 
Wie ktoś może gdzie mogę obejrzeć wejście Floyd'a do ringu???
Nie przyjrzałem się dokładnie na żywo , ale później czytałem że Bieber mu niósł pas ??? TO prawda ?? Ja widziałem tylko 50cent'a :)
 Autor komentarza: jakub88
Data: 07-05-2012 10:50:03 
StonkaKartoflana Data: 07-05-2012 09:04:18
JACKIEWICZ!!! tylko czy Floyd nie wymięknie przed królem wiejskich dyskotek???


Bez szans, Jackiewicz by go ograł i Mayweather o tym wie, walka do jednej mordy, pewnie skończyło by się 120-108 dla Jackiewicza, ewentualnie tko w końcowych rundach

jackiewicz za dużo widział i ma za duze umiejetnosci, zeby dac sie wyboksowac :(
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 07-05-2012 10:56:06 
Bartek
http://www.youtube.com/watch?v=P_NJ8Vcqjqw&feature=player_embedded
tu masz całą walkę wraz z wejściem obu pięściarzy
 Autor komentarza: Bartek806
Data: 07-05-2012 12:09:50 
ten filmik jest usunięty :( Ma ktoś może jeszcze jakieś linki ??
 Autor komentarza: djpioter
Data: 07-05-2012 12:33:36 
Tak,zgadzam się,Rafał Jackiewicz jest dla Floyda odpowidnim rywalem przed zakończeniem kariery.Będzie musiał wznieść się na wyżyny swoich umiejętności by pokonać tą przeszkodę,a dochody z pay per view zabezpieczą wnukom Floyda spokojne,dostatnie życie.Czekam z niecierpliwością na ten pojedynek! LOL
 Autor komentarza: poundFORpound
Data: 07-05-2012 12:39:41 
To fakt, że jak Money odejdzie z boksu to żaden z zawodników nie będzie generowal takich pieniędzy z walk jak on.Moze to faktycznie to szansa dla Alvareza na wielkie pieniądze, który jest na topie i ma rzesze ludzi w Meksyku za sobą.Porażka z Moneyem jest prawdopodobnie nieunikniona ale to nie znaczy, że otworzą sie przed nim jeszcze inne dobre walki jeśli pokaże sie z dobrej strony.Na chwile obecną chętnie bym zobaczył Canelo z wygranym pojedynku Berto-Ortiz . Chcialbym żeby wygrał Ortiz i wtedy poejdynek przegranego Ortiza z być może przysłlym rywalem moneya Alvarezem.
 Autor komentarza: piotr
Data: 07-05-2012 13:30:26 
http://www.facebook.com/pages/Prosimy-o-zwolnienie-stronniczego-Andrzeja-Kostyry/431289596881645
 Autor komentarza: jakub88
Data: 07-05-2012 13:52:08 
Mayweather nie weźmie walki z Jackiewiczem, bo wie, że zero w rekordzie zostałoby wspomnieniem. Patrzmy realnie, czym Floyd mógłby zaskoczyć Rafała?
Money nie podejmie zbędnego ryzyka, przegrana 120-108 zostawiła by sporą plamę na karierze, a wie, że tak by się to skończyło.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 07-05-2012 14:18:15 
Andre Ward- nudna walka ale chciałbym zobaczyć Warda z Floydem.

Canelo ciut za wcześnie.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 07-05-2012 15:05:26 
Realnym zagrożeniem dla Floyda byliby Martinez i Alvarez. I myślę, że to będzie właśnie któryś z nich.
A może Proksa... Wiem, jego rozpoznawalność w USA jest pewnie zerowa. Ale zgodziłby się na podział zysków 1-100.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-05-2012 15:49:58 
Kurde wszyscy są mało znani no bez jaj.
 Autor komentarza: Ice
Data: 07-05-2012 16:27:52 
@jogozilla

Zgadzam sie, ze Martinez w 154 bylby najciekawsza opcja. Warunki fizyczne bylyby po jego stronie ale umiejetnosci czysto techniczne jednak nieznacznie dla Floyda. To bylaby niesamowita walka, gdzie naprawde trudno byloby wskazac faworyta.

I wlasnie z tego ostatniego powodu do niej nie dojdzie.

Zgadzam sie z artykulem ze wezma Alvareza i to na wiecej niz 25%.
Niestety w momencie podjecia tej decyzji bedzie wiadomo kto wygra walke.

Ward, to tak jak pisal Hugo czyste science-fiction.
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 07-05-2012 16:49:14 
Khan odpada na wstępie bo jest za słaby póki co.

Chętnie zobaczyłbym Floyda z Berto ale to raczej nie możliwe, tak samo jak walka z Martinezem który jest za duży.

Zostaje nam najlepszy z całego zestawienia Saul Alvarez który jest największym talentem młodego pokolenia , ale szkoda by było gdyby miał przegrać w takim młodym wieku.
 Autor komentarza: gemba
Data: 07-05-2012 17:05:19 
floyd nie wezmie walki z jackiewiczem bo wie ze zero w rekordzie zostalo by wspomnieniem .ty koles z ktorej bajki uciekles.jackiewicz floydowi to moze jedynie wode w wiadrach nosic.i nawet nie wiem czy i to.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 07-05-2012 17:33:06 
Jak już półciężki - super średni Ward ma walczyć z Floydem, to od razu bym Włodarczyka zaproponował, co się będziemy szczypać. A potem atak na Władimira i walka z niedźwiedziem w klatce na koniec kariery ;)
 Autor komentarza: jakub88
Data: 07-05-2012 18:46:56 
Autor komentarza: gemba Data: 07-05-2012 17:05:19
floyd nie wezmie walki z jackiewiczem bo wie ze zero w rekordzie zostalo by wspomnieniem .ty koles z ktorej bajki uciekles.jackiewicz floydowi to moze jedynie wode w wiadrach nosic.i nawet nie wiem czy i to.


jak mogles wziac moj post na powaznie, przeczytaj wyzej, kilka osob rowniez sie smialo, ze wezmie jackiewicza ; ) to tylko delikatna ironia:P
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 07-05-2012 18:50:20 
Khan jak najbardziej- szybkie ręce, dobre nogi, dobre ciosy proste i dosyć duży jest. Idealny przeciwnik.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-05-2012 18:56:52 
Ja jestem za Alvarezem,a wiek tu nima nic do rzeczy,jest mistrzem świata,wielkim talentem,więc niech walczy z Floydem.A przegrać z Floydem to żadna ujma.
 Autor komentarza: jakub88
Data: 07-05-2012 20:18:14 
Ja równiez Alvarez, ale dziwne, ze ostatnio mowil o kilku walkach jeszcze, a teraz rozważa zakończenie kariery...

Alvarez, potem Khan, następny Pacman, a na koniec Martinez i byłoby bardzo fajnie : )
 Autor komentarza: jakub88
Data: 07-05-2012 20:22:37 
Chociaz ja na miejscu Alvareza bym sie nie rzucal chyba na Floyda, przegrana pewna i nawet jak potem będzie wygrywał ze wszystkim to sie bedzie za nim ciagnelo jak za Klitschką przegrana z Lenoxem
 Autor komentarza: gemba
Data: 07-05-2012 21:08:24 
do jakub88 przepraszam myslalem ze napisales to powaznie
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.