'WIECZÓR WAGI CIĘŻKIEJ' W BYDGOSZCZY?

Niepokonany na zawodowym ringu Artur Szpilka (10-0, 8 KO) wystąpi w walce wieczoru podczas gali bokserskiej, która 2 czerwca odbędzie się w Łuczniczce. Po świętach ma być znany rywal Polaka. Umowa na organizację w Bydgoszczy kolejnej już gali bokserskiej ma być podpisana w połowie kwietnia.

- Wszystko jest na dobrej drodze. Zostały jeszcze do omówienia szczegóły - informuje Andrzej Wasilewski, szef grupy 12 Round KnockOut Promotions, która była był współorganizatorem imprezy.

- Rzeczywiście rozmowy trwają. Spotkamy się po świętach i myślę, że dojdziemy do porozumienia - potwierdza Sebastian Chmara, wiceprezydent Bydgoszczy.

Nie jest tajemnicą, że podpisane umowy uzależnione jest też od decyzji telewizji Polsat, która miałaby transmitować bydgoską imprezę. Wiadomo już, że gwiazdą tegorocznej gali będzie niepokonany na zawodowym ringu Szpilka, a jego pojedynek zostałby zakontraktowany na 10 rund.

Polak ostatnią walkę stoczył 24 marca w Atlantic City, już w I rundzie nokautując Amerykanina Terrance'a Marbarę.

- Tym razem postaramy się, by rywal był silniejszy. Myślę, że są na to duże szanse - zapowiada Wasilewski. Rywala naszego pięściarza poznamy zaraz po świętach. - Teraz jest taki gorący okres, ale prowadzimy już oczywiście rozmowy w tej sprawie - dodaje.

22-letni Szpilka to wielka nadzieja polskiego boksu. Na zawodowym ringu stoczył do tej pory 10 walk, z których wygrał wszystkie, a osiem przed czasem. Bardzo możliwe, że po bydgoskiej imprezie będzie miał okazję do sparingów z braćmi Kliczko.

Przypomnijmy, że pierwsza gala z udziałem pięściarzy z 12 Round KnockOut Promotions odbyła się w Łuczniczce przed rokiem. Właśnie wtedy podpisany został list intencyjny, w myśl którego do 2013 r. odbywać się będą w naszym mieście gale z udziałem czołowych polskich pięściarzy. I choć na inaugurację organizacyjnie wszystko wypadło bardzo dobrze, to sportowo wyszła klapa. W dodatku najbardziej rozczarował najważniejszy pojedynek, w którym po nudnej walce Krzysztof "Diablo" Włodarczyk pokonał na punkty Portorykańczyka Francisco Palaciosa.

- Tym razem powinno być ciekawiej. Z badań, które otrzymaliśmy, wynika, że Artur Szpilka jest obecnie najchętniej oglądanym polskim pięściarzem. Przebija nawet tak znanych zawodników jak Tomasz Adamek, czy Krzysztof Włodarczyk. Stąd też decyzja o tym, by to właśnie on walczył w Bydgoszczy. Przed rokiem kibice w Łuczniczce nas nie zawiedli i dlatego chcemy im się zrewanżować - kontynuuje Andrzej Wasilewski.

Jest nawet propozycja, by bydgoska gala nazwana została "Wieczorem wagi ciężkiej". Dlatego też obok Szpilki fani w obejrzeliby na żywo pojedynki m.in. Andrzeja Wawrzyka (25-0, 13 KO) i Krzysztofa Zimnocha (10-0-1, 8 KO). Być może do tego grona dołączyłby również Dawid Kostecki (38-1, 25 KO).

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nicholas
Data: 03-04-2012 11:43:56 
Dziwny z nas narod jest. Zaraz postawia pomink i napisza piosenke dla gowniarza kryminalisty.
 Autor komentarza: gregor07
Data: 03-04-2012 11:44:46 
,,Być może do tego grona dołączyłby również Dawid Kostecki (38-1, 25 KO)." To co Kostecki spełnił się w półciężkiej i idzie do hw? hahaha
 Autor komentarza: Adihash
Data: 03-04-2012 11:46:41 
Ja bym chciał, żeby zawalczył ze Sosnowskim. Jedyny polski bokser, który najbardziej by pasował na skill Szpilasa. Nie za trudny i nie za łatwy, Wasilewski na pewno by tak załatwił że kasa by się zgadzała.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 03-04-2012 12:02:33 
Nicholas
zgadzam się z tobą.
Kolejna gala dla szlifowania bilansów, mało zdolnych ale promowanych przez Wasilewskiego, na kelnerach z największych dziur świata. Jeśli Kostecki będzie boksował na gali to dostanie kolejną szmatę do wycierania ringu, Szpilka tak samo kelnerzyne dostanie i po 1 rundzie się skończy.
Adihash Sosnowski vs Szpilka to dwa różne poziomy jeżeli chodzi o skill a kaso to mogłaby się zgadzać u Szpilki ale nie u Sosnowskiego.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-04-2012 12:13:27 
Czego wy oczekujecie od Szpilki ,zeby walczyl z top 10 w poczatkach kariery.Skoro Adamek mogl obijac medalionow gunnow i emerytow to Szpila ma tez do tego prawo .Jak wam przeszkadza przeszlosc Artura nie musicie ogladac jego walk podobnie jak Hopkinsa ,Kirklanda i wielu innych kryminalistow.
A co do Cygana to inna sprawa ten jest konkretnym obijaczem kelnerow i nawet nie licze na to ze bedzie walczyl z kims konkretnym
 Autor komentarza: pavel
Data: 03-04-2012 12:14:29 
Jako przeciwnika Artura widziałbym Gbenge Oloukuna. Zawodnik silny, doświadczony, którego co prawda bilans nie powala ale patrząc z jakimi zawodnikami walczył można stwierdzić, że dla Szpilki nie byłby to spacerek. Nie wiem tylko jak się ma organizacja walki pomiędzy zawodnikami sparującymi ze sobą. Sosnowski to też ciekawa alternatywa.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-04-2012 12:15:58 
Polecam walki Bartnika ,policjant ,pewnie tez czlowiek prawy ,milego ogladania
 Autor komentarza: WISDOMlukas
Data: 03-04-2012 12:19:35 
podobno walka wieczoru bedzie szparing Szpilka vs Kliczko;)
 Autor komentarza: Angollogna
Data: 03-04-2012 12:44:49 
Oo to zapowiada się kolejny Wyjazd do BDG na walki ;P
Podobno włodarczyk miał by jeszcze boksować po raz 4 z palaciosem albo z greenem co nie? oby bilety były w takich samych cenach co rok temu Włodarczyk-Palacios
 Autor komentarza: GringoVodoo
Data: 03-04-2012 13:07:38 
Szpilka powinien obic Pale.Pala jest do obicia.Potem niech leje Orłowa.
 Autor komentarza: ponys
Data: 03-04-2012 13:13:33 
Mucio Mucio Ti Ti Ti Ti :)
http://www.youtube.com/watch?v=LCpBV_SsZUs
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 03-04-2012 13:13:34 
Autor komentarza: nicholas
Data: 03-04-2012 11:43:56
Dziwny z nas narod jest. Zaraz postawia pomink i napisza piosenke dla gowniarza kryminalisty.



Dokładnie , dziwny ,że każdy co coś osiągnął w Polsce , jest w drodze jest gnojony. Żałosne.
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2012 13:35:09 
Przynajmniej jest o czym pisać. Przy okazji możemy ciekawy paradoks zaobserwować.

O Szpilce bardzo wiele piszą Ci, którzy negatywnie oceniają pisanie o Szpilce. To nie media robią szum, to użytkownicy bokser.org robią szum reagując na rzekomy szum medialny.
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2012 13:37:49 
WonderBoy
Szpilki nikt nie gnoi, poza tym Szpilka nic nie osiągnął. Ponadto nieprawda, że każdy kto coś osiągnął jest gnojony.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 03-04-2012 13:46:54 
Na dzien dzisiejszy Master robi szpile jak chce
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2012 13:50:41 
fan
Na dzisiaj to Szpilka jest żółtodziobem, to normalne.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 03-04-2012 13:54:34 
Wiec DETER powiedz mi o co te halo? Bo ja mysle ze niektorzy Polacy taksi enapalili na to zeby miec wkoncu prawdziwego ciezkiego posrod swoich ze z pierwszego lepszego chlopaka ze zdolnym promotorem u boku chca zrobic krola... smieszne i nie jestem hejterem poprostu artur sobie na tyle nie zasluzyl i jak narazie wiecej gada niz robi
 Autor komentarza: nicholas
Data: 03-04-2012 13:55:11 
Wieczor Bumow w Bydgoszczy. Czasami, jak widze przeciwnikow to sie zastanawiam jak oni sa dobierani. Jedzie Wasyl autem, widzi na przystanku kolesia ok 100 kg. i pyta: 'Nie chcesz powalczyc troche? Spakuj jakies gacie, wybierz ulubiona piosenke, lapki jakies tam dostaniesz. Masz sie spinac i mowic, ze trenujesz prawie codziennie i troche pokrzyczec. Dostaniesz tysiaka i plakat'. Nie widze innej mozliwosci.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 03-04-2012 14:11:00 
Może lepiej Wasilewski by wyjaśnił, co dzieje się z Hutkowskim i Janikiem, którzy przed rokiem w tej nieszczęsnej Łuczniczce stoczyli swe ostatnie walki, a potem ślad po nich zaginął. Bokserzy tej klasy u Sauerlanda mieliby za sobą co najmniej walki o pas EBU.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 03-04-2012 14:17:03 
Z Detera opiniami zgadzam się w 100%.
Nicholas z twojego posta to się uśmiałem co nie miara :P.

Pomijając kontrowersje zawodnika, to Mr. Wasilewski dorzuca cały czas do pieca. Pamiętam jak któregoś razu zapytany w studiu Polsatu "Czy G. Proksa nie przypomina panu trochę stylem RJJ?" Wasyl na to, że to A. Szpilka bardziej przypomina Jones'a. W mojej opinii to właśnie Wasilewski robi sztuczny szum powtarzając ciągle, że każda kolejna walka będzie z kimś porządnym po czym zaprasza - jak to ujął nicholas - gościa z przystanku.
 Autor komentarza: SprytnyDeni
Data: 03-04-2012 14:20:54 
Redakcja bokser.org też nie jest lepsza serwując nam ciągłe newsy o tym chłopaku typu: "Szpilka i Wach jedzą kolacje w stanach", "Szpilka naciąga rękawice" itp. O żadnym innym polskim pięściarzu nie dają tyle pustych newsów.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 03-04-2012 14:24:20 
To trudne do zdefiniowania ale Szpilka ma po prostu cos co mozna nazwac X-Factor.Chocby Wlodarczyk,Jonak czy Cygan byli wciskani do seriali,talk-shows czy do lodowek albo zalapywali sie na oboz wedrowny w Bieszczadach regularnie (jak ladnie powiedzial komentator Kostyra)to i tak nie bedzie o nich tak glosno jak o Szpilce.
Szpilka zaczyna byc fenomenem socjologicznym jak niegdys Golota a jesli o jego wspolpromocje zabiegali K-2 to znaczy,ze musi miec tez spory potencjal bokserski.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-04-2012 14:30:08 
Wasilewski robi dobra robote dla siebie ,moi znajomi sa niedzielnymi kibicami i wszyscy z nich znaja Szpilke,Cygana itd ,natomiast o Proksie,Wolaku,Fonfarze nie slyszeli nigdy .Szkoda ze ta robota nie przeklada sie na poziom walk ,trudno powiedziec jaki stosunek do takiego sposobu prowadzenia maja sami zawodnicy
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-04-2012 14:40:40 
Na medialny sukces Szpilki złożyło się kilka zbiegów okoliczności które zostały umiejętnie wykorzystane. Wasilewski zrobił interes życia, trzeba mu to oddać.
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-04-2012 14:47:00 
fanBOKSU
Kiedy boksera nikt nie zna i nikt nie zachwyca się jego umiejętnościami, to "zmusić" kibiców żeby się nim zachwycali. Teraz jest świetny moment - nieprzetestowany Szpilka nie zniszczy wyobrażeń o nim. Obraz Szpliki i sam Szpilka nie mieli okazji zderzyć się z rzeczywistością.

Z Adamkiem było podobnie. Dopóki obijał leszczy, to można było wymyślać różne farmazony w stylu copa. Mnóstwo, mnóstwo kibiców naprawdę dało sobie wmówić, że Adamek ma jakiekolwiek szanse z Vitem.

Teraz prawdopodobnie kibicowska miłość platoniczna przejdzie na Szpilkę.
 Autor komentarza: Luton
Data: 03-04-2012 15:04:13 
proponuje Friday Ahunanya
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-04-2012 15:34:04 
@Luton, Ahunanya po względem sportowym to dobry przeciwnik ale pod względem marketingowym nie bardzo bo to yourneymen więc ma kiepski rekord i ma już 40 lat na karku. Lepszym wyborem byłby Ondrej Pala.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 03-04-2012 15:42:58 
''Tym razem powinno być ciekawiej. Z badań, które otrzymaliśmy, wynika, że Artur Szpilka jest obecnie najchętniej oglądanym polskim pięściarzem. Przebija nawet tak znanych zawodników jak Tomasz Adamek, czy Krzysztof Włodarczyk.'' - i nagle zadzwonił budzik... hahaha czyżby spóźniony żart Prima Aprilisowy? z jakich niby badań? jakieś dowody. Z moich badań wynika, że Damian Jonak przebija w oglądalności samego Floyd Mayweathera... Prawda jest taka, że Artur znany jest tylko w środowisku fanów boksu bo dla ludzi, którzy lubią pooglądać co jakiś czas boks jest no name'm......
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-04-2012 15:58:37 
Troche to smieszne, ale tez taka jest smutna prawda, nie ma w Polsce boksera nadajacego sie na "Walke Wieczoru". Ani Wlodarczyk, ani Kostecki, Wawrzyk czy wielu innych nie wzbudzaja emocji. Szpilka choc sportowo osiagniec nie posiada to przez swoja barwna osobowosc i zyciorys wzbudza wielki szum co przeklada sie na widzow na trybunach i przed TV. Nie wiem wiele o sportowej wartosci Szpilki, jego dotychczasowi rywale to zadni zawodowcy, raczej ludzie dorabiajacy boksem do regularnej pracy. Gadanie na podstawie jego dotychczasowych walk o jego wielkosci to ma sens ale dla Wasilewskiego, dla mnie zadnych, lubi sie bic, w ringu wiecej chuliganki niz boksu, rzuca miesem i tyle. Wawrzyk jest lepszy boksersko i ta walke bym obejrzal ale nastepny kelner, litosci!
 Autor komentarza: Krzych
Data: 03-04-2012 16:06:56 
Autor komentarza: nicholas
Dziwny z nas narod jest. Zaraz postawia pomink i napisza piosenke dla gowniarza kryminalisty.

Haha no dokładnie:D 100 besensownych newsów i jeszcze te komentarze, że to przyszły mistrz. Trudno tu się zdecydować czy śmiać się czy płakać...

Ta wieczór wagi ciężkiej... Szpilka dostanie jakiegoś buma, którego znokautuje pierwszym ciosem i będzie gadanie jaki to przyszły mistrz, do tego Wawrzyk no i żebym go oglądał, to kompletne dno, to ktoś by musiał mi zapłacić i to dużo. Gale Wasilewskiego powinny być w PPV ale takim, że płaci się oglądającym. "Szpilka w walce wieczoru" - to już samo za siebie mówi jaki będzie poziom tej gali. Jeszcze w dodatku w moim mieście. Wstyd!
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 03-04-2012 16:14:08 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 03-04-2012 15:42:58

"Prawda jest taka, że Artur znany jest tylko w środowisku fanów boksu bo dla ludzi, którzy lubią pooglądać co jakiś czas boks jest no name'm......"

Mylisz sie, wlasnie chodzi o to, ze Szpilke zna bardzo wielu. Moim zdaniem jest to dziwne, ale taka jest prawda. Wiekszosc moich znajomych, ktorzy sa niedzielnymi kibicami boksu slyszalo o Arturze.
 Autor komentarza: Macior
Data: 03-04-2012 16:17:43 
Bidenko, Mazikin, Guinn, Firtha? jak sądzicie?
 Autor komentarza: Krzych
Data: 03-04-2012 16:27:54 
Autor komentarza: Macior

Bidenko, Mazikin, Guinn, Firtha? jak sądzicie?


Napewno będzie taki, że jak podzielisz jego przegrane przez wygrane to wyjdzie 10000:D
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-04-2012 16:31:42 
DaroGie, dokładnie, wśród moich znajomych jest to samo. Nikt nie zna Mastera, Wacha ale o Szpilce każdy słyszał.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 03-04-2012 16:39:59 
@Macior, z tych co wymieniłeś to Firtha byłby chyba najodpowieniejszy.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 03-04-2012 16:55:35 
Szpilka powinien w nastepnych pojedynkach walczyc z zawodnikami podobnymi do ostatniego przeciwnika Mastera. Czyli ktos , kto jest nielatwy do trafienia , ambitny i twardy.Przeciwnicy , ktorzy wchodza na ring , tylko i wylacznie by odebrac gaze sa raczej kontraproduktywni jezeli chodzi o rozwoj zawodnika.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 03-04-2012 17:26:58 
Legionnaire- tylko problem z tym co bd jak szpilka nie usadzi takiego zadziornego twardziel aw pierwszych 3 rundach a ten bd dobrze wydolnosciowo przygotowany/??
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-04-2012 17:40:23 
ale szpilke pociągne z bara jak bedzie wchodził do ringu , na pewno kibic wisły kraków nie bedzie mi sie woził po moim miescie :)

a na serio to bardzobym chciął żeby sie dogadali , zawsze na żywo to inne emocje
 Autor komentarza: grzemill
Data: 03-04-2012 18:24:35 
A ja mam pomysł na super walkę niesuper zawodników, walkę która odpowiedziałaby na bardzo wiele pytań co do obydwu i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie. WAWRZYK - SZPILKA
 Autor komentarza: boksjor
Data: 03-04-2012 20:44:10 
A ja bym wolał Sosnowskiego z Wawrzykiem. Stawką mógłby być oprócz pasków Baltik także Mistrz Polski Zawodowców. Medialnie to mogłoby się sprzedać i zobaczylibyśmy co Wawrzyk jest wart
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-04-2012 20:52:36 
Szpilka jest bardzo medialny,jezeli rownolegle z tym bedzie sie rozwijal jako bokser i bedzie mial wyniki na skale talentu jaki ponoc w nim drzemie,to moze zostac swiatowa gwiazda boksu

Zabawne jest ze Szpila nazywany jest bandyta,przeciez siedzial za to,za co teraz mu placa zeby robil,tylko ze w rekawicach....
 Autor komentarza: kamil101021
Data: 03-04-2012 21:28:07 
to skoro już Szpilka bedzie miał walke wieczoru to ja bym proponowal wielki rewanż Spilka vs. Saulsberry. Emocjonujace widowiisko, Artur przyjąłby taktyke zameczenia przeciwnika lub otwartą wymiane na pelnej kur**e. Stawką to by mogl byc ten pas IBF który Saulsberry wniósł ostatnio na ring przed walką ze Szpilką (może tym razem by go chociaż na dobrą strone trzymał). To bylby bez wątpienia hit pod wzgledem oglądalności, który według badań przebilby nawet oglądalność walk Tysona w szycie formy. Czekam z niecirpliwoscia na to widowiako.
 Autor komentarza: Koko
Data: 03-04-2012 21:41:48 
Bidenko, Mazikin jak najbardziej, to sa piesciarze ktorzy sie nie przewracaja od podmuchu wiatru, i solidni technicznie. Noi tez dosc prawdopodobniz e wzgeldu na agze i bliskosc - Ukraina ;).
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 03-04-2012 22:33:42 
Szpilka siedział za ''ustawki'' , ale nie brał w nich udziału tylko stał i obserwował i policjanty go w to wrobiły i tyle w temacie.
Wiem, ponieważ kumpel jest jego sąsiadem :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.