WASZYM ZDANIEM...

Trwa gala w Kilonii, gdzie wystąpią dziś dwaj nasi reprezentanci. W walce wieczoru Piotr Wilczewski (30-2, 10 KO) zmierzy się z faworyzowanym Arthurem Abrahamem (33-3, 27 KO), a na sam koniec Mateusz Masternak (25-0, 19 KO) zmierzy się z Felipe Romero (15-4-1, 10 KO). Czy "Wilk" i "Master" staną na wysokości zadania i nie zawiodą licznej grupy polskich kibiców, którzy udali się do Niemiec? W tym temacie możecie dyskutować o przebiegu kolejnych potyczek, a także wymieniać się linkami.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: arjon6
Data: 31-03-2012 20:54:02 
Wierze w Ciebie WILKU !!!!
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 20:54:08 
Transmisja na ARD zaczyna się od 22:15
 Autor komentarza: tysiok
Data: 31-03-2012 20:54:33 
Moim zdaniem Wilku dostanie wpierdul
 Autor komentarza: Elmer
Data: 31-03-2012 20:57:23 
Wilk wychodzi o 22;15 czy ok 00:00??
 Autor komentarza: Elmer
Data: 31-03-2012 20:58:41 
Wilk na punktu.. znaczy sie taką nadzieje mam
 Autor komentarza: pdzemo
Data: 31-03-2012 21:00:21 
o ktorej wilk wchodzi mniej wiecej ? 22 czy 24
 Autor komentarza: BOKSER29
Data: 31-03-2012 21:00:27 
Proszę o link do gali.Pozdrawiam
 Autor komentarza: GaD1
Data: 31-03-2012 21:00:36 
Gmitruk mówił w wywiadzie,ze walka zaczyna sie 22:30
 Autor komentarza: rakowski
Data: 31-03-2012 21:00:54 
Abraham wygra.Myślę,że Wilczewski nie wytrzyma kondycyjnie,po mocnych uderzeniach Abrahama w którejś z rund zostanie poddany.TO jest moje zdanie.Chciałbym się mylić.Chcę,żeby wyszedł od początku zdecydowany i boksował skutecznie.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 31-03-2012 21:00:54 
O której dokładnie Wilku i Master???
 Autor komentarza: Szczupak007
Data: 31-03-2012 21:01:05 
Wilk przegra, urwie ze 3-4 rundy, ale to wszystko. Kilka może jeszcze da wyrównanych ze wskazaniem za Abrahama.
 Autor komentarza: Jacob
Data: 31-03-2012 21:01:54 
A na ARD beda pokazywac Masternaka? Bo widze ze transmisja ma potrwac do 1.15 a on chyba walczy dzis jako ostatni
 Autor komentarza: Sokrates
Data: 31-03-2012 21:02:06 
Ja bym to widział najchętniej tak, że Abraham znów sobie nie radzi i sfrustrowany robi coś bez sensu, i Wilk jak Dirrell wygywa przez DQ.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 31-03-2012 21:03:46 
Niestety Wilku przegra czuje coś że będzie TKO.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-03-2012 21:06:14 
Wilku remis niestety po wale, Masternak TKO7
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-03-2012 21:06:44 
Wilk przegra na punkty... w najlepszym razie. Będzie dobrze jeśli nie będzie leżał.
Masternak łatwo TKO.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 31-03-2012 21:07:57 
Master na pewno wygra przez KO/TKO
 Autor komentarza: Polak1993
Data: 31-03-2012 21:08:39 
Piotrek wygra przez TKO albo na PKT natomiast Master TKO/KO po dobrej walce.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 21:11:36 
Jaka jest nastepna walka po tym całym Guchtkneckcie???
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 31-03-2012 21:12:17 
LINKI DO GALI
+ rez reklam
+ dobra jakość (710x500)

www.boxtime.xaa.pl

CHAT
www.boxtime.xaa.pl/chat.html
 Autor komentarza: eurovisionfan
Data: 31-03-2012 21:14:51 
Ja na licze na świetny pojedynek i wygraną Piotrka zasługuje na to .
 Autor komentarza: Prozack69
Data: 31-03-2012 21:17:27 
Malinowy...dzieki wielkie stary.
 Autor komentarza: reniek
Data: 31-03-2012 21:17:56 
Z abrahama juz zostaly kalesony turniej super six pokazal mu gdzie sie tak naprawde znajduje jak wilk uchroni sie przed jego silnym ciosem to moze wygrac na punkty ale czuje ze abraham jednak go zlapie jakas bombą i bedzie po zabiegu niestety
 Autor komentarza: adekw
Data: 31-03-2012 21:26:47 
Heh
Oglądałem własnie walkę Gołota-Ruiz. Aż się łezka w oku zakręciła. Mam nadzieje, że dziś Piotrek rozjedzie Abrahama, będzie ciężko, ale trzeba trzymać kciuki i kibicować.
 Autor komentarza: lukas017
Data: 31-03-2012 21:29:56 
wilk go zameczy podda sie pod koniec walki,abracham jest słaby technicznie, abracham to tylko siła
 Autor komentarza: Dragon2537
Data: 31-03-2012 21:30:59 
oczywiscie wilk wygra a master to napewno powiedzcie tylko czy walka na otwartym polsacie wilka i mastera bedzie na otwartym polsacie na zywo czy retransmisja jak retransmija to dajcie linka na zywo z gali
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 21:34:38 
szkoda że ten Averland nie ma mocnego ciosu
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 31-03-2012 21:35:30 
walka powinna zaczac sie 22:15 - 22:30. jest na polsacie sport i niemieckich stacjach. To co jest o 0:00 na otwartym polsacie to retransmisja.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 21:35:31 
kiedy master bedzie walczyl?
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 31-03-2012 21:36:25 
Mater walczy po walce wieczoru, czyli Wilczewski - Abraham.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 21:36:26 
Autor komentarza: georgedawid Data: 31-03-2012 21:34:38
szkoda że ten Averland nie ma mocnego ciosu

Dokładnie to samo pomyślałem, ale walka dobra, co prawda ten Averland bez szans na zwycięstwo punktowe. Niestety.
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 31-03-2012 21:36:49 
*Master
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 21:37:49 
Kurde , niemiec robi brzydką walkę , ale Averlandowi brakuje powera :D
i był by koniec :)
 Autor komentarza: pdzemo
Data: 31-03-2012 21:38:36 
za ataki glowa to powinno byc -1
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 21:39:37 
PolakMaly
znając gale Sauverlanda masz racie ale jak wygra do końca wszystkie rundy ma szanse na remis
 Autor komentarza: DonMatteo30
Data: 31-03-2012 21:39:53 
Witam!!!

Mam pytanie ... Gdzie można ( w tv, net ) obejrzeć walkę Alex Leapai - Kevin Johnson ???

Czy ma ktoś z Was, jakiś link ( stream ) do tej Walki ???

Z Góry Dziękuję
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 21:40:03 
dzieki za odp, jak bedzie wychodzil master to napiszcie tu w komentach, oki? bo bede ogladal przez neta a nie mam tyle transferu zeby obejrzec calosc:P
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 21:40:24 
poprawka, jak bedzie wychodzil Wilk to prosze o wpis
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 21:43:07 
Niemiec jak by ożył :)
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 21:43:33 
Autor komentarza: dzzem Data: 31-03-2012 21:40:24
poprawka, jak bedzie wychodzil Wilk to prosze o wpis


Jakie poświecenie, godne podziwu.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 21:50:45 
Win or lose, szanuje Wilka on pojedzie wszedzie i zawalczy z kazdym, brakuje takich bokserow, teraz wiekszosc to panienki
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 21:51:51 
bedzie wał
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 21:53:22 
A jaaak :D
 Autor komentarza: pdzemo
Data: 31-03-2012 21:53:38 
jaki przekret
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 31-03-2012 21:54:29 
noa ja pierdole!!!



musieli go oszukac..
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 21:54:34 
Ale klasyczny sauerlandowy wał :D
 Autor komentarza: mlody
Data: 31-03-2012 21:54:35 
pierwszy wałek za nami:)
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 31-03-2012 21:54:37 
ożył bo mu już szepneli pewnie na ucho ze wygral, czyli tradycji stalo sie za dosc, mam tylko nadzieje ze jak abrahama by sie udalo obic wilkowi to limit walkow juz na tą galę został wyczerpany
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 21:54:41 
Kostyra nie pierdol bo wał jak huj, tzn. jak zwykle.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 21:55:10 
werdykt niemiecki
2:1 dla niemca
wystarczyż e szwab nie przegra przez nokaut
przez ten werdykt już ma popsuty wieczur i tylko Wilk jest stanie to poprowawić choć walczy z moim rodakiem
 Autor komentarza: Karule
Data: 31-03-2012 21:55:12 
Co za wał :D
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 21:55:14 
Francuz wygrał na 100% co najmniej 7...
Pierwsza remisowa, bo wygrał Francuz ale leżał.

więc niemiec mógł wygrac maksymalnie 4 rundy....

PIER.... ZŁODZIEJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: tolek78
Data: 31-03-2012 21:55:23 
pieprzone Sauerlandy są w formie po werdykcie walki Gutnekht Averland jak Francuza oszukali to nie widzę szans na wygraną Wilka na punkty
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 31-03-2012 21:55:29 
JA PIERDOLE NIE MAM JUZ SŁÓW DO TYCH SZWABÓW!!!!!!!!Ostatni raz do huja ogladalem tamtejsza gale!!! Averlant wygrał minimum 3-4 pktami to jest kpina,a uśmieszek tego szwaba przed werdyktem to już jest kurwa nie do przetrawienia!!!!!!!!!! nie moge tego po prostu znieść!!! chłopak się przygotował należycie, udowodnił to w ringu ,a pas dalej u szwabuchów pierdolonych!!!! sorki za przeklenstwa ale pisze pod wpływem emocji i alkoholu !!!!!!!
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-03-2012 21:55:40 
No i juz na gali wujek zwałował jednego zawodnika. Wujek nawet z marnego boksera zrobi europejska ie nie tylko czołówke.
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 21:55:49 
Jak zawsze niejednogłośna decyzja na korzyść niemca, norma u sauerlanda
 Autor komentarza: wgtw
Data: 31-03-2012 21:55:51 
każde MD SD na gali Sauerlanda = wał :-)
 Autor komentarza: grzesiekstaw
Data: 31-03-2012 21:56:23 
Szkoda Averlanta.... Ale takie są gale Sauerlanda....
 Autor komentarza: przecier
Data: 31-03-2012 21:56:54 
Złodzieje !
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 21:57:00 
Wilk musi wygrać przez nokaut, może być kiepsko...
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 31-03-2012 21:57:26 
tylko boks na tym traci....
 Autor komentarza: djpioter
Data: 31-03-2012 21:57:28 
Wilka też przekręcą jak skończy się na punkty.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 31-03-2012 21:57:51 
Ja tu już sie nawet nie denerwuje na te wałki bo nic mi to nie da. Złodziejstwo jak zawsze pierdolony wujaszek
 Autor komentarza: oxy10
Data: 31-03-2012 21:57:56 
...ale jeden sędzia dał Averlantowi wygraną.W to ja nie mogę już uwierzyć
 Autor komentarza: YipMan
Data: 31-03-2012 21:58:39 
niestety Wilka czeka taki sam werdykt, jesli walka miałaby podobny przebieg.
 Autor komentarza: thegreates
Data: 31-03-2012 21:59:24 
przewał szkoda francuza
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 22:00:12 
@oxy10
Przecież u Sauerlanda zawsze tak jest, żeby inni nie mówili wałku ;)
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 31-03-2012 22:01:12 
nawet kolejnosc czytania kart punktowych zawsze ta sama ;]
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 22:01:43 
po tej walce Wilku?
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 22:02:22 
widzieliście jak sie ten łysy małpolud srauenland trząsł po walce gdy brawo bił?wiedział ze beda potrzebne jego smierdzace łapska, bo zawodnik w ringu sobie nie poradził....
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 31-03-2012 22:02:29 
Tylko nie rozumiem po co trzyma tego Gutnekhta, jest to bardzo marny bokser który nie ma najmniejszych szans na mistrzowstwo i nie jest gwiazdą
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 22:02:55 
znamienny był juz replay zaraz po walce. Niestety ale to był klasyk gatunku po prostu. A Temu gutnechktowi sie nie dziwie na huj ma sie starac jak wiadomo, ze do przodu.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 31-03-2012 22:03:46 
Jako wasz mentor i jeden z najlepszych ekspertów wśród użytkowników tego serwisu, pozwolę sobie wytypować wynik walki Wilku vs Abraham.
Tak więęęęęc : Wilku zostanie przekręcony.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 22:04:02 
Walke mastera przenieśli na wcześniejszą godzinę ?
 Autor komentarza: Patson
Data: 31-03-2012 22:04:09 
Arthur Abraham (33-3) vs. Piotr Wilczewski (30-2)

Mateusz Masternak (25-0) vs. Felipe Romero (15-4-1)
Dustin Dirks (23-0) vs. Thomas Ulrich (32-6) taka bedzie chyba kolejnosc wystepow
 Autor komentarza: wgtw
Data: 31-03-2012 22:04:15 
może głupie pytanie ale dlaczego na galach Sauerlanda zawsze jak podają wynik, to przed informacją dla kogo dany sędzia punktował to realizator wie wcześniej, np. teraz pierwszy sędzia zapis był 113:115 a ostatni 115:113? Chyba, że to z przyzwyczajenia? :D
 Autor komentarza: oxy10
Data: 31-03-2012 22:04:52 
lukasz845
Wałek jest wałkiem i ludzie i tak będą mówić,tak jak tutaj.
Chyba chodzi o taką"dobrą wolę" wujka,taka dramaturgia werdyktu.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 22:05:06 
CO BYLO?????? gutknecht wiec przegral ale wujek poprawil???? wlasnie przyszlem z powrotem do domu....
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 22:06:10 
Autor komentarza: wgtw Data: 31-03-2012 22:04:15
może głupie pytanie ale dlaczego na galach Sauerlanda zawsze jak podają wynik, to przed informacją dla kogo dany sędzia punktował to realizator wie wcześniej, np. teraz pierwszy sędzia zapis był 113:115 a ostatni 115:113? Chyba, że to z przyzwyczajenia? :D

Vardzo dobra obserwacja jak ktoś zwrócił uwage a replaye zaraz po wale to też rozumie.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 31-03-2012 22:07:39 
Moje typy to:
Piotr Wilczewski przez UD po 12 rundach
Masternak przez TKO w 6 rundzie.
 Autor komentarza: macko8
Data: 31-03-2012 22:12:19 
szkoda tego chłopaka z francji. az mu w oczach łzy stanęły. ale nie on pierwszy i na pewno nie ostatni oszukany przez łysą mendę. czekam az jeden z jego smiesznych bokserów pojedzie na wazna walke za granice i tam zostanie w perfidny sposób oszukany. jednak moge sie nie doczekac bo łysy i jego spedalony synek dobrze chronia swoje drewnienka
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-03-2012 22:13:44 
Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 22:06:10
Autor komentarza: wgtw Data: 31-03-2012 22:04:15
może głupie pytanie ale dlaczego na galach Sauerlanda zawsze jak podają wynik, to przed informacją dla kogo dany sędzia punktował to realizator wie wcześniej, np. teraz pierwszy sędzia zapis był 113:115 a ostatni 115:113? Chyba, że to z przyzwyczajenia? :D

Vardzo dobra obserwacja jak ktoś zwrócił uwage a replaye zaraz po wale to też rozumie.



Bo realizator,juz przed 12 rd wie jaki bedzie wynik. I jesli nie będzie KO albo nkodaunów to wiadomo,ze rywal jest juz przekrecony.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-03-2012 22:17:00 
Piotrek da dobrą walkę niestety
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 31-03-2012 22:21:18 
Szczerze Wam się przyznam, że czuje emocje większe niż przed Adamek- Kliczko. Uwielbiam Wilczewskiego!!!
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 22:22:01 
kiedy wychodza?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-03-2012 22:22:45 
Ten szwabina majster klepka z VW wygrał przez wałek, to Abraham tez przez wałek .
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 31-03-2012 22:23:21 
Stawiam na Abrahama , obym sie mylil. Do boju Wilku!!!!!!
 Autor komentarza: LegionistaL3
Data: 31-03-2012 22:24:12 
i dlatego jestem pewien wygranej WIlka. każda jego walka jest pod znakiem ?. lecz po walce jest się dumnym że ma się takiego wojownika w sowim kraju !.
 Autor komentarza: ktomaracje
Data: 31-03-2012 22:24:28 
czy tylko mi Wilczewski wyglada na smutna osobe?? jakis taki zamkniety sie wydaje
walka na pewno bedzie dobra, licze na to ze wygra
 Autor komentarza: ALiBudda
Data: 31-03-2012 22:25:43 
Wilku, daj z siebie wszystko. Wiem że zostawiasz serce na ringu. Jeb*@ć szanse czy statystyki. Jak dla mnie zawsze bedziesz gosciem, który robi możliwe z niemożliwego. Powodzenia chlopie!
 Autor komentarza: WITT
Data: 31-03-2012 22:28:01 
Myślę że niektórzy przeceniają Piotrka i nie będzie on w stanie sprawić niespodzianki. Wyrównana walka? Nie sądzę, raczej dominacja Ormianina i nokaut w 2 części pojedynku. Piotrek nie jest ani wystarczająco szybki (Dirrel) ani dobry technicznie (Ward) aby wygrać, a siły ciosu na KO nie ma. Na szczęście wszystkie te cechy ma Master :)
 Autor komentarza: danielz77
Data: 31-03-2012 22:29:00 
Piotrek wygra tko 11 runda!
 Autor komentarza: lollls
Data: 31-03-2012 22:30:25 
Chłopaki trzymam za was kciuki!
 Autor komentarza: Uhbokm
Data: 31-03-2012 22:32:56 
wrzuciłby ktoś link do gali?
 Autor komentarza: dzzem
Data: 31-03-2012 22:33:41 
na poczatku komentarzy masz link
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 22:34:06 
PRzylaczam sie do prosby o linka :)
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 31-03-2012 22:36:13 
let`s get ready to rumble!!!
 Autor komentarza: panradek
Data: 31-03-2012 22:36:15 
Master z tym gosciem to glowna walka wieczoru? Powinni Wilka z Abrahamem osadzic na ostaniej walce.
 Autor komentarza: wgtw
Data: 31-03-2012 22:36:30 
Wygra czy przegra wstydu nie będzie. Dajesz Piotrek !!!
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 22:36:33 
Coss znalazlem http://meczelive.tv/ramka-masternak_romero_abraham_wilczewski_gala_boksu_zawodowego_w_kilonii_31032012_sporty_walki-aHR0cDovL3d3dy5zYWZpbi50di8xMjA3LGxpdmUsd2F0Y2gsa2FuYWwyLmh0bWw=
 Autor komentarza: tomi500
Data: 31-03-2012 22:37:45 
podajcie linka gdzie moge obejrzec walke?nie mam polsatu sport:(
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 31-03-2012 22:40:01 
Dlaczego zawsze klaszcze po polskim hymnie? ;)
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 22:41:23 
sedzia niemiec .. sa pewne granice przyzwoitosci ;sss
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 31-03-2012 22:41:32 
http://www.activepl.tv/stream2.html
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 22:41:32 
sedzia punktowy*
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 22:41:33 
http://mlodziantv.hpu.pl/viewpage.php?page_id=1
 Autor komentarza: Chalik
Data: 31-03-2012 22:41:38 
http://www.drhtv.com.pl/transmisja-10288.html

transmisja z polsatu
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 22:46:01 
Wilk nie jest szybszy, ale na razie walczy przytomnie. Abracham juz się rozluźnia...
 Autor komentarza: lleadl
Data: 31-03-2012 22:46:11 
Kostyrę trzeba jak zwykle wyciszyć bo się rozkręcił...
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 31-03-2012 22:47:18 
Wyszli już panowie? Bo nie mam możliwości oglądania
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 22:48:27 
Ja oglądam zazwyczaj bez dzwieku. Lewe Wilczewskiego bez mocy, Abracham ma więcej dynamiki.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-03-2012 22:49:49 
20-18 Abraham.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 31-03-2012 22:50:10 
Oj nie potrwa to chyba do końca - czarno to widzę
 Autor komentarza: Lukasz28
Data: 31-03-2012 22:51:19 
Tez czarno to widze
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 22:51:32 
2 rundy remisowe ;/
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 22:51:49 
Abraham trzyma i uderza.... ringowy nic...

To jest skandal, że Niemiec jest ringowym...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2012 22:52:22 
lleadl masz rację Kostyra jest nie do zniesienia!
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 22:53:59 
Jakie remisowe? obie dla abrahama ;/
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 31-03-2012 22:54:29 
Piotr coś sztywny na nogach, ale ciosy w tułów dobre.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 22:54:35 
kurde waciaste te ciosy wilka przy abrahama bombach...wilczeski pęka jurde ;/
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 22:54:38 
czarno to widze
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 22:54:51 
No troche się Wilk rozkręca, na szczęście potrafi neutralizować wiele akcji abrachama, ale sam mało mu robi krzwdy.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 22:55:18 
wilku kiepsko bardzo kiepsko wygląda na tle Abrahama.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 22:55:20 
Co to ma być ten lewy prosty Piotrka? Nie ma mocy kompletnie.. czarno to widzę, Abraham lepiej operuje lewym prostym, a miało być odwrotnie. Lewy prosty to klucz w tej walce.
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 22:55:23 
"widać siłę" :)
 Autor komentarza: lleadl
Data: 31-03-2012 22:55:35 
Mam wrażenie że u Wilczewskiego coś szwankuje refleks. Przy którymś razie nie zdąży z unikiem i będzie KO.
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 22:55:46 
30:27 Abraham
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 31-03-2012 22:56:08 
No ku...a co to ma być - Abraham trzyma jedna ręką drugą wali , a sędzia nic - CYRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 22:56:12 
Wilczewski przykleje sie lub odchodzi, gdy Abracham włącza swój wiatrak, ale i tak dostaje więcej. Jest jednak toche lepiej, niż w pierwszej i drugiej rundzie.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 22:57:19 
strasznie szczelna ta garda gebelsa...musi walic po nerach
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 22:57:23 
Gmitruk tak gada jakby czekali na jedna akcje.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 22:58:08 
Lewy prosty Wilka jest jak kiedyś u Wacha - pchany, przez to zbiera kontry z prawej reki.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 22:58:21 
Wilczewski jest na tyle wolny, że Abracham zrezygnował z gardy - szuka KO.
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 22:59:05 
Może się Arthur wystrzela , bo widze Piotrek się rozkręca i coś może być z tego:)
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 22:59:25 
4 runda Wilka

większośc ciosów zablokowanych i więcej razy trafił
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 22:59:34 
4 runda ladnie WIlk zaczal ladne uniki i zejscia ale powinien bardziej akcentowac koncowki ;/
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 22:59:49 
jak narazie kurde to wilku nie ma nic na abrahama...
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 23:00:30 
Myślę że może będzie coś miał w końcu
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:00:31 
Jak nic się nie popsuje, to Wilczeski przegra ładnie na punkty. Nie wiem jednak jak mialby wygrać, nie mając dość silnego ciosu i szybkości.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2012 23:01:07 
Wilku to bokser o dobrej technice i dużych umiejętnościach ale brakuje mu cech "fizycznych" żeby skutecznie rywalizować na najwyższym poziomie.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 23:02:57 
no niestety mówiąc wprost nie ma pierdolnięcia...
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:03:19 
Wilczewski
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:03:50 
5 runda Abraham bije w powietrze

runda remisowa lub Wilka
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 23:04:11 
Powtorki jak zwykle pokazuja prawie same akcje Niemca ;/
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 23:04:18 
Widać od poczatku walki ze wilk czuje respect
 Autor komentarza: karko
Data: 31-03-2012 23:04:34 
Uniki pierwsza klasa:0
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 23:04:35 
no tak...zbiera cos w każdej rundzie a sam niewiele robi
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:04:46 
Wilku świetnie unika trafinia, Abracham jest juz nieco poirytowany, bardziej się oteira, ale Wilku na razie nie umie tego wykorzystać.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 23:06:44 
hehe abraham przy linach ładuje mane i jeb seria cepów :D
 Autor komentarza: Diaz
Data: 31-03-2012 23:07:25 
ta walka przypomina mi moja pierwsza walke, jest identyczna
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 23:07:36 
ale skurwiele manipuluja replayami :DDDD
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 23:07:51 
hehe abraham przy linach ładuje mane i jeb seria cepów :D
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:08:02 
kolejna runda Wilka

Abraham bije same cepy a dochodzi z nich może 1/5
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:08:27 
Sędzia sprawiedliwy jak meksykańska mafia, Wilk świtnie się broni, ale nadal w ataku głównie opukuje gardę i nie ma z czego przywalić. Moze jednak Abracham ze złości jakoś się podłoży.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:08:39 
ładny lewy sierp Wilka, najlepszy jego cios w calej walce do tej pory.
 Autor komentarza: panradek
Data: 31-03-2012 23:08:51 
Wilku momentami osmiesza Abrahama zymi seryjnymi cepami. Ladny lewy sierp wilka po chaotycznym ataku Abrahama w rundzie 6.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 31-03-2012 23:09:13 
Wilczewski niczym nie zachwyca, brak mu świerzości, jest chyba wynikiem tej choroby.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:09:30 
Ha! Był lewy na serię cepów. Brawo!
 Autor komentarza: panradek
Data: 31-03-2012 23:10:08 
Osmiesza go oczywiscie unikajac wszytkie ciosy w jego seriach
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 23:11:21 
Wilku wyszedł tylko ładnie przegrać. Na co on czeka? Tu tzreba punktowac kazda rundę jak sie nie ma ciosu!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:11:32 
Hahhahah za co ostrzeżenie? Kuffa jaa p..
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:11:36 
TO JEST SKANDAL

10-8 runda dla Abrahama
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:11:53 
Sędzia oszust i psi fiut.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:11:59 
Chyba za ośmieszanie Abrahama.
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 23:12:13 
ostrzeżenie, lol...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 23:12:13 
ja pierdole........... idzieli ze wilku sie rozkreca a wiec ku ku
 Autor komentarza: Szef99
Data: 31-03-2012 23:12:38 
Kur..a no nie mogę, ten pierdolone Sauderlandy są niesamowite
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 23:12:46 
widzieli
 Autor komentarza: Leniuch
Data: 31-03-2012 23:13:01 
Juz po walce..ostrzezenie z kapelusza dla Wilka...zal kuwa saeurland.de
 Autor komentarza: Jaskinia
Data: 31-03-2012 23:13:17 
Wilk gryzie. Może niezbyt mocno, ale nie przestraszył się i ma wiaelkie jaja. Brawa za cepa za ujęcie punktu!!!!!!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:13:39 
Nie ma mocy w ogóle Wilk. Jego ciosy są strasznie słabe.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:15:22 
Ale unikami obnaża surowość cepiarza.
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:16:15 
Abraham robi tylko dużo szumu... i tak prawie wcale nie trafia...
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 31-03-2012 23:16:16 
heh niestety...kibicuje wilkowi ale obiektywnie rzecz biorąc...heh
 Autor komentarza: shogunteam
Data: 31-03-2012 23:16:42 
wedlug komentatora niemieckiego abraham do tej pory wygrywa wszystkie rundy...
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:17:53 
W 9rd Wilk nnieźle juz zebrał. Idzie do przodu, ale nie punktuje.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:18:53 
Sorry, w rd 8, w 9 jest najlepiej jak do tej pory.
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:19:30 
9 runda zdecydowanie Wilka
 Autor komentarza: oxy10
Data: 31-03-2012 23:20:10 
Abraham i jego "wind cep"
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2012 23:20:27 
Alo co by nie mówić o kiepskiej "fizyczności" Wilczewskiego to trzeba mu przyznać ,że umie się bić i ma absolutnie zimną psychikę.
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 31-03-2012 23:20:30 
aż się prosi,żeby Wilk wyprowadził czasem jakąś serię ciosów 3-4
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:20:35 
2 rundy dla Wilka jak na razie w tym jedna dla Abrahama 2 punktami, słabo...
 Autor komentarza: Maro
Data: 31-03-2012 23:21:38 
Znowu ładna przegrana oraz kolejne byle jakie sedziowanie :/
 Autor komentarza: ahoraquien
Data: 31-03-2012 23:23:13 
LOL co ten Gmitruk plecie. Czy on nie widzi, że Wilku przegrywa? xD
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-03-2012 23:23:32 
Wilk przegrywa,trochę "siadł" ale Abraham ogólnie jest skończony. Sauerlandy ciągną go za uszy
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:23:37 
dobrze waczy Wilk ! kolejna runda jego
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:24:18 
ahoraquien

chory jesteś walka jest w granicach remisu ale wiadomo, że oszusci zadecydują..
 Autor komentarza: ahoraquien
Data: 31-03-2012 23:25:26 
gat

Jakiego remisu człowieku? Patriotyzm Ci się włączył w miejsce rozsądku...
 Autor komentarza: lleadl
Data: 31-03-2012 23:25:29 
Mefistofeles? WTF Kostyra to ma płytki tytanowe w mózgu naprawdę.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:26:00 
Huck walczy bez fauli w porównaniu do Abrahama. Co tam sie wyrabia, trzyma, bije. Sedzia to w ogole kpina.
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:27:43 
11 dla Abrahama

Wilk zmęczony cięzko będzie w 12 rundzie....
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 23:27:48 
Ojcc krucho 11 runda raczej nie wygra na puntky tej walki ;/
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:28:20 
jak nie będzie ko w 12 to Niemiec wysoko na pkt
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 31-03-2012 23:28:30 
Wilku jak Wilku mistrzem nigdy nie byl ale ze ten ormianiec mial pas to az sie wierzyc nie chce...
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:28:36 
11 prawie była ostatnia, Abracham będzie szedł na KO teraz.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:28:38 
11 prawie była ostatnia, Abracham będzie szedł na KO teraz.
 Autor komentarza: pdzemo
Data: 31-03-2012 23:30:43 
jak w liny wpadl
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:31:58 
Abraham wygrał na punkty ale nie wysoko
 Autor komentarza: robak1
Data: 31-03-2012 23:32:00 
I teraz popatrzcie szybkość, lewe proste, serie ciosów Wilczewskiego i Adamka który przecież waży duuużo więcej.
Wilku miał by wygrana gdyby nie miał takiej waty w łapach.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 23:32:29 
co ty??? bedzie 120-108 :))))
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-03-2012 23:32:36 
Wilk walczył już lepiej, Abraham jak zwykle drewno.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 23:32:40 
znaczy 107
 Autor komentarza: leon
Data: 31-03-2012 23:32:53 
gat
zobaczysz jak nie wysoko
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 23:32:55 
Wilk dziękujemy ci, mimo, że na ptk nie wygrasz na pewno u sauerlanda...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2012 23:33:03 
Wilk to gość o dużych umiejętnościach i psychice mistrza ale i niestety o przeciętnym talencie.
 Autor komentarza: mlody
Data: 31-03-2012 23:33:05 
jak dla mnie 115:113 dla abrahama, nie liczę odjęcia punktu
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:33:08 
118:109 jak dla mnie
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:33:25 
Chyba nie ma sie co denerowoać, sprawa jasna.
 Autor komentarza: PolakMaly
Data: 31-03-2012 23:33:26 
[email protected] czekamy na werdykt, ale wydaje mi sie, ze nie powinniśmy mieć słudzeń@.. lol
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 23:33:43 
118-109 bedzie ;s
 Autor komentarza: leon
Data: 31-03-2012 23:34:04 
trzy razy 120-107
 Autor komentarza: Chromek
Data: 31-03-2012 23:34:13 
Walczył Wilk, ale sporo brakło.
 Autor komentarza: robak1
Data: 31-03-2012 23:34:17 
I teraz popatrzcie , szybkość, lewy prosty, serie ciosów Wilczewskiego i Adamka który waży przecież dużo więcej.
Wilku by to mógł wygrać gdyby nie miał waty w łapach.
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 31-03-2012 23:34:34 
Sierak2012
Gratuluje wyczucia.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:34:44 
Brawo Sierak
 Autor komentarza: khorne
Data: 31-03-2012 23:34:44 
heh niestety zgadlem..
 Autor komentarza: robak1
Data: 31-03-2012 23:34:59 
stanowczo za wysoko
 Autor komentarza: Mitch90
Data: 31-03-2012 23:35:04 
117-112 d;a Abrahama
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 31-03-2012 23:35:07 
@Sierak2012: :)))))))))))
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 31-03-2012 23:35:13 
Heh Wilku sie tylko usmiechnal jak uslyszal pierwsza punktacje :P
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:35:14 
no i moja punktacja jak u 2 sędziów :D
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 23:35:19 
kpina normalnie, mogli dać 120:107, czego się Sauerland obawiał...
 Autor komentarza: R031
Data: 31-03-2012 23:35:25 
noo Khorne idealnie trafiles ale jak dla mnie troche za wysoko chcialbym zobaczyc statystyki z tej walki mysle ze tam Abraham by tak nie blyszczal
 Autor komentarza: ahoraquien
Data: 31-03-2012 23:35:46 
gat

I co teraz powiesz? Nie nazywaj innych "chorymi" gdy sam masz problemy z oceną zdarzeń.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 31-03-2012 23:35:50 
Ze 3-4 punkty Wilkowi sędziowie zajebali jaki nic ale to bez znaczenia.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-03-2012 23:35:57 
118-109 to chyba jednak za dużo
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 31-03-2012 23:37:09 
walka beznadziejna.
 Autor komentarza: gat
Data: 31-03-2012 23:37:10 
119-108 to jest kpina

Wilka wygrał pare rund. Jesteście laikami skoro uważacie, że Abraham wygrał 11 rund.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 31-03-2012 23:37:20 
Wilku i tak zaprezentował się bardzo dobrze, świetna postawa.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 31-03-2012 23:38:19 
no i moje 200zł.poszło w piz,,,u
 Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 23:38:33 
Powinno być 115:112 dla Abrahama i nie wiem za co ten punkt odjęty... Wilk musi popracować nad lewym prostym, który służy mu tylko do przytrzymywania głowy rywala. Poza tym brakowało celności, ale obrona super.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 31-03-2012 23:38:55 
Katastrofy nie było, walczył twardo, nie cofał się wcale, użył wszystkiego, co miał, Abracham nie miał spacerku, tylko musiał się postarać, obrony piekne, nic czysto niemcowi nie weszło, Wilk wykazał wartość i można byc z niego zadowolonym.
 Autor komentarza: Mati056
Data: 31-03-2012 23:39:22 
ABRAHAM vs WILCZEWSKI
1: 9 10
2: 10 9
3: 10 9
4: 9 10
5: 9 10
6: 9 10
7: 10 8
8: 10 9
9: 9 10
10: 9 10
11: 10 9
12: 10 9

114 113

Punktacja kpina. I niby za co odjęcie punktu było w 7 rundzie.
 Autor komentarza: Soku
Data: 31-03-2012 23:40:01 
Inny wynik (mówię o sędziowaniu) byłby niespodzianką. Abraham musiał wygrać wysoko na punkty, rezultat pójdzie w świat i ma lepsze widoki na walkę o mistrza. Sam nie podejmę się punktacji bo oglądałem dopiero od 6 rundy, ale generalnie patrząc na drugą odsłonę walki dałbym Abrahamowi wygraną 2-3 punktami. Inna sprawa, że nie walczył czysto a sędzia nie reagował. No, ale w końcu pojedynek był w Niemczech. U nas w Polsce też się podobne wałki robi.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 31-03-2012 23:40:12 
Autor komentarza: lukasz845
Data: 31-03-2012 23:38:33
Powinno być 115:112 dla Abrahama i nie wiem za co ten punkt odjęty... Wilk musi popracować nad lewym prostym, który służy mu tylko do przytrzymywania głowy rywala. Poza tym brakowało celności, ale obrona super.



Nie no przegiąłeś. 3 rundy dałem Wilczewskiego , ale i tak minimalnie.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 31-03-2012 23:40:15 
Ja punktowałem 116:114, bo dałem drugą rundę jako remisową, ale to może stronnicze sędziowanie z mojej stronie. Punktacja sędziów jakaś powalona. Nawet przy założeniu 2 rundy dla pseudoniemca powinno być 117:113.
 Autor komentarza: adekw
Data: 31-03-2012 23:40:30 
116-111 dla Abrahama, tak moim zdaniem powinna wyglądać punktacja, Wilku dobrze zaczynał każdą rundę, ładnie trzymał Abrahama lewym prostym, ale pod koniec każdej rundy oddawał inicjatywę, szkoda bo zabrakło kondycji, niemniej jednak brawa za dobrą walkę w wykonaniu Piotrka. Abraham jest strasznie chaotyczny, ale jego "serie" robią wrażenie na sędziach.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-03-2012 23:40:30 
Dziś to chociaż Niemieckie trybuny było słychać, a Abaracham prymitywny boksersko no i sędzia gej bez jaj zerknijcie na powtórkach jak się porusza i zachowuje Wynik walki czysto nordycki, nie potrafię zrozumieć jak takim czymś Niemcy potrafią zapełniać takie wielkie chale
 Autor komentarza: ziom90
Data: 31-03-2012 23:41:13 
wszyscy pięściarze powinni zbojkotować gale sauerlanda i niech sobie walczą między sobą. Francuza oszukali a Wilka ośmieszyli tą punktacją. Bo co pomyśli jutro ktoś patrząc na 119-109? No parodia.Wilk przegrał ale 4 rundy wyciągnał jak nic reszta dla Ormianina bo albo byl troche lepszy albo remisowo było ale to wiadomo jak jest. Mnie zastanawia jak oni sobie tych sędziów ustawiają. Ringowy powinien 3 punkty tamtemu odjąc za wszystkie fale.
 Autor komentarza: naguso
Data: 31-03-2012 23:41:15 
Punktacja za wysoka, punkt odjęty - wiadomo było od początku, w 11 poczuł mocno, brak kowadła w rękach,plamy nie dał jeszcze dostanie dobre walki - żeby przegrać z klasą, a dla Abrahama to łabędzi śpiew.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 31-03-2012 23:42:02 
Abraham miał być wrakiem:) nada gosc nie jest stary, jednak Wilku to taka klasa europejska
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 31-03-2012 23:42:02 
Wilku przegrał ale z twarzą, zawalczył najlepiej jak potrafił, niedociągnięć w tym wieku już raczej nie poprawi.
 Autor komentarza: leon
Data: 31-03-2012 23:42:51 
Autor komentarza: endriu
Data: 31-03-2012 23:40:30
Dziś to chociaż Niemieckie trybuny było słychać, a Abaracham prymitywny boksersko no i sędzia gej bez jaj zerknijcie na powtórkach jak się porusza i zachowuje Wynik walki czysto nordycki, nie potrafię zrozumieć jak takim czymś Niemcy potrafią zapełniać takie wielkie chale

endriu, a tak szczerze to na naszych galach, to jak jest?
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:44:02 
jadałem Wilkowi 9 i 10, chodź 10 chyba trochę i tak na wyrost. Jakby to było nawet 120:107 pretensji mieć by niemożna było. Nie wiem czy Wilk trafił Abrahama chociaż raz czysto w cymbał
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:44:18 
116:111 !? Chyba powinniście sędziować razem z sauerlandami...
Dobra robota Wilka. Uważam, że słabszymi ciosami, ale punktował Abrahama, który prawie wszystko przestrzelał. Wyrównana walka.
 Autor komentarza: mark13pl
Data: 31-03-2012 23:45:51 
Chce zobaczyć statystyki, które by odzwierciedlały chociaż troszkę punktacje.
 Autor komentarza: ahperjan
Data: 31-03-2012 23:46:22 
tak patrze na wasze komentarze i tak szczerze powiem że wy Polacy dziwni jestescie ... nie potraficie obiektywnie ocenic walki tak szczerze przeciez wyraźnie było widać ze Abraham wygrywał większość rund... jestem rodakiem Abrahama , ale np w trakcie walki denerwowałem sie że on fauluje że sędzia tego nie widzi i że niepotrzebnie sędzia dal -1 punkt dla Piotra .... jeszcze tez mnie troche irytuje jak "powiedzmy" piszecie wygra pudzian wygra !!! on jest dobry duzy silny .. a jak przegrywa zaczynacie go wyzywac... dziwny naród
 Autor komentarza: ziom90
Data: 31-03-2012 23:46:30 
moja punktacja 116-112 dając wyrównane rundy ale Ormianina. A jakbym miał sędziowac tą walkę bez myślenia o tym że walczymy w niemczech dałbym 115-113. walka wyrównana ale cepy abrahama wprawiały w orgazm kibiców i sędziów chyba też
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 31-03-2012 23:46:55 
A za co u was wyniki 115:112 czy 116:111?? Punktujecie rundy Wilkowi za uniki i dotykanie lewym gardy Abrahama? Walka w stylu jeden zryw na runde i starcie twoje, a takie zrywy i to nie raz na rundę miał Abraham
 Autor komentarza: adekw
Data: 31-03-2012 23:46:57 
mark13pl
A ty jak punktowałeś, tylko mi niemów, że remis albo na korzyść Wilka.

Sierak2012
Trafił kilka razy, niestety ciosy Piotrka są słabo widoczne, większe wrażenie robiły ciosy Abrahama.
 Autor komentarza: Michalek
Data: 31-03-2012 23:47:21 
Walka dobra, podobała mi się od początku do końca, piotrek twardy gość dał dobry boks. Abraham raczej nie błyszczał.
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-03-2012 23:51:25 
leon
"endriu, a tak szczerze to na naszych galach, to jak jest? "

A u nas sala raz pusta raz pełna a tam zawsze pełna)
 Autor komentarza: adekw
Data: 31-03-2012 23:52:19 
Sierak
Za techniczny boks, Piotrek trafiał Abrahama, ładnie trzymał prostymi, Niemiec wygrał zasłużenie to fakt, ale maksimum jego możliwości to cep zza dupy i seria w łokcie/barki/gardę.
 Autor komentarza: necropedophile
Data: 31-03-2012 23:57:11 
Źle podliczyłem. 115:112 dla Abrahama.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 01-04-2012 00:03:10 
oj Master trafiony ze 3 razy w pierwszej rundzie i to tak czysto dosyc. kurcze,ale te syfy na plecach to ma strasznie niesmaczne, glupio to pisac,ale jak na takiej rangi boksera powinien isc do jakiegos dermatologa ,bo to aż z tyłu w oczy razi :/
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 01-04-2012 00:05:20 
niestety , Meksykanin obnaża defensywe Mastera w pierwszych rundach.Piszcie co chciecie ,ale z Diablo to poki nie ma co szukać :/
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 01-04-2012 00:07:24 
Master na razie tylko lewym, raz trafił prawym i prawie był nokdaun, a obrona? klasyczna jak u Gmitruka
 Autor komentarza: Silver
Data: 01-04-2012 00:10:56 
JAJA SOBIE Z OTWARTYM POLSATEM ROBIĄ...
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 01-04-2012 00:18:35 
Masternakową słychać cały czas prawie jak tą laskę Frocha ;-)))
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 01-04-2012 00:20:16 
Master się chyba za bardzo na kontre nastawił
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-04-2012 00:22:55 
Ale w chu.ja pojecieli na otwartym polsacie.
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 01-04-2012 00:23:06 
TO BYŁO ŁADNE! - Takie niespodziewane
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 01-04-2012 00:23:34 
Jakim cudem ten Romero jest na 21 miejscu boxrec?
 Autor komentarza: Jaskinia
Data: 01-04-2012 00:26:20 
Master jest czerwony, jak pomidorek, a szyje ma żółtą :D
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 01-04-2012 00:27:19 
Żona Mastera mistrzyni polski juniorów w boksie, podpowiedzi ma bardziej trafne niż Łapin :D

Master wyciera ring tym Romero
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:27:57 
nastepny po Adamku waciany bokser,
Abraham wygladal przy nim jak starszy brat

gdzie obiecana gala na polsacie? oszukali
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 01-04-2012 00:29:47 
Masternak strasznie nonszalancko lewą rękę uparcie trzyma na wysokości pasa. Teraz to może i nie jest groźne ale się może zemścić w starciu z kimś lepszym.
 Autor komentarza: R031
Data: 01-04-2012 00:30:50 
Noo 21 za wysoko troche alee napewno jest duzo lepszy niz ten Rumunski Pitbul od Kolodzieja :D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-04-2012 00:30:51 
Trapatom11
Tylko widzisz Romero zadał tyle ciosów co Włodarczyk w latach 2008-2012 a i pewnie za 2013 arsenał wykorzystał.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 01-04-2012 00:31:52 
masternak sie zasapał?
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 01-04-2012 00:31:54 
@WalterAlfa

Też mi się to nie podoba i do tego te zatrzymanie na odchyleniu na prawej nodze
 Autor komentarza: DaroGie
Data: 01-04-2012 00:35:08 
Jesli Master nie ma tak twardej glowy jak Goral to musi zdecydowanie poprawic obrone jesli chce myslec o jakis powaznych tytulach
 Autor komentarza: R031
Data: 01-04-2012 00:36:35 
Te jego usmieszki i kiwania do widowniu troche mnie denerwuja takie jakby lekcewarzenie rywala ;p
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 01-04-2012 00:37:27 
No sparing Mastera już widziałem, kiedy walka??
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-04-2012 00:38:26 
Myśle ze Master jakoś niespecjalnie obawiał sie Romero wiec trochę nonszalancko pod publiczke zawalczyl.
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:39:47 
wygral Master?
 Autor komentarza: Silver
Data: 01-04-2012 00:40:04 
Tak uczcie tutaj Mastera walczyć ;) Mayweatherowi też przypominajcie o niskiej lewej ręce ;)
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 01-04-2012 00:40:26 
Co wam się nie podoba ? Że jest dobry ? Ale jak RJJ robił show 100 razy większy to jest cacy ?
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 01-04-2012 00:41:03 
Master wygral przed czasem w 10 rundzie. Jest niesamowity, to byl koncert boksu :) Brawo dla Romero, niesamowicie ambitny, tak czy siak jest bumem.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 01-04-2012 00:41:12 
Widziałem jak kiedyś jeden bokser miał miażdząca przewage, powalił rywal 4 razy na deskich w ciagu 9 rd. W 10 rd nadział sie praktycznie na jeden z niewielu celnych ciosów i padł. Owszem jak sie czuje przewage nad rywalem,to trzeba go zdominować w ringu,a nie jeszcze pozniżyc usmiechami i jakimis straszakami nogami
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:41:34 
polsat mnie oszukal.. ale moze widzieli marny pojedynek Wilczewskiego, OK; walczyl ale byl na straconej pozycji, walczyl o przetrwanie...

jego ciosy zupelnie nie robily wrazenia na Abrahamie,

chcialem zobaczyc Masternaka, ale juz chyba po walce
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 01-04-2012 00:42:14 
Brawo Master , rywal ambitny i warty swojej gazy
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:44:15 
aster jest dzentelmenem i dlatego nie chcial zrobic ciezkiego nokautu
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-04-2012 00:45:52 
Lapin: trochę za mało przyspieszen hahahaha szkoda, że jego Diablo ma tyle zrywow ze ja pierdole
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:46:06 
ciekawe jak Master poradzilby sobie z tym francuzem lub niemcem Gutenknekt,
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:47:17 
Autor komentarza: MrAdam Data: 01-04-2012 00:30:51
Trapatom11
Tylko widzisz Romero zadał tyle ciosów co Włodarczyk w latach 2008-2012 a i pewnie za 2013 arsenał wykorzystał.
smutne lecz w 100procentach prawdziwe
 Autor komentarza: polrex
Data: 01-04-2012 00:48:28 
bauahah, lapin sam sie ugryzl w ogon,

jezeli Master jest jednostajny i sztywny to jego Woodman zapuszcza korzenie w ringu
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:48:30 
polrex
nie ta waga
 Autor komentarza: macko8
Data: 01-04-2012 00:51:31 
no a co ma łapin powiedziec?? przeciez w 12KP Masternak to wróg publiczny nr 1. chłopak po kilku miesiacach u sauerlanda ma praktycznie walke o EBU załatwiona. a KP-owskie kołki?? wieczni pretendenci typu kołodziej, kostecki??
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.