WACH ZNOKAUTOWAŁ FIELDSA

W walce wieczoru na gali w Atlantic City Mariusz Wach (27-0, 15 KO) znokautował w szóstej rundzie ogromnego Tye'a Fieldsa (49-5, 44 KO). Pojedynek zakończył się po serii mocnych ciosów, które rzuciły "Big Sky" na deski. "Wiking" wyszedł do ringu przy utworze "Hells Bells" australijskiej grupy hardrockowej AC/DC, do czego przyzwyczaił kibiców mistrz świata federacji WBC - Wtalij Kliczko.

W pierwszej odsłonie Polak cofał się i ustawiał Amerykanina lewym prostym, do którego dokładał prawy prosty, a czasem również lewy sierp. Fields był w natarciu, ale nie zagrażał dobrze broniącemu się "Wikingowi". Już na tym etapie rzucała się przewaga szybkości po stronie Wacha.

W drugim starciu "Big Sky" poczynał sobie nieco lepiej, ale w końcówce Mariusz wyprowadził kilka ciekawych kombinacji, które nieco wstrząsnęły Fieldsem. Trzecia runda to znów ataki Fieldsa w pierwszych kilkudziesięciu sekundach i opanowanie sytuacji przez Polaka w końcówce. W początkowej fazie kolejnej odsłony Wach znów dał się wyszumieć rywalowi, po czym podkręcił tempo i zadał kilka mocnych ciosów.

Przez ponad dwie minuty piątej rundy Tye Fields punktował Polaka, ale "Wiking" przebudził się w końcówce i kilka razy wstrząsnął rywalem, a jego komibnacja kilku ciosów na 20 sekund przed gongiem mogła nawet dać mu zwycięstwo w tym starciu. W szóstym starciu "Big Sky" znów zaatakował w pierwszych sekundach, ale już na początku drugiej minuty Mariusz przejął inicjatywę i po serii mocnych i celnych uderzeń rzucił Amerykanina na deski. Fields zdołał powstać, ale był mocno zamroczony i sędzia ringowy nie dopuścił go do dalszej walki.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: robak1
Data: 24-03-2012 23:44:14 
kuzwa wrozka mnie oszukala oddawaj szmato kase!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 24-03-2012 23:44:26 
Przyspieszenia Mariusza byly niezłe. brawo !
 Autor komentarza: gat
Data: 24-03-2012 23:45:48 
Fields musiał miec niezły obóz przygotowawczy. Parodia.
 Autor komentarza: krisso
Data: 24-03-2012 23:45:49 
Jestem pod wrażeniem, brawo Mariusz!
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-03-2012 23:46:01 
Jestem pod wrażeniem. Wach dobrze taktycznie zawalczył, do tego bił naprawdę ładne kombosy, to mnie najbardziej pozytywnie zaskoczyło. Brawo.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 24-03-2012 23:46:18 
A polaczki i tak cisna po wachu...

Przypominam, ze Kliczki tez wyczekuja swojego momentu na KO, spokojnie bezstresowo. Wach co prawda wyczekiwal ten moment za podwojna garda, nie boksujac aktywnie, ale ma chlopak prad w lapie! Bedzie dobrze!
 Autor komentarza: fop
Data: 24-03-2012 23:46:35 
WACH DLA KIBICÓW!!! BO W PIERWSZEJ RUNDZIE BY ZAKOŃCZYŁ JAKBY CHCIAŁ.
 Autor komentarza: cleberlang23
Data: 24-03-2012 23:46:37 
Gratuluje Mariuszowi może nie jest wirtuozem ale ma cios i może nam dać jeszcze dużo radości.
 Autor komentarza: Barni
Data: 24-03-2012 23:47:12 
Wach zaprezentował sie średnio o ile prawa ręka robiła swoje o tyle lewego prostego co doszedł celu można na palcach jednej ręki kiepskiego drwala policzyć. pozatym prawych prostych dużo zebrał i wogóle obrona kiepska. ale ogólnie na +
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 24-03-2012 23:47:17 
Myslicie ze walka Adamka bedzie z uwzglednieniem zmiany czasu??????
 Autor komentarza: arokot
Data: 24-03-2012 23:47:22 
tak myslałem... Ja bym chętnie obejrzał starcie Adamek- Wach.
Wach boksuje bardzo mądrze
 Autor komentarza: arokot
Data: 24-03-2012 23:48:23 
tak myslałem... Ja bym chętnie obejrzał starcie Adamek- Wach.
Wach boksuje bardzo mądrze
 Autor komentarza: mtvmata
Data: 24-03-2012 23:48:25 
Jest moc u Mariusza ! Wiadomo o której mniej więcej bedzie walka Adamka? ?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-03-2012 23:49:17 
No to co teraz walka z Władmirem? albo Vitkiem?
 Autor komentarza: Jackass
Data: 24-03-2012 23:49:24 
Ta na mnie tez wrażenie zrobiły całkiem efektowne przyspieszenia Mariusza ;)
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 24-03-2012 23:49:32 
Podbijam pytanie, o której walczy Adamek?
 Autor komentarza: oxy10
Data: 24-03-2012 23:50:24 
Gratulacje dla Mariusza za wygraną,ale za każdą myśl o walce z którymś Kliczko powinien być rażony prądem za karę.Jeślijest to myślenie o pokonaniu,jeśli tylko o zarobieniu na takiej walce to spoko,to normalne.
Gala ogólnie słaba.Jak dla mnie najlepsza walka była Ravelo-Spina.
 Autor komentarza: Karule
Data: 24-03-2012 23:51:31 
Wach ŚWIETNA WALKA! Kontrolował ją idealnie, mógł ją zakończyć w każdym momencie, a tak poćwiczył trochę obronę przed Kliczkami.

Chcę Włada dla niego.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 24-03-2012 23:52:07 
Walka na niezłym poziomie. Wach był ostrożny, bo Fields bije bardzo mocno w początkowych rundach. Wyglądało to może na nieporadność, ale to była prawidłowa taktyka. Kiedy poczuł, że przeciwnik osłabł, zaatakował i skończył.
 Autor komentarza: tomass50
Data: 24-03-2012 23:53:49 
Wach sie dobrze zaprezentowal?Smiechu warte...Jego ciosy byly pchane i bez przekonania.Lewe proste Fieldsa wchodzily w Mariusza jak w maselko...Na dodatek jak Mariusz mogles uzyc piosenki na wejscie Witalija?Jak mozesz wogle porownywac sie do niego?Pojedynek Wacha z Witalijem skonczylby sie ciezkim nokautem na wachu w okolicach 4 rundy...Wach to wielkie drewno nie wiem jak mozna mowic ze Mariusz sie swietnie przygotowal?Kompromitacja i nalegam na zmiane muzyki na wejscie bo to byla wrecz obraza wielkiego mistrza...
 Autor komentarza: Krzych
Data: 24-03-2012 23:53:57 
Nie wiem skąd ten entuzjazm u was, przeciętnie się Mariusz zaprezentował, nic specjalnego... Gdy wyjdzie do walki z kimś o umiejętnościach i z kimś kto wyjdzie po zwycięstwo to mogą się zacząć problemy. Ale ogólnie dobrze, może się doczeka title shota. Teraz już nawet takie Mormecki dostają walki o pas:D
 Autor komentarza: mini1234
Data: 24-03-2012 23:54:55 
O której wychodzi Adamek ??
 Autor komentarza: Cervantes
Data: 24-03-2012 23:55:10 
@Hubosz- w streamach podawana jest godzina 4 w nocy, natomiast nie wiem czy to początek gali, czy już sama walka Adamka. No i nie wiem też czy przesunięcie czasu też jest uwzględnione.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 24-03-2012 23:55:24 
@tomass50

Lewe proste to raczej nie wchodziły tylko prawe bo to mańkut:D
 Autor komentarza: lordam92
Data: 24-03-2012 23:56:16 
Co mnie troche rozsmieszyło że akurat Diablo mówi o tempie walki ( z całym szacunkiem i sympatia dla niego) .
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-03-2012 23:56:47 
Borek i eksperci w studio jednogłosnie doszli do wniosku,ze nie ma na co czekac 33 lata ma,trzeba zgłosić sie do Kliczko po konkretną wypłate i tyle. Widać ze nie daja mu zadnych szans,trudno nie zgodzić się z ekspertami w studio.
 Autor komentarza: Sheller
Data: 24-03-2012 23:57:42 
@tomass50

Przywykłem już do takich idiotów jak ty. Typowy Polaczek...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-03-2012 23:58:19 
I Mariusz w wywiadze teraz opowiada ,ze mimo to że dostawał do Fielda ciosy na garde to je czuł czyli bije bardzo mocno. W TV to jednak wygladało na pchane waciane ciosy.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-03-2012 23:58:37 
Podsumowanie:
Laszczyk- sukcesów mu nie wróże
Szpilka- uspokoił sie, za mało prostych, mam wrażenie ze nastawia sie na jeden cios, podobnie jak Diablo. Musi go ktoś dobrze ukształtować, a nie sadze ze Lapin jest do tego odpowiedni. Musi poprawić obronę bo czasami nie nadąża z odchyleniem czy odskokiem. Ogólnie na plus.
Wach- wolny, gibanie sie i te podskoki dość komiczne, walczy asekuracyjnie, bez pazura. To wyglada jakby nie chciał skrzywdzić i bal sie samemu dostać. Nie ma pierwiastka mistrza. Według mnie nic z niego nie będzie, W tym wieku już nic nie zmieni, mistrzostwa nie zdobędzie. Chialbym aby zawalczyl z Grantem. Nie dziwie sie ze nie wzięli Estrady, taki sliski Jason mógłby go wypunktowac.
 Autor komentarza: drozdi
Data: 25-03-2012 00:02:07 
Boże jaki ten Wach jest drewniany, odnoszę wrażenie, że to kolos na glinianych nogach, istny Dyzma dzisiejszej wagi ciężkiej ;d Jeśli chlop jakims cudem dostanie walke z Kliczką to Smokin Joe chyba przewróci się w trumnie ale gratulacje dla Mariusza robi użytek ze swoich atutów i niech zarobi sobie na te wypłatę życia.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:02:49 
Gratulacje dla Wacha. Zrobil to, czego dokladanie od niego oczekiwano. Sluchal wskazowek swojego naroznika i wykonal plan taktyczny. Oczywiscie, zarowno Wach jak i Fields nie sa piesciarzami, ktorych wystepy w ringu mozna ogladac z przyjemnoscia (brak koordynacji, techniki, mobilnosci i te smieszne spowolnione ruchy androidow etc...), ale w spotkaniach gigantow zawsze ktows pada na mate i to czasami publice wystarczy.
Szczerze zycze Wachowi by zarobil pieniadze, w taki lub inny sposob, gdyz parokrotnie slyszalem jego wypowiedzi i sadze, ze to OK gosciu. Piesciarzem jest przecietnym, ale to wielkie chlopisko, wiec jezeli ktokolwiek tego szuka w boksie...why not???
Wczesniejsza walka Szpilki niczego zupelnie nie byla w stanie nam pokazac, ale oglada sie go z przyjemnoscia, wiec czekam na lepszych rywali. Mysle, ze przede wszystkim wielkie brawa dla geupy promotoro, ktorzy wykonalio znakomity kawalek roboty, cos w stylu gal meksykanskich czy tez porto-rykanskich...
 Autor komentarza: tomass50
Data: 25-03-2012 00:03:15 
Sheller

Synek uwazaj na slownictwo bo tak to mozesz sobie mowic w domciu...Wyrazilem swoje zdanie na temat walki Mariusza Wacha mam chyba do tego prawo?Ciekawe co by sie stalo jakby jakis bokser wyszedl przy muzyce Funky Polaka...Napisalbys tak samo ,,polaczku"
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 00:03:23 
No własnie zasłuzył Sobie na dobra kasiore od K2 bo te 10 tys. dolarów to rzeczywiscie marne pięniadze jak na zawodowego boksera
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:07:18 
Dodam jeszcze, ze patrzac na piesciarzy - wielkoludow pokroju wlasnie Wacha, Heleniusa, Fury'ego, Price'a, Fieldsa, Ustinowa czy nawet Wildera i Klitschkos, coraz czesciej zadawac musimy sobie pytanie dotyczace wagi super ciezkiej. Moze to byc granica 6'5 lub 240lbs, ale cos w tym kierunku musi byc zrobione. Jest wrecz niesamowite, ze w nizszych wagach roznice wynosza 3-5lbs a po dywizji "lightheavyweioght" wszystko traci juz sens.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 25-03-2012 00:07:38 
Trochę słaba walka Mariusza.
Z braćmi NIEMA żadnych szans:-(
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 25-03-2012 00:10:21 
Przelaczylem to, jak dla mnie nie dalo sie tego ogladac. Zaznaczanie terytorium przez wiecznosc
 Autor komentarza: P4CIU
Data: 25-03-2012 00:11:11 
Przelaczylem to, jak dla mnie nie dalo sie tego ogladac. Zaznaczanie terytorium przez wiecznosc
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 25-03-2012 00:11:35 
Brawo Mariusz !!!!

Czekam na kolejny nokaut
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:14:53 
"Rogs Data: 25-03-2012 00:03:23
No własnie zasłuzył Sobie na dobra kasiore od K2 bo te 10 tys. dolarów to rzeczywiscie marne pięniadze jak na zawodowego boksera"

Niestety, ale to smutna rzeczywistosc. Wiekszosc piesciarzy zawodowych zarabia bardzo niewielkie pieniadze. $10K to i tak niezle.
Gdy wach dopcha sie do K2 moze zarobic na swe dalsze zycie w Polsce. Peter dostal od K2 $700K, Briggs $500K, Johnson $300K, Thompson $285K,Mormeck $400K, wiec moze i Wach sobie zasluzy na niezla wyplate...
 Autor komentarza: owocelesne1l
Data: 25-03-2012 00:15:12 
Sheller

Ignoruj takie tematy,bo nie wiesz czy to nie jest prowokacja i wtedy to ty możesz wyjść na mało bystrego :D

A Mariusz szacunek.Dojrzała wyrachowana taktyka,skrupulatne wykonanie założonego planu.No i jak trafi to przewróci.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 00:15:28 
HEH skróty z walk Bowe vs Gołota lepsze niż cała gala Wacha.
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 00:18:48 
@cop Ta rzeczywiście potrzebna jest waga superciężka,bzdura,jeśli taka waga powstanie to automatycznie stanie sie najbardziej prestiżową i kasową wagą i z ciężkiej będą przechodzić do super ciężkiej i koło sie zamyka.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-03-2012 00:21:21 
A ja się ciesze że wygrał!
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:22:01 
"KOSTROMA Data: 25-03-2012 00:15:28
HEH skróty z walk Bowe vs Gołota lepsze niż cała gala Wacha."

Takie pojedynek jak Bowe - Golota 2, to tylko marzenie dla tych wszystkich walczacych w 21 wieku.
Niestety, ale dzieiwedziesiate byly niesamowite i zadna z walk w ciezkiej po roku 2000 nie moze byc nawet porownywalna do np. Bowe - Golta 2.... no moze pod wzgledem emocji tylko Lewis - Tyson.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 00:23:22 
cop

Peter za wszystie 3 walki zgarnał 700 tys? wydaje mi sie ze troche wiecej ,ale moge być oczywiscie w błędzie
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:23:44 
"rossonero10 Data: 25-03-2012 00:18:48
@cop Ta rzeczywiście potrzebna jest waga superciężka,bzdura,jeśli taka waga powstanie to automatycznie stanie sie najbardziej prestiżową i kasową wagą i z ciężkiej będą przechodzić do super ciężkiej i koło sie zamyka."

Jak wielu fanow boksu zawodowego sadzi, bedzie to tylko oddzielenie prawdziwej wagi krolewskiej od tzw. "freak show"...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 25-03-2012 00:24:21 
Takie pojedynek jak Bowe - Golota 2, to tylko marzenie dla tych wszystkich walczacych w 21 wieku.
Niestety, ale dzieiwedziesiate byly niesamowite i zadna z walk w ciezkiej po roku 2000 nie moze byc nawet porownywalna do np. Bowe - Golta 2.... no moze pod wzgledem emocji tylko Lewis - Tyson.

Jestem tego samego zdania!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-03-2012 00:26:29 
Ale Master przystał Diablo haha zatkalo Wlodarczyka.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:28:16 
"Rogs Data: 25-03-2012 00:23:22
cop

Peter za wszystie 3 walki zgarnał 700 tys? wydaje mi sie ze troche wiecej ,ale moge być oczywiscie w błędzie "

Za pojedynek z Wladimirem zgarnal $150K. za pojedynek z Vitaliyem zgarnal $700K (podliczajac wszystko). Takie przynajmniej ja widzialem dane. Oczywiscie moge sie rozmijac z prawda, gdyz tak do konca to niewiele osob ma detaliczne dane finansowe dotyczace pojedzynczych walk.
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 00:34:54 
@cop ale sądzisz że tworzenie wagi superciężkiej tylko dla kilku pięściarzy ma sens?
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:36:42 
"Rogs Data: 24-03-2012 23:58:19
...W TV to jednak wygladało na pchane waciane ciosy. "

Ktokolwiek, kiedykolwiek mial rekawice bokserskie na dloniach i szansee na sparingi, wie doskonale iz czegos takiego jak "waciany cios" w wadze ciezkiej nie ma.
Gosciu jak Fields, mimo ze powolny i pokracznie poruszajacyu sie w ringu, z tym swoim "pchanym ciosem" moze bez problemu zabic przecietnego zjadacza chleba. Zawsze mnie smiesza te wasze okreslenia typu: "waciany cios" "kelner" "bum" etc...Nie maja one zadnego logicznego uzasadnienia w rzeczywistosci.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 00:38:05 
cop masz rację jednak nie czuję tego samego gdy piszesz o walce Tyson vs Lewis dla mnie już przed tą walką było jasne ,że Mike to już wrak i cień samego siebie tak więc nie wzbudziła moich emocji tylko smutek i niesmak...
 Autor komentarza: Yoga
Data: 25-03-2012 00:38:15 
weeb.tv pieknie idzie
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:38:47 
"rossonero10 Data: 25-03-2012 00:34:54
@cop ale sądzisz że tworzenie wagi superciężkiej tylko dla kilku pięściarzy ma sens?"

A uwazasz, ze ma sens walka piesciarza o wzroscie 6'2 i wadze 225lbs z kolosem o wzroscie 6'6 i wadze 250lbs???
Czy widzisz jakiekolwiek inne kategorie wagowe bedace tak dysproporcjonalnie nielogiczne?
 Autor komentarza: baxx
Data: 25-03-2012 00:42:10 
Panowie w studiu mają rację. Wach nie ma już na co czekać. Jeżeli K2 teraz go nie wezmą, to niech walczy z Welliverem, Banksem albo Furym - są to zawodnicy w jego zasięgu, a rozbicie ich pozwoli mu wskoczyć do top3 WBC.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 25-03-2012 00:43:44 
Mr Adam
Co MAster powiedział do Diablo?
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:43:51 
"KOSTROMA Data: 25-03-2012 00:38:05
cop masz rację jednak nie czuję tego samego gdy piszesz o walce Tyson vs Lewis dla mnie już przed tą walką było jasne ,że Mike to już wrak i cień samego siebie tak więc nie wzbudziła moich emocji tylko smutek i niesmak..."

Dlaego tez napisalem "emocjonalnie"... Bylem wielkim wielbicielem tego co prezentowal w ringu Mike i nawet po legendarnej juz porazce w 1990 w Tokyo z Busterem Douglasem, wciaz widzialem go na szczycie tej dywizji. Pomimo, ze rozum podpowiadal, ze Lewis wygra, liczylem na szczesliwy cios Mike'a a znajac slaba odpornosc Lewisa na ciosy, wszystko bylo mozliwe. Zreszta, bylem w Memphis na tej walce i moge tylko powiedziec, ze atmosfera byla wrecz elektryzujaca. Zlote l;ata dziewiedziesiate, mialy swoj przeblysk w nowym wieku... niestety ostatni juz...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 00:45:51 
cop
Wiem zdaje, Sobie sprawe ze w rzeczywistości to zupełnie inna bajka,mowie tylko tutaj o wrażeniu które można zaobserwować na ekranach TV. W tv ciosy te wygladały jak bez odpowiedniej dynamiki. I to w sumie tylko przykład potwierdzajacy regułe,ze z siła ciosu człowiek sie rodzi,a nie da sie jej wytrenowac poprzez rózne sztuczki i metody.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 00:47:23 
Wprowadzenie kategorii superciężkiej to chyba nie jest dobry pomysł.Zwróćmy uwagę na fakt ,że tacy pięściarze jak Lewis,Kliczko,Bowe pojawiają się w tym sporcie bardzo rzadko tak więc gdyby powstała taka kategoria to z kim mieli by w niej walczyć bracia Kliczko?Przecież tam byłby jeszcze niższy poziom niż w dzisiejszej HW division bo poza wymienionymi wyjątkami takie olbrzymy są zwykle bardzo nieporadne w konfrontacji z "przeciętnymi" ciężkimi.
 Autor komentarza: JamesBlad
Data: 25-03-2012 00:48:28 
robak1
Równie dobrze mógłbyś się małpy w zoo zapytać jak wróżki o wynik walki
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 00:48:44 
@cop jednak moim zdaniem jesli taka waga powstanie to i tak większość mniej znających sie na boksie ale lubiących oglądać ten sport kibiców uzna ją za najbardziej prestiżową,a jeśli większość kibiców to także i telewizje i tam pojdzie większa kasa.
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 00:51:21 
No chyba zeby zrobić limit to znaczy 195cm wzrostu i nizsi nie mogą przechodzić do superciężkiej:)
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 25-03-2012 00:51:35 
cop

Jaki wynik typujesz walki Zaba ?
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 25-03-2012 00:52:02 
MrAdam
Data: 25-03-2012 00:26:29
Ale Master przystał Diablo haha zatkalo Wlodarczyka

@MrAdam
Możesz opisać sytuację - bo nie mogłem oglądać tej gali a jestem ciekaw
 Autor komentarza: Doctore
Data: 25-03-2012 00:52:08 
Mariusz, dobra robota! Chciało by się obejrzeć Waszkę z "Portfelem" Adamkiem. Na dzień dzisiejszy pozamiatałby Wach ring Tomaszem, oj pozamiatał ...
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:52:08 
Dodajac do naszej polemiki o wadze "super ciezkiej" - jezeli juz ogladamy boks zawodowy, czyz nie chcemy emocji zwiazanych z rywalizacja tych, ktorzy maja w miare wyrownane fizyczne szanse w ringu? Mam kumpla, ktory w wieku 36 lat i okolo 5'9, wazy okolo 170lbs, czasami sparujemy w jego gymie i pomimo, ze nie trenuje bokserskich technik od lat (oprocz obijania worka w swoim gymie), nie ma zadnych sznas ze mna, a to glownie ze wzgledu na warunki fizyczne. Jest znacznie lepszym bokserem niz ja, ale roznice fizyczne sa zbyt duze i wyglada to troche niewlasciwie.
Rozumiem wiec doskonale co znaczy 20 - 30 lbs roznicy i do tego znaczaca przewaga wzrostu...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 00:52:50 
No i chodzby nawet ta waga super ciezka miała być od powiedzmy 105kg. To jakby były duże pięniadze w tej super cieżkiej to bokserzy z cieżkiej przybrali by kilka kg zeby osiagnac te 105 czy tam wymagany limit, byle by tylko wyjść i dostać odpowiednie pięniądze.

To ta cieżka w jakim niby przadziale miałby byc? 91-105?
 Autor komentarza: baxx
Data: 25-03-2012 00:56:04 
Ja bym się wstrzymał na razie z superciężką. Nie wiemy, czy obecna lipa w HW to stan tymczasowy, czy tak już zostanie. Jeżeli po Kliczkach doczekamy się następnego masakratora w postaci Wildera albo Price'a, który nie będzie dawał cruiserom do siebie podejść to super hw będzie jedynym wyjściem.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:56:06 
""koniuchny Data: 25-03-2012 00:51:35
cop
Jaki wynik typujesz walki Zaba ? "


Zab jest juz skonczony. nie sadze, iz stac go na jeszcze jedna dobra walke. Uwazam, ze przegra w wyrazny sposob. Nie bede jednak ogladal jego pojedynku, gdyz ide obejrzec "21 Jump Street" tuz po walce ASdamek - Aguilera. Obejrze jutro.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 00:58:29 
cop tyle ,że w boksie powyżej pewnej granicy warunki fizyczne stają się problemem a nie zaletą bokserzy tacy jak Kliczkowie to tylko wyjątki potwierdzające tą regułę ponieważ cała większość takich bokserów to bardzo ograniczone ruchowo kołki.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 00:58:48 
"baxx Data: 25-03-2012 00:56:04
Ja bym się wstrzymał na razie z superciężką. Nie wiemy, czy obecna lipa w HW to stan tymczasowy, czy tak już zostanie. Jeżeli po Kliczkach doczekamy się następnego masakratora w postaci Wildera albo Price'a, który nie będzie dawał cruiserom do siebie podejść to super hw będzie jedynym wyjściem. "

Zbyt duze roznice wagowe i wzrostowe zabiaja wage ciezka, czynia ja nieogladalna. Szanuje Klitschkos za osiagniuecia, ale ich walk nie jestem w stanie obejrzec dwukrotnie. Nuda i jeszcze raz nuda. Jakby taki "drewniak" Helenius zostal mistrzem, podejrzewam, iz odpuscilbym sobie ogladanie wagi ciezkiej na dlugie lata...
 Autor komentarza: Kubson
Data: 25-03-2012 01:01:23 
O której Adamek ma wejść na ring po tej zmianie czasu?
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 01:01:46 
Po erze kliczków pewnie pasy będą przechodziły z rąk do rąk,także superciężka nie będzie potrzebna
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 01:03:08 
Wezmy przykład Setha Mitchela, którego naturalna waga to około 110kg. I Taki zawodnik w tym momencie musi sie dostosowywac do pewnych limitów i miec dylematy w głowe zamiast boskowac. Czy zrzucać do ciezkiej czy troche przytyć do super cieżkiej i w tym przypadku walczyć z olbrzymami, co w tym momencie działa na jego nie korzyśc, bo tak naprawde on sam bedzie sztucnie kombinował z wagą. To tylko jeden przykład z wielu.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 01:03:15 
"Rogs Data: 25-03-2012 00:52:50
...To ta cieżka w jakim niby przadziale miałby byc? 91-105?""

Nie chce mi sie przeliczac, ale w WBC & IBF leza propozycje juz od kilkunastu miesiecy, by waga ciezka byla od 200 do 240lbs...
Mysle, ze rok 2013 przyniesie zmiany w strukturach wagowych...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 01:04:45 
Wyobrażacie sobie takiego Wałujewa , Furego albo Wacha w pierwszej dziesiątce którejś z prestiżowych organizacji gdyby przyszło im toczyć pojedynki w "złotych latach dziewięćdziesiątych"?Ja sobie nie wyobrażam by mieli szanse w konfrontacji z takimi pięściarzami jak Tyson,Holyfield,Mercer,Tua,Moorer,Gołota Botha ,Briggs,Mercer a przecież wymienieni przeze mnie zawodnicy byli raczej "średnimi" ciężkimi.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 01:06:55 
"Rogs Data: 25-03-2012 01:03:08
Wezmy przykład Setha Mitchela...."

On zawsze bedzie mogl walczyc w limicie 235 -240lbs. ja glownie mysle o takich Godzillach jak Fury, Price. Ustinov, Fields, Dimitrenko etc...
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 01:07:28 
cop

To Vitali Kliczko i tak by sie załapał do limitu tej wagi 240 lbs. W walce z Adamkiem i Chisorą wazył 243, wiec sądze ze nie było by problemu zrzucić mu te 3 lbs.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 01:08:33 
To nie wzrost Kliczków zapewnia im wieloletnią dominację ale brak wybitnych oponentów.
 Autor komentarza: hanysero
Data: 25-03-2012 01:10:09 
Perez zmiazdzył Fieldsa. Wach troche jednak sie pomęczył.
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 01:10:14 
"KOSTROMA Data: 25-03-2012 01:04:45
Wyobrażacie sobie takiego Wałujewa , Furego albo Wacha w pierwszej dziesiątce którejś z prestiżowych organizacji gdyby przyszło im toczyć pojedynki w "złotych latach dziewięćdziesiątych..."

Tytlko Klitschkos mogliby rywalizowac w latach dziewiedziesiatych, a w lasciwie tylko Vitali... Wladimira by zjaechal Bowe, Holyfield, Lewis, Tyson, Tua, Ibeabuchi a nawet podstrzaly juz wowczas Foreman...lol...
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 01:10:30 
Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 01:08:33
To nie wzrost Kliczków zapewnia im wieloletnią dominację ale brak wybitnych oponentów. Dokładnie,gdyby to były lata 90 to byśmy o superciężkiej nawet nieomysleli
 Autor komentarza: cop
Data: 25-03-2012 01:12:11 
"Rogs Data: 25-03-2012 01:07:28
cop

To Vitali Kliczko i tak by sie załapał do limitu tej wagi 240 lbs. W walce z Adamkiem i Chisorą wazył 243, wiec sądze ze nie było by problemu zrzucić mu te 3 lbs."

Mysle, ze tym Golatom ciezko jest jednak zejsc ponizej 240lbs. Moze zreszta limitem bedzie 235. Zobaczymy. Jestem przekonanyu, ze decyzje zapadna w najblizszych miesiacach.
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 01:12:55 
Ibeabuchi to był kozak szczegulnie z walki z Tuą.Wiecie co sie z nim dzieje teraz? wyszedł z paki juz?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 01:15:43 
Poza tym,z tymi ważeniami ,które tak naprawde są 36 albo i wiecej godz. przed walką to też jest dyskusyjna sprawa, gdzie trzeba osiagnac dany limit co niektórzy potrafią zrobić cuda,zeby tylko zgadzał sie na wadze.

Ważenie powinno odbywac sie w dniu walka na jakies 5-6 h przed walka.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 01:21:29 
Mam pytanie jak sądzicie ,który ze stylów walki w półdystansie jest potencjalnie lepszy w konfrontacji z Kliczko ten ,który stosował Frazier czy Tyson?Ale nie patrząc przez pryzmat wymienionych przeze mnie bokserów tylko technik i taktyki przez nich stosowanych.
 Autor komentarza: piotr
Data: 25-03-2012 01:27:23 
@Rogs
"To Vitali Kliczko i tak by sie załapał do limitu tej wagi 240 lbs. W walce z Adamkiem i Chisorą wazył 243, wiec sądze ze nie było by problemu zrzucić mu te 3 lbs. "

WŁAŚNIE!!
Kliczkowie ważą około 110 nie żadna 140!
Oni są ja na wielkoludów kosmicznie sprawni ruchowo. To ewenement.
Wielkoludy są prawie zawsze mułowaci, chyba jest coś takiego że przy pewnym wzroście już długość nerwów jest za duża i koordynacja ruchowa się sypie.

Poza tym Kliczkowie są po prostu na tle obecnej mizerii dobrzy.

W latach 90 wielcy tacy jak Bowe i Lennox dawali masę wyrównanych walk. Przykosowany cruiser "Evan Fields" dawał obu wyrównane walki!
Moim zdaniem Kliczkowie w latach 90 z obecną formą nie byli by w stanie dominować.

Dodatkowa waga to jakaś bzdura.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 25-03-2012 01:27:54 
Rogs

nie zgadzam się z taki podejściem do ważenia. Cuda i tak by się działay, ale niektórzy bokserzy w kilka godzin potem nie byli by w stanie zapewnić sobie minimum bezpieczeństwa w ringu. Zaczęły by się poważne urazy a może nawet zgony i duże duże problemy boksu jako dyscypliny.
 Autor komentarza: piotr
Data: 25-03-2012 01:32:58 
@Cop
"On zawsze bedzie mogl walczyc w limicie 235 -240lbs. ja glownie mysle o takich Godzillach jak Fury, Price. Ustinov, Fields, Dimitrenko etc... "

Ustinov to chyba przed 50 nie zawalczy z nikim z top 15!
hehehe
A Dimitrenkę ośmieszył otłuszczony półciężki(Chambers)...

Totalnie bzdurny pomysł dla takich gości robić dodatkową wagę.
Zobaczycie jak odejdą Kliczkowie już nie będzie mody na gigantów.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 01:37:26 
myyyk

No własnie to niestety druga strona medalu,która też pokazuje,ze to nie dobre rozwiazanie no cóż pewnie będzie tak jak jest teraz i tyle.

Proceder jest straszny, no ale tak było i pewnie będzie,bo nie widac jakies rozsądnego rozwiązania.

Tak na marginesie,to ciekawe jakie sa rekordy , przybrania na wadze w ciagu 36 h od wazenia. Słyszałem o Chavezie jr, ze podobno w ringu waży o jakies 10 kg wiecej niż na wazeniu,ale sam nie wiem czy to możliwe?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 25-03-2012 01:41:19 
Rogs"Słyszałem o Chavezie jr, ze podobno w ringu waży o jakies 10 kg wiecej niż na wazeniu,ale sam nie wiem czy to możliwe?"-No właśnie to się wydaje wręcz niewiarygodne!
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 25-03-2012 01:41:53 
Rogs

W walce z Rubio w dniu walki ważył 181 lbs, 21,5 funta więcej niż na ważeniu, szok :)
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 01:43:26 
Właśnie tez czytałem ze z Rubio były takie jaja
 Autor komentarza: Rogs
Data: 25-03-2012 01:46:26 
Na własnym organizmie w ciagu okolo 36 czyli 1,5 dnia przytyc 4 kg , ale to jest 4 kg a nie 10.

Ja nie wiem,albo z jego organizmem jest coś nie tak,albo sam juz nie wiem co ,ciezko to troche racjonalnie wytłumaczyć.

I takie coś napewno kiedys odbije mu sie na dyspozycji w ringu, nie da sie tak walczyć kilka lat,bez skutków ubocznych.
 Autor komentarza: rossonero10
Data: 25-03-2012 01:56:32 
Pewnie koksuje,bo jeśli nie to czemu ostatnio nie chciał sie na testy Martineza zgodzić?
 Autor komentarza: MrT
Data: 25-03-2012 03:16:25 
Możliwe -prosta sztuczka z manipulacją wodą w organiźmie.
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 25-03-2012 09:01:10 
Jedna rzecz, powiedzcie mi od bokserów tak wysokich niczego innego się spodziewać nie można. Chyba się większosci wydaje że Wach będzie jak Heye, gibotał się na prawo i lewo unikał ciosów ciałem to jest niemożliwe! Wach zaskoczył mnie pozytywnie, ze potrafi wyprowadzić serię kilku szybkich ciosów. Fieldsa mógł skończyć w rundzie 2-3 ale widzialem po nim że strasznie obawiał się tych mocnych uderzeń dlatego czekał jak się Fields zmęczy.
 Autor komentarza: Mac
Data: 25-03-2012 10:18:54 
Lubie Mariusza, ale mam nadzieję że w następnej walce nie dostanie propozycji od któregoś z braci Kliczko.... Jest dobry, ale heh na Kliczków jest za wcześnie....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.