ROACH: W REWANŻU AMIR MUSI UNIKAĆ LIN

Freddie Roach ma nadzieję, że rewanżowe starcie pomiędzy Amirem Khanem (26-2, 18 KO) a Lamontem Petersonem (30-1-1, 15 KO) wyjaśni wszelkie wątpliwości. Słynny szkoleniowiec uważa, że jego podopieczny będzie musiał toczyć walkę na środku ringu i unikać lin. To powinno wystarczyć do odniesienia przekonującego zwycięstwa nad Amerykaninem.

- W pierwszej walce Amir za dużo czasu spędzał przy linach. Moim zdaniem to kosztowało nas porażkę. Rewanż będzie w gruncie rzeczy wyglądać podobnie, ale tym razem Amir będzie trzymał się środka ringu. To powinno być naszą przewagą - oświadczył Roach.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 16-03-2012 15:28:47 
Zgadzam sie że częste przebywanie Khana przy linach ułatwiało Petersonowi zadawanie silnych ciosów z obu rak.Tylko nie rozumiem tak doświadczonego trenera który wcześniej przed walka powinien o tym wiedzieć.Amir Khan boksuje w dystansie i musi trzymać sie srodka ringu a lin i narozników unikać jak...ognia!
 Autor komentarza: Kronk
Data: 16-03-2012 15:28:53 
Pierwsza walka była bardzo wyrównana, Lamont okazał się lepszym przeciwnikiem niż sądzono. Mimo iż wiele osób nie lubi Khana i cieszyło się z jego porażki to ja muszę przyznać że szczerze życzę mu w rewanżu zwycięstwa i myślę że spokojnie Amir jest w stanie to zrobić. Jest mądrzejszy o jedną walkę z Petersonem i myślę że tym razem zawalczy inaczej. Uważam że nie należy przekreślać Anglika o Pakistańskich korzeniach ilekroć zdarzy mu się jakaś wpadka. Khan przegrał dwukrotnie i może zdarzyć mu się na przestrzeni lat jeszcze jakaś wpadka co nie będzie znaczyło że jest słaby lub przereklamowany. To genialny zawodnik niesamowicie szybki który mimo młodego stosunkowo wieku nie unikał wyzwań i walczył ze znakomitymi pięściarzami jak do tej pory.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 16-03-2012 16:00:10 
Nie przepadam za Khanem ale został okradziony w pierwszej walce, w rewanżu nie da szans.
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:00:35 
a ja tam wole zeby wygral Lamont , moim zdaniem Amir jest przereklamowany .. walczy caly czas jak amator tzn zeby mnie ktos zle nie zrozumial jest dobrym zawodnikiem ale mysle ze spokojnie znalazlbym 3/4 nazwiska ktore by go na 90% pokonaly...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:09:34 
"georgedawid Data: 16-03-2012 16:00:10
Nie przepadam za Khanem ale został okradziony w pierwszej walce, w rewanżu nie da szans..."

Mysle, ze okreslenie "okradziony" jest bardzo niewlasciwe. Walka byla niesamowicie wyrownana a opinie specjalistow podzielone, jednakze ze wskazaniem na Petersona. Moim zdaniem Peterson nieznacznie wygral i sadze, ze jest w stanie zrobic to ponownie. Status gwiazdy w Europie i powiazania z Golden Boy Promotion sa elementami czesto uwzglednianymi w ocenie Khana, aczkolwiek sadze iz Lamont ma odrobine wiecej zdolnosci technicznych i sily woli by pokonac Khana w rewanzu i zyskac zasluzone uznanie. Peterson jest znacznie lepszym piesciarzem, niz wiekszosc daje mu kredyt.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 16-03-2012 16:11:24 
Bobus? a wiesz ile ma Khan lat?Przereklamowany? Oglądasz chociaż jego walki?A tak w ogóle to znasz się na technice bokserskiej?
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:13:30 
"lutonadam Data: 16-03-2012 15:28:47
...nie rozumiem tak doświadczonego trenera który wcześniej przed walka powinien o tym wiedzieć.Amir Khan boksuje w dystansie i musi trzymać sie srodka ringu a lin i narozników unikać jak...ognia! "

Przed walka sluchalem wywiadu z Roiachem i jednym z omawianych elementow byla taktyka na walke z Petersonem. Bardzo wyraznie powiedziane bylo, iz Khan musi prowadzic walke na dystans i w srodku ringu. W czasie pojedynku, Roach pomiedzy rundami przypominal swojemu podopiecznemu o unikaniu lin, ale sadze iz Khan nie byl w stanie oprzec sie olbrzymiej presji Petersona, ktorego zdeterminowanie bylo kluczem do zwyciestwa. Nie sadze, ze w drugiej walce sytuacja moze byc az tak diametralnie inna.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:18:26 
"Bobus Data: 16-03-2012 16:00:35
...moim zdaniem Amir jest przereklamowany..."

Khan jest zdecydowanie jednym z najlepszych piesciarzy w swojej dywizji, aczkolwiek zgadzam sie z opinia iz probuje sie z niego zrobic "gwiazde na sile"... Nawet u nas, HBO spedza duzo czasu i pieniedzy by wykreowac jego na jednego z najbardziej znanych i charyzmatycznych piesciarzy drugiej dekady 21 wieku, ale sadze iz nie bedzie to latwe. Dlaczego? Mysle, ze czesciowo jest to zwiazane z faktem, iz Khan w swoich wywiadach sprawia wrazenie aroganta i osoby nie umiejacej poprzec swych slow w ringu. Ponadto, jego styl jest asekuracyjny i nawet Roach nie jest w stanie tego zmienic... Gdy Lamont pokona Amira ponownie, gra w US jest dla niego skonczona...
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:21:33 
no wiem ile ma lat, ogladalem jego 5 ostatnich walk na zywo i niektore starsze w skrócie...ale wybitnym piesciazem to on nie jest, fakt szybkim ale wydaje mi sie ze od jakiegos czasu to jest takie pompowanie balonika i chec zrobienia gwiazdy i nastepcy Pacmana. on sam chyba sie sam tez tym nakrecil lecz jak widac Lamont troche te plany zjebał , i mam nadzieje ze w rewanzu tez to zrobi :)
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:22:55 
jak juz mowilem nie uwazam iz jest zawodnikiem słabym, jest dobry no ale bez przesady :)
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:25:37 
pisałem*
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 16-03-2012 16:29:40 
W walce z Maidaną zyskał dużą przewage i od 8 rundy nie boksował, z Pteresonem też tak walczył, wygrywał, dostał punkt karny, zremisował oststnie rundy i przegrał.
Jest to wina trenera a nie jego. W boksie zawodowym trzeba coś pokazać a nie walczyć jak amator.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:30:54 
"Bobus Data: 16-03-2012 16:21:33
...ogladalem jego 5 ostatnich walk na zywo..."


Super. Jakie wrazenia z Washington Convention Center? Uwazam, iz jest to znakomita sala na organizowanie walk bokserskich i do tego tuz blisko Bialego Domu, wiec po walce czas na zwiedzanie okolic...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:33:47 
"georgedawid Data: 16-03-2012 16:29:40
W walce z Maidaną zyskał dużą przewage i od 8 rundy nie boksował, z Pteresonem też tak walczył, wygrywał, dostał punkt karny, zremisował oststnie rundy i przegrał."


Roach jest znakomitym trenerem, ale nie sadze iz ma w Khanie drugiego Pacquiao...lol... W walce z Maidana, Amir bal sie wymian a kiedy zostal zlapany, byl zraniony i cudem przetrwal. Peterson przewyzszyl go swa determinacja, ktorej trudno doszukac sie u Khana, w momentach liczacych sie.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:35:52 
Wspomnialem juz o HBO i zaangazowaniu tej stacji w kreowanie nowej gwiazdy, ale oczytwistym jest fakt, ze Khan przegrywajac druga walke z Petersonem, bedzie postawiony w sytuacji kolejnego europejskiego piesciarza, ktorego nawet usilne lansowanie nie bedzie w stanie uratowac...
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:40:12 
cop - człowieku men , na zywo w tv albo za posrednictwem internetu :)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 16-03-2012 16:40:53 
A ja jestem pewien Ze Amir Khan swoja postawą w rewanżowym pojedynku z Petersonem udowodni że jest SUPER pieściarzem.Znam sie na boksie i wiem co mówię i piszę!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 16-03-2012 16:49:20 
Lutonadam
Amir zafunduje KO Petersonowi i udowodni swoją wyższość:) świetny młody bokser :)
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 16-03-2012 16:50:44 
COP.
nie mam wątpliwości że Roach jest klasowym trenerem ale co raz bardziej mnie denerwują tacy weterani jako on, Wegner czy Berishtein.
Mimo że nie przepadam za Amirem jednak życzę żeby wygrał rewanż.
Peterson to jednak nie ta klasa co Khan. Osobiście czekam na wielkie walki z udziałem Amira.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:56:23 
"Bobus Data: 16-03-2012 16:40:12
cop - człowieku men , na zywo w tv albo za posrednictwem internetu"

Oooooops....sorry.
Sadzilem, ze "na zywo" znaczy zupelnie co innego.
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:56:28 
georgedawid
"Peterson to jednak nie ta klasa co Khan" jak nie ta klasa ? z dupy by walki nie wygral, wydaje mi sie ze klasa jest ta sama :)
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 16:58:07 
Cop - tzn w prawym gornym rogu widzialem napis "na zywo" lub z angielskiego "live" to w blad mnie wprowadzili ? :) no nie, pozwe ich :)
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 16:59:49 
"lutonadam Data: 16-03-2012 16:40:53
A ja jestem pewien Ze Amir Khan swoja postawą w rewanżowym pojedynku z Petersonem udowodni że jest SUPER pieściarzem.Znam sie na boksie i wiem co mówię i piszę!"

Calkiem mozliwe, ze masz racje i Khan bedzie w stanie udowodnic wszystkim jakim jest piesciarzem. Pierwsza walka byla bardzo wyrownana i sadze, iz druga bedzie podobna. Gdyby jednak Khanowi udalo sie pokonac Petersona w zdecydowany sposob, byloby to dla mnie zaskoczeniem i uznalbym iz pakistanski Anglik ma cos wiecej niz sadze... Nie jestem fanem jego walk, ale umiem docenic dobry boks a Amir jest naprawde dobrym piesciarzem. Problem jaki widze lezy w jego determinacji i checi zostawienia wszystkiego w ringu. Czasami mam wrazenie, iz nie chce on tam byc...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 17:00:43 
"Bobus Data: 16-03-2012 16:58:07
Cop - tzn w prawym gornym rogu widzialem napis "na zywo" lub z angielskiego "live" to w blad mnie wprowadzili ? :) no nie, pozwe ich :)"

lol...lubie twoje poczucie humoru...
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 17:02:53 
"MrAdam Data: 16-03-2012 16:49:20
Lutonadam
Amir zafunduje KO Petersonowi i udowodni swoją wyższość:) świetny młody bokser :) "

Nikt nie neguje iz Khan jest dobrym bokserem, ale takim rowniez jest Peterson, co pokazala ich pierwsza walka. Licze, ze druga bedzie tak samo ekscytujaca i niech wygra lepszy. Takich pojedynkow brakuje nam, wiec cieszmy sie iz udalo sie promotorom zorganizowac oczekiwany przez wszystkich rewanz.
 Autor komentarza: Bobus
Data: 16-03-2012 17:06:38 
ja tam chyba załoze fan(fight) club Lamonta, oczekuje iz wygra z Amirem tak zeby teraz nie bylo watpliwosci , choc wiem ze moze to byc trudne bo pewnie teraz Amir bedzie "unikać lin"
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 16-03-2012 17:17:57 
Kazda walka Amira Khana jest fascynująca i dramatyczna .khan pokazuje kunszt pięsciarski o jakim wielu zawodowców i amatorów zapomniało.Zgadzam się jednak że robi błędy i nie potrzebnie stara się udowodnię że ma szczękę z żelaza.Młodość sprawia że za bardzo chce udawadniać wszystkim że własnie nie ma szklanej szczęki ,że jest dobry itp.Ale cieszę sie że jest ktoś taki jak Khan który wywołuje kontrowersje wokół siebie ale daje nam fantastyczne walki .A wielu innych "zawodowców" takich jak np.Hayek przed walkami biega z odciętymi glowami itp. a w ringu...blamaż i wstyd!
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 16-03-2012 17:18:47 
Peterson jeśli przegra zostanie szeregowym bokserem a jeśli Khan przegra mimo wszystko otrzyma kolejną szanse.
unikać lin i szukać nokdaunów, jest to recepta na Petersona a jeśli będzie okazja znokautować.
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 18:12:21 
"georgedawid Data: 16-03-2012 17:18:47
Peterson jeśli przegra zostanie szeregowym bokserem a jeśli Khan przegra mimo wszystko otrzyma kolejną szanse.
"

Zarowno Khan jak i Peterson nie sa szeregowymi a generalami w swojej dywizji. Bez wzgledu na wynik rewanzowej potyczki, bede sledzil kariery obu, aczkolwiek zdecydowanie bardziej podoba mi se to co robi w ringu Lamont niz Amir. Przegrany bedzie wciaz topowym przedstawicielem swojej wagi, ale w przypadku Khana, straci on poparcie HBO, a to ma olbrzymie znaczenie na naszym rynku.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 16-03-2012 18:21:38 
nie wiem, prorokiem nie jestem ale mimo wszystko stawiam że tym razem wygra Khan, poprostu musi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-03-2012 18:30:35 
Trudno wyrokowac gdzie zatrzyma sie Amir , bardzo dobra szybkość plus technika na najwyższym światowym poziomie sprawiają ze obok alvateza to mój ulubiony bokser młodego pokolenia i wiąże z nim wielkie nadzieje
Czy pobije sukcesy paca czy money na dziś trudno wyrokowac , jednego jestem pewny w rewanżu pasy wrócą do Amira , po spekulacjach o wielkich przeciwnikach z którymi miał walczyc Anglik wybór petersona byl dla niego na pewno rozczarowaniem , stad nastawienie w rjngi było nie do końca odpowiednie , teraz już wie ze Amerykanca lekceważyć nie można i nie zdziwie sie jak sie zakończy na poziomie 120 : 108 dla Amira
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-03-2012 18:32:59 
LutonAdam
Ze szklana szczeka Amirra jest tak ze wszyscy o niej piszą a od walki z prescotem nikt jej nie widział :) zwykły mit po lucky punchu po którym leżał by każdy
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 19:02:44 
"milan1899 Data: 16-03-2012 18:32:59
LutonAdam
Ze szklana szczeka Amirra jest tak ze wszyscy o niej piszą a od walki z prescotem nikt jej nie widział :) zwykły mit po lucky punchu po którym leżał by każdy"

Przypadek Prescota naswietlil problemy z treningow, o ktorych wspominal Roach lat kilka temu. Khan nie mail odpowiedniej obrony i "wystawial" sie na ciosy przypadkowe a Prescot to najzwyczajniej brutalnie wykorzystal. Niestety slaba odpornosc na ciosy zostala bardzo wyraznie zauwazona w czasie walki z Maidana, gdzie tylko szczescie pozwolilo Khanowi dotrwac do konca rundy... Oczywiscie nie moze byc mowy o zadnym micie, a raczej o fakcie iz Khan nie nalezy do piesciarzy, ktorych odpornosc na cisoy jest mocna strona. Mysle jednak, ze znakomita technika, mobilnosc ringowa i strategie na kolejne walki, moga zdecydowanie pomoc mu omijac ten problem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 16-03-2012 19:19:55 
Cop czytaj ze zrozumieniem , khan ma przeciętna odporność , podobnie do młodego kliczki a większość w kółko pisze o jakiejś szklance , widzisz różnice ?
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 20:20:13 
"milan1899 Data: 16-03-2012 19:19:55
Cop czytaj ze zrozumieniem , khan ma przeciętna odporność , podobnie do młodego kliczki a większość w kółko pisze o jakiejś szklance , widzisz różnice ? "

Ja widze doskonale roznice pomiedzy wieloma elementami sztuki bokserskiej. Czasami tylko gubie sie w tych waszych okresleniach typu: "szklana szczeka" "bum" "kelner" "puszka pomidorowa" "waciak" etc... Nie mozesz mnie winic za brak zrozumienia czegos, co jest oderwane od realiow boksu zawodowego.
Reasumujac, zgadzam sie z toba iz odpornosc Khana na ciosy mozna nazwac przecietna, lub moze odrobine ponizej przecietnej. Mysle, ze znacznie slabsza odpornoisc ma np. wspomniany przez ciebie Klitschko czy inni pokroju Lopeza czy Cotto.
 Autor komentarza: Elmer
Data: 16-03-2012 20:22:40 
ROACH na tym zdjęciu wygląda jakby cytryne zjadł.. (żart)
Parkinson sprawa przerąbana.. A co do walki icze na wojenkę i wygraną Lamonta. najlepiej przez KO ale to raczej nikłe
 Autor komentarza: cop
Data: 16-03-2012 20:45:38 
"Elmer Data: 16-03-2012 20:22:40
...A co do walki icze na wojenkę i wygraną Lamonta. najlepiej przez KO ale to raczej nikłe..."

Jezeli rewanz bedzie mial posmak pierwszej walki, bede usatysfakcjonowany. lamont nie jest krolem nokautu, ale jego technika, determinacja i tzw. "ring generalship" sa fantastyczne, wiec z pewnoscia bedziemy ogladali dobre widowisko. Nie chce tylko widziec ponownie Khana przytrzymujacego i sciagajacego glowe Petersona, lub klinczow w jego wykonaniu. Amir jest piesciarzem, ktory ma talent i warunki by pokazac nam wszystkim iz nie jest pompowana na sile gwiazda.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 17-03-2012 00:45:14 
Amir pokaże że ma talent,ma warunki i ma technikę bokserską, jedną z najlepszych na świecie...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.