BOENTE NIE WYKLUCZA WALKI Z HUCKIEM

Wczoraj upłynął 10-dniowy okres, w którym Marco Huck (34-2, 25 KO) miał podjąć decyzję dotyczącą definitywnych przenosin do wagi ciężkiej lub powrotu do dywizji cruiser, w której posiada tytuł mistrzowski federacji WBO. 25 lutego w Stuttgarcie pięściarz grupy Sauerland Event po dobrej walce przegrał na punkty z Aleksandrem Powietkinem (24-0, 16 KO). Był to jego debiut w królewskiej kategorii.

27-letni Huck oznajmił ostatnio, że będzie dążył do rewanżu z Powietkinem, a następnie chciałby zmierzyć się na Stadionie Olimpijskim w Berlinie z Witalijem Kliczką (44-2, 40 KO), mistrzem świata federacji WBC. Bernd Boente, menedżer Ukraińca odpowiedział, że kandydatura Hucka może okazać się interesująca.

- Huck udowodnił, że ma serce do walki, ale musi najpierw znaleźć się w czołowej piętnastce rankingu WBC. Jeśli jego żądania finansowe będą rozsądne, to będzie on ciekawym kandydatem do walki z Witalijem. Pojedynek oczywiście musiałby zostać pokazany przez telewizję RTL – mówi Boente zaznaczając tym samym, że na transmisję ewentualnej walki nie ma co liczyć stacja ARD, pokazująca gale Sauerland Event.

Jeśli Huck nie wróci do wagi junior ciężkiej, to oczywiście straci tytuł WBO. Wówczas o wakujący pas najprawdopodobniej powalczą tymczasowy mistrz tej organizacji Ola Afolabi (19-2-3, 9 KO) i Denis Lebiediew (23-1, 17 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 07-03-2012 17:41:20 
Huck,Haye.. w konfrontacji z Vitalijem którego kariere niektórzy już zakonczyli oznaczałoby swietne widowisko...
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 07-03-2012 17:42:39 
Vitalij to chyba nigdy na emeryture nie pójdzie bo ciągle bedzie komus to nowemu musiał oklepac gebe i go uciszyć. Vitalij to jest kozak jak dla mnie
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 07-03-2012 17:44:11 
tomekzzar - Nie wiem czy potężny Witt dałby się w taki sposób jak Povietkin fałlować huckowi, zwłaszcza że ten nie ma balansu i bądżmy szczerzy z Witkiem pewnie wypadnie bardziej blado niż inni np. Adamek.
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 07-03-2012 17:50:27 
Huck zginie z Vitkiem ale Haye może nam kibicom dać świetne widowisko..
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 07-03-2012 17:55:29 
@tomekzzar

Eee? Haye da lepsze ''widowisko'' niż Haye ? bez jaj... David w tej walce będzie uciekał jak z Władkiem od czasu do czasu próbując zaskoczyć Wita jakimś ciosem z doskoku i zapewne nie da się znokautować dzięki świetnemu balansowi. Natomiast Huck zostałby znokautowany, ale dałby kilka rund ostrej walki.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 07-03-2012 18:02:01 
Co do Haye to wszystko zależy od jego psychiki bo bokserem jak na dzisiejszą HW jest świetnym?. Witalija natomiast znamy z dawnych czasów jako gościa o żelaznej psychice i jeśli przygotuje się tak jak na 10 wrzesnia to może przetestować boleśnie i Davida i jego psyche.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 07-03-2012 18:05:42 
@fanBOKSU90

A przepraszam na jakiej podstawie stwierdzasz, że Witalij był lepiej przygotowany w walce z Adamkiem niż w walce z Chisorą? ja myślę, że był przygotowany równie dobrze w obu walkach. Tylko, że Chisora prezentował inny styl, Adamek stał przed Kliczką i zbierał ciosy a Chisora ciągle atakował, napierał na Witalija i narzucił szybkie tępo.
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 07-03-2012 18:10:20 
Wiesz ekspertem nie jestem i nigdy sie nim nie nazwe , może masz racje natomiast wydawało mi się że Witalij był zbyt pasywny w ostatnim pojedynku no i nie było żadnych wymian w których pomimo wysokiego wzrostu witalij chyba dobrze sobie radzi z wieloma niższymi pięściarzami?
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 07-03-2012 18:14:32 
Natomiast już kiedyś był poruszany ten temat że Adamek nie ma stylu do HW przy swoich gabarytach. W niższych wagach on z reguły boksował z przeciwnikami tego samego lub troche innego wzrostu niż on sam a tu nagle po zmianie kategorii doszło do Niego że musiałby chodzić na boki jak np tyson czego już się nie nauczy. Jak to mówia- starego psa ciężko nowych sztuczek nauczyc, mysle że Witalij z powiedzmy na miejscu adamka też nie nauczyłby sie boksować w całkiem innym stylu tj z duzo wyższymi gdyby nagle przyszło mu walczyć ze świetnie skoordynowanym pięśćiarzem wyższym o np 15 cm
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 07-03-2012 18:21:26 
@fanBOKSU90

Adamek ma bardzo dobry styl do dzisiejszego HW, ale nie ma stylu żeby wygrać z Kliczkami ( właściwie nikt nie ma ). Adamek nie ma balansu, jest zbyt sztywny. Tak na prawdę w HW jest tylko dwóch bokserów, którzy mogą wytrwać cały dystans z Kliczkami i urwać im kilka rund. Haye i Chisora. Haye dzięki swojej szybkości i niesamowitemu balansowi, a Chisora dzięki balansowi i okropnie twardej szczęce.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 07-03-2012 18:32:52 
Świetny pojedynek dla Witka wielka kasa wielkie zainteresowanie w całych Niemczech pełen olimpijski stadion w Berlinie a ryzyko równe zeru.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-03-2012 18:35:17 
Jeszcze KingPin Johnson może wyrywac ale już bez urywania rund :P
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-03-2012 18:35:51 
Wytrwac"
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 18:53:11 
Adamek był nowym typem przeciwnika, Vit przygotował się na "super" na wszelki wypadek. W walce z Solisem Vit ważył ok 112 kg. Do walki z Adamkiem zszedł do 110kg na wazenie, a jak sam twierdzi wyszedł na ring ważąc 107kg.
Do Chisory na pewno nie robił "superformy" bo po co?
Został tylko przy niskiej wadze (dlatego jestem pewny że już miał dogadaną walkę z Haye)
Wyszedł po prostu w dobrej.
Może się czepiam, ale czy przy oststniej walce nie mówiło się coś że Vit złapał kontuzję?
Chisora niemal na pewno polegnie z Wąłdem przez KO, a Haye z Vitem przez KO również
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 18:53:41 
*Władem
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 07-03-2012 18:58:48 
@MrT

Gdzie Witalij wypowiedział się, że do walki z Adamkiem wyszedł ważąc 107 kg???? z tego co wiem bokser na ogół przybiera na wadzę do wejścia do ringu. Witalij jak sam powiedział, ważył tak mało w walce z Adamkiem, ponieważ przygotowywał się na wakacjach gdy było po prostu ciepło, ciało bardziej się pociło i Witek zgubił dodatkowe kg. Jak dla mnie to Witalij nie zawalczył lepiej z Adamkiem niż Chisorą tylko po prostu Chisora zawalczył dużo lepiej niż Adamek. Taka prawda.
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 19:05:51 
Klituś -bajduś.
Vit przed walką mówi na obozie że też stawia na szybkość, a potem wychodzi z wagą najniższą wagą od wieków, do walki z pięściarzem którego bronią ma być szybkość?
Był wywiad, a może nawet nagrany filmik u konkurencji (nie jestem pewien, ale serio, gdzieś to było), gdzie Vit to powiedział.
Nawet Pindera był zachwycony formą Klika.

Do Chisory wcale na wadze nie przybrał. A jak prześledzisz wagę Vita po powrocie , zauważysz że On zawsze nią manipuluje. Do wolniejszych, silniejszych wychodzi cięższy, do lżejszych, szybszych - lżejszy.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-03-2012 19:08:28 
Chisora sie wyroznil bo Witalij nie mogl dobrze operowac lewym prostym;
prawda jest taka ze przegral z Furym wiec zadna z niego gladiator - mimo iz spisal sie lepiej niz od niego oczekiwano ale to wciaz nie jest poziom mistrzowski, tym bardziej ze waga ciezka jest dosc slaba obecnie.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 19:23:09 
Myślę, że Haye da dużo lepszą walkę z Vitem niż ta z Władem. Z młodszym Kliczko boksował tak jak było trzeba czyli uniki, cios z doskoku i klincz. Z resztą byłem pełen uznania dla Haye'a za jego taktykę na "wieszanie" się Włada na przeciwniku. Poprostu padał na ring zamiast dziwigać 110kg. To było świetne, chyba nikt do tej pory na to nie wpadł. Chambers nawet przerzucił Kliczkę przez plecy co było idiotycznym zagranien bo kosztowało go wiele wysiłku.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 19:36:24 
Chisora świetnie się spisał ale tylko dlatego, że wykazał się niesamowitą determinacją. Był też świetnie przygotowany kondycyjnie. Jako jeden w niewielu wyszedł do ringu aby wygrać i nie przegrał walki "w szatni". Facet ma nie tylko żelazną szczękę ale i psychikę. Jednak ani szybkością, ani techniką nie zachwyca. Balans ma niezły ale gdzie mu tam do Haye'a... Siły ciosu też nie ma porażającej. Myślę, że Arreola wygrałby z nim przed czasem.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 19:39:25 
A co do walki Afolabi-Lebiedew to mam nadzieję, że Ola się porządnie przygotuje i znokautuje. Nie lubię Denisa, ma nudny styl boksowania.
 Autor komentarza: bic
Data: 07-03-2012 20:26:19 
mocuch

a widziałeś jak Chambers dostał po czaszce pózniej;)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 20:42:51 
@bic, widziałem i co w związku z tym?
 Autor komentarza: bic
Data: 07-03-2012 20:51:14 
a to że nie można Władka rzucać przez plecy..bo inaczej to wp..l :))
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 21:00:06 
Chambers popełni błąd dźwigając Włada, emocje go poniosły ale to nie profesjonalne. Haye, pokazał jaki jest sposób na to wieszanie się. I Haye pokona starszego z braci Kliczko. O ile do tej walki dojdzie. Bo nie sądzę aby Vitek ryzykował walkę z Haye'm.
 Autor komentarza: bic
Data: 07-03-2012 21:12:51 
dojdzie do walki z Hayem...:) ale to Haye ja przegra...nie bądż naiwny:)
i Chisora i Haye się nadają.....pierwszy skończy we więzniu bo zaraz coś odwali...a drugiemu zależy, bo gdzie tyle zarobi.... Haye nie ma szans,.....w każdym razie nie z Vitkiem:)
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 21:13:29 
Haye nie ma jak pokonać Vita... On Mu idealnie leży...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 21:33:52 
A ja wam mówię, że Haye pokona Vita. Starszy o wiele lepiej mu leży stylem. Częściej podejmuje wymiany i nie klinczuje w półdystansie tak jak brat. A Haye to wykorzysta.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 21:37:31 
Skoro taki Chisora dał mu wyrównaną walkę to co zrobi Haye? Gdzie tam Chisorze do Haye'a.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 07-03-2012 21:40:55 
Chisora wygrał 2-3 rundy a nie dał wyrównaną walkę, to jest różnica.
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 21:48:25 
Nadal pozostaje różnica klasy między Haye'm a Chisorą. Jeśli dojdzie do tej walki to Haye wygra.
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 21:53:03 
Starszy w ogóle Mu nie leży stylem
-jest wyższy
-robi dobre uniki
-ma mocną szczękę (nawet jak oberwie.. to.. może nie być reeakcji, nie mówiąc o dechach...)
-jak chce, to umie przyklinczować nie gorzej od brata
-100 kilowego zawodnika moze wytrącić z równowagi i przesunąć jedną ręką (robił tak np z Adamkiem i byrdem)
-Bije o wiele mniej sygnalizowane i o wiele krórsze ciosy Z DOŁU przed którymi jest o wiele mniej miejsca i czasu na robienie uników
-bije niemal dwa razy więcej ciosów-potrafi zablokować cios, co przy Jego rozmiarze i sile oznacza Ze popisowy "Hayemaker" Davida zostanie najprawdopodobniej wyłączony z gry
-pokonuje przeciwników jedną ręką, więc co dopiero robi gdy ma dwie :P


...
Haye MUSI pokazać cos innego niż robił w walce z Władem, albo dodać do tego coś nowego, bo inaczej będzie bezradny jak dziecko...
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 22:05:12 
@MrT, masz rację. Ale ja też mam rację :) Dlatego boks jest taki interesujący. Znaczymy co z tego będzie. Ja stawiam na Haye'a :)
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 22:09:43 
Zobaczymy a nie znaczymy :) piszę z tel, słownik T9 robi swoje :)
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 07-03-2012 22:10:24 
MrT, dobrze piszesz ale o Vitku z może jeszcze 2008 roku, od powrotu właśnie z 2008 roku, Vit bił się tylko ze stojącymi, statycznymi kupami mięcha które po prostu stojąc po środku ringu ubijał jak świnie. Z tak szybkim zawodnikiem posiadającym taki balans Vit nie bił się chyba nigdy, już Chisora dał mu walkę gdzie musiał się wysilić fizycznie i coś mu strzeliło, jak będzie musiał latać za Haye'm to mu coś jebnie w plecach i się skończy
 Autor komentarza: MrT
Data: 07-03-2012 22:22:31 
Nie, ja piszę o starym Vitku. Z młodym właśnie Davidowi by się lepiej walczyło. Młodzy był twardszy i zrywniejszy, ale dużo prostszy boksersko. Starszy jest dużo bardziej ekonomiczny, cwańszy i bije 1000 ciosów w 12 rund jeśli trzeba.
Ciosy Władymira są bardzo szybkie i silne, ale bite standardowo technicznie. Przy rozmiarach Władymira dają komuś z szybkościa Haye wystarczająco dużo miejsca i czasu.
Vit się nie boi wymian, bije króciutko, i z dołu, i niemal dwa razy więcej ciosów. Silny fizycznie jest nadal.
Szybkość i balans dużo tu Davidowi nie pomoga, chyba że Vit nagle dużo zwolni.
Kontuzja z Chisorą to nic nowego :) Vit powienien mieć przydomek nie "Dr Ironfist" a "Dr Kontuzja".
Miał ich chyba w sumie więcej, niż 3ech dowolnych zawodników z TOP 15 HW ^_^
 Autor komentarza: fanBOKSU90
Data: 07-03-2012 22:42:45 
mocuch- Gdzie Ty widziałeś że walka była wyrównana? Fakt Witek był zdumiewająco pasywny biorąc pod uwagę jego charakter i niechęć do Chisorry , ale technicznie kontrolował walke i nie był poważnie zagrożony
 Autor komentarza: mocuch
Data: 07-03-2012 23:11:17 
Ale Chisora też nie był zagrożony.
 Autor komentarza: antycop
Data: 07-03-2012 23:29:04 
mocuch
Ale i tak przegral jak kazdy poprzedni
 Autor komentarza: mirco30
Data: 07-03-2012 23:36:26 
Mam dość tego jugola niech w końcu Kliczko mu zamknie gębe(ciężkie KO)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 08-03-2012 00:30:32 
Kliczki zrobili prostytutkę z wagi ciężkiej ,szkoda mi kólewskiej kategorii.
 Autor komentarza: Deter
Data: 08-03-2012 08:57:37 
Cisora zaprezentował się blado. Ale na tle poprzednich wyjątkowo mizernych występów przeciwników Vitka o wiele lepiej - ot cała iluzja optyczna.
Jak się widzi dziesięciu amatorów w ringu, to później nawet przeciętny profesjonalista błyszczy.


Cały czas się zastanawiam, z kim Kliczkowie mają walczyć, skoro każdy ich wybór jest źle odbierany?
 Autor komentarza: bic
Data: 08-03-2012 09:49:37 
pyra

zakładaj rękawice i na ring....Ty zbawicielu wagi królewskiej, obiecuje że będę Ci kibicować:))
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 08-03-2012 13:32:51 
mocuch- Haye to z Vitkiem może wygrać tylko w konkurencji robienia warkoczyków... Vit jest większy od Władka ...w przeciwieństwie do młodszego brata potrafi przyjąć.... do tego bije z każdej płaszczyzny...i co bardzo istotne ma wielkie doświadczenie...to będzie pokazowa miazga...jeśli do tego dojdzie to Anglik zostanie "rozmielony"
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 08-03-2012 13:45:30 
Anglikowi pasował Władek bo wcześniej młodszy z braci padał na dechy a Haye w przeciwieństwie do naszego Tomka ma czym walnąć i przynajmniej hipotetycznie mógł go znokautować ...z Vitkiem nigdy to nie miało miejsce.... nie dokonał tego nawet Lennox....a tylko bokser Takiego formatu był by wstanie braci zdetronizować... póki co takiego jeszcze nie ma
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.