MORMECK TRAFIŁ TRZY RAZY...

To, że wczorajsza walka o mistrzostwo świata wagi ciężkiej to straszliwy mismatch, wszyscy wiedzieli od dawna. Choć nikt nie robił sobie nadziei na dobry i zacięty pojedynek, fatalny występ Jean-Marka Mormecka (38-5, 22 KO) dalece przekroczył granicę rozczarowania.

39-letni Francuz nie miał żadnych atutów, a walkę przegrał już w szatni i wyszedł do ringu nastawiony na przyjęcie jak najmniejszej liczby mocnych ciosów. Weteran wchodził w klincze, nie wyprowadzał uderzeń i unikał niebezpieczeństwa. Skończyło się nokautem w czwartej odsłonie. Władimir Kliczko (57-3, 50 KO) obronił tytuły IBF, WBO, WBA Super, IBO i magazynu The Ring.

Wszystkie ciosy:
Kliczko - 39 ze 135 (29%)
Mormeck - 3 z 19 (16%)

Mocne ciosy:
Kliczko - 13 z 65 (20%)
Mormeck - 1 z 7 (14%)

Ciosy proste przednią ręką:
Kliczko - 26 z 70 (37%)
Mormeck - 2 z 12 (17%)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 04-03-2012 09:24:01 
I jak tu nie się nie zgodzić ze stwierdzeniem, że bracia Kliczko zabijają wagę ciężką...ze sparingu zrobili galę bokserską...żenada i wstyd
 Autor komentarza: Champion20
Data: 04-03-2012 09:24:08 
Wstyd I hańba! jak można za bilet na coś takiego płacić.. przeciez ta walka nie pokazala wielkosci Władimira wprost przeciwnie ośmieszyła jego wybór.. Pewnie i ten leszcz Adamek wygral by po 12 cieżkich rundach z Mormeckie na punkty ale wygral by.. co to za predendent WSTYD!
 Autor komentarza: dj1986
Data: 04-03-2012 09:25:58 
nawet nie wiem co napisać...
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 04-03-2012 09:33:49 
Patrząc na statystyki to wydaję mi się, że byłbym większym zagrożeniem niż Mormeck.
 Autor komentarza: cezario303
Data: 04-03-2012 09:35:07 
Czy naprawde wielki mistrz nie ma z kim walczyć? I był zmuszony na ten żenujący spektakl, czy to jego bezczel i świadomy wybór 40 letniegu cruizera, który ponad rok nie boksował i nabicie kibiców w bambuko?
 Autor komentarza: Witkowski66
Data: 04-03-2012 09:36:03 
Dawać HAYE i CHISORE na ring niech wreszcie coś się dzieje w wadze ciężkiej!!!! Bo to już AGONIA tej wagi!!!!!!!
 Autor komentarza: babu93
Data: 04-03-2012 09:36:06 
No Władimir miał rację co do tego, że Mormeck jst szybszy od Tysona hahahahahahhhah.
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 09:40:55 
Syf kiła i mogiła pomijając gościa którego wczoraj nie powinno byc w ringu to Władek ani Virek zadnymi wybitnymi bokserami nie są. Obaj pięściarsko sa ograniczeni i jeżeli nazywa się młodego lepszym technikiem tylko dla tego że potrafi poprawnie zadawać dwa ciosy (prosty lewy prawy)i KONIEC, tak vito to karykatura rzemiosła bokserskiego

Waga ciężka nie istnieje i jeszcze długo nie ożyje odkąd boks amatorski upadł nie będzie już takiej świetności w zawodowstwie Jedyna iskierka istnieje tylko w zamkniętej Kubie tam ten sport traktują poważnie
Nam pozostaje sie cieszyć ochłapami typu kontuzjowany fudbolista został pięściarzem
Dawmiej Kliczkowie byli by średniakami nabijający rekordy średniakom
 Autor komentarza: PeterManfredo
Data: 04-03-2012 09:44:03 
http://www.bokser.org/content/blog/2012/03/04/092402/index.jsp
tabela po 5 kolejce
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 04-03-2012 09:47:31 
Następną walkę niech Wład stoczy z tym gościem , gość ma ambicje i głód boksu..http://www.youtube.com/watch?v=k1oReB4ORB4
 Autor komentarza: bane777
Data: 04-03-2012 09:49:30 
Mormeck to był wymagający rywal w dodatku były mistrz , tylko idiota może twierdzić że było inaczej
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 04-03-2012 09:49:36 
Wiem że porównywanie nie ma sensu... ale to widac gołym okiem, że Kliczkowie mają problemy z agresywnymi pięściarzami.
Więc idąc tym tokiem rozumowania, stwierdzam że Tyson(nie fjuri, kurwa) rozszarpałby by ich po prostu... Nie umniejszam im sukcesów, bo swoje zrobili... ale Mike by ich zwyczajnie rozjebał w drobny mak :)
Władymir jakby wytrzymał do 5 rundy, to byłby sukces dla niego, Vit może do 10 by dał rade.

Do pokonania Kliczków, sa potrzebni na obecną chwilę, bokserzy którzy mają zakodowane w bani - wyjść i zniszczyć - nie, wyjść i nic nie zrobić i zarobić.

Tylko gdzie takich szukać ?

Cicha i największą nadzieję pokładam w Mitchellu...

ot co
 Autor komentarza: bialywilk27
Data: 04-03-2012 09:54:37 
To i tak więcej trafił ciosów niż Adamek a tamte statystyki co podano po walce z Vitem to żenada... A co do przeciwników braci i tego że zabijają ciężką wagę to co oni winni ?? Jacy przeciwnicy takie walki. Haye chce pieniędzy których nie dostanie Chisora jest spalony przez federacje co jest na rękę braciom za zachowanie na konferencjach Wład nie da mu zarobić a reszta albo się boi (Powietkin Fury) albo z góry wie że przegra i wychodzi po wypłatę i walki wyglądają jak wczorajsza albo ta z Wrocławia...
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 04-03-2012 10:01:56 
Z Żelaznym Mike'iem padliby wychodząc obaj do ringu w pierwszej rundzie:)
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 10:02:47 
Witam wszystkich userów :)
Co do samej walki, to nie ma sensu nic pisać, bo już wszystko na ten temat zostało powiedziane. Wstyd i żenada, ale jak ktoś wyżej napisał, jacy przeciwnicy - takie HW. Ja się dziwię, jak udało się K2 zorganizować tę walkę na taką skalę :D Ponad 50 tysięcy na stadionie musiało oglądać jak Władek sobie 50 KO notuje.
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 04-03-2012 10:05:44 
Tylko, że na pewno znalazłby się ktos lepszy do walki o mistrzostwo świata...Wład jest leszcz bo zgodził się na takiego przeciwnika. Zabija tą dyscypline takimi właśnie wyborami..
 Autor komentarza: bokserwilu89
Data: 04-03-2012 10:08:33 
Taki Szpila dałby lepsze show w 30 sek, niż Mormeck w 12 rund. Nie twierdze żeby miał jakieś szanse, ale nie wymięka
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:11:52 
SkazanyNaInstynkt
wiesz co?
Masz absolutną racje i tak samo sądze..
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: DarekR
Data: 04-03-2012 10:15:58 
statystyki niszczą system : D ale padaka
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:18:24 
Panowie tak szczerze!
Co teraz ciekawego na choryzoncie w boksie?
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 10:19:28 
Właśnie pisałem też wcześniej 50 tyś ludzi przyszlo do cyrku, nie wiem czy to fenomen czy głupota Takie rzeczy tylko w dojczland sa możliwe
Ja osobiście podczas gali naprawiałem sobie gaźnik do motoru i na czas walki chwilowo zaprzestałem
Pomyliłem sie co do honorarium Francuza bo oceniłem je 100 tys za jeden cios dostał podwójnie I wlaśnie to również zabija ten sport niszczą go pieniądze i promotorzy
tU NA PIERWSZYM MIEJSCU LICZY SIĘ POPULARNOŚC ZAWODNIKA I TO ILE MOŻNA Z TEGO WYCIĄGNĄĆ PIENIĘDZY
Sport rywalizacja i umijętności się nie liczą przykładem jest Proksa
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:24:34 
endriu
witaj!
Uwierz mi na słowo że w 2 rundzie wczoraj wyłączyłem laptopa i wyszedłem pochodzic po plaży bo tego niedało się oglądać..
POZDRAWIAM!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 04-03-2012 10:24:34 
Mormeck z pewnością szybciej pada na dechy niż Tyson... dla mnie ta walka była missmatchem i nie pomyliłem się. Za to show przed walką świetny, te hologramy itd masakra.
 Autor komentarza: robak1
Data: 04-03-2012 10:27:31 
Jedyny plus tego pojedynku jest taki, że pierwszy od dłuższego czasu widziałem Władka który naprawdę chciał znokautować swojego przeciwnika jak najszybciej.
W drugiej rundzie słysząc gwizdy i widząc co się dzieje, że przeciwnik nie podejmuje walki, pojął, że naraża się na śmieszność. Przed walką wychwalał Mormecka, porównywał go do Tysona :)ogólnie komplementował przeciwnika. Zrozumiał, że jak będzie walczył jak zawsze oszczędzając przeciwnika który praktycznie nie walczy to kibice go wygwiżdżą.
Wyjdzie na to , że on wielki mistrz nie może połozyć takiego słabiaka.
Wziął się więc szybciej niż zwykle do roboty ale znokautowac przeciwnika który chodzi z brodą przy ziemi a ręce ma przyklejone do głowy na poxipol nie jest wcale takie proste.
Najgorsza walka w HW od wielu, wielu lat. No może tylko Haye vs Harrison była równie żenująca.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:27:40 
AdamekFightPL
Nieobraż się ale głupie te poruwnanie!
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 10:30:24 
Endriu:
Zgadzam się z Tobą. Chisora dostał pół miliona a dał walkę 10000x lepszą. Nawet na konferencjach było widać, że to będzie cyrk. Jeśli teraz Wład zawalczy z Thompsonem ( a tak pewnie będzie ) to przez bity rok nie ma emocji w HW. Jedyne wyjście to walka Wład - Chisora i Vit - Haye. Zapewne każdy byłby zadowolony :) Achhh marzenia ...
 Autor komentarza: kopernik
Data: 04-03-2012 10:32:47 
Aby waga ciężka stała się widowiskowa, bracia Kliczko powinni zacząć boksować jedną ręką.
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 10:33:04 
robak1
Data: 04-03-2012 10:27:31
Jedyny plus tego pojedynku jest taki, że pierwszy od dłuższego czasu widziałem Władka który naprawdę chciał znokautować swojego przeciwnika jak najszybciej


Własnie dawno tego nie widziałem jedyny pozytywny aspekt tej walki Śmiać mi się chce jak pomyślę jak by go Vit próbował utrzymywać przy życiu do dziesiątej rundy
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:34:51 
Blancos
Dokładnie bo to co zaprezentował Dereck to dawno niebyło tego czegoś w ringu a teraz zawiało nudą że lepiej szukać emocji na xbox360!..
 Autor komentarza: glacenemenes
Data: 04-03-2012 10:35:35 
SkazanyNaInstynkt
Zgadzam się z tobą wyjść i zabić może Badr Hari?
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 04-03-2012 10:37:42 
@Faraon

Dlaczego? Władimir powiedział, że Mormeck jest szybszy od Tysona, a ja napisałem, że z pewnością Mormeck szybciej pada na deski niż Tyson...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:39:56 
AdamekFightPL
Rozumiem ciebie żartownisiu!
Kiedy 2 film o Joe Calzaghe?
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 10:40:00 
Faraon
Nie trudno zauważyć, że Dereck chciał naprawdę zrobić krzywdę Vitowi. Dawno kogoś takiego nie było i według mnie długo nikogo takiego nie zobaczymy. Adamek? Helenius? Fury? Oni nie ... Povietkin? Nie zgodzi się na walkę ... Już z szacunku dałbym walkę Holyfieldowi, bo byłaby gwarancja oglądalności, kasa by się zgadzała i nawet Holy w 50% swojego prime pokazałby serce do walki, czego ja nie widzę u obecnych "pretendentów"
 Autor komentarza: darekaa
Data: 04-03-2012 10:40:57 
Wladimir dołączył do elitarnego grona bokserów którzy przeboksowali rundę nie otrzymując żadnego ciosu.
 Autor komentarza: adam77
Data: 04-03-2012 10:41:00 
AdamekFightPL

"Mormeck z pewnością szybciej pada na dechy niż Tyson..."

zastanow sie trzy raz zanim cos napiszesz..
 Autor komentarza: bartoss
Data: 04-03-2012 10:41:01 
Ta strona schodzi na psy. Komentarze typu "Wład dwa razy spękał przed Ironmanem Chisorą" są żenujące. Dwa ważne fakty dla niedzielnych kibiców:
1. Przypomnijcie sobie, że zrezygnował z tej walki, by stanąć w ringu z Hayemakerem uważanym wtedy (chyba wiele się nie zmieniło) za jedyne poważne zagrożenie i nadzieję na pokonanie Kliczków.
2. Wtedy krytykowano Władka za wybór tak "przeciętnego" rywala jak Chisora. Przypominam, że tak jak teraz nazywacie go pipą, za to że wtedy na rzecz walki z Davidem odmówił z Chisorą, to wtedy nazywano go go pipą za to, że bierze za przeciwnika "jakiegoś tam" Chisorę.
 Autor komentarza: waclaw
Data: 04-03-2012 10:41:29 
Kliczko następnym razem powinien walczyc z bałwanem bo ten zada zero ciosów i zero ryzyka nie mogę się doczekac chwili kiedy te dwa wyrafinowane gnoje przegrają
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 04-03-2012 10:41:39 
NO PO PROSTU TRAGEDIA KOLEJNY BOKSER KTORY SIE POKIWAŁ POKIWAŁ POKLINCZOWAŁ I WYSZEDŁ PO WYPŁATE.
WAGI CIĘŻKIEJ JUŻ NIE MA.
TEN MORMECK JEST TAK SŁABY,ŻE JA BYM WYSZEDŁ PRZYGOTOWANY I BYM GO POŁOŻYŁ I W OGÓLE SIĘ DZIWIE,ŻE KLICZKI SOBIE DOBIERAJA TAKICH RYWALI A TYLKO PO TO ZEBY SOBIE NABIC STATYSTYKI..
 Autor komentarza: oxy10
Data: 04-03-2012 10:42:33 
Dla mnie jedyny pozytyw tej walki był ten chory chłopiec, który mógł trzymać pas i pieniądze zebrane ,będą przeznaczone na jego leczenie.

Co do pojedynku,to nie ma co pisać.

Chisora dostał potrącenie z wypłaty dla tego ,że był niegrzeczny,ale w walce pokażał się w jak najlepszej strony.Mormeck grzeczny i potulny zarazem w ringu zarobił chyba na starcie więcej.Czy to tak ma teraz wyglądać?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 10:43:13 
Blancos
Widzisz i znowu się zgadzam z tobą ....
Za ponad 2 miesiace wracam do polski i musze znowu sięgnoć historycznych walk żeby sobie zobaczyć!
POZDRAWIAM!!

Naprawde szkoda Chisore!
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 10:45:45 
@Blancos
Właśnie Chisora stal się wielką konkurencją dla interesów K2, dlatego trzeba go bylo wykorzystać i zniszczyć Anglik w ciągu swoich dwóch ostatnich walk zdobył taką popularność że stał sie wielką konkurencją na rynku TV
Jego następne walki mogły by odnieść wielki sukces finansowy, nie mówię ze Kliczkowie to głupki tylko wyrachowani kłamcy i hipokryci
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 04-03-2012 10:46:26 
A jak pisałem dwa dni temu ze tak bedzie to nie wierzyliscie. Tylko Chisora i Solis (o ile się ogarnie) są w stanie stworzyć jakiekolwiek zagrożenie dla braci. Oczywiscie na 90% i tak przegrają ale zmuszą troszke braci do wysiłku. Adamki, Haye'e, Chambersy czy Mormecki niech walczą miedzy sobą bo szczytem marzen w takim starciu jest dla nich dotrwanie do koncowego gongu.

Teraz przebąkuje sie o Arreoli. Tylko po co ? To bedzie zwykle bicie kotleta. Aaa i jest jeszcze Powietkin zwany "mistrzem" ktory nawet z zawodnikiem nizszej kategorii cudem uniknął nokautu w kryzysowych momentach przyjmując pozycje do zbierania ryżu.
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 10:51:48 
Faraon
Calzage zadawał tyle ciosów ze z jego jednej walki można by było zrobić ze trzy filmiki
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 10:57:16 
Kliczkowie muszą robić dyplomatkę, bo w końcu maja doktorat, ale nie tym boks polega. Panowie, też to widzicie? Dlaczego lata 90' były złote dla HW? Oprócz tego, że było masę fantastycznych bokserów to także były emocje. Wyzwiska, popychanki, grożenie itd. To nakręcało publikę i dlatego chciało się to oglądać.
Mówcie co chcecie, ale większości z was podobało się to, co zrobił Chisora przed walką. Strzał z liścia - ok, oplucie Władimira to przesada, ale liść ok. Gdyby nie ta akcja to oglądalność by była 30% mniejsza. A Kliczkowie ... hmm, nie można im ujmować umiejętności bo są naprawdę profesjonalnymi dobrymi bokserami, ale za dużo dyplomacji. Jak Endriu napisał - są naprawdę sprytni i troszku kłamliwi, zwłaszcza Bernd Boente ... jacy mistrzowie, takie HW ^^
 Autor komentarza: Future
Data: 04-03-2012 10:58:46 
nie rozumiem komentarzy typu "po co ta walka" ? przecież z kims Kliczkowie muszą walczyć , mają czekać aż ktoś się pojawi nowy i lepszy ? to może potrwac z 3 lata , czyli 3 lata mają nie walczyć ? Ja się ciesze że Kliczkowie panują w wadze ciężkiej bynajmniej reszta szmatławców wie gdzie ich miejsce . Gdyby nie Kliczkowie to mistrzami świata były takie ewenementy jak sułtan ibragimow czy samuel peter a dzieki Kliczką wiadomo że to nie są prawdziwi mistrzowie . I ciesze się że oni panuja bo bynajmniej jest jakiś punkt odniesienia
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 11:00:46 
endriu
wiem,wiem bo od dawna ,dawna się nim interesuje a dokładnie od dnia kiedy wygrał z Chrisem Eubankem!

Na treningach miał 9 uderzeń na sekunde he he!
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 04-03-2012 11:01:01 
@adam77

Zastanowiłem się trzy razy i mogę napisać to jeszcze raz. Nie wiem o co Ci chodzi.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 04-03-2012 11:05:51 
Przestańcie biadolić nad wagą ciężką. Czas Kliczków już się kończy. Witalij stoczy pożegnalną walkę z Haye'em. Władimir pokona Arreolę i może jeszcze raz Thompsona, ale już niedługo aspirację do jego pasów zgłoszą następujący bokserzy:

Deereck Chisora - już dzisiaj jest gotowy na Władimira, ale musi przeczekać sankcje i kary, jakie na niego spadną po walce z Witalijem

David Price - ma wszystko, czego trzeba z wyjątkiem doświadczenia na zawodowych ringach, za 3 walki będzie gotowy

Tyson Fury - jest jeszcze za młody, będzie gotowy za jakieś 2 lata

Robert Helenius - musi wyleczyć kontuzję i stoczyć ze 2 walki

Kubrat Pulew - jak rozwali Dimitrenkę to w zasadzie może startować do Władimira i nie będzie z nim bez szans

To wszystko prawdziwi ciężcy w większości nie ustępujący Kliczkom wagą i wzrostem. Oni nie dadzą się tak poniewierać w ringu tak, jak nadmuchiwani cruiserzy Adamek i Mormeck.
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 11:09:43 
Właśnie odnośnie "liścia" sprzedanego Vitkowi, oficjalnie Kliczko twierdzi że Chisora po zajściu od razu sam odskoczył ze strachu
Wczoraj oglądając powtórkę tego zajścia w zwolnionym tępie bylo widać ze to ekipa Anglika odepchneła Derika od Vita
A ludzie dalej dają sie nabierać na sztuczki marketingowe
A gdzie te obietnice Ukraińca o ukaraniu Chisory za te zajście???
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 04-03-2012 11:10:13 
Hugo
Ale ustępują pod każdym innym względem. Żaden z nich nie ma szansy z Wladimirem.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 04-03-2012 11:11:22 
Taa, już widzę jak Helenius, Pulew a zwłaszcza Fury pokonują Władimira, tekst roku :D
 Autor komentarza: endriu
Data: 04-03-2012 11:13:26 
Ide składac motor, bo wiosna się robi szkoda tylko czasu
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 11:15:06 
Endriu
Dyplomatka - co mieli powiedzieć? A to co zrobił w ringu to już wiemy. Czasem zastanawiam się jak zaważyła ta kontuzja lewej ręki na przebiegu tej walki. Muszę znaleźć jakiś wywiad z Januszem Pinderą to może coś mądrego sie dowiem :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 11:17:21 
endriu
A ja tensknie za moja Lanią thema!!!
Teraz to jezdze Toyota Land Cruiser..
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 11:17:58 
Lancia miało być!
 Autor komentarza: thomastom
Data: 04-03-2012 11:19:44 
hehe, na to czekałem :D
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-03-2012 11:21:16 
@endriu

Chisora po liściu zaraz szybko się zasłonił i cofnął troszkę do tyłu, chwile potem ich rozdzielili. Co do obietnic Kliczko to Vitali mimo że nie znokautował Derecka i tak zadał mu masę mocnych ciosów, które odbiją się na zdrowiu Anglikowi - prędzej czy później ...
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 11:22:15 
Propos dyplomacji, bo to ciekawe zagadnienie. Kliczko mają doktoraty i znają 3 języki, no może 4 bo rozumieją polski. Mają znajomości i zapewne po zakończeniu karier nie zbiednieją. Vit idzie do polityki na dobre a Wład prawdopodobnie zostanie w boksie. Możliwe, że będzie pracował z Berndem Boente. Tak więc ich dyplomacja jest uzasadniona, nie zbiednieją do końca życia - a czy ta dyplomacja szkodzi HW? Na to pytanie musi sobie każdy z osobna odpowiedzieć :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-03-2012 11:25:16 
Chisora, Hellenius to byliby chyba najlepsi rywala dla Władka na ten moment. Fury, Price, Wilder to melodia przyszłości. Oni raczej poczekają, aż bracia odejdą ...
 Autor komentarza: Zabor
Data: 04-03-2012 11:29:52 
Tak poważnie. Kto według was dałby wczoraj lepszą walkę? Myślę, że Ibisz lepiej by się zaprezentował albo Ryszard Kalisz, nie mówiąc juz o doświadczonym Kevinie McBride.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 04-03-2012 11:30:06 
Teraz czas na półciężkich ,obstawiam że następnym rywalem Kliczki będzie
Hopkins .
 Autor komentarza: Faraon
Data: 04-03-2012 11:30:49 
Zabor
Krystyna z gazowni!
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-03-2012 11:32:09 
Trzeba przyznać, ze Kliczko to fenomen w Niemczech, żeby zapełnić hale przy takim rywalu, trzeba być mega popularnym.
No ale co się dziwic, jąk w Niemczech takich ludzi jąk oni to się niemal kocha. Ułożeni, wykształceni, kulturalni, do tego jeszcze boksuja. Idealny typ sportowca dla Niemca. I jestem pewnien, ze zawsze hale będę pełne. Wystarczy zobaczyć jąkie oprawy są przed walka, filmy,wywiady, studia, komentarze. Wszystko tylko pod 1 goscia ktory akurat jest w ringu.
 Autor komentarza: somalijskisiepacz
Data: 04-03-2012 11:39:24 
mam nadzieje że to co się dzieje w hw to tylko zły sen...obudze się i okaze sie że wrocil LEWIS i pozabieral paski tym drewniakom...jak widzę otwarty tening wladimira i jak on się rusza i zadaje ciosy i potrząsa głową...potem w ringu tłucze jakiegos karła a 50 tyś ludzi sra z zachwytu...odechciewa mi sie interesowania boksem...kimbo na yt dostarcza emocji bo to gówno od K2 na pewno nie
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 04-03-2012 11:43:06 
Brawo Mormeck mnie zaskoczył, zaprezentował się fantazyjnie. Jedynie zabrakło paru argumentów.
Chcę rewanżu. Jean - 12 do ewolucji, Władimir +3 do Parkinsona
 Autor komentarza: pyra90
Data: 04-03-2012 11:44:35 
Niestety waga ciężka to dno
Godne uwagi są walki w wadzę średniej,super średniej ,półśredniej i junior ciężkiej.
Reszta to gówno
 Autor komentarza: rumburak
Data: 04-03-2012 11:45:10 
Rogs
dokładnie masz racje Kliczkowie to prawdziwe gwiazdy w Niemczech ,moja znajoma mieszka tam od ośmiu lat sportem się nie interesuje a potrafi nawet rozróżnić braci a o Hucku to nawet nie słyszała!
 Autor komentarza: Rogs
Data: 04-03-2012 11:57:23 
rumburak
no la kiedyś, przełączajac kanały, zauważyłem jakąs reklamę jogurtów w której brał udział Władimir.
Z nimi to jest tak jąk u nas z Kowalczyk teraz i Małyszem kilka lat temu.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 04-03-2012 12:00:06 
Widze ze popelnilem blad olewajac to wielkie widowisko sportowo biznesowe ,alle musiala byc porywajaca i pzacieta walka francuz zadal az trzy ciosy niesamowite.
A tak troche powaznie to wypada przeprosic naszego sw tomasza z gilowic i nie miec pretensji ze obija emerytow itd. skoro walka mistrzowska jest na takim poziomie
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 04-03-2012 12:32:18 
i to miała być walka o mś w HW ? 4 pasy na szali, ja dziękuję za takie walki;/ Dawaj władziu na Chisore a Vitek na haye
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-03-2012 13:03:23 
Nie moge już słuchać tych opowieści co by to Tyson nie zrobił .

Ludzie ile można powtarzać to samo !!!
Do tego często te wypowiedzi sa zupełnie bez sensu i świadcza o małej wiedzy na na temat boksu . Ktoś zna Tysona i tylko o nim umie gadać .
Tyson to legenda boksu ale jak czytam np że Tyson znokałtował by Kliczków około 10 rundy to śmiać mi się chce .
Tyson był najgroźniejszy w początkowych rundach i w nich najcześciej nokałtował . Z biegiem walki stawał się coraz słabszy ponieważ nie da się walczyć tak agresywnie przez 12 rund .
Kliczkowie są jego odwrotnościa im dłużej walka trwa tym pewniejsze ze ja wygraja . Wolne tempo sprzyja obijaniu przez nich rywali z dystansu .
Uwielbiałem Tysona , Kliczków szczególnie Wladymira nie cierpie ale fakty są takie że jeśli Kliczkowie przetrzymali by bez uszczerbku pierwsze pare rund z Tysonem to jego szanse były by prawie zerowe .
 Autor komentarza: bagheera
Data: 04-03-2012 13:06:28 
Teraz czekam na fale krytyki i nienawiści ze strony fanatyków Tysona którzy pewnie nawet nie oglądali większości jego walk ale wiedzą że przecież Tyson to by zabił każdego . Trzeba powiedzieć stop mitomanii .
 Autor komentarza: Blancos
Data: 04-03-2012 13:21:21 
Bagheera
Zgadzam się z tym co napisałeś. Tyson w swoim prime był chyba najlepszy w historii. Niesamowity atak i świetna obrona. Niestety problemy z kobietami, separacje itd. musiały się odbić na jego formie, głównie psychicznej ( porażka w Tokio z Busterem ). Ale, żeby nie odbiegać od tematu - twierdze, że w walce z Kliczką, obojętnie którym większe szanse dawałbym Tysonowi, dużo, dużo większe. Ale tak jak napisał Bagheera, z upływem każdej kolejnej rundy Mike by słabł. W filmie o nim sam mówił, że musiał walczyć agresywnie i krótko bo miał problemy z płucami. Nie wiem czy to wyleczył, ale problemy miał.
 Autor komentarza: Tomcio
Data: 04-03-2012 13:38:26 
adam77 czytaj bagheera bo gosciu dobrze mowi :) i ja jako 100x wiekszy fan braci powtorze ... tyson raczej wygralby z wladkiem z tym , ze wszyscy patrzymy na wladka ktory przegyrwal z sandersem albo brewsterem a jaki jest teraz ciezko powiedziec mi osobiscie wydaje sie , ze lepszy.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 04-03-2012 13:49:02 
Z całym szacunkiem do Tysona, w jego primie sytuacja w HW był tak samo beznadziejna jak teraz albo nawet gorsza,
 Autor komentarza: Deter
Data: 04-03-2012 14:11:08 
bokserwilu89
Bracia Kliczkowie nie zabijają kategorii ciężkiej, ale ich rywale. Z kim innym mają walczyć, skoro ich rywale nie chcą, nie są gotowi, ale chcą za dużo kasy?
 Autor komentarza: Calaf
Data: 04-03-2012 14:25:34 
HWD jest w stanie tragicznym i jedynie obecność Kliczków ją ratuje, bo są dobrzy. Skoro wszyscy pretendenci teraz ze sobą nie walczą to wątpię że po odejściu Kliczków (a raczej odseparowaniu ich do superciężkiej żeby patałachom było łatwiej) nagle zaczęliby ze sobą walczyć. Zaletą tej kategorii wagowej jest właśnie to, że nie ma górnego limitu żeby się Adamki i Mormecki tu nie pchały. A bokserów posiadających warunki fizyczne Kliczków a nawet lepsze jest wielu, tyle że oni jakoś nie żądzą dywizją. Walki Witka są ciekawe, Władka niestety nie, ale są najlepsi, zamiast płakać że są jacy są wystarczy ich pokonać.
Pierwsza walka o pas od lat, której nie oglądałem na żywo...
 Autor komentarza: Calaf
Data: 04-03-2012 14:40:58 
przepraszam, jeszcze Adamka we wrześniu obejrzałem wieczorem następnego dnia. W sumie podobne batalie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.