STEWARD O ADAMKU I INNYCH PRETENDENTACH

Podczas ostatniej konferencji prasowej przed pojedynkiem Władimira Kliczki (56-3, 49 KO) z Jeanem-Markiem Mormeckiem (36-4, 22 KO) rozmawialiśmy z Emanuelem Stewardem, szkoleniowcem ukraińskiego mistrza świata. Amerykańskiego trenera zapytaliśmy o opinię na temat bieżącej sytuacji w wadze ciężkiej i perspektywach dla jego podopiecznego. Steward nie ukrywa, że królewska kategoria przeżywa obecnie głęboki kryzys, a starcie z Mormeckiem ma na celu przede wszystkim zachowanie sportowej aktywności Władimira. W rozmowie z założycielem Krok Gymu w Detroit padają nazwiska Tomasza Adamka (44-2, 28 KO), Chrisa Arreoli (35-2, 30 KO), Aleksandra Powietkina (24-0, 16 KO), Roberta Heleniusa (17-0, 11 KO) i innych.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: przemasso
Data: 03-03-2012 12:23:03 
Mormeck nawet głową nie będzie mógł ciosu zadać Władowi...
 Autor komentarza: DapidranPacquiao
Data: 03-03-2012 12:25:29 
Chyba każdy jest tego zdania że Adamek i Povetkin powinni walczyć między sobą ,a nie z k2.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 03-03-2012 12:55:07 
Adamek pokona każdego oprócz braci i haye jest godnym 4 bokserem świata..
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 03-03-2012 12:55:58 
I wlasnie takie wywiady chce tu ogladac!A jesli chodzi o Adamka i Povietkina to uwazam ze po tym co pokazal Aleksander w ostatniej walce,Tomek by sobie z nim poradzil
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-03-2012 13:06:26 
Adamek z Kliczkiem wygladal jakby Manny Filipino boksowal z Masternakiem naturalnym cruiserem,
nic by nie zrobil bo ma za krótkie rece i nogi,

zeby skutecznie zaboksowac z K2 trzeba miec kilka cech bokserów w jednym np. skolonowanie Hay + Chisora szybkosc, refleks sliny cios i odpornosc na ciosy,


K2 to wybryk natury, oni od 10 lat wypracowali swój specyficzny defensywny styl boksowania przeciwko niskim zawodnikom,
wiec jedynie 2 metrowy bokser ma szanse , jak np. Wach,
bo dysponujac tym samym zasiegiem zmusza ich do zmiany taktyki,
nie ma juz wtedy nic za darmo,
 Autor komentarza: Karule
Data: 03-03-2012 13:11:11 
Hahaha Widzę, że Tomasz wyjaśnił ładnie Stewardowi dlaczego przegrał =D

Teraz na serio - chcę walki Tomka z Powietkinem, jeżeli utrzymał formę sprzed Kliczki to powinien go zmasakrować, bo to co Powietkin pokazał w walce z Huckiem było tragiczne (w końcu ją przegrał) i to ma być niby mistrz? Żenada x2 Tomek powinien go rozwalić, zostać regularnym mistrzem, a potem unifikacja z Władem.
 Autor komentarza: Dumel
Data: 03-03-2012 13:50:05 
Czekam na walkę Adamka z Powietkinem ; DD
 Autor komentarza: Deter
Data: 03-03-2012 14:06:57 
Dumel
To się nie doczekasz :)
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 03-03-2012 14:09:28 
nie wiem czy Adamek bedzie chcial walczyc z Povietkinem.Kiedys mowil ze go pas wicemistrza nie interesuje:)
 Autor komentarza: marcelinho91007
Data: 03-03-2012 14:15:36 
witam was ludzie, ja z pytaniem do was - o której zaczyna się cała gala i na kiedy zapowiadana jest główna kliczko-mormeck, oraz kanał, z góry dzięki ;)
 Autor komentarza: boskyj
Data: 03-03-2012 14:18:05 
Steward tlumaczen Adamka nie kupil bo nie jest gupi, zna sie
 Autor komentarza: nd18
Data: 03-03-2012 14:18:26 
orange sport, gala chyba zaczyna sie o 20. głowna walka o 23.
 Autor komentarza: nd18
Data: 03-03-2012 14:25:03 
Skoro Tomka nie interesuja pasy wicemistrza to na nastepna walke na przetarcie dac Heleniusa :) (dla mnie dno a nie bokser), a pozniej kolejne baty od Kliczki (obojetnie ktorego). Po prostu bez sensu pchac sie na Kliczkow.
Ale rozsadnie to Tomek powinien szukac własnie takich przeciwnikow jak Powietkin, albo rewanż z Arreola, w obu przypadkach ciekawe pojedynki.
 Autor komentarza: robak1
Data: 03-03-2012 14:34:31 
Pedro2099
nie wiem czy Adamek bedzie chcial walczyc z Povietkinem.Kiedys mowil ze go pas wicemistrza nie interesuje:)

Ale to by była najprostsza droga do kolejnej duzej walki oops do duzej wyplaty.
Jedno jest pewne Powietkin nie wyjdzie do Adamka, będzie obijał leszczy.
A kasa mogła by być z tego spora dla obu.
Adamek tez nie bedzie się wyrywał do Powietkina bo musi się codziennie uczyć nowych rzeczy i poprawiac swoja sile ciosu.
Walka taka zburzyla by caly misternie ulozony przez Rogera plan na wielka walke w 2013 roku.
A tak na powaznie chcial bym takiej walki, pozniej jakas latwiejsza obrona i w 2013 jako oficjalny pretendent walka z Władem.
Taka droga bedzie trudna do zrealizowania ale moze ....
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 03-03-2012 14:39:36 
robak1

i wszystko po to by dostac od Wlada dla odmiany.to przykre
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-03-2012 15:13:37 
Wrozenie z fusow, Steward nit twierdzi ze Adamek pokona Povetkina, jedynie zaklada ze da dobra walke i ze ma szanse na zwyciestwo. Jest jeszcze Solis o ktoryms trener jakos zapomnial, dal blue print jak pokonac Vitka i mam nadzieje iz niedlugo wroci. Nie wiem jak zacznie wypadac Wladek jesli mu zabronia nielegalnego uwieszania sie na rywalu, robieniu niedzwiedzia i wykorzystywania masy w zwarciu do krepowania rywala, to jest boks nie zapasy i w/w sa nielegalne. Na pewno jest wiele ciekawych pojedynkow przed Adamkiem, problem jest taki ze on sam do nich sie nie pali i wybiera trzeci garnitur, bo jak inaczej nazwac Maddalone, McBride, i obecnego Aguilere ? Wielu kibicow chce zobaczyc Adamka w walkach z Povetkinem, Haye, Solisem, Chisora, Solisem, Heleniusem, Furrym czy innymi z czolowki nie stanowczo czlonkami teamu K2. Moim zdaniem zwlaszcza pierwsza czworka, dadalbym jeszcze Hucka i sale pelne. Niech Adamek wyzwie Hucka, rzekomo latwy osilek, obic mu gebe, zafundowac KO i po ostatniej walce Kapitana caly swiat doceni Adamka. Adamek woli pierzyc o swoich udoskonaleniach, wilkosci i kasie niz wyzwac kogos z czolowej dziesiatki, to nie opinia to fakty.
 Autor komentarza: MrT
Data: 03-03-2012 15:22:40 
Przecież Solis od dość dawna nie walczy...
Tomek pewno by teraz chciał walki z Povietkinem. Prawdziwe pytanie brzmi: czy Povietkin chciałby teraz ryzykować z Adamkiem, kiedy w perspektywie walka z Władkiem i dochodowy rewanż z Huckiem?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-03-2012 15:25:39 
Jesli Adamek chce walki z Povetkinem lub innym z czolowki niech o tym zacznie mowic, bo gada ze jest coraz lepszy, ze kasa ma sie zgadzac zas co robi to widac wyraznie, obija drugi lub trzeci garnitur, tak bylo w cruiser i tak jest w heavy, moze to i konsekwencja ale mi nie imponuje.
 Autor komentarza: Awakashi
Data: 03-03-2012 15:49:46 
Znalazłem piekne tarczowanie Tomka za czasów Gmitruka..
aż zal teraz jest patrzeć co narobił Roger :(
1.
http://www.youtube.com/watch?v=67P7eqTi0Hw&feature=player_embedded
2.
http://www.youtube.com/watch?v=uAz-kWWp9aM&feature=player_embedded#!
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 15:56:02 
Grzywa pomyśl trochę "znawco" co piszesz!!!! Jeśli dla Ciebie O'Neil Bell(były mistrz świata, posiadacz pasa the ring przed walką z Adamkiem miał dwie porażki z m.in. z Mormeckiem a pierwsza porażka na początku kariery, po Holym drugi niekwestionowany mistrz CW), Pineda, Steve Cunningham ( przed walką jedyna porażka z Włodarem), Johnathon Banks( niepokonany wtedy, jedyne K.O. zaliczył z Adamkiem) i twoim z daniem to był trzeci garnitur???!!! Jedynie Jalusic, Gary Gomez i Bobby to był drugi garnitur. Nie walczył z Huckiem bo moim zdaniem wujek sauerland nie puścił go na adamka. W ciężkiej się zgadzam nie walczył z najlepszymi ( jedynie Arreola czołówka ) no ale w ciężkiej jest więcej polityki niestety.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-03-2012 16:02:03 
meliot, przecież Grzywa pisał o trzecim garniturze przeciwników w ciężkiej - czyli Maddalone, McBride. Jak ty sobie wywnioskowałeś, że on to napisał a'propo przeciwników w cruiser? o_O
 Autor komentarza: SGS
Data: 03-03-2012 16:03:54 
Povietkin vs Adamek to moje marzenie. Sasza byłby dosc wyraznym faworytem mimo ostatniego zenujacego wystepu. Co by nie mowic pas mistrzowski to pas mistrzowski. W obecnej sytuacji Adamek przejdzie do historii jako kolejny cruiser, ktory wyszedl po wyplate od braci Kliczko. Gdyby pokonal Rosjanina bylby pierwszym polskim mistrzem swiata i gwizdac na to ze 'regularnym'. Wartosc tego zwyciestwa bylaby bardzo duza. Warto zaryzykowac. Szkoda, ze zadna ze stron raczej sie nie pali do takiego pojedynku.

Jesli chodzi o perspektywicznych zawodnikow to dla mnie numerem jeden jest Seth Mitchell, który juz dzisiaj bylby jednym z najlepszych pretendentow. Dalej mamy Chisore, ambitnego Mike Pereza, Davida Price,
Deontay Wildera. Mysle, ze na swoja szanse zasluzyl rowniez Marco Huck dzieki dobrej postawie w ostatniej walce. Kto wie moze gdyby jeden z tych jego poteznych cepow dosiegnal szczeki Wladimira i byloby goraco?
Dalej jest A. Povietkin, Bermane Stiverne. Odlanier Solis rowniez.
Arreola juz pokazal co potrafi, jego wolalbym juz nie ogladac w walce mistrzowskiej.. Tym bardziej, ze jednak jest z czego wybierac. Ogromne szanse wedlug mnie ma Jean Marc Mormeck i upatruje w nim spore nadzieje. Stawiam albo na jego wygrana w rundach 1-6 przez nokaut, albo wygrana Wlada w koncowych rundach. W kazdym razie czuje, ze wbrew wszystkim krytycznym glosom zobaczymy dzisiaj kawal dobrego boksu, bez wyraznego faworyta.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 16:07:37 
"...obija drugi lub trzeci garnitur, tak bylo w cruiser i tak jest w heavy..." Matys90 proszę cytat z wypowiedzi Grzywy...po tym wywnioskowałem:)Chłopak pisze głupoty, rozumiem pisać sensowną i konstruktywną opinie ale nie głupoty o Adamku w CW.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-03-2012 16:08:27 
SGS, myślisz, że Mormeck nauczył się tego peek-a-boo od Rooneya? :) Bo ja sobie myślę, że on faktycznie może zawalczyć zupełnie inaczej niż w tych nędznych potyczkach z Ibragimowem czy Medalionem i zaskoczy wszystkich w tym Władka tym, że oprócz tego, że jest niski, to jeszcze będzie zniżał pozycję i bujał się w okolicach bioder Władimira :D To byłoby ciekawe, nawet gdyby okazało się chociaż, że zaprezentuje się lepiej niż Haye czy Adamek w walce z K2, bo oznaczałoby to, że przynajmniej miał pomysł ;P No, Haye też jakiś tam miał.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 16:11:28 
SGS "...Ogromne szanse wedlug mnie ma Jean Marc Mormeck i upatruje w nim spore nadzieje. Stawiam albo na jego wygrana w rundach 1-6 przez nokaut, albo wygrana Wlada w koncowych rundach..." odważna opinia no ale Władek nie ma takiej szczeki jak Vit(tu jest szansa), ale pewnie jak to Władimir pierwsze rundy zachowawczo zawalczy punktując lewym a w około 8 rundzie przyśpieszy i myslę 10 rd będzie TKO na Jeanie :)
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 03-03-2012 16:12:56 
SGS
Ogromne szanse wedlug mnie ma Jean Marc Mormeck i upatruje w nim spore nadzieje. Stawiam albo na jego wygrana w rundach 1-6 przez nokaut, albo wygrana Wlada w koncowych rundach. W kazdym razie czuje, ze wbrew wszystkim krytycznym glosom zobaczymy dzisiaj kawal dobrego boksu, bez wyraznego faworyta.

hehe dobre poczucie humoru :) lol
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-03-2012 16:13:41 
Ajj, meliot - sorry, nie zauważyłem tego drugiego posta, przeczytałem tylko to z pierwszego: " Na pewno jest wiele ciekawych pojedynkow przed Adamkiem, problem jest taki ze on sam do nich sie nie pali i wybiera trzeci garnitur, bo jak inaczej nazwac Maddalone, McBride, i obecnego Aguilere ? ", i tu faktycznie się mogę zgodzić, tylko co do Aguilery nie mam obecnie przeciwwskazań. Dużo lepszy przeciwnik niż Maddalone czy McBurger, albo domniemany McCline, bo były takie ploty.

A zobaczymy jaką drogę obierze, bo obawiam się, że skoro dzisiaj walkę z braćmi można dostać właściwie za to tylko, że się jest chętnym, to obóz Adamka nie będzie chciał zaryzykować i nie zobaczymy walk, które wszyscy chcieli by zobaczyć i o których mówi m.in. @SGS.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 16:24:48 
Matys90 ja nie napisałem że McBurger lub Mandalbarman, że to byli wartościowi przeciwnicy aczkolwiek teraz w HW jest za dużo polityki...i u Adamka to szczególnie widać...niestety.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-03-2012 16:29:29 
meliot,
znawca pewnie nie jestem, ale kto nim jest, moze ty....? Postaram sie odpowiedziec ci na zarzuty, mam teraz troche czasu wiec czemu nie, piszesz o Bellu jako zawodniku ktory kiedys zdominowal cruiser, zgadzam sie z toba, tylko kiedy, w walce z Adamkiem to byl wrak, po problemach z policja, kryminalem i narkotykach, co oprucz nazwiska mial wspolnego z zawodnikiem ktory toczyl zaciete boje z Mormeckiem, niewiele lub nic, Banks to byl mlokos, z rekordem nabitym na bumach, bez nikogo z czolowki, taki juniorek prawie a i tak Adamek latal po ringu, Pineda przyjechal po wyplate, nie byl juz wtedy zadna czolowka raczej weteranem dorabiajacym do emerytury z Cunnem walka byla wyrownana, i zwyciestwo mimo trzech posadzenien niejednoglosne, zas zamiast rewanzu Adamek wybral Gunna, co bylo dosc ciekawym posunieciem/tchorzostwem (?). Jak dla mnie w cruiser i heavy Adamek walczyl z pojedynczymi swiatowej klasy bokserami, Cunnem i Arreola, on nawet w polciezkiej nie walczyl z nikim z czolowki, sprawdzonym, bo taki Briggs z ktorym wygral dyskusyjnie tez nikogo na rekordzie nie ma i bili sie o tytul wystawieni przez federacje, zaden nie pokonal mistrza. Adaemk do tej pory walczyl z czterem zawodnikami z czolowki wag, w pelni formy, glodnymi uznania i tytulow: Dawson, Cunningham, Arreola, Klitchko, wynik ma 2:2, tyle ze jak przegrywal to zdecydowanie zas wygrane obie niejednoglosne i dyskusyjne.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 16:50:52 
Grzywa hehehe z Arreolą była dyskusyjna wygrana???!!! Nie rozśmieszaj mnie...Co do Banksa to się nie zgodzę bo młodość była jego atutem a wcześniej walczył z kilkoma solidnymi zawodnikami m.in. Eliseo Castillo (walczył z Władimirem Kliczko, Moorerem) a z tym lataniem to nie przypominam sobie :), co do Bella to nie wydaje mi się żeby był wtedy wrakiem, w tej walce Adamek go po prostu taktycznie zniechęcił...Bell wtedy trafił może 10 razy...Pineda....mhhmmm no tu się zgodze :) A moim zdaniem z Cunnem wygrał w pełni zasłużenie, a co do rewanżu tu się również zgodzę, że niepotrzebnie walczył z Bobbym bo mógł dać rewanż. Ale Pamiętaj, że do CW przechodził z niższej wagi...a zdobył mistrza i to w pełni zasłużenie...I żeby nie było że jestem Adamkomaniakiem bo według mnie również nie walczy z klasowymi bokserami w HW.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 16:59:06 
Grzywa daj mi przykład, który bokser na poziomie Adamka przechodząc z niższej wagi bierze od razu czołówkę światową???Nie wspominając tu o Mannym, Floydzie,R. Jonsie.
pozdro
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-03-2012 17:15:00 
meliot,
Hopkins, De la Hoya, Gamboa, Maidana, Huck i cala plejada innych wiekszych i mniejszych mistrzow piesci. Co do walki z Arreola, to na kartach sedziowskich bylo niejednoglosnie, to samo w walce z Cunnem, twoja opinia jest wazna ale tylko dlaciebie, z Arreola pokazal jak biegac po ringu, jest sporo momentow iz doslownie biega po ringu lub po ciosach na garde odlatuje w liny, Z Banksem byl bliski przegranej, dostal, odlecial na druga srrone ringu i powstal mit o jego zelaznej szcece, nie pisc mi prosze ze Banks to czolowka swiatowa, chyba ze zyjemy w innych swiatach, nie byl czolowka ani w cruiser ani nie jest w heavy. Co do Bella to zobacz przed Adamkiem z jaka czestotliwoscia walczy, po przegranym rewanzu z Mormeckiem, lata z maczeta po parku, jest aresztowany, nie trenuje, tyje, siedzi, leczy sie itd. To co napisalem to weryfikowalne fakty nei moje gdybanie czy opinia, Bell juz wtedy byl na rowni pochylej ale po spadkowej stronie. W walce z Cunnem wiecej przyjacl, mial i ma dziurawa obrone, bylo chyba dwa do jednego a z Arreola dwa do remisu pozniej byl Gunn i chyba Maddalone, ciekawi przeciwnicy jak na czolowego piesciarza wagi.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 03-03-2012 17:17:29 
Marco Huck :D

No i Michael Spinks, James Toney, Bernard Hopkins, generalnie wielcy pięściarze, którzy szacunek właśnie zdobyli m.in. tym, że wychodzili do najlepszych od razu w 1. walce po przejściu z niższej kategorii.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 17:28:57 
na poziomie Adamka!!! A moim zdaniem tacy bokserzy jak Toney, Hopkins, Gamboa, De La Hoya, Manny, Floyd, Holy, R.Jones to inna wyższa półka..a Marco dostał prezent od wujka...normalnie nie walczyłby z Powietkinem tylko 3-4 walki i pewnie z bumami więc nie podawaj mi jego przykładu...no nie przypominam sobie ze z Banksem był bliski przegranej...bell zgadzam się walczył raz w roku ale to nadal była pierwsza 15ka. Banks poniekąd jest w rankingach wysoko i był w CW. Z Arreola obejrzyj statystyki, a że biegał to jest taktyka chłopie nie dawał się wciągnąć w jego prymitywne wymiany więc biegał:)
 Autor komentarza: Trochim
Data: 03-03-2012 17:31:46 
@Grzywa
o czym ty piszesz???....
jak Adamek byl w cw to nikt z czolowki nie chcial z nim walczyc po wygranej z Cunnem wiec nie pier glupot bo wlasnie z tego powodu zrobil glupote ze poszedl do hw bo nikt z czuba rankingu nie chcial z nim walczyc a ze chlopak ma ciag na kase to poszedl kat wyzej i skutki sa wiadome ale nie proboj odbierac mu tego na co zasluzyl treningiem uporem i walka
 Autor komentarza: Trochim
Data: 03-03-2012 17:39:51 
a przechodzac z lhw do cw to mial niby z kim od razu walczyc? z Cunnem Fragomenim czy innym championem? kto by z nim walczyl z gornej polki bokserow jezeli przechodzil do cw po stracie pasa a nie jako panujacy mistrz nizszej kat? !!!
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 17:40:52 
Trochim tylko przyklasnąć :) Ale prawda po Cunnie, a ni Huck a ni nikt inny nie chciał wyjść do Adamka. Z HW mam takie same zdanie to był błąd...aczkolwiek walka z Arreolą wyszła Adamkowi (tylko ta jedna w HW) ale grzywa piszę że był na skraju nokautu bo dostawał na garde i go rzucało na liny :D :D
 Autor komentarza: hullky
Data: 03-03-2012 17:41:13 
A jeszcze Steward mowil:
- Władimir ma najlepszą pracę nóg, koordynację i balans niż jakikolwiek inny zawodnik , z którym pracowałem. To facet z najdokładniejszym, pojedynczym ciosem nokautującym jakiego widziałem. Jeśli chodzi o lewy prosty, to Władimir jest najlepszy, a za nim umieściłbym Lennoxa Lewisa. Lewis był bardziej wszechstronnym pięściarzem i potrafił kompletnie zmienić obraz pojedynku. Jeśli jednak chodzi o arsenał bokserski, to Władimir jest lepszy – dodał Steward.
 Autor komentarza: meliot
Data: 03-03-2012 17:42:21 
Trochim tylko przyklasnąć :) Ale prawda po Cunnie a ni Huck a ni nikt inny nie chciał wyjść do Adamka.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-03-2012 19:07:59 
Meliot
Trochę mniej emocji bo szkoda zdrowia ,
Bell z walki z Adamkiem to byl wrak , bez kondycji który 2 dni przed waga siedział w saunie żeby wogole pojedynek sie odbył , a poza cunnnem innych wielkich nazwisk z CW nie widzę ,
Tez nie jest prawda ze Goral nie miał ciekawych opcji w CW , była na pewno jedna rewanż z Cunnem ,
Adamek to solidny bokser ale wybitny nie będzie nigdy , proponuje obejrzeć walkę z dawsonem który pokazał tomkowi inny poziom bokserskiego rzemiosła do którego Goral nie dojdzie nigdy
A HW to już istny koszmar , wszystke atuty z wag niższych przepadły i Tomek mirduje sie z zawodnikami pokroju Arreola czy estrada , smutne to , a jak teraz słyszę ze Roger mówi o 104 kg to wiem ze może być już tylko gorzej
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 03-03-2012 19:12:33 
meliot,
dziwne wybiorcze rozumowanie, dostawal i czysto od spasionego Arreoli, po jednym z ciosow byl niezle podlaczony, to zas ze latal na liny po ciosach na garde i tez wydawal sie lekko skaleczony to dziwne ale prawdziwe. Z kim Adamek chcial walczyc po Cunnie ze jak mowicie nikt z nim nie chcial z cruiser wyjsc do ringu, opieracie to na Floresie Jr. czy macie na to jakies dowody, walka z Huckiem , byla taka propozycja ? dziwne ale o niej nie slyszalem. Poza tym z kim jeszcze chcial, bo jak wiem to Cunn bardzo chcial rewanzu, Adamek wolal za to mistrza Gunna. Ktorem z aktualnych wtedy mistrzow lub choc czolowych zawodnikow adamka team proponowal walke, tych mistrzow i czolowki jest sporo wiec ktoremu? Adamek woli walczyc z bumami, cala lista w heavy niz z jakimkolwiek zawodnikiem z czolowej dwudziestki, no coz choc jest dosc poukladanym bokserem to wirtuozem piesci to on nie jest i nie bedzie. Chce go bardzo zobaczyc z Povetkinem, Huckiem, Solisem, Haye, Chisora, Arreola (tym z ostatnich walk nie tym wazacym ponad 250lbs) a nawet Furry, Helenius, Price. Czy zobacze? Jak pokona kogos z pierwszej piatki to uznam ze jest czolowka, choc Huck to wielki znak zapytania bo niby taki prymityw a nikt oprucz Cunna go pokonac przykonywujaco nie potrafi.
 Autor komentarza: cienkiBolek
Data: 03-03-2012 19:21:13 
a ja na miejscu stewarda nieskreslalbym mopka heleniusa bo jednak po walce kliczko chisiora chisiora okazal sie niezlym bokserem i helenius pomimo kontuzji niedal sie bardzo zbic i walczyl jednak z chisiora lepszym niz wiekszosc nas tu sadzila wiec ja mu jeszcze daje szanse bo ma warunki niezly cios i mocny leb wiec jeszcze nieskreslalbym go tymbardziej ze jego walka z chisiora (mi nawet podobala sie bardziej i wieksze emocje mialem niz chisiora kliczko)byla chyba jedna z 3 walk ciekawych w wadze ciezkiej ostatnich lat . moim zdaniem nr 1 helenius chisiora nr2 huck povetkin nr3 kliczko chisiora
 Autor komentarza: Trochim
Data: 03-03-2012 19:39:55 
@milan1899
jezeli chodzi o Davsona to jego uwarzasz za super "rzemieslnika" ha ha
prawda jest taka ze Adamek z nim nie przegral z powodu sraczki czy wyczerpania z powodu zbijania wagi tylko przez glupie eksperymenty ze sztabem szkoleniowym (Mcgirth) ktory na swoja modle probowal go uczyc balansu z jakim sam boksowal ale prawda jest taka ze nie kazdy sie rodzi z taka gibkoscia jaka mial Buddy gdy sam walczyl. Jestem pewien ze wtedy z Gmitrukiem w narozniku byloby KO na Davsonie a przegrana w HW z Vitem wygladalaby lepiej dla nas kibicow (nie twierdze zeby wygral) gdyby tym razem znowu nie bylo eksperymentow z ameryckim stylem boksowania tym razem wpajanym przez Rogerka
 Autor komentarza: milan1899
Data: 03-03-2012 19:57:04 
Trochim
Tak to sobie tłumacz jeśli jest ci z tym łatwiej żyć , prawda jest taka ze dawson ograł wtedy Tomka do jednej bramki , miał przewagę praktycznie w każdym elemencie bokserskiego rzemiosła , ale porażka z dawsonem czy Vitem to żadna ujma bo to zawodnicy wybitni , jednak mordowanie sie z estrada czy walacym ciosy za dupy Arreola to już jednak trochę obciach nie sądzisz ?
p.s
O sraczce z dawsonem zaczął sam Goral a nie kibice , prawda jest taka ze ze sraczja czy bez z gmitrukiem czy bez Goral z dawsonem przegrałby zawsze bo to zupełnie inna liga
 Autor komentarza: Trochim
Data: 03-03-2012 20:02:11 
@milan1899 he he tak to Ty sobie tlumacz ja nie musze ani Tobie ani sobie ani nikomu innemu
 Autor komentarza: canuck
Data: 03-03-2012 20:41:28 
No coz mozna powiedziec po wysluchaniu jednego z najlepszych trenerow oraz analystow bokserskich na swiecie? Tylko tyle: Mr. Steward, amen!

Steward potwierdzil wiele tez, a ktorych chyba dobrze wiemy juz od dawna:

(1) K2 sa zupelnie poza zasiegiem wspolczesnych rywali, bo sa co najmniej o klase lepsi, od innych bokserow HW z czolowki;

(2) K2 maja powazne problemy ze znalezieniem godnych prezciwnikow, bo nie maja juz z kogo wybierac;

(3) Tomek moze realistycznie wygrac z kazdym innym z czolowki HW poza K2;

(4) Arreola pewnie bylby najtrudniejszym rywalem dla Wladka po walce z Moremeck, po rozwazeniu innych opcji;

(5) Te wszystkie "wielkie nadzieje" wagi ciezkiej jak Helenius, Fury, Price, Povetkin, Mitchell, czy Wilder, to sa tylko "pobozne" zyczenia fanow. W tym momencie oni sa bez zadnych szans z K2!
 Autor komentarza: Luton
Data: 04-03-2012 01:55:56 
Tomasz powinnien docenić nawet taki pasek jak WBA regular. Kiedyś Gołota naśmiewał sie z WBO a jak przyszło mu walczyć o ten pas to zebrał baty w niecałą minute.
 Autor komentarza: JorgeMariano
Data: 04-03-2012 22:29:38 
Niestety, mimo sympatii do Adamka i uznawania go kiedyś za gwiazdę, nie wierzę, by po laniu, jakie dostał od Vitalija, wygrał jeszcze z bokserem wielkiej klasy.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.