'UKARAŁBYM CHISORĘ PRZYNAJMNIEJ NA ROK'

Po wczorajszej, ostatniej konferencji prasowej przed pojedynkiem Władimira Kliczki (56-3, 49 KO) z Jeanem Markiem Mormeckiem (36-4, 22 KO) rozmawialiśmy ze słynnym Emanuelem Stewardem, szkoleniowcem ukraińskiego mistrza świata federacji IBF, IBO, WBA i WBO w wadze ciężkiej. Przedstawiamy pierwszą część wywiadu, który dotyczy sobotniej potyczki w Dusseldorfie, a także wciąż głośnych wydarzeń z Monachium, gdzie poza Witalijem Kliczką główne role odegrali Dereck Chisora (15-3, 9 KO) i David Haye (25-2, 23 KO).

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Michal85
Data: 28-02-2012 20:43:46 
Wedlug mnie niema bata na Wladka i dlugo nie bedzie.Moze nie jest takim walczakiem jak Vit jak to wszyscy mowia ale chlopak boksuje z glowa widac ze mysli robi to co powinien i dzieki temu wygrywa.Kazdy sie domagal walki Wlada z Hayem noi co Haye wypunktowany.Co z tego ze nie bylo KO jak Wlad zrobil to ci powinien wygral a to ze nie przez KO trudno liczy sie wygrana i tak bedzie z dlugo dlugo z kazdym ktory bedzie chcial walczyc z Wladimirem.Takie jest moje zdanie
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 28-02-2012 20:52:14 
dziadzius nie gadaj głupot bo takie cos jest lepsza dla ozywinie tej Wagi niż Twój władimir z jego lewym prostym lecz do bólu skutecznym. Władimir to taka ciota ze mu napłuł Chrisora na Twarz to ten zamiast dac mu byka badz uderzyc go z prawej chociaz z otwartej to ten stał jak malowane ciele i myslał że deszcz pada
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-02-2012 20:57:28 
Steward chyba sam nie wierzy w to co mówi.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:02:00 
Przecież to jest śmich na sali!Po kilku latach nudy w HW trafia się wreszcie ktoś kto potrafi dać naprawdę dobrą walkę z Kliczko to nie chcą mu dać rewanżu!!Pomimo skandalicznego zachowania Chisory boks to sport pełen agresji i nie takie rzeczy miały miejsce!Biorąc pod uwagę posuchę jeżeli chodzi o bokserów mogących stawić czoła braciom K. jeżeli nie dojdzie do rewanżu z Witalijem bądż walki z Władkiem padnie to wielkim,złym cieniem na osoby braci Kliczków i ludzi z ich teamu.Do tej pory można było mówić o braku godnych rywali ale po tym co pokazał w ringu Chisora wszelkie próby wyeliminowania go z walki o najwyższe trofea nawet mając za pretekst jego chamskie zachowanie będą postrzegane jako unikanie wyzwań i ryzyka co może fatalnie wpłynąć na ocenę sportowych dokonań braci Kliczko.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:03:13 
Ghostbuster Steward zakłamany nigdy nie lubiłem tego gościa.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-02-2012 21:09:45 
Niezłe jaja. co Haye jest zaraz za Kliczkami ? przecież Haye zbierał od Fragomeniego. Kij tam że to było n-ście lat temu, haye był młodziakiem stał przygarbbiony i zjadał cios za ciosem na twardo po czym sie przewracał do tego kondycyjnie wysiadał bo był przerośnietym cruiserem i miał problem z dotlenieniem mięśni na czas.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:10:26 
Dresiarz"Władimir to taka ciota ze mu napłuł Chrisora na Twarz to ten zamiast dac mu byka badz uderzyc go z prawej chociaz z otwartej to ten stał jak malowane ciele i myslał że deszcz pada"-Masz rację!Ja rozumiem ,że Kliczko reprezentuje wyższy poziom kultury osobistej niż Chisora ale wszystko ma swoje granice!Takiemu wielkiemu mistrzowi brak reakcji na publiczne naplucie w twarz po prostu nie przystoi!Chisora powinien dostać wtedy w morde od Włada ,który moim zdaniem po prostu speniał!
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 28-02-2012 21:10:43 
chisora to mnie niz zero smiec na ringu i po za nim
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:13:14 
brianoconner"chisora to mnie niz zero smiec na ringu i po za nim"-Nie przesadzajmy!Być może poza ringiem to śmieć i prymityw ale w ringu pokazał się z dobrej strony.Chciałbym ,żeby został brutalnie ukarany w ringu przez któregoś z braci ale nie dojdzie do tego jeżeli bądą odmawiać mu walki!
 Autor komentarza: Deter
Data: 28-02-2012 21:15:18 
Ludziom się w tyłkach poprzewracało. Czy jak kierowca autobusu pobije sąsiada, to ma dostać zakaz prowadzenia autobusu?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:17:53 
Przynajmniej prawdziwy nmęszczyzna za taką zniewagę pragną by zniszczyć Chisore w ringu!Jeżeli bracia odmawiają konfrontacji w ringu za kary za skandaliczne zachowanie to co z nich za męszczyżni?!
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 28-02-2012 21:21:25 
Ja rozumiem, że Oni mają wysoką kulture osobistą ale gdyby Władka lub jego kobiete ktoś napadł na ulicy to też by nic nie zrobił bo nie wypada. On jest jakiś flegmatyczny. Bardziej szanuje Vitka
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:21:48 
Deter ludzie nie są głupi będzie to wyglądało na próbę wymigania się od konfrontacji z grożnym rywalem!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:26:22 
Dresiarz Gdyby jakieś oblechy zaczeły macać kobiete Władka ten stałby z boku i prosił:No co wy robicie?Zostawcie ją ,proszę to moja dziewczyna zostawcie ją bo naskarżę Vitkowi!MAMO RATUJ!!!
 Autor komentarza: cratos
Data: 28-02-2012 21:34:01 
No cóż Chisora poza ringiem może i jest prostakiem i chamem. Ale dał dobrą walkę. I Władek powinien dać mu walkę rewanżową za brata aby wyrównać rachunki w ringu. Jak to zawsze gadają że tam wszystkich przeciwników sprawdzą. A jak nie no to być może mają respekt do Chrisa i wolą maluśkich i powolnych starych przeciwników. Aby kasa się zgadzała z RTL i reklam.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 28-02-2012 21:36:00 
Bokser nie musi być wykształcony , dobrze się wysławiać lecz wydaje mi się że powinien mieć w sobie troche agresji. Tyle trenuje i gdzie ta jego pewnośc Siebie.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-02-2012 21:37:17 
@Kostroma
Przyrównujesz sytuację na ulicy do pojedynku znanego parę miesięcy wcześniej ,za grube miliony ? powodzenia . Nie pomyślałeś ,że Wlad przez uderzenie Chisory mógłby odwołać cały pojedynek przez wywołanie burdy ? .
PS. Czasami myślę ,by konta z boksera połączyć z tymi z Facebooka , może wtedy ludzie by pisali normalniej
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:37:41 
cratos nic dodać nic ująć!Zgadzam się w 100%
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 28-02-2012 21:38:01 
Pierwszy raz widzę, aby trener podpowiadał co musi zrobić jego przeciwnik żeby zagrozić jemu podopiecznemu...lol :D
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-02-2012 21:43:13 
KOSTROMA

u mnie Steward aż tak dużej antypatii nie wywołuje, ale często w jego wywiadach da się zauważyć pewną poprawność polityczną, która nie zawsze oznacza obiektywizm, zwłaszcza jeżeli chodzi o jego podopiecznych. Może nie kłamie ale unika niewygodnych dla siebie tematów. Zapytany o Chisorę nie wspomina o jego dobrej postawie w ringu a skupia o jego zachowaniu poz ringiem jakby to było najważniejszym kryterium zawodnika. Wcześniej np. z Heleniusem Chisora również nie zachował się należycie na ważeniu, ale nikomu to wtedy nie przeszkadzało.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 28-02-2012 21:44:34 
Ostatnio moda na karanie Derecka, kto da więcej.
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 21:46:17 
@Dresiarz @Kostroma Macie racje. wladek powinien chisorze taka plombe zajebac z prawej zeby pieciu lekarzy mu szczękę skladało.

@szansepromotions. Masz racje, tak by było. Walkę pewnie by odwołano, Wladek moze dostalby jakas kare ale honor by zachowal, szacunek u rywali a PRZEDE WSZYSTKIM szacunek u siebie. Bo mysle ze Wladek tez czuje sie z tym zle. Walka? co z tego zeby ja odwolano? Kliczkowie by nie zbiednieli. A zreszta...walka by pewnie byla tyle ze nie oficjalnie a team Kliczko vs team Chisora:):) Ja stawiam na tych pierwszych;)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 21:47:44 
szansepromotions powinien go chociaż popchnąć momentalnie znależli by się ludzie ,którzy by ich rozdzielili.Nie pomyślałeś o tym ,że Chisora plując na Władka sam sprowokował sytuację ,która gdyby zaistniała mogła by uniemożliwić odbycie się pojedynku??Wład nie reagując na oplucie w twarz zrobił z siebie pośmiewisko!Jedynym sposobem wyrównania tego rachunku jest spuszczenie Chisorze wpierdolu w ringu.Jeżeli po takiej sytuacji Władek nie pragnie konfrontacji to sorry ale albo coś faktycznie jest ze mną nie tak ,że tego nie rozumiem albo Wład to gość bez honoru!
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 28-02-2012 21:54:03 
Zdyskwalifikować Chrisore dożywotnie , że ten napłuł Wladzi na twarz. A Władzi proponuje po Mormecku zabrać np Banksa z junior cięźkiej i wmówic ludziom jaki to nie jest groźny dla niego przeciwnik. Św Tomasz też byłby groźnym przeciwnikiem dla niego gdyby sraczka i aklimatyzacja mu nie przeszkodziła i bóg by mu pozwolił wygrac oczywiscie
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-02-2012 21:59:15 
@JeamBeam
@Kostroma
A jeśli podczas tej szarpaniny coś by się Vitkowi/Wladowi albo Chisorze stało ?
Za duże pieniądze zostały włożone w ten pojedynek by Wlad od tak mógł sobie wyciągać ręce (zwrot za bilety ludziom , za wynajem hali , zwrot pieniędzy od sponsorów , zwrot za prawa telewizyjne, kary od tv za nie odbycie się pojedynku ) , już nie mówiąc o zniszczonym wizerunku ułożonych chłopaków ,już nie mówiąc ,że jakby coś się stało Władkowi-czyli druga walka odwołana i efekty jak napisałem powyżej , to nie jest zgubienie dychy tylko całkiem poważna sprawa .
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:00:05 
Szansepromotions:"PS. Czasami myślę ,by konta z boksera połączyć z tymi z Facebooka , może wtedy ludzie by pisali normalniej"-Dlaczego?mógłbyś pojaśnić bo nie obczajiłem?:)
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 22:01:48 
Chodzi mu pewnie o to ze na facebooku kazdy jest soba a nie incognito
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:06:23 
szansepromotions Spoko ja rozumiem aspeks biznesowy Wład odpuszcza żeby nie popsuć sprawy ale pała chęcią zemsty i dąży do pojedynku z Chisorą w którym go demoluje a przy tym zgarnia jeszcze większą kasę bo pojedynek cieszy się ogromną popularnością.Problem w tym ,że na daną chwilę wszystko wskazuje na to ,że ani Władek ani Vitek nie palą się do takiej walki a przecież byłby to większy zarobek niż z jakimkolwiek innym rywalem ,większe wyzwanie sportowe i możliwość wyrównania rachunków!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-02-2012 22:07:12 
Rozumiem że Steward musi robić reklamę że zapowiada się dobra walka ale porównywanie Mormecka do Tysona jest żałosne i śmieszne.Oprócz wzrostu nic ich nie łączyło a ciągle wpierany jest kit ze Francuz będzie w takim stylu walczył.Kliczkowie to mistrzowie propagandy cos im zostało z ZSRR.
 Autor komentarza: Dresiarz
Data: 28-02-2012 22:08:56 
Płaskiego mógłbym mu dać a napewno zaraz by ich ktoś rozdzielił i tylko podgrzali by atmosfere przed walka :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:09:04 
JeamBeam Acha jasna sprawa teraz rozumiem.
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 22:09:40 
Jeszcze na konferencji byla mowa o eliminatorze do Witalija pomiedzy Hayem a Chisorą a potem juz... Berni Bonte za zakala boksu z wszystkiego sie wycofal.
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:09:50 
Steward gada glupoty...
Wladimir juz mial wyjsc do Chisory dwa razy i wiemy jak to sie skonczylo...
Moze cos Emanuel powie madrego i racjonalnego na temat wyboru takiego Mormecka?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-02-2012 22:10:05 
Steward w ogóle nie ma własnego zdania mówi neutralnie praktycznie to samo co Kliczkowie...
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:12:02 
Kliczkowie i caly ich ten managment to kretacze...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 28-02-2012 22:14:23 
A co o tym powiecie panowie?

Boente broni Kliczki: "On nic nie wiedział o bójce"

Niezłe jaja no nie i pokazuje ewidentnie że ktoś coś tu miesza i chcą sie pozbyć Chisiory albo pompują balon że sami na nim odlecą..
Z dnia na dziń karmią nas tymi informacjami a sami ruscy już w to niewierzą...
DOBRANOC!!!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 28-02-2012 22:16:13 
speed
bezol72@o2.pl

POZDRAWIAM!!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-02-2012 22:16:49 
Każdy wie że Kliczkowie udają dżentelmenów że każde z ich słów to marketing tylko najbliżsi wiedzą jacy są na prawdę...
 Autor komentarza: krajana
Data: 28-02-2012 22:20:18 
Dla mnie Kliczkowie zachowali się jak przysłowiowe "dziewczynki" a szczególnie Władimir. Rozumiem że są bardzo spokojni i nie dają się wyprowadzić z równowagi i rzeczywiście jakby odpowiedzieli w podobny sposób Chisorze to mogła by być bijatyka i walka odwołana ale... Chisora pluje ironicznie Władkowi w twarz a ten nawet go nie odepchnął jeszcze się uśmiechnął ! Dla mnie to już była przesada , prawdziwy mężczyzna (nawet opanowany a szczególnie bokserzy) powinni choć go odepchnąć. Oni chyba rzeczywiście nie trafili na dobry zawód bo takie "aniołki" powinni uprawiać golfa albo grać w ping ponga. Vitalii był zaskoczony tym plaskaczem i przede wszystkim było widać po jego twarzy że nie może się doczekać aż mu się odpłaci a Władimirowi to się chyba podobało...

PS. Co do newsa to uważam że powinien maksymalnie rok zawieszenia choć jeśli to by tylko ode mnie zależało to by nie dostał zawieszenia a jedynie karę finansową i tzw zawiasy bo jednak inni mogą podłapać i wtedy mógłby się zrobić "Meksyk" na tych konferencjach,walkach. A Haye już powiedział że z Chisora nie powalczy bo wie że może przegrać a wtedy straci szansę na wypłatę życia. Haye nie jest prawdziwym bokserem bo nie ma jaj choć muszę mu przyznać że umjejętności ma spore ale to nie wystarczy.
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:20:23 
Faraon

A co o tym powiecie panowie?

Boente broni Kliczki: "On nic nie wiedział o bójce"

Tak samo jak nic nie wiedzial o tym jak David w kazdym wywiadzie mieszal ich z blotem, szydzil z nich jak z pary glupkow z zespolem Downa, paradowal w kultowych juz koszulkach ale mimo tego trzeba jemu reke podac i ladnie sie przy tym usmiechnac...
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:22:11 
bezol72 pozdro
 Autor komentarza: bane777
Data: 28-02-2012 22:22:40 
Zdrowy Witek zrobi miazgę z takiego zera jak chisora
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 22:24:01 
A tam..staloby sie Wladkowi. Golocie sie nic nie stalo w tych jego epickich bojach hehe a tam cale trybuny ruszyly do boju. Co dopiero Wladkowi w Niemczech bez rekawic a Chisora w rekawicach.

@szansepromotions

patrzysz na to krótkowzrocznie. Nie bierzesz pod uwagę ze w dalszej perspektywie przyniosloby to Kliczkom zyski. Oprcz najwazniejszego czyli honoru, zyskaliby wieksze zainteresowanie nastepnymi walkami z Chisorą zwłaszcza i tym samym wieksza kase. Zbiedniec by nie zbiednieli.

A tak to Wladimir w oczach kibiców nie zyskal. Przeciwnie stracil. Jak myslisz co zrobilby Tyson w tej sytuacji? hehe nie chcialbym byc w skórze Chisory. I co? ludzie go za to kochali i szanowali. Ludziom imponuje sila. A racja bylabhy po stronie Wladka.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 28-02-2012 22:24:53 
Wina przy doborze rywali leży tylko po stronie Kliczkos? Nie. Myślicie ze nie wysyłają ofert do innych bokserów, lepszych i mogących dać dobra walkę? Wysyłają, tylko nikt nie bierze pod uwagę ze reszta sra w gacie przed łomotem życia. Na walki zgadzają sie bokserzy u schyłku kariery aby zarobić duży szmal na emeryturę. Wina leży po środku.
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:26:37 
Zdrowy Witek wylapie jakiegos cepa na bark i nie bedzie juz taki zdrowy...
Chisora pokazal reszcie gdzie trzeba uderzac i jak wyeliminowac dyszle zdrowego Witka...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:26:53 
Jakie konsekwencje poniósł Bowe po tym jak wypłacił sierpa Donaldowi na konferencji wie ktoś może?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-02-2012 22:28:18 
Kliczkowie tacy są że każdy może ich obrażać pluć na nich byle tylko walka dobrze się sprzedała...
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:31:29 
MrAdam

Troche w tym prawdy jest a kolejna sprawa to niewolnicze kontrakty ktorych wiekszosc tzw 'czolowki' HW nie jest w stanie zaakceptowac. Klitschos chca wszystko i wszystkich miec pod kontrola ale sporo rywali sie na to nie zgadza a pozatym to Witaliy niedlugo odejdzie i skoncza sie zapiski o rewanzu z bratem w razie porazki...
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 22:34:36 
@speed

Myslisz ze ktokolwiek pokona Wladimira przez nastepne 5 lat?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 28-02-2012 22:36:34 
JeamBeam
Niebendzie następnych 5 lat..
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 22:38:29 
Jak to nie ?
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:41:02 
bane777 myślę ,że nie ma kogoś takiego jak "zdrowy Vitek".Ja pamiętam ,że już wiele lat temu oficjalnie mówiło się o jego problemach ze stawami barkowymi i kilku operacjach jakie musiał przejść.Vit pomimo tych problemów walczył przez całe lata na najwyższym poziomie bo wspaniałe umiejętności,warunki i serce do walki ale myślę ,że nieco "drewniany" sposób bicia ciosów to właśnie efekt owych kontuzji i konieczność chronienia stawów.
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:41:09 
JeamBeam

Wladimir nie wytrzyma w sporcie przez kolejne 5 lat. Na sama wiadomosc o walce z Chisora miesnie plecow jemu nie wytrzymywaly...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-02-2012 22:42:58 
krajana

jeżeli chodzi o karę dla Chisory to mam podobne zdanie. jakaś kara dla zasady i ku przestrodze dla innych powinna być, ale w granicach zdrowego rozsądku. Może rok zawieszenia. Nie mam nic do Chisory, ostatnio zaimponował mi bardzo swoją postawą w ringu i zyskał tym u mnie sporo sympatii, ale te zajścia poza ringiem do godnych pochwały nie należą.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 28-02-2012 22:46:10 
To w takim razie jakie kary powinien otrzymać Gołota za walenie Bowa po jajach i związaną z tym gigantyczną awanturę po ich pierwszej walce?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 28-02-2012 22:49:33 
Steward to sprzedawczyk,mówi to co mu karzą
Pamiętam jak przed walką z Hayem najechał bezczelnie Lennoxa gdy ten powiedział że Boks Kliczki jest dobry na leczenie bezsenności .
Kliczki natomiast udają kogoś kim nie są ,zawsze zgrywają "ostatnich sprawiedliwych"
Po bójce na konferencji Kliczko-Chisora ,Vitalij bił brawo Hayeowi i przybił z nim sztamę.
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:50:33 
...'Dereck Chisora (15-3, 9 KO) został ukarany przez federację WBC natychmiastowym usunięciem z rankingu kategorii ciężkiej. Decyzja federacji jest konsekwencją nagannego zachowania "Del Boya", który dziesięć dni temu spoliczkował Witalija Kliczkę (44-2, 40 KO) podczas ważenia przed walką o należący do Ukraińca pas World Boxing Council.

Anglik ponadto nie będzie mógł boksować o tytuł mistrzowski WBC, przy czym zakaz póki co jest bezterminowy. Gdyby Chisora chciał w przyszłości zawalczyć o "zielony" pas, musiałby najpierw poddać się terapii kontroli gniewu. Przewidziane jest także nałożenie na "Del Boya" grzywny, jednak jej wysokość nie została jeszcze określona.'
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:53:40 
Poczatek klopotow Chisory oby tylko nie byl poczatkiem konca jego zawodowej kariery...
Ogolnie to szkoda mi troche Derecka...
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 22:58:38 
Ostatnio czytalem wywiad w gazecie z jego byla dziewczyna (pochodzenia Iranskiego jak sie nie myle) ktora pobil tylko dlatego ze ktos w sms-ie napisal do niej 'babe'...
 Autor komentarza: speed
Data: 28-02-2012 23:02:01 
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article4156018.ece


Tutaj jest ten wywiad jesli ktos jest zainteresowany
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 28-02-2012 23:03:56 
KOSTROMA

jestem ciekawy czy Khoren Gevor, który po walce z Robertem Stieglitzem rzucił się na sędziego, został za to ukarany. w boksie już tyle widziałem, że to co zrobił Dereck nie robi na mnie wrażenia i nawet z przymrużeniem oka patrzę na tych co robią z tego sensację i przeżywają to zajście. Z drugiej strony dobrze by było gdyby jakieś kary za takie rzeczy były, ale zdecydowanie jestem przeciwny robieniu z Chisory kozła ofiarnego, bo trochę na to się zanosi.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-02-2012 23:29:57 
http://www.youtube.com/watch?v=CazpfKZRo4w
Zobaczcie co robi szpila jara cygara....
 Autor komentarza: JeamBeam
Data: 28-02-2012 23:33:42 
Khoren Gevor mial racje choc zajebal nie temu sedziemu co potrzeba. Wszystkim punktowym powinien lanie sprawic.

Żadnej walcki Chisora Wladimir nie bedzie. Wladimir nie przezyje walki z Jeanem. Jak to będzie po Polsku? Józek?

Mam pomysl na promocje walki Mormeck Kliczko. Mormeck moglby wejsc w stroju księdza do jakies muzyki mniszej, a tytuł walki: ostatnie namaszczenie.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-02-2012 23:46:51 
@ghostbuster
Tak ,dostał karę , zawieszenie na pół roku
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 29-02-2012 01:14:30 
Kolejny wystraszony zawistny człowieczek.Ciekawe że za czasów Tysona i Lewisa świat bokserki tak sie nie wypowiadał. Żenada.Sami tchórze bez honoru.
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 29-02-2012 01:17:39 
Ciekawe dlaczego WBC nie wyciagala takich konsekwencji w stosunku do Lennoxa jak sie lał z Rahmanem? Wystarczy być mistrzem zeby byc nietykalnym?Ośmieszaja się!
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 29-02-2012 01:34:19 
Emanuel! Przyznaj, że Władek kazał Ci to powiedzieć bo inaczej zwolni Cię z pracy O_o

Chyba sam nie wierzysz w to co powiedziałeś...
 Autor komentarza: Pseudopisarz
Data: 29-02-2012 01:45:40 
GDY ZAGROZISZ KRÓLOWI ZOSTAJESZ ŚCIĘTY!!!
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 29-02-2012 04:20:35 
Nie wyskakuj cie tu z Lewisem i Rahmanem oni tam obaj mieli sobie coś do powiedzenia tak samo w innych przypadkach jak TYSON LEWISS czy Barrera Morales tam zła krew była od poczatku z obu stron .A pamietacie jeszcz\e zdjęcia z konferencji w Londynu wspólne zdjęcia i uśmiechy..A tu dwie konferencje ładnie grzecznie , az nagle Chisora jeb Vitka wali w jape a na Włada pluje to jest chamstwo i kropka.I co Chisora dał dobra walke teraz jak sie przeżyje walke z Kliczkami to już sie jest zbawcą wagi cięzkiej .Ja chętniej bym obejrzał walkez obowiąskowym pretendentem WBC tym wielkim Kanadyjczykiem nazwizka nie pamietam.
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 29-02-2012 04:28:32 
A zapomniałem dodać ze nie jestem za karaniem Chisory jakimiś zawieszeniami te 100 tyś to wystarczająca kara.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.