PRICE vs McDERMOTT - DEMOLITION

Brytyjska nadzieja wagi ciężkiej, David Price (12-0, 10 KO) błyskawicznie rozprawił się wczoraj z bardzo solidnym Johnem McDermottem (26-8, 17 KO), prawdopodobnie kończąc jego karierę. Czy mistrz Wielkiej Brytanii, Tyson Fury (17-0, 12 KO) zdecyduje się teraz na walkę z Pricem? Według Steve'a Bunce'a nie będzie miał wyjścia - presja BBBofC, mediów i kibiców okaże się zbyt duża. Bunce uważa również, że Price będzie faworytem pojedynku z Furym. Trudno się z nim nie zgodzić, choć enigmatycznego mistrza z pewnością nie należy skreślać.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: karko
Data: 22-01-2012 09:16:25 
No to Tyson Fury będzie miał "1" w rekordzie;)
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 22-01-2012 09:23:04 
Ja bym tu Furego nie skreślał, Price może wygladać fajnie w ataku, ale sensownej obrony to ja u niego nie widzę. Ktoś z dobrym uderzeniem go prawdopodobnie znokautuje.
 Autor komentarza: redd
Data: 22-01-2012 10:14:31 
Bardzo lubię boks Pricea. Moc i technika, zdaje się być kompletnym zawodnikiem pod tymi względami. Ciekawi mnie to, czy potrafi przyjąć mocny cios. Podobno w amatorce z jego odpornością było średnio, a na zawodowstwie nikt jeszcze nie dobrał mu się do skóry. Liczę, że Price odstrzeli Furego, tylko czy Tyson weźmie tę walkę?
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 22-01-2012 10:27:16 
Nie wiem co po takiej walce myśleć, niby jest ko 1, ale po prawie każdym sierpie można było go skontrować.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-01-2012 11:22:40 
Na pewno walka Fury vs Price byla by ciekawa ale czy ktos bylby w niej wyraznym faworytem?..otoz moim zdaniem nie..zarowno jeden jak i drugi maja bardzo dobre warunki fizyczne, podobna sile, chyba podobne umiejetnosci i doswiadczenie..na Wyspach na pewno bedzie to hit..
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 22-01-2012 11:30:56 
jestem ciekawy jak zareagował na wczorajsze zwycięstwo Tyson Fury. Mi się wydaje, że będzie on chciał wziąć tą walkę, nie tylko ze względu na presję angielskich kibiców, ale i sam charakter Furego. Przeszkodą może być promotor Tysona, który pewnie nie wyrazi na to zgody. Fury nie pogodzi się z opinią, że jest na wyspach jest ktoś lepszy od niego w wadze ciężkiej, będzie chciał udowodnić, że jest najlepszy. tak mi się wydaje. Jego ewentualna porażka z Davidem nie przekreśla jego kariery bo ma jak na razie 23 lata, a przy tym wzroście prime osiągnie pewnie około trzydziestki.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 22-01-2012 12:01:00 
Fury = najbardziej przereklamowany bokser w HW :) Price, powinien go zniszczyć, Fury miał problemy praktycznie z każdym journeymanem.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 22-01-2012 12:07:05 
Filmik niestety już nie działa :/
 Autor komentarza: grzesiekstaw
Data: 22-01-2012 12:16:34 
benwetz, trudno się z tobą nie zgodzić, przecież Fury w pierwszej walce z McDermottem powinien przegrać. Swoją drogą to John nie ma warunków na wagę ciężką....
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-01-2012 12:22:36 
Już się zaczęła cezura w necie!!!Dobrze że wczoraj walkę na żywo zobaczyłem.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 22-01-2012 12:27:12 
benwetz
Masz racje i jestem tego samego zdania!
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 22-01-2012 13:27:53 
też zauważyłem to co wielu użytkowników, a mianowicie że Price pomimo że 3 razy położył szklanego Mcdermotta to sam wyłapał w prawie każdej akcji potężny cios na głowe, z taką obroną to daleko nie zajedzie nie podniecajcie się tak.
 Autor komentarza: xionc
Data: 22-01-2012 14:35:28 
wie ktos gdzie mozna te walke obejrzec, jakis link, plese? :)
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 22-01-2012 15:13:35 
Mcdermott szklany??? hahahaha .... bardzo niebezpieczny zawodnik ...ale to definitywnie nie byl jego dzien... Price coraz lepszy...pewny siebie, zmotywowany...
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 22-01-2012 15:21:04 
a jak inaczej mozna powiedziec jak koles sie przewraca 3 razy w pierwszej rundzie po nieczystych ciosach? Od wczoraj jest dla mnie szklany, wczesniej bym tak nie powiedzial.

"Price coraz lepszy...pewny siebie, zmotywowany... " ta pewnosc siebie objawiała się zbieraniem wszystkiego na twarz, lubie go, ale z taką obroną to równie dobrze on może leżeć w pierwszej rundzie
 Autor komentarza: ramirez82
Data: 22-01-2012 16:07:00 
http://www.youtube.com/watch?v=LS4ahZTqlR8
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 17:41:48 
Patrzac subiektywnie na obu piesciarzy, oprocz bardzo dobrych warunkow fizycznych, nie widze u nich niczego co by mowilo bokser zawodowy. Bardzo mierne ofensywne umiejetnosci a defensywa zarowno Fury'ego jak i Price'a to juz zdecydowanie jest smieszna. Pamietam jak bardzo cynicznie wiekszosc z was wypowiadala sie o zdolnosciach Michaela Granta, jego braku mobilnosci, zlej obronie, przecietnych umiejetnosciach etc... Podwojne standardy sa wszechobecne, ale jezeli juz oceniacie kogokolwiek, to bez wzgledu na sympatie czy anypatie, proponowalbym wykreowanie na wlasne potrzeby pewnych elementow ewaluacyjnych, ktore pozwola na zachowanie zdrowego balansu ocen.
Powiem szczerze, ze wasze zachwyty nad takimi jak Helenius, Fury, Price, Dimitrenko, Ustinov etc, sa dla mnie osobiscie nie tylko ze nie zrozumiale i nie poparte faktami, ale wrecz powiedzialbym iz sklaniaja mnie do niezbyt pozytywnych stwierdzen odnosnie waszej wiedzy z zakresu boksu zawdowego.
Swoja droga, wczorajsza walka Price-McDermott udowodnila tylko, ze jezeli urodziles sie Godzilla, masz zawsze szanse by pojedynczym uderzeniem znokautowac innego piesciarza. O czym to swiadczy? Absolutnie o niczym, a juz z pewnoscia nie o bokserskich umiejetnosciach. Jezeli walka typu Fury-Price mialaby byc wielkim hitem w UK, to wciaz sie ciesze z faktu, iz nasza rodzima scena wago ciezkiej nie wyglada az tak zle...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 17:45:39 
"lefthook2012 Data: 22-01-2012 15:13:35
...Price coraz lepszy...pewny siebie, zmotywowany..."

Nie chce byc cynicznie ustosunkowany do powyzszych wypowiedzi, ale czy to mozliwe, ze Price byl gorszy niz jest teraz? Oczywiscie mowie o jego zdolnosciach?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-01-2012 17:54:30 
Można być gorszym (vide Chisora w walce z Furym), albo można się zatrzymać w rozwoju, więc nie widzę nic dziwnego w zdaniu "Price coraz lepszy".

Jak dla mnie, przy obecnej mizerii wagi ciężkiej - Price wygrywa z Furym, poza tym wydaje się być bardziej profesjonalny w swoim podejściu do boksu.

Obronę ma faktycznie dziurawą, te lewe proste małego Johna wchodziły zbyt łatwo, niemniej - znaczny dorobek amatorski świadczy też o potencjale. Nie wiem w czym ma być gorszy, np. od amerykańskiego prospekta, który jest dla mnie podobny do Price'a - Wildera, a który ma wg. mnie mniejsze szanse na zwojowanie czegoś w HWD.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-01-2012 17:56:59 
A, chciałem napisać, że "przy obecnej mizerii wagi ciężkiej Price wybija się ponad przeciętność".
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 18:05:55 
"Matys90 Data: 22-01-2012 17:54:30
...Nie wiem w czym ma być gorszy, np. od amerykańskiego prospekta, który jest dla mnie podobny do Price'a - Wildera, a który ma wg. mnie mniejsze szanse na zwojowanie czegoś w HWD. "

Prosze bardzo. Porownanie Deontaya Wildera do Davida Price's sprowadza sie w gruncie rzeczy do kilku podstawowych elementow, ktore sa tak bardzo istotne w boksie zawodowym. Opieram swa opinie na ostatnich 3 walkach Anglika i ostatnich 5-6 naszego piesciarza. Przede wszystkim zdolnosci techniczne Wildera sa nieporownywalnie wieksze i z materialow video wynika jednoznacznie, ze przewaga szybkosci jest bardzo wyraznie po stronie Deontaya. Trudno ocenic sile ciosu jednego jak i drugiego, gdyz mam wrazenie iz jest bardzo podobna. Balans i mobilnosc Wildera to juz prawdopodobnie cechy genetyczne i tego Price nie bedzie mial juz nigdy. Zwroc uwage rowniez na dynamike wyprowadzania ciosow w wykonaniu obu piesciarzy. Czy daj enam to jakikolwiek material do wnioskow? Oczywiscie.
Ponadto, reasumujac ten potencjalny pojedynek prospektow, gdyby do niego doszlo juz dzisiaj, Wilder pokonuje Price'a w pierwszej drugiej rundzie a powodem do takiego stwierdzenia jest fakt, ze Anglik nie grzeszy odpornoscia na ciosy (popatrz na jego kariere amatorska) a jego obrona jet wrecz paradoksalnie slabiutka. Sadze, ze pierwsza wymiana bomb w wykonaniu tych dwoch i Anglika kariera jest zakonczona. To oczywiscie na dzien dzisiejszy.
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 18:11:22 
"Matys90 Data: 22-01-2012 17:56:59
A, chciałem napisać, że "przy obecnej mizerii wagi ciężkiej Price wybija się ponad przeciętność"."

Oczywiscie waga ciezka w chwili obecnej jest dosc slaba, ale niez znaczy to, ze wystarczy sie urodzic dwumetrowcem i jesc duzo, by byc ponad przecietnym ciezkim. Raz jeszcze, nie rozumiem zachwytow nad piesciarzami pokroju Price, Fury, Dimitrenko, Helenius etc...
Sam fakt, ze musze to podkreslac, zle swiadczy o wspolczesnej dywizji ciezkiej.Pomijam dominatorow Klitschkos a ciesze sie, ze w nowej fali jest Mitchell, Wilder i kilku nowszych piesciarzy, ktorzy pozostawili kariere w NFL lub lidze "koledzowej" by zajac sie boksem. Ponadto mamy jeszcze Adamka, Chambersa, Arreole,Povetkina, Boytsova jak rowniez powracajacego Haye...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-01-2012 18:25:09 
Wilder to w amatorce przegrał z naszym leniuszkiem - Krzysztofem Zimnochem ;D

Rywale Wildera to jest śmiech na sali, poza tym dziwna jest jego budowa fizyczna. Drągal 201 cm, a on przecież w amatorce walczył do 91 kg, zresztą wtedy w tej jego kategorii wagowej wygrał Czakijew, który walczy w cruiser.

Nie wiem skąd ten pomysł, że Price ma szklankę, bo bardziej Wilder mi wygląda na takiego, który szybciej poleci w wymianie.

W amatorce przegrał minimalnie z Heleniusem na punkty, z Furym wygrał w amatorce wyraźnie, brąz na IO zdobył, bo w półfinale spotkał legendę amatorki - Roberto Cammaralle.

Wilder dorobek w amatorce ma znacznie mniejszy i dodatkowo w wadze cruiser :P

Poza tym absurdalne jest dla mnie stwierdzenie, że Wilder wygrywa z Pricem w 1-2 rundzie :D Żaden z niego Tyson, a nie wiem skąd Twoja opinia o szklance Price'a.

Tu, np. wygrany pojedynek Price'a z innym prospektem ciężkiej, z mocnym kopnięciem (Magomed Abdusalamov)

http://www.youtube.com/watch?v=l9sfNntildw
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-01-2012 18:32:16 
Chambers po porażce z Kliczko już się chyba nie odbuduje, czekałem na jego pojedynki z Thompsonem i Liachowiczem, ale coś zawsze na tydzień przed walką zaczynają go boleć plecy :/

Poza tym, na dzień dzisiejszy z pewnością bardziej cenię Mitchella niż Wildera, który jest na razie strasznie napompowanym balonikiem.

" Ponadto mamy jeszcze Adamka, Chambersa, Arreole,Povetkina, Boytsova jak rowniez powracajacego Haye." - Ciekawe, że wymieniłeś tych pięściarzy, bo w starciu z kolosami Kliczko nie mają szans, ale wszelkie pojedynki pomiędzy tymi pięściarzami, mogłyby być bardzo ciekawe, tylko to jest jakby inna kategoria, także wagowa.

PS. ciekawy fakt, Arreola w amatorce (2001 rok) zdobywał Golden Gloves w półciężkiej :D A już 2 lata później roztył się do 107kg :|
 Autor komentarza: Merlin
Data: 22-01-2012 18:33:38 
słabizna, nic ciekawego, jak to już większość naśladuje kliczków z tym lewym prostym
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 18:35:32 
@Matys90 - oczywiscie respektuje twoja opinie, aczkolwiek mam swoja alternatywna. Nie interesuje sie boksem amatorskim, ale staram sie sledzic tych, ktorzy sa tam najlepsi. Widzialem na youtube.com jedna lub dwie rundy z okresu amatorskiego Price's i co sie z nim dzialo po otrzymaniu silniejszego ciosu na glowe. Plywal jakby swiat mial sie skonczyc. Nie pamietam z kim walczyl ale jestem pewien, ze ktos tutaj zaraz wrzuci jakis fragment lub przynajmniej wspomni, z kim Price wygladal tak zle. Technike mozna poprawic, strategiczne zalozenia przed kazda walka rowniez, ale wytrzymalosc na ciosy sie ma lub nie. Ponadto defensywa Price jest zdecydowanie slabsza niz Wildera. Zwroc uwage na ich ostatnich kilka walk. Ponadto, nazywanie przeciwnikow Deontaya slabymi, a Davida znacznie lepszymi jest paradoksalne. zadenm z mnich ie walczyl jeszcze z nikim, kto moglby im zrobic krzywde. Nasze dywagacje sa czysto spekulacyjne, wiec z pewnoscia musimy poczekac do konca roku. Wilder bedzie walczyl na HBO z przeciwnikiem, ktory z pewnoscia da nam jakies odpowiedzi co do potencjalu amerykanskiego piesciarza.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-01-2012 19:44:31 
@cop
Chyba zapomniałeś ,że Wilder leżał z jakimś journeymanem , więc jego szczęka też nie jest zachwycająca , poza tym daje się zauważyć po ostatniej walce znaczny spadek mobilności . Coś przeczuwam ,że chcą z niego zrobić punchera (zamiast dotychczasowego boxer-puncher)
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 20:10:51 
"szansepromotions Data: 22-01-2012 19:44:31
@cop
Chyba zapomniałeś ,że Wilder leżał z jakimś journeymanem , więc jego szczęka też nie jest zachwycająca , poza tym daje się zauważyć po ostatniej walce znaczny spadek mobilności . Coś przeczuwam ,że chcą z niego zrobić punchera (zamiast dotychczasowego boxer-puncher)"

Lezal, ale to bylo raczej spowodowane zlym ustawieniem niz ciosem. Zreszta odpornosc na cisoy nie mierzy sie tym, czy ktor zaliczyl deski, ale tym jak sie zachowawuje wtwoj organizm w czasie takiego momentu. Oczywiscie Wilder nie byl jeszcze powaznie przetetowany, wiec ci ktorzy tak pisza maja absolutna racje. Moja uwaga byla raczej skierowana do tych, ktorzy uzywaja zdecydowanie podwojnych standardow do oceny np. Price'a i Deontaya.
Co do tej mobilnosci Wildera, mysle iz jest to okres szukania stylu poprzez nawarstwianie roznych stratregii rozwoju i treningu. Z ciekawawoascia czekam na jego pierwsza i druga walke na HBO, gdyz wowczas wszyscy bedziemy mogli zobaczyc z czego tak naprawde zbudowany jest mlody Amerykanin.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-01-2012 20:16:15 
Wiesz może kiedy będzie walka Wildera na HBO ?
 Autor komentarza: cop
Data: 22-01-2012 20:30:35 
"szansepromotions Data: 22-01-2012 20:16:15
Wiesz może kiedy będzie walka Wildera na HBO ?"

Z tego co wiem, wstawiony jest w trzecim kwartale 2012 do wstepnego grafiku pojedynkow na HBO Boxing After Dark. Nowe tendencje w tej kablowce wskazuja na chec ustawiania walk piesciarzy amerykanskich z europejskimi. Zobaczymy. Ja z przyjemnoscia zobaczylbym np. Wilder - Dimitrenko...lol...
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 22-01-2012 22:00:04 
cop

chcesz powiedziec ze Dimitrenko to bylby ten sprawdzian dla Wildera? Czy ten 'lol' na koncu wypowiedzi mial wskazywac ze jest wrecz odwrotnie?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 22-01-2012 22:14:33 
Zgadzam się, że na razie to jest wróżenie z fusów, ale po prostu walki Wildera kojarzą mi się z tego, że przeciwnicy nawet nie próbują zbytnio wyprowadzić ciosu, a najbardziej mi zapadł w pamięć ten przeciwnik:

http://sosoboxing.com/boxing-video-watch-online/deontay-wilder-vs-dustin-nichols/

Jak na 11. walkę medalisty olimpijskiego, to trochę kpina :D Już sobie wyobrażam, jakby coś takiego sprowadził pan Wasilewski dla Szpilki :D

Widziałem też walkę z Alexandrem, którego w cruiser w pierwszej rundzie położył Włodarczyk :P Trochę cyrk na kółkach na razie...

A szczęka szczęką, ale na takich chudych nogach może być ciężko się utrzymać po mocniejszych ciosach :P
 Autor komentarza: clyde22
Data: 22-01-2012 23:12:08 
David Price jest najlepiej ulozonym technicznie bokserem z tzw. prospektow (jesli mozna go jeszcze nazywac prospektem)i jest to kopia Wladimira Kliczki.Niestety kopia slabsza w niemal kazdym elemencie bokserskiego rzemiosla od oryginalu.Wady rowniez ma podobne a problemy z przyjeciem ciosu przez Price'a nie sa mitem tylko udokumentowanym faktem.O ile zgadzam sie ,ze bylby faworytem starcia z Furym,to jednak tylko pod warunkiem ,ze zawalczylby taktyczna,zdyscyplinowana walke.Jesli poszedlby na zywiol jak wczoraj to szanse sa 50-50.Tak jak ktos napisal Price w "amatorce" pokonal wyraznie Fury'ego ale David byl juz doswiadczonym bokserem a Fury 18-letnim nowicjuszem.Czytalem opinie ogladajacych walke ,ze nokdaun jaki zaliczyl wtedy Price nie nalezal do fleszy i David byl zamroczony.Price'a zastopowal tez bardzo toporny i przewidywalny Stiverne a co do Wildera to mysle,ze tchorzliwy sposob jego prowadzenia przez GBP jest najlepszym dowodem ,ze Deontay moze miec podobny problem do Price'a.Ale wczesniej czy pozniej Wilder i tak musi byc przetestowany przez mocno bijacego rywala bo nie da sie go wiecznie chronic pod kloszem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.