KIMBO POZNAŁ RYWALA

Znany z walk na gołe pięści Kimbo Slice, czyli po prostu Kevin Ferguson (2-0, 2 KO) 11 lutego w stanie Missouri zmierzy się z Robertem Bruce’em (2-0, 2 KO). Mający za sobą również występy w formule MMA Ferguson marzy o podbiciu wagi ciężkiej. Szanse Amerykanina są raczej iluzoryczne, karierą bokserską rozpoczął dopiero w tym roku, czyli w wieku 37 lat.

Kimbo ma również zarezerwowany termin walki na 30 grudnia w Miami, ale do tej pory nie poznaliśmy nazwiska jego przeciwnika. 

Bruce jest nieaktywny od ponad czterech lat i nie powinien stanowić żadnego zagrożenia dla zawodnika promowanego przez Gary'ego Shawa.


Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: up300
Data: 29-12-2011 14:40:52 
Paradoksalnie siła Kimbo tkwi w tym, że nie trenował boksu:)Wydaje mi się, że w ogóle w tym wieku nie powinien już sie brać za trenowanie, tylko napierdzielać tych kelnerów tym co ma:) Czyli surowa siła i dynamika:)Koleś ma kopyto i zmysł walki. Do tego nie pierdoli sie w tańcu jak to mówią tylko dąży do zniszczenia przeciwnika:) A jak zacznie kombinować i stosować nowo poznane techniki bokserskie, to z dzikiego, ulicznego zabijaki stanie się bokserskim kelnerem z mizerną techniką bokserską:)
 Autor komentarza: dulaf
Data: 29-12-2011 14:51:43 
Szpilka miałby z nim kłopoty
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 29-12-2011 15:11:59 
up300
Zgadzam się z Tobą.
 Autor komentarza: costa
Data: 29-12-2011 15:12:19 
Szpilka juz pokazal w jednym pojedynku, ze potrafi wylapac kilka cepow nawet od spasionego kelnera, wiec mysle, ze Kimbo mialby z nim spore szanse...
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 29-12-2011 15:20:14 
Przy tej dominacji Kliczków powinna zostać stworzona osobna kategoria: Zabijaki- widowiskowy nietechniczny boks młócka w ringu- Nagroda główna pas Wbc Killer też zielony.kandydaci: Kimbo Szpilka, Huck po przejsciu do HW. W wersji baltic: Najman
 Autor komentarza: antimadridista1991
Data: 29-12-2011 15:25:14 
Ciekawe czy kiedykolwiek dostanie kogoś lepszego
 Autor komentarza: zbychter
Data: 29-12-2011 15:30:35 
Wiem ze to idiotyczne ale chciałbym zobzczyć go z Władkiem. to mogłaby byc super walka jeżeli kimbo złapałby Kliczkę jakims cepem. ale szansa na to to 0,00000000001% :D
 Autor komentarza: Koko
Data: 29-12-2011 15:42:40 
no kurwa jeszcze walki Kliczko - Kimbo Slice brakuje w tym pierdolniku %-)
 Autor komentarza: Jerome
Data: 29-12-2011 15:44:38 
@zbychter
Moim zdanie Kimbo moglby Klitschke znokautowac i to nawet w pierwszych sekundach walki. Ma czym jebnac i to sie liczy. Kimbo nie kalkuluje, ogien i zabijamy, dlatego KO na Wladku (bo moze na Vitku nie koniecznie) jest bardzo mozliwe. Wiadomo jednak ze zanim o sobie wyrobi jakas pozycje o ile w ogole to zrobi to Klitschko juz bedzie na emeryturce. A szkoda ;]
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 29-12-2011 15:46:52 
Jak tak dalej pójdzie to faktycznie kimbo wyjdzie do ringu z któryms z Kliczko. Bo ile Mormecków (gdzie kursy sa 1,01 na kliczko)zostało do obicia. Za chwilę nawet niemieccy kibice zaczna ziewać
 Autor komentarza: benwetz
Data: 29-12-2011 16:39:29 
Skończcie żartować , że Kimbo mógłby znokautować Kliczkę. Może gdyby Kliczko nie miał rąk , to Kimbo miałby realne szanse.
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 29-12-2011 16:39:41 
Jerome
Haye też ma czym uderzyć , był 100 razy szybszy od Kimbo i 1000 razy lepiej wyszkolony technicznie , a trafił..? Pierdolenie. Kim jest Kimbo..
 Autor komentarza: Kosteq
Data: 29-12-2011 16:45:05 
Ale Haye kalkulował, Kimbo by poszedł na żywioł i chociaż by próbował. Wiadomo, że by przegrał, ale masz większe szanse na lucky punch jak ciśniesz do przodu niż do tyłu jak Haye ;)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 16:47:01 
Kimbo nie potrafil znokautowac golymi rekami amatora -policjanta a mialby znokautowac prawdziwego boksera?Zawsze bedzie wychodzil do ringu z przeciwnikami kladacymi sie za pare dolarow ,bo sa naiwni,ktorzy to kupuja.Nigdy nie zawalczy z prawdziwym bokserem gdyz jego umiejetnosci a nawet sila ciosu sa mizerne jak na profesjonalny boks.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 16:54:09 
Kimbo meczyl sie bardzo dlugo ze szklanym Thompsonem,ktory wielokrotnie byl nokautowany.Poza groznym wygladem,ktory sprzeda sie w filmach klasy C ,Kimbo nie ma niczego do pokazania w ringu.
 Autor komentarza: Deter
Data: 29-12-2011 17:34:13 
Kliczkę mógłby znokautować również Pacquiao. Wystarczy żeby Władek przyjął postawę Ortiza.
Brew pozorom to jest najmniej istotne w boksie, że ktoś może kogoś znokautować. Nokaut to wyidealizowana sytuacja, w realnej walce takich nie ma. Dochodzi sto innych czynników - to one są kluczowe.

Gdyby Władek stał z rozłożonymi rękami jak Ortiz - to zgoda, Kimbo znokautowałby go.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 17:51:21 
Parafrazujac Witalija to Kimbo potrzebowalby kija baseballowego do znokautowania Wladimira .Jest tez opcja ,ze Wlad zaplatalby sie w linach a wtedy dorwalby go Kimbo i ulokowal serie na glowe (pod warunkiem ,ze Slice bylby zabandazowany przez Capetillo).
 Autor komentarza: costamjest
Data: 29-12-2011 19:00:32 
Autor komentarza: clyde2
Kimbo nie potrafil znokautowac golymi rekami amatora -policjanta a mialby znokautowac prawdziwego boksera?

Żałosny ignorancie Kimbo był duszony przez tego policjanta co było niezgodne z zasadami. Tylko przez to przegrał. Dla porównania powiem że nawet najsłabszy zawodnik występujący w UFC w wadze ciężkiej pokonałby W. Klitschke bez wiekszego problemu. Vitalija nie zaryzykuje bo to inna bajka.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 19:10:30 
costamjest Pisalem o walce Kimbo z niejakim Seanem Gannonem;emerytowanym 'kiepskim zawodnikiem mma.Ciosy Kimbo golymi rekami nie potrafily powalic pana ,ktory z boksem nie ma nic wspolnego.W boksie zawodowym na wysokim poziomie nie ma szans nawet Carwin czy Dos Santos nie wspominajac o beztalenciu jakim jest Kimbo.Na szczescie dla promotora Gary'ego Shaw wciaz jest wielu takich jak ty ,ktorzy wierza w umiejetnosci Kimbo(ktory zaslynal obijajac przechodniow w ogrodkach)i ktorzy kupia bilety na parodie boksu z jego udzialem.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 19:24:50 
A jesli uwazasz,ze ktokolwiek z UFC ma szanse z ktorymkolwiek z braci Kliczko w boksie to zycze ci wiecej czasu na ogladanie boksu zawodowego w nadchodzacym Nowym Roku.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 29-12-2011 19:46:50 
Clyde22

jak twoim zdaniem Dos santos nie miałby żadnych szans w bokserskiej wadze ciężkiej, to ty chyba masz downa :O Kimba nie uważam za jakiegos dobregfo boksera,ale w top 50 miejsce by znalazł, a Junior ma swietne umiejentnosci bokserskie i myślę, że w tej chwili zlałby takich Thompson'ów czy Chambers'ów... a w jego wieku , jakby teraz przeszedł do boksu, to za 2, 3 lata mógłby być mistrz nie do zarżniecia..dziekuje
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 19:52:50 
Dos Santos ma umiejetnosci bokserskie wysokie jak na standardy UFC.Czy w tej chwili zlalby Chambersa? Nie zlalby, bo Chambers to calkiem dobrze wyszkolony profesjonalny bokser.A gdyby Dos Santos potrenowal kilka lat to moze ten pojedynek mialby sens.Tez dziekuje.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 29-12-2011 20:02:17 
nie zgodzę się z tobą..w tej chwili treningi bokserskie w ufc dorównują standardom w zawodowym boksie...myślę , że jeśli Junior miałby pół roku na przygotowania do walki z Eddim i skupiłby się tylko na technikach bokserskich, to miałby zajebiśie wielkie szanse na wygraną...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 20:02:55 
Gawlak,costamjest i inni fani Kimbo. Kimbo nie wygralby z rzetelnie podchodzacym do swoich obowiazkow journeymanem i nigdy nie bedzie nawet w setce.Gary Shaw podpisal z nim kontrakt bo rzesza internetowych fanow wciaz pamieta masakrowanie przechodniow w ogrodkach przez Kimbo i chce go ogladac na ringu.Do weryfikacji Slice'a z kimkolwiek powaznym nigdy nie dojdzie bo jego promotor wie ,ze boks Kimbo nie wyjdzie juz poza poziom "freak show".
 Autor komentarza: chudak
Data: 29-12-2011 20:46:39 
Obijanie bumów za większą kasę niż na Youtubie, w MMA się nie udało więc został jeszcze boks.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 29-12-2011 22:46:27 
clyde22

ja nie jestem fanem Kimbo... nie wiem skad to wziałeś :/ ja cały czas mówie o JDS
 Autor komentarza: clyde22
Data: 29-12-2011 22:59:25 
Gawlak Wracajac do JDS to lubie go i cenie.Z tego co mowi wyglada na goscia twardo stapajacego po ziemi i nie sadze zeby wierzyl w pokonanie Eddiego Chambersa w boksie, po kilku miesiacach specjalistycznego treningu.Chambers to dobrze wyszkolony bokser ,ktory przegral tylko z dwoma topowymi ciezkimi na swiecie.Powietkin i Kliczko trenuja boks od kilkunastu lat i mieli bogate kariery amatorskie zakonczone zdobyciem zlotych medali olimpijskich.Boks tych dwoch panow i boks JDS dzieli roznica nie do przeskoczenia w ciagu lat ,jesli jest wogole do przeskoczenia.Boks w UFC nie jest na poziomie boksu zawodowego bo sila rzeczy byc nie moze.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 30-12-2011 00:02:35 
jeśli jesteś fanem mma to wiesz, że JDS , to najlepszy puncher w tym sporcie :) jest dużo przykładów które pokazują , że wieloletnie doświadczenie można zniwelować...Kolejny gość który zrobiłby kariere w HW , to Badr Hari . podobno nawt się przymierza do tego
 Autor komentarza: clyde22
Data: 30-12-2011 00:14:40 
Gawlak A sa jakies przyklady fighterow z innych dyscyplin ,ktorzy zrobili furore na ringach zawodowych?
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 30-12-2011 01:02:16 
Witalij Kliczko
 Autor komentarza: championn
Data: 30-12-2011 03:05:05 
Z K1
 Autor komentarza: championn
Data: 30-12-2011 03:05:30 
CHYBa po 20stce
 Autor komentarza: Virtuti
Data: 30-12-2011 07:49:02 
MÓWCIE CO CHCECIE, JA TAM LUBIĘ GO OGLADAĆ. PRAWDZIWY ZABIJAKA. BEZ NIEGO BYŁO BY JESZCZE NYDNIEJ W HW NIŻ JEST OBECNIE.
 Autor komentarza: maryna
Data: 30-12-2011 12:20:08 
tak tak panie Gawlak Vitali przeszedł do boksu z kikboxingu w wieku 20 lat ,a te twoje gdybania jak by to zawodnik mma pokonal boxera sa śmieszne i robisz z siebie błazna i dałbyś spokuj dla samego siebie
 Autor komentarza: clyde22
Data: 30-12-2011 12:54:34 
Witalij to unikalna mieszanka swietnych warunkow fizycznych,dobrej jak na te warunki szybkosci i motoryki,ringowej inteligencji,mentalnosci mistrza,wysokiej etyki pracy i jednej z mocniejszych szczek we wspolczesnej ciezkiej.Czy panowie JDS i Hadr moga sie pochwalic wyzej wymienionyni cechami?Odpowiedzi na te pytania to w wiekszosci NIE albo NIE WIADOMO.Dos Santos jest zbyt madry,zeby pchac sie do boksu a Hadrowi chyba brakuje pieniedzy.
 Autor komentarza: Gawlak
Data: 30-12-2011 15:10:53 
maryna

possij mi pęto prowokancie...;/

clyde22

znowu przeinaczasz moje słowa :( ja tylko gdybam i przypuszczam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.