MŁODSZY KLICZKO I ADAMEK W PLANACH ARREOLI NA PRZYSZŁY ROK

Nadzieja amerykańskiej wagi ciężkiej Chris Arreola (34-2, 29 KO) oznajmił, że w przyszłym roku chciałby stanąć do walki z mistrzem świata WBO, IBF, IBO i superczempionem WBA wagi ciężkiej, Władimirem Kliczką (56-3, 49 KO), bądź do rewanżu z Tomaszem Adamkiem (44-2, 28 KO).

- Najbardziej chciałbym stanąć w ringu oko w oko z Władimirem Kliczką. Właśnie dlatego ciężko pracowałem w ringu przez ten cały rok, starając się odzyskać dobre imię i szansę walki o mistrzostwo świata - powiedział Arreola.

- Jeśli z jakiegoś powodu walka z Władimirem byłaby niemożliwa do zorganizowania, chciałbym stanąć do pojedynku rewanżowego z Adamkiem. Przegrałem z nim tylko dlatego, że nie byłem należycie przygotowany do walki [przed pojedynkiem z 'Góralem" Arreola zapewniał, że potrzebuje zaledwie dwóch tygodni przygotowań na pokonanie Adamka - przyp. red.]. Wygrał, bo był lepiej przygotowany ode mnie. Nie wierzę, że w istocie Tomasz jest ode mnie lepszy i silniejszy - przekonuje 'Koszmar".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: husta
Data: 24-11-2011 10:24:49 
wedlug mnie Arreola jest juz wypalony. Kliczko KO a Adamek ponownie na PKT.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 24-11-2011 10:31:29 
Ech Jak dla mnie zarówno Arreola jak i Adamek nie zasługują na walkę z braćmi.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 24-11-2011 10:34:47 
Jasne nawet jak schudnie jeszcze 5 kilo to przegra z Adamkiem,poprostu jest gorszy technicznie.
 Autor komentarza: tonka
Data: 24-11-2011 10:46:18 
Krzysiu... silniejszy na pewno nie, ale technicznie o niebo lepszy. Twoją bronią jest tylko siła, technika leży kwiczy. Drepczesz na nogach, jak i dreptałeś, bez względu na fakt, że schudłeś.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 24-11-2011 10:50:34 
Moim zdaniem Adamek by ponownie wygral z Arreola. Sila nie odgrywala by w tej walce jakiejs wielkiej roli. Arreola nie jest typem punchera, ktory wygrywa walki pojedynczym ciosem. Wzrost i zasieg rak sa porownywalne, a z takimi zawodnikami Adamek walczyl cala swoja kariere i umie to robic bardzo dobrze. Wygralby znow szybkoscia, technika i sprytem.

Niestety Adamek nie potrafi dobrze walczyc z kolosami HW mierzacymi po 200cm lub wiecej jak Kliczkowie czy chociazby Grant i nigdy nie bedzie umial.

Walka z Arreola na pewno byla by po raz kolejny bardzo widowiskowa i jestem jak najbardziej za, zwlaszcza, ze HBO jest ta walka zainteresowana.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2011 11:08:18 
Nadzieja amerykańskiej wagi ciężkiej Chris Arreola - Nadzieja na co pytam???
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-11-2011 11:08:40 
Arreola myślisz ,ze po pokonaniu w tym roku :Abella,Aguilery,Releforda,Ahunanya i Butlera i zrzuceniu około 5 kg jest zupełnie innym bokserem i teraz ma szanse z Kliczko lub Adamkiem. Niestety jest w błędzie, na tle takich rywali nie można wyciagnac żadnego wniosku,jedynie czemu służyły te zwycięstwa to poprawieniu rekordu. Naprawde nie widze juz w Arreoli jakiegokolwiek zagrożenia.
Jedynie co jeszcze można sie ponim spodziewać ,ze da dobrą walkę i bedzie ciekawie.
Moim zdaniem on po zrzuceniu wagi stał jakis taki nienaturalny,dziwnie wyglada,tak jakby siłe ciosu stracił, wyszło mu to tylko na niekorzyść.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 24-11-2011 11:08:52 
tomka 100% racji
 Autor komentarza: glaude
Data: 24-11-2011 11:23:28 
Generalnie się z przedmówcami zgadzam.
Mam tylko taka jedną uwagę.
Adamek w walce z Buritosem zupełnie inaczej się poruszął, niż czynił to później. W tamtej walce wygrał nogami (nieamerykańska szkoła Shieldsa).
Niestety ten atut został (prawdopodobnie) pogrzebany prze amerykańską szkołę Rogera.

Dlatego jeśli walka będzie w półdystansie to wygra według mnie Chris. On lepiej zniesie wymiany, a dodatkowo będzie Tomka przyciskał masą w zwarciu i przez to odbierał mu siły.
No chyba że wróci Roni i uratuje to , co jeszcze da się uratować w nogach Górala.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 24-11-2011 11:25:11 
Tomek to przyjmie, przecież nie wypada odmówić rewanżu :)
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 24-11-2011 11:36:38 
Arreola ma szansę wygrać te walkę z Adamkiem jak skoczy na Adamka jak na wcześniejszych rywali ostatnich pary walkach to Adamkiem będzie musiał zamówić pobyt w szpitalu Arreola raz tylko trafi Adamka a ten będzie leciał z jednego końca na drugi
 Autor komentarza: Rogs
Data: 24-11-2011 11:42:00 
Arreola to jest jak ten Rosjanin Abdusalomow,którego wczoraj był tutaj film,tylko,ze Arreola z pochodzenia meksykanin promowany przez tv w USA i wstawiany do roznych rankingów jak zawodnik z TOP jest znacznie popularniejszy i rozpoznawany w świecie boksu. Pierwsza lepsza weryfikacja z kimś,poruszajacym wyżej niż przeciętność i znajacym sie torche na technice i Cris znowu zostanie obnażony.

glaude

Po cześci też masz racje,bo po Chrisie, Adamek do Vita dobierał coraz to gorszych rywali,a na tle takiego kogoś to 0 rozwoju.
I trzeba też zauważyć,ze za kilka miesięcy minie już od tej walki 2 lata.
Wiec gdyby doszło do tej walki to myśle ze byłba to połowa 2012. To juz wtedy nie 34 letni Adamek tylko 36, a w jego boksie szybkość to element kluczowy.
 Autor komentarza: SGS
Data: 24-11-2011 11:48:02 
Autor komentarza: Antonioo
Data: 24-11-2011 11:25:11

Najpierw powinien dać rewanż Gołocie i McBridowi.
 Autor komentarza: Hoody
Data: 24-11-2011 11:49:18 
Adamek to nie Gołota, żeby przegrać przez presję przeciwnika od pierwszych sekund, poradzi sobie. Szanse Arreoli widzę tylko w tym, że lanie od Kliczki mogło rozbić naszego boksera.
Mogę się założyć, że po zrzuceniu koszmarnej nadwagi Chris byłby cruiserem, niby coś tam schudł ale nadal jest spasiony jak świnia.
 Autor komentarza: SGS
Data: 24-11-2011 11:55:32 
Adamek nie potrzebowal mocniejszych przeciwnikow, jego wartosc w wadze ciezkiej jest po prostu bardzo mała, mial juz problemy z przecietnym Estrada czy slabym Grantem. Oczywiscie wybranie Maddalone, a zaraz po nim Mcbride było skandaliczne,ale Adamek od poczatku liczyl na duze pieniedze w walce o tytul.
 Autor komentarza: brianoconner
Data: 24-11-2011 12:10:31 
Adamek niech walczy z Pudzianowskim w boksie bo taki sam poziom prezentuje jak on ciekawe kto by wygrał
 Autor komentarza: Miro
Data: 24-11-2011 12:11:02 
Zgodzę się z Glaude. Schields rewelacyjnie przygotował Tomka pod Arreolę. Wiedział że Tomka nogi mogą być atutem żeby zniwelować przewagę siły i takiego naporu arreoli. Przypominam sobie te mordercze treningi Tomka kiedy musiał z ciężarkami wdrapywać się na chyba sto któreś piętro i z powrotem. To przyniosło efekt świetnego wybiegania walki w ringu. Potem było już gorzej mimo słabszych przeciwników. Ja osobiście żałuję że nie ma duetu trenerów przy Tomku. Mogli by się uzupełniać. Jeden bardziej teoretyk drugi praktyk. Jednego Tomek traktuje jak ojca fajnie z nim się prowadzi rozmowy a drugi za to dawał by w kość żeby trening nie przeradzał się w spotkanie towarzyskie na którym można sobie pogawędzić. Ja uważam że zagrożenie dla Tomka ze strony Arreoli zawsze będzie. Przecież też było w pierwszej walce mimo świetnego przygotowania. Były na szczęście sytuację nieprzewidziane kiedy Tomek mógł odsapnąć i trochę odzyskać świeżość jak choćby wydłużona przerwa już nie pamiętam po której rundzie kiedy to szukano taśmy klejącej i obwiązano oderwaną podeszwę. Też pod znakiem zapytania jest psychika Tomka po wyraźnie przegranej walce z Kliczko. Nikt wcześniej tak go nie zdominował w ringu i nie zdeklasował. Zobaczymy jak ostatnia walka mogła wpłynąć na postawę Tomka w ringu. Poza tym być może Arreola porównuje dwie walki swoją i Tomka z tym samym przeciwnikiem i wyciąga sobie takie wnioski ? Ja tam nie jestem za walkami z tymi samymi przeciwnikami. Są nowe wyzwania dla Adamka i Arreoli. Przeciwników nie brakuje. Miał swoją szansę Arreola. Mógł się profesjonalnie przygotować do walki. Walczył u siebie. Przegrał. Koniec tematu. Walki z Kliczko też bym mu nie dawał tak samo jak i Adamkowi. Swoje szanse mieli. Teraz w kolejce będą inni do sławy ale i do kasy. Są Helenius Povietkin Fury Solis Wach. Jak oni nie wykorzystają swoich pięciu minut to można wrócić do tych przegranych. A może ktoś pokona Kliczkę a wówczas Adamek czy Arreola mogą walczyć z nowym mistrzem. Było by ciekawiej dla boksu.
 Autor komentarza: glaude
Data: 24-11-2011 12:27:26 
Miro

Pod tym co napisałeś ja się podpisuję.
Natomiast jest jeszcze jedna ważna kwestia w taktyce Tomka.
On w Walce z Chrisem walczył z kontry i nie tylko chodził na boki, ale pamiętał by caly czas żeby być na środku ringu.
To był absolut wpojony przez Ronniego- środek ringu.
I Chris nie mógł go zagonić do lin, czy narożnika.

Najwyraźniej na ten element taktyki, Roger w ogóle nie zwraca uwagi. Z Vitkiem Tomek schodził tylko w swoje lewo i dawał się przez to zagoniać do narożnika, i do lin. Do tego próbował (przynajmniej na początku) nie wiadomo po co atakować. Efekt był taki jak widzieliśmy.
W HW ja innego stylu dla Górala nie widzę, bo każdy jest od niego większy, cięższy i ma silniejszy cios. A przynajmniej wyraźnie góruje nad nim w jednym z tych elementów.
Tu może nadrobić tylko nogami. A ściślej mógł, bo nie wiem ile zostało w nim teraz z tego dawnego Adamka.
 Autor komentarza: Luton
Data: 24-11-2011 12:39:12 
Adamek jest lepszym bokserem i kropka. On przegra z każdym bokserem, który jest równie silny jak on lub silniejszy, co już wyszło. Ba on może przegrać z bokserem słabszym fizycznie, co też wyszło. Za to jest w stanie pokonywać bramkarzy dystkotekowych w dobrym stylu. I to również już bylo.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 24-11-2011 13:01:33 
Teraz pewnie wszystkie ciekawsze walki Adamka będą w PPV.
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 24-11-2011 13:09:18 
A moim zdaniem, Adamek miałby o wiele mniejsze szanse niż w pierwszej walce. Weźcie pod uwagę to, że Arreola faktycznie chujowo przygotowany wyszedł do tej walki, natomiast Adamek najlepiej ze wszystkich walk w HW i generalnie najlepiej w ostatnich ponad dwóch latach. W dodatku nie był skazany tylko na Rogera. Teraz jest już tylko "wieczny asystent" Roger w narożniku Tomka. Nie zapominajmy też o tym, że Adamek wygrał tę walkę, nie po jednostronnym pojedynku, w którym dominował, tylko po bardzo wyrównanej walce i niejednogłośnej decyzji i sam jak sam przyznaje, ledwo stał na nogach ze zmęczenia po 12 rundzie.
Na dodatek Arreola połamał sobie łapy w połowie walki.

Czy dobrze przygotowany meksykaniec, szczuplejszy i bardziej zdeterminowany niż dwa lata wcześniej, będzie znowu do ogrania, przez Adamka, który od ponad roku cofa się w rozwoju, a na dodatek ledwo co dostał srogi wpierdol od wujka Witka ?
Nie sądzę !
 Autor komentarza: robak1
Data: 24-11-2011 13:39:17 
Walka mogła by być bardziej wyrównana niż nam się wydaje. Arreola jest "surowy" ale na pewno silniejszy od Tomka. Ten bazuje tylko na szybkości i mobilności. Prawda jest taka, że Adamkowi już za wiele czasu nie zostało na zrobienie czegokolwiek w HW i zarobienie kasy. Swoje atuty zaczyna powoli tracić i z zawodnikami dysponującymi silnym ciosem będzie miał coraz większe problemy(patrz RJJ). Marzyło by mi się, żeby Adamek był pięściażem który wchodzi w półdystans i zwarciu okłada by się z przeciwnikami bombami. Były by emocje, ale cóż pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 24-11-2011 14:07:23 
Polak18
"Teraz pewnie wszystkie ciekawsze walki Adamka będą w PPV."

Te ciekawsze i ciekawsze inaczej.Wszystkie walki Adamka beda w PPV.
Polacy polkneki haczyk,wykupili duza ilosc PPV i teraz wiadomo ze mozna na tym dodatkowo zarobic.
Dla nie to jest bzdura i kpina.
Ludzie placa:
1.abonament za Polsat
2.haracz dla panstwa za posiadanie TV i radioodbiornikow
3.PPV

Ile razy mozna placic za to samo?Za obejrzenie walki chca zeby ludzie placili 3 razy.
Ja sie w to nie bawie i mam to w dupie.Nie dam im zarobic.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-11-2011 14:14:00 
Adamek z nieprzygotowanym Arreola ledwo wygral wiec dlaczego z przygotowanym, odchudzonym ma wygrac? Arreola nie jest gorszym piesciarzem, jest bardziej typowym dla tej wagi niz dmuchany ciezki Adamek ktyry nie walczy w heavy z kontry tylko z doskoku a to spora roznica bo ta odchudzony/szybciej reagujacy Chris uniemozliwi. Do tego ciagly napor na Adamka po laniu od Klitchki zlami Gorala w srodkowych rundach bedzie po walce. Jakim sposobem moze wygrac Adamek z Arreola, znowoz biegajac po ringu, bez sily ciosu i z dziurawa obrona?
 Autor komentarza: Polak18
Data: 24-11-2011 14:18:27 
PanJanekTygrys

Dokładnie,w pełni zgadzam się z Twoją wypowiedzią.To zwykłe zdzierstwo i oszukiwanie ludzi uczciwie płacących abonament.
 Autor komentarza: glaude
Data: 24-11-2011 14:20:50 
Grzywa

Trochę pojechałeś.
Adamek i doskok ?!
Pokaż mi taką jego akcję w HW i do tego udaną.
Góral walczy w HW w defensywie i z tej defensywy zadaje ciosy.
Doskok to nie jego styl. On w półcięzkiej tego nawet nie robił.

Do tego zastanawia mnie, dlaczego wszyscy piszą, ze Chris był wtedy źle przygotowany?
Przecież on i jego obóz twierdzili przed walką, ze są wyśmienicie przygotowani. Front zmienili po walce.
Chris już lepszy nie będzie niż wtedy.
Niestety Adamek też.
Obecnie dla mnie faworytem jest Arreola.
 Autor komentarza: rossi
Data: 24-11-2011 14:22:37 
MatMaister90
Dokładnie tak samo uważam! W dodatku w drugiej walce Adamek straci swój największy atut - taktykę.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-11-2011 14:34:08 
Chris napewno teraz bendzie lepiej przygotowany!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 24-11-2011 14:42:25 
Faraon - nie sądzę.

Myślę że Arreola to taki niereformowalny typ. Niby schudł ale ciągle ciągnie nogi za sobą i wali cepy zza dupy, nawet nie jest wyraźnie szybszy. Sądzę że Arreola lepszy nie będzie.

Adamek też na bank już lepszy nie będzie - w jego wieku to kompletnie niemożliwe. Zresztą Adamek jest sporo starszy od Chrisa i to on powinien być bardziej wypalony, tym bardziej że osiągnął swój realny szczyt w HW (dojście do braci Kliczko) i nie sądzę aby miał jeszcze taka motywację.

Jeśli obaj zachowali podobne siły to walka będzie powtórką z pierwszej, jeśli Adamek choć trochę zardzewiał to dostanie łomot.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-11-2011 14:57:18 
StonkaKartoflana
Też tak może być!.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-11-2011 15:50:45 
Glaude,
tutaj sie nie zgadzamy i z Arreola i z Grantem Adamek walczyl z doskoku, nie doslownego ale z dojscia na moment zadania tej swojej szybkiej (niestety bez sily razenia) seri dwoch/trzech ciosow i na wsteczny. W obu walkach probowal do momentu balansowac, ale Goral balansu nie ma naturalnego i nie wychodzi. Mysle iz Arreola nie musi mowic czy byl i jak przygotowany, jego waga a wlasciwie to wielka nadwaga mowila sama za siebie. dziwne to tylko ze mimo tego gonienia ciaglego za bedacym na wstecznym Adamkiem nie spuchl. Mysle iz zajedzie Gorala, Mysle iz Adamek wda sie w wymiane bo go poniesie w ktoryms momencie, on naprawde wierzy ze jest silny na heavy i to bedzie koniec walki. Chris nie bije cepow, bije zamachowe do tego ma dobre podbrodkowe i jest ogolnie silny, jesli nie bedzie zaskoczony i dobrze przygotowany to w jaki sposob Adamek go moze pokonac?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-11-2011 16:27:41 
Wierze ze Arreola w obecnej ciezkiej moze cos jeszcze osiagnac..Jest jeszcze mlody, nie ma chyba jeszcze 30 tki..Ma serce do walki, twardy lep, niezly cios i ofensywny styl..jak na grubaska ma tez niezla kondycje..To moze nie wystarczy na braci ale oni niedlugo odejda a z cala reszta Arreola moze walczyc i to z sukcesem..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-11-2011 16:30:00 
Co do potencjalnego rewanzu z Adamkiem mam mieszane uczucia..Uwazam ze Tomek jest lepszym bokserem od Chrisa ale nie wiem jaka moze byc jego forma dzis, po dramatycznej porazce z Vitem..Mentalnie Adamek moze byc skonczony ale o tym dowiemy sie w najblizszych walkach..Oby jednak nie..
 Autor komentarza: GaD1
Data: 24-11-2011 17:17:25 
Z tym,że tym razem sędziowie byliby po stronie Arreoli,nikt nie ma interesu w lansowaniu Adamka po niedawnym oklepie od Kliczki,a Arreola dostał dawno temu i można zawsze nakręcić koniunkturę wokół tego,że schudł,zaczął trenować i nowonarodzony pokona Kliczków.
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 24-11-2011 17:30:01 
Cris stanie sie kolejnym koszmarem dla Adamka... Zreszta... Adamek uciekl do HW przed Cunnem... :D

Szczerze mi sie wydaje, ze Adamek szczyt osiagnal w walkach z Briggsem - Te walki sa zajebiste - tymi walkami zajaralismy sie Adamkiem, ale nigdy potem juz tak fajnie nie bylo...
 Autor komentarza: Polak18
Data: 24-11-2011 17:48:02 
OjciecTadeusz

Nie przesadzaj oprócz wojen z Briggsem były jeszcze wojny z Cunninghamem i Ulrichem,no i wyrównany bój z Arreolą już w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 24-11-2011 18:10:11 
OjciecTadeusz-"Szczerze mi sie wydaje, ze Adamek szczyt osiagnal w walkach z Briggsem - Te walki sa zajebiste - tymi walkami zajaralismy sie Adamkiem, ale nigdy potem juz tak fajnie nie bylo..."-No właśnie tylko tak się ostatnio zastanawiałem kim był Briggs w półciężkiej ?Kogo pokonał ?Jaką wartość mają w związku z tym zwycięstwa Adamka nad Australijczykiem poza widowiskowością?Czy Adamek był jakimś wielkim mistrzem-dominatorem w LHW?
 Autor komentarza: jack75
Data: 24-11-2011 19:13:04 
Arreola na pewno silniejszy od Adamka ale gorszy technicznie nie szybszy i nie sprytniejszy dlatego przegrał a nie pier...nie że za mało czasu.
Arreola jak atakuje to morda z przodu nogi z tyłu.
Ja chętnie zobaczył bym walkę Arreola vs Haye
Haye wygrał by przed czasem to pewne technika szybkość i siła przeciwko tylko siła(Arreola).
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 24-11-2011 22:44:02 
ciekawy pojedynek bez sensu ale ciekawy
 Autor komentarza: saimon
Data: 25-11-2011 00:26:32 
brianoconner, jaki ty k...a jestes głupi
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.