JACKIEWICZ I BROOK NA WADZE

Na ceremonii ważenia przed jutrzejszą galą w Sheffield Rafał Jackiewicz (38-9-1, 19 KO) i Kell Brook (24-0, 16 KO) zmieścili się w wynoszącym 147 funtów (ok. 66,7 kg) limicie wagi półśredniej. 34-latek z Mińska Mazowieckiego wniósł na wagę 146,75 funta (ok. 66,6 kg), a jego przeciwnik 146,1 (ok. 66,3 kg). Stawką polsko-brytyjskiej potyczki będzie interkontynentalny pas WBA w wadze półśredniej oraz prawo do walki o tytuł mistrza świata tej federacji z Wiaczesławem Senczenką. Transmisję z Sheffield przeprowadzi stacja Polsat Sport. Początek relacji o godzinie 21:30.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 07-10-2011 18:20:49 
Ostatnia walka Jackiewicza w karierze. Szkoda, że takie pożegnanie. Dla Brooka chyba najcięższa z dotychczasowych walk. Przebieg będzie taki jak Proksa - Sylvestrem. W roli Niemca Jackiewicz
 Autor komentarza: Mats
Data: 07-10-2011 18:32:47 
Jeszcze walka się nie odbyla, więc nie wiem po co piszesz te pierdoły. A może nas Rafał zaskoczy i wygra tą walkę ? Szanse są małe, ale wygrana jest realna.
 Autor komentarza: pio
Data: 07-10-2011 18:36:44 
Trzymam kciuki!
 Autor komentarza: TarEllendil
Data: 07-10-2011 18:39:30 
Jackiewicz tego nie wygra ,ale mam nadzieję że pokaże serce i będzie walczył.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 07-10-2011 18:41:45 
Na Sportingbet jest kurs 34.0 za zwycięstwo Jackiewicza na punkty. Bardzo zachęcająca oferta.
 Autor komentarza: robgol
Data: 07-10-2011 18:54:21 
Mam nadzieje ze Brook go znokautuje
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-10-2011 19:00:07 
Nie ma co się oszukiwać, Jackiewicz jest bardzo przeciętnym bokserem i niestety nie ma szans, aczkolwiek trzymam kciuki.
 Autor komentarza: speed
Data: 07-10-2011 19:01:26 
Ja tez wierze w Jackiewicza ale zdrowy umysl podpowiada ze bedzie ciezkie KO na naszym zawodniku...
Miejmy nadzieje ze sie myle chociaz rzadko sie myle!
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 19:06:20 
Za to za tydzień Wilczewski nas nie zawiedzie.
 Autor komentarza: speed
Data: 07-10-2011 19:08:56 
Cala prawda o 'Special K'...
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,13273,00.html
 Autor komentarza: speed
Data: 07-10-2011 19:10:09 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik speed piszący z IP: 80.3.102.249 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Szybciej wpierdol dostanie Wilczewski niz Jackiewicz
 Autor komentarza: esox
Data: 07-10-2011 19:22:54 
Jackiewicz dostanie straszne bęcki i tyle w tym temacie
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 19:26:14 
speed

Wpierdol to możesz dostać ty pod monopolowym.Bokser może przegrać walkę.Ehh dałem się sprowokować.


Atuty DeGale'a:

-Walczy u siebie
-Możliwe,że ma trochę mocniejszy cios od Piotrka aczkolwiek to nie jest sprawdzone
-mańkut,co czyni go niewygodnym

Atuty Wilczewskiego:
-Doświadczenie na zawodostwie
-Trener Andrzej Gmitruk
-Dobra technika
-Serce do walki,co pokazał w walce z Asikainenem
-Psychicznie również wydaje się być bardzo opanowany i tu może również być jego mocna strona.

Teorytycznie więcej argumentów ma Piotrek,ale wiemy jak jest na brytyjskich ringach.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 19:29:08 
Wysoki e UD dla Brooka,ewentualnie nadgorliwe TKO w 2 części pojedynku,Jackiewicz to twardy gość i pewnie tanio skóry nie sprzeda.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 19:31:41 
A teraz do tematu.Jakie atuty ma Rafał? Doświadczenie dużo większe od Brooka,serce do walki i świetną defensywę.Minusy to: kiepski cios i dosyć przeciętna szczęka to jego mankamenty,no i walczy raczej z defensywy większość rund, co może w Anglii dla niego skończyć się przedwczesnym przerwaniem walki przez sędziego. Za Brookiem przemawia wszystko poza doświadczeniem.Cios,miejsce walki,umiejętności.To poprostu lepszy pięścarz.Niemniej liczę na Rafała,że nawet jak przegra to pokaże się z dobrej strony,a nie jak w drugiej walce z Zaveckiem,gdzie nie podjął walki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 19:41:00 
Polak18
No nie wiem czy Jackiewicz ma taką przeciętną szczękę,wszak jeszcze nie przegrał przed czasem,a z Rodriguezem sporo przyjął,ale jednak się nie przewrócił.
 Autor komentarza: esox
Data: 07-10-2011 19:42:21 
Rafał nie ma czym uderzyć czyli Brook może iść do przodu i niszczyć naszego bez obaw o konsekwencje i tak będzie robił. Wniosek jest jeden Brook przed czasem.
 Autor komentarza: speed
Data: 07-10-2011 19:43:38 
Polak18


Z tym Gmitrukiem to pojechales...
Wilczewski to drewno wiec przymykam na to oko z racji twojej wybujalej wyobrazni
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 19:52:15 
liscthc

Przypomnij sobie jak po prawej kontrze Jackiewicz znalazł się na deskach i ponad minutę nie odpowiadał na ataki Rodrigueza.Tam powinno być TKO.A Rodriguez nie ma jakiegoś kowadła w łapie.Napisałem,że ma świetną defensywę,bo to prawda,ale jak jakiś cios dojdzie to Rafał ma spore problemy,to nie Wolak co wszystko blokuje twarzą i ma cholernie wytrzymałą szczęke.
 Autor komentarza: nik
Data: 07-10-2011 19:56:31 
''Autor komentarza: liscthc
Data: 06-10-2011 17:27:37
nik
Ale skoro Adamka nazywasz kozakiem,a Haye stawiasz ponad nim to....

nik Data: 19-06-2011 23:25:46
"Haye to nr 3 po Kliczkach." ''

Zabawny jestes, zadales sobie trud zeeby przewertowac wiadomosci sprzed kilku miesiecy zeby znalezc na mnie haka a i tak ci sie nie udalo :)
Bowiem zadnej sprzecznosci tu nie ma, Adamek to kozak bo jest twardy, potrafi przyjac i sie nie poddaje mimo ze na dzien dzisiejszy boksersko jest slabszy od Haye co nie znaczy ze by z nim przegral, determinacja i umiejetnosc przyjecia silnego ciosu niewatpliwie bylaby jego atutem.
Kozakiem jest takze Wit, czego nie mozna powiedziec o Wladzie i Haye, zaden nie zaryzykowal, jeden i drugi boi sie przyjac cios i pojsc na wymiane.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 20:00:45 
Polak18
Ale jednak wstał,więc cholera wie czy ma słabą szczękę,bo nie pamiętam innego nokdaunu Jackiewicza,a jeden cios to może wyjść każdemu,taki Maidana już kilkakrotnie lądował na dechach a nie powiedziałbym że ma słabą czy przeciętną szczękę.Ale masz rację z tą defensywą Jackiewicza,jest dobra,więc w sumie sam nie wiem jak z jego szczęką.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 20:02:51 
liscthc

Wiele odpowiedzi na te pytania da nam jutrzejsza walka.
 Autor komentarza: endriu
Data: 07-10-2011 20:14:09 
Ciężka sprawa będzie, Rafał to jeden z moich ulubionych bokserów (całkowicie na to zasługuje) Obrony mogą mu pozazdrościć najlepsi, Brok jest świetny, ale Rafała nie znokautuje a i deklasacji się nie spodziewam
Jeśli Jackiewicz będzie miał swój dzień Brook nie będzie miał łatwo, Rafał jest charakterny i potrafi dać ŚWIETNĄ walkę
Jackiewicz potrafi sprawić niespodziankę wchodząc do ringu jako nie faworyt na co oczywiście liczę
 Autor komentarza: WoodyG
Data: 07-10-2011 20:16:52 
Polak18
Sorry za offtop ale to niesamowite jak przypisałeś Wilczewskiemu 'dobrą technikę' odmawiając jej DeGale'owi, po czym piszesz, że 'więcej argumentów' ma Wilczewski (pomijam już inne punkty) :D komedia :D
 Autor komentarza: clyde22
Data: 07-10-2011 20:27:30 
Polak18 Podziwiam twoj optymizm przed walka Wilczewskiego.Tak naprawde szansa Polaka to fakt,ze nie wiadomo jak zareguje De Gale na porazke z Grovesem i czy to nie podkopie jego pewnosci siebie?Boksersko Anglik jest lepszy w kazdym elemencie rzemiosla;jest szybszy,lepszy technicznie i bije mocniej.Do tego jest wyzszy i ma przewage zasiegu.Wilk ma wiecej walk na zawodowych ringach ale jedynym godnym uwagi rywalem byl podstarzaly Asikainen,natomiast De Gale jest mistrzem olimpijskim i walczyl z dwoma dobrymi zawodnikami Smithem(mysle,ze poziom porownywalny do Wilczewskiego),ktorego latwo rozbil i Grovesem (w tej walce De Gale dal sie zaskoczyc taktycznie w pierwszej polowie walki i nie zdolal odrobic strat choc moglo pojsc w obie strony).Przewaga Polaka rzeczywiscie jest Gmitruk,trener Jamesa przespal walke z Grovesem,nawet wmowil swemu zawodnikowi,ze wygral,stad niedowierzanie De Gale'a po werdykcie.Ja daje nie wiecej niz 20% na wygrana Piotrowi i nawet gospodarskie sedziowanie nie bedzie potrzebne.Skala talentu i mozliwosci Anglika jest naprawde duza i w walce z Grovesem pokazal niewiele z tego co potrafi.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 07-10-2011 20:33:54 
WoodyG

Wziąłem to za oczywistość.Z Asikainenem miał przegrać,wygrał z DeGale'm czuje po kościach,że będzie powtórka z rozrywki.DeGale jest utalentowany,ale nieopierzony.Doświadczenie to atut Wilka.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 07-10-2011 20:43:10 
Jackiewicz w swojej karierze przeżył już wiele, na pewno więcej niż Brook.Mimo mojej sympatii do Rafała,raczej nie ma on szans,głównie ze względu na dużą rozbieżność w sile.Polak w porównaniu do Anglika nie ma pary w łapach,mało nokautów,jak jakieś ko to tylko z kumulacji.Ponadto Brook jest sprawniejszy,ma cios z każdej płaszczyzny,dużo szybkości i siły.Mam nadzieje,że Jackiewicz zamknie mi jutro usta,wręcz trzymam za to kciuki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 20:45:20 
nik
No dobra,to kto według ciebie jest lepszy Vit czy Wład???
Po za tym przed walkę Haye vs Wład pisałeś że Haye jest świetny itp.,może dosłownie nie użyłeś słowa "kozak" ale jednak twierdziłeś że jest bardzo dobry i może ściąć drewno.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-10-2011 20:47:27 
Liść
Leżał Rafał w polsce z jakimś Rumunem w pierwszych rundach , co prawda wstał i wygrał ale leżał , to nie znaczy że ma szczękę czy nie
ale leżeć leżał.
Brook jeżeli wali w gardę i ciężko mu się przebić to się wku.. i tu szansa ale to musi być Jackiewicz z najlepsiejszych walek..
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 07-10-2011 20:49:31 
Liczę na Jackiewicza, ale spodziewam się ciężkiej walki. Rafał musi narzucić mu swój styl.
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 07-10-2011 20:57:22 
wytężam mocno wyobraźnie i nie nie daje rady zobaczyc Jackiewicza jako zwycięzcy, no ale to sport, trzymam kciuki
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-10-2011 21:04:26 
Widac Wasyl pozbywa sie kolejnego boksera ,,Podobnie jak z Bieniasem ,,Bedzie walka do jednej mordy,,Potem zostanie mu wskazana droga na gale Snary hehehe w namiocie ku,,a w Hebzi Gornej.Bedzie rpzynajmniej mial wypieki tamtejszych gospodyń ,które Rafał bardzo lubi,,
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 21:05:24 
kapitanbomba
Bardzo możliwe,wieżę na słowo że leżał,wszak Adamek też leżał z jakimś "ogórkiem",ja tylko bym nie wyrokował na Jackiewiczu czy ma słabą czy mocną szczękę,bo słabe szczęki z reguły już nie wstają z desek.
 Autor komentarza: endriu
Data: 07-10-2011 21:16:26 
MrAdam

Nie ma co się oszukiwać, Jackiewicz jest bardzo przeciętnym bokserem ""

To raczej ten tekst jest przeciętny, Rafał to czołówka europejska i jeden z naszych lepszych zawodowców
No chyba że oglądałeś tylko jego walkę z Zaweckiem, to oddaję honor

robgol, a co będzie jak cie Rafał zawiedzie?, może walnij se z dyńki w parapet ukoisz swój bul
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 07-10-2011 21:20:34 
Wiadomo Jackiewicz ma szanse male ale to jest boks nie mial bym nic przeciwko niespodziance .Walka Wolak vs Rodriguez ,byla wyrownana ,ja liczylem ze Wolak go rozjedzie ,szczegolnie po pokonaniu Foremana.Jackiewicz woalczyl z Delvinem przyzwoicie ,ale z Zavekiem ,tragedia ,ale kto wie ? maze akurat bedzie mial swietny dzien i szczescie.
 Autor komentarza: speed
Data: 07-10-2011 21:20:41 
BYKZBRONXU2011
Data: 07-10-2011 21:04:26 Widac Wasyl pozbywa sie kolejnego boksera ,,Podobnie jak z Bieniasem ,,Bedzie walka do jednej mordy,,Potem zostanie mu wskazana droga na gale Snary hehehe w namiocie ku,,a w Hebzi Gornej.Bedzie rpzynajmniej mial wypieki tamtejszych gospodyń ,które Rafał bardzo lubi,,


Nie mieszaj dobrego imienia Snary w tym kontekscie nadaremno
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-10-2011 21:24:22 
Brook to żaden król nokautu k.o raczej nie będzie , mogą sędziowie walnąć Walek i to bardzo możliwe
Ciekawy jestem walki jak jasny hooj , Jackiewicz to nie Bienias , z Bieniasem Brook wygrywał każdą rundę ale Bienias na taki styl że pierwsze 6 rund dostaje po łbie , pyzatym w fatalnej dyspozycji był .
Brook to dobry produkt a polaków tam lubią rolować , o dziwo Jackiewiczowi upierdziel z zawekiem może pomóc , tam to Jackiewicz zapomniał zadawać ciosy , tutaj te pojedyncze proste Jackiewicza mam wrażenie że będą wchodzić bez problemów…
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-10-2011 21:37:59 
Jackiewicz z Zavekiem nie walczył tragicznie , To Słowak walczył świetne , był lepiej przygotowany , walił pięknie serie i walczył u siebie ale deklasacji tam nie było pięknie wypunktował ale to chyba żadna hańba jak dla mnie , a z waszych komentarzy wynika że Słowak pojechał z nim jak Kliczko z Adamkiem.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 07-10-2011 21:39:27 
Zaveck to Słoweniec.Ponadto oprócz tego,że nie było nokautu to zdeklasował Jackiewicza.Wygrał każdą rundę,a Rafał nie podjął wcale walki.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 07-10-2011 21:46:57 
Tylko sędzia Leszek Jankowiak(114-114) miał przed oczami wyrównany pojedynek z Zaveckiem!!!
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-10-2011 21:50:17 
Eneriu
Oglądałem dużo walk Jackiewicza i podtrzymuje to co powiedziałem, walcząc z takimi kelnerami prezentował sie tak sobie. Na tle swoich rywali powinien wypaść lepiej. A jego świetna obrona jest świetna na bumow, na Zavecka jakoś nie podziałala. Pierwsza walka z Zaveckiem była dobra, ale obiektywnie patrząc przegrana. Kibicuje mu, ale nie uważam go za super boksera, jest przeciętny dla mnie. Przegra z kretesem.
 Autor komentarza: waldi
Data: 07-10-2011 21:53:54 
Nie było deklasacji, pomijając sędziowanie Polaka pozostali sędziowie nie dali wszystkich rund Zaveckowi.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-10-2011 21:56:30 
Fekt Słoweniec.
 Autor komentarza: waldi
Data: 07-10-2011 21:59:46 
Przeciętny=średniak. Myślę, że mistrz Europy i zawodnik wysoko klasyfikowany w The Ring zasługuje na nieco wyższą ocenę.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 07-10-2011 21:59:54 
Fakt (kurw...).Pojedynek wyrównany nie był , ale bez przesady w pierwszej walce popieram obiektywnie przegrał .
 Autor komentarza: Hugo
Data: 07-10-2011 22:00:31 
Ciężko znaleźć jakiś szanse dla Jackiewicza w walce z mającym świetną passę(12 z 15 ostatnich walk wygranych przed czasem) i niepokonanym przeciwnikiem. Największe atuty Jackiewicza to doświadczenie, bojowość i niezła kondycja. Moim zdaniem, powinien od początku ostro atakować, licząc na zmęczenie i zajechanie rywala. Z drugiej jednak strony taki styl walki zwiększa ryzyko porażki przed czasem. Mam nadzieję, że Polak dobrze się zaprezentuje, chociaż nie wierzę, żeby mógł wygrać z Brookiem.
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-10-2011 07:01:56 
MrAdam
""A jego świetna obrona jest świetna na bumow, na Zavecka jakoś nie podziałala.""

A to przepraszam, obejrzyj walkę z Zaweckiem, i policz ile zadanych ciosów weszło

W tej walce Jackiewicz się spioł spieprzył wszystko widać to gołym okiem. Ta walka to żaden wyznacznik Rafał nie boksował na swoim poziomie ale cieszy mnie że mu kibicujesz
Te dwie walki z Rodrigezem i Bonsu oraz mistrzowstwo Europy dają odpowiedź kim jest Jackiewicz
 Autor komentarza: odyniec
Data: 08-10-2011 08:51:45 
szybciej Rafal pokona Brooka niz Wilku Degaelea
 Autor komentarza: odyniec
Data: 08-10-2011 08:54:49 
tak czy siak kolejna wieka walka Rafala - mam nadzieje ze za godne pieniadze - wygra czy przegra niczym nie ryzykuje - swoje juz osiagnal tzn tytul mistrza europy i walka o pas IBF to jednak sukcesy dla sportowca tym bardziej dla zawodnika z Polski z malej grupy

trzymam kciuki Rafal i nie daj skóry za darmo

jestes jesdnym z najlepszych polskich bokserow w historii
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.