WŁADIMIR RÓWNIEŻ DOCENIA SERCE ADAMKA

- Tomasz Adamek pokazał wielkie serce i to, że jest prawdziwym wojownikiem. Próbował wszystkiego co tylko mógł, lecz po prostu był gorszy. Sędzia podjął dobrą decyzję, bo Witalij pomimo 40. lat jest z dnia na dzień coraz lepszy. Dobrze wyszkolonemu Adamkowi zabrakło odpowiednich gabarytów - stwierdził po pojedynku młodszy z ukraińskich braci, Władimir Kliczko (56-3, 49 KO).

Cztery najważniejsze pasy nadal w posiadaniu rodziny Kliczko. Władimir wciąż piastuje tytuł organizacji WBO, WBA i IBF, natomiast Witalij zachował WBC. Tomek Adamek z kolei znów udowodnił, że potrafi przyjąć, a i serce do walki ma jak mało kto...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: black1
Data: 11-09-2011 00:28:38 
BRAVO TOMEK DZIEKUJEMY moim zdaniem kibice zawiedli...
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 11-09-2011 00:28:52 
Wygrał lepszy. I po co wasze gadanie że Witalij nie ma ciosu, jest wolny i stary? Po co? Wyszliście na idiotów i "znafcóf". :)

Pozdro dla was i pamiętajcie. Mistrzowie są tylko jedni. Bracia Kliczko
 Autor komentarza: neme
Data: 11-09-2011 00:29:48 
i brawo za ostatnie słowa artukułu. Pieski niech szczekają a karawana jedzie dalej....
 Autor komentarza: 14thor
Data: 11-09-2011 00:32:24 
posiadasz godnosc COP?
 Autor komentarza: artez1
Data: 11-09-2011 00:32:41 
Moim zdaniem już mógł wytrzymać te 12 rund.
NIECH ZMIENI TEGO TRENERA BO TAK NAPRAWDĘ ŻADNEGO PLANU NIE BYŁO
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 11-09-2011 00:33:45 
Prawda jedyne co Adamek pokazał - to, że potrafi przyjąć ..... i nie oddawać.

Frajer niech dalej obija emerytów i grubasów.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 00:33:51 
Brawo Adamek po takich bombach mało kto by ustał.
 Autor komentarza: 14thor
Data: 11-09-2011 00:34:09 
uwielbiam tych wszystkich fachowcow od boksu.
 Autor komentarza: wisnix00
Data: 11-09-2011 00:34:30 
Sedzia przerwal tylko dlatego ze Tomek nie zadawal w tamtym momencie ciosow, tak mi sie wydaje
 Autor komentarza: Darek911
Data: 11-09-2011 00:34:31 
Niestety Adamet nie zrobił nic by wygrać.. Jest to smutne, bo najwiekszy atut Adamka czyli szybkość została, bezwzglednie przez Vitalija zniweluowala (mysle, żę dobrze odmieniłem), wielka szkoda, bo bardzo liczyłem na Adamka, ale jednak Ukainian POWER!!! Vitalij jest wielki. Dobrej nocki życzę.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 11-09-2011 00:34:37 
GDZIE JEST COP??? płacze w WC
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 00:34:47 
Oglądnijcie dokładnie , Vit mógł już zakończyć walkę w 1 rundzie oraz w dalszych "gdy tylko chciał". Obojętnie w której i w jakim czasie. Jeszcze nie widziałem by tak celowo, odpuszczać , przestać boksować , bardzo oszczędzać prawy by tylko Adamek nie padł i by tylko jak najwięcej reklam poleciało na RTL.
 Autor komentarza: 14thor
Data: 11-09-2011 00:35:13 
czytac was to poezja
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 11-09-2011 00:35:24 
Teraz Adamek będzie reklamował wódkę.

Będzie mówił: "kupujcie to bedziecie się po niej zataczali jak ja po ciosach Kliczki"
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 11-09-2011 00:35:33 
Shawn6 100% zgody
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 11-09-2011 00:36:25 
Klase i cel Adamka i Ziggiego dokładnie określa napis na spodenkach - Portfel.pl, a po walce do "Las Vegas" hehe
 Autor komentarza: VKliczko
Data: 11-09-2011 00:36:37 
Sedzia przerwał bo to była egzekucja szkoda zdrowia adamka
Cop wyłaś już z tego WC :D
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:37:03 
adamek tylko wstydu narobil walczyl najgorzej od ostanich rywali kliczki Kończ waść kariere wstydu oszczędź od dawna było wiedziane ze tylko wychodzisz po kase
 Autor komentarza: benwetz
Data: 11-09-2011 00:37:07 
Kliczko gdyby chciał w tej 2 rudzie by zafundował ciężkie KO Adamkowi.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 11-09-2011 00:37:16 
To była ostatnia walka Kliczków w HBO.

Do czego to doszło, że bycie najlepszym nie rzadko spotyka się z dezaprobatą społeczeństwa pragnącego w końcu zmiany. Paradoksem tej sytuacji jest to, że bycie najlepszym w "boksie" przyczynia się do upadku zainteresowania tym, że sportem w pewnych zakątkach świata.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 00:37:54 
co by nie pisac Adamek dał lepsza walke niż Hej.
 Autor komentarza: Hiena
Data: 11-09-2011 00:38:25 
Widzę że ludzie onetu podbijają bokser.org :/
 Autor komentarza: SzogunLBN
Data: 11-09-2011 00:39:00 
maximvs sam jesteś frajerem, doceniłbyś rodaka za odwagę i wole walki!
Adamek to prawdziwy twardziel i nalezy mu się szacunek.Tomek wracaj do zdrowia, czekamy na kolejne walki !
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 11-09-2011 00:39:27 
zainteresowanie spada w USA bo to frajerzy którzy lubią sensacje, jak sie podniecaja takim czymś jak Wrestling to już świadczy o płytkim umyśle.
 Autor komentarza: InfernalWarrior
Data: 11-09-2011 00:39:41 
Gdyby Ronnie Shields ciągle zasiadal w sztabie trenerskim Tomka mogłoby być troche inaczej. To w sumie on przygotował Adamka do walki z Areolą, najlepszej jak dotąd walki Tomka w HW. Nie było balansu, pracy nóg, szybkości. So sad...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-09-2011 00:40:19 
Wierzyłem w Adamka. Wykupiłem transmisje na Vectrze (35zł) ale niestety nie było sygnału więc oglądałem na RTL.
Powiem szczerze. Adamek był bezradny ale szacunek za to że się starał (z całych sił próbował nie paść na deski). Niestety garda była za nisko (Adamek blokował ciosy głową), za mało się ruszał widać że walka z Vitem to nie jest spacerek (kompletny brak pomysłu). Niestety przegrał ale walka podobała mi się bardziej od Władimir-Haye. Dobrze że sędzia przerwał walkę bo w następnych rundach Adamek mógłby stracić dużo zdrowia.

Tylko jedna rzecz mnie dziwi. Na naszym portalu przed walką było tak wiele kibiców Adamka, a teraz? Każdy po nim jedzie. Naprawdę tego nie rozumiem przecież nie faulował, nie uciekł, starał się.
Teksty typu ''walczyłeś z bumami'' można sobie darować. Arreola i Grant byli dobrymi przeciwnikami. Maddalone i Estrada byli średni a McBride był słaby. Tak naprawdę to nie ma boksera który pomógłby w przygotowaniach przeciwko Vitalijowi. Jest on naprawdę wielkim mistrzem. Ps. Dziękuje Niemcom za niekodowanie RTL.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:40:26 
Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 00:37:54
co by nie pisac Adamek dał lepsza walke niż Hej.


nie bierzesz coś czasami to wstyd a nie grzech
 Autor komentarza: Darek911
Data: 11-09-2011 00:40:29 
i jeszcze jedno, odnosze wrazenie, ze to było wyjscie po wypłate...
 Autor komentarza: 14thor
Data: 11-09-2011 00:40:54 
boli oj boli tych adamkomaniakow prawda
 Autor komentarza: rudytarzan
Data: 11-09-2011 00:40:55 
Zakmnijcie sie wszyscy pokolej, haye jest lepszy od adamka bo to tamto, kazdy koazk tak potrafi gaac, a mało kto by wyszedł do kliczki za walczł jak zawalczył, nie ma tez co pisac jak powinnien walczyc adamek i tego ze kliczko mógł adamka w 1 rundzie łyknac było jak był a mimo przeranej ja jestem z Tomkiem i go teraz nie zostawie.

A wszyscy kozaki przed komputerami i znawcy wielcy boksu wara od adamka KLiczko to mistrz adamek jest za słaby zeby byc mistrzem ale NIE JEST CIOTA ITP!!!!
 Autor komentarza: Kubson
Data: 11-09-2011 00:41:04 
Ja w sumie spodziewałem się deklasacji, ale nie aż takiej. I serca do walki tam w ogóle nie widziałem, jedynie przyzwoitą szczękę. Gdyby nie to, że całkiem sporo przyjął i nadal stał, a w sumie mógłby się położyć to uznałbym, że to wyjście po wypłatę było.
Ciekaw jestem statystyk ciosów, czy Witalij tu jakiegoś rekordu w skuteczności nie pobił jak na wagę ciężką. Będą statystyki z tego pojedynku?
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:41:54 
prawda jest taka ze sosnowski wypadł na tle kliczki lepiej niz adamek
 Autor komentarza: benwetz
Data: 11-09-2011 00:42:17 
Proszę nie piszcie , że Adamek zaprezentował się lepiej niż Haye, skoro ten nawet 1 rundy z Vitalijem nie wygrał. ;/ Proszę ogarnijcie swoje pscyhofaństwo.
 Autor komentarza: PatrickW
Data: 11-09-2011 00:43:12 
Adamek powinien wrocic do Gimitruka, brac pol roku przerwy i wrocic z wage 110kg.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:43:16 
pewnie ze haye jest lepszy od adamka bo przynajmiej dotrwal do konca i urwal kliczce z2 rundy i balanowal a adamek co stałw miejscu jak by w kopalni pracował
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 11-09-2011 00:43:18 
Ja stawiałem na Adamka i to pewnie i mogę się do tego przyznać. Ale zaskoczyło mnie to, że Adamek wcale nie był tym Adamkiem co zwykle! zero szybkości, uników i tp! Gdzieś nagle to wszystko wyparowało mi się wydaje, że Tomek był przetrenowany, co było widać od dawna. I jedna rzecz, moim zdaniem Adamek popełnił pewien błąd, powinien jeszcze rok czy 2 powalczyć z innymi wysokimi bokserami bo choć z Grantem przyją to po 1 ciosie zachwiał się bardzo i prawie nie upadł uratował go gong. Choć szczerze myślałem w Sercu, że może będzie sensacja. Ale zabrakło mi jednego tego co mówił zawsze GMITRUK w narożniku Adamka, TOMEK KUR..A! to zawsze działało na niego pobudzająco. Moim zdaniem Adamek powinien zostać w ciężkiej w końcu może tam jeszcze coś zrobić tacy rywale jak Gomez, CHambers, Powietkin, CHagajev to bokserzy jak najbardziej do obicia przez Tomka, tylko że jak Tomek chce być znów mistrzem świata to tylko w Cruser, i czekał bym na obicie Mordy Huckowi!.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 00:43:43 
Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 00:37:54
co by nie pisac Adamek dał lepsza walke niż Hej.

Niestety absolutnie nie. Weszło wszystko na głowę Adamka co Vit "chciał" posadzić. Vit celowo odpuszczał a nie dostał ani jednego poważnego ciosu gdzie Wlad od Heya zgarnął kilka bomb + Haye mistrzowsko unikał większości ciosów. Adamek ani nie zadawał ani nie unikał.
 Autor komentarza: Darek911
Data: 11-09-2011 00:43:54 
najpawdopodobniej Adamek nie wygrał nawet 1 rudy...
 Autor komentarza: lukasx
Data: 11-09-2011 00:44:16 
Jak widzę co poniektórzy piszą, to aż sie noż w kieszeni otwiera. Rozumiem, że ktoś może nie lubić Tomasza, ale serca do walki nikt mu odmówić nie może. Mimo, że przegrał wieżę, że uda mu się z dołka podnieść bo po wywiadzie widać, że niewątpilwie on jest. Sądzę jednak, że najsluszniejszą decyzją był by powrót do junior ciężkiej.
 Autor komentarza: PWncwjssprf
Data: 11-09-2011 00:44:28 
ja mowie copa trzeba stad wy.ierdolic bo czarowal czarowal, Dana Ambrose to jakby spotkał chciałby pobić, no i okazało się kto jest fachowcem kto ma rację...

COP albo stąd zniknie albo wielu realnie patrzących userów an boks będzie miało dość przekrzykiwania się z tym gościem...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:45:04 
wielu kibiców lekceważyło Vitalija, że stary, że powolny, że nie trafi Adamka. Vitali chociaż stary to cały czas uczy pokory. kibice zawiedli ale czego tu się spodziewać po kibicach Adamka. gorzkie słowa ale niestety prawdziwe.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 00:45:18 
Autor komentarza: Darek911
Data: 11-09-2011 00:43:54
najpawdopodobniej Adamek nie wygrał nawet 1 rudy...

Nie najprawdopodobniej , ale na 100%. Adamek w całej walce zadał mniej celnych ciosów niż Vit w jednej rundzie chyba.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:46:11 
rafpietrzyk


teraz jest pas primie a za 2 lata bedzie po i byle kto mu nawali poprostu adamek to nie tyson czy holyfield w walce z dowsonem było wiadomo ze adamek ma dziurawa obrone niestety po latach to sie potwierdziło
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 11-09-2011 00:46:19 
No nie mówcie mi, że ktoś z was spodziewał się jakiegoś gorącego dopingu dla Adamka. Przecież na tą walkę zjechała się cała możliwa Januszeria z Polski, masa różnorodnych przebierańców, naj*bańców i pajaców z trąbami, którzy znaleźli sobie święto. Prawdziwych kibiców zainteresowanych konkretnym dopingowaniem tam było jak na lekarstwo.
 Autor komentarza: Ryba85
Data: 11-09-2011 00:47:04 
co pokazal adamek ze umie przyjac,uuu gdzie byla szybkosc jakie gadanie o sercu do walki pisal ktos wczesniej ze sosnowski lepiej wypadl dla mnie tez.powrot do cruser...
 Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 00:47:27 
Kliczko był Super PRZYGOTOWANY kondycja Szybkość!jak na jego gabaryty był szybszy.Tomasz poprostu był za mały.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-09-2011 00:48:44 
Szkoda mi Tomka, bo mogl pokazac znacznie wiecej, ale nie krytykujac Bloodwortha (kazdy popelnia bledy) to taktyka byla katastrofalna!!!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-09-2011 00:49:28 
@WLADIMIRR
Co jak co ale zgadzam się.
Całą walkę krzyczałem WYŻEJ GARDA A NIE RYJEM CIOSY BLOKOWAĆ no i to stanie na wprost Kliczki też jakieś dziwne.
Szkoda ale co poradzimy.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:50:31 
Bloodworth uważał, że Kliczko lekceważy Adamka. idąc tym tokiem rozumowania to naprawdę nie wiem co by było gdyby Vitali go nie zlekceważył
 Autor komentarza: lukasx
Data: 11-09-2011 00:51:06 
Co do taktyki to zgadzam się z reszŧą, była fatalna. Dało się zauważyć, że lepiej Tomkowi wychodził atak niż obrona. Gdy Tomek atakował był mniej zagrożony niż przy obronie.
 Autor komentarza: KOboy
Data: 11-09-2011 00:53:06 
Wydaje mi sie ze Ci ktozi pisza ze Haye lepiej walczyl niz Adamek, sa troszke daunowaci. Poniewaz:
Witali a Wladimir to 2 rozni zawodnicy... Dajcie zaboksowac Hayowi z Vitalim i Adamkowi z Wladimirem i wtedy oceniajcie.
Szacunek dla Tomka.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 00:53:12 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:50:31
Bloodworth uważał, że Kliczko lekceważy Adamka. idąc tym tokiem rozumowania to naprawdę nie wiem co by było gdyby Vitali go nie zlekceważył

A ty tego nie widziałeś jak Vit co chwile celowo odpuszczał? Im dłuższa walka tym większa kasa.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 00:53:24 
Whisper


jak by ci to napisac jak ktos tak walczy całe zycie nagle sie nie zmieni
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 11-09-2011 00:54:52 
JEZU AŻ NAPISZE TO DUŻYMI LITERAMI DO TAKICH LUDZI JAK NIXON TOMEK WYSZEDŁ PO WYPŁATĘ??? PO WYPŁATĘ TO WYSZLI GOMEZ, PETER, CHAMBERS, JOHNSON CZY BRIGGS! A NIE ADAMEK KTÓRY PRÓBOWAŁ KILKA RAZY TRAFIŁ KLICZKE ALE PO PROSTU JEST GORSZY KONIEC KROPKA, CHOĆ KLICZKO GO POŁOŻYŁ RAZ NA DESKI TO JEDNAK TOMEK WSTAŁ WIELU PO TAKICH BOMBACH JUŻ BY NIE STAŁO NA NOGI A TOMEK WALCZYŁ DALEJ CHOĆ WIEDZIAŁ, ŻE PRZEGRYWA TO JEDNAK WALCZYŁ ZA TO BRAWA A PO CO PORÓWNUJECIE WALKĘ HEYE - WŁADEK SKORO WŁADEK MA ZUPEŁNIE INNY STYL BOKSU NIŻ JEGO BRAT! ŚMIEM TWIERDZIĆ ŻE WŁADEK BYŁ BY ŁATWIEJSZY NIŻ WITALI A KTO JEST LEPSZY ADAMEK CZY HEYE? NAJLEPIEJ POKAZAŁA BY WALKA MIĘDZY NIMI JA PRZEPRASZAM ALE HEYE PADŁ NA DESKI PO BYLE JAKIM UDERZENIU WŁADIMIRA! A WCZEŚNIEJ NIE WIELE ZEBRAŁ A TOMEK PRZYJĄ TYLE I JESZCZE WSTAŁ ZA CO LICZĄ MU SIĘ BRAWA, TERAZ POWINNA BYĆ WAGA CRUSER I SKOPANIE DUPY TEMU HUCKOWI NA KTÓREGO NIE MOGĘ PATRZEĆ POTEM POLSKA WALKA MISTRZÓW WŁODARCZYK - ADAMEK O UNIFIKACJE NA PEWNO BY SIĘ SPRZEDAŁA BARDZO DOBRZE I ZWYCIĘSTO ADAMKA I PRZEJŚCIE NA EMERYTURE JAKO KRÓL WAGI JUNIOR CIĘŻKIEJ.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:55:05 
Shawn6
Vit ma taki styl. trochę się pastwi nad ofiarą. spokojnie czeka na odpowiedni moment.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 11-09-2011 00:57:52 
Dobra ide w chuj, bo jak słucham psychofanów Adamka to się rzygać chce. Ciągle im się coś jebie , że Adamek pokazał serce do walki , i to że jest lepszym bokserem od Haye. Po pprostu "Kończ waść pan wstydu oszczędź". Dziękuje, dobranoc.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:58:06 
może w końcu niektórzy najbardziej zagorzali fani Adamka zrozumieją, że Albert Sosnowski to nie żaden szmaciarz, który wyszedł po wypłatę. każdy kto walczy z braćmi wypada w ringu kiepsko, bo walczy się na tyle dobrze na ile rywal pozwala. myślę, że każdy dotychczasowy rywal braci zostawiał serce w ringu ale tutaj serce to za mało.
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 01:01:39 
rafpietrzyk


a kto nie trafił kliczke kilka razy w buzie czy tułów ale sensacja adamek webał każdą rundę i koniec kropka
 Autor komentarza: ChampMike
Data: 11-09-2011 01:01:40 
pain3hp
Data: 11-09-2011 00:34:37
GDZIE JEST COP??? płacze w WC
Wogóle ty i twoje ziomki typu Shawn6 ....
ogarnijcie sie ;D a nie już walicie konia na chacie bo Polak przegrał ... Cała Polska Pozdrawiam wszystkich kibiców którzy trzymali z Tomkiem !!!
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-09-2011 01:03:15 
@WLADIMIR
Wiem rozumiem to było przyzwyczajenie ale czy instynkt samozachowawczy nie jest silniejszy od nawyków?
Dziwi mnie to że Adamek w każdej rundzie próbował tego samego. Czyżby Roger też nie miał pomysłu?
 Autor komentarza: rafpietrzyk
Data: 11-09-2011 01:03:44 
BENWETZ HEH TUTAJ NIE CHODZI O TO ŻE ADAMEK JEST LEPSZY OD HEYE!!!! TYLKO O TO ŻE KTOŚ MÓWI ŻE HEYE JEST LEPSZY OD ADAMKA I PO CZYM TO DO CHYOLERY TWIERDZICIE??? PO WALCE MIĘDZY NIMI MOŻNA BY BYŁO DAĆ WERDYKT A TAK TO TYLKO PIEPRZONE GDYBANIE PSEUDO ZNAWCÓW...
 Autor komentarza: bengaaal
Data: 11-09-2011 01:03:58 
ghostbuster

DOKLADNIE... tak jak mowisz... Sosnowski tak samo dawal z siebie wszystko. jestem zalamany ale trudno tak chcial los.

Moim zdaniem kliczko mogl by zalatwic Adamka wczesniej ale nie chcial dlatego ze chcieli pokazac dobre widowisko. jak by Bracia mieli konczyc przeciwnikow na poczatku rundy nikt nie chcial by ich ogladac.

Tomasz Adamek? Wielki Szacunek naprawde.

Jedni powiadają ze lepiej sie walczy z wysokim bo latwo mozna go obskakiwac... ale jesli ta osoba potrafi bardzo duzo tak jak Bracia. Jest Kisiel

Trudno Pozdro
 Autor komentarza: Arek0040
Data: 11-09-2011 01:04:51 
nie porownujcie włada do vita;/ vit jest o klase lepszy i silniejszy !
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 01:07:21 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 00:55:05
Shawn6
Vit ma taki styl. trochę się pastwi nad ofiarą. spokojnie czeka na odpowiedni moment.

Ghost, tylko ,że tu odpowiedni moment był cały czas ; )
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 01:07:39 
Whisper


a mi sie wydaje ze adamek był tak zajechany zeby patrzec jak dotrwac do 12 rundy
 Autor komentarza: WLADIMIRR
Data: 11-09-2011 01:10:12 
była walka po walce teraz co wit a hayem a jak wit wygra z hayem to adamek z hayem przed ta walka smiało pisałem ze haye by wygrał z adamkiem ale to co tomasz pokazał z witalijem to nie widze zagrozenia na hayu
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 11-09-2011 01:11:56 
Tak jak przewidywałem , 10 runda . Po prostu ludzie myśleli ,że Kliczko jest wolny jak McBride bądź Grant , dlatego wydaje im się ,że Tomek był przetrenowany , Adamek był tym samym Adamkiem co zwykle ,tyle ,że przeciwnik był mocniejszy , no cóż , przynajmniej nie wyszedł po wypłatę . Po tej walce mogę stwierdzić to co wiadomo już dawno , na Vitalija nie ma zawodnika w tym momencie , nawet sądzę ,iż jego brat by mu nie dał rady . Pozdrowienia dla adamekfight i reszty mistrzów nie widzących wcześniej wartości Kliczki .
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 11-09-2011 01:14:06 
to że Adamek przegrał dopiero w 10 rundzie to tylko dobra wola Witka. Ale ja szanuje Tomka bo stał na nogach ile tylko mógł.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 01:16:35 
Shawn6

możliwe, że odpowiedni moment był cały czas tylko, że zraniona zwierzyna jest jeszcze bardziej niebezpieczna bo wie, że walczy o swoje życie. instynkt predatora podpowiada, że trzeba poczekać, aż przeciwnik całkowicie opadnie z sił. również na tym polega inteligencja Vitalija. zresztą podobnie podchodził do tego Lewis. Wykańczał przeciwnika wtedy, gdy wiedział, że już mu nie zrobi krzywdy.
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-09-2011 01:17:08 
@WLADIMIRR
Wydaje mi się że Adamek miał jeszcze jakąś nadzieję. Gdyby sędzia nie przerwał pojedynku zapewne Adamek znowu spróbował by jakiegoś podejścia ale niestety nadziałby się na prawy VIta i skończyłoby się ciężkim KO.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 01:22:19 
nie narzekajcie wiekszość wiedziała ze Tomasz nie da rady(za mały)ale wszyscy mieli nadzieje,Kliczko był szybszy+condycja przygotowany perfekcyjnie pod małego Adamka.JA nie narzekam było 10rund Adamek nie padł w 2giej.BRAWO.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 01:25:24 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 01:16:35
Shawn6

możliwe, że odpowiedni moment był cały czas tylko, że zraniona zwierzyna jest jeszcze bardziej niebezpieczna bo wie, że walczy o swoje życie. instynkt predatora podpowiada, że trzeba poczekać, aż przeciwnik całkowicie opadnie z sił. również na tym polega inteligencja Vitalija. zresztą podobnie podchodził do tego Lewis. Wykańczał przeciwnika wtedy, gdy wiedział, że już mu nie zrobi krzywdy.

Ja to trochę inaczej widzę ; )
A dokładniej $$$$$, im dłuższa walka tym lepiej.
Ile razy Adamek zataczał się ,już prawie nie blokował ciosów a Vit odpuszczał i nic praktycznie nie robił. Wiele razy podczas tej walki.
 Autor komentarza: mw121
Data: 11-09-2011 01:31:28 
Smutna prawde jest taka, ze jedynymi bokserami zdolnymi pokonac Wladka sa Helenius, Wach i byc moze Wilder. Jedynie przez nokaut, na punkty nie maja z nim zadnych szans. A na Witka chyba nie ma mocnych, z jego psychika, uderzeniem i inteligencja ringowa jest nie do pokonania.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 11-09-2011 01:32:19 
No fakt toche dziwne Kliczko dawał fory (2runda) Adamkowi mógł go zkończyć wczesniej.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 11-09-2011 01:32:28 
Rozumiem raz , drugi, ale nie tak wiele razy zostawiać już ledwo stojącego na nogach zawodnika. Tym bardziej,że dochodziło praktycznie "wszystko". Kasa panowie kasa.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 01:32:47 
Shawn6

trudno powiedzieć. mi się wydaje, że każdy dotychczasowy pretendent do pasa WBC oddawał serce w ringu. Adamek dobrze wiedział, że jak wygra z Vitem to będzie jeszcze większa kasa więc jestem przekonany, że zrobił wszystko co mógł by tą walkę wygrać. tylko, że szybkość i serce do walki to za mało, gdy walczy się z kimś takim jak Vitali.
 Autor komentarza: Kubson
Data: 11-09-2011 01:37:04 
Rzecz w tym, że Adamek wcześniejszych rywali Kliczków oceniał w taki sposób, że wyszli tylko po wypłatę i zapewniał, że on tak na pewno nie zrobi. Wyglądało, to jednak jak typowa walka Kliczków, a może i nawet jeszcze gorzej, więc jak można być uczciwym człowiekiem i teraz Adamka za serce do walki chwalić? Jeżeli liczba przyjętych i ustanych ciosów ma być miernikiem serca do walki, to pewnie Briggs ma je największe w hisotrii:D
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-09-2011 01:40:18 
Vitali to dla mnie fenomen. kazdy oprócz Lennoxa i Sandersa wyglądał przy nim jak kelner. pamiętam jak naśmiewano się z Kevina Johnsona, że nic nie pokazał w ringu. ja oglądałem tą walkę wiele razy i wg mnie Johnson robił co tylko mógł by to wygrać ale nie potrafił znaleźć dobrego momentu do ataku.. bo Vitali rzadko popełnia błędy i jest cholernie niewygodnym przeciwnikiem. ustawia się bokiem do przeciwnika, schodzi z lini ciosu, świetnie zna geometrię ringu, go nie da się obskoczyć czy oszukać, to naturalny fighter a jego styl jest niepodobny do żadnego innego w boksie. może trochę podobnie walczy Carl Froch.
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 11-09-2011 01:42:26 
wtrącę się do tematu choć późno ..... ale jakoś to podsumuje ...i postaram się być obiektywny ... Tomek to przegrał .... tak jak przypuszczałem bo nie miał argumentów i mimo wszystko pisanie ze był gorszy nie jest prawda jest bokserem mniejszym słabszym fizycznie i był najzwyczajniej w świecie bezbronny ... porównywanie go do Andrzeja Gołoty na którym to zresztą starłem zęby nie jest ok Fenomen Andrzeja polegał na tym ze on walczył z przeciwnikami których w dniu dzisiejszym próżno szukać , bo ich po prostu nie ma ale nie zmienia to faktu i trzeba być obiektywnym ze Andrzej przegrywał wszystko o COŚ i to w większości przypadku w sposób kompromitujący , a i wygrywając... poddawał się (Grant)... jednak jego "nieobliczalność" bo tak to trzeba nazwać dawała dreszczyk którego teraz nie ma ... miał wielkie umiejętności ale niestety nie miał mentalności prawdziwego mistrza i w sposób zasłużony nigdy nim nie został ...w przeciwieństwie do Tomka Adamka .... gdyby zmiksować gabaryty i umiejętności Andrzeja z umysłem Tomka to mieli byśmy takiego własnego Kliczkę w HW..... ale tak się nie da ....wracając do tematu .... Tomek to naprawdę wielki bokser wyszedł do walki i starał sie coś zrobić ale prawda jest taka ze "Ratlerek choć by nie wiem jaki by miał plan to Rottweilera nie pokona " natury się nie przeskoczy ... ta walka pokazała jeszcze jedno ... ze Tomek prawdopodobnie z Haye-em by przegrał ....Haye jest szybszy bardziej gipki i ma o wiele mocniejszy cios ... choć mam cicha nadzieje ze do tej walki dojdzie .... bo na pewno by się sprzedała i nie była by tak jednostronna jak walki z braćmi .... wracając po raz kolejny do walki odniosłem wrażenie ze Vit z szacunku dla kibiców celowo to przedłużał.... na braci w tym momencie nie ma bata ... są klasa sama dla siebie ...mam nadzieje ze Tomek nie był za mocno poturbowany ... dobrze się stało ze sędzia to przerwał....zobaczymy co czas przyniesie .... dobranoc wszystkim
 Autor komentarza: unlocer
Data: 11-09-2011 02:48:18 
Przepraszam nie czytałem poprzednich postów. Witali walczył pierszy raz na poważnie od kilku lat.Tomek walczyłcały sercem i niech mi jakiś tam napoeon nie powie że Wawrzyk lub jakiś tam Helenius jest lepszy od Adamka.To wszystko są lescze a Witwk do galerii sła. Natychmiast.
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 11-09-2011 03:00:40 
a po co to mydlic oczy dostal w pier..l jak male dziecko jak by placili od rundy to w pierwszej bylo by po ptakach
 Autor komentarza: bethevdt12
Data: 11-09-2011 03:03:22 
Chcialbym sie podzielic z Panstwem opinia nt. Organizacji imprezy na stadionie we Wroclawiu...Zaczne od gigantycznego zamieszania juz w samym Wroclawiu i braku wskazowek dojazdowych...brak jakichkolwiek drogowskazów...zostalem poinformowany przez policje 3 km przed...a niech Pan idzie na piechote...dochodze do stadionu i co widze...jeden plac budowy-no dobrze, mozna zrozumiec wiele ALE ciezarowka stojaca przed samym stadionem oraz wiele innych sprzetow to wedlug mnie porazka organizatorow. Wszyscy dostawali sie na stadion BEZ ZADNEGO SPRAWDZANIA przez ochrone!!!gdyby ktos wniosl noz czy bombe to bez zadnego problemu dostalby sie z nim na stadion. Kable poprostu walały się niezabezpieczone...Kolejna rzecza sa wuwuzele-drodzy Panstwo to nie sa skoki narciarskie czy siatkowka...dopingujemy oklaskami,piosenkami czy okrzykami ale nie trabiac jak ..... w te glupie trabki...poprostu zalosne...wszedzie sie od tego odchodzi ale widocznie nasz narod jeszcze do tego nie dorosl...Same walki...prosze Panstwa co to za karta??walki kompletnie nie porywajace z zawodnikami z najnizszej polki z bardzo slabymi rekordami...poprostu smiech na sali...kolejna rzecza to BRAK polaczenia z telebimem podczas jednej z lepszej walki – z Cendrowskim kompletnie NIE wytlumaczone przez organizatorow. Dodatkowego uroku dodawala np. flaga amerykanska przy wychodzeniu Adamka..Podsumowując daleko nam jeszcze do organizowania wielkich imprez masowych...Na daną chwile jestesmy kompletnie nieprzygotowani...
 Autor komentarza: unlocer
Data: 11-09-2011 03:03:31 
Teraz tylko ja mogę pokonać
Kliczków.
 Autor komentarza: unlocer
Data: 11-09-2011 03:05:19 
Albo moja żona.Ma mocny cios. Zaręczam.
 Autor komentarza: satch
Data: 11-09-2011 08:14:34 
re bethevdt12
co ty k..... sie czepiasz organizacji
panienka jestes że jęczysz
było nieźle robili co mogli a taki burak jak ty psuje całość
niepotrzebnie to piwo tylko lali
 Autor komentarza: holy
Data: 11-09-2011 12:42:38 
witek bawil sie z adamkiem uwazam ze gdyby przycisnal skonczylby polaka w ciagu 2-3 rund
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.