ODLANIER SOLIS WRÓCI W PAŹDZIERNIKU?

Były pretendent do tytułu mistrza świata, Kubańczyk Odlanier Solis (17-1, 12 KO) planuje powrót na ring podczas gali boksu zawodowego, która odbędzie się 14 października w Berlinie. Odlanier ma stanąć wówczas do walki o tytuł mistrza interkontynentalnego IBF z Niemcem turckiego pochodzenia, Varolem Vekiloglu (18-2-1, 10 KO).

Przypominamy, że w marcu br., Kubańczyk zanotował błyskawiczną porażkę w walce z mistrzem świata WBC wagi ciężkiej, Witalijem Kliczko (42-2, 39 KO), po której przeszedł trzy operacje kolana. Menedżer Solisa, Ahmet Oner, tryska optymizmem i jest przekonany, że jego zawodnik zdobędzie w niedalekiej przyszłości tytuł mistrza świata WBC: 

- W trakcie pierwszej rundy walki z Kliczką, Odlanier pokazał, że jest lepszy niż Witalij i jest w stanie go pokonać

Sam Solis jest zdania, że dzięki zwycięstwu nad byłym kickbokserem Vekiloglu wróci do rywalizacji o światowe tytuły:

- Jeśli tylko kolana pozwolą - nikt nie będzie w stanie mnie powstrzymać - zapowiedział Kubańczyk.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 13:37:04 
Jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 08-08-2011 13:38:32 
Wracaj , wracaj , potrzebne nam są talenty
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 08-08-2011 13:38:41 
w ciężkiej
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 08-08-2011 13:40:15 
@DAB

Wiedziałem, że się ucieszysz. Miałem nawet dać taki komentarz ale wyprzedziłeś mnie ;P Nie ma co cieszyć się za wcześnie. Nie wiadomo jak z wagą Solisa i wspomnianymi przez niego kolanami :/. W każdym razie z Witalijem już na pewno nie powalczy ;P jak coś to Władimir lub Adamek :)
 Autor komentarza: ferdas
Data: 08-08-2011 13:40:32 
Prawda jest taka, że gdyby nie kolano to by wygrał. Wracaj.
 Autor komentarza: Mats
Data: 08-08-2011 13:40:37 
Takie gadanie. Nawet jeżeli Kliczko by przegrywał pojedynek na punkty to kiedyś w końcu by go trafił i nic by z Solisa nie zostało. Solis jest solidny, nic więcej. Chętnie bym go widział z Arreolą.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-08-2011 13:45:36 
Prawda jest taka że nawet 1 rundy nie dowalczył do końca,a Tarotami czy kulą nie władam więc ciężko mnie jest prognozować czy by wygrał.To że se trochę pohasał o niczym nie świadczy.Jednak cieszę się że wraca,no i może mnie w końcu przekona do siebie,bo coś na pro ciężko mu to idzie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 13:45:44 
AdamekFightPl
Była taka cisza o nim,że nie wiedziałem czy jeszcze wróci:)A październik to całkiem blisko.Z co do operacji to bywa ,że kolana są sprawniejsze niż z mikro urazami wcześniej a takie pewnie miał niezaleczone.Ale fakt to musi dbać o siebie, ma nauczkę ,bo za łatwo chciał zostać mistrzem a talent ma olbrzymi.Wierzę w niego nie przestaję:)Ale nie odwołuję się w ogóle do walki z Witalijem tam nie ma co porównywać.Nikt jednak nie może negować ciężkiej kontuzji,3 operacje miał nie dla zabawy zresztą sami lekarze mówili,że tak ciężkiego urazu kolana dawno nie widzieli.Szkoda mi go było.Lubię tego cichego człowieka:)
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 08-08-2011 13:46:26 
@Mats

Mylisz się. Solis to wielki talent. Zrobił świetną formę w przeciągu kilku miesięcy ( od walki z Austinem do walki z Witalijem ) a co dopiero gdyby tak harował przez rok, dwa ? . W dodatku tak szybkich rąk jeszcze u żadnego boksera nie widziałem ( nawet u Adamka ). Są dwie rzeczy, które nie są pewne u Solisa. Szczęka oraz te kolana. Nie wiadomo tak na prawdę czy Solis źle stanął po ciosie Witalija czy może zachwiało go i spadając skręcił nogę ? Jeżeli to drugie to jego szczęka jest nie zbyt mocna. Solis w miarę silny cios też ma. A Witalij takiego silnego ciosu jak sobie wyobrażasz nie ma. Solis to geniusz bokserski nie ma co go porównywać z Arreolą.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-08-2011 13:54:03 
AdamekFightPL
Geniuszem to on może i był w amatorce,bo na zawodowstwie to już nie bardzo,bo próżno szukać choćby jednej walki która by to potwierdziła.
 Autor komentarza: Mats
Data: 08-08-2011 14:05:31 
AdamekFightPL

Po czym sądzisz, że jest geniuszem. Po walce z Austinem i nie calej jednej rundzie z Witalijem ? Śmieszne.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 14:07:52 
Faktycznie Solis dotychczas jako pro robił tyle ile musiał żeby wygrać. Czasami (jak w walce z Austinem) nawet nie tyle (vide punktacja na kartach sędziowskich w momencie przerwania walki).

Mimo to ja również zaliczam się do fanów jego talentu i bardzo mu kibicuję żeby posprzątał wagę ciężką.

Ciekawa ta najbliższa walka o IBF intercont. - do oficjalnego pretendenta do tronu WBC to chyba nie przybliża, a Vitek już mówił że ma gdzieś walkę z Solisem (czyli o dobrowolnej obronie możemy zapomnieć).

Bardzo bym chciał walki Odlaniera właśnie z Vitkiem, bo wydaje mi się że ma potencjał żeby pokonać go wyraźnie i moja wiara jest w tym przypadku znacznie większa niż nt. Adamka.
 Autor komentarza: liverpoolczyk
Data: 08-08-2011 14:15:02 
"Przypominamy, że w marcu br., Kubańczyk zanotował błyskawiczną porażkę w walce z mistrzem świata WBC wagi ciężkiej, Witalijem Kliczko (42-2, 39 KO)"

Błyskawicznie to się Tua rozprawił z Ruizem :)

Bardzo się cieszę, że w końcu jakieś info o Solisie. Ciekawe jak z formą, wagą. Oby nie wrócił do 120 kg ...
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 14:17:13 
Właśnie, to ważenie przed walką z Vekiloglu będzie znacznie ciekawsze od walki.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 14:26:06 
Lebowski
Ged O'Connor 95-93 | judge: Rocky Young 94-93 | judge: Mike Ross 98-90
Dla Solisa.
Kolejny raz ktos pisze ,że niby z Austinem przegrywał a to nie prawda.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 14:43:49 
@DAB

Ja nie napisałem że przegrywał.

Stan na koniec 9 rundy był taki:
85-85, 88-82 Solis, 86-84 Austin, czyli gdyby nie głupie zachowanie Austina w 10 rudzie byłoby blisko, dlatego napisałem że Solis nie zrobił wszystkiego by wygrać, wg mnie nie angażował się wystarczająco w tą walkę.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 14:57:46 
Lebowski podajesz złą punktację chyba.Boxrec podaje całkiem inną taką jak podałem mylą się?
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:05:49 
Zresztą Austin ledwo juz chodził,Solis się nawet nie zmęczył choć był spasiony i kontrolował w moich oczach walkę.Punktację podaję jaka obaj mają zapisaną nie pamiętam wszystkich walk z punktami.Austin miał odję te punkty i ostatnia 10 była zaliczana Solisowi stąd penie taka.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 15:07:11 
@DAB

Nie, podaję punktację po 9 rundzie, a Ty po 10.

Wszystko się zgadza. Dwoje sędziów punktowało 10 rundę 10:8, jeden 10:7.

I tak z mojej punktacji robi się Twoja i boxrecowa.

Podtrzymuję to, co napisałem, Solis nie był zaangażowany w walkę i chociaż wierzę że gdyby Austin zaatakował mocniej to i Odlanier by się sprężył to takie traktowanie bądź co bądź oficjalnego eliminatora nie przystoi potencjalnemu dominatorowi wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:07:20 
Odejmij wszędzie punkt Austinowi i dodaj 9 a Solisowi dodaj 10 i Ci wyjdzie wynik
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:08:58 
Lebowski
Punktacja jest jedna i wydarzenia z 10 rd to była walka więc ta po 9 traci znaczenie.Za darmo punktów nie tracił a 10 przegrywał.Także punktację tej walki masz jedną.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:10:30 
Bo jak punktować walkę pomijając najważniejszą rundę:)To bez sensu.
Poza tym ja w tej walce zagrożenia dla Solisa nie widziałem a Austin już nic nie mógł zrobić.Pojedynek był na 12.Solis to kontrolował 10rd pokazała stan obu zawodników.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:12:27 
A wracając do tematu trzymam za Solisa kciuki by był zdrowy.Resztę zrobi sam.Jestem jego fanem, fanatykiem lubie S-Kubańca:)
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 15:12:33 
@DAB

Nie chodzi o punktowanie całej walki bez rundy 10, chodzi o to, że gdyby nie debilny wyskok Austina w 10 rudzie to werdykt byłby bliższy, a Ty chyba podobnie do mnie oczekujesz że Solis powinien wyraźniej zaznaczać przewagę nad dziadkiem Austinem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-08-2011 15:13:54 
"Jeśli tylko kolana pozwolą" EEEEEEE tam, zawsze pozostaje bark, dłoń, stopa, palec u stopy itd. Solisa kolano było w sposób niepowtarzalny zniszczone, miał minimum rok nie walczyć, miał 3 operacje a po kilku miesiącach wraca do treningów? BUHAHAHHAHAHAHAHAH
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:14:13 
Lebowski
A to Austin zaniża poziom eliminatorów,ostatni ze Stiverne to też żenada,zresztą Stiverne też jest tragiczny.Ale Austin mam nadzieję więcej okazji nie dostanie.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:16:29 
Pisano ,że po pół roku może już będzie trenował i przerwa nie będzie taka długa już dawno temu.Widocznie dobrze wszystko przebiega i dobrze.
Lebowski
Pewnie,że oczekuję dlatego zobaczymy co pokaż jak wróci.Musi dbać o siebie
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:17:40 
Lebowski a ten wyskok był i to była oznaka bezradności Austin już nic nie mógł.To najważniejsze wydarzenie w walce i runda więc nie można jej pomijać.
 Autor komentarza: Lebowski
Data: 08-08-2011 15:18:43 
@DAB

Jesteś naprawdę niepoprawnym fanem Solisa, więc przestaję próbować ściągać Cię na ziemię :)
 Autor komentarza: cop
Data: 08-08-2011 15:20:23 
Nikt nie watpi w talent Solisa. Wiekszosc kubanskich piesciarzy jest swietnie wydszkolona i ma solidne zaplecze amatorskie. Pytaniem jest jednak bardzo waznym, dlaczego w boksie profesjonalnym nie osiagaja zbyt dyzych sukcesow? Pisalem o tym wielokrotnie, ze tak jak w przypadku Solisa, brak profesjonalizmu jest glownym mankamentem takiej sytuacji i niestety jest to nagminne. Piesciarz zawodowy musi byc w kazdym calu poswiecony temu co robi. Solisa problemy z waga nie sa spowodowane niczym innym jak zwyklym lenistwem i uwielbieniem duzej ilosci jedzenia. Jak inaczej mozna okreslic balonowe wago (275-295 lbs) pomiedzy walkami???
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:22:05 
Lebowski
Proszę bez takich.Fakt jest faktem z punktacją pominąłeś najważniejszą rundę:)
Może trochę masz rację ale on jeszcze pokaże wspomnisz moje słowa-pokaże jak się walczy na najwyższym poziomie:)Pozdrawiam
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:23:10 
Lebowski
Cop
Ja w tym urazie upatruję kopa dla niego,oraz tego ,że zromumie jak ważny jest pełny profesjonalizm.Jak się zawiodę trudno:)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-08-2011 15:47:11 
Solis nogi wolne szybkie ręce,,Hahaha nie zdziwilbym sie wcale gdyby tego grubasa niedługo obijali jak teraz Samuela Petera hahaa
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 08-08-2011 15:48:26 
wielka ściema z tym kolanem, jaki sportowiec a tymbardziej bokser HW ważący ponad 100 kg wraca po zerwaniu więzadła krzyżowego po 6 miesiącach na ring minus jakieś 1,5 - 2 miesiące dla dojścia do formy po kontuzji i przygotowania się do walki w październiku. Taka przerwa to 1 - 1,5 roku dla takiej kontuzji lub koniec kariery.

Fakt, Solis prezentował się nieźle w pierwszej rundzie i chyba nawet ją wygrywał moim zdaniem ale ten nockdawn był ewidentnie po ciosie na skroń, było to widać na zwolnieniu, niby obcierka ale głowa lekko mu odskoczyła, chwilę się czas zatrzymał - błędnik oszalał - zatańczył i upadł. Zerwanie więzadła to bardzo bolesna kontuzja, nie wstał by sam i to z tej niby kontuzjowanej prawej nogi, nawet na adrenalinie nie chodziłby na tej nodze, nie stawał na niej, nie opuszczał na niej ringu normalnie bez grymasu bólu. Moim zdaniem to wielka ściema, nagły atak paniki, próba wyjścia z twarzą z kompromitacji z nokautu w 1 rundzie, bał się nawet spojrzeć Vitkowi w oczy

Dzisiejsza czołówka HW typu Povetkin, Kevin Johnson, Haye, Solis to mentalna kpina
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 15:51:12 
Sami ze specjalizacją chirurg ortopeda :)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-08-2011 15:57:06 
Piłkarzom też się zdarza że wracają po zerwaniu wiązadeł po 6-7 miesiącach,a co by nie mówić to jednak piłkarze bardziej obciążają kolana.
Więc raczej jest to możliwe.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 16:01:01 
liscthc
Ale co niektórzy by coś zrozumieć musieliby asystować przy operacji,tak to już jest:)Mnie to śmieszy,teorie spiskowe mamy codziennie
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 08-08-2011 16:01:34 
taka jest moja diagnoza, po obejrzeniu kolana odesłałem go do psychologa sportowego i zapisałem witaminę C
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-08-2011 16:06:07 
DAB
No chyba że piłkarze też ściemniają.W końcu na rękę im taka przerwa,premii nie dostają,miejsce w składzie tracą,no i na najważniejsze turnieje nie jadą.Same plusy z takiej ściemy.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 08-08-2011 16:07:33 
Autor komentarza: Jaguar
Data: 08-08-2011 16:01:34
taka jest moja diagnoza, po obejrzeniu kolana odesłałem go do psychologa sportowego i zapisałem witaminę C

Solis wziął sobie to do serca i kontynuował kurację witaminami z grupy KFC.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 16:16:45 
liscthc
Ale są osoby które widzą w tym logikę.:)Musimy się jeszcze wiele nauczyć, mało rozumiemy.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 08-08-2011 16:28:29 
NOoooooooooo nareszcie !
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 08-08-2011 17:27:39 
Solis dostał średniej siły cios na rękawicę trzymaną przy skroni i pomyślał: wykorzystam ten moment, żeby wycofać się z twarzą z pojedynku, który może i gładko wygrywam, ale przecież, po co ryzykować?!...

Ludzie, po co sugerujecie się punktacją z Austin-em?! Wprowadzacie innych tylko w błąd. Każdy, kto widział tą walkę wie, że Solis kontrolował każdy jej moment od początku do końca. Kontrolował do tego stopnia, że Austin-owi puściły nerwy i zaczął go dusić przy linach w jednej z końcowych rund.

Solis jest naturalnie "otłuszczony". Nie każdy, kto jest w formie musi mieć kaloryfer na brzuchu. Kliczko nie da mu rewanżu i nie pozwoli bratu z nim walczyć, bo wie, na co Go stać. Strasznie szkoda, że szansa, jaką miał Solis przepadła, bo może się już nie powtórzyć. Niby po takiej walce rewanż powinien mieć miejsce bezapelacyjnie. Tym bardziej, że walka powinna była zostać uznana za nieodbytą. Ale Witold Kliczko jest najpierw cwaniakiem, a dopiero potem sportowcem, więc nie ma na co liczyć.
 Autor komentarza: DAB
Data: 08-08-2011 17:34:51 
beniaminGT zgadzam się:)
 Autor komentarza: cop
Data: 08-08-2011 17:45:02 
"beniaminGT Data: 08-08-2011 17:27:39
...Solis jest naturalnie "otłuszczony". Nie każdy, kto jest w formie musi mieć kaloryfer na brzuchu. Kliczko nie da mu rewanżu i nie pozwoli bratu z nim walczyć, bo wie, na co Go stać..."

Pozwolisz, ze sie z toba calkowicie niezgodze. Co to znaczy "naturalnie otluszczony"??? Proporcje wagi i wzrostu sa wrecz porazajace w przypadku Solisa. Jego lenistwo i zamilowanie do jedzenia sa bardzo nieprofesjonalne i nikt tutaj nie mowi o zadnych "kaloryferach" na brzuchu a o zwyczajnej etyce bycia zawodowcem. Nie chcesz chyba powiedziec, ze Solis wazacy pomiedzy walkami 290 lbs to "naturalnie otluszczony super atleta". Jak juz wspomnialem wczesniej, nikt nie kwestionuje jego talentu i osiagniec w boksie amatorskim, ale niestety to nie wszystko.
Nie jestem zadnym fanem Klitschkos, ale powiedz mi skad taka konspiracyjna teoria, ze Vitali nie da Kubanczykowi rewanzu i nie pozwoli walczyc Wladimirowi rowniez??? Przeciez to calkowicie pozbawione logiki. Badzmy realistami i trzymajmy sie faktow: Solis otrzymal swa szanse ale zwyczajnie jej nie wykorzystal a niesmak, ktory pozostal po tej walce jest taki, ze nie widze naprawde zadnych praktycznych powodow, dlaczego K2 mialoby nawet brac pod uwage Solisa w nastyepnych latach. Teraz, niech czeka w kolejce, badz liczy na inne, mniej grozne szanse by zdobyc pas. Moze poprzez Povetkina lub Chagaeva... Nie skreslam calkowicie Solisa, ale mam nieodparte wrazenie, ze on sam siebie skresla z listy profesjonalistow.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 08-08-2011 17:45:51 
Tylko że jak Solis będzie odpowiednio dobry to dostanie swoją szansę na pewno,bo nie sadzę żeby przez 2-3 lata ktoś zmienił Kliczkę na tronie.A mówienie że Kliczko boją się Solisa jest co najmniej dziwne i bezpodstawne.No i mam wątpliwości co do tego co Solis takiego przerażającego pokazał Vitowi żeby aż tak się bał o siebie i Brata.Wiem że niektórzy już widzieli panikę w oczach Vitka,ale ja to traktuje z przymrużeniem oka.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 08-08-2011 18:24:51 
cop, użyłem sformułowania "naturalnie otłuszczony" z braku lepszego pod ręką. Chodzi o to, że nie każdy, kto jest w dobrej formie musi wyglądać jak Dawid Haye.

Nie wiem, czy wiesz, ale w boksie nie chodzi o utrzymywanie określonego stosunku wagi ciała do wzrostu, lecz o pokonywanie rywali ( najlepiej w dobrym stylu ). Odlanier pokonał wszystkich swoich rywali ( zazwyczaj w imponujący sposób ).

cop:

"Nie jestem zadnym fanem Klitschkos, ale powiedz mi skad taka konspiracyjna teoria, ze Vitali nie da Kubanczykowi rewanzu i nie pozwoli walczyc Wladimirowi rowniez??? Przeciez to calkowicie pozbawione logiki. Badzmy realistami i trzymajmy sie faktow: Solis otrzymal swa szanse ale zwyczajnie jej nie wykorzystal a niesmak, ktory pozostal po tej walce jest taki, ze nie widze naprawde zadnych praktycznych powodow, dlaczego K2 mialoby nawet brac pod uwage Solisa w nastyepnych latach."

Solis nie otrzymał szansy, lecz sobie na nią zapracował. Był obowiązkowym pretendentem. Kliczko nie mógł odmówić mu walki, inaczej straciłby pas. Walka została przerwana przez kontuzję. Praktycznie wszyscy obserwatorzy stwierdzili, że Solis radził sobie co najmniej dobrze. W takiej sytuacji trzeba ludziom dać to, czego oczekują - trzeba im pozwolić przekonać się, jak by to wyglądało dalej. Tymczasem, Kliczko Starszy stwierdził, że jego Solis już nie interesuje. Co to w ogóle za stwierdzenie?! A kogo obchodzi, co jego interesuje?! On jest od tego, żeby robić to, co interesuje kibiców. To oni stawiają mu trzypoziomową willę z trzechsetletnich dębów.

liscthc, nie chodzi o to, że się Ukrainiec boi porażki. On się boi jej skutków. Jeśli przejdzie na emeryturę, jako mistrz niepokonany od lat, to jego szanse w polityce są nieporównywalnie większe, niż jak go ktoś inny wyśle na emeryturę. Tu może iść stawka nawet o prezydenturę. Po obejrzeniu tej walki - gdy ona miała miejsce - postawiłem nawet taką tezę, że Solis został przekupiony, albo zastraszony, żeby przegrał. Więc pokazał, iż może walczyć z Witem jak równy z równym, a potem położył się bez ciosu. Napisałem również, że jeśli Solis za wcześnie wróci na ring, to będzie to w pewien sposób potwierdzało tą spiskową teorię. No i tak się nawet stało.
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 08-08-2011 18:33:00 
Chetnie zobaczylbym walke Solis vs Adamek szanse mieli by rowne , Wladimir by Solisa na pkt pieknie pokonal.
 Autor komentarza: cop
Data: 08-08-2011 19:20:25 
@benjaminGT - rozumiem twoja retoryke, aczkolwiek wniski przez ciebie wyciagane nie sa dla mnie przekonywujace. Dlaczego? Nie sadze by Solis przegral poprzez kontuzje, a raczej znalazl sobie szybka droge wyjscia. Ponadto kontuzje kolana nie lecza sie az tak szybko by w pazdzierniku wskakiwac ponownie do ringu. Oczywiscie nie jestem lekarzem i moge sie w tym momencie calkowicie rozmijac z realiami, aczkolwiek czytajac o Solisie na roznych portalach, odnosze wrazenie iz moje zdanie nie jest odosobnione. Jak juz wspomnialem, Solois ma talent ale zaprzepascil swoje szanse na zrealizowanie czegokolwiek w zawodowstwioe poprzez swoj brak profesjonalnego podejscia do treningow i definitywnie niewlasciwy sposob odzywianmia sie. Zdaje sobie sprawe, ze nie wszyscy w boksie zawodowym musza wygladac jak Haye czy Holyfield, ale w przypadku Solisa, to musisz sam przyznac, ze jest to daleko idace usyepstwo. Arreola jest tutaj krytykowany za te same przewinienia, wiec nie widze powodu by Kubanczym mial prawoi do jakichkolwiek ulg. Dobra technika, szybkie rece i mocny cios, ale niestety Solis jest wolny ileniwy w ringu. To tylko moje subiektywne zdanie, wiec nie bede sie upueral jezeli ktokolwiek widzi w nim wspanialego atrlete i przyszlego mistrz swiata. Poza tym. Solis jest killka lat starszy niz ma oficyjalnie zapisane w rekordzie.
 Autor komentarza: endriu
Data: 08-08-2011 20:49:28 
Jest jest jest, piszę u góry głupoty a tu taki news

No to Areolla na przetarcie i Vitek pod nóż
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 09-08-2011 00:06:58 
Mysle iz Solis jest bardzo dobrym piesciarzem, uwazam nawet iz czysto boksersko jest najlepszy w ciezkiej, ma cos z czym czlowiek sie rodzi, nie da sie tego wytrenowac, walczy jak chce, swoim tempem, posiada technike, sile, wyczucie i lubi sie bic. Co z niego bedzie, chcialbym wiedziec ale mysle iz jak wroci w formie i bedzie wolny od kontuzji to wielu piesciarzy wliczajac Adamka bedzie mialo ciezkie zycie. Jest na pewno jednym z najbardziej kompletnych walczacych boxerow w heavy.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 09-08-2011 01:13:54 
Po raz kolejny padłem po przeczytaniu, że (niepełna) pierwsza runda przepowiadała zwycięstwo Solisa w walce z Witalijem.
To chyba lepsze, niż Kabaret Dno.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.