GOŁOTA ROZWAŻA POWRÓT?

Jak podają amerykańskie media, powrót na ring po dwuletniej przerwie rozważa Andrzej Gołota (41-8-1, 33 KO). Według ostatnich doniesień, polski bokser jest w dobrej formie, którą ciągle podtrzymuje dzięki regularnym ćwiczeniom na sali treningowej. 43-letni Polak myśli podobno o stoczeniu kolejnych walk, jednak swojego głównego celu na razie nie określił.

Głównym szkoleniowcem Gołoty od jego wcześniejszego powrotu na ring w 2003 roku jest Sam Colonna. Ten sam trener opiekuje się również Andrzejem Fonfarą, innym polskim pięściarzem mieszkającym w Chicago. Ostatni pojedynek Gołota stoczył w październiku 2009 roku, kiedy to w łodzkiej "Atlas Arenie" uległ przed czasem Tomaszowi Adamkowi.

Gołota to jeden z najlepszych polskich pięściarzy zawodowych w historii, zdaniem wielu ekspertów - najbardziej utalentowany. W swojej karierze "Andrew" czterokrotnie walczył o mistrzostwo świata. W 1997 i 2005 roku przegrywał przez nokaut z Lennoxem Lewisem i Lamonem Brewsterem. Dwie najlepsze mistrzowskie próby Polaka miały miejsce w 2004 roku, kiedy to zremisował z Chrisem Byrdem i przegrał na punkty z Johnem Ruizem. W obu przypadkach werdykty sędziów punktowych wzbudziły kontrowersje. Wielu obserwatorów uważa, że Gołota zasłużył w tych walkach na zwycięstwo.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:08:07 
to bez sensu , bo niby z kim miałby walczyć ? ...Endriu , lepiej siedź w domu i klep po zadku żonkę !!!
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 21-07-2011 13:09:40 
uważam że nie powinien wracać szkoda zdrowia kasę ma a mistrzem świata na 99% nie zostanie
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:10:22 
Myslałem,że Tomek juz definitywnie zakonczył kariere Andrzeja,dając pokaz swoich umiejetności w łodzi.Szkoda ze Andrzej rozmienia się na drobne.Nawet po strasznym laniu z rąk Tomka Adamka Andrzej nie potrafi zakonczyć kariery.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:10:30 
zin

Taka moda teraz w HW na comebacki emerytów. Do obicia zawsze się ktoś znajdzie wśród tylu bumów, a i kilka dolców do kieszeni by wpadło.
 Autor komentarza: kazan
Data: 21-07-2011 13:11:27 
Powinien wrócić na walkę pożegnalną, potem jakiś bankiecik. Szkoda byłoby, żeby ta historia skończyła się oklepem od Górala.
 Autor komentarza: xionc
Data: 21-07-2011 13:12:07 
ale jaki to ma sens? Golota juz swoje najwieksze sukcesy ma za soba. Ze sportowego punktu widzenia kolejne walki nie bardzo maja racje bytu. Z kim Andrzej mialby walczyc i po co?

No ok, walka pozegnalna z Holyfieldem moze i nie bylaby bez sensu. Jeszcze z Audleyem Harrisonem bym go zobaczyl w ringu, bo moglby Brytyjczyka zlac. Ostatni moj pomysl, to DaVaryl Williamson, bo juz McCall to raczej za wysokie progi by byly po tak dlugiej przerwie.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-07-2011 13:12:35 
Wrocic jak najbardziej powinien do ringu ale na walke pozegnalna. Nie wyobrazam sobie ze moglby tak po prostu zakonczyc kariere lepiej to zrobic z ostatnia wygrana walka w rankingu dla kibicow.
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:12:50 
Wejherowo

Jakiego programu używasz do automatycznego wklejania komentów przy każdej okazji gdzie pojawi się fraza "ADAMEK"?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-07-2011 13:14:51 
Pozegnalna walka z Golyfieldem chyba ktos nie wie co to znaczy walka pozegnalna. Walka pozegnalna z jakims bumem na dystansie kilku rund tak zeby golota nie wygral juz w 1 rundzie i tyle. Zadne Holyfieldy
 Autor komentarza: kazan
Data: 21-07-2011 13:15:09 
@ Wejcherowo

"Myslałem,że Tomek juz definitywnie zakonczył kariere Andrzeja,dając pokaz swoich umiejetności w łodz"

Chłopie, Gołotę z tego pojedynku to Sosnowski pokonałby, więc przestań się już rozpływać nad Tomkiem. Adamek jest brylantem w polskim boksie, ale ja mam wrażenie, że Ty chyba masz już jakiś ołtarzyk poświęcony Góralowi. To są już objawy choroby psychicznej.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:15:57 
Napoleon

szczerze , to nawet z obecnymi bumami Andrzej mógłby mieć spore problemy :] więc lepiej niech siedzi w domu !
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 21-07-2011 13:16:44 
PLOTKI JAK NA PLOTEK.PL CZY PUDELEK NIE WARTO NAWET CZYTAĆ TAKICH GŁUPOT.
 Autor komentarza: kazan
Data: 21-07-2011 13:16:51 
Sorry za błąd w nicku, Wejherowo oczywiście..
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:17:08 
Riddick Bowe kiedyś coś przebąkiwał o powrocie- Gołota vs Bowe III? Czemu nie? Na pożegnanie w sam raz ;d
 Autor komentarza: Emilio
Data: 21-07-2011 13:17:43 
Niech wróci na walke pozegnalna, sklepie jakiegoś ogórka, zrobi bankiet i definitywnie skonczy boksowanie, szkoda zdrowia.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 13:17:44 
@ Wejcherowo

"Myslałem,że Tomek juz definitywnie zakonczył kariere Andrzeja,dając pokaz swoich umiejetności w łodz"

Prime Gołota wytarłby ring Adamkiem
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:18:57 
"Prime Gołota wytarłby ring Adamkiem"

Nie bądz śmieszny:)
 Autor komentarza: endlessyouth
Data: 21-07-2011 13:19:38 
prime gołota wygrałby z adamkiem do 6 rundy
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-07-2011 13:19:55 
Prime Adamka przypada akurat na kategorie cruser wiec i tak by sie nigdy nie spotkal prime Adamek z prime Golota. Zreszta za tam tych czasow wagi ciezkiej Adamek nawet nie rozwazalby przez chwile mozliwosci przejscia do wagi ciezkiej.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-07-2011 13:23:04 
To sa bokserzy z roznych kategorii wagowych tak naprawde to ze Adamek walczy w HW wynika tylko z katastrofalnej formy kategorii ciezkiej. To tak jakby mowic ze Adamek wytarlby ring Golota w polciezkiej.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:23:06 
Jakby walka się odbyła w primie Andrzeja i w primie Tomka to jestem pewny,ze Gołota nie wytrzymałby psychicznie tej walki.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-07-2011 13:25:33 
No i nie wiem co napisać
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 13:26:57 
Najman chętne przyjmie parę bumów na głowę!!!

A poważnie to chyba wolę żeby nie wracał,już swoje w boksie zrobił.Mistrza co prawda nie zrobił,ale dał emocję i to na niego goniłem nad ranem do Pubu żeby obejrzeć jego walki.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:27:04 
I znowu się zaczyna to pier....... , co był to Gołota zrobił z Adamkiem gdyby był w swoim prime :] Weźcie wyluzujcie już , bo tego nie wie nikt.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 21-07-2011 13:27:21 
"W obu przypadkach werdykty sędziów punktowych wzbudziły kontrowersje. Wielu obserwatorów uważa, że Gołota zasłużył w tych walkach na zwycięstwo"

Nalegał bym Droga Redakcjo by o "WAŁKACH" mowic jak o wałkach znaczy oszustwach a nie "kontrowersjach".

Gołota był Mistrzem Swiata - dwukrotnie przekreconym.




... taką samą sztuke pisania polecam stosować do przekrętów typu : Matthysse vs Alexander , Huck vs Lebedev itd.

Bo jezeli my jako uztykownicy jak i Redaktorzy portali nie będziemy traktować bokserskich oszust po imieniu, nic sie w tej materii nie zmieni. i ten sport wkoncu tylko z tym będzie sie kojarzył.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-07-2011 13:29:59 
Obecny Adamek walczy z Golota (tym z 1 walki z Bowe) w kategorii ciezkiej - wygrywa ten drugi.

Adamek z CW walczy z Golota w kategorii CW (zakaldajac ze Golota robi w ogole wage ale sa to rozwazania czysto hipotetyczne w celu porownawczym) - wygrywa ten pierwszy.

I tyle w temacie chociaz i tak uwazam ze te porownania Goloty i Adamka nie maja zadnego sensu.
 Autor komentarza: Polak18
Data: 21-07-2011 13:30:37 
Decyzja o powrocie na ring należy do Andrzeja,jeśli jednak zdecyduje się na powrót to ma we mnie kibica i zawsze będe wstawał na jego walki lub jeździł jeśli będą w Polsce.Osobiście doradzałbym mu jednak tylko walki pożegnalne jedną dla kibiców w USA i jedną w Polsce powiedzmy w Łodzi czy Gdańsku.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-07-2011 13:31:24 
Niech wraca!Jak jest w pełni zdrowy to Ok.Niech z toczy z 3 walki na przetarcie i rewanż z Austinem.....
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:31:53 
Temat jest o tym , że Andrzej chce wrócić , a to moim zdaniem nie ma sensu. Z obecną pierwszą 20-tką HW nie ma żadnych szans . Może jedynie jakby zrobił jakąś pożegnalną walkę z jakimś emerytem , który też nie jest aktywny np. R.Bowe. Z Holym nie miałby żadnych sznas.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 13:32:37 
nawet ten Gołota z walk z Byrdem i Ruizem wytarł by ring Adamkiem :D
 Autor komentarza: Napoleon
Data: 21-07-2011 13:36:09 
zin

Daj spokój, jaka pierwsza dwudziestka :) ja raczej myslę o szerszym zapleczu, ot takie walki "for fun" ;d
 Autor komentarza: provokator
Data: 21-07-2011 13:38:00 
Co by Andrzej nie zrobił i tak będę mu kibicował :)

Prime Gołota wytarłby ring dzisiejszymi mistrzami, przynajmniej Wladimirem, Vitalim by może nie wytarł, ale by go pokonał. Bracia to nie wielcy murzyni przed którymi Andrzej czuł respekt, "Andrew" w Prime Time zniszczył by dzisiejszych braci.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:38:08 
pyra90 , już miał mu urwać głowę , która miała wylądować w którymś tam rzędzie, a jak było , każdy widział... Nie Ty to czasem pisałeś ;) ?
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:42:52 
Kazdy widział walke Adamek vs Gołota i jak znecał się nad Andrzejem Tomek.Mnie to nie interesuje jakiej był formie Gołota,wynik pójdzie świat.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 13:47:51 
provokator , nie prowokuj ;)
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 13:48:45 
Najbardziej utalentowany ? jakie symptomy o tym świadczą ? Proszę o konkrety.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-07-2011 13:49:09 
Gołota do walki z Adamkiem był zupełnie nie przygotowany,wolny,największa waga w karierze itp.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 13:52:30 
Wejherowo
Tak samo w świat poszedł wynik z Dawsona!!!!
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:54:15 
@liscthc

No niestety,ale wiadomo co było przeczyną porazki Tomka...
 Autor komentarza: provokator
Data: 21-07-2011 13:55:43 
zin,

nie prowokuje. Ja po prostu jestem kibicem boksu. Cenię i Adamka i Gołotę (dziwne, nie :)?) Gołota jak na swoje gabaryty miał niesamowitą motorykę, świetną technikę i perfekcyjny jab. O ile Vitali pewnie stawiłby warunki i walka mogła by iść w obie strony, o tyle Wladimir to dla mnie żaden mistrz i przegrał by przez KO/TKO z Gołotą Prime.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-07-2011 13:56:17 
Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:54:15
@liscthc

"No niestety,ale wiadomo co było przeczyną porazki Tomka...

No pewnie góral miał sraczkę i bolała go główka i brzuszek
 Autor komentarza: Polak18
Data: 21-07-2011 13:57:01 
Tu zaś wiadomo co było przyczyną porażki Andrzeja więc nie pierdol głupot za przeproszeniem
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:00:30 
W walce Dawsonem Tomek był bez formy,do tego sraczka,zbijanie kilogramów itp.Same kłopoty w tej walce miał Tomek,a mimo to i tak połozył na deski Dawsona.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 14:00:57 
Wejherowo
Tak samo wiadomo co było przyczyną porażki Jędrka z Adamkiem!!!
To był brak jakiejkolwiek formy Andrzeja!!!
Ale ty umiesz tylko wychwalać Adamka i tłumaczyć,zaś innym tylko umniejszasz.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 14:01:41 
provokator

ja też sobie cenię obu i wcale to dla mnie nie dziwne , tylko staram się patrzeć na to bardziej obiektywnie ... Ty piszesz , że wtedy Gołota pokonałby obu Kliczków i jedynie może miałby jakieś problemy z Vitem , a ja , przy całej sympatii dla Andrzeja , nie dałbym mu z nimi żadnych szans , nawet w jego prime.
 Autor komentarza: TERMINATOR2
Data: 21-07-2011 14:03:27 
Wejherowo napisał:
,,Myslałem,że Tomek juz definitywnie zakonczył kariere Andrzeja,dając pokaz swoich umiejetności w łodzi.Szkoda ze Andrzej rozmienia się na drobne.Nawet po strasznym laniu z rąk Tomka Adamka Andrzej nie potrafi zakonczyć kariery."

Gołota zniszczył McBridea kilka lat wcześniej, kiedy był już cieniem dawnego siebie.
Adamek walił w niego przez 12 rund I NIC!! Nawet spaślak się nie zachwiał, chociaż też w walce z Adamkiem był cieniem samego siebie sprzed kilku lat. Jak to wytłumaczysz? Bo ja mam tylko jedno wytłumaczenie: Gołota dużo lepszym bokserem był. Adamek to wata. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: provokator
Data: 21-07-2011 14:08:36 
zin,

tego się nie dowiemy. Każdy na każdego patrzy pod innym kątem.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:10:32 
TERMINATOR2

To ,że Tomek nie znokautował Kevina nie oznacza ,że jest gorszym pięściarzem od Andrzeja.Tomek ten pojedynek traktował ulgowo.To był taki mocny sparing,który miał pomóc Tomkowi lepiej się przygotować do starcia z Witalijem Kliczko.
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 21-07-2011 14:11:52 
"Ja po prostu jestem kibicem boksu. Cenię i Adamka i Gołotę (dziwne, nie :)?) Gołota jak na swoje gabaryty miał niesamowitą motorykę, świetną technikę i perfekcyjny jab. O ile Vitali pewnie stawiłby warunki i walka mogła by iść w obie strony, o tyle Wladimir to dla mnie żaden mistrz i przegrał by przez KO/TKO z Gołotą Prime."


Wishful thinking. Golota to bardziej romantyczny bohater, fenomen socjologiczny, powiew nadziei w czasach postkomuny, niż wielki sportowiec, bo takich zawsze określa ich charakter. Zawsze.
 Autor komentarza: xionc
Data: 21-07-2011 14:12:30 
bez sensu takie porownania, Adamek ma inny styl walki niz Golota. Co z tego, ze potrzebowal 12 rund na McBride'a? Jego wygrana byla niepodwazalna. Briggs jest mistrzem KO i co z tego, jego walka z Witalijem byla kpina z boksu.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 14:16:24 
Myślę , że to porównywanie , czy Gołota był lepszy od Adamka , czy Adamek lepszy od Gołoty , to takie bicie piany dla antyfanów Gołoty i Adamka . Prawda jest taka , że Andrzej miał w swoim czasie spore osiągnięcia w HW i niezłe umiejętności . Dał kilka dobrych walk , kilka sromotnie przegrał . Adamek to mistrz w dwóch kategoriach i teraz ma szanse powalczyć o mistrzostwo w trzeciej . Szanse małe , ale zawsze jakieś są. Myślę , że i Gołocie i Adamkowi nalezy szacunek za ich osiągnięcia .
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:24:05 
Duzo polaków się wstydzi Gołoty za to że:

Uciekł z ringu,
Uderzał po klejnotach..
Gryzł szyje,
uderzał z byka,
przegrywał wygrane walki(2 razy z Bowe czy tez z Grnatem)
Przegrywał szybko walki mistrzowskie,Lewis,Brewster.

Ja nic nie mam do Gołoty,ale takie są fakty.Tomek nigdy tego nie zrobi.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-07-2011 14:27:44 
Wejherowo

Ja mogę jeszcze gorsze rzeczy o adamku napisać
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 14:32:47 
porównywanie gołoty i adamka faktycznie bez sensu , Gołota był ciężkim od zawsze :) i jego walki przypadły na złote lata HW , od walk z Bowe zaczęła się tak naprawdę moja miłość do boksu , wybitnym bokserem nie był , ale był szanowany przez wszystkich bo starcie z Andrew to była zawsze wielka niewiadoma , do mistrzostwa zabrakło tylko /aż psychiki , czy prime Gołota byłby dzisiaj mistrzem pewnie nie , bo wydaje mi się że z K2 mimo wszystko jednak by przegrał , ale byłby nr 3 i przynajmniej realnym zagrożeniem dla Kliczków, mówienie i pisanie o Góralu w kategoriach HW to nieporozumienie

resumując Andrew nigdy nie był /będzie cruiserem ,
Góral nigdy nie będzie cięzkim
 Autor komentarza: liscthc
Data: 21-07-2011 14:36:50 
milan1899
"Góral nigdy nie będzie cięzkim"
Zaraz Wejherowo da ci popalić!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 14:39:14 
Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:24:05
Duzo polaków się wstydzi Gołoty za to że:

Uciekł z ringu, - miał walczyć z najaranym przeciwnkiem ???
Uderzał po klejnotach..- bowe miał za wysoko spodenki :)
Gryzł szyje, - a co uszy miał odgryzać
uderzał z byka, - dobrze ze robił to w ringu a nie w domu
przegrywał wygrane walki(2 razy z Bowe czy tez z Grnatem)- tu zgoda do mistrzostwa potrzebna jest psychika której nie miał
Przegrywał szybko walki mistrzowskie,Lewis,Brewster.- to waga ciężka , ciosy ważą setki kg i takie przegrane się zdarzaja
:)
Ja nic nie mam do Gołoty,ale takie są fakty.Tomek nigdy tego nie zrobi. - dokłądnie Toek nigdy tego nie zrobi , tak samo jak nigdy nie bedzie bokserem wahi ciężkiej


moje od po myslniku
 Autor komentarza: jkd
Data: 21-07-2011 14:40:38 
Z kolei Golota zostal prawie znokautowany przez McBridea. Natomiast z Tomkowi to mogl jedynie deptac stopy. Co za durne porownania. Dwoch roznych bokserow, dwa rozne style, dwie rozne kategorie wagowe.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 21-07-2011 14:44:07 
"Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:10:22
Myslałem,że Tomek juz definitywnie zakonczył kariere Andrzeja,dając pokaz swoich umiejetności w łodzi."

"Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 13:42:52
Kazdy widział walke Adamek vs Gołota i jak znecał się nad Andrzejem Tomek.Mnie to nie interesuje jakiej był formie Gołota,wynik pójdzie świat."




Lecz się. Przeglądam wypowiedzi użytkowników i muszę stwierdzic, że posiadasz mniej intelektu niż użytkownik "silny".
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:47:31 
"Ja mogę jeszcze gorsze rzeczy o adamku napisać"

@endriu tak tak wiem o co tobie chodzi po głowie,tą śmieszną ksiązke Kondery:) i o tych dziwk.. to jest głupota i tyle!!

Ja spadam musze od was odpocząc
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-07-2011 14:51:25 
GOLOTA NIE UCIEKŁ Z RINGU TYLKO PODDAŁ WALKĘ!
No chyba piszący tu powinni znać takie zasady

To trener Gołoty powinien zostać za to zawieszony
 Autor komentarza: kabaty
Data: 21-07-2011 14:55:05 
nie miałby po co wracać,chyba,że po wypłatę...ale z tego co słyszałem to problemów finansowych nie mają.Z drugiej strony serce mówi wracaj,rozum zostań.Głód boksu i zwycięstwa jest u Andrzeja bardzo silny :)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 14:57:51 
http://www.youtube.com/watch?v=LLj5ZtgAXW8
Tyle w temacie ;) piekne to
A co do porównan, to jestem wielkim fanem obu pięściarzy, ale panowie nie ośmieszajcie sie z ocena obu pieściarzy w prime idącą na korzysć Adamka, bo to zwyczajna niedorzecznosc. Tomasz zostałby niestety zgładzony. Andrzej nie spaliłby sie psychicznie do walki z kims tak lekko bijącym, a tu byłaby jedyna nadzieja górala.
pzdr.
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 14:57:52 
"Lecz się. Przeglądam wypowiedzi użytkowników i muszę stwierdzic, że posiadasz mniej intelektu niż użytkownik "silny"."

Dzieki za komplement:):)
 Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 15:01:16 
@milan1899

A skąd przychodzi ci do głowy,ze Tomek to nie prawdziwy ciężki??Moze według ciebie Tomek to prawdziwy półciężki??
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 15:04:59 
Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 14:57:51
http://www.youtube.com/watch?v=LLj5ZtgAXW8
Tyle w temacie ;) piekne to
A co do porównan, to jestem wielkim fanem obu pięściarzy, ale panowie nie ośmieszajcie sie z ocena obu pieściarzy w prime idącą na korzysć Adamka, bo to zwyczajna niedorzecznosc. Tomasz zostałby niestety zgładzony. Andrzej nie spaliłby sie psychicznie do walki z kims tak lekko bijącym, a tu byłaby jedyna nadzieja górala.
pzdr.

takie jest juz zycie kibica że jednych uwielbiamy innych nienawidzimy( nie mylic zbrakiem szacunku )
po nawet tak krókim filmiku wspomnienia niesamowitych walk Andrew wracają jak błyskawica ,

sorry dla kibiców pudziana , adamka , salety (kazdego z wymienionych na swoj spoosob szanuje ) i innych ale dla mnie z wszystkich fighterów z Polski Andrew to absolutny nr 1 ,
 Autor komentarza: championn
Data: 21-07-2011 15:07:02 
DARXXON1
SWIETA RACJA, NAZYWAJMY RZECZY PO IMIENIU. POWINNO BYC '2-WU KROTNIE OSZUKANY W WALCE O PASY...'!!!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 15:09:02 
Autor komentarza: Wejherowo
Data: 21-07-2011 15:01:16
@milan1899

A skąd przychodzi ci do głowy,ze Tomek to nie prawdziwy ciężki??Moze według ciebie Tomek to prawdziwy półciężki??

Tomek to Cruiser , jako Polak jestem dumny z tego co osiągnął w LHW i CW , nie rozumiem po co to HW , ale to wybór górala którego nie rozumiem ale szanuje , bo każdy decyduje o swoim losie
 Autor komentarza: jackwl
Data: 21-07-2011 15:18:30 
ludzie skńczcie to pierd... prawdziwy ciężki czy nie prawdziwy ciężki [Adamek}
TOMASZ ADAMEK leciuteńki POTRAFI PRZYJĄĆ NAJCIEZSZĄ PETARDĘ,
I TO JEST BARDZIEJ "CIĘŻSZE"NIZ PRAWDZIWY cieżki[wychodzący z knutem w gaciach}NIE POTRAFIĄCY USTAĆ PO KONKRETNYM CIOSIE NA NOGACH.
Ale z tym sie człowiek rodzi i tego nie da sie do końca wyczwiczyć.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 15:24:57 
jackwl
kazesz przestac pierdolić a sam pierdolisz jak potłuczony , męczy cię dyskusja nie dyskutuj
 Autor komentarza: golda87
Data: 21-07-2011 15:28:23 
Dawać mu Maskajewa
 Autor komentarza: Nixon
Data: 21-07-2011 15:35:24 
I tak emocje będą większe niż na walkach Adamka.
 Autor komentarza: ZnamSalete
Data: 21-07-2011 15:35:32 
Drogi Andrzeju - MY, użytkownicy BOKSER.ORG, chcemy walki Gołota-Bowe III !
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 15:41:47 
Może lepiej z Saletą?
 Autor komentarza: Swietlicki
Data: 21-07-2011 15:43:15 
Boze zmiloj sie nad....Andrzejem.
Andrzejku, przy calym szacunku jaki do ciebie mam, nie ciagnij juz tego, poprostu zakoncz kariere.
Jedyna zdrowa opcja, to stoczenie walki pozegnalnej z kims przecietnym, zeby ostatnia walka w karieze byla zwycieska i to tyle.
Jesli jednak on mysli o prawdziwym powrocie......niech Bog go ma w opiece i lekarze tez.
 Autor komentarza: golda87
Data: 21-07-2011 15:44:34 
Ludzie spójrzcie co się dzisiaj dzieje w ciężkiej. Po jakim ciosie w walce z Władimirem padł Chambers? Przecież to co Andrzej przyjął do pierwszego nokdaunu z Lewisem i potrafił wstać, to żaden z dzisiejszych ciężkich nie byłby wstanie obudzić się w ciągu kilku minut. Gołota miał doskonałe warunki fizyczne, niebywałą odporność na ciosy, nienaganną technikę, doskonały balans, świetną kondycję. Jedynie brakowało mu kończącego ciosu(ale na dzisiejszych pięściarzy to co miał to wystarczyłoby). Fakt przegrał z Lewisem, Tysonem czy Brewsterem w kompromitującym stylu. Psychikę to miał raczej mocną bo nigdy wymian nie unikał ale brakowało mu mentalności zwycięzcy. Dodatkowo nie radził sobie z presją która usztywniała go na początku walki. No ale dzisiaj żaden z bokserów nie potrafiłby tego wykorzystać. Gołota prime pokonałby dzisiaj każdego. Przegrałby jedynie z Witkiem ale tylko w czasach prime Witka.
 Autor komentarza: golda87
Data: 21-07-2011 15:46:21 
Jeśli ktoś tego nie dostrzega to albo nie ma pojęcia o boksie albo po prostu poza oglądaniem boksu w tv sam nigdy tego nie oglądał...
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 15:59:13 
widzę , że nie brakuje i ślepych fanów Gołoty , których jedyne argumenty , to : "co by było gdyby , kogo by nie poskładał itp......" .... prawda jest taka , że nawet w swoim prime dostałby straszny łomot od dzisiejszego Włada ...zobaczcie wyrównaną walkę Gołoty z Bowe ... gdzie Bowe do Włada ?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 21-07-2011 16:02:08 
dla mnie kolejna walka nie ma żadnego sensu bo go ktoś trwale uszkodzi.golota się już ze mną pożegnał a ja z nim.ryby,narty,bilard,karty
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 16:04:56 
Vit z Lewisem toczył równorzędną wojnę , a jak się skończyła walka Andrzeja z Lewisem każdy wie . Ktoś tam wyżej pisał , że Gołota może miałby jedynie problemy z Vitem , ale wygrałby na punkty . Ludzie , część z Was ma podobnie na punkcie Gołoty , jak Wejherowo na punkcie Adamka ;]
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 16:19:15 
Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 16:04:56
Vit z Lewisem toczył równorzędną wojnę , a jak się skończyła walka Andrzeja z Lewisem każdy wie . Ktoś tam wyżej pisał , że Gołota może miałby jedynie problemy z Vitem , ale wygrałby na punkty . Ludzie , część z Was ma podobnie na punkcie Gołoty , jak Wejherowo na punkcie Adamka ;]

komus trzeba kibicować i w kogoś trzeba wierzyć , inaczej życie nie ma sensu

ja uważam że Gołota przegrałby i z Vitem ( wyraźnie , pewnie przez nokaut ) i z Włądem na pkt , ale dalej przeciwników dla niego nie widzę , każdego od miejsca 3 w dół biłby na głowę i nie chodzi tu o fanatyzm ale o realne spojrzenie na mozliwości obecnych HW
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 16:28:50 
Zgadzam sie ze zdaniem Milan1989, w 89% ;) mysle ze z Władem powalczyłby, i chodź Wład wygrałby 7/10 , to Goły miałby tam cos do powiedzenia, w przeciwieństwie do konfrontacji z jego starszym bratem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 16:49:14 
Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 16:28:50
Zgadzam sie ze zdaniem Milan1989, w 89% ;) mysle ze z Władem powalczyłby, i chodź Wład wygrałby 7/10 , to Goły miałby tam cos do powiedzenia, w przeciwieństwie do konfrontacji z jego starszym bratem.


yipman
milan1899 ( data założenie najlepszego klubu na świecie ) a nie mój rocznik ,chciałbym 89 :)
 Autor komentarza: JUNIOREK
Data: 21-07-2011 16:51:18 
Ehhh pamiętam jak po zwycięstwie Tarvera nad Greenem ktoś z użytkowników pisał że "tylko patrzeć jak Gołota będzie chciał wrócić" bo się naoglądał Hopkinsa i Tarvera. No i mamy w 100% spełnioną przepowiednię :-)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 16:56:40 
Wiem to taki niewybredny żarcik ;P
Najlepszy klub to to nie jest z pewnością ;) , ale kibiców ma przednich, znajomy choruje do tego stopnia, ze dziecko nazwał Milan ;)
pzdr.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:01:59 
Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 16:56:40
Wiem to taki niewybredny żarcik ;P
Najlepszy klub to to nie jest z pewnością ;) , ale kibiców ma przednich, znajomy choruje do tego stopnia, ze dziecko nazwał Milan ;)
pzdr.

mam nadzieje ze nie pójdzie z moim do przedszkola bo będzie dwóch Milanów w kalsie :)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 17:03:37 
HAAHAHAHA ;)
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 17:09:26 
Bizon to ty? ;)
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 17:16:50 
milan1899
"ja uważam że Gołota przegrałby i z Vitem ( wyraźnie , pewnie przez nokaut ) i z Włądem na pkt , ale dalej przeciwników dla niego nie widzę , każdego od miejsca 3 w dół biłby na głowę i nie chodzi tu o fanatyzm ale o realne spojrzenie na mozliwości obecnych HW "

nawet Haye i Solisa ? ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:23:24 
Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 17:09:26
Bizon to ty? ;)

pewnie że ja tylko nikomu nie mów :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:26:33 
zin
to nie byłyby spacerki ale uwazam ze by ich ograł , oczywiście będąc w formie ,
, gdybanie co by było gdyby, nigdy nie doprowadzi Nas do konkretnej odpowiedzi , tak naprawdę czas na nowych mistrzów , na nowe wielkie walki
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 17:38:37 
Prawda jest taka , że prawie wszystkie walki z lepszymi przeciwnikami Gołota przegrał , więc nie wiem skąd ten optymizm , ze obecnie tylko Kliczkowie mieliby z nim szanse ?

1. dwie przegrane walki z Riddick Bowe
2. z Lennoxem Lewisem (1 runda przez KO)
3. z Michaelem Grantem (10 runda poddanie)
4. z Mikiem Tysonem
5 z Lamon Brewsterem ( 1 runda KO)
5. z Johnem Ruizem
6. z Rayem Austinem 1 runda TKO

nieważne , że niektóre walki przegrał na własne życzenie ...ale nie pieprzcie , że Andrzej był jakimś wybitnym ciężkim ... co najwyżej to wybitnie kontrowersyjnym ;]
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:48:27 
ruiz , byrd - dla mnie obydwie wygrał , na pewno blisko remisu
bowe - przegrana walka ale wyrównana z jednym z większych HW w historii wsytdu nie przynoszą chyba czyż nie ????
tyson - no conteset , jeżeli nie rozmuiesz że nie powinnien walczyć z najaranym mikiem to sorry
LL - to geniusz wszyscy z Nim przegrywali
brewster - ktoś kiedyś napisał że gołota powinnien stoczyć w szatni 2 rd , i tyle w temacie
austin - stary bez formy , nie napisze ze kontuzja , bo juz przed kontuzja lezał na dechach

jedno jest pewne Wład któy teraz rządzi i dzieli w latach 90 -tych mistrzem by nie był lub byłby bardzo krótko , poziom zawodnikow z którymi walczył gołota do czołowki dzisijeszej HW jest nieporównywalna
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 21-07-2011 17:49:54 
Buahahhaa dalej nie zmądrzał
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:51:17 
i jeszcze na koniec
kiedyś skrzecz powiedział że gdyby Gołota miał jego charakter przy swoich umiejętnościach rządził by w HW przez lata , a on raczej na boksie się zna
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 17:53:52 
milan1899 , typowe tłumaczenie zaślepionego fana czyli : " wszystkie te walki które przegrał , tak na prawde wygrał , tylko to , lub tamto było nie teges " ;)
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 17:55:27 
milan1899 , gdyby babka miała wąsy , to byłaby dziadkiem ... równie dobrze można by powiedzieć , że gdyby Adamek był duży jak Kliczko , to nie byłoby na niego bata :D
 Autor komentarza: Kopyto
Data: 21-07-2011 17:56:19 
Goły to był najlepszy Polski ciężki, a Adamek Cruiser. Gołego oszukali, mam nadzieje że Adamka nie oszukają i zdobędzie oficjalnie mistrzostwo dla Polaków. Aczkolwiek nie zmieni to faktu, ciężkim Gołota był lepszym, bo zwyczajnie jest większy a i techniki mu nie brakowało.

A Wejherowo to jest gorszy od silnopodobnych i dixonoidów, nie spodziewałem się że można być tak kompletnie nieobiektywnym w drugą stronę co silni ;)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 17:57:47 
zin
komuś trzeba kibicować tak ???
nie można mieć koszulki juve i szalika milanu jednocześnie

Ty widziszz to tak ja inaczej i tyle

dla mnie Gołota znaczy emocje , pokaż innego polskiego boksera który tak poruszał do kibicowania ludzi
 Autor komentarza: zin
Data: 21-07-2011 18:14:07 
milan1899 , ale nie ma takiego drugiego i sam jestem wielkim fanem Andrzeja ... nawet teraz jakby walczył obojętne z kim , to byłyby emocje :)
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-07-2011 18:18:17 
zin
dokładnie zrobi walkę pożegnalną i znowu połowa Polaków będzie się nabijac a i tak go obejrzą bo nie wiadomo co ten stary Gołota na ringu odwinie

HW to nie przelewki kazdy cios waży a Andrew lać się potrafił i za to szacun ,
 Autor komentarza: mibzzz01
Data: 21-07-2011 18:42:16 
nikt nie chce zeby Andrew wrocil i tracil zdrowie, ale jak wroci to wszyscy bedziemy siedziec i ogladac. taka prawda!!!
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 21-07-2011 19:13:23 
Autor komentarza: Darxoon1
Data: 21-07-2011 13:27:21
"W obu przypadkach werdykty sędziów punktowych wzbudziły kontrowersje. Wielu obserwatorów uważa, że Gołota zasłużył w tych walkach na zwycięstwo"

Nalegał bym Droga Redakcjo by o "WAŁKACH" mowic jak o wałkach znaczy oszustwach a nie "kontrowersjach".

Gołota był Mistrzem Swiata - dwukrotnie przekreconym.




... taką samą sztuke pisania polecam stosować do przekrętów typu : Matthysse vs Alexander , Huck vs Lebedev itd.

Bo jezeli my jako uztykownicy jak i Redaktorzy portali nie będziemy traktować bokserskich oszust po imieniu, nic sie w tej materii nie zmieni. i ten sport wkoncu tylko z tym będzie sie kojarzył.

Święta Racja
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-07-2011 20:00:04 
ja Gołego jeszcze chciałbym zobaczyć w ringu. szkoda, że już taki stary. gdyby miał 10 lat mniej to z chęcią zobaczyłbym go z Povetkinem, Peterem lub Arreolą.
 Autor komentarza: mma
Data: 21-07-2011 20:32:44 
Super!
Nie mogę się doczekać.
To przecież najbardziej utytułowany polski pięściarz wagi ciężkiej.
Jak by nie patrzeć - czterokrotny wicemistrz świata!
 Autor komentarza: golda87
Data: 21-07-2011 22:32:40 
ble ble ble... panowie wszyscy się spinacie. Oddajmy głos fachowcowi. Niech wypowie się fachowiec Lou Duva http://wiadomosci.dziennik.pl/sport/artykuly/69600,lou-duva-golota-to-byl-gosc.html
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-07-2011 22:49:39 
golda87

świetny wywiad, nie czytałem go wcześniej, dzięki
 Autor komentarza: YipMan
Data: 21-07-2011 22:58:35 
Golda87 miło ze przypomniałeś ten wywiad, odnosnie podejscia Lou Duvy, to neich bierze Szpile,naprostuje gówniarza, i zrobi z niego MŚ HW!
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 21-07-2011 23:48:50 
Noo Andrew, bo ktoś w końcu musi dokopać Kliczkom !!!

Jeśli jest w formie, jeśli uporał się z kontuzją, to Andrzej zawsze groźny może być, nawet dla tej niby czołówki. To w końcu Gołota. Jest nieobliczalny. Mistrzem świata nie będzie, ale skoro chce dalej walczyć, to niech walczy, ja i tak go uwielbiam.
 Autor komentarza: kabaty
Data: 21-07-2011 23:58:28 
MatMaister90 nie żartuj nawet :) dla kogo on ma być niby groźny? jak Adamek zlał go jak za przeproszeniem psa? jedyną dobrą opcją była by walka pożegnalna z jakimś kelnerem...chyba,że o pas polsatu z Najmanem...
Nie mam nic do Gołoty,ale powinien już dawno zakończyć karierę,przynajmniej pozostał by w naszej pamięci jako dwukrotnie skrzywdzony mistrz świata :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.