ZMARŁ OJCIEC BRACI KLICZKÓW

Dziś po długiej i ciężkiej chorobie zmarł Władimir Rodionowicz Kliczko, ojciec ukraińskich mistrzów świata w kategorii ciężkiej Witalija i Władimira Kliczków. Mąż Nadieżdy Ulianownej wychował dwóch synów i trzech wnuków. Miał 65 lat.

Władimir Rodionowicz całe życie poświęcił wojsku i lotnictwu. Uczestniczył również w likwidacji skutków awarii reaktora atomowego w Czarobylu. Jak napisano na oficjalnej stronie ukraińskiej partii "UDAR", którą założył 39-letni Witalij, starszy z jego synów, "Władimir Rodionowicz był wzorem męstwa i dobroci dla swoich dzieci, uczył ich dobra, sprawiedliwości, dążenia i woli do zwyciężania, o czym nie jeden raz opowiadali całemu światu".

Od 2 lipca synowie Kliczki seniora posiadają wszystkie tytuły znaczących federacji w wadze ciężkiej. Na ringu w Hamburgu 35-letni Władimir pokonał Davida Haye'a i odebrał mu pas organizacji WBA, dokładając go do swojej kolekcji tytułów IBF, IBO i WBO, a także prestiżowego magazynu "The Ring" dla najlepszego boksera najcięższej dywizji wagowej. Na 10 września we Wrocławiu zaplanowano walkę starszego z braci z Tomaszem Adamkiem o należący do Witalija pas organizacji WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bandzior99
Data: 13-07-2011 17:57:35 
kondolencje :(
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 17:59:35 
Uuu,szkoda chłopa 65 lat to jeszcze nie tak dużo,ale fajnie że przynajmniej dożył chwili w której wszystko co cenne w boksie należy do Braci.
Ale musiał być dumny z synów!
Niech Spoczywa w Spokoju!
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 13-07-2011 18:01:25 
Oby walka Adamka nie została odwołana
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 18:05:51 
Smutne zawsze są takie historie.Szkoda też ,że przed walką Wita z Tomkiem ,bo teraz mi szkoda Witalija....Ciężko mu bedzie sie przygotować a nie chciałbym by to miało wpływ.Jednak wiemy jak jest...Współczuję
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 13-07-2011 18:06:23 
Wyrazy współczucia,szczere kondolencje.
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-07-2011 18:10:41 
Stary moze być dumny ze wydal na świat dwóch wielkich ludzi, a śmierc to naturalna sprawa, zresztą po 60tce raczej żyć przesrane
 Autor komentarza: lewysierpowy
Data: 13-07-2011 18:12:45 
a vitek niedlugo ma urodziny w dniu konferencji z adamkiem
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 18:16:25 
Ehh szkoda na prawdę... jak teraz czują się bracia :/ walka z Adamkiem może być odwołana. Ja nie byłbym w stanie ćwiczyć. Chociaż Witalij jest mocny psychicznie i to pewnie Władimir bardziej przeżyje. Teraz na konferencji Adamek - Kliczko Tomasz będzie mu składał nie tylko życzenia urodzinowe ale i kondolencje... takie to życie jest, dzisiaj ktoś jest, jutro go nie ma. Szczere kondolencję [*]
 Autor komentarza: Aski
Data: 13-07-2011 18:20:05 
Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie. A odnośnie zamieszczonego wyżej zdjęcia ....czy zauważyliście że Władzia jest podobny do Ojca ,a Vitek do Matki ,ciekawe po kim Vitek odziedziczył tą swoją zawziętość i nieugiętość ? Może po Matce?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-07-2011 18:23:10 
wyrazy współczucia
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 13-07-2011 18:23:43 
Tomek masz ogromną szanse na zwyciestwo wiekszą niż poprzedni rywale. Wsyztko jest po stronie Tomka w tej chwili, Witek nie walczył od marca beiżacego roku jednak ta walka byla tak krótka jakby jej wogole nie bylo takze mozna pwoiedzieć ze Witek nie walczył już od około roku. Terning i sparingi to nie to samo oczywiście. Witek mógł zastygnąć będzie niepweny w ringu jest to wielce prawdopodobne. WIek 40 lat Wita takze nie działa na jego korzyść za to Tomek jest chyba u szczytu formy, mam nadzieje że ten szczyt przypadnie 10 wrzesnia. I jeszce śmeirć ojca praprodobnie o kilka moze kilkanascie dni opóźni przygotowania Kliczki a jelsi nie to na pewno nie ebdzie skupiony mocno na treningu wiadomo ogromna tragedia. W tej chwili daje już 51% dla Adamka w konfrontacji z Kliczko.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 13-07-2011 18:27:33 
Brednie. Mentalność i duma braci Kliczków jest taka, że właśnie jeszcze bardziej się przygotuje do tego pojedynku i będzie jeszcze bardziej zdeterminowany i niebezpieczny w dniu walki żeby obronić pas mistrza świata dla swojego ojca.

Ojciec Kliczków doczekał się momentu w którym jego synowie zgarneli wszstkie pasy prestiżowych federacji w wadze cięzkiej i teraz na pewno łatwo ich nie oddadzą
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 18:28:51 
@Hashemian1

Jeszcze kur** powiedz, że się cieszysz, że sprawy się tak potoczyło. Człowieku zastanów się co piszesz ! im ojciec zmarł rozumiesz ?! to też są ludzie odczuwają ból a Ty już wymyśliłeś plan jak to obrócić w ich stronę.... Nie zdziw się jak walka zostanie odwołana. Może być jeszcze tak, że Witalij dedykuje tę walkę swojemu zmarłemu ojcu a wtedy Tomek ma przechlapane...
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 13-07-2011 18:31:27 
Co ma duma i mentolność w obliczu tragedi, nawet najtwardsi ludzie w obliczu tragedi mogą się rozsypać i podłamać.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-07-2011 18:31:52 
hashe
raczej nie temat na dywagacje nad szansami górala , będzie sporo innych pod którymi będziemy analizować ich szanse , a tu niezależnie od religii które reprezentujemy trzeba na chwilę się zatrzymać bo kłotnie w takim temacie nie najlepiej będą o Nas świadczyć
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 18:32:25 
Zgadzam się z tym że Vitek może być jeszcze bardziej zmotywowany tą Tragedią.
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 13-07-2011 18:36:09 
AdamekFightPL Data: 13-07-2011 18:28:51 @Hashemian1

Jeszcze kur** powiedz, że się cieszysz, że sprawy się tak potoczyło. Człowieku zastanów się co piszesz ! im ojciec zmarł rozumiesz ?! to też są ludzie odczuwają ból a Ty już wymyśliłeś plan jak to obrócić w ich stronę.... Nie zdziw się jak walka zostanie odwołana. Może być jeszcze tak, że Witalij dedykuje tę walkę swojemu zmarłemu ojcu a wtedy Tomek ma przechlapane

O co Ci człowieku chodzi?? Czy ja napsiałem ze się ciesze napisałem tylko ze wsyztko działa na korzyść Tomka. Ten sport jest bardzo brutalny, często czynniki poza ringowe mają swoją wymowe dlatego pozwpliłem sobie napisać o tym i nigdzie nie widze żebym tryskał szcesciem w moich słowach wiec żałosny czlowieczku przeczytaj jeszce raz co napisałem bo ejstes totlanie niesprawiedliwy no ale buratctwo po ruskich kwitnie w Polsce tutaj mamy próbke tego.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 13-07-2011 18:36:29 
Co ma duma i mentolność w obliczu tragedi, nawet najtwardsi ludzie w obliczu tragedi mogą się rozsypać i podłamać.



Ty już lepiej nic nie pisz
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 18:36:55 
milan1899
Masz rację ja jednak w tej walce nie będę kibicował nikomu własnie przez to co się stało.
Sam sobie nie wyobrażam przezycia smierci tak bliskiej osoby, jedną w zyciu ciężko przezyłem strasznie.No współczuje taki ten świat czasem cięzko z czymś się pogodzić
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 18:38:15 
Na pewno każdy przeżywa śmierć bliskiego człowieka i pisanie pod tym tematem o szansach jest trochę nie na miejscu .Przed szeregiem francuskich cmentarzy jest lustro na którym widnieje napis,,Byliśmy tacy jak wy,będziecie tacy jak my,,-to cholernie skłania do refleksji.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 18:46:11 
wojkal
Jak cholera......
 Autor komentarza: Domino
Data: 13-07-2011 18:46:33 
Walka Tomka z Vitalijem stanęła pod znakiem zapytania, ale nie to jest teraz najważniejsze. Odszedł wspaniały i dobry człowiek (wnioskuję po opisie).
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 13-07-2011 18:50:41 
Autor komentarza: AdamekFightPL Data: 13-07-2011 18:16:25

Ty już daj sobie spokój chłopie z tym odwoływaniem walk :D Już walkę Haye'a z Kliczko odwoływałeś bo przecież wielka epidemia w Hamburgu :D
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 13-07-2011 18:53:13 
Kondolencje...
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 18:54:49 
@NOSFERATU1922

To z epidemią to był raczej żart :P a to już jest poważna sprawa. Nie wiadomo czy Witalij będzie na tyle silny psychicznie żeby przygotować się do walki z Adamkiem .
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 18:56:16 
Być może jutro albo jeszcze dzisiaj będzie wiadomość, że śmierć ojca braci Kliczków nie wypłynie na walkę Kliczko vs Adamek. Z tego co przeczytałem w artykule wnioskuje, że ich ojciec był ciężko chory i pewnie już się spodziewali, że jego czas nadchodzi.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 18:59:12 
"... po 60tce raczej żyć przesrane..."

Endriu, ile ty masz lat?
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 13-07-2011 19:06:57 
Vitek podobny do mamy Vladek do ojca..Wogole Ci rodzice są podobni do siebie..
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 19:10:43 
WARIATOO
CHYBA ODWROTNIE
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-07-2011 19:13:42 
44 i nie chcial bym dożyć pełnej starości
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 19:13:51 
Witek cały tata
 Autor komentarza: Deter
Data: 13-07-2011 19:15:03 
Często takie tragedie budzą w człowieku dodatkowe pokłady energii - nie zdziwcie się, jak Vitek we wrześniu będzie podwójnie nabuzowany mocą.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-07-2011 19:17:02 
Wyrazy wspolczucia.
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 13-07-2011 19:17:41 
Wiadomo przed śmiercią nikt z nas nie ucieknie , wyrazy współczucia dla braci Kliczko i ich matki ...
Hashemian1- takiego postu jak twój pierwszy dawno nie czytałem jak można pisać o szansach Tomka w takiej sytuacji człowieku ... Ja na Witka miejscu napewno nie byłbym w stanie odrazu wejśc na sale treningową a do tego jeszcze urodziny i konferencja ;/ wydaje mi sie że chyba przesuną o trochę walkę ... tyle , że Wit jest twardy psychicznie i może zawalczyć dla ojca a wtedy będzie nie wesoło dla Adamka ... zobaczymy jakie będą dalsze informacje ...
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 19:19:09 
I kto by pomyślał że te dwa karakańce wyczyszczą HW.
Jakoś dziwnie nikt się nie uśmiecha na tej Fotce.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 13-07-2011 19:23:24 
teraz Vitali będzie bardziej niebezpieczny w ringu niż kiedykolwiek, Tomek ma przechlapane...
 Autor komentarza: pepelko2
Data: 13-07-2011 19:23:30 
Mam możliwość ćwiczyć parę razy w tygodniu z paroma Panami,którzy się właśnie się wbili w 60-kę i myślę,że Oni nie uważają ,że mają życie przesrane,raczej pewnie spoglądają w swoją przyszłość ,mają jakiś cel np.zachować zdrowie i kondycję .Sam jestem po 40-ce więc mam z kogo brać przykład Endriu.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-07-2011 19:25:16 
Reżim komunistyczny w ZSRR zgładził miliony Ukraińców ,ciekawe czy wiedział o tym ojciec braci Kliczko służąc w armii czerwonej .
 Autor komentarza: Deter
Data: 13-07-2011 19:26:34 
Ludzie, co wy gadacie. Vitek jest podobny do mamy.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 13-07-2011 19:30:16 
ciekawe co na to Haye
 Autor komentarza: st135a
Data: 13-07-2011 19:31:40 
Dla mnie Witek to ten wyżej i jest podobny do mamy.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 19:32:04 
@wwoojjtteekkpp

Nie przesuną walki o ''trochę'' tylko jak coś o jakieś 2 miesiące może nawet dłużej. Walka raczej nie powinna być odwołana. Prędzej bym pomyślał, że Witalij będzie chciał tę walkę dedykować swojemu ojcu, ponieważ to chyba ostatni w HW trudny rywal dla Kliczków więc Wit będzie chciał to wykorzystać i zrobić wojnę w ringu dać ludziom emocje. Być może odwołają konferencję albo przesuną. Z tym bym się bardziej liczył. Pozdro
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-07-2011 19:32:54 
Nie chce mi sie trochę rozwijać tego tematu, ale handlując mam często do czynienia ze starszymi ludźmi. Często z nimi rozmawiam, żyją ze skromnej emerytury ledwo wiążąc koniec z końcem Często muszą wybierać między jedzeniem a lekami
Poza tym to są ludzie przeważnie samotni, borykający sie z chorobami i nie umiejący odnaleźć się w teraźniejszym świecie

Tak to jest zwłaszcza w biedniejszych krajach ludzie bezprodukcyjni są odpychani przez państwo i rodziny
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 19:33:30 
szczere kondolcje dla braci kliczków !!
zmarły kliczko Senior wychował Wielkich Mistrzów!!
co ta za pier oszołom gada ze wzrastają szanse Adamka


teraz Vitek sie zawzie i bedzie walke i tytuł dedykował
Zmarłemu Ojcu
i bedzie walczył i to wygra
to dodatkowa Motywacja!!!

raczej nie przeniosą terminu walki!!

wyrazy wspólczucia dla wielkiego najwybitnijeszego białego Mistrza
i jego brata i ich matki!!
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 19:34:52 
: AdamekFightPL fajnie z twojej ze napisałeś ciepłe słowa pod kierunkiem kliczków!!
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 13-07-2011 19:35:53 
AdamekFightPL - może i masz rację że przesuną tylko konferencje a walka normalnie się odbędzie 10 września . pozdro
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 19:36:08 
st135a
Mi chodzi o ich wygląd teraz i jak wyglądali rodzice w podobnym wieku.Teraz Wit wygląda jak tato wtedy,poszedł po nim
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 19:37:28 
a: AdamekFightPL


tak będzie bedzie dedykował walke napewno Zmarłemu ojcu to dodtkowa Motywacja !

ja jestem pewiem na 100 procent


oby walka sie odbyła! ew w terminie przesunięta!!

myśle ze jak najbardziej moze być przesunięta!!

ja ni ejetm prrokiem ale to prawdopodobne!
 Autor komentarza: pikawa
Data: 13-07-2011 19:37:43 
Współczuje rodzinie i bliskim. Przed chwila dostałem prezent na urodziny, bilet na walkę Kliczko i Adamka, wchodzę na orga a tu taka wiadomość. Dziwnie się to ułożyło.
 Autor komentarza: piotrjaworski77
Data: 13-07-2011 19:38:12 
Szczere kondolencje dla Braci i ich Matki RiP.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 19:38:22 
Deter
Też tak myślę,Młody ma pucowatą twarz jak Ojciec,zaś Vit szczupłą jak Matula
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 19:39:45 
Autor komentarza: milek762
'' AdamekFightPL fajnie z twojej ze napisałeś ciepłe słowa pod kierunkiem kliczków!!''

To ironia ?
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 13-07-2011 19:40:32 
Ciekawe ile ojciec miał wzrostu ?
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 19:41:27 
Hashemian1
a na jakiej podstawie ty tak twierdzisz kim ty jesteś żeby oceniać czy Adamek ma szanse wieksze czy nie
skad wiesz czy walka neiezostanie odwołana lub Przesunięta
nie tylko moim zdaniem to dodatkowa Motywacja dla vitalija
wiec pomyśl zanim co napiszesz gościu!

wiec sie popieram Adamekfight.pl nie pisz tu bzdur
gosciu bo zachowujesz sie jak pisowiec Polski Hipokryta!!!
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 19:42:20 
pikawa
No dziwnie...W innym temacie złożę ci życzenia
 Autor komentarza: lewysierpowy
Data: 13-07-2011 19:45:42 
ciekawe czy adamek zostal juz pionformowany o tym zdarzeniu
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 19:45:50 
Hashemian nie miał nic złego na myśli ,czasem się cos palnie napisał pod spodem ,że nie chciał źle.Ja kiedyś na pogrzebie jak byłem mały śmiałem się przestać nie mogłem też źle nie chciałem,czasem cos się nie przemyśli żle nie chiał.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-07-2011 19:46:28 
NOSFERATU1922
http://klichko.org/news/id/441
tu jego zdjęcia
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 19:53:18 
żadna iadzam ronia ! szczeże to mówie ! i zgadzam sie ztobą

ja nie jestem antyfanem Polskim
'szanuje Adamka bardzo za to zę am rodzine żone i jest walczakiem
ty widze jego fanem jego !
ja go tez cenie ZAto co osiągnoł ZROBIŁ Z POŁCIEŻKIEJ aszczególnie CRUSER MÓGŁBY BYĆ WIELKI MISTRZEM ZUNFIKOWĄĆ WSZYSTKIE PASY!!!
ale rozzalski Zrobił z TOMKA maszyne do robienia kasy w cieżkiej

jakby adamek miał cios jak Golota z lat 90 tych byłby dominatoremw cieżkiej!ale tak niejest i niebedzie nigdy!
takie życie
ale szanuje równeiż vitalija ma wieksżą charyzme inteligencje! niż ali tysonrazem wzieci
mimo ze to nie Polak !

poraz pierwszy w życiu niebe kibicował nikomu nie wygra lepszy!

JAK MÓWIE MOZE BYĆ PRZESUNIETA WALKA WCZASIE ale sie odbedzie!

to bedzei dodatkowa motywacja!!dla Vitalija
mozę byćz dużym prwdopodobinieśtwem ringowa Wojna i dązenie do nokatu!!
pozdrawiam
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 19:53:30 
@Endriu,
Gwarantuję ci, że zmienisz zdanie.
Znam ludzi po 70-ce, którzy chodzą w góry, jeżdżą na rowerze, biegają na nartach itd.
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-07-2011 19:59:58 
Ygnac

Haha wszyscy mi to mówią
Tyle fajnych rzeczy przeżyłem w swoim życiu że starość wydaje mi się nudna
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 13-07-2011 20:02:05 
@Endriu

Życie zaczyna się po 60 :D
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 13-07-2011 20:25:00 
Nic odwrotnie Vitek podobny do mamy .Cała mama ten nos ,oczy ..Vladek podobny do ojca szczuplejsza twarz i mniejszy nos i tkaie same oczy
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 20:28:51 
Jak patrzę na ojca na tej fotce widzę dzisiejszego Wita:)Porównuje się raczej dorosłych a nie małego chłopca do dorosłego ale często tak jest ,że się różnie widzi.Wit teraz podobny do taty na zdjęciu tak mi mózgownica mówi:)
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 20:29:54 
WARIATOO
Chociaż mama jak bym jej włosy zabrał no no możliwe:)W sumie to oni wszyscy 4 cała podobni
 Autor komentarza: Aro87
Data: 13-07-2011 20:37:51 
przykra wiadomość ale chyba 75 lat bo musiałby mieć 14 lat jak poczał Vitalija
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 20:40:18 
65(Ojciec)lat odjąć 40(Vitek) to nie wychodzi 14!
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 20:40:21 
WARIATOO,
DAB

JASNE WIT DO MAMY WŁAD DO OJCA TAK WIDZIAŁEM A ODWROTNIE NAPISAŁEM.
ułomny ludzki umysł,sorki
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 20:41:40 
@Endriu, ja też nie narzekam na brak wrażeń w swoim życiu.
Pożyjemy, zobaczymy...
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 20:41:45 
Aro87
Z matmy to ty chyba orzeł nie jesteś ,pzdr.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 13-07-2011 20:43:08 
A tak przy okazji, mama Kliczków musiała być piękną kobietą.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 20:47:11 
Ygnac
Tak samo myślałem z tą mama ,ale głupio mi było napisać.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 20:54:01 
Zostawcie teraz jej urodę w spokoju, powinniście być smutni:)
Wiecie co ja myślę ,że gość był szczęśliwy widząc swoich synów.Czy powinniśmy być smutni nie wiem ale współczuję,to zależy.Są ludzie którzy nie chcą smutku po swoim odejściu, bo było im dobrze tak jak było i są pogodzeni.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 13-07-2011 20:57:03 
Inne kultury robią przyjecie jak ktos przejdzie na tamta strone i sie cieszą jest wręcz impreza .W Polsce tez w sumie jest stypa..
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 20:57:52 
DAB
Pewnie ,że tak jest na łożu śmierci nikt chyba nie chce,żeby rodzina cierpiała nie wiadomo jak długo choć smutek i żal jest w tym momencie rzeczą oczywistą i naturalną.
 Autor komentarza: WARIATOO
Data: 13-07-2011 21:00:35 
W tym przypadku lepiej ze odszedł niz by mial cierpiec,,choc dla jego rodziny to moze byc róznie
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 21:30:56 
wojkal
Ja również, a chciałbym aby gdy bym umarł wszyscy których znałem i którzy by chcieli pili za to co ze mną dalej ale w zgodzie.Bez wypominania, kto co zrobił , co powiedział ale żeby się napili, pobawili
 Autor komentarza: konserwatysta
Data: 13-07-2011 21:35:24 
Dlaczego ma odwołać walkę, jego ś.p. ojciec od dawna chorował, więc Vitek musiało niejako przygotowywać się do momentu, gdy tato wróci skąd został zesłany, czyli do Boga Ojca. Nie znam szczegółów ale jeżeli likwidował skutki wybochu w Czarnobylu, to musiał być na 100 % napromieniowany.

Swoją drogą, jak oglodałem sobie wszystkie te wywiady braci (Wladymyr okazuje się niezwykle sympatyczną osobą) ostatnie po walce, także na fejsbuku, to zastanawiałem się, czy to się nazywa pełnia szczęścia ... wyglądali jakby je osiągnęli. Ten "cios" zdecydowanie popchnie starszego brata to tytanicznej pracy i Adamek stoczy bój z jeszcze grożniejszym turem z Ukrainy.

ps. Katsidis stracił brata na kilka dni (lub kilkanaście) przed walką z Markezem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 21:46:33 
Ja też bym nie chciał smutku na mym pogrzebie,wręcz przeciwnie.
Dla rodziny jedna stypa,a dla kumpli/kumpeli druga z moją ulubioną muzyką i zabawą!
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 21:48:23 
DAB
Właśnie dokumentuję historię życia mojego dziadka,Polaka wcielonego do Armii pruskiej ,uczestnika bitwy pod Verdun 1916,uczestnika wojny polsko-bolszewickiej 1920 odznaczonego KW.Choć byłem mały pamiętam jego stypę na której wspominaliśmy go z uśmiechem.
Pamiętam tez jak mówił przy okazji rozmów o wojnach w których brał udział.,,Ja nienawidzę ani Niemców ani Rosjan,chłopcy wojna to jest wojna i trzeba było strzelać do chłopaków w moim wieku,,.Dożył 84 lat paląc papierosy,pracując w francuskich kopalniach węgla i polskich elektrowniach,dzisiaj wiem że był pozytywnie nastawiony do życia i ludzi co ja staram się robić choć nieraz nieudolnie ,pozdrawiam.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 21:52:05 
DAB

NIE NIENAWIDZĘ MIAŁO BYĆ,sory ale to daje całkiem inny sens mojemu postowi niż założyłem.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:02:20 
wojkal
Pozytywny człowiek z twego Dziadka.

Ja oglądałem taki program gdzie porównywali Mescherschmita i Spitfirea,zaprosili dwóch pilotów jeden z Raf-u drugi Luftwaffe.
Żaden do żadnego nie miał pretensji,nawet się zaprzyjaźnili,też mówili że to była wojna,człowiek wyboru raczej nie miał,zabij,albo giń,takie prawo wojny,brutalne ale prawdziwe.Ogólnie bardzo pozytywnie odebrałem tych ludzi i Niemca i Brytyjczyka.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:05:22 
wojkal
Rozumiem ja napisałem coś podobnego w temacie pod Czagajewem.W mojej rodzinie wiele przez wojnę się stało, Sybir, morderstwa w 1 światowej ale takie były czasy.Nie każdy z tych narodów też taki był, moja babcia dziadek nie mieli pretensji to za co ja mam mieć .Wystarczy złej krwi i nienawiści.Też się staram choć czasem nie wychodzi próbuje dalej ale do żadnej narodowości nie jestem źle nastawiony.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:13:08 
liscthc ,DAB

Ja ogólnie jestem otwarty na każdego człowieka ,zawsze mam dobre intencje ale jak poczuje że mnie ktoś chce wykorzystać ,oszukać to gość ma przeje... niezależnie czy to biskup,doktor czy tkzw szary człowiek.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:18:21 
wojkal
Mam podobnie ale zawsze daję kredyt zaufania, inna sprawa ,że szybko ludzie go tracą 90%
Wtedy się zmieniam o 180 stopni, ogólnie nie zadaję się z takimi ludźmi mam sprawdzonych znajomych , jednego przyjaciela za którego życie bym oddał on za mnie też i starczy
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:23:26 
Na R.P jest napisane o Szpilce ,że pogruchotał tego Niemca sparingpartnera a on całkiem solidny niedawno wygrał jakis turniej chyba oglądałem na eurosporcie.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:24:00 
Mam podobne podejście,czasem se palne coś o Niemcach,ale ogólnie tak nie myślę,to też ludzie normalni,tylko przesiąknięci piętnem Hitlera.Nie wszyscy byli tacy źli jak to się powszechnie uważa,napewno byli i tacy co walczyli dla kraju,ale jakieś wartości wyznawali.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:24:25 
DAB
No to mamy podobne doświadczenia,tkzw chwasty staram omijać z daleka ,żeby im krzywdy nie zrobić a,sobie oszczędzić kłopotów.
Ja tez mam dwóch kumpli co im w pełni ufam bez żadnych kalkulacji i podejrzeń,i starczy.
 Autor komentarza: Shadolf
Data: 13-07-2011 22:27:50 
Szkoda, wcześnie umarł, być może pomoc przy czyszczeniu reaktora na to wpłynęła :( Ojciec musiał mieć charakter! w końcu dwóch mistrzów świata wychował. Kondolencje [']
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:30:37 
liscthc

Miałem okazję dowiedzieć się coś o Izraelczykach ,czyli Żydach .
Po moim doświadczeniu z nimi ,zadawałem ludziom pytanie na temat słowa ŻYD ,co budziło natychmiastową negatywna reakcję,ale jak się pytałem dlaczego większość odpowiedzi był nie wiem.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:31:19 
wojkal
Ja tu jednego a drugi mieszka w USA widuje go raz na dwa lata.Ale ten przyjaciel stąd to więcej niż brat sprawdzeni jesteśmy przez życie.Innym nie ufam do końca to też spowodowało owe życie.Widzę ,że mamy podobnie to fakt.Omijać trzeba ,niektórych się nie zmieni nie ma co próbować.Mało jest ludzi z wartościami, honorowych.Chciało by się myśleć inaczej ale tak jest.Ja zrobiłem milion głupich rzeczy ale chociaż starałem się z nich wyjść jak trzeba nie kosztem innych za co płacę do dziś.To nas różni
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-07-2011 22:33:30 
wojkal to ja mam podobnie nie jestn nastawiony negtywnie do ludzi wierze ze istnieje dobro i zło i że jest Bóg i szatan1

ale nie kocm mieszać Boga Istote nieziemską ponad wszystkim do Boksu!!

jak ktoś ma zostać Mistrzem to nim Zostanie taki życie bokserskie może przeznaczenie!!!
każdy umier a ochodzi takei jest życie!

Kliczko Senior moze być dumny że był Ojcem wybitnych sprtowców jakim są Braci Kliczko szczególnie vitalij który ma charyzme wikesza niż Ali Tyson czy holyfield razem wzieci!!!!!!!!!!!!!!!!

druga sprawa moze wielu bedzie dziwiło czy niezgadzało sie!!
ale jednym bokserem który jest w stanie wygrać (nien mówie że wygra ito zrobi ale ma duże szanse)powiedzmy za 2 lata!
z kliczkami a zwłaszcza Włdimirem

to nie Adamek niestety nie Hey , nie Solis i inni

a Robert Hellenius niejest Super technikiem ale ma b.mocne udeżenie
potrafi przyjać co pokazał z Peterem!!
byłem po dużym wrażeniem jak znokałtował Petera tak sam jak Wład a może bardziej brutalnie

kobinacje bite z luzu 2 ciosy!!
gośc ma dopiero 15 walk już noktuje rutyniaży!
facet ma 2 metry

już teraz miałby znim Adamek duży problem wiekszy niż z grantem!!!
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:34:45 
Konstantyn Airlich???
Bo jak tak to rzeczywiście solidny w Prizefighterze też walczył i w 2 walce dostał KO od Taye Fildsa.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:38:17 
wojkal
Bo tak to najczęściej jest że większość nawet nie spotkała Żyda czy Niemca,a się o nich gada.To ludzie są źli a nie Narody czy Rasy.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:38:19 
liscthc
K.O od Fildsa to nie za fajnie no ale jakiś turniej wygrał to chyba on choć w tym turnieju poziom był podwórkowy.Jednak jak piszą Szpilka jest w gazie i dobrze niech boksuje głupot nie robi
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:39:53 
milek762
Dla Ciebie on dla mnie Solis każdy ma swój typ :)
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:40:50 
milek762

No fakt Helenius może być kimś w HW,wszystko na to wskazuje.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:44:01 
Ja czekam tez na Chisorę walka 15 zobaczymy co pokaże.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:44:36 
Helenius to też przyszłość bez dwóch zdań ale na braci nie na teraz
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:45:33 
DAB
Oczywiście z tym KO to bez ironii pisałem,to naprawdę solidny gość.

Ja widzę Heleniusa i Pereza jako tych co coś zgarną w przyszłości.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:46:51 
liscthc

Zdecydowanie ludzie są żli lub ustroje ,które wymyślają do kontrolowania życia społecznego.Skomplikowany ten świat,ale trzeba myśleć pozytywnie i mieć jakieś pasje, choćby jak nasz boks.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 22:48:41 
Właśnie jeszcze Perez trudny mańkut.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 22:49:39 
Coś mi się wydaje ,że oboje bracia K zakończą karierę w przeciągu dwóch lat.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 22:55:53 
Vitek pewnie tak,ale Władek może jeszcze trochę pociągnie sam ten wózek.

Ja to mam wiele pasji,Sport(większość),Geografia Świata,Discovery,Motoryzacja,sporo tego Filmy Dokumentalne,Zwierzęta Świata i takie tam.No i czasem se ziółko zapalę,a co wolno mi,choć to nie Holandia,ale do przestępstwa to temu daleko jak z Warszawy na Przylądek Horn.
 Autor komentarza: SGS
Data: 13-07-2011 22:58:24 
Spokojnie Kliczko może dedykować ta walke swemu ojcu, Adamkowi pomoże duch zmarłego prezydenta, który czuwa nad naszym wojownikiem. To bedzie wielka zemsta za Katyń i Smoleńsk, licze ze Góral zabije
w ringu rywala, ale wczesniej bedzie sie nad nim pastwil przez 11 rund. A pozniej zajmie sie drugim bratem K.
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 23:04:06 
Polsat Sport Barrera vs Marquez polecam
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 23:07:24 
liscthc

No zobacz ile nas łączy prócz trawy,ja wolę napoje procentowe dla rozlużnienia .Ja mam taka kolejność zainteresowań

Boks-sztuki walki,historia,historie jednostek specjalnych,geografia-podróże ,starocie,wszystko co przedstawia ciekawy ŚWIAT.
 Autor komentarza: wojkal
Data: 13-07-2011 23:08:32 
DAB

namówiłeś mnie ,spadam
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 23:10:24 
wojkal też oglądam a zainteresowań masa,czasem wydaje mi się ,że za dużo:)
 Autor komentarza: liscthc
Data: 13-07-2011 23:12:01 
Właśnie miałem to napisać o walce,ale już DAB napisał.

wojkal
Wszystkiego nie sposób wymienić,lubię wszystko co ciekawe!
 Autor komentarza: DAB
Data: 13-07-2011 23:15:35 
Ja też:)Za dużo tego ,życia nie starczy
 Autor komentarza: cleitustheblack
Data: 13-07-2011 23:32:29 
Kondolencje dla żony i synów, którzy tak wysoko zaszli. Szkoda, zwłaszcza, że w dzisiejszych czasach 65 lat to nie jest dużo. Średnia wieku w europie to 75-80 lat. Mówię tu o krajach głównie UE.
 Autor komentarza: pikawa
Data: 13-07-2011 23:42:47 
A Władimirowi Rodionowiczowi Kliczko, zadedykuje ta piosenkę. Proszę nie sugerujcie się tytułem. Jest w niej coś takiego magicznego, słowiańskiego jakby cała dusza naraz się smucić i bawić miała. W ostatnią drogę. Spoczywaj w pokoju.

http://www.youtube.com/watch?v=rvI_EsGZtZc
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-07-2011 23:57:31 
ja tam nie współczuje bo był czerwonoarmistą .
 Autor komentarza: Boban81
Data: 14-07-2011 09:49:29 
Dziś Tomek z Ziggim oraz ich rodziny, złożyli oficjalne kondolencje Vitalijowi i Władimirowi, oraz ich Matce.
Tu widać jaki z Tomka jest gość. Nie każdego stać na taki gest.
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 14-07-2011 10:16:34 
kondolencje
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.