ARREOLA O KLICZKACH - WITALIJ POKONA ADAMKA, WŁADIMIR PRZEGRA Z HAYE'EM

- Zamierzam być sobą w tym pojedynku, czyli atakować agresywnie, ale i z głową, wyprowadzając przy tym dużą ilość kombinacji - zapowiada Chris Arreola (30-2, 26 KO), który za osiem dni skrzyżuje rękawice z Nagym Aguilerą (16-5, 11 KO).

- Po tej walce cały czas zamierzam pozostać aktywnym, a następnie zmierzyć się z kimś z dziesiątki rankingów, a może i nawet z piątki, by udowodnić sobie, że nadal należę do czołówki. To dla mnie priorytet na ten rok, bo wygrywając pod koniec tego roku pewnie dostanę okazję stoczenia pojedynku o mistrzostwo świata - uważa Chris.

Arreola powrócił też do przeszłości i swoich porażek z Witalijem Kliczko oraz Tomaszem Adamkiem - Szczerze mówiąc niedawno po raz pierwszy obejrzałem walkę z Kliczko i muszę przyznać, że po prostu skopał mi wtedy tyłek, a mój trener postąpił słusznie przerywając pojedynek. Oczywiście jako wojownik chciałem walczyć dalej, ale Witalij był za dobry tego dnia. Z kolei w potyczce z Adamkiem sam skopałem własny tyłek. Przygotowywałem się do niej może trzy tygodnie, bo byłem po prostu głupi i zadufany w sobie. Czy Adamek mnie pobił? Tak, pobił mnie, jednak dokonał tego dzięki ciężkiej pracy na obozie przygotowawczym, przy moim jednoczesnym słabym przygotowaniu. Gdybym był przygotowany wtedy tak jak jestem teraz, ten pojedynek nie potrwałby pełnego dystansu - wspomina Amerykanin z meksykańskimi korzeniami.

Tak się składa, że Adamek (44-1, 28 KO) i Kliczko (42-2, 39 KO) zmierzą się 10 września we Wrocławiu. Oto co o tej walce myśli "Koszmar" - To nie będzie zacięty pojedynek, a Kliczko go pobije. Tomasz po prostu nie jest wystarczająco silny dla kogoś takiego jak Witalij. Rzeczywiście jest bardzo szybki, jednak doświadczenie i umiejętności Kliczki w połączeniu z jego rozmiarami to będzie za dużo dla Adamka - powiedział Arreola.

Chris zaskoczył za to swoim typem na walkę młodszego z ukraińskich braci, Władimira Kliczki (55-3, 49 KO) z Davidem Haye'em (25-1, 23 KO) - Gdybym miał postawić na kogoś swoje pieniądze, to postawiłbym je właśnie na Davida. Haye jest aktywnym pięściarzem, do tego bardzo szybkim, silnym i świetnie porusza się po ringu. Moim zdaniem Władimir nie spotkał jeszcze na swojej drodze takiego boksera jak on, dlatego wierzę, iż Haye pokona Kliczkę - zakończył Chris.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: xionc
Data: 06-05-2011 08:08:11 
No nie wiem, Amerykanie zyja w innym swiecie bokserskim chyba, bo moim zdaniem Adamek ma wieksze szanse z Witem (choc na pewno nie jest faworytem) niz Haye z Wladem. Wlad jest u absolutnego szczytu formy. Piesciazy z pierwszej dziesiatki rankingu osmiesza w walkach.

Z Witalijem poza Albertem i Solisem (przez niecala runde) nikt nawet nie probowal walczyc. Moze jak ktos technicznie sprawny sprobuje, to sie uda.
 Autor komentarza: Marek1985
Data: 06-05-2011 08:08:37 
Wydaje mi sie że Arreola poradziłby sobie z Hayem.Nie wiem jakby było z Władem ale skoro Vit go nie przewrócił to mogłoby być ciekawie.Chris ma dość twarda szczene.Wracając do Pojedynku Arreoli z Tomkiem to mam wrażenie że Chris nie może sobie podarować zlekceważenia Adamka,który faktycznie przygotowany był znakomicie do tego odporność Tomka na ciosy które w zasadzie nie wtrząsnęły Polakiem i cholernie mocna psychika "Górala".Co do walk Vita z Tomkiem i Włada i Hayem to powiem tyle,bardzo lubię i szanuje pierwszych zawodników,natomiast druga para to dla mnie "krzykacz" i "szklanka" .Wolałbym pojedynki Włada z Tomkiem i Haye'a z Vitem,wtedy byłoby mi łatwiej kibicować..
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 06-05-2011 08:09:38 
Widac ciezko przelknac porazke z rak Adamka ale to jest boks , tu mniejszy tez moze wygrac. Gdybym lepiej byl przygotowany to ... gdyby stal w miejscu i mial opuszczone rece to tez bys pewnie wygral , ale nie stal i byl b dobrze przygotowany i to on udowodnil ze jest lepszym bokserem. Chriss to poprostu fighter , lubi sie bic nie boksowac , ile lewych prostych wyprowadza na walke ?? on powinien wejsc do klatki ale przeciez tam wtrali by go w podloge , pozdrawiam
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 08:20:02 
Postawmy pytanie: czy Tomasz Adamek bedzie pierwszym bokserem od czasów Lennoxa Lewisa, który urwie Vitkowi więcej, niż jedną runde ??
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 06-05-2011 08:38:48 
Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 08:20:02
Postawmy pytanie: czy Tomasz Adamek bedzie pierwszym bokserem od czasów Lennoxa Lewisa, który urwie Vitkowi więcej, niż jedną runde ??

hahahaha!!! :D
dobre... ;)
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 06-05-2011 08:56:04 
Dla mnie Vitek to bardzo dobry bokser, ale od walki z Lewisem z nikim klasowym tak naprawdę nie walczył. Adamek będzie dla niego ciężkim szokiem. Arreola przygotował się do walki z Adamkiem znakomicie! Gdyby tak nie było, nie wytrzymał by 12 rund z Góralem. Dla mnie Adamek w walce z Vitem jest faworytem, to Vituś będzie się musiał postarać, by nie dać się wypunktować Tomkowi, albo go po prostu znokautować. Adamek im lepszy przeciwnik tym lepsza walka (nie liczę Dawsona) i moim zdaniem da radę.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:12:46 
Arreola wytrzymał 12 rund, bo niewiele robił. Tam gdzie nic nie robił (odpoczywał/zbierał siły na zryw), to Adamek punktował i wygrywał. Tam gdzie Arreola zaczał przyciskać Adamek przegrywał. Problem Arreoli polegał na tym, że powinnien być przygotowany na 12, a nie 4 rundy. Powinnien cisnać 12 rund i wtedy jeśli nie przez KO to wygrałby na punkty moim zdaniem. Grant jak przycisnał - Adamek przegrał runde. Każdy kto naciśnie na Adamka - wygrywa. Kliczko jesli bedzie walczył tak jak z Solisem, w takim tempie prez cały czas to wystarczy aby wygrać.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:12:52 
Arreola wytrzymał 12 rund, bo niewiele robił. Tam gdzie nic nie robił (odpoczywał/zbierał siły na zryw), to Adamek punktował i wygrywał. Tam gdzie Arreola zaczał przyciskać Adamek przegrywał. Problem Arreoli polegał na tym, że powinnien być przygotowany na 12, a nie 4 rundy. Powinnien cisnać 12 rund i wtedy jeśli nie przez KO to wygrałby na punkty moim zdaniem. Grant jak przycisnał - Adamek przegrał runde. Każdy kto naciśnie na Adamka - wygrywa. Kliczko jesli bedzie walczył tak jak z Solisem, w takim tempie prez cały czas to wystarczy aby wygrać.
 Autor komentarza: speed
Data: 06-05-2011 09:15:41 
Pan Burito wreszczie wzial sie za siebie...
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:20:02 
Porażka z Adamkiem wyszła mu na dobre. Gdyby wygrał z Adamkiem, to zapewne do dzisiaj ważyłby po 115kg w ringu.
 Autor komentarza: klaudunia1997
Data: 06-05-2011 09:29:18 
Arreola zazdrości Adamkowi że jest silniejszy i szybszy i..... chudszy od niego a poza tym z Adamkiem przegrał i niech się nie wypowiada
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-05-2011 09:31:22 
Luton - Postawmy pytanie: czy Tomasz Adamek bedzie pierwszym bokserem od czasów Lennoxa Lewisa, który urwie Vitkowi więcej, niż jedną runde ??
- no niestety to podstawowe pytanie.

Jeśli Vitek nie zanotuje jakiegoś gwałtownego spadku formy (40 lat)to Adamek jest bez szans, Vitek jak na razie w każdej walce pokazuje plan minimum...bo nikt nie zmusza go do większego wysiłku, sądzę że nawet jakby Adamek przedarł się przez dyszle Vitka to szybko by tego pożałował bo oberwał by ciężkimi hakami... Walka odskok doskok przez 12 rund...też nie sądzę Vitek to nie Grant i na pewno złapie go na kontrę a jak się wku.wi to pogoni i zatłucze - jest dwa razy szybszy od Granta.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-05-2011 09:48:30 
Adamek ma 50% szans na pokonanie ruskiego.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:50:03 
Stonka

Dokładnie Kliczko robi plan minimum. ALe jeśli nawet poczuje sie zagrożony na kartach punktowskich, to sie rzuci na Adamka i będą sceny jak z Granta w 12 rundzie. Zresztą ja myśle, że Vitek zacznie spokojnie jak z Solisem wywierać przewage (co już będzie dla Adamka wyzwaniem), po czym z upływem czasu zacznie sie rozkrecać i zyskiwać znaczną przewage, z Adamka w tym czasie zacznie stopniowo zlatywać powietrze. Mimo wszystko nie sądze, żeby Adamek długo wytrzymał kiedy Vitek podkreci. To może być kwestia tej samej rundy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:50:37 
Vitek zacznie spokojnie jak z Solisem presje*
 Autor komentarza: Mroczny
Data: 06-05-2011 09:56:00 
Każdy przed walką z Adamkiem myśli, że będzie lekko i przyjemnie, że to mały spuchnięty półciężki bez ciosu. Vitek też tak myśli. Potem każdy po walce przez długi czas nie może sobie poradzić z przegraną i Vitek też długo będzie myślał, jakim cudem obskoczył go mały Adamek. Adamek to obok Lewisa najinteligentniejszy zawodnik, z którym będzie walczył. Lewis był u schyłku kariery, był dosyć wolny i popełniał w walce z Vitkiem mnóstwo błędów... i wygrał. Adamek będzie dużo szybszy, zwinniejszy i młodszy o 7 lat. Jesteśmy omamieni Kliczkami, którzy od lat tłuką średniaków i myślimy, że im nikt nie dorówna. We wrześniu obudzimy się z tego snu i zobaczymy półboga w skórze zwykłego człowieka, którego może oklepać szybki, zwinny, myślący zawodnik, jakim jest Adamek. Tylko czemu tyle jeszcze trzeba czekać na tą walkę? :)
 Autor komentarza: Lesiu2412
Data: 06-05-2011 10:07:14 
Ja tutaj czegoś nie rozumiem: koleś ma aspiracje, by zostać mistrzem, a opierdziela się na treningach. lol :-D Niech zamknie jadaczkę i zabierze się do roboty, bo w przeciwnym wypadku nigdy nie dowiemy się, jaki to w nim drzemie ogromny potencjał xD, i niech pogodzi się z tym, że są lepsi od niego (Adamek). :-)
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 06-05-2011 10:12:18 
Zgadzam się z Mrocznym, że wszyscy "lekceważą" Adamka. Tylko dla mnie to nie jest lekceważenie, a tłumaczenie się, bo Adamek jest sprytny i zbyt szybki. Taktycznie rozgrywa całą walkę świetnie. Arreola z obecną formą i motywacją i tak by przegrał. Tym dużym zwyczajnie jest wstyd po porażce z MAŁYM ADAMKIEM i tyle. A pojedynek z Kliczko będzie dla postronnego widza meganudny, bo w ringu spotka się dwóch strategów - jeden będzie trzymał dystans, drugi go skracał szybkim doskokiem i jeszcze szybszym odskokiem. Kliczko nie znokautuje Adamka w końcówce walki, bo Adamek jest zbyt silny kondycyjnie. Kto wygra? Nie mam pojęcia, zależy od kondycji Vitka, bo nie jestem pewien, czy wytrzyma.
 Autor komentarza: ghostdog
Data: 06-05-2011 10:14:35 
Mroczny

W rzeczy samej..:)
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 06-05-2011 10:23:56 
Mroczny

Ja również mam bardzo podobne zdanie a w 100% popieram twoją tezę: "Jesteśmy omamieni Kliczkami, którzy od lat tłuką średniaków i myślimy, że im nikt nie dorówna. We wrześniu obudzimy się z tego snu i zobaczymy półboga w skórze zwykłego człowieka, którego może oklepać szybki, zwinny, myślący zawodnik, jakim jest Adamek".

I nie jestem wcale fanboyem Adamka. Niemniej jednak kibicuję mu z całego serca. Mam wielką nadzieję, że nasz chłopak zburzy wizerunek niezniszczalnego Vitalija. Myślę również, że Haye w pojedynku z Władem ma spore szanse (ze względu na takie same atuty jakie posiada Adamek), chociaż nie przepadam za tym pyskaczem.
 Autor komentarza: bezols
Data: 06-05-2011 10:39:06 
tak tylko ci wszyscy pięściarze którzy lekceważyli adamka poza arreolo
sami nie wierzyli w swoje zwycięstwo walka z estrado miala byc łatwa a przeciwnik slaby poniewaz rahman toney i inni ponoc bali sie adamka grant skończyl sie po porazce z lennoxsem madalone golota mc bride mogli sobie adamka lekceważyc lub nie a i tak by im to nic nie dało
 Autor komentarza: kopernik
Data: 06-05-2011 10:55:50 
Od czasu walki Tomka z Areolla upłynęło dużo wody. Tomek zrobił o wiele większe postępy niż mu się wydaje. Ciesze się, że ten rok jest tak owocny dla wagi ciężkiej. Stawiam na Władimira w lipcu, a we wrześniu na Tomka.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 06-05-2011 10:56:59 
Mroczny - niestety jest raczej na odwrót Adamek był w każdej walce w HW pewnym faworytem (z Arreolą minimalnym).
Wystarczy spojrzeć na to co ludzie pisali przed walkami - McBride 95% uważało, że McBride dostanie KO, Z Grantem że bardzo łatwo opierdzieli emeryta podobnie z Estradą itd..."zgodnie" z typami kibiców wypadł tylko z Arreolą i frajerem Malladone.
Najważniejsze oczywiście że wygrywał, ale trzymaj się faktów bo Adamek nie jest w swoich walkach "rzucanym na pożarcie biednym misiem" tylko FAWORYTEM!
 Autor komentarza: Mietas
Data: 06-05-2011 11:13:05 
Zgadzam sie z panem don burrito.Adamek szans z Vitem nie ma rzadnych(lucky punch zdecydowzanie odpada z racji ciosu Tomka),ale Haye...hmm to inna bajka,ma poważny argument w obu rękach,a szczęka Władka do najmocniejszych nie należy także kto wie..Haye 30% szans.
 Autor komentarza: bezols
Data: 06-05-2011 11:29:48 
a niby jakie postępy moze poprawiil wydolnosc bo napewno nie sile ciosu a co do techniki to nie mozna tego ocenic po bo przeciwnicy do sprinterów nie należeli
 Autor komentarza: Hashemian1
Data: 06-05-2011 12:20:31 
Obejrzałem osttanie 10 pojedynków Vita i powiem szczerze, ze Vit wyraznie się starzeje, z każdym pojedynkiem jest wolniejszy, mneij sprawny bardziej drewniany wiem ze Vit nigdy nei słynoł z dobrej pracy nóg i swietnej techniki ale teraz co pokazał w ostatnich 3 pojedynka świadczy wyraźnie o spadku formy, ogolnej sprawnosci fizycznej i o słabnącym ciosie. W tej chwili Vit nie ma już jednego pojedyńczego ciosu nokautującego dlatego też uwaząm że vit z całysm szacunkiem dla niego nei ejst wstanie znokautować tomka z jednego wzgledu nie ejst wstanie włądować na szcęke tomka serii ciosów poneiważ jest zbyt wolny, jego ręce są tak potwornie wolne w ostatnich pojedynkach ze ja twierdze że jedyna akcja ktora moze dojsc do glowy tomka to lewy prawy i to sporadycznie. Poruszanie się po ringu nigdy nei bylo jego mocną strona ale w walce, któkiej bądz co bądz z soliem poruczał się jak ospały wolny czołg. Powiem tak jeśli Tomek będzie przygotowany na 100%, wyszlifuje maksymlanie swoja wytrzymałość i wzniesie się na wyżyny swoich umiejętności jest wstanie wypunktować vita i wygrać 2 moze 3 pkt na kartach sędziowskich. Uważam ze Tomek przy swojej pracy nóg, szybkosci co raz szybszego i umięjetnego skracania dystansu, ktory co arz swietniej mu wychdozi jest wstanie zaskawikac seriami ciosów i rozbić vita na wtarzy nei mówie oczywiscie o posłaniu go na deski a anwet zamroczeniu ale o zaaplikwoaniu mu duzej ilosci ciosów na twarz, w takiej ilosci w ktorej jeszce nigdy nei otzrymał. Wydaje mi się ze szybkość Tomka jego sietna technika i praca nóg może poropstu być poza zasięgiem straego Vita. Moge się mylić ale daje 50% na 50% każdemu z nich.
 Autor komentarza: WasPL1
Data: 06-05-2011 12:36:56 
Ja miałem dzisiaj piekny sen.Zaczełą sie długo oczekiwana walka Kliczko-Adamek,nie pamietam z Niej za duzo bo długo nie trwała ;] Ruszyli na siebie i po jakies minucie Adamek lezał na deskach ale wstal bez problemu i uciekał przed Witalijem i pod koniec rundy odsłoniety Kliczko chcac znokautowac Adamek nadział sie na kontre Adamka i padl ! Sedzia doliczyl do 10 i sie obudzilem ! Piekny sen :)))))
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 06-05-2011 12:38:12 
Kluczem do zwycięstwa nad drewniakiem będzie technika. Adamek nie będzie leżał w tej walce, bo będzie bardziej skoncentrowany niż zawsze. To będzie jego walka życia.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 06-05-2011 12:47:54 
ciekawe kogo Kliczki wezmą na sparingi -stać ich na każdego
 Autor komentarza: Traja
Data: 06-05-2011 12:59:29 
Obstawiam, że między innymi Stiverne'a. Parę osób już go nazwało czarnym Adamkiem i był sparingpartnerem Arreoli przed walką z Tomkiem.
 Autor komentarza: ManagerSilnego
Data: 06-05-2011 13:16:35 
Tak tak, słuchajcie co mówi Cris, miał okazję boksować i z jednym i z drugim, więc zna sprawę od kuchni. Do dziś mam bekę jak sobie przypomnę jak wasz Rocky z Gilowic leciał na liny po ciosach Arreoli w rękę lub w ramię. To było przekomiczne. Do tego statystyki Compubox - Cris w ciągu 12 rund przyjął tylko 9 ciosów na górną część klatki piersiowej, w czasie gdy Tomuś wyłapał 29. O czym to świadczy? O dziurawej gardzie Tomcia Palucha lub innymi słowy o słabej obronie. Właściwie jego defensywa w tej walce to było ciągłe uciekanie po ringu. Parafrazując słowa Kostyry powiem, że obrona Tomaszka "śmierdzi jak dworcowa knajpa". Już widzę oczyma duszy mojej te dyszle Witka wchodzące w ta gardę jak w masło, a także te zamaszyste sierpy, które obijać będę słynne zajęcze uszy. Dla tych chwil warto żyć!
 Autor komentarza: lipabad
Data: 06-05-2011 13:25:45 
Wład jeżli będzie chciał to będzie szybszy niż Haye widać już było z Chambersem,że jest szybki z Witem ta opcja już odpada Tomek będzie miał na pewno przewagę.Ciekaw jestem co Chris powie jak Tomek zwycięży ;)
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 06-05-2011 13:29:21 
Vit przez lata nie miał godnych siebie rywali i siłą rzeczy przez lata ze swoimi umiejętnościami stał i stoi w miejscu. Brak prawdziwych wyzwań zawsze powoduje stagnację.

Tomek natomiast od kilku lat zapierdzielał więcej niż inni-sam fakt zmian kategorii na wyższe był wielkim wyzwaniem. Vit i Adamek to profesjonaliści w każdym calu, ale czynnik motywacyjny napewno będzie po stronie Tomka. Bo czy taki mały Adamek jest w stanie wywołać w Vitku determinację w przygotowaniach na 150%??? Nie sądzę...
 Autor komentarza: kazan
Data: 06-05-2011 13:35:46 
Manager Silnego - zmień dilera albo bierz pół działki. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: nik
Data: 06-05-2011 14:36:52 
ManagerSilnego
opinia trola jest nic nie warta
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 14:42:42 
Nie wydaje mi sie aby Arreola byl zle przygotowany do walki z Adamkiem..Przegral bo byl wolniejszy i gorszy technicznie..poprostu..W rewanzu sadze ze spotkal by go ten sam los..zarowno w walce z Vitkiem jak i Adamkiem..Arreola to tylko grozny ale nie wybitny bokser wagi ciezkiej..Moim zdaniem nie material na mistrza ale w obecnej kondycji tej kategorii, kto wie moze kiedys siegnie po pas..Co do typow Chrisa to hmm..Haye ma szanse z Wladkiem, jak najbardziej..ma szanse Wlada znokautowac bo raczej nie wypunktowac..moze tez jednak byc obijany przez Wlada by w koncowce wyladowac na dechach..ta walka nie ma faworyta..moze sie ulozyc roznie..Tomek vs Vitek??..Adamek ma spore szanse wygrac na punkty..
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-05-2011 14:46:45 
''kazan
Manager Silnego - zmień dilera albo bierz pół działki. Pozdrawiam.''
On zarabia na narkotyki dajac dupy za Biedronka.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 14:56:57 
Adamek jako bokser jest lepszy i szybszy od Vitka..Po stronie Ukrainca warunki fizyczne, sila i mega szczena!!..Jesli tylko dopisze Tomkowi szczescie to ma szanse oszukac Vitka..Vit w tej walce predzej czy pozniej pojdzie na otwarta wojne..Adamek bedzie musial walczyc defensywnie i schodzic z linni ciosu..na wstecznym..
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 14:58:07 
"HARDPUNCH Data: 06-05-2011 08:09:38
Widac ciezko przelknac porazke z rak Adamka ale to jest boks..."

Czytalem juz podobne wypowiedzi Arreoli o Adamku, wiec nie jest to nic nowego. Oczywiscie porazka z Goralem boli bardziej jak z Klitschko. Pamietajmy, ze Tomasz zamienil Cristobala w "Shreka" w swej zaledwie trzeciej walce w wadze ciezkiej. Rozumiem doskonale, ze to moze strasznie bolec...lol...
Ponadto, patrzac na wypowiedzi piesciarzy dotyczace porazek, najwazniejsze sa pierwsze slowa bezposrednio po walce. Wszytko pozniej jest juz przefiltrowane przez zespol ludzi (promotorzy, prawnicy, doradcy etc.)i nie ma wiekszego znaczenia. Dla tych, ktorzy maja jakiekolwiek watpliwosci dotyczace Adamek-Arreola, radze zobaczyc wywiad z Cristobalem natychmiast po walce.
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 15:02:13 
@silny - hi dude...pomijam twoje "wypowiedzi" dotyczace boksu, gdyz trudno sie do nich ustosunkowac, aczkolwiek jest cos co w jakims sensie moze byc podstawa do konwersacji z toba. Wspomniales cos na temat gustow muzycznych i tego co w Prudential slychac z glosnikow. Czy moglbys elaborowac na ten temat odrobine wiecej. To mnie zaciekawilo, gdyz czytalem parokrotnie podobne zdania, wiec domyslam sie iz cos w tym jest...
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 15:06:08 
Ktos tutaj wspomnial, ze od chwili walki z Lewisem, Adamek bedzie pierwszym powaznym testem dla Vitaliya. Absolutnie sie z tym zgadzam. Ukrainiec nie czuje sie wygodnie bedac wytraconym ze swego rytmu, a to niewatpliwie stanie sie podstawowym elementem wrzec=sniowej walki. Mobilnosc Adamka, przygotowanie kondycyjne a przede wszystkim jego determinacja bede nie tyle zaskoczeniem dla Klitschko, ile kolejnym poziomem tego stanu.
 Autor komentarza: milek762
Data: 06-05-2011 15:11:10 
łukaszenko mas z troche racji ! w jednym sie zgadzam z toba jest adamke szybszy ale nie am doświadczenia w cieżkiej ciosu szczeki też myśle że nie ! ale nie skreślam Adamka dla mnie 65 do 35 dla vita
na punkty ciezko bedzie wygrac Adamkowi !, może być sytuacja że Ądamek bedzie przegrywał na punkty !i zaryzykuje to bedzie najgorsze co moze zrobić Adamek !
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 06-05-2011 15:11:17 
Autor komentarza: Luton
Data: 06-05-2011 09:12:46
Arreola wytrzymał 12 rund, bo niewiele robił. Tam gdzie nic nie robił (odpoczywał/zbierał siły na zryw), to Adamek punktował i wygrywał. Tam gdzie Arreola zaczał przyciskać Adamek przegrywał. Problem Arreoli polegał na tym, że powinnien być przygotowany na 12, a nie 4 rundy. Powinnien cisnać 12 rund i wtedy jeśli nie przez KO to wygrałby na punkty moim zdaniem. Grant jak przycisnał - Adamek przegrał runde. Każdy kto naciśnie na Adamka - wygrywa. Kliczko jesli bedzie walczył tak jak z Solisem, w takim tempie prez cały czas to wystarczy aby wygrać.


Nie zgodze się z tobą. Powiedziałbym ze jest odwrotnie. Adamek jest typem zawodnika który lubi walczyc z kontry. Przykładem moze byc walka z Grantem który czekał na atak Tomka. Wtedy Adamek miał duzo kłopotów i w szóstej rundzie o mały włos Grant go nie znokałtował. Myśle ze Vitek pójdzie tą drogą co Grant i niestety Tomek bedzie musiał ryzykowac i skracac dystans ,ale jak wyłapie cos takiego jak z Grantem to koniec :(
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 15:16:36 
milek762
coz..dla mnie Adamek rowniez nie jest faworytem tego starcia..dlaczego?..to chyba wie kazdy..brak ciosu, proporcjonalnie gorsz szczeka i mniejsze doswidczenie w tej kategorii..ale..za Adamkiem stoi szybkosc i wyszkolenie techniczne..Tez obwiam sie chwili w ktorej to Vit zrozumie ze przegrywa walke na punkty..Bedzie chcial Adamkowi urwac lep..bedzie ciezko to wytrzymac ale moze sie uda;)
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 15:30:54 
"lukaszenko Data: 06-05-2011 15:16:36
...obwiam sie chwili w ktorej to Vit zrozumie ze przegrywa walke na punkty..Bedzie chcial Adamkowi urwac lep..bedzie ciezko to wytrzymac ale moze sie uda..."

Dokladnie. Vitali nigdy nie byl w sytuacji, kiedy nie mial przewagi punktowej. Nawet w walce z Chrisem Byrdem, w ktorej sie poddal, byl zdecydowanie wygranym na wszystkich kartach sedziowskich. Jak bedzie reagowal w momencie, w ktorym jego tradycyjna pewnosc siebie zostanie zachwiana i bedzie musial zrobic cos innego. Czy Vitali mial kiedykolwiek plan "B" ? Nigdy nie musial, wiec we wrzesniu bedzie to interesujaca sytuacja.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 15:31:11 
"Myśle ze Vitek pójdzie tą drogą co Grant i niestety Tomek bedzie musiał ryzykowac i skracac dystans ,ale jak wyłapie cos takiego jak z Grantem to koniec :("
bez przesady..nie sadze aby Grant bil pojedynczo slabiej od Vita..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 15:32:55 
cop
walka bedzie interesujaca..Vit nie walczyl z kims takim jak Tomek i teraz pytanie brzmi czy to ze Vit zostanie wypriowadzony z rownowagi, bo zostanie na pewno bedzie z korzyscia dla Adamka czy moze jednak tego nie wytrzyma..
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-05-2011 15:41:15 
Myślę że dzisiejszy Vit jest do ogrania ale będzie to wymagało niesamowitej pracy i determinacji(nie wątpię w to)w ringu.Poza tym odrobina szczęścia też może być kluczowa bo jak Vit trafi czysto to prawdopodobnie będzie po ptakach.No i boję się tego o czym niektórzy piszą co zrobi Vit jak będzie przegrywał.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 06-05-2011 15:44:12 
Autor komentarza: lukaszenko "nie sadze aby Grant bil pojedynczo slabiej od Vita.. " -obawaiam sie ze bije słabiej...
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 06-05-2011 15:47:18 
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 15:32:55
cop
walka bedzie interesujaca..Vit nie walczyl z kims takim jak Tomek i teraz pytanie brzmi czy to ze Vit zostanie wypriowadzony z rownowagi, bo zostanie na pewno bedzie z korzyscia dla Adamka czy moze jednak tego nie wytrzyma.. - nie bądź taki pewny tego ze Adamek bedzie wygrywał na pkt. ,moze byc tak ze po pierwszych ciosach Vitka straci pewnosc siebie przeiez Kliczko to nie ta klasa co McBride albo nawet Grant z którym Tomek to juz miał problemy
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 15:49:50 
"lukaszenko Data: 06-05-2011 15:32:55
...pytanie brzmi czy to ze Vit zostanie wypriowadzony z rownowagi, bo zostanie na pewno bedzie z korzyscia dla Adamka czy moze jednak tego nie wytrzyma.."

Jest to pytanie warte z pewnoscia duza ilosc $$$. Mysle, ze do pewnego stopnia, Ukrainiec bedzie przygotowany na to co Adamek bedzie chcial robic w ringu, ale jest jeden element, ktory w mojej skromnej opinii jest bardzo wazny: Goral jak malo kto, potrafi sie szybko przystosowywac w ringu do zmiennosci sytuacji. Bez wzgledu na przeciwnika i jego taktyke, Adamek jest piesciarzem umiejacym znalezc kontrstrategie i realizowac ja bardzo uparcie.Oczywiscie przewaga fizyczna Vitaliya bedzie tak wielka, ze zadanie stojace przed Goralem jest niesamowicie trudne. Wierze, iz bedzie to niesamowicie ekscytujace spotkanie.
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 15:56:29 
"Kamyk Data: 06-05-2011 15:47:18
...moze byc tak ze po pierwszych ciosach Vitka straci pewnosc siebie przeiez Kliczko to nie ta klasa co McBride albo nawet Grant z którym Tomek to juz miał problemy.."

Oczywiscie wszystko sie moze zdarzyc. Mysle, ze Adamek walczac w wadze ciezkiej mial (Estrada, Arreola, Grant)i bedzie mial (Vitali, Wladimir, Haye)klopoty z wieloma zawodnikami
a to przede wszystkim ze wzgledu na fakt swoich fizycznych warunkow. Porownujac Adamka do np. Holyfielda, pomimo wzglednych podobienstw, Evander wygladal imponujaco jako mniejszy ciezki. Goral przy swoich 6'2 i 215lbs jest jednak "malutkim" ciezkim w porownaniu z wiekszoscia czolowki tej dywizji. Nie zapominajmy, ze jeszcze pare lat temu walczyl w limicie 175lbs. Jest to olbrzymie wrecz osiagniecie by przeskoczyc taka bariere i walczyc z sukcesami na takim poziomie w wadze ciezkiej...
 Autor komentarza: Zamierzonykicz
Data: 06-05-2011 15:57:54 
A ja często wracam wspomnieniami do walki, wydarzeń poprzedzających walkę Adamka z Arreolą i obecne słowa Chrisa nieco mijają się z prawdą. Przed walką z Adamkiem Arreola schudł chyba z 3,4 kg, do tego jakis tydzień po walce praktycznie się nie odzywał. Dopiero po roku czasu, a własciwie od otrzymania pomocy od Shieldsa zaczął kłapać. Tomek vs Vit- 40%- 60%. :)
 Autor komentarza: Domino
Data: 06-05-2011 16:00:27 
Moim zdaniek Arreola ciągle nie może się pogodzić z tym że przegrał z Tomaszem. On swojego zdania na temat walki Adamka z Kliczko raczej nie zmieni. Co do walki Adamek-Kliczko uważam że Tomek wcale nie jest na straconej pozycji. Adamek moim zdaniem ma duże szanse na pokonanie Ukraińca. Co do wypowiedzi Chrisa o walce Kliczko-Haye uważam że nie ma racji. Wladimir jest teraz w swojej najlepszej dyspozycji.

W tych walkach będę kibicował tak:

Kliczko-Haye - będę za Kliczko.

Kliczko-Adamek - będę za Adamkiem
 Autor komentarza: Domino
Data: 06-05-2011 16:01:26 
Aha jeszcze jedno

ADAMEK JEST MOIM ULUBIONYM BOKSEREM I SPORTOWCEM.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 06-05-2011 16:10:17 
Autor komentarza: Zamierzonykicz
Data: 06-05-2011 15:57:54
A ja często wracam wspomnieniami do walki, wydarzeń poprzedzających walkę Adamka z Arreolą i obecne słowa Chrisa nieco mijają się z prawdą. Przed walką z Adamkiem Arreola schudł chyba z 3,4 kg, do tego jakis tydzień po walce praktycznie się nie odzywał. Dopiero po roku czasu, a własciwie od otrzymania pomocy od Shieldsa zaczął kłapać. Tomek vs Vit- 40%- 60%. :)
Dokładnie ,Arreola pieprzy głupoty. Z tego co pamiętam to wazył mniej niz w walce z Kliczką to raczej źle przygotowany nie był
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 16:15:15 
Kamyk Data: 06-05-2011 16:10:17
...Arreola pieprzy głupoty. Z tego co pamiętam to wazył mniej niz w walce z Kliczką to raczej źle przygotowany nie był..."

To co bylo najwazniejsze do stwierdzenia, Arreola powiedzial bezposrednio po walce. Reszta jest nieistotna.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 06-05-2011 16:20:01 
taa bał sie ze go Polacy zjedzą :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-05-2011 16:38:50 
Wyszkolenie techniczne Adamka to mit
Na tle Arreoli,Petra,czy Walujewa Adamek rzeczywiscie wypada swietnie
W zestawieniu jednak z Holyfieldem czy Holmesem to wyglada to bardzo blado
A tej wlasnie klasy piesciarzem trzeba byc zeby pokonac Vita.Nie majac odpowiedniej sily
Zreszta zobaczycie ze "szybki" Goral z Gilowic zada mniej celnych ciosow niz starzejacy sie Doktor Ironfist
 Autor komentarza: Gustaw24
Data: 06-05-2011 16:39:00 
chris, ty już dostałeś od Tomka więc wiesz jak dobry to bokser !
 Autor komentarza: cop
Data: 06-05-2011 16:53:03 
"andrewsky Data: 06-05-2011 16:38:50
Wyszkolenie techniczne Adamka to mit
Na tle Arreoli,Petra,czy Walujewa Adamek rzeczywiscie wypada swietnie
W zestawieniu jednak z Holyfieldem czy Holmesem to wyglada to bardzo blado..."

Pomimo, ze Holyfield jest jednym z moich ulubionych piesciarzy na przestrzeni dziejow boksu zwodowego, nie sadze by byl lepiej wyszkolonym technicznie niz Adamek. Obaj stosunkowo "mali" jak na wspolczesna wage ciezka, ale z olbrzymim sercem do walki, determinacja, mobilnoscia ringowa i bardzo dobra technika.
Mowienie o jakimkolwiek "micie" jest bezsensowne i nieadekwatne do rzeczywistosci. Jak mozna osiagnac sukcesy w trzech najciezszych kategoriach wagowych nie bedac dobrym technicznie??? Kompletna bzdura.
 Autor komentarza: liscthc
Data: 06-05-2011 16:57:56 
cop
Zgadzam się z tobą.Bo w tym wypadku nie chodzi o żadne czary mary tylko o technikę użytkową a tą bez wątpienia Adamek posiada.
 Autor komentarza: JWD
Data: 06-05-2011 17:01:38 
Będzie odwrotnie Haye przegra przez nokaut z Władimirem a Adamek wygra z Vitalijem!Jak Amen w pacierzu!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-05-2011 17:11:09 
lischtc
Zle to troche ujolem.Adamek bezwatpienia jest dobrze wyszkolonym piesciarzem,ale sporo mu brakuje do najlepszych w tej dziedzinie.Poczawszy od slabej obrony,opierajacej sie glownie na pracy nog.Poprzez ofensywe bazujaca jednynie na lewym prostym i dwoch wyuczonych kombinacjach.Ktore zreszta nie beda mialy duzego zastosowania z Vitalijem,bo zeby je zadac Adamek bedzie musial podejsc nogami pod Vitka,a jak to zrobi to zostanie skarcony lewym,albo tym prawym zawijasem
Wszystkie braki w wyszkoleniu,technice,sile i determinacji Gorala zostana bolesnie obnazone
To co pieknie wychodzi w walce ze stojacym nieruchomo,schowanym McBridem,czy braniacym i atakujacym buzia Medalionem nie przejdzie z takim mistrzem jakim jest Kliczko
Adamek jak do tej pory,w dywizji hevy nie walczyl z zadnym piesciarzem bardzo dobrze uzywajacym lewej reki.Paradaksolnie rzecz biarac z dotychczasowych rywali Adamka to Golota mial najlepszy lewy prosty i pare razy trafil tym ciosem,stopujac ataki Tomka
Dzisiejszy lewy prosty Andrew to jakies 10% wartosci lewgo dyszla Vita
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2011 17:27:32 
"Wierze, iz bedzie to niesamowicie ekscytujace spotkanie."
To bedzie mega wojna polsko-ukrinska..dwoch gladiatorow z jajcami przeciwko sobie..echhh..bedzie sie dzialo..
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 06-05-2011 17:37:27 
Adamek mialby zancznie wieksze szanse gdyby nie jego slaba obrona. Niestety w kazdej walce Adamek duzo zbiera ( pomijam kelnerow i emerytow). Ciezko tez mi uwierzyc w wypunktownie Witka ktory zawsze wysoko prowadzi na punkty. Pisanie ze Kliczko nigdy nie walczyl z kims takim jak Tomek jest szukaniem na sile jakis plusow po stronie Tomka. Moim zdaniem jest dokladnie odwrotnie to Adamek nigdy nie walczyl z tak silnym i klasowym przeciwnikiem. Szanse Adamka sa minimalne. Mam nadzieje ze wkoncu zobaczymy dobra walke w ciezkiej i niech wygra lepszy.
 Autor komentarza: amatuk
Data: 06-05-2011 18:51:28 
Szanse Adamka oceniam na 50%
 Autor komentarza: klaudunia1997
Data: 06-05-2011 19:53:09 
Znowu Arreola wcina się w walkę Adamek-kliczko jak by to on zamian Witka miał stanąć na tym ringu zamiast niego on jest nienormalny skoro cały czas mówi o przegranej naszego górala żal mu dupe ściska że przegrał z Adamkiem
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-05-2011 20:04:47 
Hashemian1
Data: 06-05-2011 12:20:31


Jak najbardziej trafne spostrzeżenia, robiłem taką analizę przed walką z Solisem Vito by to przegrał na 200% żeby nie kontuzja
 Autor komentarza: milek762
Data: 06-05-2011 23:30:47 
moze nie jest vit tak wyszkolony jak Wałdimira lae jest odporny ma mocną psychike duży zasiąg ramion !! mocny cios potrafi znokałtować!!
ale adamka nei skreslam choć bedzie mu pikielnie cieżko co pokazała walka z grantem w 6 rundzie gdzyby nie gong mogły by być deski vit bije mocniej oraz jest szybszy choć nie tak jak choćby 7 lat temu!!
szanse 65 do 35 dla vita

ale kibicuej adamkowi bo to mój rodak!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 07-05-2011 00:05:06 
no nie wiem czy holy byl lepszy technicznie nie mnie tu oceniac ale z punktu widzenia tamtych czasow kiedy byl w formie mozna stwiedzic ze byl lepszy przynajmniej lepiej to potrafil wykorzystac jak walczyl mimo tego ze nie mial petardy w lapie a adamek to co; mial problemy ze starym grantem ktorego to by dawniej holy wciagnal nosem
 Autor komentarza: Bokser12345
Data: 07-05-2011 00:15:47 
Dla mnie Arreola to zwykły pajac teraz musi sie czymś bronic , że schudł to mysli ze bedzie dobry jest śmiesznym pajacem i Tyle ..
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 07-05-2011 01:04:18 
Cop,
jak czesto sie zdarza mam z Toba troche odmienne zdanie, Adamek nie jest wcale bardzo dobry technicznie, jest dobry ale to wszystko. Slabo bije prostymi, schodzi ciagle w jedna strone (choc ostatnio stara sie to poprawic), jego serie nie maja zbyt wiele sily, jest szybki w ciezkiej, ale w cruiser i pol to nie byl jego atut. Ma takze nienajlepszy balans cialem, zas ten ktory demonstruje widac ze sie stara ale daleko do naturalnosci. Adamek jest znakomity w realizacji zalozen taktycznych i dlatego wygrywa walki. Uwazam iz mial w calej swojej karierze tylko kilku zawodnikow z czolowki z ktorymi sobie srednio radzil, ci zawodnicy to Dawson, Cunningham i Arreola (choc ten ostatni to czolowka lenistwa i glupoty na pewno zas wagi dyskusyjna). Adamek ma takze mocne na swa wage nogi i odporna szczeke ale to nie sa elementy techniczne. Jesli chodzi o umiejetnosc walki w poldystansie to Halfieldowi nie dorownuje, tak samo proste czy krzyzowe, Polak takze ma slabe podbrodokowe w przeciwienstwie do Evandera. Nie uwazam go za wybitnego zawodnika, aby zostac wybitnym trzeba pokonac wybitnych zas on jedynego zawodnika z top w formnie jakiego pokonal to Cunn, Bell byl juz swoim wlasnym wrakiem, Briggs nigdy scisla czolowka nie byl, Grant tak samo, ostatnich nabijaczy Adamkowego konta nie bede wyliczal bo to zenada. Jak doskonale wiesz wielu dzinnikarzy sportowych w USA nie podziwia Adamka ani za styl anie dobieranie przeciwnikow. Czytalem wypowiedzi iz wrecz omija groznych zawodnikow no bo jak wytlumaczyc ostatnich dwoch? Nie wiem jaki bedzie wynik konfrontacji z Klitchko, to box wiec wiele moze sie zdarzyc ale mysle iz Vitek przyjal w swojej karierze mniej ciosow i jego cialo mimo 6 lat(tylko) roznicy moze byc mniej wyeksploatowane i ta jego cholerna opuszczona lapa ktora bije wiele niewidocznych ciosow. Zobaczymy. Nie nie jestem patrita, nigdy nim nie bylem zawsze chce by wygral lepszy, nie przeszkadza mi ani kolor ani narodowosc ani inne cechy, no moze klasa czlowieka ale tutaj ani jeden ani drugi zbyt wysoko nie jest.
 Autor komentarza: klaudunia1997
Data: 07-05-2011 12:29:29 
do Bokser12345
Zgadzam się z tobą bo Arreola to zwykły pajac żałuje że nie wygrał walki z Adamkiem teraz żałuje!!!!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.