ARTUR SZPILKA O POBYCIE W WIĘZIENIU

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
KOMENTARZE (1-50)
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 17:38:20 
piekny wywiad ,super jakosc,mega miSZCZ i w ogole...jest o czym pisac ...hahahahahha
 Autor komentarza: Guantanamo
Data: 29-04-2011 17:42:11 
Nieźle tam dają jeść w tym zakładzie, zaokrąglił się na twarzy, ciekawe na czym leciał ? Pyzy z ziemniakami, pasztet, kartofle z kefirem ?
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 17:42:47 
CO DRUGIE SLOWO TO K...WA CO ZA PUSTAK ..TYPOWU PAJAC I ROBIA Z NIM JESCZE WYWIADY..SMIECHU WARTE..
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 29-04-2011 17:48:54 
Guantanamo
Data: 29-04-2011 17:42:11
Nieźle tam dają jeść w tym zakładzie, zaokrąglił się na twarzy, ciekawe na czym leciał ? - Szpila miał wypiski i rakiety od rodziny i znajomków wiec przytył gdyby liczył na posiłki serwowane przez Zakład karny to wyglądałby jak nędzarz...
 Autor komentarza: punch
Data: 29-04-2011 18:12:00 
Podziwiam ten wyjątkowy intelekt. Człowiek z zasadami....pięknie!Gratuluje i szczęścia życzę, naprawdę dużo szczęścia w życiu, bo się przyda....przy tak pustej głowie!!!
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 29-04-2011 18:27:20 
hehe
 Autor komentarza: polrex
Data: 29-04-2011 18:48:39 
wygladem, pyziasta geba przypomina Arbolede,...musi sie tylko opalic...

chcial byc czlowiekiem w pierdlu i i szacun na ulicy (jak Peja) dlatego odsiedzial 8 miechów ekstra... bo nie chcial zostawic kumpli, hehe
i jeszcze bedzie mial sprawe o pobicie klawisza...

taki tfardy nie byl nawet zelazny Mike...tylko ukladal sie z klawiszami byle szybciej wyjsc na wolnosc
 Autor komentarza: polrex
Data: 29-04-2011 18:50:14 
ciekawe jaki poziom ich gry w szachy?
hehe

ale balbym sie ich ogrywac...lol
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 19:33:14 
Brawo dla redakcji za takie wstawki o tak pasjonujacych ludziach...promowanie dresiarstwa w Bokser.org..brawo!
 Autor komentarza: OjciecTadeusz
Data: 29-04-2011 19:33:22 
GIT
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 19:37:53 
p a j a c
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 19:41:59 
''siedziec z zasadami'' he he, ma on poukladane we lbie.

''WARIATKRK Data: 29-04-2011 17:48:54 Guantanamo
Szpila miał wypiski i rakiety od rodziny i znajomków wiec przytył gdyby liczył na posiłki serwowane przez Zakład karny to wyglądałby jak nędzarz... ''
i ty w to wierzysz? dla mnie koks jak nic
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 20:10:17 
Jeździć po kimś za to że siedział za "ustawki" jest śmieszne, jak dla mnie uczestnictwo w tzw. ustawkach w ogóle nie powinno być karalne, w tych ustawkach uczestniczą ci którzy tego chcą a jak się chce kilkadziesiąt chłopa lać po mordach na leśnej polanie to ich sprawa, jak się w ringu dwóch gości leje po łbach to jest ok a już napierdalanie się w lesie jest niezgodne z prawem? Dodatkowo w takiej ustawce nikt postronny nie cierpi. Gdyby nie ustawki to tłukliby się na stadionach na które przychodzi wiele osób, które nie mają ochoty uczestniczyć w żadnych awanturach a tak leją się w uczciwej walce tylko ci którzy mają na to ochotę.
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 20:16:06 
horhe88
gadasz od rzeczy, w ringu panuja zasady a w ustawkach?
a gdyby tak ktos z twojej bliskiej rodziny zostal tak pobity w ustawce ze by zostala z niego tylko roslinka? byloby wporzo?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 20:28:33 
Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 20:16:06
horhe88
gadasz od rzeczy, w ringu panuja zasady a w ustawkach?
a gdyby tak ktos z twojej bliskiej rodziny zostal tak pobity w ustawce ze by zostala z niego tylko roslinka? byloby wporzo?

Właśnie udowadniasz że nie wiesz co to jest ustawka. Ekipy z różnych drużyn umawiają się najczęściej przez telefon w określonym ustronnym miejscu (leśna polana czy coś podobnego) na określoną liczbę "uczestników", nie używają żadnej broni a w trakcie starcia ktoś kto odmawia walki jest pozostawiany i nie ruszany. Ryzyko utraty zdrowia w takiej walce jest podobne do tego jakie istnieje w ringu np.mma czy nawet bokserskim. Każdy kto uczestniczy w takiej ustawce robi to z własnej woli znając ryzyko jakie to ze sobą niesie. Jeżeli ktoś z mojej rodziny byłby rośliną po takim czymś to mógłby mieć pretensje jedynie do siebie bo z własnej woli uczestniczył w czymś takim.
 Autor komentarza: milek762
Data: 29-04-2011 20:31:01 
niewiem czy coś gosciu osiągnie w BOKSIE OKAŻE SIE WYDAJE MI SIE ŻE TZW KOLEDZY PODSYŁALI MU JAKIEŚ ODŻYWKI MOŻE STERDY BO NORMALNY GOŚC KTÓRY SIEDZI W CIUPIE RACZEJ CHUDNIE !
WIELE OSÓB TWIERDZI ZE MA TALENT OKAŻE SIE! JAK STOCZY KILKA WALK!!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 20:38:47 
milek762

Jak ode mnie z okolicy wsadzali żuli do puchy to po feriach również byli dobrze utuczeni. Jeżeli dostawał żarcie z zewnątrz i siedział w kilkumetrowej celi to nie ma gdzie spalić nadmiaru kalorii, niemniej jednak z tego co wiem sterydy w ZK są łatwo dostępne, ale taką masę równie dobrze można uzyskać bez sterydów i ktoś kto planuje karierę bokserską po wyjściu, raczej nie zdecydowałby się na taki krok ze względu na możliwość późniejszej kontroli antydopingowej.
 Autor komentarza: Guantanamo
Data: 29-04-2011 20:44:45 
@ duperszwancer

no tak mowi co drugie slowo k..., jak bardzo duzo polakow, slowo k... jest bardzo popularne w naszym kraju i jest uzywane na co dzien w mowie potocznej, przynajmniej chlopak nie udaje przez kamera i nie stara sie pokazac w lepszym swietle
 Autor komentarza: nuKER
Data: 29-04-2011 20:45:58 
W kryminale raczej się chudnie? pierwsze słyszę. Nie tyle ilośc jedzenia co systematyka wpływają na przyrost masy, dlatego powinno się jadac często i mało. Pod drugie koleś jakich wielu i ja kariery mu nie wróżę, jeszcze pojechał z gadem za naruszenie nietykalności. Teraz ma zawiasy za pobicie, na mecze chce jeździc, grypsował.. nic z niego nie będzie za niedługo przeczytamy że mu odwiesili za gada i dostanie znowu może rok. Słowo jednego klawisza naprzeciw 10 "chłopaków" ma większe przebicie w sądzie. Tak samo jest jest z policją.
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 21:16:46 
horhe88
widzialem filmiki w internecie, to mi wystarczy, mozna bylo zobaczyc jak kilku kopie jednego goscia; w sportach walki jest sedzia ktory uwaznie obserwuje walke i przerywa kiedy trzeba, nie wiem jak mozesz porownywac ustawki i twierdzic ze sa bezpieczne, oczywiscice ze kazdy uczetniczy z wlasnej woli, gdyby np. twoj syn zostal pobity/skopany na smierc to do kogo mialbys pretensje, do syna?
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 21:23:19 
horhe88
pierwszy lepszy news odnosnie ustawki z internetu
''W sobotę nad ranem w okolicach Poddębic starli się kibice Widzewa i ŁKS-u. W "ustawce" brało udział nawet 300 osób. Jedna z nich, w wyniku ciężko pobicia zmarła na miejscu''
typowe dla mma? tak? na pewno wszystko bylo fair, sedzia, lekarz itp.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 21:39:35 
Wystarczy że powie "stop" czy "starczy" i przestają go lać, żadna filozofia, a jak widziałeś że kilku kolesi kopie jednego to oznacza jedynie tyle że ten "jeden" nie chciał się poddać i nie powiedział "stop" i robił to z własnej woli. To nie jest skomplikowane.

W MMA kikckboxingu i wielu innych sportach walki również się kopie, i w każdym z tych sportów można zrobić strzał po którym się padnie nieprzytomnym, i zarówno na ustawkach jak również ww. sportach nikt nie kopie nieprzytomnego gościa, z kilku podstawowych powodów, bo przy takich ustawkach obok znajdują się również osoby które w pewien sposób kontrolują to co się dzieje i w jakimś stopniu mogą interweniować, po drugie nie leje się nieprzytomnego gościa bo takie są ustalenia ekip przed starciem, po trzecie dlatego że bicie nieprzytomnego gościa jest bezsensowną stratą czasu, bo w tym momencie należy "pośpieszyć z pomocą" swoim kolegom którzy walczą z przytomnymi przeciwnikami po czwarte dlatego że jak jeden z uczestników znęcałby się w tym momencie nad nieprzytomnym goście leżącym na ziemi to jego własna ekipa ze względów praktycznych mogłaby chcieć jego odsunięcia od kolejnych starć bo taki zawodnik jest nieprzydatny z powodów które wcześniej wymieniłem.

"gdyby np. twoj syn zostal pobity/skopany na smierc to do kogo mialbys pretensje, do syna?"

Gdyby mój syn trenował np boks, kickboxing, czy mma ponosiłby podobne ryzyko jak w tych ustawkach, dlatego też nie widzę powodu dla którego taka ustawka miałaby być traktowana o wiele gorzej od ww. legalnych dyscyplin sportowych.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 29-04-2011 21:53:57 
Horhe88
Ustawki to ustawki ale "dawanie w pysk" za to, że ktoś akurat ma szalik innej drużyny to "lekka" przesada
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 21:56:11 
Horhe

Dokładnie. Taka nowa dyscyplina sportu - boks grupowy:D
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 22:09:08 
Autor komentarza: Siwy1
Data: 29-04-2011 21:53:57
Horhe88
Ustawki to ustawki ale "dawanie w pysk" za to, że ktoś akurat ma szalik innej drużyny to "lekka" przesada

Z tego co informują media to Szpilka dostał wyrok za ustawki, a co do tych szalików, to jak się jest z Krakowa albo z Łodzi i paraduje po mieście z szalikiem swojej drużyny to powinno się wiedzieć czym takie zachowanie może skutkować, no i wszyscy ci którzy nosza swoje szaliki najprawdopodobniej zdają sobie z tego sprawę, że można z tego powodu zarobić w pysk.Natomiast uczestnictwo w ustawce gdzie każdy z gości robi to z własnej woli i każdy z nich potrafi się bić, jest nieporównywalnie mniej niewłaściwe niż np. bokser bijący klienta baru który zapewne nie ma zielonego pojęcia o jakiejkolwiek sztuce walki. Coś takiego zrobił Gołota i nie piszę tego żeby jechać po Gołocie ale żeby pokazać jak różnie oceniani różne osoby za za swoje czyny.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 22:15:56 
Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 21:56:11
Horhe

Dokładnie. Taka nowa dyscyplina sportu - boks grupowy:D

Pół żartem pół serio ale raczej powinno być to nazywane MMA grupowe. Istnieje już liga huliganów gdzie takie starcia są notowane i oznaczane:zwycięstwo, porażka, remis i na podstawie tego dokonywane są klasyfikacje. Na razie ta dyscyplina nie jest usankcjonowana przez Polski Komitet Olimpijski ani żadną inną legalną organizację, ale każda dyscyplina zaczynała się w mniej czy bardziej legalny sposób.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 22:23:50 
Horhe

"...jak się jest z Krakowa albo z Łodzi i paraduje po mieście z szalikiem swojej drużyny to powinno się wiedzieć czym takie zachowanie może skutkować..."

Ustawki ustawkami, ale czy samo noszenie barw klubowych oznacza przynależność do bojówki i prowokacje do walki? Czy to normalne że za samo noszenie szalika można dostać w pysk? Dla mnie to nienormalne. Zwykły bandytyzm i cywilizacyjnie powrót do epoki kamienia łupanego.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 22:35:15 
Jeżeli moja żona albo synek wyjdą w szaliku dajmy na to przykładowo Łks-u ( bo ja to pół biedy - ryj nie szklanka, nie raz sie oberwało i w ringu i poza nim), to muszą sobie zdawać sprawe że mogą dostać w twarz i nie bedzie w tym nic nienormalnego? Dobrze zrozumiałem?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 22:35:21 
kuba999910

Do końca normalne może i nie jest no ale takie są zwyczaje kibicowskie w wielu miastach w Polsce że jedeni polują na szaliki drugich, i każdy kto zakłada ten szalik zdaje sobie sprawę z konsekwencji jakie to za sobą niesie. Jak się wyjdzie w nocy na środek autostrady to trzeba liczyć się z tym że jakiś kierowca może nie zauważycć, nie wyhamować i przypierdolić w ciebie i każdy rozsądnie myślący człowiek, który chce żyć nie łazi w nocy po autostradzie. Jak ktoś nie chce zarobić w pysk w mieście gdzie krojenie szalików jest standardem to nie powinien zakładać tego szalika. Te osoby które noszą szaliki doskonale o tym wiedzą.
 Autor komentarza: pavel
Data: 29-04-2011 22:38:21 
Panowie...Forum jest o boksie nie o ustawkach...Nie ma co gadać o tym o czym nie ma się pojęcia. A o boksie chyba większość użytkowników pojęcie ma...pozdrawiam
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 22:44:03 
horhe
horhe

No właśnie. Może te jak to mówisz "standardy" są chore? Nie pomyślałeś w ten sposób? Porównanie wyjścia na autostrade i wyjścia z szalikiem jest troche nie na miejscu. Nie wydaje Ci sie że w każdym normalnym kraju czy społeczeństwie każdy powinien mieć możliwość noszenia szalika klubowego jakiejkolwiek drużyny bez obawy o własne zdrowie lub życie? Ludzkość chyba wypracowała sobie jakieś wartości uniwersalne. Jakichbyś argumentów nie używał - zjawisko które starasz sie usprawiedliwiać nie jest normalne i cywilizowane. I jako inteligentny człowiek ( ufam ) , dobrze o tym wiesz.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 22:55:37 
kuba999910

Ja jestem z Warszawy i za szczeniaka łaziłem z szalikiem Legii i nigdy nie miałem żadnych problemów z tym związanych, do końca nie wiem jak jest w Łodzi ale raczej nie bije się kobiet i dzieci za ich szaliki, a czy zwyczaj krojenia sobie szalików jest cywilizowany czy nie jest mniej istotne ale po prostu istnieje taki zwyczaj w niektórych miastach i ktoś kto nosi szalik klubowy doskonale o tym wie jednocześnie zgadzając się z "tymi zasadami", więc jak jest mu zimno w szyję a boi się zrobić w pysk to niech nosi zwykły szalik.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 22:57:33 
@ Guantanamo to ze mowi co drugie slowa na K... to swiadczy o jego prostactwie i ntyle pewnych rzeczy nie da sie ukryc..a to ze nie udaje przed kamera tylko jest glupi jaki byl wczesniej niczego nie zmienia...pewni ludzie sie nie zmieniaja..p a j a c
a w wiezieniu powinno sie odpracowywac swoja kare poprzez roboty publiczne a nie granie w szachy i uczenie sie od innych jak okrasc innych..i w ogole my grypsujacy jestesmy najlepsi,zniszczyc spoleczniakow...ludzi ,ktorzy chca zyc normalnie...a widze ze Bokser.org zaczyna promowac tych debili..
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 29-04-2011 23:01:58 
no proszę w szachy grają... jacy mili chłopcy - i muszą tam siedzieć , choć nie winni :(


Ja cały czas się pytam, dlaczego wokół szpilki jet taki medialny szum ?? obił kilku czeskich kelnerów i tyle pokazał, a gadanie o talencie darujmy sobie do momentu jak pokaże ten wielki talent na kimś kto wie do czego ma ręce !!! Na razie wyszedł z pierdla wydziarany, tłusty jak pączek i tyle...
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 29-04-2011 23:03:06 
horhe

Ja jestem z Poznania. U nas nie ma raczej napinki na linii Warta - Lech. Łks podałem tylko dla przykładu. Przyjąłem twoje argumenty do wiadomości i odpowiem Ci pytaniem. Co polecasz komuś kto nie chce nikomu zabierać szalika, nie chce sie z nikim bić, a chce poprostu nosić szalik swojej ulubionej drużyny? Żyje przecież w wolnym kraju, w którym może robić wszystko byleby nie krzywdzić i nie obrażać innych. Co ma zrobić? Wyprowadzić sie i zmienić kraj na normalniejszy i cywilizowany?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 23:17:04 
Ale noszenie szalika klubowego nie jest równoznaczne z oddychaniem i bez tego da się żyć więc robienie z tego wielkiego problemu jest przesadą.

"Co polecasz komuś kto nie chce nikomu zabierać szalika, nie chce sie z nikim bić, a chce poprostu nosić szalik swoje"j ulubionej drużyny?"

Polecam nie chodzić po mieście w szaliku klubowym]

"Co ma zrobić? Wyprowadzić sie i zmienić kraj na normalniejszy i cywilizowany?"

Do tej pory w krajach które są liderami cywilizacji światowej np.UK można dostać w pysk za barwy klubowe a jeszcze kilka-kilkanaście lat temu urąbana głowa siekierą na ulicach miasta stołecznego Londynu nie była niczym niezwykłym. Wiec "zabawa w wojnę" nie jest jedynie kwestią stopnia ucywilizowania kraju ale głównie wynika z natury ludzkiej.
 Autor komentarza: adekw
Data: 29-04-2011 23:20:12 
pozatym to lech dzis dostal w dupe ;/ a legia niestety wygrala ;/
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 23:22:43 
stety
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:26:08 
''horhe88 "gdyby np. twoj syn zostal pobity/skopany na smierc to do kogo mialbys pretensje, do syna?"

Gdyby mój syn trenował np boks, kickboxing, czy mma ponosiłby podobne ryzyko jak w tych ustawkach, dlatego też nie widzę powodu dla którego taka ustawka miałaby być traktowana o wiele gorzej od ww. legalnych dyscyplin sportowych. ''

buahaha, nie wiesz co mowisz, to dlaczego ludzie gina w ustawkach?
zaraz powiesz ze w boksie tez gina, a jaki procent ludzi uczestniczy w ustawkach a ile uprawia boks i inne sporty walki?

Ktos moze powiedziec 'stop' a drugi moze nie uslyszec bo leje sie 300 osob i kazdy oklada kazdego GOLYMI piesciami, kopie po glowie W BUTACH,
sa ustawki gdzie uzywa sie narzedzi, to tez jest bezpieczne jak boks czy mma?
w dalszym ciagu nie opowiedziales na moje pytanie, co bys powiedzial jakby jakis lysy polglowek zabil bliskiego czlonka twojej rodziny?
powiedzialbys ze nic sie nie stalo? ze to tylko sport, nieszczesliwy wypadek? nie wiesz co mowisz kolego
jeszcze jedno, w ringu walcza zawodowcy, umieja bic ale tez sie bronic, walcza w rekawicach?

''każdy z gości robi to z własnej woli i każdy z nich potrafi się bić''
ale bzdura! co z tego ze walcza z wlasnej woli ale zazwyczaj to sa mlodzi, nieodpowiedzialni i GLUPI ludzie
''kazdy umie sie bic''
buahahaha, to ze ktos macha cepami na prawo i lewo, kopie gdzie popadnie to nie znaczy ze sie umie bic! to jest zwykla chamowa, zero techniki, obrony, nic!

''jest nieporównywalnie mniej niewłaściwe niż np. bokser bijący klienta baru który zapewne nie ma zielonego pojęcia o jakiejkolwiek sztuce walki. Coś takiego zrobił Gołota i nie piszę tego żeby jechać po Gołocie ale żeby pokazać jak różnie oceniani różne osoby za za swoje czyny''
a co to ma do rzeczy?
 Autor komentarza: adekw
Data: 29-04-2011 23:26:11 
zalezy dla kogo :P
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:32:13 
horhe88
w Anglii obecnie sa RZADKOSCIA, ludzie zmadrzeli, w Polsce wciaz panuje prostactwo
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:32:40 
horhe88
w Anglii bojki sa obecnie sa RZADKOSCIA, ludzie zmadrzeli, w Polsce wciaz panuje prostactwo
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:33:52 
to ile tych odrabanych glow bylo na ulicach Londynu?
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:37:31 
horhe88
bez obrazy, ale rozumujesz jak gowniarz, zupelnie jakbys mial orzeszek zamiast mozgu
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 23:46:59 
nik
"gdyby np. twoj syn zostal pobity/skopany na smierc to do kogo mialbys pretensje, do syna?"

Miałbym pretensje do syna.

300 osób na to raczej ustawka jedynie z nazwy, ale jak już ktoś tam idzie z myślą o pobiciu przeciwnika to również wie że sam może zostać pobity. Każdy kto uczestniczy w takiej bójce wie na co się piszę, osobiście nie płakałbym za taką osobą bo to ona dokonywała wyboru.

Ostatni akapit jest wystarczająco jasno napisany żeby nie trzeba było tłumaczyć do czego się odnosi.

"buahahaha, to ze ktos macha cepami na prawo i lewo, kopie gdzie popadnie to nie znaczy ze sie umie bic! to jest zwykla chamowa, zero techniki, obrony, nic!"

Technika w walce nie jest sprawą pierwszorzędną i nie każdy kto potrafi wyprowadzać dobrze technicznie ciosy umie się bić tak samo jak nie każdy kto tego nie potrafi zrobić - nie umie się bić. Twoim tokiem rozumowania wynika że np. Arreola nie potrafi się bić bo wali bez techniki na chama.
 Autor komentarza: duperszwancer
Data: 29-04-2011 23:47:09 
za duzo o nim piszecie..gosc naprawde jeszcze nic w boksie nie zrobil..a tu non stop jakby co najmiej siedzial za obrone ojczyzny..no ludzie przeciez to jest nikt w boksie..niech najpierw cos pokaze..
kto sie ze mna zgadza niech sie podpisze..za duzo szpilek..stop
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:48:58 
Moze jeszcze powiesz ze uczetniczenie w ustawkach jest takie kozackie?
Wiekszosc to sa ludzie z przeszloscia i bez przyszlosci, najgorzej wychodza na tym mlodzi ludzie ktorym to imponuje, to jest droga do nikad, sport taki jak boks ok, ale nie ustawki, najwieksi twardziele ta sa etatowcy, ci co codziennie wstaja o 5 rano do pracy, zeby jakos sobie ulozyc zycie a nie jakies prymitywne bojki na lesnej polanie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-04-2011 23:49:26 
Autor komentarza: adekw
Data: 29-04-2011 23:26:11
zalezy dla kogo :P

Jeszcze będziesz miał okazje do narzekania po finale PP.
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:50:26 
'' horhe88 Data: 29-04-2011 23:46:59 nik
"gdyby np. twoj syn zostal pobity/skopany na smierc to do kogo mialbys pretensje, do syna?"

Miałbym pretensje do syna.''
to widac jaki z ciebie bedzie/jest ojciec
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:51:58 
''300 osób na to raczej ustawka jedynie z nazwy, ale jak już ktoś tam idzie z myślą o pobiciu przeciwnika to również wie że sam może zostać pobity. Każdy kto uczestniczy w takiej bójce wie na co się piszę, osobiście nie płakałbym za taką osobą bo to ona dokonywała wyboru.''

nie kazdy wie, uwierz mi ze mlodzi ludzie nie zawsze wiedza
KOMENTARZE (51-100)
 Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:58:27 
''Technika w walce nie jest sprawą pierwszorzędną i nie każdy kto potrafi wyprowadzać dobrze technicznie ciosy umie się bić tak samo jak nie każdy kto tego nie potrafi zrobić - nie umie się bić. Twoim tokiem rozumowania wynika że np. Arreola nie potrafi się bić bo wali bez techniki na chama.''

jasne, jak kazdy sie leje z kazdym to po co technika?
mozna zostac zaatakowanym od kogos z tylu, ktos ci poprawi kopniakiem z przodu, i co tu umiec? Zwykla chamowa bez ladu i skladu, albo ty kogos trafisz albo ktos ci przypierdoli i sie skonczy

co innego jak taki cepiarz wyszedl by na sam na sam z bokserem ktory np. walczy na ringach amatorskich, dostalby oklep az milo

''Twoim tokiem rozumowania wynika że np. Arreola nie potrafi się bić bo wali bez techniki na chama. ''
A kto ci powiedzial ze Arreola nie ma techniki?
juz widze twoj tok rozumowania, to ze Arreola jest gorszy technicznie od np. Adamka to nie znaczy ze nie ma wogole techniki!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 30-04-2011 00:06:38 
Autor komentarza: nik
Data: 29-04-2011 23:48:58
Moze jeszcze powiesz ze uczetniczenie w ustawkach jest takie kozackie?

Nie uważam że zbieranie kapsli jest kozackie ale zbieranie kapsli jak i bójki w lesie w żaden sposób we mnie nie godzą i dotyczą jedynie zaiteresowanych i dlatego w takim przypadku nie jestem od tego żeby decydować o tym co się komu powinno podobać i jakie ktoś powinien mieć hobby bo to jest jego indywidualna sprawa.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 30-04-2011 00:21:50 
nik
mozna zostac zaatakowanym od kogos z tylu, ktos ci poprawi kopniakiem z przodu, i co tu umiec?

idź się przekonaj. Masz 50% szans a jak dodatkowo nauczyłeś się kiedyś w życiu wyprowadzać lewy prosty i trzymać gardę to ho ho ho, pozamiatasz tych wszystkich cepiarzy bez techniki.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-04-2011 00:32:32 
niestety szpilka wyglada tragicznie i teraz rozumiem dlaczego większość wpisów po wypowiedzi wasyla była tak ironiczna, na początek czeka chłopaka ostre zbijanie wagi i walka o kondycję bo ta tez musi być na teagicznym poziomie , talent jest ale liczba zagrożeń wokolo Artura tez jest duża co z tego wszystkiego wyniknie nie wie chyba nawet sam Artur. P.S co do chodzenia w szaliku danego klubu i dostawania z tego tytułu po mordzue to mogę powiedzieć ze od połowy podstawówki do końca liceum dumnie nosilem szalik klubu którego nazwy nie wymienie , ale barwy miał zielono białe :) i po twarzy nikt mi nie dał dlatego cześć z opowieści szpilki na moje jest przesądzona , A finał PP u mnie w mieście i już nie mogę doczekać się 3 maja :)
 Autor komentarza: nik
Data: 30-04-2011 00:59:08 
''horhe88 Data: 30-04-2011 00:21:50 nik
mozna zostac zaatakowanym od kogos z tylu, ktos ci poprawi kopniakiem z przodu, i co tu umiec?

idź się przekonaj. Masz 50% szans a jak dodatkowo nauczyłeś się kiedyś w życiu wyprowadzać lewy prosty i trzymać gardę to ho ho ho, pozamiatasz tych wszystkich cepiarzy bez techniki''

musialbym miec mozg wielkosci orzeszka, w ustawkach umiejetnosci sa zbedne, kazdy leje kazdego, dwoch na jednego banda lysego, cepiarze i bezmozgi, na solo z bokserem doatalby jeden z drugim w ten glupi leb
 Autor komentarza: nik
Data: 30-04-2011 01:01:51 
sami cepiarze, liczy sie bardziej szczescie i przypadek niz umiejetnosci, malo jest takich co nie dostali po mordzie, mozesz kogos walnac w leb a za chwile ktos ci przyjebie z drugiej strony a jak jeszcze stoisz to nastepny wyskoczy ci z noga zeby cie przekopac, banda debili lejacych sie po lbach, to tak jakby sie rozpedzic i porzyjebac glowa w sciane, bohaterzy...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 30-04-2011 01:21:09 
Przede wszystkim liczy się zdolność działania w sytuacji stresowej, szybkość, zwinność, timing, refleks, serce do walki... to są umiejętności i cechy które ulepszać można przede wszystkim podczas walk i rzeczywście musisz mieć mózg wielkości orzeszka jeżeli uważasz że jest przeciwnie. Zbieranina przypadkowych ludzi dostałaby ostry łomot od tej nic nie umiejącej "bandy debili lejacych sie po lbach" jak nie jesteś w stanie tego zrozumieć to uwierz mi na słowo. Tak poza tym większość z tych osób trenuje jakieś sztuki walki w bardziej lub mniej profesjonalny sposób.
 Autor komentarza: championn
Data: 30-04-2011 02:27:11 
Powien tak taki gamboa zostalby zmieciony 1 na 1 przfz goscia 80+
80+ by go ylapal i huknal nim o ziemie lamiac mu kosci, krotko mowiac z wiekszymi sie nie walczy bez zasad bo to sie konczy dla mniejszego tragicznie
 Autor komentarza: Doctore
Data: 30-04-2011 11:02:48 
Niestety, z Artura Szpilki nic nie będzie. Ten chłopak teraz będzie budował swój image na pobycie w więzieniu, sztamą z grypsiarzami, porówynwaniu się do Mike'a Tysona. On ma siano w głowie. Chociaż muszę przyznać że taki marketing też działa, wszyscy na niego będziemy psioczyć, ale karierę i tak śledzić będziemy z ciekawością. Arturowi życzę mądrości :-)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 30-04-2011 12:54:10 
Co wam prreszkadza ze grypsowal.Wiekszosc przeczytala o wiezieniu w detektywie lub w fakcie i snuja teorie nie majac o tym pojecia.Jest to jego wybor . Tak jak z ustawkami ,Nik...czy ty myslisz ze na ustawke moze isc kazdy? sa to ludzie ktorzy cwicza sporty walki pod tym katem i jest to zamknieta grupa ludzi ,takze kazdy wie i jest w 100% swiadomy,w przeciwienstwie do ciebie (w tym temacie) piszesz byle by cos napisac i podkreslic swoja obecnosc.pozdro
 Autor komentarza: pyra90
Data: 30-04-2011 13:29:03 
: championn
Data: 30-04-2011 02:27:11
"Powien tak taki gamboa zostalby zmieciony 1 na 1 przfz goscia 80+
80+ by go ylapal i huknal nim o ziemie lamiac mu kosci, krotko mowiac z wiekszymi sie nie walczy bez zasad bo to sie konczy dla mniejszego tragicznie "

Mylisz się ,przekonałem się o tym na własnej skórze ,gdy jeszcze jako siedemnastolatek miałem spięcie na dyskotece z kolesiem ważącym ok 40-50kg więcej ode mnie .
Skończyło się tragicznie dla niego:) a poszło o dziewczynę .
 Autor komentarza: Imperator
Data: 30-04-2011 15:06:36 
Wyszedł na wolność i po jednej libacji alkoholowej 3 kg w plecy... No to ładnie musiał mieć mięśnie nawodnione. Za miesiąc gościu zleci 10 kg w oczach. Bo nie sądzę, żeby trzymał dietę odpowiednio kalorycznie zbilansowaną za kratami. Naturalne (prawdziwe) mięśnie tak szybko się nie spala. U szpili wystarcza aoroby i lekka siłka i po pseudo mięśniach...
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 01-05-2011 03:08:29 
W sprawie ustawek należy powiedzieć 2 rzeczy.

Po pierwsze, w cywilizacji obowiązuje zasada "chcącemu nie dzieje się krzywda" ( jakby ktoś pytał, to my teraz żyjemy w ANTYCYWILIZACJI. Jeśli ktoś nazywa Anglię krajem cywilizowanym, to po prostu nie wie, o czym mówi. Anglia jest najbardziej monitorowanym krajem świata - 4 miliony kamer - ludzi się tu dogląda, jak bydło. Ludzie myślą, że bogactwo = cywilizacja. Bzdura! Cywilizacja to zasady. Taka Anglia cywilizacyjnie znajduje się znacznie poniżej Wietnamu, a nawet poniżej Polski! ). I na tym dyskusja się kończy. Jeśli ktoś uważa, że można komuś czegoś zabronić dla jego "dobra" to jest to wróg ludzkości, barbarzyńca, ewentualnie człowiek o słabym umyśle ogłupiony przez socjalistyczną propagandę mediów głównego nurtu - innymi słowy: "Europejczyk".

Druga rzecz, jaka nasuwa się, gdy się czyta przeciwników ustawek, to brak myślenia czterowymiarowego. Bydź może raz na kilka lat ktoś zginie podczas takiego procederu, ale jednocześnie wielu chłopaków się wzmocni i będzie w stanie obronić swoje rodziny w razie niebezpieczeństwa. Nie wiemy ( bo nie można tego zbadać ) czy przypadkiem funkcjonowanie ustawek nie przyczynia się do sumarycznego zmniejszenia żniwa śmierci. Z pewnością nie można tego wykluczyć.

Kolejna sprawa to szaliki. Każdy ma prawo nosić szalik takiej drużyny, jakiej kibicuje w dowolnym miejscu bez obawiania się o swoje zdrowie. Każdy kto napada taką osobę nie ma nic na swoją obronę i powinna go spotkać surowa kara ( na przykład chłosta, albo odrąbanie ręki w cięższych przypadkach ). Porównanie do sytuacji na autostradzie jest absurdalne, bo tutaj mamy do czynienia z umyślnym działaniem. Kierowca, który przejedzie kogoś na autostradzie nie robi tego umyślnie; ktoś kto napada kogoś na ulicy - przeciwnie. Równie absurdalny jest argument, że każdy, kto zakłada szalik wie, co mu grozi. A gdzie to "prawo" zostało ogłoszone? W dzienniku niepisanych umów?! Przed zagrożeniem wynikającym z ruchu samochodów ostrzega nas kodeks drogowy, jak również obserwacja ( gdy pędzi na mnie auto - uciekam ). A w jaki sposób ja ma się czuć ostrzeżony, jeśli ( przykładowo ) pożyczyłem sobie od syna szalik bez jakiejkolwiek wiedzy na temat jego symboliki?!
 Autor komentarza: BoniiKlaid
Data: 27-06-2011 15:53:39 
Dobry szkoda typa, 8 walk bez kasku i tak obity mozg..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.