ADAMEK MYŚLI O KLICZKO

Już 9 kwietnia w Prudential Center w Newark, najlepszy polski pięściarz Tomasz Adamek (43-1, 28 KO) zmierzy się z Irlandczykiem Kevinem McBride'em (35-8-1, 29 KO). Kibice w Polsce zobaczą "Górala" wcześnie rano 10 kwietnia. Polak wydaje się jednak myślami być już przy kolejnym swoim pojedynku, który na jesieni stoczy z mistrzem świata organizacji IBO, IBF i WBO Władimirem Kliczko (55-3, 49 KO).

- Podczas przygotowań pewnie skupimy się na pracy nad balansem ciała. Chodzi o to, żeby podczas pojedynku nie dawać się trafić. Oczywiście wiem, że samymi unikami to ja z Kliczko nie wygram, ale szybkością i skutecznymi kontrami można go pobić. Myślę, że tak czy inaczej Roger wymyśli dobrą taktykę. To znaczy taką, która pozwoli mi wygrać. Bo wygram i będę mistrzem świata. Przecież obiecałem - powiedział "Przeglądowi Sportowemu" Adamek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:07:41 
a ja mam nadzieje ze kliczko obije adamka i upokorzy go przed wlasna publicznoscia
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 15-02-2011 18:10:16 
Ty sam siebie upokarzasz kolejnymi wpisami :)
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 15-02-2011 18:11:30 
zbigniewe

Dlaczego ty Adamkowi tak źle życzysz ?
Ja go tam specjalnie też nie lubię ale chciałbym by był mistrzem w HW, bo reprezentuję nasz kraj, i coś "ruszyłoby" w HW.
 Autor komentarza: mma
Data: 15-02-2011 18:15:14 
1984?

Redaktorze podpisujący się "Redakcja"
Wspaniale wprowadzasz w życie idee wzięte ze świata opisanego przez Orwella.
Kto rządzi historią, ten rządzi teraźniejszością, prawda?

Usunięcie niewygodnych komentarzy do newsa o przeprawie Kosteckigo w Krynicy, w których domagaliśmy sie wyjaśnienia ostrzeżenia danego ziomowi99 (również usuniętego) to objaw największego gówniarstwa jakie napotkałem na bokser.org. Nie umywają się do niego ani ataki rasistowskie, ani kpiny z Kościoła, ani wyrachowane przepychanki copa.
Te, nawet jeśli podłe, przejawy aktywności dotyczą użytkowników, którzy sa osobami przypadkowymi, róznego wykształcenia, poglądów i wychowania.
Manipulowanie rzeczywistością z jaką się spotkałem z Twojej strony jest zaś przejawem działalności człowieka starannie wybranego i posiadającego z powodu posiadanych zalet swoistą władzę.
Wykorzystałeś ją w sposób niegodny i gówniarski.
Właściwie to faszystowski.

Gratuluję.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 15-02-2011 18:20:55 
plakat...BARDACHA!!!
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 15-02-2011 18:21:37 
w sumie...jaki przeciwnik taki plakat...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:26:24 
biggeorge

kazdy ma swoich idoli ja cenie prawdziwych mistrzow a adamek narazie nim nie jest
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 18:26:29 
Zbigniewe
tobie naprawde odpierdoliło
powieś sobie plakat k2 nad łożkiem
 Autor komentarza: Hugo
Data: 15-02-2011 18:27:01 
"Oczywiście wiem, że samymi unikami to ja z Kliczko nie wygram(...) Roger wymyśli świetną taktykę. To znaczy taką, która pozwoli mi wygrać".

Trzeba Kliczkę czymś zaskoczyć. A może by spróbować wygrać samymi unikami? Skoro Powietkin wygrał z Firthą jedną ręką, to chyba można spróbować w ogóle bez rąk. Jak Kliczko poleci raz i drugi w liny, to zgłupieje, załamie się psychicznie i walka wygrana. A może zaskoczyć go jakimś fortelem? Np. schować się za sędziego i nagle zaatakować z ukrycia. Albo wciągnąć go w zasadzkę, symulując kontuzję, a potem znienacka lu go na wątrobę. Biorąc pod uwagę przewagę warunków fizycznych Kliczki, należy też rozważyć bicie ciosów z wyskoku. Podobno kiedyś stosował je z powodzeniem Floyd Patterson. Tak, czy owak Roger ma nad czym myśleć.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:29:23 
maciej1979

wole od nich powiesic niz twoj przynajmiej jest na co zagladac w przeciwienstwie do ciebie
 Autor komentarza: odyniec
Data: 15-02-2011 18:31:24 
ni ch...a nie wierze w jakies szanse Adamka i postawie siano przeciw niemu bo uwazam ze zarobie ale czemu zyczyc mu upokozenia?
powiem wiecej bede kibicowal Kliczko bo go wole i az troche mi szkoda Adamka co uslyszy na swoj temat po przegranej walce w Polsce
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 18:33:14 
zbigniewe
ty jesteś chyba pokrzywdzony przez ludzi /albo przez nature bo czasami bywa okrutna,zazdrościć swojemu rodakowi sukcesu?żenada
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 15-02-2011 18:33:44 
zbigniewe

Tak ale to nie jest powód by od razu życzyć komuś upokorzenia .
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 18:37:15 
pewnie jego babsko go upokarza kumple sie nabijają a tu ktoś ma szanse zostać mistrzem hw pod polską banderom przez to ta jego życzliwość
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:40:34 
maciej1979

zazdroscic czego nie lubie tego typa i tyle w temacie
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:42:16 
biggeorge

kazdy ma jakies powody ze kibicuje swojemu bokserowi
 Autor komentarza: megatronus
Data: 15-02-2011 18:50:50 
Dla mnie Adamek to bardzo ciekawa postać w HW kibicuje mu jako polakowi reprezentującemu mój kraj osobie która warunkami fizycznymi nie buduje przewagi a sprytem szybkością i inteligencją w ringu każda walka takiego boksera z dużym silnie bijącym przeciwnikiem jest na swój sposób bardzo atrakcyjna na te czasy Adamek ma szansę na dłużej zaistnieć w HW z dla k2 to jeden z najciekawszych przeciwników jacy są dostępni z czołówki szans mu nie odbieram ale ma je bardzo małe bez względu na wynik dalej będę mu kibicować:)
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 18:51:46 
zbigniewe lubi czasem coś takiego napisać...np wczoraj pisał, że Władek pokonałby bez problemu Tysona :P
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:55:41 
to ze tyson byl widowiskowy malo wazne ale tez mial slabe cechy potrzebowal cztery rundy zeby zajechac starego holmsa dochodzil na szczyt plywal w walce z jakims kelnerem w ostatnich rundach czyli nie byl taka maszynka do zabijana jak sie zdaje
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 18:59:09 
a co do wladimira to poprawil sie zdecydowanie kondycja cios inaczej walczy a co do walki tysona z kliczka jakims to postawil bym ze tyson szybciej rozprawil by sie z wladymirem bo ma gorsza szczeke ale jak by bylo tego sie nigdy nie dowiemy bo kazdy co tu pisze z nas kazdy wie swoje najlepiej
 Autor komentarza: maciej1979
Data: 15-02-2011 19:01:32 
a ile kliczko potrzebował rund żeby rozbić sobie łuk brwiowy o prawy sierpowy już prawie emeryta lennoxa
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 15-02-2011 19:08:41 
Super plakat.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:09:37 
kliczko lewis okolo 5 lat roznicy a tyson holms prawie 20 lat roznicy o czym ty piszesz
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:13:23 
Tu nie ma co kalkulować nawet bo sprawa jest prosta jak drut

Mocniejszy z braci przegrał z emerytem Lennoxem, a młodszy brat zamiatał ring twarzą w pojedynkach z Sandersem, Brewsterem, Peterem - a wcale super Puncherami nie byli...na pewno nie takimi jak Tyson...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:26:05 
nie masz arumentu i juz nie wiesz co pisac taka jest prawda
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:28:31 
Ja nie mam argumentu ?

Przecież przedstawiam Ci tak silne argumenty, że nie masz ich nawet jak podważyć ponieważ to sama czysta prawda..
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:33:00 
emeryt lewis jak ciota po walce z kliczka cicho siedzial jak tchorz sie zachowal bo niechcial rewanzu najlepsze jego lata minely niechcial se wstydu zrobic dlatego wygral walke przez rozciecia kliczki a lenoks co walce z maccallem przegral przez ko i w rewanzu to samo bo maccallowi odbilo cos
 Autor komentarza: nanmin
Data: 15-02-2011 19:35:23 
W walce z Kliczko będę jak najbardziej za Adamkiem ( w końcu polak), mimo , iż jego szanse są bardzo niewielkie, wręcz znikome.
A Tobie zbigniewe polecam zapoznać się ze słownikiem zanim zaczniesz się udzielać publicznie. Tego co próbujesz stworzyć nie da się w ogóle rozczytać, używaj chociaż przecinków...
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:38:06 
A co to za obowiązek brać rewanż ? Gościu odszedł nie pokonany i o to chodzi..tak powinni odchodzić mistrzowie.. i sam piszesz, że jego najlepsze lata minęły wiec po co miał się narażać ? Jako bokserski dziadek pokonał być może prime Vitka i wystarczy...

I dokładnie - przez rozcięcie, które sam mu zrobił.. a zrobił je dlatego, że boksował ( bo o to chodzi w boksie ) a Vitek nie bronił ( bo był za słaby ).. Lewis nie rozciął mu łuku kijem tylko rękami - więc tak jak być powinno... po prostu zaserwował mu TKO i tyle...

Lewis przegrał przez KO z Maccallem, a Vitek z Lennoxem :)))
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 15-02-2011 19:41:23 
"Bo wygram i będę mistrzem świata. Przecież obiecałem"

Trzymamy za słowo
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:41:35 
nanmin

to nie moja wina ze czytac nie umiesz
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:43:29 
VanDamme92

niepokonany to byl Rocky Marciano co ty znowu piszesz
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:45:30 
ehh

Ta rozmowa nie ma sensu bo nic nie rozumiesz...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 19:48:13 
VanDamme92

bokserski dziadek to jest Holyfield bo ma 48 lat i przegrywa z przecietniakami czlowieku co ty znowu piszesz wez sie opanuj
 Autor komentarza: VanDamme92
Data: 15-02-2011 19:54:54 
To czy ktoś jest bokserskim dziadkiem przede wszystkim nie zależy od wieku...

Hopkins w wieku 46 lat walczy lepiej niż 25 letni bokserzy...

40 letni Jones Junior jest bokserskim dziadkiem, a 40 letni Vitalij leje młodzików...

Lewis w walce z Vitem to był cień dawnego Mistrza, wniósł do ringu największą swoją wagę w karierze bodajże...był już bokserskim dziadkiem...

Teraz pokazałeś, że nie masz ŻADNEGO pojęcia o czymkolwiek...do tego nie odpowiadasz na żaden argument, a ciągle wyskakujesz z coraz większą głupotą dlatego kończę rozmowę...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 15-02-2011 20:15:44 
konczysz rozmowe bo nie wiesz co pisac juz
 Autor komentarza: wielebny
Data: 15-02-2011 20:31:02 
Mcbride na tym plakacie ma 20 lat jak rozumiem?
 Autor komentarza: Maciek94
Data: 15-02-2011 21:22:46 
masz racje wielebny.
 Autor komentarza: Guantanamo
Data: 15-02-2011 22:55:53 
Do komentarza VanDamme92 - Masz racje bo nie mozna sie usprawiedliwiac tym ze sedzia przerwal walke bo mam kontuzje a moglem dalej wlczyc. Od tego jest sedzia zeby sie dwoch wojownikow nie pozabijalo albo nie okaleczylo do konca zycia, bo wychodza do walki z nastawieniem "zatluc bo ciebie zatluka" i nikt nie bije slabiej bo komus krew leci z glowy, Kliczko dostal i tyle, dla porownania obejrzyjcie sobie walke MMA niepokonanego do niedawna (oprocz walki z Fabricio Verdumem) Fedora Emalianenki z Antonio Silva. Fedor nie dostal typowego K.O. i tez mogl dalej wyjsc na ring ale z takim okiem ta walka musiala sie dla niego zakonczyc.
 Autor komentarza: Melock
Data: 15-02-2011 23:13:37 
odnośnie "zbigniewe"

Coś jest w Adamku, że on go nie trawi. Ja podejrzewam co ale nie powiem bo nie chce wywoływać wojny ;) Nie jest powiedziane, że sportowiec musi mieć fana w każdym kibicu sportu w swoim kraju. Ja też czuję brak sympatii do niektórych - do Pudziana, do Diablo. Jestem dumny z ich osiągnięć bo to moi rodacy (mówiąc o osiągnięciach Pudziana mam na myśli strong man, załóżmy że to jest sport), ale nie powiem że płakałem np. kiedy Sylvia kopał fioletowego Mariusza jak psa :D
A kiedy Diablo umoczy w Brzydgoszczy to również będę miał mieszane uczucia. Ciężko się cieszyć kiedy nasi przegrywają, ale jak się kogoś nie lubi to równocześnie mu się nie kibicuje. Tak to wygląda.
 Autor komentarza: Guantanamo
Data: 15-02-2011 23:56:38 
Pudzianowski jest wiejskim wojownikiem i nie zrobi kariery w MMA, to ze przewrocil beczke gnoju zwana butterbean czy nakopal japonczyka nic nie znaczy, nie umie sie bic i nie ma pierdolniecia z lapy jak np Emalianenko, czy Cro Cop z nogi, nie ma ducha walki i umiejetnosci, chcialbym zeby mu dali jeszcze raz szance walki z prawdziwym zawodnikiem z UFC czy Strike Force w jego wadze i zakonczy ten niepotrzebny scenariusz w jego zyciu, a jakies spekulacje na temat jego wali z Fedorem czy Brokiem wywoluja u mnie mdlosci. Niech sobie porzuca dalej beczkami z piwem bo juz sa wieksi od niego w MMA i silniejsi
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 16-02-2011 10:35:41 
@Guantanamo
Pudzian umi się bić... pokazał to w walce z Kawaguchim, który nie jest jakiś znowu mocny ale nie jest też słaby. Jest przeciętniakiem w MMA. Pudzian go zdominował ale nie miał kondycji. Kolejny niedowiarek że pudzian ma czym uderzyć. Wyślij do niego nagranie tak jak Butterbean że bije jak baba to się przekonasz na KSW 16.Trening czyni mistrza. A Fedor czy Lesnar to już są wypaleni mistrzowie. Teraz w MMA najlepszy jest według mnie Alstair Oveerem,ale zaczekam z taką opinią do końca turnieje Strike Force
 Autor komentarza: Kubuniaa
Data: 16-02-2011 16:10:46 
Nawet tej walki Adamka nie będę oglądać. ;) Wolę się wyspać. Takie byle co można równie dobrze sobie obejrzeć na youtube ;)
 Autor komentarza: Guantanamo
Data: 16-02-2011 17:01:54 
AdamekFightPL Dobra jest jeszcze Gabriel Gonzaga z UFC i Cain Velasquez, lubie Overeema, wygral ostatnio turniej K1, przybral 20 kg masy miesniowej i jest moim faworytem. Chcialbym zobaczyc jak Pudzian zbije Big Foota'a to uwierze w niego
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.