SOLIS: KLICZKO BĘDZIE NASTĘPNY

Niepokonany na zawodowym ringu Odlanier Solis (17-0, 12 KO) zapowiada, że następnym pokonanym w jego rekordzie będzie mistrz świata federacji WBC Witalij Kliczko (41-2, 38 KO). 30-letni Kubańczyk jest od piątku oficjalnym pretendentem do pasa Kliczki. Status ten uzyskał dzięki wygranej z Rayem Austinem w Miami. Walka skończyła się w 10. rundzie przez dyskwalifikację Amerykanina.

- Następny będzie Witalij. Unika mnie już zbyt długo. Mógł zmierzyć się ze mną w dowolnym czasie w ciągu półtora roku, ale zamiast mnie wolał wybierać sobie rywali ze śmietnika i bił ich bez problemu.

Obozy Kliczki i Solisa mają czas do 7 stycznia, aby osiągnąć porozumienia w sprawie organizacji walki. Jeśli do tego czasu strony nie dojdą do kompromisu, wówczas odbędzie się przetarg, który wyłoni organizatora pojedynku. W takiej sytuacji walka będzie musiała się odbyć w ciągu 90 dni od konkursu ofert, a honoraria zostaną podzielone w stosunku 70:30 na korzyść mistrza świata.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 15:58:48 
Sadze, iz Solis zyje ciagle w swym amatorskim snie i nie zauwazyl jak bardzo rozni sie on od realnosci dnia dzisiejszego. Obejrzalem 6-7 walk z udzialem Kubanczyka i nie potrafilem zauwazyc niczego co mogloby go nobilitowac jako czolowego heavyweight...Absolutnie niczego.
Ponadto, rozne blogi bokserskie szumia od plotek, ze Solis tak naprawde ma 34 lata, a wiec nie jest juz takim mlodzieniaszkiem za jakiego go uwazaja. Odejmowanie lat w amatorskim boksie na Kubie bylo i jkest powszechna praktyka stosowana w wioadomych celach...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-12-2010 16:03:19 
cop masz racje ale tak jak kazdy z nas liczy po cichu na cos wiencej i moze byc ciekawie! Pozdrawiam.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 16:04:38 
Matko Boska,zagladam jeden post tak wiec nie spodziewalem sie ze bede musial przeczytac post stasia.....stalo sie
Cop przeciez ty brzydzisz sie plotkami i gdybaniem.Nieprawdaz?
 Autor komentarza: MatMaister90
Data: 21-12-2010 16:06:17 
Ja też uważam, że nic wielkiego nie zwojuje z Vitem, ale nadzieje jakąś mam. Facet wielkie umiejętności. No już nie chce się zbytnio rozpisywać. Zobaczymy jak będzie. Ja go nie rozgryzłem jeszcze. Człowiek zagadka. Ciekawe też jak to z tym wiekiem jest.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 21-12-2010 16:12:28 
wątpię,zeby miał 34 lata, taki wałek na olimpiadzie i mś po prostu by nie przeszedł.. Olimpiada to nie jest klub Zagłębie Lubin w którym Traore podaje o 4 lata zmniejszony wiek.. Cop widzę,że szukasz we wszystkich wątkach sensacji na siłe, nie ma co słuchać co piszą na blogach bokserskich ;) a co do walki myślę,że jeśli Solis schudnie i tu zaznaczam słowo JEŚLI to iskrę nadzieji w sobie jakoś tam tłumię :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-12-2010 16:15:40 
Traptom11 ja tez jakas nadzieje mam.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 16:19:03 
LOL Ależ musisz przyznać!, że nie ma innego boksera na świecie który z nadwagą 20kg!!!! dobił się do czołówki HW i to już go czyni niesamowitym! Zgodzę się, że obecny stan Solisa jest fatalny i sam nie mogę na niego patrzeć ale każdy kto ma pojęcie o boksie zauważy że gość jak na tak beznadziejną formę fizyczną ma np. niesamowity "timing" i bokserski instynkt. Chyba nie zaprzeczysz. Nieprawdaż??? LOL
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:20:54 
"andrewsky Data: 21-12-2010 16:04:38
Matko Boska,zagladam jeden post tak wiec nie spodziewalem sie ze bede musial przeczytac post stasia.....stalo sie
Cop przeciez ty brzydzisz sie plotkami i gdybaniem.Nieprawdaz? "

Prawdaz. Nie lubie plotek i gdybania. Bylem jednak ciekawy, czy ktokolwiek z was slyszal/czytal cokolwiek na temat domniemanego wieku Solisa.
Ponadto co to jest "post stasia"???
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-12-2010 16:23:16 
Solis to kolejny tylko prospekt, który myśli że Kliczkowie będą tak nieruchawi jak wiekszość jego przeciwników, a do tego nie będą umieli oddawać. Z taką tuszą zostanie zmuszony do poddania po wcześniejszych straszliwych batach. Tego mu życzę, bo nienawidzę zawodników, którzy po jakichkolwiek sukcesach spoczywają na laurach. Zdobył złoto olimpijskie, a teraz myśli, że na tym tylko będzie jechał przez całą karierę. Bracia go zniszczą. Powiem więcej. Myślę, ze i Tomek spokojnie zamęczyłby takiego knura.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:23:48 
"trapatom11 Data: 21-12-2010 16:12:28
...Cop widzę,że szukasz we wszystkich wątkach sensacji na siłe..."

Nie wiem czy "na sile" ale jestem zainteresowany, czy macie na ten temat jakiekolwiek zdanie???
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-12-2010 16:29:00 
Może ja sie wypowiem co do wieku Solisa. Nie sądzę, że gość ma, "aż" tyle lat. Jak ktoś napisał na olimpiadzie taki temat by nie przeszedł, no chyba że dokumenty Solisa były robione na długo przed olimpiadą, ale wtedy nie sądzę że ktoś wiedział, że Odlanier może zdobyć złoto.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 21-12-2010 16:31:51 
Panowie, uwazajcie z wypowiadaniem zyczen bo sie jeszcze ziszcza, czy naprawde chcielibyscie zeby championem HW byl Solis?
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:34:08 
@mario1997 - bodajze w tamtym roku kilku uzytkownikow na eastsiedboxing.com dyskutowalo ten temat przez dlugie tygodnie. Jeden z nich (jezeli sie nie myle-Cuban Kid)potwierdzil iz jkest to powszechna praktyka zanizania wieku sportowcow na Kubie. Ich metryki urodzenia sa falszowane w momencie kiedy zaczynaja odnoscic lokalne sukcesy a ludzie Castro zajmujacy sie rozwojem sportu, odpowiednio "reguluja" te sytuacje... Oczywiscie moga to byc tylko plotki...
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:35:00 
"nopainnogain Data: 21-12-2010 16:31:51 Panowie, uwazajcie z wypowiadaniem zyczen bo sie jeszcze ziszcza, czy naprawde chcielibyscie zeby championem HW byl Solis?"

No fu****g way!!!
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 21-12-2010 16:38:02 
cop - w tamtym roku to jest już kawałek czasu. Jeśli byłoby to prawdą znalazłby się zapewne ktoś kto by zaczął nieźle niuchać i coś by znalazł. Temat w tamtym roku umarł, bo chyba nie było to prawdziwe.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 21-12-2010 16:43:51 
to nie jest prawdą,daje sobie rękę uciąć. A powiem Ci nawet dlaczego.
Bo gdyby to było prawdą to kiedy Solis uciekł z Kuby Castro i spółka elity szybko by taką informację wydali ,żeby utrzeć nosa uciekinierowi i zmarnować mu dalszą karierę w ramach zawiści za danie nogi z ich królestwa, dzięki ,dobranoc :)
 Autor komentarza: xionc
Data: 21-12-2010 16:44:05 
Mysle, ze mozemy przyjac, ze Solis jest nieco starszy niz podaja na boxrecu, ale pewnie nie o 4 lata. :) taki ruski kompromis

Jedno jest pewne - w Niemczech z Witem nie wygra przez dyskwalifikacje :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 16:44:12 
Wiek El Gordo jest dla mnie malo istotny.Uwazam ze Solis bedzie naitrudniejszym rywalem Vitka od czasu kiedy ten powrocil po 4 letniej przerwie.Tylko czy to wystarczy na starszego Kliczko?
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:51:31 
"trapatom11 Data: 21-12-2010 16:43:51
to nie jest prawdą,daje sobie rękę uciąć. A powiem Ci nawet dlaczego.
Bo gdyby to było prawdą to kiedy Solis uciekł z Kuby Castro i spółka elity szybko by taką informację wydali ,żeby utrzeć nosa uciekinierowi i zmarnować mu dalszą karierę w ramach zawiści za danie nogi z ich królestwa..."

Prawdopodobnie masz racje. Tak to wlasnie z tymi plotkami bywa...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 16:53:18 
"andrewsky Data: 21-12-2010 16:44:12
Wiek El Gordo jest dla mnie malo istotny.Uwazam ze Solis bedzie naitrudniejszym rywalem Vitka od czasu kiedy ten powrocil po 4 letniej przerwie..."

Co do tego rowniez nie mam watpliwosci...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 16:57:49 
cop
...obejzalem 6-7 walk z udyialem Kubancyzka i nie potrafie zauwayzc niczego co mogloby go nobilitowatc jako czolowego heavyweight...Absolutnie niczego...
A gdiez to ogladales te walki drogi copie?Bo chyba nie na youtubie,mniemam ze walki Solisa widziales na zywo,Czyz nie?
ps.post stasie to znaczy twoj
 Autor komentarza: Hugo
Data: 21-12-2010 17:07:20 
Solis na pewno będzie dla Witalija znacznie trudniejszym przeciwnikiem, niż Briggs czy Sosnowski. Nie przesadzałbym też z tą jego nadwagą. Jeżeli dobrze boksuje, to niech sobie waży ile chce, nawet 150 kg. Walka zapowiada się ciekawie i będzie pierwszą od czasów walki z Sandersem, w której zwycięstwo Witalija nie jest z góry w 100% przesądzone.
 Autor komentarza: hitman
Data: 21-12-2010 17:09:47 
bez dobrej pracy nóg Solisa Kliczko bedzie go obijał jak Briggsa
mam nadzieje że Vitek go nie zlekcewazy
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 17:18:47 
"andrewsky Data: 21-12-2010 16:57:49 cop
...obejzalem 6-7 walk z udyialem Kubancyzka i nie potrafie zauwayzc niczego co mogloby go nobilitowatc jako czolowego heavyweight...Absolutnie niczego...
A gdiez to ogladales te walki drogi copie?Bo chyba nie na youtubie,mniemam ze walki Solisa widziales na zywo,Czyz nie?
ps.post stasie to znaczy twoj "

Walki Solisa mam nagrane na dvd. Nigdy nie widzialem zadnej na zywo, gdyz Solis mnie nieinteresuje absolutnie. You tube jest dla takich jak ty.
Co wspolnego z copem ma "post stasie"???
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 17:34:32 
cop, andrewsky wyjechaliście z Youtube. Pół życia temu czyli gdy miałem lat z szesnaście walki nagrywali mi po nocy koledzy a oglądałem u sąsiada ( bo nie miałem i nie mam satelity, wideo i TV). starsze walki ściągałem pocztą z końca Polski bodaj od pana Skotnickiego co miał świetne archiwum....Jakoś za tymi czasami nie tęsknie. i nie widzę żadnej różnicy na jakim nośniku ogląda się walki! ważne aby widzieć i rozumieć co się w ringu dzieje.
a to że do Youtube ma dostęp dużo więcej idiotów to już inna sprawa.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-12-2010 17:43:35 
StonkaKartoflana
Jak to nie masz TV ?
Zyjemy w XXI wieku.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 17:44:59 
stonka
swiete slowa,gdyby nie youtube to 90% walk szczegolnie malo znanych piesciarzy bylaby nie do zobaczenia
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 17:51:26 
PanJanekTygrys - rozważam też wyjebanie komputera. ze dwa lata temu wyłączyłem internet ale sprowadził się kuzyn na studia i se zamontował. a ja cóż ulegam pokusą. biegam maratony, bardzo dużo jeżdżę konno,robię ćwiczenia siłowe, czasem gram w piłę, pływam kajakiem zjechałem pół świata z praniem mózgu przed Tv nie tęsknie.
 Autor komentarza: cop
Data: 21-12-2010 17:58:25 
@stonka - nie mam nic przeciwko youtube jako srodka zastepczego w przypadku niemozliwosci zdobycia jakiegos materialu, ale nic nie zastapi dobrej jakosci dvd lub blu-ray i mozliwosci obejrzenia walki na 50 inczowym monitorze z odpowiednim dzwiekiem. Smiem nawet twierdzic, ze ogladnie na malych ekranikach pojedynkow w kiepskiej jakosci technicznej bardzo czesto moze powodowac nieodpowiednia ocene wydarzenia...
Piszac do andrewskiego "takich jak ty...' mialem na mysli niedzielnych fanow boksu...lol...
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-12-2010 18:26:17 
Solis ma bardzo duze szanse na pokonanie Vittka , dokladnie takie same jak ja na wygranie w TOTO LOTKA.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 18:30:56 
stasiu
ja to jestem raczej sobotnim fanem boksu niz niedzielnym...lol...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 21-12-2010 18:31:58 
to sie zdziwisz jeszcze, wg mnie Kliczke czeka ciężka przeprawa a Solis ma większe szanse niż Adamek z Witalijem jakby walczył
 Autor komentarza: gren
Data: 21-12-2010 18:33:52 
Autor komentarza: trapatom11
Data: 21-12-2010 16:43:51
to nie jest prawdą,daje sobie rękę uciąć. A powiem Ci nawet dlaczego.
Bo gdyby to było prawdą to kiedy Solis uciekł z Kuby Castro i spółka elity szybko by taką informację wydali ,żeby utrzeć nosa uciekinierowi i zmarnować mu dalszą karierę w ramach zawiści za danie nogi z ich królestwa, dzięki ,dobranoc :)

Plotki plotkami może coś w tym jest a może nie, Cop i trapatom11 "gdyby" jednak zająć się tą plotką to nie wydaję mi się by ujawnienie takiej informacji było na rękę Castro i spółce pomimo jak to określiłeś zawiści i złości. Ujawniając taką rewelacje sami podcinali by sobie gałąź na której siedzą, kombinacje z metryką gdzie wszyscy i wszystko jest pod ścisłą kontrolą nie może się odbywać bez przysłowiowej wiedzy i pomocy władzy, tym bardziej, że to nie jest jakiś zwykły uciekinier który podrabia paszport i zwiewa do lepszego świata i tyle go widzieli. Boks na Cubie to świętość i oczko w głowie reżimu oczywiście ten "amatorski" bo zawodowy jest nielegalny. Ujawniając oficjalnie taką rewelację stawiają pod znakiem zapytania innych swoich zawodników, jednocześnie narażając ich na "dyskwalifikację i odebranie medali" lub przynajmniej na wielki skandal a na to reżim by sobie nie mógł pozwolić. Jaka jest prawda wie tylko sam Solis może kiedyś na emeryturze opisze to w swojej biografii, jak już w niczym mu to nie zaszkodzi.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-12-2010 18:37:12 
Jezeli Solis nie pokona Vitka to w ciagu najblizszych 2 lat nikt tego nie zrobi
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-12-2010 18:38:09 
StonkaKartoflana masz niezłe dojścia Skotnicki jest autorem wielu wspaniałych książek o tematyce bokserskiej które pewnie czytałeś.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 21-12-2010 18:47:12 
Stonka
Jawi mi sie obraz faceta biegajacego na boso po sniegu i wcinajacego liscie z drzew bo tak zdrowo jest :)
Chyba troszke przesadasz ale nie moj problem.
Pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 18:51:51 
Kronk książki to chyba mam wszystkie Jego. Wtedy kontakt był w którymś tomie zawodowców. dawne dzieje
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 18:56:33 
nopainnogain - mimo pozorów jestem bardzo nowoczesny. A co do TV to bardzo stary wynalazek ponad 80lat :))).Poza tym Tv,internet itd w rękach człowieka bez jakiegokolwiek rozeznania w świecie (lub i wykształcenia) tylko pogłębia zacofanie:)
 Autor komentarza: Kronk
Data: 21-12-2010 19:00:36 
Prawdziwy koneser z ciebie mnie się udało zdobyć tylko jedną jego książkę napisaną ze Sławomirem Rojkiem była to książka Polacy na ringach świata a tak to mam kilka książek Słowińskiego.
 Autor komentarza: endriu
Data: 21-12-2010 19:25:11 
Stonka
""starsze walki ściągałem pocztą z końca Polski bodaj od pana Skotnickiego co miał świetne archiwum..""

Ja też kiedyś kupywałem nagrane walki na VHS od jakiegoś gościa który ogłaszał się w miesięczniku Bokser Gość na przesyłał to pocztą, wydałem majątek na re walki Jestem ciekaw czy piszesz właśnie o tym gościu???
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-12-2010 19:42:25 
endriu pewnie tak:) ciężkie wybory były - kilka browarów w parku czy literatura i walki:)))))))
 Autor komentarza: pavel
Data: 21-12-2010 19:47:46 
Kliczko może się już obawiać...że może zostać zjedzony.
Ale poważnie, pasibrzuch po tym co zaprezentował ostatnio nie powinien być aż tak pozytywnie nastawiony do walki z Witalijem. Ale drzemie w nim na pewno spory potencjał, mimo takiej nadwagi jest nadzwyczajnie szybki. Na dzień dzisiejszy wygrywa jednak Kliczko.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 21-12-2010 19:52:26 
StonkaKartoflana
Szacunek czlowieku,wiem co masz na mysli te cale guwno tylko znieksztalca nam widzenie swiata takim jaki jest.No coz,takie czasy.
 Autor komentarza: Tajson22
Data: 21-12-2010 19:59:13 
No wlasnie nopainnogain , jak wiesz o co chodzi to zacznij od zaraz nie "guwno" a gowno pozdrawiam ;d
 Autor komentarza: mma
Data: 21-12-2010 20:13:29 
gren - z tematem plotek i ich wykorzystywania bądź nie przez reżim kubański roprawiłeś sie jak Kliczko z Briggsem. W pełni popieram.

cop - jak zwykle nieznośny z tym blurejem, ileśinczowym telewizorem i szklaneczką 12-letniego malta w łapce. Musisz tak z góry zawsze?
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 21-12-2010 20:25:14 
Tajson22
masz na mysli
gówno

Do pisowni twego nick tez moglbym sie przyczepic ale nie to jest istotá tematu.
 Autor komentarza: milek762
Data: 21-12-2010 20:32:05 
Solis w Amatorce był d.bodbry ale zawodowy boks to inna bajka jego bunczuczne zapowiedzi i cwaniakowanie nie ma żadnych podstaw!
możliwe że wiek jest jego zawyżony!muwił mi kumpel że na Złotej rekawicy dawniej w krakowie też tak robili trenerzy z Polski i Ukrainy!
olis ma co najmniej 1o kg nadwagi z Austinem dał przeciętną walke !
do momentu przerwania bylo blisko remisu
jedyny jego argument to silny cios ale praca nóg i rece przy jego wadze sporo do życzenia

Vit go zajedzie kondycyjnie taki moje zdanie jak bedzie zobaczymy!
 Autor komentarza: Tajson22
Data: 21-12-2010 20:46:27 
W pisowni na komputerze nie bierze sie pod uwage takich bledow typu ą ę ó i tak dalej aczkolwiek moj nick jest specjalnie taki;] Ale spokojnie nie denerwujemy sie tak sobie napisalem aby zobaczyc twoja reakcje;p
 Autor komentarza: gren
Data: 21-12-2010 20:56:18 
Autor komentarza: milek762
Data: 21-12-2010 20:32:05
Solis w Amatorce był d.bodbry ale zawodowy boks to inna bajka jego bunczuczne zapowiedzi i cwaniakowanie nie ma żadnych podstaw!
możliwe że wiek jest jego zawyżony!mówił mi kumpel że na Złotej rekawicy dawniej w krakowie też tak robili trenerzy z Polski i Ukrainy!
olis ma co najmniej 1o kg nadwagi z Austinem dał przeciętną walke !
do momentu przerwania bylo blisko remisu
jedyny jego argument to silny cios ale praca nóg i rece przy jego wadze sporo do życzenia

Vit go zajedzie kondycyjnie taki moje zdanie jak bedzie zobaczymy!

Coś w tym jest amatorka daje jakieś podstawy ale zawodostwo to faktycznie inna bajka
zacytuję znanego trenera i jego opinię na temat boksu amatorskiego

Roger Bloodworth
A jak patrzy pan na boks amatorski?

Widzę, że pogrąża się sam od lat. Liczenie ciosów za pomocą maszynek, kaski, wielkie rękawice, którymi nie można znokautować rywala, sprawiły, że stał się nudny. Oglądałem turniej olimpijski w Pekinie, to nie był boks, tylko balet. Nie liczy się ciosów na korpus, lewych prostych, to nieporozumienie.

To jak powinien wyglądać amatorski boks?

Tak jak kiedyś, gdy wygrywali Ray Sugar Leonard, bracia Spinksowie, Taylor, a wcześniej Cassius Clay. Najnowsze badania mówią, że kaski wcale nie chronią przed urazami mózgu. Wielkie rękawice używane na sparingach też nie.
 Autor komentarza: Catman
Data: 21-12-2010 21:09:20 
Austin w walce z Solisem nie pokazał nic a do momentu dyskwalifikacji na kartach był remis także wynik walki ze starszym z braci jest moim zdaniem do przewidzenia.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-12-2010 21:35:28 
Jak Solis nie weźmie się za siebie i będzie tak człapał z tą podwójna gardą , jak z Austinem , to Vitek znokautuje go do max 8 rundy.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 21-12-2010 21:51:11 
"Autor komentarza: trapatom11
Data: 21-12-2010 16:12:28
wątpię,zeby miał 34 lata, taki wałek na olimpiadzie i mś po prostu by nie przeszedł.. Olimpiada to nie jest klub Zagłębie Lubin w którym Traore podaje o 4 lata zmniejszony wiek.. Cop widzę,że szukasz we wszystkich wątkach sensacji na siłe, nie ma co słuchać co piszą na blogach bokserskich ;) a co do walki myślę,że jeśli Solis schudnie i tu zaznaczam słowo JEŚLI to iskrę nadzieji w sobie jakoś tam tłumię :)"

A jednak na olimpiadzie byly takie przekrety i to na ostatniej. Jesli mnie pamiec nie zawodzi to pewna Chinka, ktora byla gimnastyczka nawet nie osiagnela minimalnego wieku, aby moc wystapic na olimpiadzie, dzieki czemu jej cialo bylo jeszcze bardziej elastyczne i zdobyla zloty medal. Oczywiscie tego nie udowodniono, bo to Chinka, a olimpiaia byla w Chinach ...
 Autor komentarza: tysiok
Data: 21-12-2010 22:44:59 
Autor komentarza: Catman Data: 21-12-2010 21:09:20
Austin w walce z Solisem nie pokazał nic a do momentu dyskwalifikacji na kartach był remis ...

Teraz to sprawdziłem!
Czyli szykował się wałek!!!
Wg mnie tylko Mike Ross 88-82 punktował prawidłowo
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-12-2010 22:47:53 
Igrzyska, a nie olimpiada Panowie.

A jeśli chodzi o Solisa, to mam nadzieję (coraz mniejszą), że w końcu się weźmie za siebie.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 21-12-2010 22:52:32 
"Autor komentarza: Deter
Data: 21-12-2010 22:47:53
Igrzyska, a nie olimpiada Panowie."

Cenie sobie od czasu do czasu Twoje komentarze, ale to nagminne poprawianie bledow zaczyna byc irytujace. Komputer to slowo wziete z jezyka obcego wiec daj mi teraz odpowiednik w jezyku polskim, tak samo setki innych slow... Wiesz co to jest 'zaporzyczenie'?
 Autor komentarza: canuck
Data: 21-12-2010 23:08:55 
Ogladajac walke Solis-Austin najbardziej obawialem sie, zeby Vitek nie nabawil sie kontuzji zeber.

Jezeli Vitek ogladal ta walke na zywo to pewnie mogl doznac takiej kontuzji. Czasami jak sie histerycznie smiejemy to mozemy sobie nieco uszkodzic zebra z nadmiaru wesolosci.

Solis ma prawie zerowe szanse na pokonanie Vitka. Za wolny, za tlusty, za statyczny oraz za jednowymiarowy.

Juz to widze! Podwojny lewy "dyszel" rozbija podwojna garde, a pozniej potezny prawy prosty na "buzie". W dodatku silne niske sierpy na watrobe i boki korpusu. Jak Solis zacznie bronic tluste boczki to bedzie musial opuscic podwojna garde, takze potezne sierpowe na skron, beda naturalna konsekwencja nizszej gardy.

Solis oraz jego styl sa wrecz stworzone na worek treningowy dla Vitka. Ta walka nie bedzie trwala bardzo dlugo. KO dla Vitka w 5-6 rundzie.
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 21-12-2010 23:21:34 
nie wierze jak takie kotlety moga dostawac walki o pas WBC. ,
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.